abonnement Unibet Coolblue
pi_164236843
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164236844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 02:33 schreef Hondenbrok het volgende:

[..]

Nee hoor, valt gewoon onder de vrijheid van informatiegaring. En geldt niet alleen voor echte journalisten. Je mag gewoon met een camera in je hand over een openbare weglopen en dat online plaatsen, ook al komen er mensen in voor.
Dan zegt de rechter wel dat het zo netjes is om mensen te blurren en zo.
pi_164236854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 02:36 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dan zegt de rechter wel dat het zo netjes is om mensen te blurren en zo.
Voor gewone mensen op straat is het portretrecht niet zo sterk. Alleen als ze bijvoorbeeld staan te tongen wordt dat serieuzer genomen.
pi_164236864
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan heb je dikke vette pech.
Precies.

(Nou heb ik nog nooit zonder toestemming iemand gefilmd, zelfs toen dat mens ging zeuren tegen mij over het filmen van een straat etc heb ik naar beneden gefilmd)
pi_164236868
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:37 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

:')
Wanneer ga je weer ergens de toerist uithangen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164236870
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 02:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer ergens de toerist uithangen?
Wilde ik eigenlijk vandaag doen in Nieuw Vennep, maar had niet zo heel veel brandstof, dus het was keyboard ophalen en weer weg.

Ik ga a.s zondag weer tanken waarschijnlijk, gooi ik hem meteen vol, en dan ga ik wel weer ergens heen scheuren
pi_164236985
Op een ander forum praten ze over beautyvloggers...

www.ellegirltalk.nl/topic/beutyblogtopic-l.698831/page-4717

Ik dacht eerst dat dit Viva was. :') Maar ik vind het best triest dat de huidige generatie "meiden" de beautyvloggers op YouTube kwaliteit vindt.

Ik bedoel meestal kunnen ze niet presenteren, is het geluid slecht, is de make-Up niet mooi gedaan en als ze op straat lopen kunnen ze echt niet normaal filmen.
pi_164236990
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164237016
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 03:19 schreef IDkaart het volgende:
Meestal kunnen ze niet presenteren, is het geluid slecht, is de make-up niet mooi gedaan en als ze op straat lopen kunnen ze echt niet normaal filmen.
En hoe zijn jouw presentatie kwaliteiten? Hoe is de audio van jouw camera/telefoon? En hoe film jij als je loopt?
Je kan niet van alle vloggers verwachten dat ze zoals een Casey Neistat echt goede kwaliteit content afleveren, geschoten met een DSLR, met een dure microfoon er op geklikt voor audio, en een Tripod arm voor stabilisatie.

De meeste beauty-vloggers doen het puur omdat ze er geld mee willen verdienen en denken, als ik maar ga uploaden en uploaden en uploaden komen de views vanzelf wel en dat is natuurlijk ook wel zo.

Maar hoe mooier de content gepresenteerd word en hoe professioneler je overkomt, deste langer de kijker blijft hangen en deste groter de kans is op die extra subscribers en veiws.

Ik was in het begin van mijn YouTuben ook zo, veel content, en dan boeide de kwaliteit mij ook geen fuck.

Nu is de meeste van mijn content niet in HD omdat mijn internet behoorlijk matig is en het uploaden daarvan echt uren duurt (en het exporteren in Videopad ook op kan lopen tot 2 uur per filmpje van 10 minuten bijvoorbeeld)

Maar ik probeer al wel wat meer te letten op presentatie, minder onzeker overkomen, wat meer veelzijdigheid qua filmpjes, dus minder in dat stoffige schuurtje en meer in andere ruimtes, op andere locaties etc etc, probeer ook wat te spelen met belichting, iso waardes, focus, dat soort zaken.
Dat zijn zaken die behoorlijk veel tijd in beslag (kunnen) nemen, maar die zijn denk ik wel het meest van belang.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2016 03:39:41 ]
pi_164237113
Als volwassene een vlogkanaal voor je hond maken is ook belachelijk.

  vrijdag 5 augustus 2016 @ 05:55:22 #112
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_164237278
quote:
Zit er nu eigenlijk nog verschil qua geluid tussen die dingen? Want ze klinken allemaal hetzelfde namelijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_164237767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 03:34 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

En hoe zijn jouw presentatie kwaliteiten? Hoe is de audio van jouw camera/telefoon? En hoe film jij als je loopt?
Je kan niet van alle vloggers verwachten dat ze zoals een Casey Neistat echt goede kwaliteit content afleveren, geschoten met een DSLR, met een dure microfoon er op geklikt voor audio, en een Tripod arm voor stabilisatie.

De meeste beauty-vloggers doen het puur omdat ze er geld mee willen verdienen en denken, als ik maar ga uploaden en uploaden en uploaden komen de views vanzelf wel en dat is natuurlijk ook wel zo.

Maar hoe mooier de content gepresenteerd word en hoe professioneler je overkomt, deste langer de kijker blijft hangen en deste groter de kans is op die extra subscribers en veiws.

