abonnement Unibet Coolblue
pi_165474155
Oh dat snap ik wel hoor! Het is ook gewoon zonde en gaat idd niet om duur. Maar dat bedoel ik, ik heb de meiden vrij lang in afdragertjes gestoken oa om die reden en daar ben ik nu wel klaar mee. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en als het vies wordt zie ik het dan wel weer. Mijn gastouder is erg ondernemend met de kinderen en ze heeft ook een zandbak enzo. In de herfst doen ze modder stampen ♡ maar ze kleedt de kinderen er meestal wel op. Dan doet ze ze regenpakken aan of ze doet bij warm weer alleen de romper aan.
:)
pi_165474197
Grote A. was trouwens ook altijd vies en met eten overal :') maar de GO hield haar toch schoner dan ik zelf :D die was gewoon strikter met slabbers (met mouwen...) en snoetenpoetsers en handjes wassen en buitenkleding aan doen enzo. Ik ben daar te laks mee :')
:)
pi_165489855
Wollen jas van Disana binnen en hij lijkt keurig te passen! *O* (ze wou m niet aan uiteraard :') :X

Ook wol gekocht voor de baby maar dat viel minder ruim dan gedacht dus komt dat zien in V&A...
pi_165500925
Mijn baby heeft hele dikke voetjes/hele hoge wreef oid. Ik krijg geen schoentjes aan :') ;(
Worden die voetjes nog platter, of is dit blijvend? En mocht 't blijven: iemand tips voor schoentjes voor hoge wreef?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_165501095
Mijne heeft dat ook gehad (tot een jaar of anderhalf). Nu heeft ie normale voeten :+

Dus t kan wel verdwijnen!
pi_165501485
Ohh dan wachten we 't gewoon even af :P blootsvoets de hurfst door!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 22 september 2016 @ 22:09:12 #282
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165503540
Hoge wreef nog steeds met 5 jaar check. Niks geen leuke stoere laarsjes etc }:|
Gevoerde aapies vond ik briljant die winter voordat hij ging lopen. Lekker warm, stonden leuk en genoeg grip om je wel mee op te trekken en zo.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165503719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Wollen jas van Disana binnen en hij lijkt keurig te passen! *O* (ze wou m niet aan uiteraard :') :X

Ook wol gekocht voor de baby maar dat viel minder ruim dan gedacht dus komt dat zien in V&A...
*O* leuk!! En minder leuk van je babywol :-/ wat had je gekocht?
:)
  vrijdag 23 september 2016 @ 10:53:04 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165509883
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

*O* leuk!! En minder leuk van je babywol :-/ wat had je gekocht?
Een legging en romper van Engel, maar ik had de romper in maat 62/68 gedaan zodat ie (evt met romperverlenger) mooi zou passen, maar hij trekt echt een beetje bij de oksels. En dan ben ik bang dat ie er over een paar weken uit is gegroeid.

O+
pi_165519349
Ik zag bij Little Bird weer een aantal leuke kledingstukken voor Sjaak voor de herfst/winter dus wil graag weer gaan bestellen. Dat ga ik zondagavond doen. Mocht iemand mee willen bestellen, stuur je dan een pm met wat je wilt hebben?
  vrijdag 23 september 2016 @ 18:45:19 #286
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165519887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zag bij Little Bird weer een aantal leuke kledingstukken voor Sjaak voor de herfst/winter dus wil graag weer gaan bestellen. Dat ga ik zondagavond doen. Mocht iemand mee willen bestellen, stuur je dan een pm met wat je wilt hebben?
Ik ga ff kijken ^O^

Edit: je hebt PM

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 23-09-2016 19:03:58 ]
pi_165521246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zag bij Little Bird weer een aantal leuke kledingstukken voor Sjaak voor de herfst/winter dus wil graag weer gaan bestellen. Dat ga ik zondagavond doen. Mocht iemand mee willen bestellen, stuur je dan een pm met wat je wilt hebben?
Welke site moet ik dan zijn? En hoe valt het?
pi_165521419
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Welke site moet ik dan zijn? En hoe valt het?
Mothercare.com . En dan even zoeken naar Little Bird. Ik vind shirts op maat vallen en broeken groot.
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:16:24 #289
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165521872
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Welke site moet ik dan zijn? En hoe valt het?
Ik vind de shirts aan de kleine kant vallen. F draagt maat 80, maar van Little Bird zit maat 12-18 maanden goed, is volgens hun tabel mt. 86
pi_165523423
Thanks dames. Ik vind het vest heel tof (wit met blauwe mouwen en regenboogstrepen op de borst) maar die is er alleen nog in maat 9-12 months. Volgens de tabel is dat maat 80 (en volgens MM dus meer 74) en ik heb al zoveel klaar liggen in maat 74.
  vrijdag 23 september 2016 @ 23:46:06 #291
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_165527478
Het valt heel wisselend. Sil heeft twee shirts van little bird in maat 2-3 jaar die hij nog makkelijk past en een shirt van 3-4 jaar dat véél te groot en te lang is (hij is bijna 4 jaar en zit in maat 98 a 98-104), en ook een longsleeve in 3-4 jaar die juist heel klein valt.
pi_165540997
Yay! *O* nette winterjas voor mn grote gescoord. Ze heeft nog een Roxy-jas waar ze lekker in kan buiten spelen en doen, en deze voor de gewoon erbij. Zou hem niet zo snel van de site uitgekozen hebben, maar hij stond haar in de winkel haske leuk ♡
http://m.zara.com/nl/nl/k(...)c675504p3727019.html

Een enthousiaste en minder enthousiaste foto :')

En de wol-uitzet van mn zoon groeit gestaag O+ O+





O+

Nu nog een jas voor de middelste, winterschoenen en dan de kasten eens goed uitmesten over een week of 2 om te kijken wat er gekocht moet worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door mignonne op 24-09-2016 23:38:27 ]
:)
pi_165541073
Blij to supply want wát een leuk wolletje heb jij O+
pi_165541130
O+ noh mignonne!

