abonnement Unibet Coolblue
pi_164206055
Beeld je volgende situatie in:

Na 5 jaar hard studeren aan de universiteit haal je je diploma. Voor je carrière wil maken, trek je de hele wereld rond. Je hebt al wat gespaard en je financiert je reizen door onderweg te werken.

In Colombia krijg je een relatie, maar door de wetgeving mogen toeristen er maar de helft van het jaar zijn. Die andere helft moet je tijdelijk een kutbaan bij Albert Heijn nemen en sparen om weer terug te gaan. Het betaalt 4 keer meer dan wat je in Colombia krijgt.
Je vriendin weet dat jouw land veel meer toekomst biedt, maar is gehecht aan familie/vrienden en kan die onmogelijk achterlaten. Jijzelf weet dat je er geen toekomst hebt, maar je bent wel verliefd.

What's your move?
pi_164206072
dat hou je niet eeuwig vol
pi_164206204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:39 schreef terrorsjaak het volgende:
dat hou je niet eeuwig vol
Nee dat klopt

Ik heb ook niet zo lang hard gestudeerd om rekken te vullen bij Albert Heijn. Tijdelijk is prima, maar niet continu. Er is nog genoeg geld om 3-4 keer terug te gaan, maar ik vrees dat het uiteindelijk nergens toe zal leiden.

Daarbij komt nog dat als ik haar bezoek, ze elke dag tot 19u moet werken. Overdag verveel ik me vaak.
's avonds hebben we 3 uur samen en in het weekend maken we een uitstap. 5 weken per jaar zijn we full time samen als ze vakantie heeft, maar da's veel te weinig om een relatie te hebben
pi_164206218
Dit vind ik zo'n situatie van kies ik met mijn hoofd of hart.

Maar als er echt geen mogelijk is om in Colombia te komen werken en wonen wordt het heel lastig.
En als zij echt haar familie niet kan achterlaten of anders eventueel veel skypen en paar keer per jaar het land bezoeken dan vrees ik dat het niet gaat lukken,.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164206327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:47 schreef Vimbavimba het volgende:
Dit vind ik zo'n situatie van kies ik met mijn hoofd of hart.