abonnement Unibet Coolblue
pi_164328600


Dit lijkt me dus best een leuke game....voor als je knetter stoned bent :@
Niks moeilijks doen, lekker een vette joint roken en gewoon een beetje op je dooie akkertje nieuwe planeten en levensvormen ontdekken...geniaal gewoon :D

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:08:01 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164328737
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:55 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

het zit al in de day-one patch...

" Networking – Ability to scan star systems other players have discovered on the Galactic Map, increasing the chance of collision. Star systems discovered by other players appear during Galactic Map flight "

De kans is nu vele malen groter dat je een ander kunt vinden
Volgens mij is het nog steeds maar alleen zo dat je het effect van een andere speler kan zien en niet dat je een andere speler daadwerkelijk tegen komt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164328833
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog steeds maar alleen zo dat je het effect van een andere speler kan zien en niet dat je een andere speler daadwerkelijk tegen komt.
Nou als je op een planeet blijft en je bouwt er een basis. Dan is de kans groter dat iemand je vind
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164328868
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Nou als je op een planeet blijft en je bouwt er een basis. Dan is de kans groter dat iemand je vind
Dan is de vraag nog steeds of je diegene kunt herkennen als een andere speler.
Volgens eerdere video's van NMS zou dat namelijk niet duidelijk zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164328951
Ik denk eerlijk gezegd dat direct contact met anderen niet mogelijk is, ook omdat je geen playstation plus nodig hebt voor de multiplayer aspecten in NSM.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164329048
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164329110
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan is de vraag nog steeds of je diegene kunt herkennen als een andere speler.
Volgens eerdere video's van NMS zou dat namelijk niet duidelijk zijn.
Misschien is het net zoiets als in WatchDogs
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164329229
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Nou als je op een planeet blijft en je bouwt er een basis. Dan is de kans groter dat iemand je vind
Die base is weg zodra je van die planeet af gaat. Je laat niets permanents achter behalve de namen die je hebt gegeven.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Misschien is het net zoiets als in WatchDogs
En dan moet er een reden zijn om samen te spelen :)

Samen met wat Fokkers een planeet claimen en uitbouwen lijkt me wel lachen, maar dat gaat niet out-of-the-box mogelijk zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164329302
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die base is weg zodra je van die planeet af gaat. Je laat niets permanents achter behalve de namen die je hebt gegeven.

[..]

En dan moet er een reden zijn om samen te spelen :)

Samen met wat Fokkers een planeet claimen en uitbouwen lijkt me wel lachen, maar dat gaat niet out-of-the-box mogelijk zijn.
Of het verdwijnt straks is nog maar de vraag als patch 2 werkelijkheid gaat worden.

Hoewel ik gok dat je het in de ruimte bouwt en niet op een planeet.
pi_164329347
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Of het verdwijnt straks is nog maar de vraag als patch 2 werkelijkheid gaat worden.

Hoewel ik gok dat je het in de ruimte bouwt en niet op een planeet.
Als ze die planeten generen op basis van een wiskundige formule gaat die geen rekening houden met playerstructures.
Gaan ze dat wel doen dan zullen ze dik moeten gaan investeren in hardware/opslag iig :)

Dus verwacht eerder schepen in de ruimte idd
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164329373
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ze die planeten generen op basis van een wiskundige formule gaat die geen rekening houden met playerstructures.
Gaan ze dat wel doen dan zullen ze dik moeten gaan investeren in hardware/opslag iig :)

Dus verwacht eerder schepen in de ruimte idd
Het houdt nu toch ook al rekening met "alien' basissen op een planeet? Dat vormt ook geen onderdeel van de wiskundige formule dus hoe werkt dat dan op het moment?
pi_164329482
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het houdt nu toch ook al rekening met "alien' basissen op een planeet? Dat vormt ook geen onderdeel van de wiskundige formule dus hoe werkt dat dan op het moment?
Dat zal er wel inzitten idd, maar die bassisen zijn redelijk vaststaand qua layout zoals ik het zag in die paar demo's.

Als ik besluit om half Den Bosch na te gaan bouwen op zo'n planeet zal dat anders opgeslagen worden :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164329951
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat zal er wel inzitten idd, maar die bassisen zijn redelijk vaststaand qua layout zoals ik het zag in die paar demo's.

Als ik besluit om half Den Bosch na te gaan bouwen op zo'n planeet zal dat anders opgeslagen worden :)
Ja maar goed dat kan ook komen omdat het uiteindelijk maar een klein team is, gezien de patch notes spreken over bijv. layout veranderen van space stations, dus blijkbaar (denk ik) kwamen ze simpelweg mankracht en tijd tekort.
pi_164329992
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja maar goed dat kan ook komen omdat het uiteindelijk maar een klein team is, gezien de patch notes spreken over bijv. layout veranderen van space stations, dus blijkbaar (denk ik) kwamen ze simpelweg mankracht en tijd tekort.
Tja, je zult het op een gegeven moment toch uit moeten brengen.
Maar als ik zie wat ze hebben weten te fixen in die paar weken van Gold-state tot nu heb ik goede hoop voor de toekomstige updates.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164331518
Sean Murray zal vanavond om 19:30 (UK tijd) een livestream geven.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164332167
Volgens mij is dit spel alleen leuk als je een beetje grote fantasie hebt
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:26:30 #17
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164333035
Iemand nms al in de winkels gezien ? Locale mediamarkt had hem nog niet in de schappen liggen. Gamemania had hem wel al achter liggen. Mocht ff de Limited Edition bekijken. Maar er zat niet zo veel bij wat me aansprak. Dus ik ga voor de normale versie.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164333122
Gepre-orderd bij All Your Games kan ik er dan van uit gaan dat ie op woensdag binnenkomt? :P
pi_164333130
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Iemand nms al in de winkels gezien ? Locale mediamarkt had hem nog niet in de schappen liggen. Gamemania had hem wel al achter liggen. Mocht ff de Limited Edition bekijken. Maar er zat niet zo veel bij wat me aansprak. Dus ik ga voor de normale versie.
Gamemania heeft em al sinds zaterdag achter liggen.
Net zoals de MM en Intertoys Bart Smit

En zullen wel plat gelopen en gebeld worden of ze NMS nog niet verkopen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:39:14 #20
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164333473
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:29 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Gamemania heeft em al sinds zaterdag achter liggen.
Net zoals de MM en Intertoys Bart Smit

En zullen wel plat gelopen en gebeld worden of ze NMS nog niet verkopen.

Ik was de 11e vandaag die belde 😂
You dont believe me ? Read this line again.
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:41:13 #21
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_164333557
Enerzijds lijkt me dit een heel dik spel.. Beetje ontdekken.. Dat is ook enige wat ik altijd bij elder scrolls games deed; rondlopen en ontdekken. Vaak had ik de hele wereld al zo'n beetje gezien, voordat ik uberhaupt level 10 was (en ja, je kan ver komen zonder te levelen).

Maar als ik het allemaal zo lees ben ik ook bang voor een dikke tegenvaller. Te weinig houvast/definitieve impact van jouw aanwezigheid en een semi-multiplayer. Als je echt blijvende sporen kan achterlaten op de planeten.. Ook al is de kans dat je elkaars planeet ontdekt zo klein.. Dat zou echt mega zijn. Nog mooier zou zijn als je elkaar werkelijk tegen zou kunnen komen, maar dat was al uitgesloten als ik het goed lees.

Kortom; er zou veel potentie zijn, maar ik ben er bang voor..
pi_164334036
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Enerzijds lijkt me dit een heel dik spel.. Beetje ontdekken.. Dat is ook enige wat ik altijd bij elder scrolls games deed; rondlopen en ontdekken. Vaak had ik de hele wereld al zo'n beetje gezien, voordat ik uberhaupt level 10 was (en ja, je kan ver komen zonder te levelen).

Maar als ik het allemaal zo lees ben ik ook bang voor een dikke tegenvaller. Te weinig houvast/definitieve impact van jouw aanwezigheid en een semi-multiplayer. Als je echt blijvende sporen kan achterlaten op de planeten.. Ook al is de kans dat je elkaars planeet ontdekt zo klein.. Dat zou echt mega zijn. Nog mooier zou zijn als je elkaar werkelijk tegen zou kunnen komen, maar dat was al uitgesloten als ik het goed lees.

Kortom; er zou veel potentie zijn, maar ik ben er bang voor..
Een MP staat voor later in de planning volgen Sean Murray.
Net zoals voertuigen, basis bouwen en je eigen trading ship.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 8 augustus 2016 @ 18:22:58 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164336900
Je kan gewoon shit kapot maken op planeten en dat slaat die ook op maar wel local dus anderen zien dat volgens mij niey
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164337246
Hoe meer ik er van zie hoe minder zin ik erin heb, toen de berichten over NMS begonnen dacht ik nog echt...dit wordt maandenlang ontdekken, space travel....old skool homeword gevoel.

maar nu denk ik eerder, hier heb ik toch helemaal geen geduld voor, eat..sleep..explore..repeat.

Ik kijk het nog even aan...van wat ik op Twitch gezien heb vandaag werd ik ook niet erg warm
I am a Koala who Stretches :P
pi_164337689
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef StretchingKoala het volgende:
Hoe meer ik er van zie hoe minder zin ik erin heb, toen de berichten over NMS begonnen dacht ik nog echt...dit wordt maandenlang ontdekken, space travel....old skool homeword gevoel.

maar nu denk ik eerder, hier heb ik toch helemaal geen geduld voor, eat..sleep..explore..repeat.

