abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:58:49 #1
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_164264340


Deze topicreeks is bedoeld voor alle vage, domme, irritante, libido-verlagende, achterlijke, gekke, maffe en/of intelligentieverlagende advertenties die op Marktplaats & Co. staan. Kom je een advertentie aldaar tegen die voldoet aan minimaal 1 van de bovenstaande criteria, post em dan hier!

Linkjes naar vorige delen: 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 24 | 25

Spinoff "naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats": 1 | 2 | 3 | 4 |

De openingspost vind je hier

4.gifRegels:
[>] Plaats een link naar de advertentie(s).
[>] Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
[>] Bij voorbaat dank.
4.gif

Een aantal voorbeelden:

quote:
Ruilen

Een Mitsubishi Evo V of VI. Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen. Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:

Echte vriendschap voor het leven. Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.


Game on! 14.gif
O+
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:59:41 #2
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_164264349
laatste post:

Stevige Vitrinekast met 2 glazen deuren, in nette staat
"De stickers zijn eenvoudig te verwijderen" aldus de verkoper.



Ja hoor, echt. stickers die er al 30 jaar opzitten krijg je er echt supergemakkelijk vanaf :o

:')
O+
pi_164265146
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:59 schreef Saisai het volgende:
laatste post:

Stevige Vitrinekast met 2 glazen deuren, in nette staat
"De stickers zijn eenvoudig te verwijderen" aldus de verkoper.

[ afbeelding ]

Ja hoor, echt. stickers die er al 30 jaar opzitten krijg je er echt supergemakkelijk vanaf :o

:')

Ja, doe het dan zelf voor je het kastje op MP gooit _O- :|W
je slaat deel 37 over :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:17:34 #4
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_164312366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, doe het dan zelf voor je het kastje op MP gooit _O- :|W
je slaat deel 37 over :o
Dat zag ik ook, maar ik was te lui om een modje te roepen hiervoor :')
O+
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:20:44 #5
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_164312493
Overigens heb ik de neiging om te doen alsof ik serieus geïnteresseerd ben en wil ik aanbieden om 5 euro extra te geven als ie ze er zelf ff afhaalt. Is immers een kleine moeite.

Maar dat doe ik dan weer niet echt. Misschien voelt iemand hier zich geroepen :7
O+
pi_164493556
Wauw. Had gister ergens op geboden in een nabijgelegen dorp met de bedoeling om het morgen met de fiets op te halen. Met de verkoper een deal gesloten voor de prijs en de tijd afgesproken, vraag ik achteraf nog na wat het adres is. Krijg ik een mailtje terug met 'Edam'.

Duidelijk. :') Laat dan maar zitten.
pi_164494694
Zonder dat wij weten waar jijzelf woont is dat een beetje een nietszeggende post he ? o|O
pi_164495104
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 16:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Zonder dat wij weten waar jijzelf woont is dat een beetje een nietszeggende post he ? o|O
Jij bent niet zo slim he?
pi_164495460
Kan dat even wat vriendelijker :{w
Ok, niet goed gelezen, kan toch.
pi_164517104
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 16:07 schreef Syntos het volgende:
Wauw. Had gister ergens op geboden in een nabijgelegen dorp met de bedoeling om het morgen met de fiets op te halen. Met de verkoper een deal gesloten voor de prijs en de tijd afgesproken, vraag ik achteraf nog na wat het adres is. Krijg ik een mailtje terug met 'Edam'.

Duidelijk. :') Laat dan maar zitten.
Die gozer stuurde een uur later toch maar uit zichzelf zijn adres gegevens dus ik ben toch gegaan.
Sta ik daar in de straat na een half uur op de fiets, pak mijn telefoon om te kijken wat het nummer was en jawel hoor, nóg een mailtje gehad. 'Sorry mijn broertje wil het toch niet verkopen'.

:X
Ik heb weinig negatieve ervaringen met Marktplaats maar bij zulke gevallen krijg ik toch echt de neiging om een zak brandende stront achter te laten.
pi_164529610
Geen Marktplaats sukkel, wel een geniale actie gewoon...

pi_164530789
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:28 schreef JayHovah het volgende:
Geen Marktplaats sukkel, wel een geniale actie gewoon...

[ afbeelding ]
_O- :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164565671
Godverdomme.

Mijn telefoon was kapotgevallen, dus ik wilde snel even een nieuwe scoren op MP. Ik had een 32 GB (intern geheugen) Android modelletje. Precies eenzelfde weer teruggekocht. Aangeboden als '32 GB versie'. Kost tweedehands iets van 50 Euro meer dan hetzelfde model als 16 GB.

Na aankoop thuis dat ding ingericht, tot ik een melding kreeg bij het herinstalleren van mijn apps. De ruimte zou op zijn. Wtf?

In de instellingen nagekeken, blijkt het een 16 GB versie te zijn. :{ Ik contact opnemen met dat mens, zegt ze dat er nog een 16 GB SD kaartje in het doosje zit en dat dat samen 32 is. :') Maar je kan apps dus alleen op het interne geheugen opslaan, en ik had mijn eigen 64GB er altijd al in.

Ze wil 'm niet terugnemen, 'want ik heb er ook altijd heel veel apps op gehad dus dat kan gewoon'. Kutvolk. Hoe kunnen mensen zo stom zijn. :r
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_164565909
Stom dat je niet gecontroleerd hebt wat je kocht... :D
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:08:14 #15
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_164566590
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 16:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Zonder dat wij weten waar jijzelf woont is dat een beetje een nietszeggende post he ? o|O
:')

Dit is echt zalig dom. _O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_164566747
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Stom dat je niet gecontroleerd hebt wat je kocht... :D
Dat kan je ook niet direct, want het staat nergens op. En voor je zo'n telefoon ver genoeg hebt ingericht dat je bij het besturingssysteem kan ben je ook een half uur verder. Adverteer dan niet dat het een 32GB versie is als dat niet waar is. :r
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_164567855
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dit is echt zalig dom. _O-
Rustig maar, ;( ik dacht in eerste instantie dat TS bedoelde dat hem dat te ver weg was op de fiets.
Later zag ik pas dat de adverteerder alleen de plaatsnaam door had gegeven en niet het volledige adres.
pi_164568509
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.

Mijn telefoon was kapotgevallen, dus ik wilde snel even een nieuwe scoren op MP. Ik had een 32 GB (intern geheugen) Android modelletje. Precies eenzelfde weer teruggekocht. Aangeboden als '32 GB versie'. Kost tweedehands iets van 50 Euro meer dan hetzelfde model als 16 GB.

Na aankoop thuis dat ding ingericht, tot ik een melding kreeg bij het herinstalleren van mijn apps. De ruimte zou op zijn. Wtf?

In de instellingen nagekeken, blijkt het een 16 GB versie te zijn. :{ Ik contact opnemen met dat mens, zegt ze dat er nog een 16 GB SD kaartje in het doosje zit en dat dat samen 32 is. :') Maar je kan apps dus alleen op het interne geheugen opslaan, en ik had mijn eigen 64GB er altijd al in.

Ze wil 'm niet terugnemen, 'want ik heb er ook altijd heel veel apps op gehad dus dat kan gewoon'. Kutvolk. Hoe kunnen mensen zo stom zijn. :r
Dit is gewoon oplichting, ze wist heus wel wat ze verkocht. Ik weet niet hoeveel het ding gekost heeft maar ik zou het er waarschijnlijk niet bij laten zitten.
pi_164569473
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Stom dat je niet gecontroleerd hebt wat je kocht... :D
Gelukkig weet jij alles beter.
pi_164571553
Was hij opgestuurd of heb je de telefoon opgehaald ?
Bij ophalen had je dat kunnen checken natuurlijk....
pi_164578407
Er zijn apps die je nieuw geinstalleerde apps op de sd zetten. Probleem (beetje) opgelost
pi_164584218
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat kan je ook niet direct, want het staat nergens op. En voor je zo'n telefoon ver genoeg hebt ingericht dat je bij het besturingssysteem kan ben je ook een half uur verder. Adverteer dan niet dat het een 32GB versie is als dat niet waar is. :r
Inrichten? Je kan hem toch gewoon aanzetten en bij instellingen het interne geheugen bekijken? Dat had je bij haar ook kunnen doen.
pi_164591862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Inrichten? Je kan hem toch gewoon aanzetten en bij instellingen het interne geheugen bekijken? Dat had je bij haar ook kunnen doen.
Al die nerdjes hier die t beter weten :')

Waarschijnlijk was ie gereset en moet je alle instellingen opnieuw doorlopen.. Even aanzetten om te checken of ie t doet heeft ie vast wel gedaan. Verder kijken of er krasjes opzitten oid. En dan meenemen.

Internethelden hiero
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:54:44 #24
347535 46
Kent Farm.
pi_164615603
Hoe maak ik een screen shot van marktplaats.nl zodat de hele advertentie er op staat?

hier staat iig de advertentie :D

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer

[ Bericht 50% gewijzigd door 46 op 17-08-2016 11:04:27 ]
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:00:10 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164615696
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:17 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dat zag ik ook, maar ik was te lui om een modje te roepen hiervoor :')
Gegastmod toen ik langskwam ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164616028
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:54 schreef 46 het volgende:
Hoe maak ik een screen shot van marktplaats.nl zodat de hele advertentie er op staat?

hier staat iig de advertentie :D

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:45:04 #27
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_164616415
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:54 schreef 46 het volgende:
Hoe maak ik een screen shot van marktplaats.nl zodat de hele advertentie er op staat?

hier staat iig de advertentie :D

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
Troll. Als ik jou was zou ik bellen of de bank nog na sopt van alle lichaamssappen.
Aan het typen...
pi_164617707
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:49 schreef Funkel het volgende:

[..]

Al die nerdjes hier die t beter weten :')

Waarschijnlijk was ie gereset en moet je alle instellingen opnieuw doorlopen.. Even aanzetten om te checken of ie t doet heeft ie vast wel gedaan. Verder kijken of er krasjes opzitten oid. En dan meenemen.

Internethelden hiero
Ja, want als je weet hoe je het geheugen bekijkt ben je een nerd :')

En die instellingen doorlopen, dat is 15 seconden werk man, je weet niet eens waar je over praat.
pi_164625119
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, want als je weet hoe je het geheugen bekijkt ben je een nerd :')

En die instellingen doorlopen, dat is 15 seconden werk man, je weet niet eens waar je over praat.
Lees nog maar eens en probeer dan nog een keer :')

Nerdje
pi_164646222
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dit is gewoon oplichting, ze wist heus wel wat ze verkocht. Ik weet niet hoeveel het ding gekost heeft maar ik zou het er waarschijnlijk niet bij laten zitten.
100 Euro :')
Maar de 16 GB-versie zie ik aangeboden worden voor rond de 65-70. Plus dat deze nog een beschadiging heeft, die ik maar op de koop toe nam. Maar voor minder geld had ik dus dezelfde gehad, in betere staat. Teringvolk op marktplaats.

Ik kreeg nog een mailtje 'wij wisten dat echt niet'. Needless to say dat het een vrouw is, met direct verschuilen achter 'wij'.

Anway, ik kan er ook niks mee. Pech gehad, risico als je die paupertroep wil hebben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_164646236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
Was hij opgestuurd of heb je de telefoon opgehaald ?
Bij ophalen had je dat kunnen checken natuurlijk....
Afgesproken op station. Hoe had ik dat moeten checken dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_164646253
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Inrichten? Je kan hem toch gewoon aanzetten en bij instellingen het interne geheugen bekijken? Dat had je bij haar ook kunnen doen.
Je moet eerst door twintig minuten aan instelopties heen omdat hij terug was gezet naar fabrieksinstellingen. Plus dat de advertentie '32 GB MODEL' geen twijfel deed opkomen over of dit wel het geval was.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:49 schreef Funkel het volgende:

[..]

Al die nerdjes hier die t beter weten :')

Waarschijnlijk was ie gereset en moet je alle instellingen opnieuw doorlopen.. Even aanzetten om te checken of ie t doet heeft ie vast wel gedaan. Verder kijken of er krasjes opzitten oid. En dan meenemen.

Internethelden hiero
Exact dit dus! -O- :Y)
Even aangezet, gecheckt of de behuizing oke was en het scherm niet gek deed, alle knopjes even ingedrukt om te zien of alles reageerde. En vanuit dat instellingen doorlopen-ding kan je inderdaad niet bij de toesteldetails.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_164646456
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:11 schreef Skv het volgende:

[..]

100 Euro :')
Maar de 16 GB-versie zie ik aangeboden worden voor rond de 65-70. Plus dat deze nog een beschadiging heeft, die ik maar op de koop toe nam. Maar voor minder geld had ik dus dezelfde gehad, in betere staat. Teringvolk op marktplaats.

Ik kreeg nog een mailtje 'wij wisten dat echt niet'. Needless to say dat het een vrouw is, met direct verschuilen achter 'wij'.

Anway, ik kan er ook niks mee. Pech gehad, risico als je die paupertroep wil hebben.
Mooi dat ze der fout toegeeft dan kan ze de telefoon terug nemen. Als alternatief zou je ook kunnen voorstellen dat ze het verschil ( 30 euro ) even terug stort.

Ohja, dit is een beetje mosterd na de maaltijd. dit soort dingen afhandelen op het station is altijd een risico. Als de telefoon gestolen blijkt heb je niet eens een adres.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:58:07 #34
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_164816705
[/url]
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_164843401
Doet me een beetje denken aan 'kijk maaarrrrr'
  donderdag 20 oktober 2016 @ 19:50:30 #36
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_166088968
Iemand interesse in een Weefboort?
Ik reageerde eigenlijk op een van zijn andere advertenties, een trampoline, en vroeg wat de doorsnede was en of de andere helft van de beschermrand ook aanwezig was aangezien deze niet op de foto stond. Ik kreeg als antwoord 3 m doorsnede... Mag ik er nu van uit gaan dat de andere helft van de beschermrand niet aanwezig is omdat hij maar een half antwoord geeft en zou hij daarom ook akkoord gaan als ik de helft zou bieden?
pi_166090813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef krijtlijk het volgende:
Iemand interesse in een Weefboort?
Ik reageerde eigenlijk op een van zijn andere advertenties, een trampoline, en vroeg wat de doorsnede was en of de andere helft van de beschermrand ook aanwezig was aangezien deze niet op de foto stond. Ik kreeg als antwoord 3 m doorsnede... Mag ik er nu van uit gaan dat de andere helft van de beschermrand niet aanwezig is omdat hij maar een half antwoord geeft en zou hij daarom ook akkoord gaan als ik de helft zou bieden?
Bieden staat vrij he...
pi_166111964
Ik heb een lintzaag op marktplaats gezet, en nou krijg ik deze reactie:

quote:
hallo ik heb vraag heeft u hem nog ik ben eigenlijk op zoek voor mijn dag besteding die heb er 1 maar elke keer als er iets is moeten ze onderdelen bestelen in Zwitserland en dat kost heel wat geld maar hij is nu stuk en kan niet meer gemaakt worden dus nu kunnen wij niet meer zagen ik maak leuke dingen van hout en met mij veel meer mensen wat is u uiterste prijs voor deze lintzaagmachine want zei krijgen geen geld meer van de gemeente ik ben invalide dit is gekomen door hartcatericatie hebben ze in mijn rechter been de hoofdzenuwen kapot getrokken en dit komt ook nooit meer goed en daarom ga ik naar dag besteding u zou ons groot plezier doen ik hoor het graag van u alvast bedankt

mvg wim
Collega had ook al zoiets bij een mountainbike die hij wou verkopen, is dit een nieuwe hobby van mensen ofzo?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_166112001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:09 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb een lintzaag op marktplaats gezet, en nou krijg ik deze reactie:

[..]

Collega had ook al zoiets bij een mountainbike die hij wou verkopen, is dit een nieuwe hobby van mensen ofzo?
Zo goedkoop mogelijk spullen scoren, skere Nederlanders he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:11:12 #40
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_166130424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:06 schreef marcel.nl het volgende:
Er zijn ap
Werkt dat? Ik heb vroeger weleens geprobeerd maar de meeste apps konden niet op de sd kaar.t
  zondag 23 oktober 2016 @ 00:59:59 #41
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166139139
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:09 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb een lintzaag op marktplaats gezet, en nou krijg ik deze reactie:

[..]

Collega had ook al zoiets bij een mountainbike die hij wou verkopen, is dit een nieuwe hobby van mensen ofzo?
_O- :')

Sommige mensen...
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166142211
Lang geleden dat ik hier eens wat postte, maar gisteren hadden we ook iets.
Iemand had een kinderwinterjas gekocht via Marktplaats bij mijn vriendin. Foutje van mijn vriendin, ze had hem al verkocht, maar nog niet van Marktplaats gehaald. Dus netjes de koper een bericht gestuurd dat door een vergissing de jas al verkocht was (al een week geleden ofzo) en ze krijgt een bericht terug ter bevestiging.
Gaat 's middags de deurbel. Ja hoor. Staat meneer hier met z'n brommertje compleet met Lidl en Aldi tassen voor de deur. Heb hem nog eens uitgelegd dat hij beter moet lezen als er een bericht gestuurd wordt. Welke hij vervolgens ook bevestigde.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_166196625
Kom ik een mooie auto tegen op marktplaats.
Zie ik dat die al 18 eigenaars heeft gehad.
Wtf
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:00:12 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166200983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef hoechst het volgende:
Kom ik een mooie auto tegen op marktplaats.
Zie ik dat die al 18 eigenaars heeft gehad.
Wtf
Kijk voor de grap eens op zoomoto (zoiets) kun je zien wat voor eigenaren dat zijn geweest en hoe lang ze hem gehad hebben. Ding kan ook van handelaar naar handelaar zijn gegaan.

