abonnement Unibet Coolblue
pi_164361700


_O_

Mensen die Mauri Vlogs niet waarderen :r
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:39:48 #52
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164361789
MauriGOD _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164361881
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:35 schreef alopio het volgende:
Vloggers....kan dat niet verboden worden op LL? Figuren die alleen met zichzelf bezig zijn en of ze wel hip, cool en modieus op de camera staan,
dit dus.

ik snap ook simpelweg niet hoe mensen in staat zijn om na 3 nachten Lowlands er fris en fruitig uit te zien.

Ik ben na 10 minuten Lowlands meestal al waisted... en dat was 20 jaar geleden ook al zo. dus da's gewoon hetzelfde gebleven. Toen was ik veel vaker waisted dus herstelde ik ook veel sneller... maar fris en fruitig was ik dan nog altijd echt niet.
pi_164361907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:44 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

dit dus.

ik snap ook simpelweg niet hoe mensen in staat zijn om na 3 nachten Lowlands er fris en fruitig uit te zien.

Ik ben na 10 minuten Lowlands meestal al waisted... en dat was 20 jaar geleden ook al zo. dus da's gewoon hetzelfde gebleven. Toen was ik veel vaker waisted dus herstelde ik ook veel sneller... maar fris en fruitig was ik dan nog altijd echt niet.
Maandag ben ik meestal echt brak :D.
pi_164361961
Wat heeft iedereen het opeens over hun taille op LL?
pi_164361965
Ooit op zondag 3x door de security bij de ingang er uit gepikt omdat ik er zo beroerd uit zag, ik zou wel pillen moeten slikken was de gedachte daar..

Dus fris en fruitig is ook niet aan mij besteed helaas :(
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164362050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:47 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ooit op zondag 3x door de security bij de ingang er uit gepikt omdat ik er zo beroerd uit zag, ik zou wel pillen moeten slikken was de gedachte daar..

Dus fris en fruitig is ook niet aan mij besteed helaas :(
Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?
pi_164362198
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?
Even mee naar achter het hek, fouilleersessie, zakken leeghalen en je portemonnee/evt tas wordt nagekeken
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:02:27 #59
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_164362353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is me dus nog nooit overkomen. Hoe gaat dat in zijn werk eigenljik?
Vorig jaar voor het eerst mee gemaakt. Was zaterdagnacht, vroeg iemand van de beveiliging (dus geen stille) of ik mee wilde komen om gefouilleerd te worden. Moet je meelopen dan staan er rechts naast de ingang een soort hokjes waar je gefouilleerd wordt, gewoon zoals normaal gebeurd. Alleen werd ook het hoesje van mijn telefoon gehaald en in m'n portemonnee gekeken.

Mooiste was nog het gesprek met die gast. Hij zei: "Dit is zeker niet de eerste keer dat je eruit wordt gehaald" Vervolgens antwoord ik: "oh jawel" zijn reactie: "Oooh dat is verrassend" _O-
pi_164362516
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Even mee naar achter het hek, fouilleersessie, zakken leeghalen en je portemonnee/evt tas wordt nagekeken
en als je geluk heb mag je zelfs in je onderbroek er staan ^O^
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:11:28 #61
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_164362582
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:08 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

en als je geluk heb mag je zelfs in je onderbroek er staan ^O^
Mag particulieren beveiliging dat doen? Of ben je dan al in de drugs wasstraat van politie en OM beland
pi_164362636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:11 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

Mag particulieren beveiliging dat doen? Of ben je dan al in de drugs wasstraat van politie en OM beland
Was volgens mij geen politiemannetje en op dat moment bedacht ik me niet of het wel of niet mocht eerlijk gezegd (ruim 5 jaar terug ook al)

Maar schoenen en kleding werd helemaal gecontroleerd, portemonnee helemaal leeg gehaald en telefoon gecontroleerd (hoesje)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164362739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:13 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Was volgens mij geen politiemannetje en op dat moment bedacht ik me niet of het wel of niet mocht eerlijk gezegd (ruim 5 jaar terug ook al)

Maar schoenen en kleding werd helemaal gecontroleerd, portemonnee helemaal leeg gehaald en telefoon gecontroleerd (hoesje)
Dat gaat best ver eigenlijk, en als ze je niet pakken. Wat zeggen ze dan? Kan me voorstellen dat je even uit je festival flow wordt gehaald.
pi_164362801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:02 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

Vorig jaar voor het eerst mee gemaakt. Was zaterdagnacht, vroeg iemand van de beveiliging (dus geen stille) of ik mee wilde komen om gefouilleerd te worden. Moet je meelopen dan staan er rechts naast de ingang een soort hokjes waar je gefouilleerd wordt, gewoon zoals normaal gebeurd. Alleen werd ook het hoesje van mijn telefoon gehaald en in m'n portemonnee gekeken.

