abonnement Unibet Coolblue
pi_164684711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

De kans dat Conor Diaz ko slaat is gewoon erg klein en een hele strategie daar omheen bouwen is gewoon niet zo slim. Conor gaf alles en het lukte hem niet. Diaz heeft Conor echter wel weten te rocken met veel minder moeite. KO edge Diaz.

Gaat het gevecht naar de grond dan heeft Nate een grappling voordeel. Submission edge Diaz.

Gaat het gevecht tot in de latere rondes dan zie ik Nate beter presteren met zijn vanwege zijn cardio. Decission edge Diaz.
Eerst had Conor het ook over "out-cardio'ing" Diaz omdat hij hem niet KO kon slaan, nu is hij de laatste week weer overgestapt op het KO slaan praatje..

Sure Conor kan winnen, maar ik denk dat dit 80/20 is ongeveer.. Mijn geld staat al op Nate.
pi_164684722
Volgens mij was Diaz degene zonder camp vorige keer toch?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164684732
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

KO edge is echt wel voo Conor. Diaz wint bijna nooit via KO, Conor bijna altijd. Enige verschil was dat Nate een stukje groter is dan iedereen in 145, en hij niet rekening mee had gehouden dat die moeilijker neer gaan. Met een fullcamp met grotere sparpartners is Conor echt wel voorbereid op Diaz.

Grondgevecht ben ik met je eens. Hoop dat Conor slim genoeg is om dat te ontwijken
En dan zo geforceerde naar de KO zoeken, net als de vorige keer.. dan word hij weer moe.
pi_164684745
Denk ook Nate ja. Zelfde verhaal als vorige keer, misschien een ronde later.
Maar Conor mag winnen van me, ook prima.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:01:00 #205
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_164684753
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Omdat hij een spraakgebrek heeft moet hij klappen krijgen? Lekkere jongen ben jij.
Hij is half onverstaanbaar, en wat verstaanbaar is is alleen maar fuck motherfuck fuck fuck motherfucker. Gewoon een idioot met een laag IQ die niet zo stoer moet doen. En het is een professioneel vechter, wat erg dat ik hoop dat hij klappen krijg :') . Niet zo op je pik getrapt zijn als iemand iets over je idool zegt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_164684758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En dan zo geforceerde naar de KO zoeken, net als de vorige keer.. dan word hij weer moe.
En het is niet de lengte die er voor zorgde dat Nate niet neer ging, het was de techniek van Nate. Dat zal nu niet anders zijn.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164684784
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

KO edge is echt wel voo Conor. Diaz wint bijna nooit via KO, Conor bijna altijd. Enige verschil was dat Nate een stukje groter is dan iedereen in 145, en hij niet rekening mee had gehouden dat die moeilijker neer gaan. Met een fullcamp met grotere sparpartners is Conor echt wel voorbereid op Diaz.

Grondgevecht ben ik met je eens. Hoop dat Conor slim genoeg is om dat te ontwijken
Conor legde zijn hart en ziel in elke linker stoot en Nate at het gewoon. Nate stootte terug en Conor had gewoon veel minder incasseringsvermogen. Als hij niet voor een takedown was gegaan dan had Nate hem ko geslagen met volume stoten.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_164684805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

En het is niet de lengte die er voor zorgde dat Nate niet neer ging, het was de techniek van Nate. Dat zal nu niet anders zijn.
Nou techniek.... ik denk meer de chin. De techniek voor het ontwijken vond ik wat laat op gang komen hoor. Conor is atletisch en snel dus hij raakte Diaz in het begin echt wel goed, maar Diaz krijg je gewoon niet makkelijk neer.. daarna werd Conor ook wat trager en kon Diaz makkelijker ontwijken.

Toen begon Diaz zelf te landen vooral die jab en die 1-2.. en toen ging het snel bergafwaards voor Conor.
pi_164684819
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hij is half onverstaanbaar, en wat verstaanbaar is is alleen maar fuck motherfuck fuck fuck motherfucker. Gewoon een idioot met een laag IQ die niet zo stoer moet doen. En het is een professioneel vechter, wat erg dat ik hoop dat hij klappen krijg :') . Niet zo op je pik getrapt zijn als iemand iets over je idool zegt.
Door dit soort teksten vind ik eerlijk gezegd dat jij dommer over komt dan Nate. Beetje onzeker ook. Just saying.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:05:12 #210
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_164684872
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Door dit soort teksten vind ik eerlijk gezegd dat jij dommer over komt dan Nate. Beetje onzeker ook. Just saying.
Oke
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_164684913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nou techniek.... ik denk meer de chin. De techniek voor het ontwijken vond ik wat laat op gang komen hoor. Conor is atletisch en snel dus hij raakte Diaz in het begin echt wel goed, maar Diaz krijg je gewoon niet makkelijk neer.. daarna werd Conor ook wat trager en kon Diaz makkelijker ontwijken.