Niet dat dat beter is, ofzo :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_166203628
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens op zoomoto (zoiets) kun je zien wat voor eigenaren dat zijn geweest en hoe lang ze hem gehad hebben. Ding kan ook van handelaar naar handelaar zijn gegaan.

Niet dat dat beter is, ofzo :P
Wou voor de grap mijn auto eens checken, maar je moet betalen voor die info. Laat maar :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zondag 30 oktober 2016 @ 15:02:20 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
  zondag 30 oktober 2016 @ 15:04:04 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_166302875
Het is over. We zijn uit elkaar gegroeid. Na ruim 100.000 kilometer voelt 't alsof ik meer heb geïnvesteerd dan heb teruggekregen. Het ligt aan mij. Dat is niet waar, het ligt aan mijn auto. Ik ben er klaar mee. Stomme Audi. Maar mijn eens zo geliefde bolide verdient het niet om zomaar aan de kant geschoven te worden. Wellicht kan hij gelukkig worden met een ander.

- Ben jij op zoek naar je eerste auto?
- Ben je snel tevreden?
- Heb je weinig geld?
- Ben je een louche autohandelaar?
- Vind je blauw een mooie kleur?
- Weet jij hoe je een kilometerstand terug moet draaien?
- Heb je iets bijzonders met het jaar 2000?
- Lees je slecht Nederlands?

Zoek niet verder. Dit is jouw auto! Doe een leuk bod. Alles met 3 nullen achter de punt accepteer ik direct.

Let op! Herken je jezelf niet in bovenstaande, raad ik je aan deze auto absoluut niet te kopen.

Onderstaande opsomming is gelogen:

- Altijd binnen gestaan
- Van een oud vrouwtje geweest
- Goed onderhouden
- Onderhoudsboekjes aanwezig
- Z.G.A.N.
- Investering voor de toekomst
- Zuinig
- Nooit ongelukken mee gehad
- Geen dieren mee aangereden
- Geen 360's mee gedraaid op de afslag A10 - A28
- 5 Deurs + trekhaak
- Egaal blauw
- Auto opnieuw laten bekleden door West Coast Customs
- Navigatie, up-to-date in Europa & Zuid Oost Azië
- Van 0 naar 100 km/u in 4.2 seconde

Dit is wel waar:

- Ik heb 'm zelf ook

Het slechte nieuws; 227.789 kilometer op de teller. Laadklep en onderbumper zijn vervangen na een aanrijding, daarom staat er nu '1.8 T' op, maar dat de grootste onzin. Bij een stoplicht verlies je gegarandeerd alle wedstrijden met auto's vanaf '1.6 T' op de laadklep. 3-deurs is echt waardeloos. Helemaal als je vrienden non-stop shotgun lopen te callen en vervolgens eindeloos zeiken dat het te krap is achterin. Koop dan zelf een auto! En benzine betalen ho maar. Oja, hij zuipt ook nog eens als tempelier en bij 180 km/u trilt de inhoud van de asbak uit het dashbord.


Het goede nieuws; Nieuwe APK(!!!) en je krijgt er zo'n blauwe (matching!) parkeerschijf bij. Is van m'n zusje, maar dat weet ze niet meer.

Overtuigd? Bel me!

Ps. Bovenstaande foto geeft absoluut geen realistisch beeld van de werkelijkheid. Audi komt hier vers uit de wasstraat en ik heb er 2 instagram filters overheen geknald anders komt er helemaal geen hond op af.
pi_166304219
:D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:48:07 #50
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167025606
quote:
Storytelling...wat een prachtverhaal...ik word daar blij van...
pi_167066210
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:04 schreef amaranta het volgende:
Het is over. We zijn uit elkaar gegroeid. Na ruim 100.000 kilometer voelt 't alsof ik meer heb geïnvesteerd dan heb teruggekregen. Het ligt aan mij. Dat is niet waar, het ligt aan mijn auto. Ik ben er klaar mee. Stomme Audi. Maar mijn eens zo geliefde bolide verdient het niet om zomaar aan de kant geschoven te worden. Wellicht kan hij gelukkig worden met een ander.

- Ben jij op zoek naar je eerste auto?
- Ben je snel tevreden?
- Heb je weinig geld?
- Ben je een louche autohandelaar?
- Vind je blauw een mooie kleur?
- Weet jij hoe je een kilometerstand terug moet draaien?
- Heb je iets bijzonders met het jaar 2000?
- Lees je slecht Nederlands?

Zoek niet verder. Dit is jouw auto! Doe een leuk bod. Alles met 3 nullen achter de punt accepteer ik direct.

Let op! Herken je jezelf niet in bovenstaande, raad ik je aan deze auto absoluut niet te kopen.

Onderstaande opsomming is gelogen:

- Altijd binnen gestaan
- Van een oud vrouwtje geweest
- Goed onderhouden
- Onderhoudsboekjes aanwezig
- Z.G.A.N.
- Investering voor de toekomst
- Zuinig
- Nooit ongelukken mee gehad
- Geen dieren mee aangereden
- Geen 360's mee gedraaid op de afslag A10 - A28
- 5 Deurs + trekhaak
- Egaal blauw
- Auto opnieuw laten bekleden door West Coast Customs
- Navigatie, up-to-date in Europa & Zuid Oost Azië
- Van 0 naar 100 km/u in 4.2 seconde

Dit is wel waar:

- Ik heb 'm zelf ook

Het slechte nieuws; 227.789 kilometer op de teller. Laadklep en onderbumper zijn vervangen na een aanrijding, daarom staat er nu '1.8 T' op, maar dat de grootste onzin. Bij een stoplicht verlies je gegarandeerd alle wedstrijden met auto's vanaf '1.6 T' op de laadklep. 3-deurs is echt waardeloos. Helemaal als je vrienden non-stop shotgun lopen te callen en vervolgens eindeloos zeiken dat het te krap is achterin. Koop dan zelf een auto! En benzine betalen ho maar. Oja, hij zuipt ook nog eens als tempelier en bij 180 km/u trilt de inhoud van de asbak uit het dashbord.

Het goede nieuws; Nieuwe APK(!!!) en je krijgt er zo'n blauwe (matching!) parkeerschijf bij. Is van m'n zusje, maar dat weet ze niet meer.

Overtuigd? Bel me!

Ps. Bovenstaande foto geeft absoluut geen realistisch beeld van de werkelijkheid. Audi komt hier vers uit de wasstraat en ik heb er 2 instagram filters overheen geknald anders komt er helemaal geen hond op af.
ik zat hardop te lachen, wat héérlijk eerlijk :D
pi_167067179
Ik heb een fietskarretje te koop staan. Kreeg reactie van iemand die hem voor de vraagprijs wou kopen. Ik ga akkoord en vraag wanneer hij hem komt halen. "Misschien volgend weekend". Ik geef aan dat ik er graag zsm vanaf wil en liever niet "misschien volgende week" afspreek dus als iemand anders geinteresseerd is, die zeker weten kan afspreken, voorrang krijgt.

Vervolgens meldt een andere geinteresseerde zich gisteren, deze komt vandaag kijken. Ik mail die andere geinteresseerde die "misschien volgende week" wil komen, krijg gelijk een leuke scheldwoordenregen over mij heen, pfff...
pi_167325750
Waarom is het voor medelanders vaak zo lastig om 'normaal' gebruik te maken van Marktplaats?
De ene keer staan ze onbegrijpbaar af te dingen aan de deur en daarna is het niet duidelijk wat 'portiek aan de voorkant' betekent en staan ze in de achtertuin.

Nu probeer ik iets te kopen van een Sander, overeengekomen over de prijs dus krijg ik nu de gegevens om het geld over te schrijven heet die gast opeens Mo met de voor mij onuitspreekbare achternaam. :') Zo ga ik wel even ¤15 overschrijven als je al over je naam liegt. :')
pi_167326008
Herkenbaar. Ik was aan het kijken naar een tweedehands Macbook. Een gast verkocht er eentje onder de naam Hans ofzo, in ieder geval een Nederlandse naam. Gemaild met wat vragen, krijg ik vervolgens een hele rits e-mails terug met twee verschillende buitenlandse namen. Dan haak ik al af.
Bleuh.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:54:28 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_167326818
Recente ervaringen:

Iets voor 500 euro te koop zetten en meerdere mailtjes met "voor 200 euro kom ik hem vandaag ophalen". Vervolgens mensen die steeds 5 euro overbieden terwijl het nog 300 euro van de minimumprijs afzit.

Een tientje op iets bieden en dan iemand die er met 1 euro overheen gaat. Gelijk er zelf met 1 euro overheen geboden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_167326879
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:07 schreef Syntos het volgende:
Waarom is het voor medelanders vaak zo lastig om 'normaal' gebruik te maken van Marktplaats?
De ene keer staan ze onbegrijpbaar af te dingen aan de deur en daarna is het niet duidelijk wat 'portiek aan de voorkant' betekent en staan ze in de achtertuin.

Nu probeer ik iets te kopen van een Sander, overeengekomen over de prijs dus krijg ik nu de gegevens om het geld over te schrijven heet die gast opeens Mo met de voor mij onuitspreekbare achternaam. :') Zo ga ik wel even ¤15 overschrijven als je al over je naam liegt. :')
Gewoon geen zaken doen met zulk volk. Bespaart je een hoop ellende. Desnoods verkoop je het voor minder. Alles beter dan dat pleurissoort op je stoep..
pi_167337754
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:07 schreef Syntos het volgende:
Waarom is het voor medelanders vaak zo lastig om 'normaal' gebruik te maken van Marktplaats?
De ene keer staan ze onbegrijpbaar af te dingen aan de deur en daarna is het niet duidelijk wat 'portiek aan de voorkant' betekent en staan ze in de achtertuin.

Nu probeer ik iets te kopen van een Sander, overeengekomen over de prijs dus krijg ik nu de gegevens om het geld over te schrijven heet die gast opeens Mo met de voor mij onuitspreekbare achternaam. :') Zo ga ik wel even ¤15 overschrijven als je al over je naam liegt. :')
Pas maar op.. Op dezelfde manier ben ik dus eens serieus opgelicht voor 2 tientjes :')
Te kansloos, en toch maar aangifte gedaan.. Meneer had ruim 40 aangifte tegen hem lopen, en mocht zelfs 30 dagen extra zitten :') :')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_167391781
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:56 schreef Funkel het volgende:

[..]

Gewoon geen zaken doen met zulk volk. Bespaart je een hoop ellende. Desnoods verkoop je het voor minder. Alles beter dan dat pleurissoort op je stoep..
Er zijn gelukkig ook "buitenlanders" waarbij het wel goed gaat
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_167395686
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Skv het volgende:
Godverdomme.

Mijn telefoon was kapotgevallen, dus ik wilde snel even een nieuwe scoren op MP. Ik had een 32 GB (intern geheugen) Android modelletje. Precies eenzelfde weer teruggekocht. Aangeboden als '32 GB versie'. Kost tweedehands iets van 50 Euro meer dan hetzelfde model als 16 GB.

Na aankoop thuis dat ding ingericht, tot ik een melding kreeg bij het herinstalleren van mijn apps. De ruimte zou op zijn. Wtf?

In de instellingen nagekeken, blijkt het een 16 GB versie te zijn. :{ Ik contact opnemen met dat mens, zegt ze dat er nog een 16 GB SD kaartje in het doosje zit en dat dat samen 32 is. :') Maar je kan apps dus alleen op het interne geheugen opslaan, en ik had mijn eigen 64GB er altijd al in.

Ze wil 'm niet terugnemen, 'want ik heb er ook altijd heel veel apps op gehad dus dat kan gewoon'. Kutvolk. Hoe kunnen mensen zo stom zijn. :r
_O- _O- _O- _O- Geweldig
pi_167395906
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:58 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ afbeelding ][/url]
KOOP DAN.
pi_167411562
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Er zijn gelukkig ook "buitenlanders" waarbij het wel goed gaat
Klopt. Alleen jammer voor die 2 a 3 personen dat de rest het voor ze verpest.
  zondag 18 december 2016 @ 08:54:59 #63
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167411787
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_167413785
  vrijdag 30 december 2016 @ 12:27:28 #65
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167737286
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_167738333
quote:
Onverwachts _O-

Blij dat ik nooit meer iets via Marktplaats koop of verkoop.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_167738601
Autocorrect gok ik zo :')
Ja doei.
pi_167739965
Weer 2 leuke avonturen de afgelopen weken.

1. Vorige week een vriezer verkocht; mailt de koper bij thuiskomst eerst dat hij denkt dat er een onderdeel ontbreekt (wat uiteraard niet het geval is). Paar dagen later mailt hij dat de vriezer het niet doet en dat hij zijn geld terug wil (blijkt hij vergeten te zijn de vriezer aan te zetten).

2. Ik verkocht een behoorlijk zware kast voor een spotprijs. In de advertentie gaf ik aan dat de koper zelf moet zorgen dat hij/zij voldoende mankracht meeneemt om de kast naar beneden te sjouwen. Er meldt zich een geïnteresseerde, ik geef in het mailcontact nogmaals aan dat hij zelf genoeg mensen mee moet nemen om het ding naar beneden te sjouwen. Krijg ik als reactie "Ik verwacht dat jij meehelpt" (excuse me, jij verwacht?!) en dat hij ergens volgende week de kast wil halen. Ik zeg dat ik niet mee ga helpen sjouwen (vandaar de goedkope prijs) en dat 'ergens volgende week' mij te vaag is omdat ik midden in een verhuizing zit. Ik geef tevens aan dat er meerdere andere geïnteresseerden zijn die de kast diezelfde dag nog willen ophalen. Krijg ik terug; "dat is dan jammer voor die andere mensen". Uiteraard was ik er helemaal klaar mee en gezegd dat de verkoop niet door gaat.
pi_167745506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:43 schreef GS-Raw het volgende:
Ik heb een fietskarretje te koop staan. Kreeg reactie van iemand die hem voor de vraagprijs wou kopen. Ik ga akkoord en vraag wanneer hij hem komt halen. "Misschien volgend weekend". Ik geef aan dat ik er graag zsm vanaf wil en liever niet "misschien volgende week" afspreek dus als iemand anders geinteresseerd is, die zeker weten kan afspreken, voorrang krijgt.

Vervolgens meldt een andere geinteresseerde zich gisteren, deze komt vandaag kijken. Ik mail die andere geinteresseerde die "misschien volgende week" wil komen, krijg gelijk een leuke scheldwoordenregen over mij heen, pfff...
Hahahaha
Ik moest hier om lachen omdat ik enige tijd geleden precies hetzelfde heb meegemaakt en dit was ook met een fietskar. Eéntje om honden in te vervoeren om precies te zijn. Er was ook iemand die een bod had gedaan. Ik zei prima akkoord, wanneer kom je hem ophalen? Geen reactie meer. Ik heb nog even gewacht (ongeveer een weekje zelfs) en toen kwam er een nieuwe bieder die vroeg me wat wil je ervoor want ik zoek zo'n ding al een hele poos en woon in de buurt. Ik gaf aan "wat de hoogste bieder nu heeft geboden, maar die reageert niet meer". Oh dat was prima, dag later ding opgehaald prima. Ik haal de advertentie weg, begint mevrouw "ik reageer niet meer" me terug te mailen met "Is hij nu verkocht? Waarom? Ik had toch het hoogste bod ik mocht toch langskomen. Zo doe je geen zaken met mensen bla bla bla bla bla onfatsoenlijk bla bla "

Ach rot op mens reageer dan gewoon en kom dat ding halen. |:(
Mensen weten toch dat zoiets gewoon mega in de weg staat.... :{
pi_167745758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:42 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]
Ach rot op mens reageer dan gewoon en kom dat ding halen. |:(
Mensen weten toch dat zoiets gewoon mega in de weg staat.... :{
Het lijkt wel een trend te worden dat mensen willen 'reserveren' en vervolgens niet concreet worden wanneer ze hetgeen willen komen ophalen.

Ik heb ook de indruk dat de toon op Marktplaats steeds minder prettig wordt. Als iemand niet op een prettige/vriendelijke manier communiceert dan is het voor mij een reden dat deze mijn huis niet in komt.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:59:00 #71
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_167746242
Hebben jullie je telnr en postcode nog openbaar?

Daar ben ik ook maar eens mee gestopt :')
pi_167746501
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:48 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Het lijkt wel een trend te worden dat mensen willen 'reserveren' en vervolgens niet concreet worden wanneer ze hetgeen willen komen ophalen.

Ik heb ook de indruk dat de toon op Marktplaats steeds minder prettig wordt. Als iemand niet op een prettige/vriendelijke manier communiceert dan is het voor mij een reden dat deze mijn huis niet in komt.
Hier precies hetzelfde inderdaad. Je kunt fatsoenlijk en netjes communiceren met wat taalfouten of wat fouten in de zinsopbouw. Of je communiceert gewoon (enigszins) zonder fouten op een zeer onbeschofte manier. Dat laatste is nog veel erger.

Bij een bericht zonder aanhef/begroeting en alleen een "Voor 5 euro kom ik het vanavond halen" zonder naam of afzender eronder. Of überhaupt een "laat maar weten of we elkaar misschien in het midden tegemoet kunnen komen". Terwijl er staat bieden vanaf 20 euro. GRRRRRRR }:| Of nog erger, vervolgens na enkele minuten al daarachter aan mailen: "ik ben vanavond in de buurt daarna trek ik mijn bod in". :')

Ook een keer een monitor met hdmi en ingebouwde speakertjes verkocht aan een buitenlandse kerel. Die schreef niet bepaald foutloos maar hij schreef wel netjes. Hij kwam ook prima zijn afspraken na. ^O^
pi_167746670
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:59 schreef Mubassie het volgende:
Hebben jullie je telnr en postcode nog openbaar?

