abonnement Unibet Coolblue
pi_165131692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef Ericr het volgende:
Bij TLJ weg is voor Kelderman beter. Volgens mij ook geen prettige club ook al doen ze het anders voor komen.
Giant blijkbaar ook niet gezien het vertrek van Kittel, Degenkolb en De Kort. :+
pi_165133641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:21 schreef Joezi het volgende:

[..]

Had gewoon wat meer clubliefde verwacht. Van TLJ naar GA is bij ons wielerfans net zoiets als van ajax naar feyenoord
Als je die vergelijking maakt, snap je vrij weinig van het wielrennen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_165133683
Er blijft niet veel over van TLJ he behalve Geesgod en Kruijswijk.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 6 september 2016 @ 20:39:20 #279
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_165134195
Alle sprintambities die Giant had zijn nu wel ontmanteld met ook het vertrek van Degenkolb. Daar gaat de rol van Roy Kurvers en consorten. Wel grappig dat ze bij TLJ nu juist geforceerd ook proberen aan het sprinten te komen, maar dat blijft maar halfslachtig en dat ziet Hofland ook wel dus die is er ook weg van.

Ik ben het wel eens met een aantal mensen hier, Lotto heeft soms aardige Ajax trekjes, denken dat je de enige ploeg bent en talenten net zo makkelijk snel aan de kant zetten, maar niet doorhebben dat je verder uit de top weg zakt.
pi_165134527
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:23 schreef TLC het volgende:
Er blijft niet veel over van TLJ he behalve Geesgod en Kruijswijk.
Groenewegen uiteraard _O_

Vertrek van Kelderman wel enorm jammer, maar denk dat het voor zijn carrière de beste keuze is. Denk dat voor de ploeg vooral het vertrek van Vanmarcke een groot gemis is, heb het idee dat hij ook nogal onderschat wordt in Nederland.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 20:57:56 #281
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_165135065
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Groenewegen uiteraard _O_

Vertrek van Kelderman wel enorm jammer, maar denk dat het voor zijn carrière de beste keuze is. Denk dat voor de ploeg vooral het vertrek van Vanmarcke een groot gemis is, heb het idee dat hij ook nogal onderschat wordt in Nederland.
Dat idee heb ik ook. Want hij wint niet zoveel. Wel een steengoede renner, die ze nu dus vervangen hebben door een Boom die er niks aan doet. Oftewel, heel Lotto Jumbo zien we tijdens de klassiekers niet meer vooraan.

Overigens lachwekkend om Giant 'de beste keuze' te noemen, er zijn veel betere ploegen met ook betere begeleiding. Want ondanks alle mooie praatjes bij Giant zijn er toch heel wat jongens bij die ploeg vertrokken omdat ze het allemaal niet zo geweldig vonden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_165135222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Want hij wint niet zoveel. Wel een steengoede renner, die ze nu dus vervangen hebben door een Boom die er niks aan doet. Oftewel, heel Lotto Jumbo zien we tijdens de klassiekers niet meer vooraan.

Overigens lachwekkend om Giant 'de beste keuze' te noemen, er zijn veel betere ploegen met ook betere begeleiding. Want ondanks alle mooie praatjes bij Giant zijn er toch heel wat jongens bij die ploeg vertrokken omdat ze het allemaal niet zo geweldig vonden.
Bedoelde dat een vertrek bij Lotto Jumbo voor hem de beste keuze is, of Giant dan de ideale ploeg is, kun je je afvragen inderdaad..
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 21:03:44 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_165135359
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bedoelde dat een vertrek bij Lotto Jumbo voor hem de beste keuze is, of Giant dan de ideale ploeg is, kun je je afvragen inderdaad..
Ah kijk, daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_165140102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:39 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Alle sprintambities die Giant had zijn nu wel ontmanteld met ook het vertrek van Degenkolb.
Ze hebben Matthews en Bauhaus aangetrokken.
  woensdag 7 september 2016 @ 12:12:26 #285
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_165148586
quote:
Groenendaal trekt zich terug uit wielrennerij

Richard Groenendaal zegt de wielerwereld gedag. De voormalig wereldkampioen veldrijden was de laatste jaren actief bij de opleidingsploeg van Rabobank, maar hij houdt er nu mee op. “Wat ik heb gedaan en bereikt, kwam voort uit passie en de energie die ik erin stak. Daar kwam de laatste jaren erg weinig voor terug”, vertelt hij in De Telegraaf.

