abonnement Unibet Coolblue
pi_164227181
Hallo mensen,

Ik heb nu 10 maanden een vriendin en zij is 6 maanden geleden getest op HIV en alles was goed. Nu heb ik met mijn dronken kop haar 2x anaal genomen zonder condoom (ik ben wel besneden heb gehoord dat het de kans wel verminderd) nu ga ik mijn binnenkort laten testen op soa's. maar wat is de kans dat je alsnog HIV krijgt van zoiets, :|W

dank u
pi_164227224
Ja dat ligt aan hoe trouw jouw vriendin is natuurlijk.
nee echt niet !
pi_164227253
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:30 schreef HighVolume het volgende:
Ja dat ligt aan hoe trouw jouw vriendin is natuurlijk.
ja dat begrijp ik, maar ik vertrouw haar dat ze met niemand anders gaat
pi_164227269
Als ze 6 maanden terug geen aids had en jij vertrouwd haar dan hoef je je geen zorgen te maken.
nee echt niet !
pi_164227276
Volgens mij denkt TS dat anale seks HIV geeft, ook als vriendin 'schoon' is.....
pi_164227277
Twee keer de helft kans
pi_164227297
Anale seks verhoogt de kans op hiv niet, dus what's up?
pi_164227306
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
Volgens mij denkt TS dat anale seks HIV geeft, ook als vriendin 'schoon' is.....
ja eigenlijk wel een beetje, want ja ben zo dom geweest om haar anaal te nemen zonder condoom.
pi_164227315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:32 schreef hoimensen het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik, maar ik vertrouw haar dat ze met niemand anders gaat
Als ze 'schoon' is, is ze schoon. Of je nou vaginale of anale seks hebt.
pi_164227321
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:34 schreef zarGon het volgende:
Anale seks verhoogt de kans op hiv niet, dus what's up?
ik hoorde van wel vanwege de kans op sneller scheurtjes en bloed.
pi_164227369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:34 schreef hoimensen het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel een beetje, want ja ben zo dom geweest om haar anaal te nemen zonder condoom.
Als ze geen HIV heeft hoef je je geen zorgen te maken. (Anale) seks geeft alleen HIV (of kans op) als ze ook al HIV heeft en jij het zonder condoom doet. Het is dus veilig als jullie allebei vrij zijn van het virus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2016 18:38:32 ]
pi_164227461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:35 schreef hoimensen het volgende:

[..]

ik hoorde van wel vanwege de kans op sneller scheurtjes en bloed.
Je raakt besmet met hiv wanneer je een ander met hiv neukt. Een soa ontstaat niet spontaan, het moet al aanwezig zijn om het te kunnen verspreiden.

In een monogame relatie waarbij beide partners trouw zijn (en geen soa hebben), hoef je je geen zorgen maken om ziektes.
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 18:44:58 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164227506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:35 schreef hoimensen het volgende:

[..]

ik hoorde van wel vanwege de kans op sneller scheurtjes en bloed.
... :') gast, je kunt alleen maar besmet raken van iemand die al HIV heeft. ALs jouw vriendin geen HIV heeft kun je haar in dr kont neuken wat je wil, maar daar ga je geen HIV van krijgen.

Je krijgt HIV omdat de persoon waar je mee bent al besmet is met HIV. HIV onstaat niet magisch omdat je je vriendin in dr kont neukt.

Als je dit soort dingen niet weet zou je eigenlijk helemaal niet met seks bezig moeten zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164227575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

... :') gast, je kunt alleen maar besmet raken van iemand die al HIV heeft. ALs jouw vriendin geen HIV heeft kun je haar in dr kont neuken wat je wil, maar daar ga je geen HIV van krijgen.

Je krijgt HIV omdat de persoon waar je mee bent al besmet is met HIV. HIV onstaat niet magisch omdat je je vriendin in dr kont neukt.

Als je dit soort dingen niet weet zou je eigenlijk helemaal niet met seks bezig moeten zijn.
wat dan moet ik mijn hele leven rukken omdat ik mij daar in niet heb verdiept.
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 18:51:43 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164227619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:48 schreef hoimensen het volgende:

[..]

wat dan moet ik mijn hele leven rukken omdat ik mij daar in niet heb verdiept.
Ja. Ja, dat is preciés wat ik zeg ook echt.

