abonnement Unibet Coolblue
pi_167863809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:02 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Het zijn nu nog wat losse bestanden op m'n eigen server, dus niet echt deelbaar op dit moment. :@
Maar als je zelf aan de slag wilt: ik gebruik tvgrabnlpy om de gids te downloaden en een php-script om de gids te doorzoeken en een mailtje te sturen. En dan een cronjob zodat het elke ochtend gebeurt. :Y
Wie weet kan ik ooit eens wat toegankelijkers opzetten.
Oh, geen probleem hoor. Heb nog wel wat Linux VPS'en draaien die tijd over hebben. Met LAMP stack ;)
pi_167954100
*O* Het zijn nieuwe afleveringen! *O*

quote:
Rob Geus keert terug als keurmeester in De Smaakpolitie

Vanaf volgende week keert Rob Geus na drie jaar terug als keurmeester van het programma De Smaakpolitie bij SBS6.

'De nieuwe zenderbaas van SBS vroeg of ik toch opnieuw de witte jas aan wilde trekken', vertelt Geus in een interview met Veronica Magazine.

In De Smaakpolitie overvalt keurmeester Geus een aantal willekeurige restaurants per gemeente. Geus duikt met een camera de keuken in en gaat na of de hygiëne in de zaak wel op orde is, waarna hij het etablissement een duimpje omhoog of een duimpje omlaag uitdeelt. Restauranteigenaren die niet meedoen aan het programma beschouwt hij bij voorbaat als onpluis.

SBS stopte met het programma, maar Geus kreeg veel aanvragen van horecazaken die gekeurd wilden worden en begon daarop zijn eigen keurmerk: De Keus van Rob Geus.

Vlag en wimpel
VARA-programma Rambam liet zien dat Geus niet altijd even zuiver werkte bij het uitdelen van dat keurmerk. Rambam nodigde Geus uit namens een restaurant dat hij eerder had afgekeurd tijdens een opname van De Smaakpolitie. Het restaurant kwam de tweede keer met vlag en wimpel door de test. "Rob Geus, bekend van SBS heeft het goedgekeurd. Dan komt de rest vanzelf," zegt Geus in de aflevering.

Ook kregen sommige restauranteigenaren na de keuring in De Smaakpolitie een 'hulptraject' aangeboden, in de vorm van een tweede keuring bij Geus' eigen bedrijf. De kosten van die keuring bedroegen 2800 euro, met een jaarlijkse verlenging van het keurmerk à 1750 euro per jaar. Voor een promotiefilmpje met Geus in de hoofdrol moest 1000 euro worden neergelegd.

Volgens Geus heeft zijn eigen keurmerk niks te maken met het keurmerk van De Smaakpolitie. Bij De Keus van Rob Geus zou voedselhygiëne voorop staan, en niet de hygiëne van het restuarant. Komend seizoen keurt Geus horecazaken met een verborgen camera.

De Smaakpolitie, woensdag 11 januari om 20:30 uur op SBS6.
http://www.parool.nl/kuns(...)aakpolitie~a4444264/
pi_167954112
En de promo:


Man man man _O_
pi_167956504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 20:13 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Oh, geen probleem hoor. Heb nog wel wat Linux VPS'en draaien die tijd over hebben. Met LAMP stack ;)
Heb je een PB gestuurd. :)
  maandag 9 januari 2017 @ 18:10:58 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 9 januari 2017 @ 18:13:41 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168008292
Oproep Smerige Zaken!

Smerige Zaken keert terug op televisie. Rob gaat opnieuw op aan de slag met plekken, zoals instellingen, horeca, speeltuinen, zwembaden en scholen, waar de hygiëne vaak zwaar te wensen over laat.

