abonnement Unibet Coolblue
pi_164213470
Ik was dus net in de gym. Ik draag altijd een kort sportbroekje omdat ik dat gewend ben. Het is altijd warm in de gym dus ik zweet als een stier aka Adonis in levende lijve. Wat mij vandaag is omgevallen is dat vrouwen naar mijn benen kijken. Ik ben een echte man dus ik heb haar om mijn gespierde lange mannelijke benen. Het lijkt wel of vrouwen een haarfetish hebben. Natuurlijk zal het wel het hele plaatje zijn maar ik kon vandaag niet rustig sporten. Twee Latijns-Amerikaanse milfs die mijn steeds de fuck-me-ogen gaven en ze zaten in het Spaans te praten. Ik heb maar 1 jaar Spaans gehad dus ik verstond er niks van maar ze waren toch niet mijn type omdat ze te oud waren (30+). Er was ook nog een andere nieuwe chick die ik nooit eerder heb gezien. Het was een Ariana Grande lookalike maar met het hoofd van een jonge Britney Spears die steeds aan haar waterflesje zat te zuigen terwijl ze naar mij keek.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 23:25:30 #3
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_164213601
Als je even niet kijkt lachen ze je met zijn allen uit. En als ze dit topic lezen doen ze het ook in je gezicht. :')
pi_164213633
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:25 schreef Barrah het volgende:
Als je even niet kijkt lachen ze je met zijn allen uit. En als ze dit topic lezen doen ze het ook in je gezicht. :')
Dit. Tevens is ts een creep met zijn gestaar
pi_164213696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:23 schreef Fatoeman het volgende:
Verzonnen topics :')
Je bedoelt het is moeilijk voor te stellen voor een neger. :')
pi_164213712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Je bedoelt het is moeilijk voor te stellen voor een neger. :')
A. Ik ben geen neger
B. Ik heb waarschijnlijk harigere poten dan jou
pi_164213748
Respect abi
pi_164213790
Ze keken naar je omdat je eruit ziet als een circus freak niet omdat ze je aantrekkelijk vinden.
pi_164213944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef Atak het volgende:
Ik was dus net in de gym. Ik draag altijd een kort sportbroekje omdat ik dat gewend ben. Het is altijd warm in de gym dus ik zweet als een stier aka Adonis in levende lijve. Wat mij vandaag is omgevallen is dat vrouwen naar mijn benen kijken. Ik ben een echte man dus ik heb haar om mijn gespierde lange mannelijke benen. Het lijkt wel of vrouwen een haarfetish hebben. Natuurlijk zal het wel het hele plaatje zijn maar ik kon vandaag niet rustig sporten. Twee Latijns-Amerikaanse milfs die mijn steeds de fuck-me-ogen gaven en ze zaten in het Spaans te praten. Ik heb maar 1 jaar Spaans gehad dus ik verstond er niks van maar ze waren toch niet mijn type omdat ze te oud waren (30+). Er was ook nog een andere nieuwe chick die ik nooit eerder heb gezien. Het was een Ariana Grande lookalike maar met het hoofd van een jonge Britney Spears die steeds aan haar waterflesje zat te zuigen terwijl ze naar mij keek.
Kerel 30+ te oud? Hou oud ben jij dan, 14? Je mist echt wat hoor daaamn.
Maargoed ken het haarprobleem, heb zelf ook erg harige poten met donkere haren en de vrouwtjes vinden het wel lekker ja.
pi_164213963
Gym? Speel je Pokémon? :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_164214020
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Gym? Speel je Pokémon? :')
Dit, sportschool of fitness
pi_164214143
Topic voor onzekere bčta's eigenlijk wel
pi_164214150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dit, sportschool of fitness
Zeg dat dan en gebruik niet van die hippe woorden ei!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_164214160
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:47 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Zeg dat dan en gebruik niet van die hippe woorden ei!
Eens wel
pi_164214193
Bij mij zijn er 2 echt knappe chicks. 1 die is fanatiek en komt wekelijks, maar ze heeft onlangs haar haar geblondeerd, maar is nog steeds een dikke 10. De ander is een vriendin van een chick die altijd loopt te paraderen in zo min mogelijk (strakke) kleding. Zij is ook wel geefbaar, maar haar vriendin - die zelden meegaat) wil ik zelfs een 11 geven