Pff, ik zoek leuke bovenkleding voor peuter maar ik vind niets leuks genoeg :').
Winkelwagentje vol en dan toch het tabblad sluiten want het is te veel meh.
vermoeiend -O- 8)7
♥ J & S
pi_165541262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 20:55 schreef Bloesem. het volgende:
Blij to supply want wát een leuk wolletje heb jij O+
Haha ik las blai toe supplai :P

Het is echt een tof pak. Ik vond hem op t plaatje al leuk maarja een plaatje is maar een plaatje... blij dat k de gok nam.

Oh klap heel herkenbaar. Met name voor mn oudste vind k het moeilijk nu. Allemaal net niks...
We kregen maandje geleden weer een tas vol afdankertjes van B.'s nicht. Lief bedoelt maar hmpf. En ik heb al zo enorm geen zin om die kasten in te gaan duiken :')
:)
pi_165542009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:02 schreef Mariposas het volgende:
Wat een leuk pakje, maar is dat voor buiten niet mega onpraktisch? Dat wordt toch hartstikke vies buiten? L draagt eigenlijk alleen nog maar matig leuke en goedkope kleding naar de opvang. Als ik 'm ophaal ziet hij er altijd uit alsof ze 'm in een kuil hebben gegooid, daar een bak eten overheen hebben gestort, en vervolgens een laag modder erover. -O-
Ja, dat is toch ook leuk aan kind zijn, dat dat gewoon kan. De mooie kleren van I bewaar ik voor het weekend, als we op bezoek gaan of de stad in. Maar naar het kdv kleding van H&M e.d. Juist fijn vind ik, als een kind nog niet bewust bezig hoeft te zijn met netjes op je kleding zijn, niet vies worden, of mooi zijn; uiterlijkheden die in het niet vallen bij onbezorgd kunnen ravotten. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165542113
Mignonne, je bollie rockt die wollies. Lekkere pakjes! Ik heb ook mijn wollies voor de baby gewassen vandaag. Heb er zo een op de kop getikt <3 En vandaag op de rommelmarkt nog wat van datzelfde merk. Witte mutsjes, olijfgroen pakje en nog wat ander spul. Maar vooral dat pak gaan we denk ik veel gebruiken.

Verder heb ik wel genoeg :( En o past het meeste van vorig jaar herfst/winter nog :(
  zaterdag 24 september 2016 @ 22:02:06 #298
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_165542592
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, dat is toch ook leuk aan kind zijn, dat dat gewoon kan. De mooie kleren van I bewaar ik voor het weekend, als we op bezoek gaan of de stad in. Maar naar het kdv kleding van H&M e.d. Juist fijn vind ik, als een kind nog niet bewust bezig hoeft te zijn met netjes op je kleding zijn, niet vies worden, of mooi zijn; uiterlijkheden die in het niet vallen bij onbezorgd kunnen ravotten. O+ .
Ik vind het ook niet erg dat hij vies wordt, en dat hij niet beperkt wordt daarin kan ik ook alleen maar toejuichen. Ik vind het alleen jammer van de leuke kleding (en dat kan ik net zo jammer vinden van een H&M shirt, bijvoorbeeld). Het vies worden van de kleding vind ik niet erg, dat ik het niet schoon krijg wel (dat voelt ook zowat als falen :') ). En ook jammer dat ik het niet voor een tweede kind kan bewaren...
Mja, volgens mij is mijn kind wel een uitzondering, want hier is eigenlijk alles na twee keer dragen voorgoed bevlekt of er zitten gaten in. Ben te lui om steeds van die schort-slabbetjes te gebruiken en beland vaak spontaan in vlek-zones. :') Zal ook wel een beetje deze leeftijd/fase zijn.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_165544082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:52 schreef pinquit het volgende:
Mijn baby heeft hele dikke voetjes/hele hoge wreef oid. Ik krijg geen schoentjes aan :') ;(
Worden die voetjes nog platter, of is dit blijvend? En mocht 't blijven: iemand tips voor schoentjes voor hoge wreef?
Herkenbare issues... ik had zoveel leuke schoenen liggen nog van Minke die harstikke unisex nog een ronde konden maar ik krijg die worsten er niet ingepropt :'( Fedde heeft nu 1 paar oude leren pumas (ook oude-M's) en een paar instappertjes (superman style, dat wel) van ome AliExpress nadat ie zijn Batmans volledig opgelopen had...
Ik vrees voor de winter toch eens een echte schoenwinkel in te moeten en daar wat ribben in te leveren.
  zaterdag 24 september 2016 @ 23:26:31 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165544425
@Mariposas, shout op de vlekken doen! Ik heb nog bijna geen vlek gevonden die daarvan niet weg gaat (behalve de vlekken van een kledingstuk dat heeft afgegeven op mijn gloednieuwe aankleedkussenhoes en hydrofielen :'( ). Werkt ook voor oude vlekken, dus niks weggooien nog :).

@Pinq, die wreef wordt meestal idd vanzelf lager als de voetjes in de lengte groeien. Met hoge wreef kun je kijken naar klittenbandschoenen, die passen vaak wel :).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')