Daar ben ik ook maar eens mee gestopt :')
NEE moet je ook echt niet doen al "helpt" het niet altijd. Ik geloof niet dat jaren geleden postcode een optie was? Ik kan eerst een keer een LG Arena te koop jaren geleden. Nogal een populair toestel blijkbaar? Want iemand had een aantal vaste telefoonnummers in de buurt gebeld om te vragen of ze een LG arena op marktplaats te koop hadden staan. Hij had gegokt op de locatie op het marktplaats kaartje en was gewoon gaan bellen.... :O Omdat ik niet snel genoeg terug had gemaild naar zijn zin?

Ik woonde toen nog bij mijn ouders en mijn vader dus aan de telefoon: " uhhhh heb jij een mobiele telefoon op marktplaats te koop?! Heb hier iemand aan de lijn..."

Wut.... ?! }:|
pi_167748633
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

NEE moet je ook echt niet doen al "helpt" het niet altijd. Ik geloof niet dat jaren geleden postcode een optie was? Ik kan eerst een keer een LG Arena te koop jaren geleden. Nogal een populair toestel blijkbaar? Want iemand had een aantal vaste telefoonnummers in de buurt gebeld om te vragen of ze een LG arena op marktplaats te koop hadden staan. Hij had gegokt op de locatie op het marktplaats kaartje en was gewoon gaan bellen.... :O Omdat ik niet snel genoeg terug had gemaild naar zijn zin?

Ik woonde toen nog bij mijn ouders en mijn vader dus aan de telefoon: " uhhhh heb jij een mobiele telefoon op marktplaats te koop?! Heb hier iemand aan de lijn..."

Wut.... ?! }:|
Ik herinneren me een verhaal te van iemand hier die ook zoiets had meegemaakt.
Alleen ging de koper in kwestie alle deuren in een gebied af tot hij bij de verkoper uitkwam. :')
  Moderator vrijdag 30 december 2016 @ 17:12:01 #75
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167749900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 13:48 schreef GS-Raw het volgende:
Weer 2 leuke avonturen de afgelopen weken.

1. Vorige week een vriezer verkocht; mailt de koper bij thuiskomst eerst dat hij denkt dat er een onderdeel ontbreekt (wat uiteraard niet het geval is). Paar dagen later mailt hij dat de vriezer het niet doet en dat hij zijn geld terug wil (blijkt hij vergeten te zijn de vriezer aan te zetten).

2. Ik verkocht een behoorlijk zware kast voor een spotprijs. In de advertentie gaf ik aan dat de koper zelf moet zorgen dat hij/zij voldoende mankracht meeneemt om de kast naar beneden te sjouwen. Er meldt zich een geïnteresseerde, ik geef in het mailcontact nogmaals aan dat hij zelf genoeg mensen mee moet nemen om het ding naar beneden te sjouwen. Krijg ik als reactie "Ik verwacht dat jij meehelpt" (excuse me, jij verwacht?!) en dat hij ergens volgende week de kast wil halen. Ik zeg dat ik niet mee ga helpen sjouwen (vandaar de goedkope prijs) en dat 'ergens volgende week' mij te vaag is omdat ik midden in een verhuizing zit. Ik geef tevens aan dat er meerdere andere geïnteresseerden zijn die de kast diezelfde dag nog willen ophalen. Krijg ik terug; "dat is dan jammer voor die andere mensen". Uiteraard was ik er helemaal klaar mee en gezegd dat de verkoop niet door gaat.
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167751384
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:59 schreef Mubassie het volgende:
Hebben jullie je telnr en postcode nog openbaar?

Daar ben ik ook maar eens mee gestopt :')
Nee, ik heb alles weggehaald.
Telefoonnummer is op aanvraag en als die koper een beetje normaal overkomt.
Locatie op de kaart is weggehaald, maar ik vermeld wel in de advertentie in welk stadsdeel ik woon.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_167752489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:30 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:')
Dat was idd ook mijn blik.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 19:43:19 #79
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167863010
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 20:39:13 #80
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_167864422
quote:
Auto correct?
Lijkt mij geen sukkel.
  woensdag 4 januari 2017 @ 10:33:10 #81
246399 spamaccount
Je bent wat je eet
pi_167873671
Ik had ooit een roze damesfiets op marktplaats staan. Wordt ik benaderd door iemand die heel krom Nedelands schreef. Bleek een Rus te zijn die Duitsland woonde en die via Google Translate van Russisch naar Nerderlands vertaalde en dat meteen met copy past stuurde. Hij heeft de fiets overigens wel gekoscht, was een keurige kerel. ^O^
  woensdag 4 januari 2017 @ 10:47:44 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_167873838
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

NEE moet je ook echt niet doen al "helpt" het niet altijd. Ik geloof niet dat jaren geleden postcode een optie was? Ik kan eerst een keer een LG Arena te koop jaren geleden. Nogal een populair toestel blijkbaar? Want iemand had een aantal vaste telefoonnummers in de buurt gebeld om te vragen of ze een LG arena op marktplaats te koop hadden staan. Hij had gegokt op de locatie op het marktplaats kaartje en was gewoon gaan bellen.... :O Omdat ik niet snel genoeg terug had gemaild naar zijn zin?

Ik woonde toen nog bij mijn ouders en mijn vader dus aan de telefoon: " uhhhh heb jij een mobiele telefoon op marktplaats te koop?! Heb hier iemand aan de lijn..."

Wut.... ?! }:|
Ben ons zijn ze dus zo aan de deur geweest
pi_167874924
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ben ons zijn ze dus zo aan de deur geweest
Ik heb de postcode van 5 straten verderop ingevoerd :). Geeft de koper in ieder geval wel een richting waar ik woon.
pi_167876208
Ik had pas wat fietsonderdelen op MP staan, een hele bubs los spul na een grote schuuropruiming. Zag er al tegenop, want er zijn natuurlijk altijd mensen die voortdurend met moeilijke vragen komen en ja hoor... Een opa & oma die een stuurpen wilden kopen voor hun kleinzoon, maar nogal eh besluiteloos waren.

Beste Gripper.
Wil de stuurpen wel voor mijn kleinzoon zijn verjaardag.
¤20.00 graag een berichtje dank u.
groetjes ouwe tang.
===

Goeienavond ouwe tang,
Bedankt voor je interesse, maar 20¤ is echt te weinig. Het is een nagenoeg nieuwe stuurpen die nieuw 100 ¤ kostte
Ik wil er tenminste 35 ¤ voor krijgen.
Ik hoor wel of je nog steeds interesse hebt? Het stuur is er ook nog steeds, dus als je de combinatie wilt kopen kan dat ook.
Groeten,
Gripper
===

Beste Gripper.
Dank voor u berichtje.
Hij wil hem zo graag voor zijn verjaardag maar omdat wij het niet zo breed hebben zijn wij op zoek via deze weg op zoek naar een goed gebruikte.
Wil u hem voor ¤35.00 incl ook verzenden is voor ons echt heel veel nogmaals hij wil hem zo graag wil het dan graag voor hem doen.
Hoor heel graag van u op een goed berichtje dank u.
Groetjes ouwe tang.
===

Toen sloeg ineens de twijfel toe :')


Beste Gripper.
Dank voor u mailtje en foto.
De jongens zijn mijn kleinzoon een beetje aan het opnaaien over de stuurpen van u,ze zijn bezig hem wijs te maken dat de maat niet klopt omdat er een bus in inzit bij een normale goed passende pen is dat niet nodig zeggen zij .hij wel hem graag maar is nu aan het twijfelen gegaan en is dit wel een goede en wij hebben er ook geen verstand van zijn ook al rond de 70 en weten niet wat wij er mee aanmoeten weet u het ,horen graag van u.
Groetjes van ons.
Ouwe tang en man.
===

Na eerst al een hele uitleg over hoe het precies werkt enzo, en info van de website van dat merk erbij... zucht. Ik heb er al veel te veel tijd ingestopt inmiddels en wil toch graag dat ze de knoop doorhakken omdat iemand anders gewoon zonder zeiken 90¤ bood voor een stuur en deze stuurpen samen. Veel makkelijker, en ook gewoon wat het spul waard was.

Beste Gripper.
Nogmaals dank voor u berichtje.

Hij twijfelt nog maar als u hem kan verkopen moet u het zeker doen het zou van deze kant niet eerlijk zijn om u te laten wachten wij hebben de kans gehad, is hij straks nog te koop dan kan hij nog beslissen en u benaderen,wij wensen u een prettige vakantie toe
En zou zeggen geniet ervan,bij deze nog bedankt voor de moeite en goede uitleg die u heb gedaan het is jammer dat ze hem aan het twijfelen hebben gebracht,hij denk nog steeds dat deze niet voor een raisfiets is.(wij hebben er geen verstand van)
Dank u voor alles.
Groetjes van ons.
Ouwe tang
===

Nou ja, t waren in elk geval lieve oudjes, en ze hebben toch fijn wat aanspraak gehad. Dat is ook wat waard :')
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:28:14 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_167876700
Raisfiets <3
pi_167876954
Als je een kast koopt op marktplaats dan is het toch logisch dat je zelf voldoende mankracht meeneemt om het kreng naar beneden te sjouwen? Of ben ik nou achterlijk...
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 14:06:19 #87
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167877382
Heb wel eens een huishoudelijk apparaat verkocht en de koper vroeg of ik hem tegen vergoeding wilde vervoeren naar z'n huis.

Uiteraard niet in de mailwisseling voorafgaand aan het bezichtigen en ophalen, maar tijdens het bezichtigen :')

En nee, ik heb hem niet vervoerd.
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:21:18 #88
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167877636



Geef je binnen 4min antwoord, weigert zn adres te geven en gaat ie gewoon op vakantie :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 4 januari 2017 @ 14:28:16 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_167877749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geef je binnen 4min antwoord, weigert zn adres te geven en gaat ie gewoon op vakantie :')
:')
For great justice!
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:41:54 #90
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_167879126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:58 schreef Gripper het volgende:
Ik had pas wat fietsonderdelen op MP staan, een hele bubs los spul na een grote schuuropruiming. Zag er al tegenop, want er zijn natuurlijk altijd mensen die voortdurend met moeilijke vragen komen en ja hoor... Een opa & oma die een stuurpen wilden kopen voor hun kleinzoon, maar nogal eh besluiteloos waren.

Beste Gripper.
Wil de stuurpen wel voor mijn kleinzoon zijn verjaardag.
¤20.00 graag een berichtje dank u.
groetjes ouwe tang.
===

Goeienavond ouwe tang,
Bedankt voor je interesse, maar 20¤ is echt te weinig. Het is een nagenoeg nieuwe stuurpen die nieuw 100 ¤ kostte
Ik wil er tenminste 35 ¤ voor krijgen.
Ik hoor wel of je nog steeds interesse hebt? Het stuur is er ook nog steeds, dus als je de combinatie wilt kopen kan dat ook.
Groeten,
Gripper
===

Beste Gripper.
Dank voor u berichtje.
Hij wil hem zo graag voor zijn verjaardag maar omdat wij het niet zo breed hebben zijn wij op zoek via deze weg op zoek naar een goed gebruikte.
Wil u hem voor ¤35.00 incl ook verzenden is voor ons echt heel veel nogmaals hij wil hem zo graag wil het dan graag voor hem doen.
Hoor heel graag van u op een goed berichtje dank u.
Groetjes ouwe tang.
===

Toen sloeg ineens de twijfel toe :')

Beste Gripper.
Dank voor u mailtje en foto.
De jongens zijn mijn kleinzoon een beetje aan het opnaaien over de stuurpen van u,ze zijn bezig hem wijs te maken dat de maat niet klopt omdat er een bus in inzit bij een normale goed passende pen is dat niet nodig zeggen zij .hij wel hem graag maar is nu aan het twijfelen gegaan en is dit wel een goede en wij hebben er ook geen verstand van zijn ook al rond de 70 en weten niet wat wij er mee aanmoeten weet u het ,horen graag van u.
Groetjes van ons.
Ouwe tang en man.
===

Na eerst al een hele uitleg over hoe het precies werkt enzo, en info van de website van dat merk erbij... zucht. Ik heb er al veel te veel tijd ingestopt inmiddels en wil toch graag dat ze de knoop doorhakken omdat iemand anders gewoon zonder zeiken 90¤ bood voor een stuur en deze stuurpen samen. Veel makkelijker, en ook gewoon wat het spul waard was.

Beste Gripper.
Nogmaals dank voor u berichtje.

Hij twijfelt nog maar als u hem kan verkopen moet u het zeker doen het zou van deze kant niet eerlijk zijn om u te laten wachten wij hebben de kans gehad, is hij straks nog te koop dan kan hij nog beslissen en u benaderen,wij wensen u een prettige vakantie toe
En zou zeggen geniet ervan,bij deze nog bedankt voor de moeite en goede uitleg die u heb gedaan het is jammer dat ze hem aan het twijfelen hebben gebracht,hij denk nog steeds dat deze niet voor een raisfiets is.(wij hebben er geen verstand van)
Dank u voor alles.
Groetjes van ons.
Ouwe tang
===

Nou ja, t waren in elk geval lieve oudjes, en ze hebben toch fijn wat aanspraak gehad. Dat is ook wat waard :')
Dit is toch gewoon heel netjes van deze mensen? Vind het niet echt terecht om ze te kakken te zetten
  woensdag 4 januari 2017 @ 16:19:16 #91
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_167880086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:41 schreef JochemP het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon heel netjes van deze mensen? Vind het niet echt terecht om ze te kakken te zetten
Eens :Y
Aan het typen...
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:42:27 #92
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167882426
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168164255
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  zondag 15 januari 2017 @ 17:13:08 #94
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_168165522
quote:
Dat is een prima prijs voor deze stoel.. (gek genoeg :D )
pi_168181605
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geef je binnen 4min antwoord, weigert zn adres te geven en gaat ie gewoon op vakantie :')
Ik heb al heel vaak andersom gehad. Geef je een adres voor ophalen reageren ze daarna niet meer. -O-
  maandag 16 januari 2017 @ 11:34:46 #96
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_168186054
quote:
Je hoort dit wel vaker, helaas.

Ik heb laatst ook mijn Iphone verkocht via Mp. Aan 2 vrienden gevraagd of ze er ff bij wilde zijn. Gewoon voor de zekerheid.
Overigens geen probleem gehad met de koper.
pi_168272214
quote:
Gelukkig mag ik eindelijk afscheid gaan nemen van deze Zweedse lillikerd.
Na een dik jaar 'plezier' van deze suffe bak te hebben gehad, ben ik blij als hij eindelijk de deur uit is.
Met de airodynamica van een mammoet die bergop loopt trek je zeker geen bekijks bij de vrouwtjes.
Als je al op ze zou durven toeteren, dan lachen ze je spontaan uit omdat de claxon klinkt als een kraai met een gezwel op zijn stembanden.
Het is dan ook echt geen auto om mee voor de dag te komen.
Het lederen interieur kwam vaak van pas, daar mijn hond regelmatig last heeft van wagenziekte, waardoor de achterbank wekelijks schoongeschuurd is geworden met een staalborstel en hoge drukspuit.
De V70 ruikt van binnen als een bruin café, als ik ze er niet vergeet uit te halen zijn de lege blikken bier in het dashboardkastje in de verkoopprijs opgenomen.
De airco wordt zo koud dat zelfs de stoelverwarming het heeft begeven.
Het open dak is wel een handige optie, zo kom je altijd de auto in als de deuren weer eens zijn dicht gevroren. Je moet dan natuurlijk niet vergeten met dit weer op het dak open te laten staan.
Met de aanwezige originele Xenonverlichting maak je weinig nieuwe vrienden, al komt het zeker van pas als je weer zo'n bumperklever voor je hebt.
De gemonteerde trekhaak komt ook regelmatig van pas met name bij het inparkeren in te krappe ruimtes, of terugzetacties in de parkeergarage waar het toch altijd lastig inschatten is hoe ver de muur achter je nou eigenlijk van de auto af staat.
Je kunt gerust volgas achteruit rijden, boem is ho.
De gemonteerde Michelin zomerbanden zijn van een exclusief soort, deze zijn gemaakt van rubber afkomstig van latexbomen. In mijn poging om de banden zo kaal mogelijk af te gummen (stoplichtsprintjes verlies je zeker), is er verrassend genoeg nog meer dan genoeg over.
Uit mijn laatste bereking met de stelling van pietwaterpas bleken hier op diverse plaatsen zelfs nog 6 mm te zitten! Toen ik dat meemaakte was is verrast en verbaasd tegelijk.
Als reisauto is deze vlaaidoos uitermate geschikt, je kunt er ongeveer 3 woonhuizen tegelijk aan rommel in vervoeren, waarbij de pneumatische achterschokdempers ervoor zorgen dat de uitlaat de grond niet zal raken.
Natuurlijk heeft de auto altijd buiten gestaan, dat is er ook goed aan af te zien.
Met regelmaat hebben we de auto in de smeerput laten plassen, om vervolgens weer een paar liter bie.. euh olie erin te hebben gegooid.
De droom die ik al enige tijd koesterde om eens een keer gruwelijk te laat te komen door autopech is me helaas tot op heden gespaard gebleven.
Hoe graag je het ook zou willen, de D5 motor blijkt echt onverwoestbaar.
Wat ik een erg aangename optie vond zijn de bijgeleverde cd's voor het navigatiesysteem.
Aangezien ik geen kaart kan lezen, en ook niet snap hoe een navigatiesysteem werkt heb ik deze nog nooit gebruikt.
Ik rijd eigenlijk altijd met een compas, en zodra ik op de snelweg zit, sop ik mijn vinger altijd nat en steek deze uit het raam om te voelen waar de wind vandaan komt.
Desalniettemin ben ik nog nooit verdwaald met deze Volvo.
Omdat de auto al een beste tijd de koop staat op marktplaats, verwacht ik van hun wel een kerstpakket dit jaar.
¤25,- per 28 dagen advertentiekosten (en dat al vanaf September) lijkt me voldoende sponsoring om de auto nog exact tot de looptijd van deze advertentie te koop te laten staan, om hem vervolgens maar aan te bieden op plaatsen waar je ze vaak in onderdelen tegenkomt.
Zoals je leest betreft dit mobiele tostie ijzer voldoende potentie om nog vast een aantal jaren mee te kunnen rijden.
Niet meer met mij, want ik ben erg merktrouw.
De kilometerstand moet je overigens met een korreltje zoetstof nemen.
Niet dat deze niet klopt (de geleerden van het Nieuw Amsterdams Peil, afgekort NAP) menen te weten dat de kilometerstand ook echt daadwerkelijke kilometers zijn zonder dat hiervan de klok terug is gedraaid.
Als ik eerlijk ben verwacht ik eigenlijk dat de teller vooruit gedraaid is geworden, de auto rijdt als een nieuwe maar dan met slechts vierhonderdtweeendertigduizend kilometer ervaring op de teller.
Het is maar een getal... de één wordt 50 de ander 100.
Verwacht bij de aanschaf van deze auto overigens niet dat er nog koffie aan zit, of een bosje bloemen voor je vriend(in).
De vraagprijs is dermate aan de ongeloofwaardig lage kant dat ik eigenlijk verwacht dat jij koffie en bloemen voor mij meeneemt.
Ik hoop dat ik jouw als potentieële koper van dit inspiratieloze monster heb weten te charmeren van het feit dat een knappe vrouw ook niet eeuwig zonder rimpels zal blijven.
Ik durf te stellen dat mijn V70 een prettig karakter heeft, en de looks in 2003 vast net zo suf waren als dat die nu is, maar vergeet niet... niet elk lekker uitziend koekje smaakt ook zo.
Met deze wijsheid ga ik het jullie wensen.
Kom aub morgen ofzo een proefrit maken, want de rest van de week heb ik huisarrest.
Mail of app me maar, dan hoeft niemand te weten dat je interesse hebt in mijn auto.


