abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:17:32 #101
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_164426727
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Lijkt mij niet dan nee. Maar wees niet bang, Santi zal over 3 wedstrijdjes wel alweer geschorst zijn.
Nee, want Brenet krijgt tegenwoordig de voorkeur boven Arias. Armoede.
pi_164426761
quote:
13s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nee, want Brenet krijgt tegenwoordig de voorkeur boven Arias. Armoede.
Brenet wordt als een schooljuf aan de kant gezet, terwijl Arias aan de nek van de tegenstander gaat hangen in de zestien.
Dit, dus.
pi_164426794
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Schwaab valt iedereen ontzettend positief op vanwege 1 ding; hij heeft rust aan de bal. En dat is precies wat er momenteel ontbreekt. Bergwijn liep tegen Utrecht helemaal verloren omdat ie geen flauw idee had wat ie nu eigenlijk moest doen. Daardoor gingen Propper en Guardado ook compleet uit positie om zo veel mogelijk op te vangen. Utrecht bleef lekker in positie spelen en tikte PSV van het kastje naar de muur. En bij Willems, Isimat, Brenet en Locadia zit dat gewoon in het systeem ingebakken. Een doodsaaie gast als Schwaab valt dan ontzettend positief op.
Ik heb geen idee, aangezien ik de wedstrijd dus nauwelijks heb gezien. Maar het klinkt logisch ja. Inderdaad wel wat ik bedoelde, logische gevolgen van bepaalde dissonanten. 1 'verkeerd' beklede positie kan helaas inderdaad het gevolg hebben dat de juist beklede posities ook totaal uit positie gaan lopen.

Maarja, Propper, Guardado en Hendrix mogen van mij doen wat ze willen. Kunnen weinig fout doen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_164426851
quote:
13s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nee, want Brenet krijgt tegenwoordig de voorkeur boven Arias. Armoede.
Vind Brenet wel een aandoenlijk mannetje.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_164426877
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Laat maar, m'n sarcasme komt niet aan heb ik het idee -O-

Kampioen word je in ieder geval niet door het aantal inkopen. In principe zit het elftal van PSV nog gewoon veel beter en doordachter in elkaar. Als Willems nou nog lekker vervangen wordt door een échte linksback, Loca en/of Narsingh vervangen worden door snelle vleugels die wél iets kunnen, en er nog een scorende middenvelder bijkomt, dan hoef je helemaal nooit meer iets meer te veranderen. ;)
Maw: gewoon nog even 4 toppers op eredivisieniveau halen :P

Gaat niet gebeuren. Het zal wel bij vervangingen blijven voor vertrekkers en nog een niet al te indrukwekkende middenvelder.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164427027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maw: gewoon nog even 4 toppers op eredivisieniveau halen :P

Gaat niet gebeuren. Het zal wel bij vervangingen blijven voor vertrekkers en nog een niet al te indrukwekkende middenvelder.
Ik verwacht ook geen nieuwe Guardado, nee. Maar een Ramselaar zou zo verkeerd nog niet zijn denk ik. Maar een naam waar we nog niks over gehoord hebben zou me ook niks verbazen. De komende tijd de twitter van Rikkert maar in de gaten houden zou ik zeggen, die weet namelijk alles, 5 seconden voor de bekendmaking ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_164427286
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik verwacht ook geen nieuwe Guardado, nee. Maar een Ramselaar zou zo verkeerd nog niet zijn denk ik. Maar een naam waar we nog niks over gehoord hebben zou me ook niks verbazen. De komende tijd de twitter van Rikkert maar in de gaten houden zou ik zeggen, die weet namelijk alles, 5 seconden voor de bekendmaking ^O^
5 minuten na de bekendmaking eerder, arme Rikkert... :P

Maar mijn punt was meer: dit elftal gaat geen 3-4 echte versterkingen meer krijgen, als je competente vervangers aan kan trekken voor de nog te vertrekken spelers denk ik dat we blij mogen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164427412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

