abonnementen ibood.com bol.com
pi_164525342
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:38 schreef APK het volgende:
Onder 'Settings --> Personalization --> Colors' kun je transparancy van startmenu en taakbalk uitzetten, heb je dat al geprobeerd?
Nee niet geprobeerd maar het lijkt me sowieso niet dat dit hoort.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 14 augustus 2016 @ 17:50:18 #52
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_164525359
quote:
Geen idee.
Windows er op nieuw opgezet en er geen last meer van.
I've got 99 problems, but a book addiction ain't one.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Always dance, always. No matter which song is playing.
pi_164527398
Kan Microsoft alsjeblieft ooit de optie invoeren dat je niet de takenbalk krijgt wanneer je met de muis naar de rand van het scherm gaat? Er zit niet voor niets een windows-knop op het toetsenbord.
Eens zien of dat ik dit via het register kan aanpassen.
edit: https://stackoverflow.com(...)e-show-if-mouse-over

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:14 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iedereen dit steeds vaker de laatste tijd? Word er helemaal lam van.
[ afbeelding ]
Nee, het lijkt me dat je wat pech hebt met de combinatie van je transparantie, de kleur van je desktop en de kleur van het startmenuvenster. Ik zou of de desktopachtergrond (foto's met mooie kleuren zoals natuurfoto's of kunstwerken) aanpassen of de kleur van het startmenu. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:31:52 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164527876
Bram alsjeblieft, kap met 10 en ga terug naar 7. Is veel beter voor de gemoedsrust.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:32:55 #55
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_164527906
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:31 schreef AchJa het volgende:
Bram alsjeblieft, kap met 10 en ga terug naar 7. Is veel beter voor de gemoedsrust.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_164528092
LOL
Ik ga naar control panel om een toetsenbord toe te voegen (experiment om te zien of dat ik gemakkelijker bepaalde letters met accenten kan invoeren, dat kon via de control panel), ik wil die taal weer verwijderen maar dat blijkt niet via de control panel te kunnen, er staat "remove" maar je kan er niet op klikken. Het moet via het settings-menu. :?
Serieus, kan iemand mij uitleggen waarom MS met een tweede control panel is gekomen terwijl er al een was? :?
#NoDAPL
pi_164528130
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:31 schreef AchJa het volgende:
Dat kon bij 7 ook al niet zonder tweaks. :')
Voor mijn gemoedsrust is het geen probleem hoor.
#NoDAPL
pi_164528156
Ik wou zeggen Bram, als 10 zo'n zware bevalling is voor je, ga dan lekker terug naar je oude OS. Computeren moet ook leuk bliiven ;) of blijf 10 gebruiken en stel beperktere eisen. Ik maak me in elk geval niet meer druk om dit soort dingen, ondanks dat computers een grote hobby is van me.
pi_164528192
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef dennissch het volgende:
Ik wou zeggen Bram, als 10 zo'n zware bevalling is voor je, ga dan lekker terug naar je oude OS. Computeren moet ook leuk bliiven ;) of blijf 10 gebruiken en stel beperktere eisen. Ik maak me in elk geval niet meer druk om dit soort dingen, ondanks dat computers een grote hobby is van me.
Druk maken is veel gezegd. Het verwondert me gewoon dat MS de gebruikers niet meer vrijheid geeft. Van allerlei zaken kan je nog stellen dat het over het hoofd werd gezien of dat ze bang waren dat het te complex zou worden (voor wie? :?) maar zelfs dat kan je niet stellen voor bijvoorbeeld de keuze van MS om maar een paar kleuren toe te staan via het menu. Laat de gebruiker toch bepalen hoe hij het systeem aanpast en gooi een deel van het systeem (de GUI, het is niet dat mensen Windows kopen omwille van de GUI) open zodat gebruikers het zelf gemakkelijk kunnen doen. ;)

Teruggaan is niet mogelijk, dat heeft Windows geblokkeerd. Ik zou alles opnieuw moeten installeren en daarvoor moet ik allerlei programma's van 6 externe harde schijven kopiëren (en dat met SATA II en USB 2.0). Geen zin in, tenzij het niet anders kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 14-08-2016 19:49:14 ]
#NoDAPL
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:50:45 #60
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164528422
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kon bij 7 ook al niet zonder tweaks. :')
Voor mijn gemoedsrust is het geen probleem hoor.
Wat je niet kent mis je niet... Ik heb je nu al een paar keer horen zeggen dat het voorheen wel kon...
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:51:01 #61
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_164528434
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
LOL
Ik ga naar control panel om een toetsenbord toe te voegen (experiment om te zien of dat ik gemakkelijker bepaalde letters met accenten kan invoeren, dat kon via de control panel), ik wil die taal weer verwijderen maar dat blijkt niet via de control panel te kunnen, er staat "remove" maar je kan er niet op klikken. Het moet via het settings-menu. :?
Serieus, kan iemand mij uitleggen waarom MS met een tweede control panel is gekomen terwijl er al een was? :?
Omdat Microsoft bezig is om de opties van het oude configuratiescherm te verplaatsen naar het nieuwe configuratiescherm en dat blijkbaar niet in één keer kan. Daarom was een deel verplaatst bij de lancering, in november weer een paar opties en nu met de anniversary update weer een aantal. Waarom een nieuw configuratiescherm? Geen idee... heeft waarschijnlijk iets met touch screen vriendelijkheid te maken.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:56:19 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164528618
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Druk maken is veel gezegd. Het verwondert me gewoon dat MS de gebruikers niet meer vrijheid geeft. Van allerlei zaken kan je nog stellen dat het over het hoofd werd gezien of dat ze bang waren dat het te complex zou worden (voor wie? :?) maar zelfs dat kan je niet stellen voor bijvoorbeeld de keuze van MS om maar een paar kleuren toe te staan via het menu. Laat de gebruiker toch bepalen hoe hij het systeem aanpast en gooi een deel van het systeem (de GUI, het is niet dat mensen Windows kopen omwille van de GUI) open zodat gebruikers het zelf gemakkelijk kunnen doen. ;)

Teruggaan is niet mogelijk, dat heeft Windows geblokkeerd. Ik zou alles opnieuw moeten installeren en daarvoor moet ik allerlei programma's van 6 externe harde schijven kopiëren (en dat met SATA II en USB 2.0). Geen zin in, tenzij het niet anders kan.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een 1 partitie install hebt?