Mooiste was nog het gesprek met die gast. Hij zei: "Dit is zeker niet de eerste keer dat je eruit wordt gehaald" Vervolgens antwoord ik: "oh jawel" zijn reactie: "Oooh dat is verrassend" _O-
Gebeurd dit dan bij de ingang zelf of op het terrein? Stille pikken je er op het terrein zelf niet meer uit, alleen als je toegeeft wat bij je te hebben geloof ik. Ze zijn ook erg subtiel en moeilijk te herkennen aan het oortje en de kisten, zelfs als je waus tot op het bot bent. Vorig jaar hebben ze wel bij binnenkomst mijn gehele tas binnenste buiten gekeerd, slagroomspuit werd achtergehouden (mocht hem wel aan het einde weer terughalen) en weer verder.
pi_164362830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat gaat best ver eigenlijk, en als ze je niet pakken. Wat zeggen ze dan? Kan me voorstellen dat je even uit je festival flow wordt gehaald.
Vond het zelf niet erg (heb toch niets te verbergen) en kwam daardoor niet chagerijnig het terrein op ofzo.
Hij legde toen uit dat ik er dusdanig slecht uitzag dat ik een verdacht persoon was, dus dan ben je aan de beurt. Uitgelegd dat drank en weinig slaap me er verrot uit laten zien en toen konden we er wel om lachen. Vond het totaal niet erg verder en ben toen weer vrolijk verder gegaan.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164362954
Nja een controle zou ik niet erg vinden. Maar je kleren uit doen vind ik wel ver gaan, daar mogen ze imo wel een paar munten of iets dergelijks voor meegeven als een soort vergoeding.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:28:07 #67
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_164363037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:18 schreef roflcaik het volgende:

[..]

Gebeurd dit dan bij de ingang zelf of op het terrein? Stille pikken je er op het terrein zelf niet meer uit, alleen als je toegeeft wat bij je te hebben geloof ik. Ze zijn ook erg subtiel en moeilijk te herkennen aan het oortje en de kisten, zelfs als je waus tot op het bot bent. Vorig jaar hebben ze wel bij binnenkomst mijn gehele tas binnenste buiten gekeerd, slagroomspuit werd achtergehouden (mocht hem wel aan het einde weer terughalen) en weer verder.
Bij de ingang van het terrein, was net onder de schoorstenen door gelopen. Ja die stille moet je wel echt voor oppassen. Vindt dat altijd erg jammer en totaal niet bij het karakter van Lowlands passen. Maarja eis van de gemeente Biddinghuizen om aan de vergunning aanvraag te doen. Zelfde geldt voor die drugs wasstraat van politie en OM. Vice heeft daar vorig jaar nog wel een aardig artikel over geschreven
http://www.vice.com/nl/re(...)doorslaand-succes187
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:29:29 #68
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_164363074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nja een controle zou ik niet erg vinden. Maar je kleren uit doen vind ik wel ver gaan, daar mogen ze imo wel een paar munten of iets dergelijks voor meegeven als een soort vergoeding.
Dat mag dus niet door particulieren beveiliging, als ze dat ooit vragen moet je gewoon weigeren.
pi_164363178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nja een controle zou ik niet erg vinden. Maar je kleren uit doen vind ik wel ver gaan, daar mogen ze imo wel een paar munten of iets dergelijks voor meegeven als een soort vergoeding.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:29 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:

[..]

Dat mag dus niet door particulieren beveiliging, als ze dat ooit vragen moet je gewoon weigeren.
Op dat moment totaal niet over nagedacht en tsja ik had en niets te verbergen en ik ben daar niet zo heel moeilijk in.

En ben ook een keer aangehouden door beveiligingsbedrijf om wild plassen op de kermis :') en ben ik ook braaf mee gelopen (wat ook niet hoeft volgens mij..)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164363452
Onee ik ben ook echt niet de moeilijkste en heb ook niks te verbergen hoor. Maar ik vind je kleding uittrekken terwijl je niets gedaan hebt persoonlijk te ver gaan. Sterker nog, ze mogen dat niet eens vragen zoals HenkdeVries al omschrijft. Ik zou het ook weigeren te doen denk ik.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:52:29 #71
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164363806
Ik ben ook een keer bij de ingang van het terrein eruit gepikt. :P Moest een paar vragen beantwoorden en ik werd gefouilleerd. Was niet echt een probleem verder ofzo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:52:53 #72
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164363821
Ik zou ook mijn kleding niet uit trekken nee. Behalve als het echt politie oid is
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164364688
Ik merk het al, ik ben te lief / naief.. |:(
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164366851
Biffy Clyro, Chvrches, Muse - tegelijk/overlap :"(

De enige die ik allemaal graag wilde zien!
pi_164367268
Ik baal eigenlijk alleen van Brian Fallon vs Chase & Status, met de rest kan ik allemaal wel leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')