Toen begon Diaz zelf te landen vooral die jab en die 1-2.. en toen ging het snel bergafwaards voor Conor.
Mja, Nate was duidelijk rolling with the punches waardoor de klappen van Conor duidelijk niet de volledige impact hadden. En het werd pijnlijk duidelijk dat hij eigelijk alleen op zijn linkerhand vertrouwde en buiten dat niet heel veel te bieden had.

Ik denk dat zijn enige fatsoenlijke kans lowkicks zijn.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164684971
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hij is half onverstaanbaar, en wat verstaanbaar is is alleen maar fuck motherfuck fuck fuck motherfucker. Gewoon een idioot met een laag IQ die niet zo stoer moet doen. En het is een professioneel vechter, wat erg dat ik hoop dat hij klappen krijg :') . Niet zo op je pik getrapt zijn als iemand iets over je idool zegt.
De Diaz brothers zijn gewoon heel ongepolijst en ze houden idd wel van macho gedrag. Maar daardoor onderscheiden ze zich van alle vechters. Geen gelikte praatjes, maar wel lekker de octagon instappen om te matten. O+
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_164684978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, Nate was duidelijk rolling with the punches waardoor de klappen van Conor duidelijk niet de volledige impact hadden. En het werd pijnlijk duidelijk dat hij eigelijk alleen op zijn linkerhand vertrouwde en buiten dat niet heel veel te bieden had.

Ik denk dat zijn enige fatsoenlijke kans lowkicks zijn.
Ja, of bodykicks. Iemand met Conor zijn techniek en snelheid moet dat toch kunnen. Die spinning kicks naar het hoofd, ja leuk, maar dat kost veel energie en dat is niet handig tegen Diaz.

Hij zal wat tactischer moeten vechten, meer naar het lichaam gaan, Diaz tegen de cage aan.. Maar ben bang dat dat niet in het aard van het beestje zit en Go hard of go home is.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:08:19 #214
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_164684980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:02 schreef McNulty het volgende:

[..]

Conor legde zijn hart en ziel in elke linker stoot en Nate at het gewoon. Nate stootte terug en Conor had gewoon veel minder incasseringsvermogen. Als hij niet voor een takedown was gegaan dan had Nate hem ko geslagen met volume stoten.
Conor zal beter met zijn energie omgaan. En vorige match was ronde 1 overduidelijk voor hem. Met meer energie zal hij die punches van Nate ook beter kunnen verwerken. Diaz kan zeker winnen, maar verwacht dat Conor goed voorbereid is en deze pakt. Kan niet wachten tot morgen :)
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_164685083
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Conor zal beter met zijn energie omgaan. En vorige match was ronde 1 overduidelijk voor hem. Met meer energie zal hij die punches van Nate ook beter kunnen verwerken. Diaz kan zeker winnen, maar verwacht dat Conor goed voorbereid is en deze pakt. Kan niet wachten tot morgen :)
Ja, dat vind ik leuke praat van Conor fans, maar hoe?
Denk jij dat je hem in 6 maanden een vergelijkbare cardio kan geven dan die van Diaz?

En het zit hem niet alleen in de cardio maar ook je incasseringsvermogen.. Daarnaast denk ik, door het laatste gevecht, al is dat nu nog gissen.. dat Conor ook een frontrunner is, helaas net als BJ Penn.. Gaat het op hun manier/in hun voordeel zijn ze geweldig.. gaat het anders, moeten ze lang grinden, moeten ze een comeback maken.. dan denk ik dat ze mentaal daar niet geschikt voor zijn.