Dit was mijn betoog en hier moet u het mee doen
pi_164214404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Bij mij zijn er 2 echt knappe chicks. 1 die is fanatiek en komt wekelijks, maar ze heeft onlangs haar haar geblondeerd, maar is nog steeds een dikke 10. De ander is een vriendin van een chick die altijd loopt te paraderen in zo min mogelijk (strakke) kleding. Zij is ook wel geefbaar, maar haar vriendin - die zelden meegaat) wil ik zelfs een 11 geven

Dit was mijn betoog en hier moet u het mee doen
goed verhaal. lekker kort ook. wanneer komt het vervolg?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 00:04:06 #17
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_164214539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:39 schreef whatdafuck het volgende:

Maargoed ken het haarprobleem, heb zelf ook erg harige poten met donkere haren en de vrouwtjes vinden het wel lekker ja.
Met die melkbussen van je ja?
pi_164214672
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef Biekuh het volgende:

[..]

goed verhaal. lekker kort ook. wanneer komt het vervolg?
Later vandaag
  donderdag 4 augustus 2016 @ 00:14:23 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_164214783
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef Atak het volgende:
ik heb haar om mijn gespierde lange mannelijke benen.
Da's verdomd lang haar dan.
pi_164215422
Latina's moet je altijd neuken man :9~
Die bitches vreten je op! :Y)
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164215467
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 00:04 schreef Barrah het volgende:

[..]

Met die melkbussen van je ja?
Racist, discriminatie.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 01:18:37 #22
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_164215501
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef Atak het volgende:
bladibladiblageneuzel
Is dit nou t resultaat van vrouwen in een burka zien als je opgroeit? Get over it, ze keken, vinden je een flapdrol en verder niks :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_164215984
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:59 schreef Biekuh het volgende:

[..]

goed verhaal. lekker kort ook. wanneer komt het vervolg?
Zoals beloofd

Dus die ene chick met die gruwelijke vriendin is zelf ook behoorlijk lekker en verslavend om naar te kijken. Ze doet overduidelijk al een tijd aan fitness. Dan is er nog een chick met ditto lichaam, maar niet echt een aantrekkelijk gezicht. Verder zijn er een hoop gestopt die voorheen wel frequent kwamen (hihaho), dat is altijd spijtig. Het is trouwens ook zo dat mensen grappen over de eeuwige upperbody day bij mannen; bijna altijd chest & arms. Maar bij vrouwen is het niet anders alleen zij doen altijd de benen (legday :')___!). Niet dat dat per se een klacht is want het uitzicht is soms om te smullen, maar enige gym emancipatie is dan wel op zijn plaats.

While on the subject, ik irriteer mij niet heel snel aan mensen, maar er is 1 gozer die ik het liefst tussen 6 planken zie. Hij kreunt overdreven hard, smijt met alle gewichten en maakt van alles een super set. Hij trekt alle aandacht naar zich toe met dit gedrag en dan kan ik mij moeilijker concentreren op de smaatjes als hij er is. Gelukkig is hij een test/DB beta dus hoeft hij niet 5/6x te fitnessen voor een semi-goed lichaam.

Mocht je interesse hebben in nog een vervolg, hit me up.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 07:52:16 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_164216507
in de sportschool kom je niet om naar wijven te kijken.
Die leiden je alleen maar af van je doelen net zoals in real life.

Had laatst ook was ik mijn warmup aan het doen op de loopband komt zo'n lekker wijf die overduidelijk teveel tijd aan het squatrack besteedt op zo'n machine recht tegenover mij zitten:



ik zo hgnngngn
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_164216710
quote:
17s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 03:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij kreunt overdreven hard, smijt met alle gewichten en maakt van alles een super set. Hij trekt alle aandacht naar zich toe met dit gedrag
OMG!!!! TRAIN JIJ MET DIE GOZER VAN BROSCIENCE?!?!?! MAG IK JE AANRAKEN!?!?!!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')