abonnement Unibet Coolblue
pi_164191657
In september 2014 heb ik een iPad gekocht in de Dixons in Rotterdam. (Kelder V&D Beurs)
Helaas reageert de iPad nu niet meer op de oplader.

Nog erger: De Dixons is failliet geweest en er zou (bijna?) nergens meer een filiaal zijn? :(

Ook zouden ze me een mail sturen met een digitale kassabon. Maar die heb ik volgens mij niet ontvangen?

Wat nu? :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 01:54:35 ]
pi_164191670
Vast op internet wel een club gedupeerde te vinden zodat je samen een rechtzaak kan beginnen,, ?
pi_164191698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 01:57 schreef possetje het volgende:
Vast op internet wel een club gedupeerde te vinden zodat je samen een rechtzaak kan beginnen,, ?
Goed idee. Weet je ook waar ik moet beginnen?
pi_164191700
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 02:02 schreef IDkaart het volgende:
Goed idee. Weet je ook waar ik moet beginnen?
Geen idee, consumenten bond?
pi_164191703
Huh, bestaat het bedrijf Dixons waar ik de iPad kocht nog wel?

https://www.dixons.nl
  woensdag 3 augustus 2016 @ 02:09:07 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164191731
Dit is super raar... Ik hield dat aan/uit knopje en de homebutton ingedrukt totdat ik her Applelogo zag... En nu reageert hij wel op de oplader?

Nu maar afwachten of hij wel echt oplaadt! :(
pi_164191744
Oké hij laadt echt op. :D

Toch maak ik me nu wel zorgen over hoe het zit met de garantie van mijn iPad.

Wat nou als die volgende week ineens écht kapot is? :( Ik zou dan toch recht moeten hebben op garantie?
pi_164191966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 02:12 schreef IDkaart het volgende:
:( Ik zou dan toch recht moeten hebben op garantie?
Alleen als de nieuwe eigenaar ook de garanties heeft overgenomen, als dat niet gebeurt is dan heb je pech.

De rechtspersoon die jou de garantie in eerste instantie verleende bestaat niet meer.

Verder heb je nu 1x een probleem gehad wat met een reset te verhelpen was, daar zou ik mij niet druk om maken.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_164192138
Je kan even bellen:

Over garantie
Voor vragen over de garantie voor een product dat je bij het 'oude' dixons gekocht hebt, zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 036 - 530 25 29. Op werkdagen van 8.30 tot 18.00 en op zaterdag van 09.00 tot 17.00. U kunt ook een e-mail sturen naar garantie@dixons.nl.
pi_164192145
Daar zal Apple zelf toch niet moeilijk over doen als je ze benaderd? Die zijn toch van de service en het meedenken?
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
pi_164192575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 05:09 schreef DapperDan het volgende:
Daar zal Apple zelf toch niet moeilijk over doen als je ze benaderd? Die zijn toch van de service en het meedenken?
Kom maar naar Amsterdam of den haag dan kijken we ernaar..... Of als hij nog jaar oud is halen ze hem op en repareren ze hem, je krijgt geen leentoestel....

Echt top service....... :r
pi_164192711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 05:09 schreef DapperDan het volgende:
Daar zal Apple zelf toch niet moeilijk over doen als je ze benaderd? Die zijn toch van de service en het meedenken?
Haha, Apple is juist 1 van de partijen die de laatste jaren enorm is aangevallen door consumenten organisaties vanwege (op Europees niveau) ondermaatste garantie verlening, zelfs op toestellen die zij verkochten dachten ze met 1 jaar garantie af te kunnen. Onder de druk van de consumenten organisaties is dit opgelost en hebben ze nu hun leven iets gebeterd en voldoen ze nu aan de wetgeving die van toepassing is in de verschillende EU lidstaten.

Op fabrieksgarantie niveau is aan de ene kant de duur vrij kort, namelijk maar 1 jaar. In dat ene jaar zijn ze echter wel erg soepel en coulant, en krijg je mits geen user abuse vaak direct een vervangend toestel mee (mits het een iPhone / iPad betreft, Macbooks gaan vaak op reparatie). Daar fabrieksgarantie wettelijk geen verplichting is, is het opzich een redelijk nette regeling, maar er zijn een genoeg electronica fabrikanten die een betere fabrieksgarantie regeling hebben (vooral in het 2de jaar).

Wil je echt goede zekerheid van Apple zelf dan zal je aan de Apple care moeten, heb je dat afgesloten dan zijn ze echt enorm soepel (maar dan heb je er natuurlijk ook flink voor betaald).
  woensdag 3 augustus 2016 @ 08:38:42 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164192757
Hou je trolltopics maar buiten WGR.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')