Giant-Alpecin
Groenendaal had zijn carrière als ploegleider wel kunnen verlengen, want hij was akkoord met een verbintenis bij Giant-Alpecin. “We waren eruit over een contract, maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat de situatie echt niet zou verbeteren, want die formatie is nog groter (Groenendaal werkt liever met een kleine ploeg, red.). Dus besloot ik af te zeggen. […] Ik ben vorig jaar gescheiden en dat heeft ook zo z’n gevolgen. Mijn dochter is net naar het voortgezet onderwijs, om iets te noemen, en ik vind dat die dingen voorrang verdienen.”
aldus wielerflits.nl

Nooit geweten dat hij nog ploegleider was.
Net efkes anges
pi_165149760
Toch knap. Chun Kai Feng heeft bijna alleen maar DNF'jes achter zijn naam staan dit jaar bij Lampre, maar heeft wel een plekje verdiend in de nieuwe ploeg van Bahrein :') Moest vast komen vanwege de co-sponsor die uit hetzelfde land komt.
pi_165153843
Hollenstein op weg naar Katusha.
pi_165153861
quote:
De mogelijkheid bestaat dat wereldkampioen veldrijden Wout van Aert volgend jaar aan de start verschijnt van de Ronde van Vlaanderen of de Omloop Het Nieuwsblad. Er wordt momenteel immers druk werk gemaakt van een nieuw Belgisch procontinentaal team rond Van Aert. Nick Nuyens is de sterke man achter het project.

Achter de schermen wordt al enige tijd werk gemaakt van een nieuwe structuur rond de wereldkampioen. Alle huidige sponsoren van Van Aert – zowel Crelan als Vastgoedservice – stappen mee in het nieuwe project. Over het waarom hoeft u niet te twijfelen: de wereldkampioen in het veld wordt ook een grote toekomst op de weg voorspeld en gaf achter de schermen aan ooit aan de klassiekers te willen deelnemen. Daarvoor moet hij nu niet meer van team wisselen. De promotie naar het procontinentale niveau zorgt ervoor dat Van Aert straks aan de start kan staan van WorldTour-wedstrijden als Omloop Het Nieuwsblad of Ronde van Vlaanderen.

Er ligt voor Nick Nuyens wel nog wat werk op de plank. Een procontinentaal team moet zestien profs onder contract hebben. Crelan-Vastgoedservice telt momenteel slechts vier broodrenners, allen veldrijders. Wat er met de wegrenners van Crelan-Vastgoedservice gebeurt – momenteel allemaal elite-zonder-contract of belofte – is niet duidelijk.

Of Nuyens een bijkomende sponsor nodig heeft, is evenmin duidelijk. Nuyens en diens zakenpartner Chris Compagnie hebben al extra kapitaal verzameld, maar of dat volstaat om een competitief team op de been te brengen, is de vraag. Zijn er opties? Zeer zeker. Veranda’s Willems kondigt al maanden aan dat het procontinentaal wil worden. Timothy Dupont meldde zaterdag nog in deze krant dat hij nog nergens heeft getekend en wacht op nieuws van zijn werkgever. Ook Veranda’s Willems heeft vier profs. Het team telt wel enkele renners –Dries De Bondt en Elias Van Breusegem – die het graag een profcontract zou willen aanbieden. Ook aan Franstalige zijde beweegt er wat. Wallonie-Bruxelles heeft eveneens een aanvraag ingediend om procontinentaal te worden.
Nick Tuitert heeft weer een nieuw projectje.
pi_165154057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nick Tuitert heeft weer een nieuw projectje.
Het zou wat zijn als WvA ook op de weg qua palmares Golden Boy Mathieu volledig naar huis rijdt. Ik ken iemand (niet persoonlijk) die daar wel redelijk mad van zou worden
pi_165156614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:12 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

aldus wielerflits.nl

Nooit geweten dat hij nog ploegleider was.
Jammer dat zo iemand uit het veldrijden verdwijnt.
pi_165171964
Ook Teunissen bevestigd bij Giant. Tekent voor 2 jaar.
pi_165174656
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
Ook Teunissen bevestigd bij Giant. Tekent voor 2 jaar.
Ik ben wel benieuwd wat daar achter zit. Teunissen heeft dit jaar geen grote ronde gereden, en pas 8000 wedstrijdkilometers gemaakt, wat veel minder is dan de meeste andere renners uit de ploeg. Onenigheid met de ploegleiding misschien? Moet ook zeggen dat hij dit jaar eigenlijk op hetzelfde niveau rond rijdt als vorig jaar, er zit helaas geen enkele verbetering in die je gezien zijn leeftijd wel mocht verwachten. Hopelijk krijgt Giant hem weer aan de praat, net als Kelderman.
Demain, on roule
pi_165174723
Teunissen is wel veel geblesseerd geweest, geloof ik
pi_165175816
Was wel redelijk talentje die Teunissen in elk geval
Net efkes anges
pi_165176396
mattgoss1986 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 14:56:05 Link on my decision to retire after 2016. All fun rides must come to an end. Happy to have so many great memories. https://t.co/MWwbICzRz5 reageer retweet
Bedankt Matt en we zullen je nooit, nooit vergeten.
pi_165176524
Uitstekend dit.
  donderdag 8 september 2016 @ 16:34:18 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165176604
Lachwekkend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 september 2016 @ 16:52:37 #298
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165177057
Meer DNF's dan Dani Diaz dit jaar, dan ben je een grote.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_165179157
Ik hoop trouwens dat die andere waardeloos rijdende ex-MSR winnaar ook stopt aan het einde van het seizoen.
pi_165188180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoop trouwens dat die andere waardeloos rijdende ex-MSR winnaar ook stopt aan het einde van het seizoen.
Ciolek?
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')