V70 Edition II FULL OPTIONS
-Bouwjaar 03/2003
-Originele Xenon verlichting
-Navigatie
-Schuif/kanteldak
-Trekhaak
-Vol leder interieur.
-Met NAP!
-Distributie kan nog 40.000 km mee.
-Licht beschadigde achterspoiler (zie foto).
-Dashboard geeft storing dimlamp aan (terwijl deze geen storing heeft).

De auto staat bij mijn onderhoudsgarage in de showroom, waarschijnlijk één van de eerste keren dat hij ergens binnen staat.
pi_168272480
Zulke advertenties waren ooit grappig en origineel.
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 29 januari 2017 @ 20:08:21 #99
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_168526696
pi_168533913
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:08 schreef Beavis het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal 14-kraats gouden platen!
pi_168547258
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 18:06 schreef Messina het volgende:
Zulke advertenties waren ooit grappig en origineel.
Heel misschien de eerste keer.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 31 januari 2017 @ 23:49:22 #102
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_168581657
Mijn PS3 te koop staan, krijg ik het volgende berichtje..

Zie de link van mijn spijkerbroek .. Betreft een originele nieuwe dsquared spijkebroek ie i graag wil ruilen tegen jou ps3.. Ik kom uitde buurt en en bereid om vadaag nog te komen en andwrs morgen middag .. Hoor graag viade app als je er mee akkoord gaat ..

Die pas ik niet jong

Mss je broer of de buurman .. Is een goede deal toch

8)7
  dinsdag 31 januari 2017 @ 23:57:29 #103
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168581805
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:49 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 te koop staan, krijg ik het volgende berichtje..

Zie de link van mijn spijkerbroek .. Betreft een originele nieuwe dsquared spijkebroek ie i graag wil ruilen tegen jou ps3.. Ik kom uitde buurt en en bereid om vadaag nog te komen en andwrs morgen middag .. Hoor graag viade app als je er mee akkoord gaat ..

Die pas ik niet jong

Mss je broer of de buurman .. Is een goede deal toch

8)7
whaha
  woensdag 1 februari 2017 @ 01:09:45 #104
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_168582618
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:49 schreef Mubassie het volgende:
Mijn PS3 te koop staan, krijg ik het volgende berichtje..

Zie de link van mijn spijkerbroek .. Betreft een originele nieuwe dsquared spijkebroek ie i graag wil ruilen tegen jou ps3.. Ik kom uitde buurt en en bereid om vadaag nog te komen en andwrs morgen middag .. Hoor graag viade app als je er mee akkoord gaat ..

Die pas ik niet jong

Mss je broer of de buurman .. Is een goede deal toch

8)7
_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_168665973
Vorige week had ik een leuke 206 te koop staan voor niet al te veel geld. Een dag na plaatsing van de advertentie werd ik gebeld en die gozer wilde diezelfde dag nog langskomen. Het liefst zo snel mogelijk. Afijn, ik een uur vrij genomen van mijn werk want hij zou er om 5 uur zijn. Om half 6 kreeg ik een smsje dat hij zou vertrekken. Wat neer zou komen op 1,5 uur te laat.
Om kwart over 7 nog een berichtje dat het allemaal vertraagd was maar dat hij er toch echt aan kwam.
Ik had de moed eigenlijk al opgegeven krijg ik om 8 uur nog een bericht dat hij vast stond in de file 8)7. Om 8 uur in de avond staan er 2 files en juist daar staat hij in.
Natuurlijk om 9 uur nog niemand hier. Ik baalde er stevig van want ik had eigenlijk die avond wat dingen op de planning staan die derhalve verschoven moesten worden.

Om 11 uur een smsje: "Ik hoef de auto niet meer want ik ben op zoek naar een 4 deurs, en de distributieriem moet worden vervangen".

In de omschrijving stond zeer nadrukkelijk dat het een 2-deurs was en dat ik voor verkoop de db-riem had vervangen. :|W

Volgende dag is de auto opgehaald door een Roemeens stel dat zonder vragen de vraagprijs op tafel gooide.

Mijn god, ik heb wat avonden verneukt door kopers die niet op komen dagen. Helaas is het soort auto's dat ik verkoop alleen snel weg als je ze via MP vverkoopt.
pi_168817762


Alle advertenties van deze dame zitten vol fouten. Om deze moest ik echt lachen.
pi_168818747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Vorige week had ik een leuke 206 te koop staan voor niet al te veel geld. Een dag na plaatsing van de advertentie werd ik gebeld en die gozer wilde diezelfde dag nog langskomen. Het liefst zo snel mogelijk. Afijn, ik een uur vrij genomen van mijn werk want hij zou er om 5 uur zijn. Om half 6 kreeg ik een smsje dat hij zou vertrekken. Wat neer zou komen op 1,5 uur te laat.
Om kwart over 7 nog een berichtje dat het allemaal vertraagd was maar dat hij er toch echt aan kwam.
Ik had de moed eigenlijk al opgegeven krijg ik om 8 uur nog een bericht dat hij vast stond in de file 8)7. Om 8 uur in de avond staan er 2 files en juist daar staat hij in.
Natuurlijk om 9 uur nog niemand hier. Ik baalde er stevig van want ik had eigenlijk die avond wat dingen op de planning staan die derhalve verschoven moesten worden.

Om 11 uur een smsje: "Ik hoef de auto niet meer want ik ben op zoek naar een 4 deurs, en de distributieriem moet worden vervangen".

In de omschrijving stond zeer nadrukkelijk dat het een 2-deurs was en dat ik voor verkoop de db-riem had vervangen. :|W

Volgende dag is de auto opgehaald door een Roemeens stel dat zonder vragen de vraagprijs op tafel gooide.

Mijn god, ik heb wat avonden verneukt door kopers die niet op komen dagen. Helaas is het soort auto's dat ik verkoop alleen snel weg als je ze via MP vverkoopt.
Wat erg!
Het lijkt wel alsof hij een 'grap' met je uithaalde door steeds weer een smsje te sturen. De klojo is nooit onderweg geweest.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:15:46 #108
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_169069800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:48 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Het lijkt wel een trend te worden dat mensen willen 'reserveren' en vervolgens niet concreet worden wanneer ze hetgeen willen komen ophalen.

Ik heb ook de indruk dat de toon op Marktplaats steeds minder prettig wordt. Als iemand niet op een prettige/vriendelijke manier communiceert dan is het voor mij een reden dat deze mijn huis niet in komt.
Soms doen mensen dit om de concurrentie uit te schakelen, zodat ze de enige zijn met het product in hun postcode gebied.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:18:05 #109
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169646640
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169698800
Dat is fantastisch.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:47:37 #111
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_169722516
Pfff, had een auto op marktplaats staan, gelukkig mijn tel nr er niet bij gezet.

Om de haverklap mailtjes met

"300"
"UITERSTE PRIJS? IK KOM ALLEEN ALS DE PRIJS GOED IS"

Godverdomme ik zet er toch niet voor niks een vraagprijs bij, als je dan minder dan de helft bied ga ik daar natuurlijk niet op reageren :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_169745317
Ik kijk op marktplaats naar een advertentie van een kastje met één foto. En die foto is hartstikke onscherp (met trouwens alleen de tekst: "leuke kast") :') . Ik vraag dus via de mail of er nieuwe foto's in de advertentie gezet kunnen worden. Plaatst de aanbieder een nieuwe advertentie met goede foto's ^O^ , met daarbij de tekst: "gevraagde foto's"... Lekker duidelijk voor andere geïnteresseerden :D
pi_169762204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Vorige week had ik een leuke 206 te koop staan voor niet al te veel geld. Een dag na plaatsing van de advertentie werd ik gebeld en die gozer wilde diezelfde dag nog langskomen. Het liefst zo snel mogelijk. Afijn, ik een uur vrij genomen van mijn werk want hij zou er om 5 uur zijn. Om half 6 kreeg ik een smsje dat hij zou vertrekken. Wat neer zou komen op 1,5 uur te laat.
Om kwart over 7 nog een berichtje dat het allemaal vertraagd was maar dat hij er toch echt aan kwam.
Ik had de moed eigenlijk al opgegeven krijg ik om 8 uur nog een bericht dat hij vast stond in de file 8)7. Om 8 uur in de avond staan er 2 files en juist daar staat hij in.
Natuurlijk om 9 uur nog niemand hier. Ik baalde er stevig van want ik had eigenlijk die avond wat dingen op de planning staan die derhalve verschoven moesten worden.

Om 11 uur een smsje: "Ik hoef de auto niet meer want ik ben op zoek naar een 4 deurs, en de distributieriem moet worden vervangen".

In de omschrijving stond zeer nadrukkelijk dat het een 2-deurs was en dat ik voor verkoop de db-riem had vervangen. :|W

Volgende dag is de auto opgehaald door een Roemeens stel dat zonder vragen de vraagprijs op tafel gooide.

Mijn god, ik heb wat avonden verneukt door kopers die niet op komen dagen. Helaas is het soort auto's dat ik verkoop alleen snel weg als je ze via MP vverkoopt.
Ik spreek alleen nog maar af wanneer ik gewoon sowieso al thuis zou zijn, ik blijf er niet meer speciaal voor thuis.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_169786753
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Vorige week had ik een leuke 206 te koop staan voor niet al te veel geld. Een dag na plaatsing van de advertentie werd ik gebeld en die gozer wilde diezelfde dag nog langskomen. Het liefst zo snel mogelijk. Afijn, ik een uur vrij genomen van mijn werk want hij zou er om 5 uur zijn. Om half 6 kreeg ik een smsje dat hij zou vertrekken. Wat neer zou komen op 1,5 uur te laat.
Om kwart over 7 nog een berichtje dat het allemaal vertraagd was maar dat hij er toch echt aan kwam.
Ik had de moed eigenlijk al opgegeven krijg ik om 8 uur nog een bericht dat hij vast stond in de file 8)7. Om 8 uur in de avond staan er 2 files en juist daar staat hij in.
Natuurlijk om 9 uur nog niemand hier. Ik baalde er stevig van want ik had eigenlijk die avond wat dingen op de planning staan die derhalve verschoven moesten worden.

Om 11 uur een smsje: "Ik hoef de auto niet meer want ik ben op zoek naar een 4 deurs, en de distributieriem moet worden vervangen".

In de omschrijving stond zeer nadrukkelijk dat het een 2-deurs was en dat ik voor verkoop de db-riem had vervangen. :|W

Volgende dag is de auto opgehaald door een Roemeens stel dat zonder vragen de vraagprijs op tafel gooide.
Ja jezus dat heb ik ook vaak, maakt niet uit wat je verkoopt. Een monitor, senseo, vogelkooi.. Ik snap alleen niet wat dat soort mensen leuk vinden aan iemand aan het lijntje houden :-(
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_169811681



http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19

Kat is kapot binnen, gratis poep kok, kaggelmandje, rijsmantje, even lekker krappen aan de paal en hij kan niet samen met het kind dus daarom heb je hier een foto van kat met kind. :')
  maandag 27 maart 2017 @ 13:10:35 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169811736
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19

Kat is kapot binnen, gratis poep kok, kaggelmandje, rijsmantje, even lekker krappen aan de paal en hij kan niet samen met het kind dus daarom heb je hier een foto van kat met kind. :')
En dan ook nog een foto erbij dat dat kind achter die kat aan loopt..... geen wonder dat dat beest er niet mee om kan gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 maart 2017 @ 23:07:46 #117
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_169826288
Mag een leuk berichtje voor de verandering ook?

Ik had samen met andere spullen ook een koekenpannetje in de vorm van 'n koeienhoofd voor niks af te halen op marktplaats gezet. Ik had t ding ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt. Veel reacties op de spullen, helft kwam niet opdagen natuurlijk.

Maar op de koekenpan kreeg ik een reactie van iemand die m wel wilde. Oké, afspraak gemaakt, berichtje of 't ook later kon, vervolgens bericht dat 't nog later werd vanwege file. Ik verwachtte 't al niet meer maar op enig moment vanmiddag stond er n klein meisje voor de deur, een beetje timide.

Dus ik glimlach en 't ding overhandigd. Zij ook glimlachen dankjewel en weg.

Krijg ik vanavond allemaal blije berichtjes van de moeder die met dr kinderen koeienpannekoeken aan het bakken is en ze helemaal laaiend enthousiast zijn. O+ ):O
pi_169832872
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mag een leuk berichtje voor de verandering ook?

Ik had samen met andere spullen ook een koekenpannetje in de vorm van 'n koeienhoofd voor niks af te halen op marktplaats gezet. Ik had t ding ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt. Veel reacties op de spullen, helft kwam niet opdagen natuurlijk.

Maar op de koekenpan kreeg ik een reactie van iemand die m wel wilde. Oké, afspraak gemaakt, berichtje of 't ook later kon, vervolgens bericht dat 't nog later werd vanwege file. Ik verwachtte 't al niet meer maar op enig moment vanmiddag stond er n klein meisje voor de deur, een beetje timide.

Dus ik glimlach en 't ding overhandigd. Zij ook glimlachen dankjewel en weg.

Krijg ik vanavond allemaal blije berichtjes van de moeder die met dr kinderen koeienpannekoeken aan het bakken is en ze helemaal laaiend enthousiast zijn. O+ ):O
*O* O+
Het kan dus wel....
pi_169834414
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mag een leuk berichtje voor de verandering ook?

Ik had samen met andere spullen ook een koekenpannetje in de vorm van 'n koeienhoofd voor niks af te halen op marktplaats gezet. Ik had t ding ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt. Veel reacties op de spullen, helft kwam niet opdagen natuurlijk.

Maar op de koekenpan kreeg ik een reactie van iemand die m wel wilde. Oké, afspraak gemaakt, berichtje of 't ook later kon, vervolgens bericht dat 't nog later werd vanwege file. Ik verwachtte 't al niet meer maar op enig moment vanmiddag stond er n klein meisje voor de deur, een beetje timide.

Dus ik glimlach en 't ding overhandigd. Zij ook glimlachen dankjewel en weg.

Krijg ik vanavond allemaal blije berichtjes van de moeder die met dr kinderen koeienpannekoeken aan het bakken is en ze helemaal laaiend enthousiast zijn. O+ ):O
Leuk !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_169834425
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 23:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mag een leuk berichtje voor de verandering ook?

Ik had samen met andere spullen ook een koekenpannetje in de vorm van 'n koeienhoofd voor niks af te halen op marktplaats gezet. Ik had t ding ooit in een opwelling gekocht maar nooit gebruikt. Veel reacties op de spullen, helft kwam niet opdagen natuurlijk.

Maar op de koekenpan kreeg ik een reactie van iemand die m wel wilde. Oké, afspraak gemaakt, berichtje of 't ook later kon, vervolgens bericht dat 't nog later werd vanwege file. Ik verwachtte 't al niet meer maar op enig moment vanmiddag stond er n klein meisje voor de deur, een beetje timide.

Dus ik glimlach en 't ding overhandigd. Zij ook glimlachen dankjewel en weg.

Krijg ik vanavond allemaal blije berichtjes van de moeder die met dr kinderen koeienpannekoeken aan het bakken is en ze helemaal laaiend enthousiast zijn. O+ ):O
offtopic :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:54:40 #121
85962 ioko
I Appear Missing
pi_169835082
Mag een negatief verhaal met een goed einde ook?

