abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:01:52 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164774312
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
BNW / Moderator gezocht voor BNW

Indien je een sollicitatie zou versturen mag je dan zelf bepalen wat het beleid wordt binnen bwn?
Je hebt er meer invloed op. Meer niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164774547
Laat maar zitten dan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164774716
Door wie word het eigenlijk bepaald

Waarom zou je niet de vrijheid hebben om het op jouw manier in te richten
Als jij denkt dat het forum beter zou draaien met een paar aanpassingen hier en daar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164775673
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
Door wie word het eigenlijk bepaald

Waarom zou je niet de vrijheid hebben om het op jouw manier in te richten
Als jij denkt dat het forum beter zou draaien met een paar aanpassingen hier en daar
admin bepaalt het beleid, mods zijn op FOK beleidshandhavers
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:50:45 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164775874
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
Door wie word het eigenlijk bepaald

Waarom zou je niet de vrijheid hebben om het op jouw manier in te richten
Als jij denkt dat het forum beter zou draaien met een paar aanpassingen hier en daar
Dan krijg je overal eilandjes die niet compatible zijn met het geheel. Je hebt genoeg mogelijkheden om je eigen insteek eraan te geven maar het is meer een duwtje in een richting, het bijsturen van de koers zeg maar, dan dat je volledig je gang kan gaan. Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164776476
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan krijg je overal eilandjes die niet compatible zijn met het geheel. Je hebt genoeg mogelijkheden om je eigen insteek eraan te geven maar het is meer een duwtje in een richting, het bijsturen van de koers zeg maar, dan dat je volledig je gang kan gaan. Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.
Maw je hebt wel de vrijheid om de regels/richtlijnen te interpreteren zoals het jouw uitkomt?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164776585
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

admin bepaalt het beleid, mods zijn op FOK beleidshandhavers
De admin komt nooit hier op bnw posten
Wanneer je niet weet wat er speelt , hoe kan je dan bepalen welke regels het beste zouden voor een sub forum als bnw

Een van de redenen dat TRU een langzame dood is gestorven is omdat admin dacht dat door het toepassen van de algemene richtlijnen het sub fora prima zou draaien

We weten hoe dat allemaal is afgelopen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164776639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De admin komt nooit hier op bnw posten
Wanneer je niet weet wat er speelt , hoe kan je dan bepalen welke regels het beste zouden voor een sub forum als bnw

Een van de redenen dat TRU een langzame dood is gestorven is omdat admin dacht dat door het toepassen van de algemene richtlijnen het sub fora prima zou draaien

We weten hoe dat allemaal is afgelopen
ja, daar zit wel een waarheid in. meld je gewoon aan en kijk hoe het afloopt?
pi_164780366
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef jogy het volgende:
Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.


Juist op BNW is het natuurlijk een beetje lastig mensen op te roepen vooral zich onder te ordenenen aan Group-think; authoriteit te accepteren en niet hun eigen individuele mening als basis voor hun handelen voorop te stellen maar 'Algemene Beleidsregels'

Overigens; ikzelf denk persoonlijk zeker dat een individu in een situatie waarin hij Beleidsregels moet uitvoeren die soms ook in conflict kunnen komen met wat hij persoonlijk van mening is des te beter zal functionereen, aangenomen deze persoon bekijkt ook zijn eigen (moderatie-)handelen zer zelf-kritisch...
Wat dat betreft denk ik dat het bij de keuze voor en moderator altijd nuttig is een 'tegen-denker' te kiezen boven een misschien wat meer gezagsgetrouw persoon:
(ook als het meermaals kan voorkomen dat zulk een persoon eerder in een intern conflict kan komen en dat zo nu en dan ook een paar relletjes oplevert).

Wat dat betreft ben ik ook zeker ervoor dat iemand als Ali_boo gewoon zich aanmeld als kandidaat, als hij zich aangesproken voelt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:20:53 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164794734
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt er meer invloed op. Meer niet.
Ah ziedaar waarom mijn Topics over FOK! en BNW gesloten werden..

.....................Jogy ................ Dance99Vv .............

Jammer dat Dance er mee kapt ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:07 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164807961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De admin komt nooit hier op bnw posten
Wanneer je niet weet wat er speelt , hoe kan je dan bepalen welke regels het beste zouden voor een sub forum als bnw

Een van de redenen dat TRU een langzame dood is gestorven is omdat admin dacht dat door het toepassen van de algemene richtlijnen het sub fora prima zou draaien

We weten hoe dat allemaal is afgelopen
iteejer post hier redelijk constant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:05:04 #187
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164808075
Ik weet niet waar ik deze vraag anders kwijt moet maar ben benieuwd:

Stel er is maar 1 kandidaat die reageert (dat zal wel niet maar stel) of nou voor uit twee, en die zijn eigenlijk naar idee van de huidige bezetting niet geschikt. Wordt éé van deze twee dan alsnog tot mod gemaakt omdat de noodzaak er is of wordt er dan verder gezocht alsnog?