Ken jij plekken waar jij je zorgen om maakt, zoals instellingen, horeca, speeltuinen, zwembaden, scholen, en zo verder? Mail dan jouw verhaal, dan duikt Rob er in met zijn redactie.

http://www.robgeus.nl

Mailen maar
w/ w/
  maandag 9 januari 2017 @ 18:16:23 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168008363
“Hygiëne is besmettelijk” :P _O-

http://www.managementrb.nl/rob-geus

Voor boekingen van robbie als spreker _O-
  maandag 9 januari 2017 @ 19:15:56 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168010082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:04 schreef Flitskikker het volgende:
*O* Het zijn nieuwe afleveringen! *O*

[..]

http://www.parool.nl/kuns(...)aakpolitie~a4444264/
Met verborgen camera :')_! Wie denkt hij voor de gek te houden? Of gaat hij zich vermommen zoals undercoverbaas Alberto Stegeman _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 10 januari 2017 @ 08:55:39 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168023166
Rob Geus: ’Natuurlijk ben ik een autoriteit!’; :D

Op zijn eigen manier werd tv-kok ROB GEUS even bekend als berucht. Niet als chef-kok, waarvoor hij is opgeleid, maar juist als kwelgeest van zijn voormalige collega’s van wie hij niet zozeer de prestaties in de keuken als wel die keukens zélf, letterlijk, onder de loep neemt. Vanaf morgen is hij weer terug op tv met nieuwe afleveringen van De Smaakpolitie . Maar er is meer wat hem bezighoudt…

Dat heeft best lang geduurd!
,,Ik was er klaar mee, kon keukens inspecteren met mijn ogen dicht.’’

Waarom dan weer terug op de buis met De Smaakpolitie ?
,,Dat heeft alles te maken met het feit dat er een aantal nieuwe onderdelen aan het programma zijn toegevoegd. Ik had er weer zin in. Dit seizoen ga ik bijvoorbeeld de Albert Cuypmarkt op om met mensen te praten over de vis die ze net in een krantje hebben laten verpakken. Daar doe ik vervolgens allerlei testjes mee. Als ik misstanden ontdek, confronteer ik daar direct de marktkoopman mee. Verder ga ik de wintersportgebieden in Duitsland en Oostenrijk opzoeken. Ik controleer niet alleen hotelkamers, maar test ook de apfelstrudel en bratwurst.’’

Rob Geus: ’Natuurlijk ben ik een autoriteit!’
Op zijn eigen manier werd tv-kok ROB GEUS even bekend als berucht. Niet als chef-kok, waarvoor hij is opgeleid, maar juist als kwelgeest van zijn voormalige collega’s van wie hij niet zozeer de prestaties in de keuken als wel die keukens zélf, letterlijk, onder de loep neemt. Vanaf morgen is hij weer terug op tv met nieuwe afleveringen van De Smaakpolitie . Maar er is meer wat hem bezighoudt…

Dat heeft best lang geduurd!
,,Ik was er klaar mee, kon keukens inspecteren met mijn ogen dicht.’’

Waarom dan weer terug op de buis met De Smaakpolitie ?
,,Dat heeft alles te maken met het feit dat er een aantal nieuwe onderdelen aan het programma zijn toegevoegd. Ik had er weer zin in. Dit seizoen ga ik bijvoorbeeld de Albert Cuypmarkt op om met mensen te praten over de vis die ze net in een krantje hebben laten verpakken. Daar doe ik vervolgens allerlei testjes mee. Als ik misstanden ontdek, confronteer ik daar direct de marktkoopman mee. Verder ga ik de wintersportgebieden in Duitsland en Oostenrijk opzoeken. Ik controleer niet alleen hotelkamers, maar test ook de apfelstrudel en bratwurst.’’

Lijkt De Vakantieman wel. Is FRITS BOM je grote voorbeeld?
,,Je zou het denken, ook al omdat mijn andere SBS-programma Red mijn vakantie heet, maar dat is niet het geval. Mijn grote held is GORDON RAMSEY. Man, wat zou ik graag eens bij hem in de keuken willen kijken. Kijk, dat schelden hoeft van mij niet zo, dat doe ik zelf ook niet. Maar de man is wel een icoon. Lijkt me geweldig om eens met hem een dagje mee te lopen!’’

Word je een beetje rijk van die smeerpoetserij?

,,Volgens Quote ben ik miljonair. Maar dat is beslist niet zo. Dat miljoen wat ze me toeschrijven kan misschien wel kloppen, maar ze zijn vergeten de belasting er af te trekken.’’

