abonnement Unibet Coolblue
pi_164419692
Ik heb geen bel maar ik roep altijd pardon en dankjewel. En ik word een beetje moe van het feit dat je als wielrenner perj definitie al als roekeloos en asociaal gezien wordt. Je gaat gewoon harder dan normale fietsen, daar houden mensen geen rekening mee dus moet je ze op tijd waarschuwen. Dat is niet bedoeld als aan de kant schreeuwen.

Maar goed, vandaag weer lopen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:22:16 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen bel maar ik roep altijd pardon en dankjewel. En ik word een beetje moe van het feit dat je als wielrenner perj definitie al als roekeloos en asociaal gezien wordt. Je gaat gewoon harder dan normale fietsen, daar houden mensen geen rekening mee dus moet je ze op tijd waarschuwen. Dat is niet bedoeld als aan de kant schreeuwen.

Als er geen dankjewel van af kan is het in mijn ogen niets anders dan arrogant aan de kant schreeuwen.
En van het gros van de wielrenners die ik tegen gekomen ben moet ik het nog horen, vooral van de weekend warriors die op zondagmorgen de wegen onveilig maken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164419790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als er geen dankjewel van af kan is het in mijn ogen niets anders dan arrogant aan de kant schreeuwen.
En van het gros van de wielrenners die ik tegen gekomen ben moet ik het nog horen, vooral van de weekend warriors die op zondagmorgen de wegen onveilig maken
Tja ik kan me niet verantwoorden voor wie jij allemaal tegen komt.

Maar ik vind beide sporten leuk en heb vooral geconstateerd dat met elkaar meedenken echt van beide kanten moet komen. Hardlopers kunnen ook wel snappen dat zij iets makkelijker een stapje opzij kunnen doen dan iemand op een fiets.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:26:57 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419799
Waarvoor denk je dat ze een stuur hebben???
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164419814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Waarvoor denk je dat ze een stuur hebben???
Je bevestigt precies mijn punt over gebrek aan met elkaar meedenken ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:33:36 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je bevestigt precies mijn punt over gebrek aan met elkaar meedenken ;)
They started!
Ik heb nog nooit naar een fietser geschreeuwd dat ze aan de kant moeten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164419873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

They started!
Ik heb nog nooit naar een fietser geschreeuwd dat ze aan de kant moeten.
Dat zeg ik ook niet ;) Ik zeg alleen dat als hardlopers bedenken dat zij met 10km/u makkelijker aan de kant gaan dan iemand met 35 km/u, en als wielrenners bedenken dat het voor een hardloper echt onprettig is om ineens te schrikken van iemand die langszoeft, we allemaal een fijnere training hebben! Ik loop ook liever op vlak asfalt dan op een scheve stoep, maar als er een fietser aankomt ga ik wel weer even op de stoep lopen.

Maar goed deze discussie is al zoooo vaak gevoerd dat het vermoeiend is. Volgens mij hoef jij in je normale looprondjes sowieso niet echt rekening te houden met fietsers ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 08:37:48 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_164419884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij hoef jij in je normale looprondjes sowieso niet echt rekening te houden met fietsers ;)
En RD maar schreeuwen naar die melkvrachtwagens :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:41:41 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En RD maar schreeuwen naar die melkvrachtwagens :D
Die zijn over het algemeen fatsoenlijker dan een fietser, de meesten gaan met een grote boog om mij heen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:45:44 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164419952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar goed deze discussie is al zoooo vaak gevoerd dat het vermoeiend is.
Dit is geen discussie, maar de stem van de onderdrukking!
Het enige pleziertje dat ik zo af en toe heb is als ik een van die barbaren inhaal, de fiets in de hand, tijdens een gecombineerde trail/MTB wedstrijd.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164419998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit is geen discussie, maar de stem van de onderdrukking!
Het enige pleziertje dat ik zo af en toe heb is als ik een van die barbaren inhaal, de fiets in de hand, tijdens een gecombineerde trail/MTB wedstrijd.
hoho, nu scheer je MTB-ers en wielrenners over één kam....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164420016
Vanochtend voor het werk aan gezwommen, best lekker!
Kijken of ik dat ook 1 of 2 keer in de week erbij kan doen. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164420257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die vanavond liepen en zich afvroegen waarom het zo lekker ging: dauwpunten lagen rond 8 graden. Vanavond was het perfecte loopweer. Droog. Weinig wind. Niet te warm. Niet te vochtig.
Ah, bedankt voor je uitleg!
Ik ging inderdaad erg lekker. Eerste kilometer met kippenvel gelopen en pas zweten na 20 minuten. Op de Waalbrug eens een keer geen wind tegen, dus ik ging als een malle.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:16:04 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164420303
quote:
12s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef Guard het volgende:

[..]

hoho, nu scheer je MTB-ers en wielrenners over één kam....
Ze horen bij elkaar als Soddom en Gomorra...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164420995
Ik snij hardlopers altijd af als ik langs kom fietsen. Hardlopen doe je maar lekker op de stoep. Het fietspad is voor fietsers :{w .
pi_164421064
Had ik al gezegd dat ik een racefiets heb besteld? ;)
Het lijkt mij leuk om fietsen en lopen af te wisselen. En misschien wel eens een run-bike-run of zo.

En verder wat LT zegt, leven en laten leven. Als er van beide kanten een beetje rekening met elkaar wordt gehouden, is het zoveel makkelijker.
pi_164421197
De scheidslijn tussen tolerantie en onverschilligheid is overigens heel vaag.

Ik moet zeggen dat het gisteravond best prima ging met de raceclubjes. Omdat wij op zij gingen. Op racefietsen zitten namelijk geen remmen, want dan zakt je gemiddelde snelheid met 0,1 km/uur op Strava.
pi_164423805
Ik heb mijn dissertatie ingeleverd, dat bleek toch iets meer discipline te vereisen dan het rennen van een marathon maar hopelijk is het nu goed genoeg! :7 Dus vanaf nu tot 1 september vakantie heujjj!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164424531
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

lokquote
Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft :) ( denk dat je de vorige post niet heb gezien)

1
2
1 [b] 20-08-2016 [url=www.cityrunede.nl]Cityrun (Ede)[/url][/b]
2 [*] xMissi - 5km 


1
2
1 [b] 28-8-2016 - [url=www.royalrun.nl] Royal run (Paleis Soestdijk)[/url][/b]
2 [*] xMissi - 3,5 km 
pi_164424656
En fijne vakantie LT, geniet ervan :)

Ik mag vanavond weer lekker hardlopen, laatste keer met de leuke/gezellige trainer daarna niet meer :{
pi_164434853
Eerste serieuze loopje sinds tijden: over de trails van B.C. Bijna anderhalf uur door de bossen gerend. Iets langer dan gepland, maar het was mooi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164437093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eerste serieuze loopje sinds tijden: over de trails van B.C. Bijna anderhalf uur door de bossen gerend. Iets langer dan gepland, maar het was mooi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Does a bear shit in the woods?
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 20:57:07 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_164439362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef xMissi het volgende:

[..]

Hee Guppy zou je deze er bij willen zetten alsjeblieft :) ( denk dat je de vorige post niet heb gezien)
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Geregeld ^O^ die eerste had ik inderdaad gemist :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164440170
Lekker bezig Stip!

Thanks Guppy, dat kan gebeuren toch, geen probleem ;)

Vanavond heerlijk getraind. Iedereen liet het afweten dus de allerlaatste training van hem was gezellig met zijn tweeën :P
Fysio heeft mij vanmiddag mooi ingetaped en het helpt wel iets. Dus dat is fijn. Tape liet alleen na het rondje al los... Wel 5,1 km in 40.30 minuten gerend met intotaal maximaal 6 minuten gewandeld.. Ben benieuwd of het een mooie tijd word in Ede :)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:30:37 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164441023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen bel maar ik roep altijd pardon en dankjewel. En ik word een beetje moe van het feit dat je als wielrenner perj definitie al als roekeloos en asociaal gezien wordt. Je gaat gewoon harder dan normale fietsen, daar houden mensen geen rekening mee dus moet je ze op tijd waarschuwen. Dat is niet bedoeld als aan de kant schreeuwen.

Maar goed, vandaag weer lopen ;)
Ik denk dat je met pardon en bedankt zeggen de hele situatie al een stuk naar het positieve draait.
Als iedereen dat doet naar elkaar, zie ik geen reden om negatief over elkaar te denken.
Je deelt nu eenmaal samen een weg. Doe je niks aan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')