Ik verkocht een zeer bekende Ikea kast op MP voor 200 euro (met mooie aluminium en glazen deuren). Een flinke kast, van 2,40 bij 2.

Via de MP App reageerde er iemand in gebrekkig Nederlands dat ze (bleek later) de kast wel wilde hebben. Bod 150 euro.

Ik wilde er ivm verhuizing snel vanaf, dus ik ging akkoord. Wat op en neer gesproken dat ze wel hulp en een flinke auto moest inschakelen voor het ophalen. Auto was niet mogelijk, ze kende niemand die een auto voor haar had die groot genoeg was. Ik strijk met de hand over mijn hard en zeg dat ik wel wil helpen met mijn auto.

Op de afgesproken tijd staat er echter niemand op de stoep. Ik voel nattigheid en bel voor de zekerheid maar. De telefoon wordt opgenomen door een dame die ik slecht versta en daarna een meneer die ik wat beter versta. Ze hadden het verkeerd begrepen, ze dachten dat ik naar hen kwam (en de kast dan? :D ).

Ik rijd met mijn auto naar de locatie (10 minuten van mijn huis) en bel aan. Daar wordt ik binnen gelaten door een dame die vraagt waar de kast is. Euhm, die moeten we nog ophalen |:( .

De meneer gaat mee en vertelt me dat hij uit Iran komt en deze Iraanse dame helpt als vrijwilliger. Ze is een statushouder en heeft net een huurwoning gekregen. We zijn vervolgens 2,5 uur bezig met schroeven en op en neer rijden voordat alles in haar woning staat.

Ik krijg het geld en ik heb nog nooit iemand gezien die zo blij is met een kast. De dag erna krijg ik van haar de vraag of ik een betaalbewijs wil opsturen voor de gemeente. De kast is betaald met bijzondere bijstand en dat moet wel met bonnetjes.....

Ik zal maar zeggen dat ik blij was dat de kast niet mee hoefde met de uiteindelijke verhuizing... *O*
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_169835167
O+
Dit soort verhalen :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:42:43 #123
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_170386616


ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl

Interpunctie? Kennen we niet!
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_170394515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:54 schreef ioko het volgende:
Feelgoodverhaal. _O_
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170397569
Tip: probeer nooit deuren via marktplaats te verkopen, ik heb de deuren heel precies opgemeten, en duidelijk gemeld dat het om een links en een rechtsdraaiende deur gaat. 3 kopers gehad:

Nummer 1: Oh ik zocht eigenlijk stompe deuren
Nummer 2: De deuren zijn te zwaar (gemeld dat het om zwaar uitgevoerde deuren gaat)
Nummer 3: Oh zijn links en rechts draaiend? Oh ja ik zoek 2 rechts draaiende deuren.

Deuren staan overigens nog steeds in de berging, en flikker ze volgende week maar bij grof vuil, zijn ze in 2 minuten weg ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 22 april 2017 @ 23:59:02 #126
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_170417288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:00 schreef raptorix het volgende:
Tip: probeer nooit deuren via marktplaats te verkopen, ik heb de deuren heel precies opgemeten, en duidelijk gemeld dat het om een links en een rechtsdraaiende deur gaat. 3 kopers gehad:

Nummer 1: Oh ik zocht eigenlijk stompe deuren
Nummer 2: De deuren zijn te zwaar (gemeld dat het om zwaar uitgevoerde deuren gaat)
Nummer 3: Oh zijn links en rechts draaiend? Oh ja ik zoek 2 rechts draaiende deuren.

Deuren staan overigens nog steeds in de berging, en flikker ze volgende week maar bij grof vuil, zijn ze in 2 minuten weg ;)
bekend, had ooit eens iemand die een stel deuren kocht, en die bleken dus de verkeerde kant op te draaien. Resultaat later in de avond: deuren opeens terug op de oprit en een briefje in de bus om het geld weer terug te boeken |:(
Bastards :(
pi_170417533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:59 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

bekend, had ooit eens iemand die een stel deuren kocht, en die bleken dus de verkeerde kant op te draaien. Resultaat later in de avond: deuren opeens terug op de oprit en een briefje in de bus om het geld weer terug te boeken |:(
Bastards :(
Geld zou ik dan geen eens terugboeken. Weten ze toch van te voren.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 23 april 2017 @ 00:38:19 #128
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_170417798
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 00:19 schreef Miniem het volgende:

[..]

Geld zou ik dan geen eens terugboeken. Weten ze toch van te voren.
heb ik ook niet gedaan. Wel een paar telefoontjes van ze gehad met wat gedreig, maar die heb ik uiteindelijk maar geblokkeerd. Na 4 dagen hield het op :).
  woensdag 26 april 2017 @ 12:27:05 #129
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_170496912


:@
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  woensdag 26 april 2017 @ 12:41:03 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_170497163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:27 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ afbeelding ]

:@
_O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 26 april 2017 @ 15:57:33 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170501439
Mensen die allemaal moeilijke vragen gaan stellen over rommel die ze gratis op komen halen :')
:')
  woensdag 26 april 2017 @ 17:29:26 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_170503327
Tijdje geleden had ik een oude koelkast te koop.
Belt er een Pool die er wel 15 euro voor wilde geven. Ik akkoord, zou de volgende dag vroeg in de avond opgehaald worden.

Dag later op het afgesproken tijdstip geen Pool te bekennen. Opgebeld en meneer bleek nog 30km bij me vandaan te zitten. Maar hij zou zeker komen. Omdat ik nog een afspraak had kon ik daar echt niet op wachten dus had ik de koelkast in de brandgang gezet en tegen die Pool gezegd dat hij die 15 euro maar door de brievenbus moest duwen.

Kom ik savonds thuis, koelkast weg en ligt er een tientje op de mat.
Dikke lul, denk laat ik is bellen.
Ik kreeg een sorry van meneer en de 5 euro zou hij storten.

Bericht gestuurd met gegevens en een dag later 5 euro op mijn rekening.

Marktplaats O+
  PR en moderator woensdag 26 april 2017 @ 21:20:47 #133
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170508558
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:29 schreef Mubassie het volgende:
Tijdje geleden had ik een oude koelkast te koop.
Belt er een Pool die er wel 15 euro voor wilde geven. Ik akkoord, zou de volgende dag vroeg in de avond opgehaald worden.

Dag later op het afgesproken tijdstip geen Pool te bekennen. Opgebeld en meneer bleek nog 30km bij me vandaan te zitten. Maar hij zou zeker komen. Omdat ik nog een afspraak had kon ik daar echt niet op wachten dus had ik de koelkast in de brandgang gezet en tegen die Pool gezegd dat hij die 15 euro maar door de brievenbus moest duwen.

Kom ik savonds thuis, koelkast weg en ligt er een tientje op de mat.
Dikke lul, denk laat ik is bellen.
Ik kreeg een sorry van meneer en de 5 euro zou hij storten.

Bericht gestuurd met gegevens en een dag later 5 euro op mijn rekening.

Marktplaats O+
Toch wel netjes dat hij dat 5je later nog stort :D Voor 't zelfde geld had 'ie je gewoon genaaid _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 26 april 2017 @ 21:21:19 #134
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170508571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:27 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ afbeelding ]

:@
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170540905
Ze worden met de dag dreigender op marktplaats. Had eerder voorkeur op ophalen, verzend nu toch liever.
pi_170541636
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:29 schreef Mubassie het volgende:
Tijdje geleden had ik een oude koelkast te koop.
Belt er een Pool die er wel 15 euro voor wilde geven. Ik akkoord, zou de volgende dag vroeg in de avond opgehaald worden.

Dag later op het afgesproken tijdstip geen Pool te bekennen. Opgebeld en meneer bleek nog 30km bij me vandaan te zitten. Maar hij zou zeker komen. Omdat ik nog een afspraak had kon ik daar echt niet op wachten dus had ik de koelkast in de brandgang gezet en tegen die Pool gezegd dat hij die 15 euro maar door de brievenbus moest duwen.

Kom ik savonds thuis, koelkast weg en ligt er een tientje op de mat.
Dikke lul, denk laat ik is bellen.
Ik kreeg een sorry van meneer en de 5 euro zou hij storten.

Bericht gestuurd met gegevens en een dag later 5 euro op mijn rekening.

Marktplaats O+
Misschien had hij geen vijfjes en had hij gehoopt dat jij kon wisselen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 15:30:49 #137
344250 75020
ik weet niet beter
pi_170564583
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Misschien had hij geen vijfjes en had hij gehoopt dat jij kon wisselen.
Dat vind ik ook zoiets. Ik heb zovaak van die stumpers aan de deur gehad die dachten dat ik wel ff kon wisselen.... Ik ben geen supermarkt. Ik heb bijna nooit cash in huis. Je weet als koper wat je betalen moet dus neem het lekker gepast mee.
  zaterdag 29 april 2017 @ 16:52:54 #138
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_170565968
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:30 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zoiets. Ik heb zovaak van die stumpers aan de deur gehad die dachten dat ik wel ff kon wisselen.... Ik ben geen supermarkt. Ik heb bijna nooit cash in huis. Je weet als koper wat je betalen moet dus neem het lekker gepast mee.
Dit
pi_170566714
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:30 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zoiets. Ik heb zovaak van die stumpers aan de deur gehad die dachten dat ik wel ff kon wisselen.... Ik ben geen supermarkt. Ik heb bijna nooit cash in huis. Je weet als koper wat je betalen moet dus neem het lekker gepast mee.
Ik zeg er tegenwoordig bij dat ze gepast moeten betalen, ik heb geen geld terug.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_170576428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:27 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ afbeelding ]

:@
Moest lachen, ben benieuwd ook naar de reactie :P
blablablabla
  zondag 30 april 2017 @ 03:25:53 #141
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_170578161
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 00:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Moest lachen, ben benieuwd ook naar de reactie :P
Niet gekregen :')
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  zondag 30 april 2017 @ 11:01:06 #142
344250 75020
ik weet niet beter
pi_170580207
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 17:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik zeg er tegenwoordig bij dat ze gepast moeten betalen, ik heb geen geld terug.
Ik stuur ze meestal naar de supermarkt verderop om te wisselen. Soms als het tegen zit moeten ze eerst iets kopen. Ligt er aan wie er achter de balie staat. Leren ze het meteen af.
pi_170592145
Ik heb gelukkig nooit gehad dat mensen moeten wisselen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170599159
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 15:30 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zoiets. Ik heb zovaak van die stumpers aan de deur gehad die dachten dat ik wel ff kon wisselen.... Ik ben geen supermarkt. Ik heb bijna nooit cash in huis. Je weet als koper wat je betalen moet dus neem het lekker gepast mee.
Ik maak hier geen probleem van hoor, ik verwijs ze met een vriendelijke lach naar de plaatselijke supermarkt of pinautomaat.

En overigens heb ik het zelf ook niet altijd gepast geld bij me. In het verleden altijd met flinke spoed precies het bedrag gewisseld en dan naar de verkoper en blijkt de verkoopwaar 10x niks te zijn en kon ik weer naar huis. Nu doe ik het meer op mijn gemakje en heb ik gepast bij me, dat is mooi, heb ik dat niet, tsja ff vragen waar ik kan pinnen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170599288
Ik neem sowieso nooit meer gepast geld mee. Ik ga eerst kijken en als het product bevalt ga ik pas pinnen. Heb al vaak zat meegemaakt dat ik een groot bedrag pinde wat vervolgens weer mee terug naar huis kon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 01-05-2017 00:19:03 ]
pi_170599308
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:56 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik neem sowieso nooit meer gepast geld mee. Ik ga eerst kijken en als het product bevalt ga ik pas pinnen. Heb al vaak zat meegemaakt dat ik een groot bedrag pinde wat vervolgens weer mee terug naar huis kan.
Precies!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 1 mei 2017 @ 01:43:42 #147
370431 drakin
vurig typje
pi_170600237
Zaterdag maakte iemand het ter plekke mobiel over, heb ik vaker gehad en dat werkt ook prima. Geen gedoe met los geld meer.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_170600310
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 01:43 schreef drakin het volgende:
Zaterdag maakte iemand het ter plekke mobiel over, heb ik vaker gehad en dat werkt ook prima. Geen gedoe met los geld meer.
Geen slecht idee maar als je bij een andere bank zit en je het geld pas de volgende dag of na het weekend krijgt ben ik daar nogal huiverig voor eerlijk gezegd.
  maandag 1 mei 2017 @ 02:03:01 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_170600324
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 01:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Geen slecht idee maar als je bij een andere bank zit en je het geld pas de volgende dag of na het weekend krijgt ben ik daar nogal huiverig voor eerlijk gezegd.
De eerste keer was ik dat ook, en die duurde ik een aantal dagen.

Maar dat was dan wel weer bij een klant en dat is net ietsjes anders dan een koper.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_170600343
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 01:43 schreef drakin het volgende:
Zaterdag maakte iemand het ter plekke mobiel over, heb ik vaker gehad en dat werkt ook prima. Geen gedoe met los geld meer.
Ik zou daar wel mee oppassen. Er zijn oplichters actief die nep-betaalapps ontwikkelen waardoor ze je kunnen tonen dat er geld is overgemaakt terwijl dat in werkelijkheid niet is gebeurd. Voor je doorhebt dat het niet op je rekening staat zijn ze uiteraard met de noorderzon vertrokken.

http://www.omroepbrabant.(...)deze+oplichters.aspx

Hoe je dit zou kunnen voorkomen weet ik ook niet precies :P Cash geld is nog steeds de veiligste en misschien wel enige manier waarop je kunt controleren dat je werkelijk direct je geld hebt.
  maandag 1 mei 2017 @ 08:18:52 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_170601221
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zou daar wel mee oppassen. Er zijn oplichters actief die nep-betaalapps ontwikkelen waardoor ze je kunnen tonen dat er geld is overgemaakt terwijl dat in werkelijkheid niet is gebeurd. Voor je doorhebt dat het niet op je rekening staat zijn ze uiteraard met de noorderzon vertrokken.

http://www.omroepbrabant.(...)deze+oplichters.aspx

Hoe je dit zou kunnen voorkomen weet ik ook niet precies :P Cash geld is nog steeds de veiligste en misschien wel enige manier waarop je kunt controleren dat je werkelijk direct je geld hebt.
wow dat is minder, nou heb ik gelukkig geen dure spullen te koop en weet tot nu toe de kopers goed te achterhalen. Maar ik zal voor compleet onbekenden wel opletten.
Of toch een pinapparaat aanschaffen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 1 mei 2017 @ 15:43:54 #152
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170610006
Marktplaats is een echte hel soms

Huisje gekocht, keuken moest eruit dus op verschillende FB groepen en MP een advertentie geplaatst

vraagprijs: 1500 euro

eerst een stormvloed aan ik bied 500, kwam er iemand mijn een aardig bod (1250)
komt de beste meneer met zijn busje en een vriend om hem op te halen.. oh ik zie nu dat ik maar 1100 euro bij heb, geen probleem toch?

Nee hoor, laten we de koelkast toch staan :-)
(heeft uiteindelijk 150 euro bijgepint en alles meegenomen)
  maandag 1 mei 2017 @ 15:46:06 #153
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170610058
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
Hoe je dit zou kunnen voorkomen weet ik ook niet precies :P Cash geld is nog steeds de veiligste en misschien wel enige manier waarop je kunt controleren dat je werkelijk direct je geld hebt.
In plaats van het screenshot op de telefoon van de koper gewoon zelf op je eigen apparaat checken misschien? Zo moeilijk is het niet hoor.. en anders bel je je bank.. (is altijd handig voor advies omtrent dit soort zaken)
pi_170610084
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In plaats van het screenshot op de telefoon van de koper gewoon zelf op je eigen apparaat checken misschien? Zo moeilijk is het niet hoor..
a) Het is dus geen screenshot, maar een op het oog werkende app die alleen geen geld overmaakt.

b) Hoe wil je op je eigen apparaat checken dat een bedrag is overgemaakt terwijl dat tussen banken een werkdag kan duren? Ga je een dagje weg met de koper van je horloge of wat?
  maandag 1 mei 2017 @ 15:48:30 #155
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170610110
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

a) Het is dus geen screenshot, maar een op het oog werkende app die alleen geen geld overmaakt.

b) Hoe wil je op je eigen apparaat checken dat een bedrag is overgemaakt terwijl dat tussen banken een werkdag kan duren? Ga je een dagje weg met de koper van je horloge of wat?
Zie de rest van de post... Laat de koper zn bank bellen en het bevestigen of bel je eigen bank voor advies..
Bij dat soort zaken gaat het nooit om een paar tientjes..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170610135
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zie de rest van de post... Laat de koper zn bank bellen en het bevestigen of bel je eigen bank voor advies..
Bij dat soort zaken gaat het nooit om een paar tientjes..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, nu moet je al de koper's bank bellen in plaats van je eigen. En die moeten dan vertellen of een overboeking is gedaan? Ik betwijfel of ze dat kunnen. :P

Het is in elk geval niet zo makkelijk als jij in je eerste post deed lijken, maar ik vermoed dat je niet helemaal goed gelezen had.
  maandag 1 mei 2017 @ 15:49:54 #157
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170610147
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, nu moet je al de koper's bank bellen in plaats van je eigen. En die moeten dan vertellen of een overboeking is gedaan? Ik betwijfel of ze dat kunnen. :P
Beter lezen..
pi_170610185
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Beter lezen..
Je zegt eerst

quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

en anders bel je je bank.. (is altijd handig voor advies omtrent dit soort zaken)
Jouw bank kan je niets vertellen over een overboeking die al gedaan is maar nog niet uitgevoerd.