Ik kijk het nog even aan...van wat ik op Twitch gezien heb vandaag werd ik ook niet erg warm
Als het je niet ligt moet je er ook niet aan beginnen.

ik hou van dit soort gaming.
En meende dat Destiny ook zoiets was. Maar wat was dat een blunder van een aankoop.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164337902
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Een MP staat voor later in de planning volgen Sean Murray.
Net zoals voertuigen, basis bouwen en je eigen trading ship.
Sean Murray heeft net een duidelijk antwoordt gegeven over multiplayer...

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164338432
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Sean Murray heeft net een duidelijk antwoordt gegeven over multiplayer...

[ afbeelding ]
Voor de 10e keer idd ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:18:31 #28
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164338744
Ik koop hem toch wel, ben wel iets toe wat nieuws.
PSN: SneakyDutchDude
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:32:05 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164339141
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Sean Murray heeft net een duidelijk antwoordt gegeven over multiplayer...

[ afbeelding ]
De beste man heeft vanaf het begin al gezegd dat je -bijna- niemand anders zal tegenkomen.

Maar toch vreemd, wat is dat "bijna" dan? Waarom überhaupt heel zeldzaam iemand anders tegen kunnen komen; terwijl het programmeurswise veel makkelijker is om het dan helemaal weg te laten?
pi_164339200
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

De beste man heeft vanaf het begin al gezegd dat je -bijna- niemand anders zal tegenkomen.

Maar toch vreemd, wat is dat "bijna" dan? Waarom überhaupt heel zeldzaam iemand anders tegen kunnen komen; terwijl het programmeurswise veel makkelijker is om het dan helemaal weg te laten?
Het kan maar de kans erop is onnoemelijk klein.
En als je al iemand tegen zou komen zou het zomaar kunnen zijn dat je hem niet als zodanig herkend. (Bron: ign stream met shaun).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164339415
Ik ben de twitch stream aan het bekijken, ik kan het niet laten :@

Ziet er fantastisch uit _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164339458
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben de twitch stream aan het bekijken, ik kan het niet laten :@

Ziet er fantastisch uit _O_
Ik vermijd alle videostreams totdat ik NMS zelf heb.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:45:38 #33
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164339514
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het kan maar de kans erop is onnoemelijk klein.
En als je al iemand tegen zou komen zou het zomaar kunnen zijn dat je hem niet als zodanig herkend. (Bron: ign stream met shaun).
Zoiets had ik ook al meegekregen. Enigszins vet dat Shaun er zo'n kans in heeft gestopt, vind dat wel baas. Maar het levert de niet goed ingelichte mensen alleen maar vragen op of ze lezen niet goed en "denken toch wel iemand tegen te komen."

Denk dat de game wel goed gaat verkopen, maar denk tegelijkertijd dat mensen die zich nooit goed inlichten ook weer massaal gaan lopen janken. Ze denken er meer van dan dat er gaat gebeuren.

Vroeger hadden we een zekere meneer Peter Molyneux, die mensen van alles beloofden, en uiteindelijk niks van de beloofde features ging waarmaken. Daar waren mensen ontsteld over.

Nu heb ik het gevoel dat deze ontwikkelaar alles beloofd wat ie waarmaakt, maar doordat hij het enigszins 'vaag' houdt, dat mensen hun eigen invullingen gaan geven, waardoor het ook voor hen tegen zal vallen waarna ze men na een week de game massaal gaat afzeiken.

Maar goed. Dat is het internet.
Vroeger had ik geen of beperkt internet. En een spel als dungeon keeper (mede mogelijk dankzij peter molyneux, toevallig) moest het toch echt hebben van de mond op mond reclame. Nu is alles zo opgehyped door 'fans' zelf dat de 'casuals' het oppikken als ultiem vrije spacegame.

Ikzelf wacht het nog even af met kopen, hou dit topic in de gaten; enigszins is het een 'explore game' a la minecraft alleen dan met goede graphics, maar ook omdat er strakjes meer dingen aan toegevoegd worden steken er meer mensen over om te kopen. Ik ben erg nieuwsgierig hoe het zal verlopen komende week.

Bovendien heb ik twee week vakantie tm zondag, dus twijfel ik ook enigszins om hem te halen. Maar ik moet van mijzelf blijven vasthouden om het niet te kopen. Ten eerste omdat ik eerst Dark Souls 3 wil uitspelen, ten tweede om te kijken wat de rest zegt.
pi_164339568
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik vermijd alle videostreams totdat ik NMS zelf heb.
Ik heb hem weer uitgezet.

Het is iig duidelijk dat het voor mij exact is wat ik er van verwacht had, een mix van terraria maar vooral starbound en elite in een super strak jasje met een soepele 60fps. Laat maar komen ^O^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164339638
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ten eerste omdat ik eerst Dark Souls 3 wil uitspelen,
Ik help je er in minder dan 2 uur door heen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164339793
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb hem weer uitgezet.

Het is iig duidelijk dat het voor mij exact is wat ik er van verwacht had, een mix van terraria maar vooral starbound en elite in een super strak jasje met een soepele 60fps. Laat maar komen ^O^
Die nieuwe stream moet toch nog beginnen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164340039
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die nieuwe stream moet toch nog beginnen?
Ik zat naar deze te kijken:

https://www.twitch.tv/nomansskythrowaway
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164341175
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:47:19 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164341730
Ik ga geen streams kijken. Koop hem op de us psn zodat we morgenochtend al los kunnen *O*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164341734
quote:
Het is begonnen. Sean is zo'n chille gast.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:47:48 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164341740
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb hem weer uitgezet.

Het is iig duidelijk dat het voor mij exact is wat ik er van verwacht had, een mix van terraria maar vooral starbound en elite in een super strak jasje met een soepele 60fps. Laat maar komen ^O^
Game is 30fps tho
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164341751
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga geen streams kijken. Koop hem op de us psn zodat we morgenochtend al los kunnen *O*
Ik moet me ZO inhouden om dat niet te doen nu :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164341820
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Game is 30fps tho
Is dat zo? Ik dacht 60.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164347480
Volgens mij draait hij gewoon 60fps, maar niet stable, als ik de mensen moet geloven die hem al hebben.
pi_164347630
60fps confitmed
(she/her)
pi_164347728
Over een uur weten een aantal mensen het ;)
Edit: Of over een paar uur Amerikaanse tijd :D

[ Bericht 18% gewijzigd door DKUp op 08-08-2016 23:03:06 ]
SOONY
pi_164348224
Nog 7 uurtjes ofzo, alleen werken he :r
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164348268
Heb spijt dat ik geen us acc heb
(she/her)
pi_164348540
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef Fylax het volgende:
Heb spijt dat ik geen us acc heb
Die is zo aangemaakt he
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164348591
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die is zo aangemaakt he
heb al gekocht op eu he
(she/her)
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:26:35 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164348885
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

heb al gekocht op eu he
refund :P
pi_164349961
Dit ziet er redelijk als als 60fps toch?

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164350193
Here we go..

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164351497
Is er nou al nieuws over de PC versie? Alles wat ik zie is PS4, PS4, playstation. Wtf is dat überhaupt.
pi_164351541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:56 schreef t4rt4rus het volgende:
Is er nou al nieuws over de PC versie? Alles wat ik zie is PS4, PS4, playstation. Wtf is dat überhaupt.
Paar dagen later komt ie op PC. :)
pi_164351652
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Paar dagen later komt ie op PC. :)
Ja maar geen info over graphics of wat dan ook. Alles gaat over de PS4.
pi_164351751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:01 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Ja maar geen info over graphics of wat dan ook. Alles gaat over de PS4.
Sony heeft het project ondersteund, dan is het logisch dat de marketing (en het gepraat er omheen) vooral over de PS4versie van de game gaat.

Wat zou je willen weten dan?
pi_164351783
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dit ziet er redelijk als als 60fps toch?

Het ziet er sowieso prima uit. Hoewel consolegamers het natuurlijk niet van de graphics moeten hebben.
Dit, dus.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 01:10:04 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164351813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:01 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Ja maar geen info over graphics of wat dan ook. Alles gaat over de PS4.
Het is ook nog niet uit op de pc :|W
pi_164351824
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is ook nog niet uit op de pc :|W
Op de PS4 ook niet 8)7
pi_164351839
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:06 schreef Typisch het volgende:

Wat zou je willen weten dan?
Gameplay op de PC zoals ze dat wel voor de PS4 gedaan hebben.
Zodat we kunnen zien hoe het eruit zien en hoe het loopt, instellingen die gewijzigd kunnen worden.
pi_164351885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:11 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Gameplay op de PC zoals ze dat wel voor de PS4 gedaan hebben.
Zodat we kunnen zien hoe het eruit zien en hoe het loopt, instellingen die gewijzigd kunnen worden.
Ja, dan kun je beter nog even wachten. Dat gaat niet gebeuren, dat is de deal met Sony natuurlijk.
pi_164352064
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

refund :P
heb al gedowbload
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 01:36:32 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164352260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Op de PS4 ook niet 8)7
Maar mensen hebben wel de ps4 copies al
pi_164352985
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar mensen hebben wel de ps4 copies al
Ja maar daar heb ik het niet over.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 02:40:51 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164353345
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 02:18 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Ja maar daar heb ik het niet over.
Laat ook maar :|W
pi_164356315

Seangod.
pi_164356421
Ik wil Sean z'n kinderen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164356479
Wilde nog even een USA digital copy regelen, maar ik weet mijn email niet meer van dat account. Dus dan vannacht maar spelen.
pi_164356574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:56 schreef t4rt4rus het volgende:
Is er nou al nieuws over de PC versie? Alles wat ik zie is PS4, PS4, playstation. Wtf is dat überhaupt.
Van het interview op Reddit met Sean gisteravond "we're still working and rushing to add options for the PC that we couldnt add to the ps4", niet exact juiste zin maar goed daar komt het op neer.