Benieuwd hoe men dat hier ziet/doet.
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:05:52 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164808107
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik weet niet waar ik deze vraag anders kwijt moet maar ben benieuwd:

Stel er is maar 1 kandidaat die reageert (dat zal wel niet maar stel) of nou voor uit twee, en die zijn eigenlijk naar idee van de huidige bezetting niet geschikt. Wordt éé van deze twee dan alsnog tot mod gemaakt omdat de noodzaak er is of wordt er dan verder gezocht alsnog?

Benieuwd hoe men dat hier ziet/doet.
Verder gezocht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:07:00 #189
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164808139
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verder gezocht.
Ok dat is in elk geval een goede gedachte. Ik ken fora waar dat anders gaat vandaar. :)
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:48:43 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164809203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok dat is in elk geval een goede gedachte. Ik ken fora waar dat anders gaat vandaar. :)
Liever met z'n allen bijspringen dan een verkeerde mod op de verkeerde plek omdat het mot. Liever zoeken we verder.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_164809293
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Liever met z'n allen bijspringen dan een verkeerde mod op de verkeerde plek omdat het mot. Liever zoeken we verder.
Ah vandaar mijn afwijzing :P
Ich hock in meinem Bonker
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 12:04:32 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164809592
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ah vandaar mijn afwijzing :P
:o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_164814282
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Juist op BNW is het natuurlijk een beetje lastig mensen op te roepen vooral zich onder te ordenenen aan Group-think; authoriteit te accepteren en niet hun eigen individuele mening als basis voor hun handelen voorop te stellen maar 'Algemene Beleidsregels'

Overigens; ikzelf denk persoonlijk zeker dat een individu in een situatie waarin hij Beleidsregels moet uitvoeren die soms ook in conflict kunnen komen met wat hij persoonlijk van mening is des te beter zal functionereen, aangenomen deze persoon bekijkt ook zijn eigen (moderatie-)handelen zer zelf-kritisch...
Wat dat betreft denk ik dat het bij de keuze voor en moderator altijd nuttig is een 'tegen-denker' te kiezen boven een misschien wat meer gezagsgetrouw persoon:
(ook als het meermaals kan voorkomen dat zulk een persoon eerder in een intern conflict kan komen en dat zo nu en dan ook een paar relletjes oplevert).

Wat dat betreft ben ik ook zeker ervoor dat iemand als Ali_boo gewoon zich aanmeld als kandidaat, als hij zich aangesproken voelt.
Wanneer je een uitgesproken mening hebt die je niet onder stoelen of banken steekt dan komen die conflicten vanzelf op je af O-)

Zou het ook niet erg vinden om als boe man te fungeren door onpopulaire maatregelen te nemen als dit zou betekenen dat de sfeer binnen het forum met sprongen voorruit gaat

In mijn bescheiden mening bezit ik bepaalde kwaliteiten die het forum echt nodig heeft maar weet tegelijkertijd dat ik iemand als Jogy naast me moet hebben . Hoewel ik eerlijkheid en directheid hoog heb zitten moet je op bepaalde momenten ook tactvol uit te hoek komen.Ook moet je het geduld hebben om het gezeik van de users elke keer weer aan te horen. Iets waar de huidige mod weer in uitblinkt

Zelf hou ik het kort en krachtig maar Jogy is in staat alinea's vol te typen zonder de achterste van zijn tong te laten zien _O-

Wat dat betreft zijn we complete tegenpolen van elkaar :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164814377
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

iteejer post hier redelijk constant.
Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164815518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
dus? :) iteejer post hier nooit?
Ich hock in meinem Bonker
pi_164815642
of je volgt het minder dan je denkt?

Dat was eigenlijk een antwoord.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:15:07 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164830997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
Niet Veel, maar al wel een paar jaar hoor.
Misschien in andere topics dan wat jij leest misschien?

Yvonne zelfde verhaal ;)
En zo zijn er wel meer, ligt beetje aan het topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164885856
zelfs als zouden ze hier nooit posten wil niet zeggen dat ze het forum niet volgen en dus niet weten waar het hier over gaat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164886891
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wanneer je een uitgesproken mening hebt die je niet onder stoelen of banken steekt dan komen die conflicten vanzelf op je af O-)

Zou het ook niet erg vinden om als boe man te fungeren door onpopulaire maatregelen te nemen als dit zou betekenen dat de sfeer binnen het forum met sprongen voorruit gaat

In mijn bescheiden mening bezit ik bepaalde kwaliteiten die het forum echt nodig heeft maar weet tegelijkertijd dat ik iemand als Jogy naast me moet hebben . Hoewel ik eerlijkheid en directheid hoog heb zitten moet je op bepaalde momenten ook tactvol uit te hoek komen.Ook moet je het geduld hebben om het gezeik van de users elke keer weer aan te horen. Iets waar de huidige mod weer in uitblinkt

Zelf hou ik het kort en krachtig maar Jogy is in staat alinea's vol te typen zonder de achterste van zijn tong te laten zien _O-

Wat dat betreft zijn we complete tegenpolen van elkaar :D
Maar vertel, hoe zie jij de toekomst van BNW voor je? Wat zou je veranderen? Wat zijn onpopulaire maatregelen?
pi_164886907
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
Bijna net zoveel als jij dus :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')