Nee malloot, maar je zou op z'n minst, als je dan zo'n grote jongen wil zijn en seks wil hebben, kunnen verdiepen in de mogelijke gevaren etc. Seks is leuk, maar er komen ook verantwoordelijkheden bij kijken. Of lees jij ook niet de gebruiksaanwijzing van de pil die je vriendin slikt/gaat slikken, want hey, haar probleem?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164227645
Hoe oud ben je, TS?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:55:40 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164227675
Ben je in de afgelopen 3 maanden verkouden geweest? Dat zou e.e.a. namelijk kunnen verklaren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164227701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. Ja, dat is preciés wat ik zeg ook echt.

Nee malloot, maar je zou op z'n minst, als je dan zo'n grote jongen wil zijn en seks wil hebben, kunnen verdiepen in de mogelijke gevaren etc. Of lees jij ook niet de gebruiksaanwijzing van de pil die je vriendin slikt/gaat slikken, want hey, haar probleem?
speur jij heel internet eerst af voordat je een keer seks gaat hebben (als jij met je Breitling dat al een keer gedaan hebt ouwe nep Tony montana)
pi_164227739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ben je in de afgelopen 3 maanden verkouden geweest? Dat zou e.e.a. namelijk kunnen verklaren.
nee, alleen een keer misselijk geweest maarja dat kan altijd.
pi_164227745
quote:
15s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe oud ben je, TS?
19
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:00:30 #21
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164227763
50/50 thi
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 19:00:41 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164227766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:57 schreef hoimensen het volgende:

[..]

speur jij heel internet eerst af voordat je een keer seks gaat hebben (als jij met je Breitling dat al een keer gedaan hebt ouwe nep Tony montana)
Ik vermoed zo maar dat ik een stukje ouder ben dan jij, dan zijn sommige dingen niet meer zo onbereikbaar als dat ze leken toen je nog jong was, maar hey, ik zou zeggen, gewoon vooral NIET verdiepen in waar je mee bezig bent en de volgende keer weer gewoon een topicje openen.

Overigens, je hoeft je niet te 'verdiepen' om te weten dat je geen HIV kunt krijgen als je partner geen HIV heeft (én jullie beiden trouw zijn en geen van jullie beiden in de tussentijd een bloedtransfusie hebben gehad, want besmet bloed...'t zal niet de eerste keer zijn).

Doe nou maar rustig, ben blij dat je geen gevaar loopt nu, en ben iets voorzichtiger de volgende keer. Meer niet. Wat je verder van mij vindt en/of denkt heb ik geen boodschap aan.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:03:10 #23
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164227801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vermoed zo maar dat ik een stukje ouder ben dan jij,
Daar houd een SOA ook echt rekening mee. Je leeftijd.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 19:03:49 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164227811
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Daar houd een SOA ook echt rekening mee. Je leeftijd.
|:( Dat was het punt dan ook niet. Misschien dat je het snapt als je het nog een keer leest.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164227812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vermoed zo maar dat ik een stukje ouder ben dan jij, dan zijn sommige dingen niet meer zo onbereikbaar als dat ze leken toen je nog jong was, maar hey, ik zou zeggen, gewoon vooral NIET verdiepen in waar je mee bezig bent en de volgende keer weer gewoon een topicje openen.

Overigens, je hoeft je niet te 'verdiepen' om te weten dat je geen HIV kunt krijgen als je partner geen HIV heeft (én jullie beiden trouw zijn en geen van jullie beiden in de tussentijd een bloedtransfusie hebben gehad, want besmet bloed...'t zal niet de eerste keer zijn).

Doe nou maar rustig, ben blij dat je geen gevaar loopt nu, en ben iets voorzichtiger de volgende keer. Meer niet. Wat je verder van mij vindt en/of denkt heb ik geen boodschap aan.
Oke, maarja bedankt voor je reacties
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')