Rushing... dus zonder iets te testen allerlei opties toevoegen.
Daarbij tussen zijn comments vind je ook terug dat ze eergisteren nog bezig waren met bijv. toevoegen van ATI opengl support en dat soort dingen.. (bij een playboy interview grappig genoeg)

Ik ben bang dat de pc versie helemaal niks word, maar goed ik hoop maar voor het beste.

Oh en : de PS4 versie is locked op 1080p 30fps met af en toe een dip naar 20fps. (zeldzaam)

Dat is al getest en uurtje geleden nog filmpje van gezien ergens op YouTube, zal zo link plaatsen.
pi_164356611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Van het interview op Reddit met Sean gisteravond "we're still working and rushing to add options for the PC that we couldnt add to the ps4", niet exact juiste zin maar goed daar komt het op neer.

Rushing... dus zonder iets te testen allerlei opties toevoegen.
Daarbij tussen zijn comments vind je ook terug dat ze eergisteren nog bezig waren met bijv. toevoegen van ATI opengl support en dat soort dingen.. (bij een playboy interview grappig genoeg)

Ik ben bang dat de pc versie helemaal niks word, maar goed ik hoop maar voor het beste.

Oh en : de PS4 versie is locked op 1080p 30fps met af en toe een dip naar 20fps. (zeldzaam)

Dat is al getest en uurtje geleden nog filmpje van gezien ergens op YouTube, zal zo link plaatsen.
Ik vind dit echt totaal geen interessante info. Zeker in een game als dit is dit toch totaal niet belangrijk?
pi_164356622
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dit echt totaal geen interessante info. Zeker in een game als dit is dit toch totaal niet belangrijk?

Dat vind ik ook, maar sommige mensen leven nou eenmaal voor de '60 fps' en of dat er wel of niet in zit.
pi_164356632
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dit echt totaal geen interessante info. Zeker in een game als dit is dit toch totaal niet belangrijk?
Ekte pc-masterrace wil alles op minimaal 60fps. Anders kunnen hun tere oogjes het niet aan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164356725
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dit echt totaal geen interessante info. Zeker in een game als dit is dit toch totaal niet belangrijk?
Ik ben normaal gesproken een fps zeikert maar NMS ziet er gewoon prima uit zo. Bij die space battle die ik gepost had valt het totaal niet op.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164356757
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik ben normaal gesproken een fps zeikert maar NMS ziet er gewoon prima uit zo. Bij die space battle die ik gepost had valt het totaal niet op.
Ik heb daar echt geen last van. In GTA 4 had je online ook nog wel eens wat pop-up, knalde we met zijn alle tegen een (onzichtbare) boom aan bijvoorbeeld. Kan ik alleen maar om lachen. Zuur gedoe.
pi_164356830
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb daar echt geen last van. In GTA 4 had je online ook nog wel eens wat pop-up, knalde we met zijn alle tegen een (onzichtbare) boom aan bijvoorbeeld. Kan ik alleen maar om lachen. Zuur gedoe.
Ik vind het toch wel een stuk lekkerder spelen, met name als je van MGSV naar GTAV gaat bijvoorbeeld merk je het. Of van Dark Souls 2 naar 3.

Enfin, de performance van NMS ziet er prima uit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164356900
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Rushing... dus zonder iets te testen allerlei opties toevoegen.
Daarbij tussen zijn comments vind je ook terug dat ze eergisteren nog bezig waren met bijv. toevoegen van ATI opengl support en dat soort dingen.. (bij een playboy interview grappig genoeg)
Dat 'rushing' zal ook wel bedoeld zijn als 'zsm'
in de 1.03 patch zat aan het eind deze opmerking:

Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164357837
Samenvatting van de Reddit AMA met Sean:

https://www.reddit.com/r/(...)rays_ama_summarized/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164357885
Wat voor consequenties ondervind je eigenlijk als je alles en iedereen omver schiet wat je tegenkomt? Space police oid?
pi_164357972
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:57 schreef Typisch het volgende:
Wat voor consequenties ondervind je eigenlijk als je alles en iedereen omver schiet wat je tegenkomt? Space police oid?
Je hebt rondvliegende robots die je in de gaten houden, als je fauna vermoord komen die verhaal halen. En als je een planeet compleet ontdoet van alle resources ook :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164358353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je hebt rondvliegende robots die je in de gaten houden, als je fauna vermoord komen die verhaal halen. En als je een planeet compleet ontdoet van alle resources ook :)
Kun je dan met ze onderhandelen oid (boete betalen), of word je direct beschoten?
[P]otverdorie
pi_164358379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:24 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Kun je dan met ze onderhandelen oid (boete betalen), of word je direct beschoten?
Vergelijkbaar met het systeem in GTA; je krijgt een ranking en moet schuilen totdat die ranking weer omlaag is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:48:12 #84
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164360603
Net bij Gamemania geweest. Moest toch daar zijn. Nog steeds niks. Hij was daar zelf ook elke 10 minuten de email aan het controleren om zo te kijken of ze hem al mochten verkopen. Doosjes lagen al klaar. Hoop dat ik rond 16:00 misschien bericht krijg. Dat doen ze daar vaker. Ben benieuwd.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164360634
Ben benieuwd of de day 1 patch dan ook al gelijk beschikbaar is.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164360648
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164360652
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Net bij Gamemania geweest. Moest toch daar zijn. Nog steeds niks. Hij was daar zelf ook elke 10 minuten de email aan het controleren om zo te kijken of ze hem al mochten verkopen. Doosjes lagen al klaar. Hoop dat ik rond 16:00 misschien bericht krijg. Dat doen ze daar vaker. Ben benieuwd.
Een winkel hier verkocht games wel eens voor de street date, hield het geld achter en sloeg ze dan om 09:30 op de releasedatum aan, kon je later je bon ophalen.
pi_164360657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een winkel hier verkocht games wel eens voor de street date, hield het geld achter en sloeg ze dan om 09:30 op de release datum aan.
De boefjes :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:07:05 #89
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164361055
Hmmm PC release zal wel vrijdag 20:00 zijn zeker :/
Dum de dum
pi_164361749
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Van het interview op Reddit met Sean gisteravond "we're still working and rushing to add options for the PC that we couldnt add to the ps4", niet exact juiste zin maar goed daar komt het op neer.

Rushing... dus zonder iets te testen allerlei opties toevoegen.
Daarbij tussen zijn comments vind je ook terug dat ze eergisteren nog bezig waren met bijv. toevoegen van ATI opengl support en dat soort dingen.. (bij een playboy interview grappig genoeg)

Ik ben bang dat de pc versie helemaal niks word, maar goed ik hoop maar voor het beste.

Oh en : de PS4 versie is locked op 1080p 30fps met af en toe een dip naar 20fps. (zeldzaam)

Dat is al getest en uurtje geleden nog filmpje van gezien ergens op YouTube, zal zo link plaatsen.
Nu nog ATI support? Nou dan mag ik wel even wachten voor ze weer updaten en AMD nieuwe drivers heeft uitgebracht.
pi_164361779
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Net bij Gamemania geweest. Moest toch daar zijn. Nog steeds niks. Hij was daar zelf ook elke 10 minuten de email aan het controleren om zo te kijken of ze hem al mochten verkopen. Doosjes lagen al klaar. Hoop dat ik rond 16:00 misschien bericht krijg. Dat doen ze daar vaker. Ben benieuwd.
Komt het niet morgen pas uit?
Vandaag is het toch alleen uitgekomen in de VS?
pi_164361859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:39 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Komt het niet morgen pas uit?
Vandaag is het toch alleen uitgekomen in de VS?
Klopt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:12:23 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164364443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:39 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Komt het niet morgen pas uit?
Vandaag is het toch alleen uitgekomen in de VS?
Ik vind dat nog altijd zo dom.. Je games liggen overal en dan ga je niet de game overal releasen :|W
pi_164364601
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik vind dat nog altijd zo dom.. Je games liggen overal en dan ga je niet de game overal releasen :|W
Mensen in de VS moeten zich superieur vinden anders kopen ze het niet. Dus die mogen een dag eerder.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:21:07 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164364718
Hele PS4 loopt net vast :{
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:23:50 #96
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164364801
Corrupted save :o