Maar dat is tot nu toe nog speculatie.
pi_164685117
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hij zal wat tactischer moeten vechten, meer naar het lichaam gaan, Diaz tegen de cage aan.. Maar ben bang dat dat niet in het aard van het beestje zit en Go hard of go home is.
Ja dat. Hij zal nooit een tactiek zoals Bendo gebruiken, volop die benen eronderuit trappen zodat Nate minder mobiel wordt en minder hard kan meppen omdat z'n standbeen naar de tering is en op decision winnen. Hij wil er een show van maken, helemaal nu hij zichzelf die druk weer opgelegd heeft met die K.O. in de 2e ronde.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164685126
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Conor zal beter met zijn energie omgaan. En vorige match was ronde 1 overduidelijk voor hem. Met meer energie zal hij die punches van Nate ook beter kunnen verwerken. Diaz kan zeker winnen, maar verwacht dat Conor goed voorbereid is en deze pakt. Kan niet wachten tot morgen :)
Met een extra camp een andere strategie overbrug je de epische triatlon cardio van Nate niet.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_164685196
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja dat. Hij zal nooit een tactiek zoals Bendo gebruiken, volop die benen eronderuit trappen zodat Nate minder mobiel wordt en minder hard kan meppen omdat z'n standbeen naar de tering is en op decision winnen. Hij wil er een show van maken, helemaal nu hij zichzelf die druk weer opgelegd heeft met die K.O. in de 2e ronde.
Ja en Diaz in zijn bol zit. Bij die open training interviews stond ie weer straks van adrenaline en te vloeken en te tieren _O- dat gaat allemaal tegen werken.
pi_164685210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Met een extra camp een andere strategie overbrug je de epische triatlon cardio van Nate niet.
Camp van 300k.

pi_164685273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja en Diaz in zijn bol zit. Bij die open training interviews stond ie weer straks van adrenaline en te vloeken en te tieren _O- dat gaat allemaal tegen werken.
Ik denk dat de hype train straks ook flink derailed is als hij straks de eerste UFC champ ooit is met een losing streak van 2. Dat beseft hij zich.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164685320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik denk dat de hype train straks ook flink derailed is als hij straks de eerste UFC champ ooit is met een losing streak van 2. Dat beseft hij zich.
Dat hakt er in ja. Conor praat ook meerdere kanten op eerst met dat cardio en nu weer KO en net zo over zijn legacy.. Eerst zegt hij dit is "make or break" voor mijn carriere, daarna zegt hij het is al "set in stone". Dit gaat je echt wel wat stardom kosten.

En stel.. stel hij verliest dan van Aldo, dan val je hard.. like Ronda Rousey hard :D
Ik ben Aldo fan dus ik hoop dat Aldo wint maar ik hoop ook dat McGregor nog blijft hangen en ons mooie potten laat zien, maar hij gokt.
pi_164685331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Camp van 300k.

[ afbeelding ]
lol
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_164685373
Ook ziek veel zin in de rest van de card trouwens. Magny vs Larkin op de early prelims, Garbrandt op de prelims, Cerrone, Johnson vs Glover.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164685440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat hakt er in ja. Conor praat ook meerdere kanten op eerst met dat cardio en nu weer KO en net zo over zijn legacy.. Eerst zegt hij dit is "make or break" voor mijn carriere, daarna zegt hij het is al "set in stone". Dit gaat je echt wel wat stardom kosten.

En stel.. stel hij verliest dan van Aldo, dan val je hard.. like Ronda Rousey hard :D
Ik ben Aldo fan dus ik hoop dat Aldo wint maar ik hoop ook dat McGregor nog blijft hangen en ons mooie potten laat zien, maar hij gokt.
Op 145 zal hij wel blijven domineren, maar het zal een bitch voor hem zijn om die cut telkens te maken. Op LW of hoger heeft hij gewoon niks te zoeken. Daar wordt hij finaal afgemaakt.

Maar ben sowieso benieuwd naar de rematch met Aldo, ik was zo teleurgesteld de vorige keer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:26:28 #225
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_164685604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Op 145 zal hij wel blijven domineren, maar het zal een bitch voor hem zijn om die cut telkens te maken. Op LW of hoger heeft hij gewoon niks te zoeken. Daar wordt hij finaal afgemaakt.

Maar ben sowieso benieuwd naar de rematch met Aldo, ik was zo teleurgesteld de vorige keer.
Ik denk dat hij Aldo weer snel pakt. Hij is gewoon snel met counters,hij traint er goed en weet wanneer hij er hard op moet.
In één van de embeddeds was hij ook een reeks aan het trainen met zijn striking coach (McGregor dus) en hij had dat toch allemaal eng snel door. Slim is hij dus zeker wel.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')