abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170874491
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik keek vandaag verbijsterd naar een reclame-illustratie van Gazelle: jonge vrouw op fiets met 2 kleuters en boodschappentas en stuurtas
meme-tekst: dat moment waarop je denkt --- en n wil ik een e-bike

Ik voel me 100, dat zo'n configuratie op de e-bike overgeheveld moet worden. Ze heeft niet eens een volle zadeltas achterop. Vind het trouwens helemaal een aanfluiting dat je eerst -tig e-bikes ziet en dan pas de echte fietsen.

Of jongeren die een t-shirt opvouwen, volgens hun netjes, maar van opzij zie je dat het in de bocht zeker 4 cm hoog is. Als je dat uitvouwt, zie je een boel valse plooien en rimpels. Zag trouwens een filmpje van iemand die voordeed hoe je goed en snel het huishouden doet. Hoeslaken werd heel slonzig in elkaar gegooid en na een paar keer samenvouwen werden alle valse plooien er stevig ingedrukt. Wat is daar netjes aan? Veel jongeren weten helemaal niet wat schoon en netjes is, laat staan iets over hygine.
Waarom zou je daar zoveel tijd insteken ik prop die zooi gewoon in de la onder mijn bed.

Heb wel meer te doen....
Tshirt etc moet je gewoon nat netjes op een hanger doen strijken en weer op hanger niet opvouwen.

Maar bedden goed dikke boeien
pi_170874773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:18 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Kortom: dat je dus concludeert dat je een zure oude muts bent geworden. :)

Maar serieus: wat boeit dat, hoe iemand iets met zijn lakens doet...
Inderdaad zeg, get a life! :D
Please continue
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:31:10 #278
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_171222636
Oh ja. Dat iedereen tegenwoordig je met "mijnheer"aanspreekt ( wat ook netjes is en hoort) terwijl ik zelf in omgang vrij losjes ben, tenzij het een officieel iets is.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_171328566
Aan het feit dat een collega de Gulden nooit heeft gekend. En dat ik aan een klant (meisje van een jaar of 14) bij ons in de winkel vroeg of ze er een stuiver erbij had. Vroeg ze: 'Dat is 5 cent toch?'
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Mijn Youtube channel
pi_171329632
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:22 schreef Albert86 het volgende:
Aan het feit dat een collega de Gulden nooit heeft gekend. En dat ik aan een klant (meisje van een jaar of 14) bij ons in de winkel vroeg of ze er een stuiver erbij had. Vroeg ze: 'Dat is 5 cent toch?'
Tja, stuivers...Ik mis het kwartje nog steeds :) Het kwartje was handiger dan die muntjes van 20 ct die je nu hebt.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 406 ppm ,10 jaar geleden: 383 ppm , 25 jaar geleden: 355 ppm
pi_171343780
En guldens en rijksdaalders waren ook beter verschillend te zien in je portemonnee.
pi_171361723
quote:
Ze zeggen zei "meneer" tegen me :'(
Te vaak bij de mc donalds geweest?
Zo, nu even zonder gekheid. Dit halve zool moet het doen met een leesbril van +1 en in mijn lashelm zit ook nog iets wat +1.25 is.
Werkt perfect, dat dan weer wel..
pi_171361848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:14 schreef Murdy het volgende:

[..]

Te vaak bij de mc donalds geweest?
Ik zat juist laats te bedenken dat velen niet meer snappen waar je het over hebt als je dat meneer aanhaalt.
pi_171363651
Powernapjes, of domweg voor de tv in slaap vallen.
pi_171411832
Als ik op YouTube oude muziekvideo's terugkijk uit 1996-2005 etc. Vooral die periode dat ik echt interesse kreeg in muziek (Spice Girls) en films (Titanic).
Eminem was hot en zijn albums als Slim shady Lp en Marshall Mathers LP zijn al gauw 15 jaar oud.
Dat een droomjongen als Leonardo Dicarpio ook al zo'n 45 is en je nu ouder bent dan hij destijds in Titanic.
Dat eigenlijk als je jeugdhelden van tv, zoals vj's op TMF, allemaal 40+ zijn.
Dat je nog weet hoe je een stickeralbum had van The Lion King die stamt uit 1994!
Dat je halve klas van de basisschool nu ook hun kinderen naar school brengen.
Dat je een nieuwe collega krijgt die als geboortejaar 1997 heeft. :')

Ik ben overigens van 1985. :P
pi_171412457
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 02:43 schreef vencodark het volgende:
Dat eigenlijk als je jeugdhelden van tv, zoals vj's op TMF, allemaal 40+ zijn.
Of artiesten. Velen treden nog steeds op: bedrijfsfeesten, jaren 90-feesten, braderin, enzovoort. Daardoor zijn ze nog steeds zichtbaar, en kun je het oudersdomsproces precies volgen. Social media haalt zo ongeveer alles wat er aan mysterie had kunnen zijn weg. Best confronterend.

O.k., Ray Slijngaard is een speciaal geval. Die wordt van buiten nooit oud en van binnen zelfs nooit volwassen. :+

JsKExIJ.jpg
pi_171430741
Dat je nog steeds vindt dat er in een broek 3 gaten horen te zitten (n boven, twee onder).
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')