Gelukkig heb ik die ps+ backup _O_
pi_164365184
twijfel nog steeds over dit spel
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:44:08 #98
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164365451
Nu overal te koop. Ga nu mijn exemplaar halen bij Gamemania ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164365591
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nu overal te koop. Ga nu mijn exemplaar halen bij Gamemania ;)
WTF SERIEUS
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:56:29 #100
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164365776
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nu overal te koop. Ga nu mijn exemplaar halen bij Gamemania ;)
bron?
pi_164365802
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]

bron?
op twitter staat t ook. bel maar naar je lokale game mania
(she/her)
pi_164365845
Game Mania Breda verkoopt het spel sinds een half uur geleden. Ik kom er net vandaan.
SOONY
pi_164366014
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:58 schreef DKUp het volgende:
Game Mania Breda verkoopt het spel sinds een half uur geleden. Ik kom er net vandaan.
godver :')
(she/her)
pi_164366360
Waarom moest ik nou preorderen :(
(she/her)
pi_164366665
Eindelijk thuis *O*
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164366727
Ik voel me genaaid.
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:28:57 #108
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164366765
Nu gehaald. Mediamarkt on Beuren ook al.
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:31:12 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164366827
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:27 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me genaaid.
Dat is iedere keer Fylax, maar wij kunnen lekker vannacht spelen. Laat die discmannen maar in hun sop gaar koken ;) NMS speel je als het donker is :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:32:22 #110
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164366856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:31 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is iedere keer Fylax, maar wij kunnen lekker vannacht spelen. Laat die discmannen maar in hun sop gaar koken ;) NMS speel je als het donker is :P
je kan nu al spelen
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:35:02 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164366918
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Seangod.
Is dit een speciale editie?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164366936
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

je kan nu al spelen
ja in usa ja.
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:39:14 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164367019
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

ja in usa ja.
Ook de eu :')

Ik zit gewoon op mijn eu account
pi_164367027
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ook de eu :')

Ik zit gewoon op mijn eu account
Ja omdat je m via US gekocht hebt.
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:40:07 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164367049
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

je kan nu al spelen
Nee, want release digitaal in EU is 00 uur. Maar dat is altijd gezeik, ik heb de hoop op universal launch al opgegeven, het is nooit goed :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:41:22 #116
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164367084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, want release digitaal in EU is 00 uur. Maar dat is altijd gezeik, ik heb de hoop op universal launch al opgegeven, het is nooit goed :P
Ik heb het over de mensen met hardcopy...
pi_164367095
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb het over de mensen met hardcopy...
Ja leuk. ik hebxhet over digital

Fuck winkels die de streetdate verbreken
(she/her)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:42:44 #118
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164367126
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja leuk. ik hebxhet over digital

Fuck winkels die de streetdate verbreken
Ik denk dat ze een bericht hebben gehad dat ze mogen verkopen...
pi_164367137
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:58 schreef DKUp het volgende:
Game Mania Breda verkoopt het spel sinds een half uur geleden. Ik kom er net vandaan.
Ik heb de Pre-order gehaald bij Game Mania Venlo.
Maar nog geen losse verkoop
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:43:26 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164367151
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een bericht hebben gehad dat ze mogen verkopen...
Tsja, dat blijft. Fylax, rustig ademen, doe ff een tukkie, dan kan je vannacht langer door!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164367185
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een bericht hebben gehad dat ze mogen verkopen...
nee. game mania zei dat ZIJ niet degene waren die de streetdate verbroken, maar dat ze niet konden achterblijven

dus geen bericht, opzet.
(she/her)
pi_164367262
Volgens mij heb ik nu 3 codes voor de alpha vector schip
- Digitaal
- Op het meegekregen blaadje
- En in de LE box.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164367487
Nou lekker...wordt ik gelijk op een radioactive planeet gezet
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164368417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef -CRASH- het volgende:
Nou lekker...wordt ik gelijk op een radioactive planeet gezet
_O-

Wordt je hard van.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164368484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

_O-

Wordt je hard van.
eerder groen en lichtgevend. :D
pi_164370093
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

eerder groen en lichtgevend. :D
Wel praktisch in die donkere grotten :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164370384
Nightmare fuel.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:52:46 #128
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164370956
Morgen *O* *O* *O* *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:02:25 #129
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164371235
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:33 schreef Doler12 het volgende:
Nightmare fuel.
[ afbeelding ]
Wat een prachtig wezen. O+ Ik wil ooooook. :'(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164371345
Ik heb hem gehaald, als het een flop is verkoop ik mijn PS4
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:34:21 #131
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164372302
Verzendbevestiging binnen. *O* Zouden er nog onontdekte planeten zijn morgen? :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164372420
Ik heb hem *G*
¤52,- Genot
SOONY
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:47:15 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164372638
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verzendbevestiging binnen. *O* Zouden er nog onontdekte planeten zijn morgen? :(
Lijkt me wel met 18 quantriljoen in totaal.
I love my mispoken words.
pi_164372687
Wie er een PS4 code voor een vectorschip wil...

ABDN-3FNR-NLLH
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164373151
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:49 schreef -CRASH- het volgende:
Wie er een PS4 code voor een vectorschip wil...

ABDN-3FNR-NLLH
Dankjewel! :P
pi_164373235
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Dankjewel! :P
graag gedaan
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164373251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:49 schreef -CRASH- het volgende:
Wie er een PS4 code voor een vectorschip wil...

ABDN-3FNR-NLLH
Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164373781
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verzendbevestiging binnen. *O* Zouden er nog onontdekte planeten zijn morgen? :(
Ik heb er al 2 ontdekt :P
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:25:55 #139
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164373918
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb er al 2 ontdekt :P
Gofferdomme blijf van mijn terrein af! o|O
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:26:40 #140
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164373939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.
Goed punt. Nu overweeg ik de mijne niet te gaan gebruiken.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:27:00 #141
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164373947
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef Sejt het volgende:

[..]

Lijkt me wel met 18 quantriljoen in totaal.
Das bijna net zo veul als de wereldbevolking. :D
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164374143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.
Je krijgt niet direkt het schip, units of wapen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164374335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:33 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je krijgt niet direkt het schip, units of wapen.
Wanneer dan?
pi_164374463
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wanneer dan?
Dat ga ik nu ff uitzoeken.
Of de codes gaan morgen pas in.
Of je moet naar een ruimtestation gaan waar het schip klaarstaat.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:17:25 #145
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164375711
Morgen kun je de codes pas gebruiken.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164376548
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen kun je de codes pas gebruiken.
Vannacht dus?

Hoe goed is dat schip? Vind een kleine kickstart niet erg maar ik wil geen schip ter waarde van ~300k oid.
pi_164376735
Kan je nou wel samen spelen of niet?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:42:44 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164376915
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:27 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Das bijna net zo veul als de wereldbevolking. :D
Dat is een 2.5 miljoen keer meer dan de wereldbevolking volgens mij. Best veel in ieder geval :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164376920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:39 schreef wuuht het volgende:
Kan je nou wel samen spelen of niet?
Nee.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164376937
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen kun je de codes pas gebruiken.
nope... heb het gevonden hoe je al een paar dingen kunt gebruiken
Ga naar options en rechtsonder staat redeem bonus content.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:48:06 #151
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164377128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee.
Als je elkaar kan vinden na een eeuwenlange zoektocht dan kan je samen vliegen en pief paf pang doen. :Y
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:48:22 #152
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164377136
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is een 2.5 miljoen keer meer dan de wereldbevolking volgens mij. Best veel in ieder geval :@.
Scheelt niet veel met wat ik dacht. :@
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164377142
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Als je elkaar kan vinden na een eeuwenlange zoektocht dan kan je samen vliegen en pief paf pang doen. :Y
Is dat zo? Bron?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164377321
Spel is trouwens ook in het Nederlands, voor de luie spelers onder ons :P
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:02:29 #155
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164377629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Is dat zo? Bron?
Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw. *O*

"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.

Bron.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164377844
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw. *O*

"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.

Bron.
Ik wil niet lullig doen maar daar staat niks over samen vliegen en vechten :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164377940
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Als je elkaar kan vinden na een eeuwenlange zoektocht dan kan je samen vliegen en pief paf pang doen. :Y
Op zich begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom ze een game bouwen die zoveel 'manieren' heeft om te spelen maar een eenvoudige mogelijkheid om samen met een vriend te kunnen rondvliegen of om minstens naar elkaar toe te kunnen warpen ontbreekt compleet.

Lijkt me een relatief kleine moeite waarmee je een heleboel mensen enthousiast maakt voor je game. Het hoeft geen briljante co-op te zijn ofzo, maar alleen al samen of in groepjes een beetje rondvliegen en exploreren was voor mij al (bijna) genoeg reden geweest om te preorderen.

Misschien zie ik als leek iets schandalig over het hoofd en maakt de game gebruik van bepaalde technologie waardoor dat lastig is maar het lijkt mij toch voor de hand liggend dat een hoop potentiële kopers zoiets exact in dit soort game wensen.
Conscience do cost.
pi_164378147
is er niet iets als een map met coordinaten? dat zou al helpen..

echter snap ik ook dat als je dat hebt dat er misbruik van gemaakt kan worden..
pi_164378164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Op zich begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom ze een game bouwen die zoveel 'manieren' heeft om te spelen maar een eenvoudige mogelijkheid om samen met een vriend te kunnen rondvliegen of om minstens naar elkaar toe te kunnen warpen ontbreekt compleet.

Lijkt me een relatief kleine moeite waarmee je een heleboel mensen enthousiast maakt voor je game. Het hoeft geen briljante co-op te zijn ofzo, maar alleen al samen of in groepjes een beetje rondvliegen en exploreren was voor mij al (bijna) genoeg reden geweest om te preorderen.