En de tijd die je hier nu besteedt hebt is ruim meer dan een win7 iso en winloader downloaden...
pi_164558544
Hoe lang duurt het installeren van die update wel niet zeg? Kan nou al urenlang mijn computer niet gebruiken. :(
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:25:22 #64
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164558620
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:22 schreef Igen het volgende:
Hoe lang duurt het installeren van die update wel niet zeg? Kan nou al urenlang mijn computer niet gebruiken. :(
Die anniversary update duurt inderdaad behoorlijk lang. Het is net alsof heel Windows opnieuw geïnstalleerd wordt.
pi_164558846
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die anniversary update duurt inderdaad behoorlijk lang. Het is net alsof heel Windows opnieuw geïnstalleerd wordt.
Voor zover ik weet lijkt het niet alleen zo maar is het ook echt zo.

Toch vind ik het klachtwaardig.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:55:13 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164621926
Net een nieuwe laptop binnen met Windows 10 erop (want ik ging mijn Windows 7 laptop zeker niet downgraden naar WinX) maar wat een compleet infantiele issues zijn er zeg... de numlock die gewoon niet werkt bij het opnieuw opstarten.
Ik hoop dat ik het in de registry voor elkaar gekregen heb, maar te zot voor woorden dat daar niet simpelweg een instelling voor is.

Om het nog maar niet te hebben over alle default instellingen die alle privacy compleet overboord gooien :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164634437
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:55 schreef Leandra het volgende:
Net een nieuwe laptop binnen met Windows 10 erop (want ik ging mijn Windows 7 laptop zeker niet downgraden naar WinX) maar wat een compleet infantiele issues zijn er zeg... de numlock die gewoon niet werkt bij het opnieuw opstarten.
Ik hoop dat ik het in de registry voor elkaar gekregen heb, maar te zot voor woorden dat daar niet simpelweg een instelling voor is.

Om het nog maar niet te hebben over alle default instellingen die alle privacy compleet overboord gooien :r
Tja, je kunt er nog altijd Ubuntu op knallen. :P

larger-16-DELL-XPS13-Developer-Edition-1.jpg
pi_164634899
quote:

Linux is altijd een optie.
pi_164635021
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

alle grote updates zijn nieuwe versies en dus feitelijk een nieuwe installatie, waarom denk je dat je windows 7 downgrade bij de 1511 update van november verloren ging? omdat die backup werd overschreven met je windows 10 installatie
de AV update is build 1607
pi_164637419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:48 schreef tudorme het volgende:

[..]

Tja, je kunt er nog altijd Ubuntu op knallen. :P

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:59 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Linux is altijd een optie.
Ik ben te oud en autistisch voor nog grotere veranderingen, hier kan ik (met moeite) tenminste het een en ander vinden wat ik nodig heb.
Maar ik snap nou wel waar de infantilisering van heel veel websites vandaan komt; WinX is de basis daarvan; absurd grote knoppen en allemaal in dezelfde stijl.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164642130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 00:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben te oud en autistisch voor nog grotere veranderingen, hier kan ik (met moeite) tenminste het een en ander vinden wat ik nodig heb.
Maar ik snap nou wel waar de infantilisering van heel veel websites vandaan komt; WinX is de basis daarvan; absurd grote knoppen en allemaal in dezelfde stijl.
Ha, dat veranderen valt mee hoor. Hier een mooie vergelijking van Win 10 met Linux Mint, een van de meer gebruiksvriendelijke Linux distributies.

[ Bericht 0% gewijzigd door tudorme op 18-08-2016 07:59:39 ]
pi_164647621
quote:

[..]

[..]

De infantilisering van veel websites heeft natuurlijk te maken met mobile first. Mensen gebruiken steeds minder pc's en laptops. Alles gaat via telefoons (en tablets)
pi_164648388
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:30 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

De infantilisering van veel websites heeft natuurlijk te maken met mobile first. Mensen gebruiken steeds minder pc's en laptops. Alles gaat via telefoons (en tablets)
Als de mobile websites nou evenveel functionaliteit hadden, ok. Maar een hoop websites zijn letterlijk onbruikbaar voor het betere webbrowsing. Zo mist er bij mobiele websites heel veel informatie en een zeer veel functionaliteit mist. Ik merk telkens meer dat ik liever internet op een fatsoenlijke PC of laptop dan op een tablet of mobiel.
quote:

[..]

[..]

Vermoedelijk zal Classic Shell een verademing voor je zijn: www.classicshell.net
  donderdag 18 augustus 2016 @ 14:37:54 #74
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_164648908
quote:

Numlock zit gewoon in je bios en dat kon je ook al hebben met win xp, vista, 7
I have come here to chew bubblegum and kick ass... and I'm all out of bubblegum.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:00:22 #75
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_164651990
Vraagje:

Er duikt van tijd tot tijd van die OS versies op die ontdaan is van alle overbodige bloatware waar MS zo bekend om is. Is dat al langs geweest voor W10 want misschien scheelt dat gewoon met alle gelezen irritaties van Windows 10 ( of 8 of 7)
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')