abonnement Unibet Coolblue
pi_164182226
Omdat ze het ergens niet mee eens zijn :')

Was er dus zo'n gast die vroeg serieus advies over een trio. Zijn vrouw/vriendin of wat dan ook wilde dus een trio. Met een andere man _O- Dus ja... En zijn vrouw wilde dus een andere vent neuken en hij moest ook nog eens met een andere vent neuken. Kan me niet voorstellen dat er iets is wat treuriger is dan dit.

Dus ja ik als een rationeel mens probeerde deze TS natuurlijk terug te slaan naar de realiteit maar blijkbaar was die moderator het er niet mee eens want mijn reacties waren weggehaald.

Dat gebeurt vaker daar, dat je iets zegt en dat ze dan zeggen van doe normaal of zo. Wtf :') zij moeten normaal doen _O- Of naja het is natuurlijk heel normaal dat je je vrouw door een andere vent laat neuken en dat je lekker meedoet met die man, lekker gay en zo.

Treurige bedoeling
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:40:38 #2
35723 crew  GGMM
pi_164182253
Ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164182268
Sowieso moet je niet aan mijn reacties komen. kijk als het nou iets illegaals is of zo dan begrijp ik het nog wel maar het is verder mijn plicht om deze gast zijn leven te redden en dan wordt mijn reactie verwijderd :')

Zal me weinig verbazen als een één of andere doorgeslagen griet dat had gedaan die er helemaal achter staat dat vrouwen door andere mannen dan hun partner worden geneukt. _O-

Dus ja ergens op deze wereld is er nu dus een arme gast wiens vrouw geneukt wordt door een vreemde vent terwijl die lekker meedoet omdat mijn redding verwijderd was. Bedankt hoor!
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164182280
Url?
pi_164182284
Kijk eens in een topic van deezertje of syndroom, daar worden gewoon hele pagina's weggehaald :')
pi_164182298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
Url?
SEX / Trio

kijk en huiver

en dan mag ik die gast niet redden van z'n domme beslissing _O-
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164182305
Hoe kunnen forums nou berichten verwijderen? :?
pi_164182311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:41 schreef Baas_bas het volgende:
Sowieso moet je niet aan mijn reacties komen. kijk als het nou iets illegaals is of zo dan begrijp ik het nog wel maar het is verder mijn plicht om deze gast zijn leven te redden en dan wordt mijn reactie verwijderd :')

Zal me weinig verbazen als een één of andere doorgeslagen griet dat had gedaan die er helemaal achter staat dat vrouwen door andere mannen dan hun partner worden geneukt. _O-

Dus ja ergens op deze wereld is er nu dus een arme gast wiens vrouw geneukt wordt door een vreemde vent terwijl die lekker meedoet omdat mijn redding verwijderd was. Bedankt hoor!
Of topics dicht doen zonder reden. Kut NSB'ers van het vrije woord.

En ze doen dat omdat ze niet weten waar je topic over gaat gvd!!
pi_164182315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hoe kunnen forums nou berichten verwijderen? :?
TS is 'een verwarde man'
pi_164182319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hoe kunnen forums nou berichten verwijderen? :?
het gebeurt alleen maar bij die paarse. Bij die blauwe blijven mijn reacties eigenlijk altijd staan.

Ik denk dat die paarse dus door andere mensen beheerd worden dan de blauwe forums
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164182323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Baas_bas het volgende:
Omdat ze het ergens niet mee eens zijn :')

Was er dus zo'n gast die vroeg serieus advies over een trio. Zijn vrouw/vriendin of wat dan ook wilde dus een trio. Met een andere man _O- Dus ja... En zijn vrouw wilde dus een andere vent neuken en hij moest ook nog eens met een andere vent neuken. Kan me niet voorstellen dat er iets is wat treuriger is dan dit.

Dus ja ik als een rationeel mens probeerde deze TS natuurlijk terug te slaan naar de realiteit maar blijkbaar was die moderator het er niet mee eens want mijn reacties waren weggehaald.

Dat gebeurt vaker daar, dat je iets zegt en dat ze dan zeggen van doe normaal of zo. Wtf :') zij moeten normaal doen _O- Of naja het is natuurlijk heel normaal dat je je vrouw door een andere vent laat neuken en dat je lekker meedoet met die man, lekker gay en zo.

Treurige bedoeling
Hier gaat dus een slotje op komen. En terecht. Kuttopic.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_164182330
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Of topics dicht doen zonder reden. Kut NSB'ers van het vrije woord.

En ze doen dat omdat ze niet weten waar je topic over gaat gvd!!
Ook een terechte klacht inderdaad. Veel topics gesloten de laatste tijd, zeker door die pharkus :')
pi_164182342
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:43 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

het gebeurt alleen maar bij die paarse. Bij die blauwe blijven mijn reacties eigenlijk altijd staan.

Ik denk dat die paarse dus door andere mensen beheerd worden dan de blauwe forums
Sherlock _O_ Je leeft nog :o
pi_164182358
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

TS is 'een verwarde man'
Dat kan, dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn in Nederland
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:45:04 #15
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_164182366
Niet zo janken jongen, eet je pizza.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')