Misschien zie ik als leek iets schandalig over het hoofd en maakt de game gebruik van bepaalde technologie waardoor dat lastig is maar het lijkt mij toch voor de hand liggend dat een hoop potentiële kopers zoiets exact in dit soort game wensen.
Het is meer dan zij het als een single-player ervaring zien en willen dat jij hun game zo ervaart, dan dat het een technische beperking is. Afgaande op alle interviews die ik voorbij heb zien komen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:13:36 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164378203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef mschol het volgende:
is er niet iets als een map met coordinaten? dat zou al helpen..

echter snap ik ook dat als je dat hebt dat er misbruik van gemaakt kan worden..
map van het universum? Dat is toch te groot dan xD
pi_164378283
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]

map van het universum? Dat is toch te groot dan xD
mwha, een minimap, waar je je eigen omgeving ziet maar wel een manier om b.v. waypoints neer te zetten? (heb je dus wel coordinaten nodig van de ander..)
een volledige universum map zou helemaal cool zijn uiteraard :P
pi_164378515
Heb nu een paar uurtjes gespeel maar vind er nog weinig aan.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:22:08 #163
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164378550
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen maar daar staat niks over samen vliegen en vechten :P
Als je elkaar tegen komt kan je toch vliegen met elkaar... Of iig elkaar zien vliegen. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164379323
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het is meer dan zij het als een single-player ervaring zien en willen dat jij hun game zo ervaart, dan dat het een technische beperking is. Afgaande op alle interviews die ik voorbij heb zien komen.
Dat weet ik. Ik begrijp alleen niet in dat ze in een game waarop je zoveel dingen kan ervaren niet een kleine functionaliteit toevoegt die een heleboel mensen, waaronder ik, dolblij zouden maken. Ik zou het ook single player spelen, maar ik zou hele avonden kunnen vullen als ik samen met een vriend van me kan rondwalen.
Conscience do cost.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:52:08 #165
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164379913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik begrijp alleen niet in dat ze in een game waarop je zoveel dingen kan ervaren niet een kleine functionaliteit toevoegt die een heleboel mensen, waaronder ik, dolblij zouden maken. Ik zou het ook single player spelen, maar ik zou hele avonden kunnen vullen als ik samen met een vriend van me kan rondwalen.
Ik heb geen vrienden, vind het prima zo...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164380949
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:48 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Als je elkaar kan vinden na een eeuwenlange zoektocht dan kan je samen vliegen en pief paf pang doen. :Y
Nee dat kan niet
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1260567
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 23:15:48 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164381054
Ik wacht het allemaal vd week wel af. Eerst maar kijken hoe iedereen het spel vind voor ik het ga kopen.
pi_164381170
Een paar uur gespeeld, wat een fijne ervaring. Fuel voor mijn Hyperdrive nodig en dan op naar de volgende galaxy :9
SOONY
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 23:45:35 #169
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164382387
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:18 schreef DKUp het volgende:
Een paar uur gespeeld, wat een fijne ervaring. Fuel voor mijn Hyperdrive nodig en dan op naar de volgende galaxy :9
Nice ^O^ Als je me één ding kan uitleggen ben ik tevreeeeee. Wanneer je een nieuw schip koopt, hoe transfer je dan eerst je items van het ene naar het andere schip? ofzo? Snap nie hoe da werk nie... Zag vanmiddag wat stukjes op Youtube. Iemand was dat vergeten te doen. :o
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164382777
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:45 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Nice ^O^ Als je me één ding kan uitleggen ben ik tevreeeeee. Wanneer je een nieuw schip koopt, hoe transfer je dan eerst je items van het ene naar het andere schip? ofzo? Snap nie hoe da werk nie... Zag vanmiddag wat stukjes op Youtube. Iemand was dat vergeten te doen. :o
Ik heb nog steeds mijn eerste schip :P. Volgens mij moet je op een knop drukken per item om de items over te plaatsen. Simpel, maar je moet er wel rekening mee houden.
Twee planeten en een space station bezocht, morgen ga ik verder.
SOONY
pi_164382787
nog 5 minutwn
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 00:09:53 #172
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164383303
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:45 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Nice ^O^ Als je me één ding kan uitleggen ben ik tevreeeeee. Wanneer je een nieuw schip koopt, hoe transfer je dan eerst je items van het ene naar het andere schip? ofzo? Snap nie hoe da werk nie... Zag vanmiddag wat stukjes op Youtube. Iemand was dat vergeten te doen. :o
Bij die compare kan je met driehoekje zooi transferen net zoals je vanuit je exosuit kan doen
pi_164383372
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Bij die compare kan je met driehoekje zooi transferen net zoals je vanuit je exosuit kan doen
Ja op die manier :D
SOONY
pi_164383383
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 00:14:22 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164383454
Wat echt vet zou zijn dat ze het zo hebben gemaakt dat 1 planeet net de aarde is _O-
pi_164383701
Ik heb nu 5 planeten en 2 spacestations ontdekt in 2 zonnestelsels. Denk dat ik heel gauw klaar ga zijn met deze game want het is gewoon niks voor mij. Vind het maar een saai spel. Het schijfje zit alweer in de doos en ben weer fallout gaan spelen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 00:21:39 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164383708
Heb een soort van infinite loop gevonden toen ik aan het chatten was met zo'n alien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164384284
quote:
mooi moment om starcitizen te gaan bekijken als je dat wilt denk ik zo
pi_164384662
Wat een vette game _O_
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 03:19:36 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164385866
Inventory space is wel echt irritant... Je kan stacks van mats hebben maar crafted/andere zooi is gewoon 1 slot :|W
pi_164385877
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Friday12 het volgende:
Inventory space is wel echt irritant... Je kan stacks van mats hebben maar crafted/andere zooi is gewoon 1 slot :|W
willen ze wel bigger maken vgm
(she/her)
pi_164385886
Heb trouwens al gewarpt, maar nu kan ik niet meer terugwarpen dus moet ik weer shit gaan vinden, wil weer naar mn startersplaneet ;(
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 03:29:20 #183
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164385968
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 03:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

willen ze wel bigger maken vgm
vgm?

En het is ook echt nodig.. Anders moet je elke 5 min iets gaan verkopen :')
pi_164385980
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 03:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]

vgm?

En het is ook echt nodig.. Anders moet je elke 5 min iets gaan verkopen :')
volgens mij :@
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 03:32:52 #185
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164386018
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 03:30 schreef Fylax het volgende:

[..]

volgens mij :@
Ahh :P
pi_164386160
Veel mensen en reviewers klagen over dat het repetitief ofzo is.

Ik laat me niet neerhalen door dat en ga gewoon lekker verder spelen O+
(she/her)
pi_164386420
Zo... Na 12 uurtjes toch maar eens gestopt :O :z
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164386927
Mensen die nu verbaasd doen dat er geen traditionele multiplayer in zit :') Als er iets vanaf het begin af aan duidelijk was dat het wel.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164386944
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:44 schreef mschol het volgende:

[..]

mooi moment om starcitizen te gaan bekijken als je dat wilt denk ik zo
ja, of iets wat al wel uit is :P

Elite ofzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164386965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ja, of iets wat al wel uit is :P

Elite ofzo.
starcitizen is al uit, weliswaar in alpha of beta, maar hij is uit :p
pi_164386982
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 07:50 schreef mschol het volgende:

[..]

starcitizen is al uit, weliswaar in alpha of beta, maar hij is uit :p
Als je bugvrij wat wil spelen pak dan Elite :P
Star Citizen kan best leuk zijn als het ergens in 2020 eindelijk gereleased wordt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:47:26 #192
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164387311
Ik kan vanavond pas spelen. Eerst werk :z
I love my mispoken words.
pi_164387468
NoMansSky twitterde op woensdag 10-08-2016 om 09:06:25 Two players finding each other on a stream in the first day - that has blown my mind reageer retweet
-edit- en het gaat hard:
NoMansSky twitterde op woensdag 10-08-2016 om 09:12:01 For instance over night we hit 10 million species discovered in NMS... that's more than has been discovered on earth.WHAT IS GOING ON!!! reageer retweet


[ Bericht 35% gewijzigd door Ceased2Be op 10-08-2016 09:20:23 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 09:21:43 #194
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164387607
Gisteren 2 uurtjes gespeeld voor ik ging slapen. Ik begon op een planeet met een temperatuur rond het vriespunt, veel planten en weinig dieren. Het beste is dat de sentinels passief zijn. Ik kan minen wat ik maar wil, er komt wel eens een sentinel kijken maar die doen niks.

Ik heb de preorder bonus nog niet gebruikt. Heb mijn schip herstelt en klaar gemaakt om naar het volgende systeem te springen. Maar ik ga eerst dit systeem wat beter verkennen.

Een heel erg leuk spel. Ik stream al mijn gameplay naar mijn youtube account. Zonder commentaar, meer om als archief te dienen van wat ik allemaal tegen kom.

Dit zijn mijn eerste 2 uur. Skip de eerste anderhalve minuut, ik moest nog wat instellingen van de stream veranderen.


Nu dat ik mijn schip in orde heb ga ik wel die preorder bonus claimen. al was het maar om van die vervelende boodschap af te komen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 09:53:02 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164388019
Toch besteld via Bol, limited edition. :@ Kon m na 5 uur vanmiddag al ophalen bij een AH :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:03:21 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164388169
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:06:20 #197
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388205
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Haallooooowww beetje geduld joohhhhh ik moet hem nog krijgen van de postengel :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164388227
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Vraag het me maandag nog eens; de pc versie komt pas vrijdag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:08:15 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164388238
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vraag het me maandag nog eens; de pc versie komt pas vrijdag.
Duuuhuuurt laaahaaang ;(

Ik ben wel blij dat ik een controller op mijn pc heb aangesloten, denk dat het ideaal is voor dat spel O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:08:41 #200
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388244
Hopelijk gaan ze binnen 1 á 2 jaar VR toevoegen aan dit spel. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164388365
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Ik ga vanmiddag beginnen en dan trek ik gelijk de hele avond door. Zal morgen ff een verslagje doen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164388379
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hopelijk gaan ze binnen 1 á 2 jaar VR toevoegen aan dit spel. *O*
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:17:03 #203
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is ;)
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164388414
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:17 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen. *O*
Ik ga alleen aan de VR als m'n eten slecht gevallen is...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:23:22 #205
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388508
PostNL verwacht dat de chauffeur op 10-08-2016 tussen 16:30 - 18:30 bij je aan de deur komt.

o|O :|W
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:28:47 #206
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164388595
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw. *O*

"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.