Daarna zeg je:

quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Laat de koper zn bank bellen en het bevestigen
Ik vraag me sterk af of een bank hier informatie over kan geven. Sowieso is dit natuurlijk totaal niet feilloos, als je een app kunt namaken kun je ook wel een vriendje aan de andere kant van de telefoonlijn zetten.
  maandag 1 mei 2017 @ 15:55:11 #159
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170610261
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je zegt eerst

[..]

Jouw bank kan je niets vertellen over een overboeking die al gedaan is maar nog niet uitgevoerd.

Daarna zeg je:

[..]

Ik vraag me sterk af of een bank hier informatie over kan geven. Sowieso is dit natuurlijk totaal niet feilloos, als je een app kunt namaken kun je ook wel een vriendje aan de andere kant van de telefoonlijn zetten.
Ja dus ik zeg niet dat jij de bank van de koper moet bellen...

En je eigen bank kan je altijd adviseren.. Los van het feit of ze iets wel of niet kunnen zien...

De koper kan ook gewoon een pistool of mes trekken.. alles kan.. Maar het is een beetje vergezocht vind je zelf ook niet?
pi_170610297
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja dus ik zeg niet dat jij de bank van de koper moet bellen...

En je eigen bank kan je altijd adviseren.. Los van het feit of ze iets wel of niet kunnen zien...

De koper kan ook gewoon een pistool of mes trekken.. alles kan.. Maar het is een beetje vergezocht vind je zelf ook niet?
Ah, het gaat over oplichters die een app vervalsen om te laten lijken alsof er echt geld is overgemaakt, waar jouw eigen bank onmogelijk ter controle kan dienen omdat die de overboeking überhaupt nog niet kunnen zien zelfs al was 'ie echt. En dan kom jij aan met vergezocht.

Is prima vriend. Dan niet. :')
  maandag 1 mei 2017 @ 16:00:05 #161
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170610357
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, het gaat over oplichters die een app vervalsen om te laten lijken alsof er echt geld is overgemaakt, waar jouw eigen bank onmogelijk ter controle kan dienen omdat die de overboeking überhaupt nog niet kunnen zien zelfs al was 'ie echt. En dan kom jij aan met vergezocht.

Is prima vriend. Dan niet. :')
Ja het is vergezocht dat ze iemand anders opbellen die doet alsof ie van de bank is...
Simpelweg omdat ze niet weten wat jij van ze gaat vragen... Dan moeten ze dus iemand 5 rollen laten spelen.. en alleen maar voor het geval dat...

Je kijkt teveel films...
pi_170625336
Ik heb pasgeleden iets verkocht voor 5 euro en die beste man wilde perse overmaken toen bleek dat ie niet bij mij kon wisselen, ik was wel ff achterdochtig maar omdat we dezelfde bank hadden ging ik akkoord en het bedrag stond binnen 1 minuut al op mijn bank (uiteraard op mijn eigen telefoon gekeken). Is echt de allereerste keer dat ik zoiets deed.

Ik vind de tip van tchock wel interessant om te weten dat er tegenwoordig ook nog nepbetaalapps zijn met nepoverboekingen. En Zolderkamer, goede tip dat er zelf met de "eigen" bank contact kan worden gezocht met de vraag om informatie. Tchock, het is idd vergezocht dat een "vriendin" zich zal voordoen als de verkoper zijn bank. Maar zoals ZK al zei, alles kan, pistool/mes enz.

De oplichter zijn vriend toonde zijn ID en een overboeking op het scherm. Ik snap dat de koper erin is gestonken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 2 mei 2017 @ 08:43:40 #163
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170626255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 03:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb pasgeleden iets verkocht voor 5 euro en die beste man wilde perse overmaken toen bleek dat ie niet bij mij kon wisselen, ik was wel ff achterdochtig maar omdat we dezelfde bank hadden ging ik akkoord en het bedrag stond binnen 1 minuut al op mijn bank (uiteraard op mijn eigen telefoon gekeken). Is echt de allereerste keer dat ik zoiets deed.

Zo heb ik zaterdag mijn oude auto ook verkocht. Koper had dezelfde bank als ik, hij heeft het meteen ter plekke met zijn laptop overgemaakt naar mijn rekening en ik heb even gecontroleerd of het er bij mij op stond. Dat was het geval, dus toen zijn we de auto over gaan schrijven.
Don't let my username fool you...
pi_170968504
Zojuist een 9" monitor verkocht voor inde auto, die ik ooit via Ebay uit China kocht. Krijg ik een bericht terug dat hij niet tevreden is over de kwaliteit, met een foto erbij van een andere monitor, die duidelijk beter is.

Tja...
.
pi_170970661
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Fer het volgende:
Zojuist een 9" monitor verkocht voor inde auto, die ik ooit via Ebay uit China kocht. Krijg ik een bericht terug dat hij niet tevreden is over de kwaliteit, met een foto erbij van een andere monitor, die duidelijk beter is.

Tja...
Kon hij hem bekijken tijdens de koop?
  Eindredactie Games maandag 15 mei 2017 @ 22:15:20 #166
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_170970842
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Fer het volgende:
Zojuist een 9" monitor verkocht voor inde auto, die ik ooit via Ebay uit China kocht. Krijg ik een bericht terug dat hij niet tevreden is over de kwaliteit, met een foto erbij van een andere monitor, die duidelijk beter is.

Tja...
Terugmailen met: Ennu?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_170972630
Nee opgestuurd.
.
pi_170972829
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 03:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb pasgeleden iets verkocht voor 5 euro en die beste man wilde perse overmaken toen bleek dat ie niet bij mij kon wisselen, ik was wel ff achterdochtig maar omdat we dezelfde bank hadden ging ik akkoord en het bedrag stond binnen 1 minuut al op mijn bank (uiteraard op mijn eigen telefoon gekeken). Is echt de allereerste keer dat ik zoiets deed.

Ik vind de tip van tchock wel interessant om te weten dat er tegenwoordig ook nog nepbetaalapps zijn met nepoverboekingen. En Zolderkamer, goede tip dat er zelf met de "eigen" bank contact kan worden gezocht met de vraag om informatie. Tchock, het is idd vergezocht dat een "vriendin" zich zal voordoen als de verkoper zijn bank. Maar zoals ZK al zei, alles kan, pistool/mes enz.

De oplichter zijn vriend toonde zijn ID en een overboeking op het scherm. Ik snap dat de koper erin is gestonken.
Heb zowel een ING als Rabo rekening. Alleen als ze via één van die twee apps het geld over willen maken ga ik akkoord.
pi_170972887
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:34 schreef Fer het volgende:
Nee opgestuurd.
:?

De koper heeft het product teruggestuurd?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170972920
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Heb zowel een ING als Rabo rekening. Alleen als ze via één van die twee apps het geld over willen maken ga ik akkoord.
Ja maar nu blijken er nep betaal apps te zijn van bijv ING bank. Denk dat je er goed aan doet ff erop te letten dat het echt op je eigen rekening staat en niet op andermans telefoons kijkt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170973924
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Fer het volgende:
Zojuist een 9" monitor verkocht voor inde auto, die ik ooit via Ebay uit China kocht. Krijg ik een bericht terug dat hij niet tevreden is over de kwaliteit, met een foto erbij van een andere monitor, die duidelijk beter is.

Tja...
Niet op reageren. De koop is gesloten. Als je niet hebt gelogen over de staat van het object dan is het einde verhaal.
pi_170974336
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja maar nu blijken er nep betaal apps te zijn van bijv ING bank. Denk dat je er goed aan doet ff erop te letten dat het echt op je eigen rekening staat en niet op andermans telefoons kijkt.
Nee precies, maar ING -> ING is vrijwel direct zichtbaar.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:24:18 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170974391
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:02 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Nee precies, maar ING -> ING is vrijwel direct zichtbaar.
Dit idd, ook in het weekend.
Bij Rabo idem.

Dus op je eigen app kijken of het binnen is, niet op die van de ander of het overgemaakt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170974469
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:
Cash geld is nog steeds de veiligste en misschien wel enige manier waarop je kunt controleren dat je werkelijk direct je geld hebt.
Totdat je een bizar goed vervalst briefje van 50 in je hand gedrukt krijgt. Daarvan zijn er ook genoeg in omloop.
pi_170974483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 01:11 schreef schaapinwolfskleren het volgende:

[..]

Niet op reageren. De koop is gesloten. Als je niet hebt gelogen over de staat van het object dan is het einde verhaal.
Inderdaad, jammer voor hem. Ik heb ooit eens een poloshirt verkocht die ruimer viel (aangegeven in advertentie en mailcontact). Kreeg ik na het opsturen gezeik dat hij te ruim viel en dat ze hem terug wou sturen.....
pi_170989099
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Fer het volgende:
Zojuist een 9" monitor verkocht voor inde auto, die ik ooit via Ebay uit China kocht. Krijg ik een bericht terug dat hij niet tevreden is over de kwaliteit, met een foto erbij van een andere monitor, die duidelijk beter is.

Tja...
Als hij zo'n fan is van die andere monitor waarom heeft hij daar dan niet een ander exemplaar van gekocht via marktplaats... de sukkel. :X
pi_171015517
Ik had laatst Lego verkocht. Staat erbij: niet compleet.

Kreeg ik enkele weken later een mail dat de Lego niet compleet is en het verzoek om ontbrekende onderdelen op te sturen. _O-

Lekker genegeerd en niets meer van gehoord. :D
pi_171179351
Deze staat er voor 145¤ op. Soms denk je dat je in de maling nemen.

quote:
Beste Fer,

Ik wil graag de sub overnemen. Wij hebben met de kindercarnaval niet al te veel te besteden maar willen graag deze super subwoofer van u overnemen.
Nu heb ik overlegd met de kinderen en die hebben er 30 euro voor over. Nu snap ik dat deze woofer meer waard is en wil ik 10 euro, plus verzendkosten bij leggen.

Ik hoop dat u hiermee akkoord kunt gaan.

Met vriendelijke groet,

.
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:26:33 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171179768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:16 schreef Fer het volgende:
Deze staat er voor 145¤ op. Soms denk je dat je in de maling nemen.

[..]

Ik heb even overleg gehad met mijn wederhelft. Wij komen jullie en de dansmariekes graag tegenmoet. Voor dit bedrag sturen wij jullie alle kabels en doen we er nog een doosje confetti bij.

Alaaf! Fer
pi_171180324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:16 schreef Fer het volgende:
Deze staat er voor 145¤ op. Soms denk je dat je in de maling nemen.

[..]

Nah, vriendelijk vragen mag toch? Ik heb ook vaak genoeg een vreselijk laag bod gegaan en het spul gekregen omdat de verkoper er gewoon van af wilde.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_171180745
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:38 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nah, vriendelijk vragen mag toch? Ik heb ook vaak genoeg een vreselijk laag bod gegaan en het spul gekregen omdat de verkoper er gewoon van af wilde.
Ja maar ik ben niet afhankelijk van MP om mijn rekeningen te kunnen betalen.
.
pi_171180906
Auto op marktplaats staan. Onderaan de advertentie in dikke letters "geen inruil".
Deze week 2 mailtjes of ik interesse heb in een ruil.

Ik wil best ruilen, mijn auto voor jouw geld.
pi_171181137
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, ook in het weekend.
Bij Rabo idem.

Dus op je eigen app kijken of het binnen is, niet op die van de ander of het overgemaakt is.
Veel eenvoudiger is de koper in laten loggen op telebankieren via je eigen laptop.
  donderdag 29 juni 2017 @ 12:39:28 #184
130803 Gripper
Get a grip
pi_172040986
Mooi avontuur meegemaakt gisteren, met het altijd fijne MP publiek :')

Had een ouwe mountainbike op marktplaats staan. Voor een hele schappelijke vraagprijs van 200 ¤ kon ie mooi een nieuw leven krijgen bij iemand die zn eerste MTB zoekt dacht ik. Eerste 2 weken kreeg ik alleen maar van die lul biedingen van 75 ¤, maar dit weekend ineens iets van 160 ¤ van 2 figuren die tegen elkaar gingen opbieden

Dus ik mail zo'n gast: prima, kom m maar halen. Wanneer wil je?
Kreeg ik alleen "ok adres" terug. Dus ik dacht meteen, das vast een oostblokker.
Nog wat van die summiere communicatie, en de afspraak was gemaakt voor gisterenavond tussen 19 en 20 uur. Uiteraard alle waardevolle zaken in huis buiten beeld gelegd.



Om half 9 was ie er nog niet, dus toch maar geinformeerd of ie nog van plan was te komen. Kreeg ik weer "ok" terug. Uiteindelijk meldde Roman zich rijkelijk laat om half 11, begon meteen in het Oekraïens te ratelen waaruit ik dacht op te maken dat ie nu helemaal daarvandaan kwam en dat het daarom wat uitgelopen was. Nur Deutsch oder Englisch! zei ik.



Meneer rook aardig onfris naar zuurkool, zweet en alcohol dus heb m netjes buitenom naar de tuin geleid waar de fiets stond, dat aroma hoef ik niet binnen in huis aub. Ff in het schemerdonker met zn zaklampje van zn telefoon geïnspecteerd, proefrit was niet eens nodig en hatsieklatsie ik kreeg zo 150¤ uit zo'n overvol heuptasje. Eerst typte ie nog op zn telefoon 160, haalde het weer weg en typte 100, OK?
Nee, uiteraard is dat niet ok, je bent akkoord gegaan met 160 kameraad.
150? Prima, ik wilde snel van die gast af.
Heb het geld nog waar ie bij stond tegen de lamp gehouden om te zien of het echt was. :P

begin ie ineens over contract, Polies? schreiben?
ik mocht op een briefje schrijven dat ik Gripper voor de som van 150¤ mn fiets aan hem had verkocht, handtekening, bla bla. Voor als ie door de politie zou worden aangehouden met 10 fietsen achterin zn bus. Das dan wel weer verstandig van m :')

Intussen was hij ook met een andere verkoper aan het appen, net zo lekker kortaf, of ie daar ook nog langs kon vanavond. Die gast zei: kan niet meer vanavond, nu is het te laat.

Of ik dan even in het Nederlands duidelijk wilde maken dat het echt alleen nog vanavond kon, en dat ie morgenochtend vroeg terug reed "Broem broem Oekraine, Da?"
Dat berichtje heb ik nog voor m gestuurd, in een volledige zin.
Let wel, dit ging over een nog ouder barrel van een mountainbike, voor 70 ¤

Kwartier later, ik sta op het punt te gaan slapen, belt ie weer aan. Had nog een berichtje terug gekregen van die andere verkoper wat ie niet begreep, (dat hij écht niet meer welkom was zo laat nog, en dat morgen half 6 's avonds de eerste kans was ) of ik ff kon vertalen? Toen heb ik gezegd, nou moet je echt weggaan, ik ga schlafen en nicht mehr klingeln!

Jongens jongens wat een belevenissen weer. Mn ouwe trouwe fietsje helemaal naar het verre oosten, zo'n einde heeft ie toch niet verdiend nadat ie me trouw 15 jaar door alle bossen in Nederland gedragen heeft :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Gripper op 29-06-2017 13:17:46 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_172042633
Haha geweldig verhaal man! :') :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_172042840
Je bent wel echt waus dat je 150 nam trouwens. Ik had hem persoonlijk op straat geschopt als hij dan ook doodleuk 150 typt op een mobieltje.
pi_172042979
Ik heb nog een zolder vol met oude troep, dat word vast genieten op Marktplaats ;(
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:18:43 #188
130803 Gripper
Get a grip
pi_172043769
Ik wilde die gast gauw weg hebben en weer normaal kunnen ademhalen door m'n neus, dat was wel een tientje waard :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:24:28 #189
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_172043880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:57 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Veel eenvoudiger is de koper in laten loggen op telebankieren via je eigen laptop.
ja en dan snel een keylogger installeren voordat ie inlogt
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:37:18 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_172044155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 13:44 schreef nickhguitar het volgende:
Je bent wel echt waus dat je 150 nam trouwens. Ik had hem persoonlijk op straat geschopt als hij dan ook doodleuk 150 typt op een mobieltje.
Weg = weg toch? Je moet als verkopert ook soms wat water bij de wijn doen.
pi_172044441
quote:
15s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:24 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

ja en dan snel een keylogger installeren voordat ie inlogt
Ja. Want met een keylogger kan je een code generator nadoen.

:')
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:50:54 #192
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_172044497
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:48 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ja. Want met een keylogger kan je een code generator nadoen.

:')
kan iig je bankrekening in de gaten houden dan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_172044510
quote:
15s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:50 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

kan iig je bankrekening in de gaten houden dan
Hoe dan?

Mijn Rabobank vraag gewoon een nieuwe code elke keer als ik wil kijken hoor...
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:52:17 #194
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_172044537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:51 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Hoe dan?

Mijn Rabobank vraag gewoon een nieuwe code elke keer als ik wil kijken hoor...
ING niet
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_172055942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Auto op marktplaats staan. Onderaan de advertentie in dikke letters "geen inruil".
Deze week 2 mailtjes of ik interesse heb in een ruil.