5 minuten na de bekendmaking eerder, arme Rikkert... :P

Maar mijn punt was meer: dit elftal gaat geen 3-4 echte versterkingen meer krijgen, als je competente vervangers aan kan trekken voor de nog te vertrekken spelers denk ik dat we blij mogen zijn.
Oh, nee verwacht ik eigenlijk ook niet. Echter verwacht ik wel dat er een vervanger klaar staat indien Willems vertrekt rn dat er ook nog wel een aanvallende middenvelder komt. Zo niet alleen een talentvolle, zodat ik de winter vGinkel weer aangetrokken kan worden.
En hopen op een snelle vleugelspeler dus. Nou dan heb je toch 3 aankopen, waarvan 2 wellicht 'echte' versterkingen. En misschien wel 3. :P
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_164427869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

5 minuten na de bekendmaking eerder, arme Rikkert... :P

Maar mijn punt was meer: dit elftal gaat geen 3-4 echte versterkingen meer krijgen, als je competente vervangers aan kan trekken voor de nog te vertrekken spelers denk ik dat we blij mogen zijn.
Geen vertrouwen in Brands hebben :N
pi_164429087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Geen vertrouwen in Brands hebben :N
Zijn tekortkomingen mogen ook rustig benoemd worden. Dat er nog geen linksbuiten is valt gewoon tegen, die had er voorafgaand aan speelronde 1 moeten staan. Leuk, dat gelul over die Bruma, maar dit weekend gaat Locadia voor de tweede keer schitteren op die plek.
Dit, dus.
pi_164429306
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zijn tekortkomingen mogen ook rustig benoemd worden. Dat er nog geen linksbuiten is valt gewoon tegen, die had er voorafgaand aan speelronde 1 moeten staan. Leuk, dat gelul over die Bruma, maar dit weekend gaat Locadia voor de tweede keer schitteren op die plek.
Die had in de winter van vorig seizoen er al moeten staan
pi_164429315
Trouwens, Bergwijn is toch een linksbuiten? Waarom speelde hij niet op links tegen Utrecht?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:26:42 #113
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_164432475
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Brenet wordt als een schooljuf aan de kant gezet, terwijl Arias aan de nek van de tegenstander gaat hangen in de zestien.
Als ik tussen die twee moet kiezen, ga ik toch maar voor Arias die in ieder geval zijn verdediger nog in de gaten heeft en geen lucht staat te dekken.
pi_164433460
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Als ik tussen die twee moet kiezen, ga ik toch maar voor Arias die in ieder geval zijn verdediger nog in de gaten heeft en geen lucht staat te dekken.
Arias heeft ook aanvallend af en toe nog een geniaal momentje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2016 @ 18:16:33 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_164433873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt, maar als je directe concurrenten zich versterken, en bij PSV zijn Bruma, Lestienne en van Ginkel al weg, dan ga je je toch lichtelijk zorgen maken.
Lestienne missen we niet die heeft alleen in het begin gespeeld. Bruma is vervangen door Schwaab en die kan me wel bekoren. Een vervanger voor Van Ginkel heb je wel nodig voor de breedte en ik vermoed dat een Maher of Locadia nog wel gaat en daar moet ook versterking komen dan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_164434287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:05 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Geen vertrouwen in Brands hebben :N
Heeft niet zo zeer met Brands te maken. Veel meer met het feit dat het voor PSV erg moeilijk is om spelers te halen die er meteen staan en het feit dat er blijkbaar ook geen budget voor is tot er iemand vertrekt. Wil je dan als elftal sterker worden moet de vervanger dus significant beter zijn dan de vertrekkende speler. Ik geef het je te doen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:38:44 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164434557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heeft niet zo zeer met Brands te maken. Veel meer met het feit dat het voor PSV erg moeilijk is om spelers te halen die er meteen staan en het feit dat er blijkbaar ook geen budget voor is tot er iemand vertrekt. Wil je dan als elftal sterker worden moet de vervanger dus significant beter zijn dan de vertrekkende speler. Ik geef het je te doen....
ginkel Propper de jong bruma Moreno
pi_164434825
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ginkel Propper de jong bruma Moreno
Goede aanwinsten allemaal. Om nu dus sterker te worden moet je dus nog een categorie hoger gaan zitten. Succes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:34:51 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164438544
quote:
3s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Goede aanwinsten allemaal. Om nu dus sterker te worden moet je dus nog een categorie hoger gaan zitten. Succes.
Dat is nauwelijks realistisch inderdaad.