Bron.
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.

Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
Dum de dum
pi_164388744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.

Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.
Dat ze elkaar niet konden zien is ofwel 'works as intended' of een bug. We zullen het zien.

Dat je elkaars dingen niet ziet is ook logisch aangezien de staat van jouw planeet en jouw acties lokaal wordt opgeslagen. De seed van jouw planeet is voor elke speler hetzelfde, het enige wat andere mensen van jouw aanwezigheid (vooralsnog) zien zijn de namen die je aan dingen hebt gegeven. Sterker nog; alles wat je aan je planeet hebt aangepast verdwijnt zodra je van je planeet af gaat. Het enige wat in je universum bestaat is wat je om je heen ziet. De rest wordt berekend en gerendered zodra je erheen gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164388753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.

Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:40:31 #209
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164388811
Net een item gevonden met de naam 'Lemmium' met als beschrijving 'heavy metal alloy'. Leuk gedaan. Net geen 31k units waard.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:40:54 #210
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388821
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
Als je op dezelfde server zit zie je elkaar wel. Daarom is de kans ook zo minimaal dat je al iemand tegen komt, laat staan iemand die je kent.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:43:33 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164388880
Mijn limited edition komt net binnen(moet terug ;()

Ziet er vet uit ^O^
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:47:50 #212
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164388964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.
Dat ze elkaar niet konden zien is ofwel 'works as intended' of een bug. We zullen het zien.

Dat je elkaars dingen niet ziet is ook logisch aangezien de staat van jouw planeet en jouw acties lokaal wordt opgeslagen. De seed van jouw planeet is voor elke speler hetzelfde, het enige wat andere mensen van jouw aanwezigheid (vooralsnog) zien zijn de namen die je aan dingen hebt gegeven. Sterker nog; alles wat je aan je planeet hebt aangepast verdwijnt zodra je van je planeet af gaat. Het enige wat in je universum bestaat is wat je om je heen ziet. De rest wordt berekend en gerendered zodra je erheen gaat.
https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/

Leesvoer

Al kan ik me voorstellen dat voor de ps4 eea wat simpler gehouden wordt/is dan voor de PC
Dum de dum
pi_164389013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/

Leesvoer

Al kan ik me voorstellen dat voor de ps4 eea wat simpler gehouden wordt/is dan voor de PC
Had ik al gelezen, doet niets af aan mijn reactie :)

Vermoed dat het gewoon een bugje is.
In Elite Dangerous had je dat in het begin ook; zit je wel in dezelfde shared universe, maar in een andere shard/instance op de server waardoor je elkaar niet zag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164389275
Volgens mij was er ook iets mis met de servers als je naar Sean's tweets erover bekijkt, hij/ze hadden ook niet verwacht dat binnen 1 dag mensen al elkaar zouden "tegenkomen".
pi_164389384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij was er ook iets mis met de servers als je naar Sean's tweets erover bekijkt, hij/ze hadden ook niet verwacht dat binnen 1 dag mensen al elkaar zouden "tegenkomen".
Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.

Kan ook gewoon zijn dat de kans erop statisch gezien verwaarsloosbaar was en dat ie daarom verbaasd was... aangezien iedereen random een planeet krijgt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164389540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.

Kan ook gewoon zijn dat de kans erop statisch gezien verwaarsloosbaar was en dat ie daarom verbaasd was... aangezien iedereen random een planeet krijgt.
Denk dat het ook niet iets is wat er ooit in had moeten zitten, maar ja daar is wel ultra vaag over gepraat vooral door Sean.
Met z'n "dan kom je in en lobby terecht en kun je samen spelen en je zal in eerste instantie niet weten hoe de ander eruit ziet / hoe een menselijke speler eruit ziet" etc.

Bedoel tja.. maar goed ik hoef het spel dan ook niet voor enige pure MP.
Ben sowieso een SP lover.
pi_164389557
Download staat aan *O*
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:23:40 #218
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164389573
Wat ik ook nog wil is dat ze op de galactic map duidelijker aangeven bij welke systems je geweest bent... Want ik kon mijn zooi niet meer terugvinden
pi_164390124
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:23 schreef Friday12 het volgende:
Wat ik ook nog wil is dat ze op de galactic map duidelijker aangeven bij welke systems je geweest bent... Want ik kon mijn zooi niet meer terugvinden
Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)
pi_164390600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)
Als je straks iets van een basis zou kunnen bouwen is dat wel echt essentieel, nu in het begin mis ik het nog niet echt.
pi_164390630
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
Dit, dus.
pi_164390674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
op metacritic? die eerste reviews gaan nooit ergens over. het is 1 of 10 de eerste paar dagen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164390689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
De userscores op Metacritic zijn al tijden niet meer serieus te nemen. Overigens is tegenwoordig alles of intens kut, of perfect. Een spel dat een 7-8 is vaak al onvoldoende voor bepaalde users.
pi_164390748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
Staat ook al op marktplaats
  woensdag 10 augustus 2016 @ 12:21:35 #225
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_164390769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
Wie had dat nou verwacht :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_164390784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
Er is al op gereageerd, maar ook door 4chan noobs is er een hetze geweest om het spel zoveel mogelijk een 0 score te geven.

Alleen door 1 gebruiker is er 69 accounts aangemaakt waarop hij 1 bepaalde developer constant afkraakte en het spel daarbij ook.
(omdat de dev. in kwestie transgender is)

Metacritic is dan ook geen fluit waard gezien iedereen een review kan plaatsen via Facebook inlog.
pi_164390818
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Staat ook al op marktplaats
met omschrijving 'niet mijn game' of 'ik ga toch voor de pc'

nee, dat wist je niet vantevoren natuurlijk :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164391019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
User reviews :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

User reviews :')
Met goed gefundeerde meningen zoals deze meneer die de game een 0 gaf:

KenjiDukomi
Aug 10, 2016

--_-- this game should be ps4 exclusive i dont want PC trolls to be able to play it ive not played this game yet but you know its bad when PC also gets in on the action sorry i really wanted to buy this game but i REFUSE because it's on PC too ----_____----
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164391120
Ik heb een uurtje of 5 gespeeld en vind er geen ruk aan. De gameplay is repetitief en saai, de werelden voelen zielloos en generiek aan en de graphics zijn ook kut. Ik was er al bang voor maarja wou het toch proberen.
pi_164391133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Met goed gefundeerde meningen zoals deze meneer die de game een 0 gaf:

KenjiDukomi
Aug 10, 2016

--_-- this game should be ps4 exclusive i dont want PC trolls to be able to play it ive not played this game yet but you know its bad when PC also gets in on the action sorry i really wanted to buy this game but i REFUSE because it's on PC too ----_____----
Kijk uit, als je teveel van die reviews leest krijg je kanker :')

Van die 1600 reviews zullen er 800 x een 10 zijn en 800 keer een 0, dan kom je precies op een 5 uit idd.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Kijk uit, als je teveel van die reviews leest krijg je kanker :')

Van die 1600 reviews zullen er 800 x een 10 zijn en 800 keer een 0, dan kom je precies op een 5 uit idd.
Eindgebruikers zijn sowieso kut, of het nu bij games is of in het bedrijfsleven... wat je ook oplevert het voldoet nooit aan de verwachtingen en ze kunnen het altijd zelf beter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164391278
Je moet inderdaad een beetje filteren tussen de onzinreviews en de kritiek waar over nagedacht is. Valt me op dat juist de kritiek wel overlapt met elkaar.
Dit, dus.
pi_164391293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eindgebruikers zijn sowieso kut, of het nu bij games is of in het bedrijfsleven... wat je ook oplevert het voldoet nooit aan de verwachtingen en ze kunnen het altijd zelf beter.
In de gaming community lijkt het wel een stapje erger. Het is allemaal zo verzuurd, zo hatelijk en er is zo verschrikkelijk veel entitlement, mensen denken overal maar recht op te hebben.

Het lijkt me vreselijk om als dev iets te moeten produceren voor deze community, het is volgens mij het meest ondankbare werk dat je kan hebben.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Je moet inderdaad een beetje filteren tussen de onzinreviews en de kritiek waar over nagedacht is. Valt me op dat juist de kritiek wel overlapt met elkaar.
Zonder het op te zoeken zal dat vast over de repetitieve gameplay zijn, maar ik vraag me af hoe veel van die mensen vergelijkbare games als terraria, earthbound of elite gespeeld hebben. Ik denk echt dat die mensen de verkeerde verwachtingen hadden.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Zonder het op te zoeken zal dat vast over de repetitieve gameplay zijn, maar ik vraag me af hoe veel van die mensen vergelijkbare games als terraria, earthbound of elite gespeeld hebben. Ik denk echt dat die mensen de verkeerde verwachtingen hadden.
Repetitieve gameplay is nog niet eens het probleem. Zoveel games hebben dat. Het is vooral dat de gameplay gewoon super saai is. Maatje van me wou hem nog even proberen daarna verkoop ik het spel direkt.
pi_164391525
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Repetitieve gameplay is nog niet eens het probleem. Zoveel games hebben dat. Het is vooral dat de gameplay gewoon super saai is. Maatje van me wou hem nog even proberen daarna verkoop ik het spel direkt.
Maar heb je ooit soortgelijke titels gespeeld zoals die ik hierboven noem?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391578
De verwachtingen die sommige mensen hebben manmanmanmanman......
SOONY
pi_164391650
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Maar heb je ooit soortgelijke titels gespeeld zoals die ik hierboven noem?
Nee. Is dat een vereiste dan ?
pi_164391668
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee. Is dat een vereiste dan ?
Nee absoluut niet, mijn punt is dat het genre je dan wellicht simpelweg niet ligt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164391826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, mijn punt is dat het genre je dan wellicht simpelweg niet ligt.
Ligt het ook niet blijkt nu wel. Maar als ik eerlijk ben wist ik ook wel dat de gameplay weinig voorstelde hoor. Had er al niet veel van verwacht en dat blijkt dus waar te zijn. Jammer maar helaas, NMS gaat weer in de verkoop of misch ruil ik hem wel voor een andere game.
pi_164392553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

In de gaming community lijkt het wel een stapje erger. Het is allemaal zo verzuurd, zo hatelijk en er is zo verschrikkelijk veel entitlement, mensen denken overal maar recht op te hebben.