Ik wil best ruilen, mijn auto voor jouw geld.
Dat soort dingen moet je als eerste in een advertentie plaatsen, dat werkt het beste. En dan pas de advertentieverhaal. Geloof me, de gemiddelde MP-er leest alleen de eerste zin of zo lijkt het wel....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172056966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je als eerste in een advertentie plaatsen, dat werkt het beste. En dan pas de advertentieverhaal. Geloof me, de gemiddelde MP-er leest alleen de eerste zin of zo lijkt het wel....
Daar lijkt het wel op inderdaad. Hoewel ik het meeste toch altijd voor een nette prijs verkocht krijg hoor maar het is af en toe gewoon schijtirritant.
pi_172057369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:18 schreef PimD het volgende:
Herkenbaar. Ik was aan het kijken naar een tweedehands Macbook. Een gast verkocht er eentje onder de naam Hans ofzo, in ieder geval een Nederlandse naam. Gemaild met wat vragen, krijg ik vervolgens een hele rits e-mails terug met twee verschillende buitenlandse namen. Dan haak ik al af.
Misschien omdat mensen als jij anders niet kopen van allochtonen.
pi_172059599
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Misschien omdat mensen als jij anders niet kopen van allochtonen.
Doe ik ook niet. Verkoop ik ook niet aan. Altijd gezeik, afdingen aan de deur etc. Verdien liever een paar tientjes minder en verkoop het aan een net persoon.
pi_172061389
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 07:21 schreef Funkel het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Verkoop ik ook niet aan. Altijd gezeik, afdingen aan de deur etc. Verdien liever een paar tientjes minder en verkoop het aan een net persoon.
Grappig. Heb dit juist met Nederlanders. Vooral het woord gratis levert gedoe op.
pi_172061693
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Weg = weg toch? Je moet als verkopert ook soms wat water bij de wijn doen.
Ik heb een hekel aan mensen die moeilijk gaan doen over de prijs d deze van tevoren duidelijk is afgesproken.
pi_172061706
Zielig.
Ik kijk gewoon of degene die een bod doet moeite in zijn reactie steekt en of hij vriendelijk is. Nooit problemen.
Ja, allochtonen proberen inderdaad vaker aan de deur nog af te dingen, maar daar ga ik gewoon niet in mee.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:04:14 #202
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172061870
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Grappig. Heb dit juist met Nederlanders. Vooral het woord gratis levert gedoe op.
Daarom staan turken met hun halve familie bij de zeeman als er weer uitverkoop is :')
pi_172062092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:04 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Daarom staan turken met hun halve familie bij de zeeman als er weer uitverkoop is :')
Ik had het over gratis.


Voel je je beledigd? _O-
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:14:20 #204
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172062105
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik had het over gratis.

Voel je je beledigd? _O-
Ik ben geen Turk dus nee :')
  Eindredactie Games vrijdag 30 juni 2017 @ 10:39:13 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172062667
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Grappig. Heb dit juist met Nederlanders. Vooral het woord gratis levert gedoe op.
je moet er ook 1 euro voor vragen, dan schift je meteen dat klootjesvolk weg.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172062764
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

je moet er ook 1 euro voor vragen, dan schift je meteen dat klootjesvolk weg.
Ik kreeg 50 emails om een gratis bed...

Toen ik er vervolgens maar 10 euro van maakte kwam niemand. :')
pi_172070369
Ik ben nu ook aan het speuren op marktplaats en het valt me op dat veel mensen amper moeite in hun advertentie steken. Als ik maar 1 foto zie en 1 zin informatie haak ik gelijk af. Ik vraag me dan serieus af of die mensen überhaupt wel iets willen verkopen.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 16:17:49 #208
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_172070510
_O- _O_
Geniaal topic
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_172070863
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Grappig. Heb dit juist met Nederlanders. Vooral het woord gratis levert gedoe op.
:')
  zondag 2 juli 2017 @ 00:02:48 #211
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172103579
Ik had een hele tijd terug 2 kaartjes voor de Efteling die ik niet meer kon gebruiken, dus op Marktplaats gezet.
Ongelooflijk wat een reacties je dan krijgt, binnen een kwartier al 5 reacties/biedingen en het uur daarna bleef het ook maar komen. Uiteindelijk had ik in mijn advertentie ook duidelijk dikgedrukt gezet "hoogste bod is tot nu toe 48 euro!" ivm mail-bieders die dan niet via de biedfunctie bieden (ook zoiets...).
Vervolgens kreeg ik alsnog mailtjes met biedingen van 35 euro, 40 euro, "40 euro en ik kom ze vanavond direct ophalen". Leuk geprobeerd allemaal :')

Ook deze grappenmaker die mij gewoon aan het lijntje wilde houden om zelf meer kopers te hebben ofzo? :')
Dik bedrag bieden en dan voor digitale tickets met dikke animo op vrijdag zeggen dat je volgende week wel kan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 2 juli 2017 @ 08:04:22 #212
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_172106109
Van dit topic lig ik altijd in een deuk
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_172107335
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had een hele tijd terug 2 kaartjes voor de Efteling die ik niet meer kon gebruiken, dus op Marktplaats gezet.
Ongelooflijk wat een reacties je dan krijgt, binnen een kwartier al 5 reacties/biedingen en het uur daarna bleef het ook maar komen. Uiteindelijk had ik in mijn advertentie ook duidelijk dikgedrukt gezet "hoogste bod is tot nu toe 48 euro!" ivm mail-bieders die dan niet via de biedfunctie bieden (ook zoiets...).
Vervolgens kreeg ik alsnog mailtjes met biedingen van 35 euro, 40 euro, "40 euro en ik kom ze vanavond direct ophalen". Leuk geprobeerd allemaal :')

Ook deze grappenmaker die mij gewoon aan het lijntje wilde houden om zelf meer kopers te hebben ofzo? :')
Dik bedrag bieden en dan voor digitale tickets met dikke animo op vrijdag zeggen dat je volgende week wel kan.
[ afbeelding ]
Best grappig hoeveel mensen hierop reageren.
Als je tickets op Marktplaats koopt weet je bijna zeker dat je opgelicht wordt.
Niet dat jij het doet, maar de meeste mensen worden bij Efteling tickets via Marktplaats wel opgelicht

Koop gewoon een keer Groupon tickets als je zo nodig goedkoop naar de Efteling wil. :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_172107429
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:19 schreef Miniem het volgende:

[..]

Best grappig hoeveel mensen hierop reageren.
Als je tickets op Marktplaats koopt weet je bijna zeker dat je opgelicht wordt.
Niet dat jij het doet, maar de meeste mensen worden bij Efteling tickets via Marktplaats wel opgelicht

Koop gewoon een keer Groupon tickets als je zo nodig goedkoop naar de Efteling wil. :P
Echt, wat een onzin. Het zal vast vaak gebeuren, maar meestal? _O-
pi_172108725
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:25 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Echt, wat een onzin. Het zal vast vaak gebeuren, maar meestal? _O-
Als je weet hoeveel mensen erin trappen... Heb je het toch echt aan jezelf te danken als je opgelicht wordt daar. Gewoon geen tickets kopen via Marktplaats. Beter via een actie.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_172108851
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:35 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je weet hoeveel mensen erin trappen... Heb je het toch echt aan jezelf te danken als je opgelicht wordt daar. Gewoon geen tickets kopen via Marktplaats. Beter via een actie.
Vaak zat kaarten gekocht via marktplaats. Nog nooit opgelicht. Gewoon altijd kaarten op gaan halen. Als de verkoper dat niet wil weet je genoeg.
Maar dat geldt overigens voor de meeste producten op MP.
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 12:06:49 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172109426
Een bekende van mij Iets van 500 euro op marktplaats zetten, in principe wil je dat er ook voor hebben, zet je ook duidelijk in de advertentie. Krijg je berichten van een gast 'ik bied 100 euro'. En half uur later '105 is ook goed hoor'. Een paar dagen niet op gereageerd gewoon, stuur hij 'ik ben bereid tot 120 te gaan'.
  zondag 2 juli 2017 @ 12:17:22 #218
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172109651
Mail in het Engels ontvangen, meneer wil via PayPal ontvangen.
Spannend :P
  zondag 2 juli 2017 @ 12:33:48 #219
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172110034
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:19 schreef Miniem het volgende:

[..]

Best grappig hoeveel mensen hierop reageren.
Als je tickets op Marktplaats koopt weet je bijna zeker dat je opgelicht wordt.
Niet dat jij het doet, maar de meeste mensen worden bij Efteling tickets via Marktplaats wel opgelicht

Koop gewoon een keer Groupon tickets als je zo nodig goedkoop naar de Efteling wil. :P
Ja, het is niet dat je altijd wordt opgelicht met tickets maar het is wel een groot risico, vooral bij gewilde kaartjes.
Bij mij staat ook wel dat ik al 11 jaar actief ben op Marktplaats dus dat schept al iets meer vertrouwen, maar mocht ik een oplichter zijn dan had ik wel van die eerste snelle bieders 5x 20 euro, iets later 3x 30 euro en dan nog een paar keer 40 euro kunnen krijgen....
Mocht iemand het ter plekke willen ophalen en betalen, mij best, had dus ook aangegeven dat ik de Groupons wel wilde printen, maar zo'n uitsteltruc is dan wat doorzichtig _O-

quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Mail in het Engels ontvangen, meneer wil via PayPal ontvangen.
Spannend :P
Jij bent de koper? PayPal is als koper meestal wel goed, maar van beide kanten kan je door misbruik van de regels benadeeld worden.
Als koper kan het zijn dat de verkoper je een trackingnummer geeft van een lege envelop die hij naar je heeft gestuurd, PayPal zegt dan "trackingnummer geeft aan dat het product naar de koper is gestuurd, case closed".
Voor de verkoper kan het zijn dat de koper vraagt om het naar een ander adres dan zijn confirmed PayPal-adres te sturen "ivm vakantie/familie/etc" waardoor je geen bescherming meer hebt tegen claims, of dat de koper later claimt dat zijn account gehackt was en zijn geld automatisch teruggehaald wordt van de verkoper.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_172132458
Ik ga straks 2 lade kastjes ophalen.. Gelukkig werd de afspraak maken geen groot drama, dus helaas geen groot verhaal voor hier ;(
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 3 juli 2017 @ 10:49:21 #221
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172133732
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:


Jij bent de koper? PayPal is als koper meestal wel goed, maar van beide kanten kan je door misbruik van de regels benadeeld worden.
Als koper kan het zijn dat de verkoper je een trackingnummer geeft van een lege envelop die hij naar je heeft gestuurd, PayPal zegt dan "trackingnummer geeft aan dat het product naar de koper is gestuurd, case closed".
Voor de verkoper kan het zijn dat de koper vraagt om het naar een ander adres dan zijn confirmed PayPal-adres te sturen "ivm vakantie/familie/etc" waardoor je geen bescherming meer hebt tegen claims, of dat de koper later claimt dat zijn account gehackt was en zijn geld automatisch teruggehaald wordt van de verkoper.
Nee ik ben de verkoper van een internationaal gemakkelijk bruikbaar digitaal kaartje.
Meneer vroeg mij zojuist om een kopie te sturen van mijn ID.
Als ik dat doe gaat Jaap Jongbloed mij op een vermanende toon toespreken nadat men met mijn ID aan het oplichten slaat..
pi_172133751
Wat een heerlijk topic is dit toch!
Hier niet zoveel spannends te melden momenteel, behalve een troela met wie ik de halve dag aan het mailen ben geweest omdat ze 100 vragen had over een kledingstuk en na veel handjeklap uiteindelijk op een prijs zijn uitgekomen.
Hèhè!
Mail ik haar mijn rek.nr. zegt ze 'oh nee, ik wil bij je langskomen om te passen,' terwijl er in mijn adv. toch héél duidelijk vermeld staat 'alleen verzenden."
Ik ben daartoe overgegaan juist om dat soort mensen -die een jurkje van 10 euro eerst uitgebreid gaan staan passen en hem uiteindelijk toch niet nemen- buiten de deur te houden. Áls ze al op komen dagen.
Dat was dus een verloren morgen.
  maandag 3 juli 2017 @ 11:06:27 #223
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172134042
Meneer wil nu ook een foto van een brief met mijn adres :@ :')
pi_172134143
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:50 schreef Monkeymind het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit toch!
Hier niet zoveel spannends te melden momenteel, behalve een troela met wie ik de halve dag aan het mailen ben geweest omdat ze 100 vragen had over een kledingstuk en na veel handjeklap uiteindelijk op een prijs zijn uitgekomen.
Hèhè!
Mail ik haar mijn rek.nr. zegt ze 'oh nee, ik wil bij je langskomen om te passen,' terwijl er in mijn adv. toch héél duidelijk vermeld staat 'alleen verzenden."
Ik ben daartoe overgegaan juist om dat soort mensen -die een jurkje van 10 euro eerst uitgebreid gaan staan passen en hem uiteindelijk toch niet nemen- buiten de deur te houden. Áls ze al op komen dagen.
Dat was dus een verloren morgen.
Ik zou de kleding gewoon in een van die bakken deponeren van de gemeente ;)
pi_172134159
quote:
9s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:06 schreef Momo... het volgende:
Een bekende van mij Iets van 500 euro op marktplaats zetten, in principe wil je dat er ook voor hebben, zet je ook duidelijk in de advertentie. Krijg je berichten van een gast 'ik bied 100 euro'. En half uur later '105 is ook goed hoor'. Een paar dagen niet op gereageerd gewoon, stuur hij 'ik ben bereid tot 120 te gaan'.
Lachen: daarom neem ik vaak de moeite niet om te verkopen, want het geld heb ik toch niet nodig.
pi_172135004
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:10 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik zou de kleding gewoon in een van die bakken deponeren van de gemeente ;)
Kost idd mider irritatie!
pi_172135288
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Meneer wil nu ook een foto van een brief met mijn adres :@ :')
Niet gedaan he?!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 3 juli 2017 @ 12:00:04 #228
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172135368
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:56 schreef RipCity het volgende:

[..]

Niet gedaan he?!
Dacht eerst aan een brief aan de koning te mailen maar toch maar nagelaten :P
Heb Marktplaats ook maar op de hoogte gebracht.
pi_172135760
Prachtig topic.

Mijn ervaring is dat het echt categorie afhankelijk is wat betreft het soort publiek je trekt;
- Games: snelle duidelijke communicatie en eigenlijk nooit gezeik. Wel veel laagbieders
- Muziekinstrumenten: idem
- Computers, met name Mac spul: 1 groot drama. Veel buitenlandse oplichters die boven je vraagprijs bieden. Veel "alleenstaande moeders zonder geld en met ongeneselijk zieke kinderen"
- Auto onderdelen: Op zich prima, communicatie laat wel vaak wat te wensen over (1 vraag lezen van de gestelde 3)
- Auto's: groot drama. Tokkietuig dat je aan de deur krijgt. Niet mijn hobby.

Maar goed dat weet je, ff uitzitten en de juiste uitkiezen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:34:24 #230
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172162808


Mijn paspoort krijgt hij niet :P
pi_172162850
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Prachtig topic.

Mijn ervaring is dat het echt categorie afhankelijk is wat betreft het soort publiek je trekt;
- Games: snelle duidelijke communicatie en eigenlijk nooit gezeik. Wel veel laagbieders
Ik koop games niet eens tweedehands meer: wacht wat langer en met een beetje geluk koop je bepaalde games nieuw voor ¤ 10 a ¤ 20 terwijl sommige dat alleen al op Marktplaats vragen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 23:11:05 #232
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_172230374
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Prachtig topic.

Mijn ervaring is dat het echt categorie afhankelijk is wat betreft het soort publiek je trekt;
- Games: snelle duidelijke communicatie en eigenlijk nooit gezeik. Wel veel laagbieders
- Muziekinstrumenten: idem
- Computers, met name Mac spul: 1 groot drama. Veel buitenlandse oplichters die boven je vraagprijs bieden. Veel "alleenstaande moeders zonder geld en met ongeneselijk zieke kinderen"
- Auto onderdelen: Op zich prima, communicatie laat wel vaak wat te wensen over (1 vraag lezen van de gestelde 3)
- Auto's: groot drama. Tokkietuig dat je aan de deur krijgt. Niet mijn hobby.

Maar goed dat weet je, ff uitzitten en de juiste uitkiezen.
Klopt heel aardig.
Soms (als ik zin heb) wijs ik mensen wel eens op fouten...Vaak bedanken ze mij ervoor maar ze passen vrijwel nooit hun advertentie aan... wtf!
pi_172248664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:36 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik koop games niet eens tweedehands meer: wacht wat langer en met een beetje geluk koop je bepaalde games nieuw voor ¤ 10 a ¤ 20 terwijl sommige dat alleen al op Marktplaats vragen.
Ben je alleen vaak wel weer 1 a 2 jaar verder en is de online community inmiddels uitgestorven.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 14:30:30 #235
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_172413194
quote:
Kijk, je moet er wel veert stunt van hepten natuurlijk :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:21:10 #236
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172425132
Ik krijg steeds reacties als: "Wat is je laagste prijs?" of "Wat vind je een redelijke prijs?" Nou, een redelijke prijs vind ik de prijs die ik bij de advertentie heb gezet. |:(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:49:54 #237
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172425877
Krijg vaak de vraag wat de laatste prijs is.

Zeg dan altijd iets van. de prijs van kwart over vier vanmiddag is..
pi_172425884
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:21 schreef Fera het volgende:
Ik krijg steeds reacties als: "Wat is je laagste prijs?" of "Wat vind je een redelijke prijs?" Nou, een redelijke prijs vind ik de prijs die ik bij de advertentie heb gezet. |:(
Zulke domme vragen, domme vragen krijgen altijd domme antwoorden terug.

Wat is je laagste prijs?
-"Het hoogst bod wat ik ga krijgen!"

}:|
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:51:41 #239
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172425917
Of wat is de uiterste prijs.

Nou ik dacht aan maximaal een miljoen.
pi_172426034
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:51 schreef SugeLucky het volgende:
Of wat is de uiterste prijs.