,,Gelukkig heb ik een heel nette vrouw. En thuis loop ik zeker niet constant met mijn vingers langs de richeltjes, omdat ik toch wel weet dat het schoon is. Heel anders is het natuurlijk gesteld als we uit eten gaan. Dan schiet de keukenbrigade meestal meteen in de stress. Kennelijk hebben ze dan iets te vrezen. Kijk, ik ben op mijn gebied inmiddels een autoriteit geworden. Daar kan ik ook niets aan doen. Het is zo gegroeid, door de tv. Maar ik wil mensen beslist niet op de kast jagen. Ik wil alleen maar helpen en verbeteren. Ik deel geen boetes uit, daar zijn weer andere instanties voor. Maar ik kom veel angst en argwaan tegen als ik binnenkom. Menigeen vindt me onsympathiek, maar daar zit ik niet mee. Ik roep het over mezelf af, hè. En ik ga ver, geloof ik. In het Sinterklaasjournaal sprak ik over de hygiëne bij het schoen zetten. Ik zei dus ook tegen DIEUWERTJE: ik zou een wortel in een plastic zakje doen, voordat je hem in de sneaker legt.’’

Bevalt de bekendheid?
,,Geen enkel probleem. Maar ik doe dit werk niet omdat ik zo nodig bekend wilde worden. Ik geef toe dat ik ijdel ben, maar wat is daar mis mee? Mijn vrouw en ik zal je overigens zelden treffen op rode lopers. Wat heb ik daar te zoeken? Natuurlijk sla ik niet elke uitnodiging af, maar dagelijks werk maak ik er zeker niet van.’’

Voor Tirol je Duits nog bijgespijkerd?
,,Nee, daar zitten ze bij SBS helemaal niet op te wachten, dat ik een week naar die nonnetjes ga. Ze vinden het leuker als ik mijn eigen Duits en Engels spreek, zo’n beetje als VAN GAAL dus. Lachen hoor, als ik in Oostenrijk verhaal ga halen in een hotelkeuken. Bitte, bitte. Zover kom ik nog wel.’’

http://www.telegraaf.nl/p(...)_autoriteit____.html

Autoriteit _O- _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door ikweethetookniet op 10-01-2017 13:09:11 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 januari 2017 @ 09:40:49 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_168023685
Ik ga kijken. Wat een ijdeltuit :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:21:13 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168052292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 09:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ga kijken. Wat een ijdeltuit :D
:P
:{w Er is nog meer :P

'Rob Geus wil een heel elftal met zijn nieuwe vrouw'


Koelkastrubbertjesadept _O- en Smaakpolitieagent Rob Geus (45) en zijn 13 jaar jongere echtgenote Suzanne zijn in hun huis in Barendrecht zeker niet alleen bezig met belangrijke hygiënezaken. :D

Volgens Story werkt het koppel er ook hard aan gezinsuitbreiding. Maar dat blijkt nog niet helemaal te lukken. Volgens Rob, die 4 jaar geleden scheidde van zijn toenmalige vrouw, zijn er al wel concrete plannen om een liefdesbaby op de wereld te zetten.

Maar helaas laat de natuur zich niet dwingen, stelt Geus die het liefste een heel elftal nakomelingen wil regelen. De gevreesde horecacontroleur heeft uit zijn vorige huwelijk al dochtertje Esmee (9) en daar moet hij het dus nog even mee doen. Rob vertelt aan het blad helaas niet waarom het hem nog niet is gelukt om weer aanstaande vader te worden.

Wel ventileert hij een paar mooi dooddoeners: ,,De natuur laat zich niet dwingen en kinderen koop je niet in een winkel.'' En: ,,Kinderen neem je niet, die krijg je.'' Rob zegt het behoorlijk druk te hebben met zijn onderzoekjes in restaurantkeukens. Is hij na een lange werkdag wellicht te moe om nog meer te presteren? Helaas, die best interessante journalistieke vraag stelde Story hem niet.

http://www.ad.nl/show/tho(...)voor-thijs~a1f3252c/

Thuis iets teveel bezig met rubbertjes :P
  Trouwste user 2022 woensdag 11 januari 2017 @ 14:49:21 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_168052811
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:12:59 #63
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168053252
Fantastisch dit _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_168058006
Dat is toch allemaal satire mag ik hopen _O-
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 19:08:51 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_168058112
Rob was net op radio 2. Op weg maar huis vanaf een heeeel vies restaurant met superveel muizen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:02:16 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168059571
Rob Geus: Den Haag moet ingrijpen in de horeca