Het lijkt me vreselijk om als dev iets te moeten produceren voor deze community, het is volgens mij het meest ondankbare werk dat je kan hebben.
Yup... ik denk af en toe met weemoed terug dat de enige verzuurde reactie die je tegenkwam een ingezonden brief in de pc gameplay oid was.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164392653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup... ik denk af en toe met weemoed terug dat de enige verzuurde reactie die je tegenkwam een ingezonden brief in de pc gameplay oid was.
Of de maandelijkse brief van Mortal Marcel in de power unlimited.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164392727
Ik wacht denk ik nog maar een week voor ik beslis of ik hem ga kopen.
pi_164393567
Ah, 4chan is metacritic aan het brigaden idd :')





American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164393974
Ik ben fan.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:17:04 #247
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_164394030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:44 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik wacht denk ik nog maar een week voor ik beslis of ik hem ga kopen.
Snelle Egel
pi_164394043
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef isax het volgende:
Ik ben fan.
Ik ook ^O^
pi_164394054
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er is al op gereageerd, maar ook door 4chan noobs is er een hetze geweest om het spel zoveel mogelijk een 0 score te geven.

Alleen door 1 gebruiker is er 69 accounts aangemaakt waarop hij 1 bepaalde developer constant afkraakte en het spel daarbij ook.
(omdat de dev. in kwestie transgender is)

Metacritic is dan ook geen fluit waard gezien iedereen een review kan plaatsen via Facebook inlog.
Wut
pi_164394713
Ik vind hem leuk :D
[P]otverdorie
pi_164394761
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef isax het volgende:

[..]

Wut
Een van de devs van no mans sky is transgender, om die reden was er een 4chan hetze tegen die persoon.

Alleen al 1 van die sneue figuren had 69 accounts aangemaakt om het spel steeds maar een 0 te geven.
Al deden er maar 100 mensen aan mee, dan heb je zo een lage score natuurlijk.
pi_164394768
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ah, 4chan is metacritic aan het brigaden idd :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je denkt dat het niet triester kan worden is er altijd nog 4chan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164394827
Metacritic user scores :')
pi_164395945
Nou, eindelijk thuis en hij ligt op de deurmat. Het avontuur kan eindelijk beginnen *O*
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164397240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een van de devs van no mans sky is transgender, om die reden was er een 4chan hetze tegen die persoon.

Alleen al 1 van die sneue figuren had 69 accounts aangemaakt om het spel steeds maar een 0 te geven.
Al deden er maar 100 mensen aan mee, dan heb je zo een lage score natuurlijk.
Om te kotsen.
SOONY
  woensdag 10 augustus 2016 @ 15:43:35 #256
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164397598
Ik wacht nog steeds op de bezorg engel. -O-
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164398076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een van de devs van no mans sky is transgender, om die reden was er een 4chan hetze tegen die persoon.

Alleen al 1 van die sneue figuren had 69 accounts aangemaakt om het spel steeds maar een 0 te geven.
Al deden er maar 100 mensen aan mee, dan heb je zo een lage score natuurlijk.
godver man :{
en dan zeker hihihihi op hun zolderkamertje.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 16:10:32 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164398582
Game is vet. Voldoet precies aan de verwachtingen. Benieuwd of ik na 20 uur nog steeds zo denk, dat is het enige wat mijn oordeel nog omlaag kan halen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 16:51:46 #259
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_164400335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb een uurtje of 5 gespeeld en vind er geen ruk aan. De gameplay is repetitief en saai, de werelden voelen zielloos en generiek aan en de graphics zijn ook kut. Ik was er al bang voor maarja wou het toch proberen.
Dat is ook mijn voorlopige conclusie. 3 verschillende streams gekeken om een beetje een beeld te krijgen en de werelden zijn vrij generiek (alleen een ander kleurtje).
Voor mij geen 60 euro waard.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_164401358
Ik vind het nog niet repetitief na 5 uur.
(she/her)
pi_164401453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het nog niet repetitief na 5 uur.
of iets repetitief is is niet echt een mening. Het IS repetitief. Of jij dat erg vind is een tweede.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 17:19:29 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164401557
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:17 schreef Furdinand het volgende:

[..]

of iets repetitief is is niet echt een mening. Het IS repetitief. Of jij dat erg vind is een tweede.
Ligt ook aan je speel stijl misschien? Als je voor het meest efficiënte gaat en dat dus, ja, herhaald wordt het repetitief. Als ik mezelf een beetje ken dan kan ik me heel goed vermaken met verschillende speel stijlen en door gekke shit uit te halen. Gaat helemaal goed komen denk ik :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164402028
Ik vermaak me goed tot nog toe. Zitten wel wat minpunten aan. Je schip stuurt als een olietanker, NPCs zijn veel te statisch en ik zie veel herhaalde features op planeten. Aan de ene kant makkelijk om te herkennen waar je resources vandaan moet halen, aan de andere kant speel je deze game vanwege de diversiteit. Ook is je inventory veel te beperkend.

Maar het plezier van rondvliegen en ontdekken weegt er wel flink tegen op. Dit is niet de beste game ooit en ik kan mij goed voorstellen dat ik na een uur of 30 er wel een beetje klaar mee ben. Maar de hoop stront waar andere mensen het voor uitmaken is het ook zeker niet. Gewoon een goede game, maar niet hemelbestormend goed.
pi_164402124
Laten ze de Atlas daar zien die in het centrum ligt :?

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_164402145
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ligt ook aan je speel stijl misschien? Als je voor het meest efficiënte gaat en dat dus, ja, herhaald wordt het repetitief. Als ik mezelf een beetje ken dan kan ik me heel goed vermaken met verschillende speel stijlen en door gekke shit uit te halen. Gaat helemaal goed komen denk ik :@.
Hoe lang kan je jezelf ermee vermaken? Als je je tiende beestje een lollige naam hebt gegeven en je twintigste piemel in een planeet hebt getekend is de lol er toch al snel vanaf? Er zit gewoon gewoon geen diepgang in het spel. Geen verhaal geen ultiem doel (ja het midden van het universum bereiken wooptiedoe) niks is boeiend geen boeiende npc's geen boeiende interactie met beesten. Er is gewoon niks in dit spel. Het ziet er prachtig uit en heeft een prachtige soundtrack maar dat maakt het op zijn meest een matige film (want geen verhaal).

Nog niet eens de ruimte op mijn harde schijf waard.
pi_164402150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:33 schreef -CRASH- het volgende:
Laten ze de Atlas daar zien die in het centrum ligt :?

Nee je hebt heel veel "atlas" stations door het universum verspreid.

Heeft ook iets te maken met keuzes die je maakt, welk 'pad' je volgt etc.
pi_164403206
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:17 schreef Furdinand het volgende:

[..]

of iets repetitief is is niet echt een mening. Het IS repetitief. Of jij dat erg vind is een tweede.
Dit type games zijn inherent repetitief. Of dat erg is of niet is subjectief idd.

Na een paar uur spelen is mijn eerste indruk erg goed. Ik kwam op een prachtige planeet terecht en ik kreeg zo links en rechts scannend flinke Metroid Prime indrukken. De sfeer is mysterieus en je bent continu op zoek naar nieuwe dingen te minen/craften/etc.

Snel alles op mijn schip gefixed, wat zitten traden op een trade station, verder naar de 2e planeet op zoek naar de distress signal. De graphics zijn wmb prima en de soundtrack perfect om de sfeer te ondersteunen.