Nou ik dacht aan maximaal een miljoen.
"The sky is the limit! " :D
  zaterdag 15 juli 2017 @ 16:32:47 #241
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172439180
Net weer een heel gesprek over een bed gehad met iemand. Over twee dagen verspreid. Was al bijna rond, vraagt ze ineens naar de afmetingen. Die staan overigens ook in de advertentie. Maar goed, ik geef netjes antwoord. "O, helaas te klein" :')

Had dat als eerste vraag gesteld. Of had de beschrijving gewoon gelezen. Zucht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 01:00:48 #242
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172497192
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 02:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zou daar wel mee oppassen. Er zijn oplichters actief die nep-betaalapps ontwikkelen waardoor ze je kunnen tonen dat er geld is overgemaakt terwijl dat in werkelijkheid niet is gebeurd.
Hierdoor was een vriend van me bijna zijn golf kwijt en geen 20k op zijn rekening.

Uiteindelijk zelf achterhaald waar de auto was en via de politie teruggekregen
  dinsdag 18 juli 2017 @ 01:19:09 #243
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172497284
pi_172669823
Was het topic even kwijt :P

Had net weer zo'n figuur die vroeg of hij een gloednieuwe iMac uit 2014 voor de helft kon meenemen. :')

Heb gezegd: wat denk je zelf?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:29:44 #245
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172669862
quote:
gloednieuwe iMac uit 2014
Huh? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:12:52 #246
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172676428
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:29 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Huh? :P
Inb4 de volgende post:

"Weer iemand die een iMac uit 2014 wilt verkopen voor de nieuwprijs. Hij zei: wat denk je zelf? Wat een mafketel."
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:15:31 #247
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172676518
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Inb4 de volgende post:

"Weer iemand die een iMac uit 2014 wilt verkopen voor de nieuwprijs. Hij zei: wat denk je zelf? Wat een mafketel."
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:12:48 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_172678161
Gisteren twee heren van Noord-Afrikaanse over de vloer voor mijn eettafel. Zelden iemand zo lang naar een tafel zien kijken. Duurde al met al een uur voordat de tafel gezien, goedgekeurd en naar buiten getild was :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:22:19 #249
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_172680135
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren twee heren van Noord-Afrikaanse over de vloer voor mijn eettafel. Zelden iemand zo lang naar een tafel zien kijken. Duurde al met al een uur voordat de tafel gezien, goedgekeurd en naar buiten getild was :')
En nog flink proberen te pingelen waarschijnlijk? :')
pi_172680457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren twee heren van Noord-Afrikaanse over de vloer voor mijn eettafel. Zelden iemand zo lang naar een tafel zien kijken. Duurde al met al een uur voordat de tafel gezien, goedgekeurd en naar buiten getild was :')
Daarom doe ik dan ook geen zaken met dat soort :')
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:26:04 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_172689164
Pingelen viel wel mee, had van tevoren mijn prijs genoemd en erbij gezegd dat ik aan de deur niet verder ging onderhandelen. En dat van hun afkomst wist ik niet van tevoren, hij noemde zich Mark :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:02:14 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172697923
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:21 schreef Fera het volgende:
Ik krijg steeds reacties als: "Wat is je laagste prijs?" of "Wat vind je een redelijke prijs?" Nou, een redelijke prijs vind ik de prijs die ik bij de advertentie heb gezet. |:(
:D
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 21:15:36 #253
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172698429
Het kan ook goed gaan. Had kaartjes over voor een festival en deze verkocht via marktplaats. In nog geen uur had ik de advertentie oneline, onderhandeld en verkocht.


Ik heb echter ook een keer een enorme zeiksnor aan de deur gehad. Liep maar te drammen en te zeiken over futiliteiten en toen ik hem meldde dat hij dan maar mocht vertellen en de andere koper al paraat stond om te komen tikte hij ineens het volledige bedrag af. Hij had natuurlijk niet verwacht dat er nog andere kopers waren. Vieze oerhollandse krent.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172742054
zak je al in prijs, wil meneer ook nog eens het onderste uit de kan door verzenden te eisen (stond alleen afhalen bij de ad) en dat ik dan ook nog eens 50% van deze verzendkosten zou betalen 8)7

ik weet weer waarom ik mp haat :{
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_172765763
Kan je die 'blauwe vinkjes' bij marktplaats eigenlijk ook uitzetten? Heb er op dit moment een kapotte telefoon op staan, en wil eigenlijk gewoon kijken hoe veel men er nog voor biedt. Alleen vind het dan altijd lullig overkomen als mensen zien dat ik het gelezen heb, maar niet reageer. Wil even tot morgen ofzo afwachten wat er geboden wordt...
pi_172765809
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:13 schreef Pinuts het volgende:
Kan je die 'blauwe vinkjes' bij marktplaats eigenlijk ook uitzetten? Heb er op dit moment een kapotte telefoon op staan, en wil eigenlijk gewoon kijken hoe veel men er nog voor biedt. Alleen vind het dan altijd lullig overkomen als mensen zien dat ik het gelezen heb, maar niet reageer. Wil even tot morgen ofzo afwachten wat er geboden wordt...
Naar je laten emailen?
pi_172765900
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Naar je laten emailen?
Doe ik inderdaad ook. Maar sommige mensen hebben nog allerlei aanvullende vragen, van is ie gevallen etc etc. Dus daar reageer ik dan wel gewoon op.
pi_172790064
Kast laten meenemen door 'pietersen' oid.
Staat er een onbeschoft voor de deur die zich niet eens voorstelt maar overduidelijk geen 'pietersen' is.
Ik weet dat je niet je echte naam hoeft op te geven ofzo, maar dit vind ik toch raar.
pi_172825714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Inb4 de volgende post:

"Weer iemand die een iMac uit 2014 wilt verkopen voor de nieuwprijs. Hij zei: wat denk je zelf? Wat een mafketel."
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef KaBuf het volgende:

[..]

_O-
Ja, grappig man.

Die iMac was daadwerkelijk gloednieuw. ;)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:50:51 #260
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_172838430
wilde laatst mijn dslr camera verkopen op marktplaats, na een aantal mensen die meer dan 200 euro onder de vraagprijs durfden te bieden had ik het idee dat ik met een een serieuze te koper te maken had. na enkele van haar vragen beantwoord te hebben hadden we een datum en tijd afgesproken waarop ze langs zou komen, totdat ze opeens met de vraag kwam of de camera uit een ''huisdier- en rookvrije omgeving komt''. ik snap dat je geen rook recht in je camera moet blazen of de lens moet gaan oppoetsen met het oor van je hond, maar wat maakt het in principe nou uit? heb haar verteld dat we honden hebben en er thuis gerookt wordt, maar de camera altijd in zijn tas en ook nog eens in een kast opgeborgen staat, in een kamer waar geen honden noch sigaretten komen. kreeg toen een berichtje met ''sorry, er is iets tussengekomen waardoor het niet meer doorgaat. succes met verkopen.'' :')

daarna kwam er een ander vrouwtje langs die meteen aangaf de camera wel voor de vraagprijs te willen kopen omdat ze hem snel nodig had, afijn, de prijs stond vast al voordat ze langskwam. haar de camera laten zien, statief voor haar opgezet etc, en toen kwam de portemonnee tevoorschijn (met dikke stapel cash dat sowieso 2x meer was dan wat ik van haar moest hebben, weet niet wat ze verder nog van plan was...). ging ze toen vragen hoe laag ik wil zakken met mijn prijs :'( rot op hoor. alsof ik ga zeggen ''nou we hadden 500 afgesproken maar 400 is ook goed hoor schat''. maarja, camera verkocht, tevreden, prima.
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:22:22 #261
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172843022
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:03 schreef DevFreak het volgende:

[..]

[..]

Ja, grappig man.

Die iMac was daadwerkelijk gloednieuw. ;)
Een (computer) product wat een 3 jaar oud model is, waar meerdere nieuwere iteraties van zijn heeft niet langer veel te maken met de "nieuwprijs". Een iMac uit 2014 is zoals KaBuf opmerkte misschien qua gebruik "nieuw", maar dat hoeft niet zo te zijn voor de technische of economische waarde.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_172847493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Amavi het volgende:
totdat ze opeens met de vraag kwam of de camera uit een ''huisdier- en rookvrije omgeving komt''. ik snap dat je geen rook recht in je camera moet blazen of de lens moet gaan oppoetsen met het oor van je hond, maar wat maakt het in principe nou uit? heb haar verteld dat we honden hebben en er thuis gerookt wordt, maar de camera altijd in zijn tas en ook nog eens in een kast opgeborgen staat, [...]
Wat het is weet ik niet, maar ik heb wel een een camera (was in dat geval geloof ik hetzelfde model, D70s, wat ik zelf had) in handen gehad van iemand anders, en die was echt vies van binnen. Hoe anders hij die camera nou behandelde dan ik, geen flauw idee, maar het verschil was echt goed merkbaar, en ik ben zelf ook niet eens de voorzichtigste met mijn spullen.

Maar die gast had ook geen hond en rookte niet, idd. Beetje suffe versimpeling. :D
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_172848313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:48 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Wat het is weet ik niet, maar ik heb wel een een camera (was in dat geval geloof ik hetzelfde model, D70s, wat ik zelf had) in handen gehad van iemand anders, en die was echt vies van binnen. Hoe anders hij die camera nou behandelde dan ik, geen flauw idee, maar het verschil was echt goed merkbaar, en ik ben zelf ook niet eens de voorzichtigste met mijn spullen.

Maar die gast had ook geen hond en rookte niet, idd. Beetje suffe versimpeling. :D
Sommige mensen flikkeren die camera's gewoon in hun rugzak waar misschien wel koekkruimels, broodresten of wat dan ook in zit, anderen mensen stoppen hun camera in een cameratas. Dat lijkt me al een heel verschil.
pi_172900330


_O-

Ik liep vanmorgen ook door en hal heen.
pi_172900562
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:35 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Ik liep vanmorgen ook door en hal heen.
Ik ga hem even bellen.

Brb .
pi_172902493
quote:
Ben er ondersteboven van.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:59:56 #268
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_172905171
quote:
Allemaal antiek toch ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:27:16 #269
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_174770708
Donkey Kong JR table top + originele Zaxxon double LCD screen van SEGA (in box!) + Scramble table top
https://link.marktplaats.nl/m1219641154

"Spelcomputers jaren 80 ( 30¤ ophalen) oud spul" 8)7 omfg
Dat zijn collectors items, zowel Donkey Kong JR als Zaxxon zijn beide tenminste ¤100 per stuk waard
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_174773360
quote:
Advertentie is verwijderd..
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:26:55 #271
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_174773630
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef doppelgänger het volgende:
Donkey Kong JR table top + originele Zaxxon double LCD screen van SEGA (in box!) + Scramble table top
https://link.marktplaats.nl/m1219641154

"Spelcomputers jaren 80 ( 30¤ ophalen) oud spul" 8)7 omfg
Dat zijn collectors items, zowel Donkey Kong JR als Zaxxon zijn beide tenminste ¤100 per stuk waard
Gewoon kopen en gelijk weer op marktplaats zetten voor 100 :')
:')
pi_174774436
quote:
Moeilijk he, screenshots maken.

Vrouwen... Pfff.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:29:35 #273
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_174774523
Ik heb een keer een hele mailsessie zien escaleren dat er ipv iets verkocht werd
een fittie uit voort kwam. Nja, de verkoper wilde wel effe knokken :')
Aan het typen...
pi_174774578
Nederlanders kunnen niet afdingen en voelen zich meteen beledigd :') :P

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 09:34:20 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:42:36 #275
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174778810
SCREENSHOTS MENSEN.....

SCREENSHOTS!
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:51:10 #276
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174781276
Hier ook weer paar spulletjes op MP gezet.. Deze keer geen "vor 10 euro kom ik m nu ophale laat mar wete" reacties :o
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:14:55 #277
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174781752


Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174783305
quote:
Nigeria? :o
Mon 'en!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:36:40 #279
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174783369
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:33 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nigeria? :o
Zat ook hoog boven de vraagprijs :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174783474
Marktplaats moet gewoon alle berichten met het woord Nigeria blokkeren :P
pi_174784432
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Zat ook hoog boven de vraagprijs :')
Wat kan er gebeuren als zij vooraf betaald?
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:30:34 #282
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174784478
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:28 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Wat kan er gebeuren als zij vooraf betaald?
Wil ik liever niet achterkomen :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174784492
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:30 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wil ik liever niet achterkomen :)
Volgens mij is terugboeken niet mogelijk, dus hebben ze alleen je rekeningnummer.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:32:06 #284
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174784507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Volgens mij is terugboeken niet mogelijk, dus hebben ze alleen je rekeningnummer.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=39825
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174784604
pi_174785427
Ik doe niet veel op marktplaats maar al twee keer een beledigde verkoper gehad.
‘Tafel/stoel/buro/koelkast is praktisch nieuw/ditendat (dure) merk/in prima staat etc dus veeeeel meer waard dan jij biedt! :(

Zet leeftijd, merk, nieuwprijs dan ook in je advertentie :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:58:14 #287
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174785517
Mensen die met 5 cent gaan overbieden :') Zelfs een keer gehad dat iemand 1 cent meer biedde. Nee, dan sla ik je bod uit principe af.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:59:21 #288
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174785557
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe niet veel op marktplaats maar al twee keer een beledigde verkoper gehad.
‘Tafel/stoel/buro/koelkast is praktisch nieuw/ditendat (dure) merk/in prima staat etc dus veeeeel meer waard dan jij biedt! :(

Zet leeftijd, merk, nieuwprijs dan ook in je advertentie :')
Hier heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt. :@
Dat ik een fiets van 700 euro nieuw te koop had gezet en iemand 15 euro ging bieden, ja doei.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:02:44 #289
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174785660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:50 schreef Amavi het volgende:
wilde laatst mijn dslr camera verkopen op marktplaats, na een aantal mensen die meer dan 200 euro onder de vraagprijs durfden te bieden had ik het idee dat ik met een een serieuze te koper te maken had. na enkele van haar vragen beantwoord te hebben hadden we een datum en tijd afgesproken waarop ze langs zou komen, totdat ze opeens met de vraag kwam of de camera uit een ''huisdier- en rookvrije omgeving komt''. ik snap dat je geen rook recht in je camera moet blazen of de lens moet gaan oppoetsen met het oor van je hond, maar wat maakt het in principe nou uit? heb haar verteld dat we honden hebben en er thuis gerookt wordt, maar de camera altijd in zijn tas en ook nog eens in een kast opgeborgen staat, in een kamer waar geen honden noch sigaretten komen. kreeg toen een berichtje met ''sorry, er is iets tussengekomen waardoor het niet meer doorgaat. succes met verkopen.'' :')

daarna kwam er een ander vrouwtje langs die meteen aangaf de camera wel voor de vraagprijs te willen kopen omdat ze hem snel nodig had, afijn, de prijs stond vast al voordat ze langskwam. haar de camera laten zien, statief voor haar opgezet etc, en toen kwam de portemonnee tevoorschijn (met dikke stapel cash dat sowieso 2x meer was dan wat ik van haar moest hebben, weet niet wat ze verder nog van plan was...). ging ze toen vragen hoe laag ik wil zakken met mijn prijs :'( rot op hoor. alsof ik ga zeggen ''nou we hadden 500 afgesproken maar 400 is ook goed hoor schat''. maarja, camera verkocht, tevreden, prima.
Snap het bovenste gedeelte wel hoor...
pi_174994518
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:59 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hier heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt. :@
Dat ik een fiets van 700 euro nieuw te koop had gezet en iemand 15 euro ging bieden, ja doei.
Fietsen op marktplaats is altijd drama, volgens mij betaal je bij junks nog meer dan wat er geboden wordt op Marktplaats..
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175000683
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:31 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Volgens mij is terugboeken niet mogelijk, dus hebben ze alleen je rekeningnummer.
Wordt met een ongedekte cheque betaald, en dus door de bank terug geboekt.
pi_175000749
Sinds wanneer is het normaal om gewoon meteen voor de laagste/minimale prijs te vragen? Zo werkt bieden toch helemaal niet :') . En als je dan zegt doe maar een bod, dan hoor je niets meer terug.
  zaterdag 11 november 2017 @ 16:13:42 #293
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_175000780
Over bieden gesproken. Je hebt van die idioten die denken dat ze bij Storage Wars zitten en je 1/5 van de vraag prijs bieden en ook absoluut niet meer dan dat er aan uit te willen geven. :')
Aan het typen...
pi_175005941
quote:
Is dit echt? :')
pi_175063576
quote:
Ze zal maar een sollicitatiebrief moeten schrijven ;(
pi_175063739
Zelfs de spellingchecker wist daar geen raad mee
pi_175064738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:00 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ze zal maar een sollicitatiebrief moeten schrijven ;(
Een ‘sliesietasie briv’ bedoel je :{w
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 26 november 2017 @ 03:37:23 #299
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175311721
Waarom posten mensen advertenties zonder telefoonnummer, maar reageren ze vervolgens niet meer op de mail? En dit gaat niet om een knakker met 1 ding, gewoon een handelaar. Beantwoordt blijkbaar ook maar 40 procent van z'n berichten in een dag

Waarom?!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 26 november 2017 @ 09:46:37 #300
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175312783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:11 schreef parmezaansebaas het volgende:
Sinds wanneer is het normaal om gewoon meteen voor de laagste/minimale prijs te vragen? Zo werkt bieden toch helemaal niet :') . En als je dan zegt doe maar een bod, dan hoor je niets meer terug.
Dat gaat al jaren zo. En als je je laagste prijs dan noemt dan bieden ze een nóg lagere prijs aan. :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 26 november 2017 @ 12:24:20 #301
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175315202
quote:
_O_ _O_ _O_

_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')