Het huidige niveau spelers handhaven en hopen dat het samenspel beter wordt is echt het hoogst haalbare.

Sowieso spelers groeien ook. Nu verwachten dat je een speler kunt halen die beter is dan een Bruma die pas na drie jaar echt goed was, is volslagen belachelijk.
pi_164441099
quote:
3s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Goede aanwinsten allemaal. Om nu dus sterker te worden moet je dus nog een categorie hoger gaan zitten. Succes.
Alleen Bruma stond er niet meteen. De rest wel. Dus is echt heel goed mogelijk. Brands heeft tot nu toe gewoon geweldig werk geleverd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_164447470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is nauwelijks realistisch inderdaad.

Het huidige niveau spelers handhaven en hopen dat het samenspel beter wordt is echt het hoogst haalbare.

Sowieso spelers groeien ook. Nu verwachten dat je een speler kunt halen die beter is dan een Bruma die pas na drie jaar echt goed was, is volslagen belachelijk.
Dat dus.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Alleen Bruma stond er niet meteen. De rest wel. Dus is echt heel goed mogelijk. Brands heeft tot nu toe gewoon geweldig werk geleverd.
Wat is heel goed mogelijk? :? Nú nog betere spelers halen dan die zwik waar we het over hebben? Want dán pas ben je je aan het versterken, daar ging het over....

Kijk, de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar PSV heeft gewoon een paar keer ontzettend in de roos geschoten met de genoemde spelers, de kans dat vervangers/nieuwe spelers ook minstens dat niveau hebben, mwoh, ik zet er geen geld op. Je moet als PSV zijnde ook de mazzel hebben dat dat soort spelers beschikbaar zijn, naar PSV willen komen en dan ook nog eens goed in het elftal/groep/selectie blijken te passen.

Zoals ik al eerder zei: we mogen blij zijn als we de transferperiode uitkomen met één echte (aanvallende als het aan mij ligt) versterking. Wederom: dat heeft niet zoveel met Brands te maken als wel met het feit dat het gewoon ontzettend moeilijk is om als PSV zijnde (of welke NL club dan ook) spelers te halen die er meteen staan op (eredivisie)topniveau.

Ben je níét in staat om dat soort spelers te halen dan moet je 'versterking' dus komen van het doorgroeien van spelers. En die potentie is ook nogal beperkt. Propper en Hendrix en Zoet, die kunnen misschien nog echt progressie maken. De rest zit (op de positie waar ze gebruikt worden) echt wel heel dicht tegen hun top aan. Of is er iemand die verwacht dat Narsingh, Locadia, Arias, Moreno, Guardado, de Jong opeens nog een niveau hoger gaan presteren dan afgelopen seizoen? We mogen blij zijn als Isimat/Schwaab het niveau van Bruma halen en de eventuele vervanger van Willems net zo'n goede voorzet heeft als hem (onwaarschijnlijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 12-08-2016 00:29:38 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164453150
Rik twee scoops op een dag. Lucius naar PSV als jeugdtrainer (goed voorbeeld) en Koch naar Utrecht. Doet ie goed. Rikgod.
pi_164453184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Rik twee scoops op een dag. Lucius naar PSV als jeugdtrainer (goed voorbeeld) en Koch naar Utrecht. Doet ie goed. Rikgod.
Koch naar Utrecht, tijdelijk neem ik aan ?
Dat bied kansen voor tattooboy.
U MAD?
pi_164453216
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Koch naar Utrecht, tijdelijk neem ik aan ?
Dat bied kansen voor tattooboy.
Volgens mij niet tijdelijk.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:35:00 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164453284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Rik twee scoops op een dag. Lucius naar PSV als jeugdtrainer (goed voorbeeld) en Koch naar Utrecht. Doet ie goed. Rikgod.
Lucius als voorbeeld heeft twee kanten. Qua wedstrijdinstelling was hij natuurlijk top. Haalde er, zeker in topwedstrijden, meer uit dan je op basis van zijn kwaliteiten zou verwachten.

Dat hij verder zoop, rookte en gokte en de techniek van een zak aardappelen had, is een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')