Tot nu toe erg positief en wat ik er van verwacht had.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164403625
Ik zie wel door de bomen het bos niet meer qua alle nieuwe shit die ik ontdek. Geen idee wat nuttig is om in te investeren met die nieuwe technieken. Mijn grootste minpunt is het gebrek aan inventory space, erg irritant.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164403861
Weet iemand nog een goeie deal voor no man sky + ps4? Kom geen sterke deals tegen. Had wel verwacht dat sony iets leuks zou doen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 18:36:36 #270
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164403989
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zie wel door de bomen het bos niet meer qua alle nieuwe shit die ik ontdek. Geen idee wat nuttig is om in te investeren met die nieuwe technieken. Mijn grootste minpunt is het gebrek aan inventory space, erg irritant.
Mwah, ik vind het tot dusver meevallen, maar heb ook nog niet mijn schip uitgebreid. Wel drie slots in mijn exosuit erbij.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164404294
Sorry, maar ship combat is dus echt niet te doen. Wat een kutcontrols. Ik heb geen idee hoe je combat moet ontlopen, werd ineens aangevallen. Je boosters werken dan niet meer. Dat vind ik wel matig.
pi_164404773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zie wel door de bomen het bos niet meer qua alle nieuwe shit die ik ontdek. Geen idee wat nuttig is om in te investeren met die nieuwe technieken. Mijn grootste minpunt is het gebrek aan inventory space, erg irritant.
Sowieso heb je de resources nodig om warp cells te maken als je al zo ver bent. Die zijn nodig om de hyperdrive te rechargen zodat je naar andere zonnestelsels kunt reizen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:09:40 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164404935
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 17:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Hoe lang kan je jezelf ermee vermaken? Als je je tiende beestje een lollige naam hebt gegeven en je twintigste piemel in een planeet hebt getekend is de lol er toch al snel vanaf? Er zit gewoon gewoon geen diepgang in het spel. Geen verhaal geen ultiem doel (ja het midden van het universum bereiken wooptiedoe) niks is boeiend geen boeiende npc's geen boeiende interactie met beesten. Er is gewoon niks in dit spel. Het ziet er prachtig uit en heeft een prachtige soundtrack maar dat maakt het op zijn meest een matige film (want geen verhaal).

Nog niet eens de ruimte op mijn harde schijf waard.
Als het gewoon een blanco spel een je zelf de invulling geeft komt het helemaal goed met mij _O-. Ik fantaseer mezelf wel een piraat :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164404969
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Als het gewoon een blanco spel een je zelf de invulling geeft komt het helemaal goed met mij _O-. Ik fantaseer mezelf wel een piraat :').
Prima, maar moet dat 60 euro kosten?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:11:55 #275
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164405014
Nou... Ben thuis met het spel. Eindelijk mag ik ook ervaren wat het met mij doet. O+ Ajuu paraplu en tot morgen ofzo wanneer ik een mening heb. :W
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:13:50 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164405066
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:10 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Prima, maar moet dat 60 euro kosten?
Voor server onderhoud. Misschien, geen idee. Ik wacht nog op de pc versie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164405256
Ik mis heel erg een FOV slider in het opties menu.
Doe eens niet.
pi_164405867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Necrodeath het volgende:
Ik mis heel erg een FOV slider in het opties menu.
Eens.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:46:53 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164406123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eens.
pi_164406149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eens.
[P]otverdorie
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:58:17 #281
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164406460
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:10 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Prima, maar moet dat 60 euro kosten?
Ga lekker gratis pokemon go botten dan, dat is niet repetitief :')
Dum de dum
pi_164407595
Hoe kom je eigenlijk aan inventory upgrades? Heb er eentje tijdens de tutorial gekregen. Moet je de rest willekeurig vinden? Dat zou wel kut zijn. Ik zit namelijk de hele tijd in mijn inventory omdat ik maar iets van 8 verschillende items mee kan nemen, en dan kost elke upgrade ook nog een slot.
pi_164409440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 20:39 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan inventory upgrades? Heb er eentje tijdens de tutorial gekregen. Moet je de rest willekeurig vinden? Dat zou wel kut zijn. Ik zit namelijk de hele tijd in mijn inventory omdat ik maar iets van 8 verschillende items mee kan nemen, en dan kost elke upgrade ook nog een slot.
Ik heb zojuist mijn eerste gevonden, bij een random outpost ergens. Superchill, het was een soort van klein gebouwtje maar een exo suit upgrade er in.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164409747
Weet iemand zo hoe je Electronvapor / Electronendamp kunt verkrijgen?
pi_164409760
Wat ik nog steeds verwarrend vind is dat rennen op R3 zit ipv L3, ben er ook net pas achter dat je R3 maar een keer in hoeft te drukken ipv de hele tijd in te houden om te kunnen rennen :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164409777
Ik heb volgens mij een aardige bug te pakken. Ik kan geen hyperdrive maken en heb een nieuw schip gekocht. ;( Of is dat ding ook afhankelijk van de RNG?

Zie ook dit topique op Reddit.
https://www.reddit.com/r/(...)_preorder_ship_at_a/
pi_164409885
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Typisch het volgende:
Ik heb volgens mij een aardige bug te pakken. Ik kan geen hyperdrive maken en heb een nieuw schip gekocht. ;( Of is dat ding ook afhankelijk van de RNG?

Zie ook dit topique op Reddit.
https://www.reddit.com/r/(...)_preorder_ship_at_a/
Hoezo kan je geen hyperdrive maken? Heb je wel de blueprint? Volgens mij krijg je die vanzelf als je de eerste missies doorloopt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164409941
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Typisch het volgende:
Ik heb volgens mij een aardige bug te pakken. Ik kan geen hyperdrive maken en heb een nieuw schip gekocht. ;( Of is dat ding ook afhankelijk van de RNG?

Zie ook dit topique op Reddit.
https://www.reddit.com/r/(...)_preorder_ship_at_a/
Even de reacties in dat topic doorlezen, als het goed is kun je de blueprint gewoon vinden in outposts.
pi_164410010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoezo kan je geen hyperdrive maken? Heb je wel de blueprint? Volgens mij krijg je die vanzelf als je de eerste missies doorloopt.
Ik heb de blueprint dus niet gekregen omdat dat deel geskipt wordt door het innen van je pre-order bonusschip. Die heeft wel een hyperdrive, maar ik heb al een nieuwe gekocht. ;(

quote:
Here is what i did to fix it. This will take a bit of time but it was no big deal really. Basically all you do is fly around on any planet till you see those beacon things that are shooting an orange light up into the air. They are common around outposts and stuff. Use one bypass chip to use it, and have it search for a colonial outpost. Fly to outpost, break through door, solve riddle, (you might need to do some alien language stuff to understand) and you get a schematic. It took me about seven outposts, maybe more, but i eventually got the antimatter recipe. Hope it helps guys!
Dit maar even proberen later vandaag.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Even de reacties in dat topic doorlezen, als het goed is kun je de blueprint gewoon vinden in outposts.
Ik ben wel al twee sterrenstelsels verder, hoop niet dat dat iets uit maakt.
pi_164410103
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben wel al twee sterrenstelsels verder, hoop niet dat dat iets uit maakt.
Ik hoop het niet inderdaad. Nu ik het bedenk, ik heb tijdens die tutorial ook een ander schip gevonden met hyperdrive. Morgen eens controleren of ik wel de blueprint heb voor in de toekomst.
pi_164410245
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:59 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik hoop het niet inderdaad. Nu ik het bedenk, ik heb tijdens die tutorial ook een ander schip gevonden met hyperdrive. Morgen eens controleren of ik wel de blueprint heb voor in de toekomst.
Volgens mij kan je al je technieken mee nemen naar je nieuwe ship?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164410952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb zojuist mijn eerste gevonden, bij een random outpost ergens. Superchill, het was een soort van klein gebouwtje maar een exo suit upgrade er in.
Heb er ook 1 extra nu. Je krijgt ze willekeurig. Ben vooral bezig met inventory space upgraden, vind het vooralsnog zonde om kostbare ruimte op te offeren voor Tech upgrades.
pi_164411406
wtf moet je met die beads?
pi_164412640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:34 schreef isax het volgende:
wtf moet je met die beads?
Verkopen, levert cash op.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 23:58:04 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164414341
Ben wel benieuwd hoe jullie de game vinden na een dag non stop te hebben gespeeld :@
pi_164414555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:58 schreef RickoKun het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jullie de game vinden na een dag non stop te hebben gespeeld :@
Ik ben vanaf een uur of 15:00 bezig, moest ff inkomen maar nu ben ik fucking verslaafd :') Net een nieuw schip gekocht met 20 inventory slots *O*
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164414720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik ben vanaf een uur of 15:00 bezig, moest ff inkomen maar nu ben ik fucking verslaafd :') Net een nieuw schip gekocht met 20 inventory slots *O*
Ik heb een crashed schip gevonden met 18 slots.
Nadeeltje was dat ik al die modules moest repareren, want critical damage.
Achteraf gezien was het niet heel slim, had mijn hyperdrive fuel nog niet gebruikt, maar wel in m'n oude schip gedaan. Dat ben ik nu dus ook kwijt.

Voor mijn gevoel ook een buttload aan nieuwe woorden van een taal geleerd, maar levert nog niet heel veel op. Hele zinnen die andere lifeformen uiten, waar ik dan één woord van ken, 'suit' ofzo.
Doe eens niet.
pi_164414772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:58 schreef RickoKun het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jullie de game vinden na een dag non stop te hebben gespeeld :@
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
zoiets?
pi_164414818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:11 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Achteraf gezien was het niet heel slim, had mijn hyperdrive fuel nog niet gebruikt, maar wel in m'n oude schip gedaan. Dat ben ik nu dus ook kwijt.

Ja dat dus, nu ben ik weer Thamium9 aan het farmen om warp cells te maken :') Ik had echt 3 van die units in mijn oude warp drive zitten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164415347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja dat dus, nu ben ik weer Thamium9 aan het farmen om warp cells te maken :') Ik had echt 3 van die units in mijn oude warp drive zitten.
Herkenbaar stuk hierboven :P Gewoon wat asteroïden kapot knallen!
pi_164415405
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 00:34 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Herkenbaar stuk hierboven :P Gewoon wat asteroïden kapot knallen!
Dat is het snelst idd, heb net mijn 2e warp gehad.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')