Ik was in het begin van mijn YouTuben ook zo, veel content, en dan boeide de kwaliteit mij ook geen fuck.

Nu is de meeste van mijn content niet in HD omdat mijn internet behoorlijk matig is en het uploaden daarvan echt uren duurt (en het exporteren in Videopad ook op kan lopen tot 2 uur per filmpje van 10 minuten bijvoorbeeld)

Maar ik probeer al wel wat meer te letten op presentatie, minder onzeker overkomen, wat meer veelzijdigheid qua filmpjes, dus minder in dat stoffige schuurtje en meer in andere ruimtes, op andere locaties etc etc, probeer ook wat te spelen met belichting, iso waardes, focus, dat soort zaken.
Dat zijn zaken die behoorlijk veel tijd in beslag (kunnen) nemen, maar die zijn denk ik wel het meest van belang.

Wat ben je weer lekker negatief over anderen. :') Man, man, man.
pi_164238948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 02:48 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wilde ik eigenlijk vandaag doen in Nieuw Vennep, maar had niet zo heel veel brandstof, dus het was keyboard ophalen en weer weg.

Ik ga a.s zondag weer tanken waarschijnlijk, gooi ik hem meteen vol, en dan ga ik wel weer ergens heen scheuren
Ik heb al eerder het idee geopperd om naar de Muur van Mussert op de Goudsberg in Lunteren te gaan. Dat is allicht interessanter dan om weer door een of andere dertien in een dozijn woonwijk te slenteren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:00:13 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164240290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:44 schreef IDkaart het volgende:
Levensvragen waar ik echt mee zit...

- Vloggers kunnen echt niet voor altijd doen waar ze mee bezig zijn. Ooit zullen ze een échte baan moeten vinden. Hoe gaan ze dat doen? Elke werkgever gaat googelen en hoeft echt geen vloekende Enzo Knol.
- Alles op internet kan je opslaan en dat zal vast veelvuldig gebeuren. Wat vinden vloggers ervan? Sophie had bijvoorbeeld een dancevideo met haar vader maar die kan ik niet vinden. Evenals een video voor de kinderen van Jiami die ineens foetsie is. Je haalt niet zomaar een video offline, wat als die ineens weer opduikt?
- Wat zouden vloggers eigenlijk vinden van dit topic op FOK!? :D
Wat interesseert het ons?
pi_164242906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat interesseert het ons?
Dit is het vloggenklaagtopic.
pi_164244379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik heb al eerder het idee geopperd om naar de Muur van Mussert op de Goudsberg in Lunteren te gaan. Dat is allicht interessanter dan om weer door een of andere dertien in een dozijn woonwijk te slenteren.
Hier zit wel een vorm van waarheid in.

En bij deze plug ik mijn eerdere voorstel ook nog maar weer even:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 02:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik heb eens even op de kaart gekeken en ik heb een trip uitgestippeld die aan al deze criteria voldoet.
Een trip naar Marken met onderweg een tussenstop in Holysloot lijkt mij wel wat, het is ook vrij toeristisch.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164244400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 05:55 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Zit er nu eigenlijk nog verschil qua geluid tussen die dingen? Want ze klinken allemaal hetzelfde namelijk.
Ja, verschillende klankbronnen, de een klinkt heel statisch bijvoorbeeld, en de ander heel levendig
pi_164245470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 02:33 schreef Hondenbrok het volgende:

[..]

Nee hoor, valt gewoon onder de vrijheid van informatiegaring. En geldt niet alleen voor echte journalisten. Je mag gewoon met een camera in je hand over een openbare weglopen en dat online plaatsen, ook al komen er mensen in voor.
Als je op straat loopt te filmen en random mensen lopen langs dan vind ik dat geen probleem. Als je echter gericht mensen gaat filmen, dan is het een andere zaak lijkt mij. Dan vind ik wel dat je toestemming moet hebben.
pi_164245722
Q&A's zijn zo overrated.

pi_164246810
WGR / Youtube uitbetalingen

quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Klinkt alsof de TS serieuze geldproblemen heeft als ie zich druk gaat maken over een luizige 60 dollar. De tering hey... wil je wat geld voor een burger bij de Mac van me? Geef je rekeningnummer maar in de DM ik maak het zo voor je over arme sloeber.
Goh ja zou dit bij vloggers het geval zijn? :D Dat ze denken "hey ik heb geldproblemen dus laat ik mezelf voor aap zetten op internet zonder te bedenken wat de gevolgen op de lange termijn zijn, haha!"
pi_164253942
Al 19 uur geen nieuwe BradgeTV.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164254222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:44 schreef chroestjov het volgende:
Al 19 uur geen nieuwe BradgeTV.
Laat me de pijn verzachten met deel drie van de Cake trilogie

Ga weg
pi_164254297
quote:
luister je dit echt allemaal? _O-
pi_164254526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:54 schreef luckass het volgende:

[..]

luister je dit echt allemaal? _O-
Dude kijk die vid boven je, je gaat in gelijke hoeveelheden stuk van het lachen als inwendig dood
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')