Je zou denken dat de Nederlandse horeca na 150 afleveringen van De Smaakpolitie met Rob Geus zo onderhand wel weet wat er wel en niet mag in de keuken, maar niets is minder waar. Presentator Geus vindt daarom dat politiek Den haag moet ingrijpen als het gaat om de hygiëne in de Nederlandse horeca. Geus is zich tijdens de opnames voor het nieuwe seizoen van het tv-programma naar eigen zeggen rot geschrokken. Met name van het aantal bacteriën dat hij in een aantal afhaalmaaltijden aantrof.

LISTERIA
„We hebben dit seizoen afhaalmaaltijden laten testen en bij een zaak is daar de bacterie listeria aangetroffen. Dat kan bij gezonde mensen buikklachten of diarree veroorzaken en bij zwangere vrouwen zelfs vroeggeboorte of een miskraam. Het is echt serieus waar we over praten, en ik maak me zorgen”, zegt Geus, die het liefst zou zien dat dat wat hij in zijn programma aantoont, ook eens op de politieke agenda komt te staan.

Volgens Geus zijn er in Nederlandse horeca twee problemen die aangepakt moeten worden. „Een is dat er in Nederland iedere week te veel horecazaken bijkomen. Iedereen kan maar een zaak beginnen en heeft daarvoor niet eens een diploma nodig. Tegenwoordig kan je een papiertje van internet downloaden en een zaak openen. Dat kan toch niet waar zijn?”, vraagt de tv-keurmeester zich af.

Het tweede probleem zit hem in de controle. „Er zijn te weinig keurmeesters die namens de Voedsel- en Warenautoriteit controles uitoefenen. De horeca blijft ondertussen maar groeien en het aantal keurmeesters neemt wegens bezuinigingen af. Zij hebben te veel werk.” De frequentie van controles is wat hem betreft ook niet goed verdeeld. „Het kan toch niet zo zijn dat twee horecaondernemers in dezelfde straat zitten, maar de ene zegt: ze komen elke halfjaar en de ander dat hij ze al 16 jaar niet gezien heeft?”

OPLOSSING
Geus, die na drie jaar afwezigheid terug is met De Smaakpolitie, wil voornoemde problemen oplossen. „Ik zou heel graag in Den Haag mijn pleidooi houden. Geef me tien minuten en ik leg uit waar we staan.” De presentator weet dat het beter moet kunnen. „Ik heb een missie, een programma op tv is mooi om aandacht te vragen voor problematiek, maar ik wil uiteindelijk dat het probleem ook zelf wordt opgelost. Dat kan ik niet alleen.”

De Smaakpolitie is elke woensdag te om 20.30 uur te zien bij SBS6.

http://www.metronieuws.nl(...)grijpen-in-de-horeca

In de link een filmpje met Robbie *O* *O* met zijn top drie :P

Met op twee een restaurant die een boormachine in de keuken had om de sausjes te bereiden :D :D :D
Kijken dus :7
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:29:48 #67
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168060316
Saus maken met een boormachine |:( |:( |:(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:33:43 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168060424
Rob is oud geworden :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 20:35:28 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168060474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef Maraca het volgende:
Rob is oud geworden :o
jij ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:35:38 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168060481
quote:
4s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

jij ook
Niet ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 20:35:56 #71
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168060497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet ;(
wel,

en de rest van de gang zt in tvsc
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:43:11 #72
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168060739
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:08 schreef Karina het volgende:
Rob was net op radio 2. Op weg maar huis vanaf een heeeel vies restaurant met superveel muizen.
Karina luistert Radio Veronica, goede smaak!
Fade to Black
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:58:35 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168063231
Wat staat daar nou in de hoek :?


Oh die gebruik ik om sausjes te maken


Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen :|W
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:06:07 #74
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168063447
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:08 schreef Karina het volgende:
Rob was net op radio 2. Op weg maar huis vanaf een heeeel vies restaurant met superveel muizen.
Terugluisteren doen we hier :D

DOBBEL-DATEN MET ROB GEUS

http://www.nporadio2.nl/g(...)l-daten-met-rob-geus

Vragen aan Robbie :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')