abonnement Unibet Coolblue
pi_165434522
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Gister een dagje gefietst op Texel, daar kom je ook alles tegen. Vooral bij de boot. In 1 dag dit gevangen (zonder volop te spelen);

Hitmonlee
Kobuto
4x Ponyta
3x Electrode
2x Exceggute
Charmender
Bellsprout
Ryhorn
Scyther
Omanyte
Magmar
4x Sandshrew
1x Sandslash
26x Magnemite
24x Voltorb (later niet eens meer gevangen)
3x Digglet
1x Kadabra
3x Abra

En nog wat losse waar ik zo even niet op kan komen, mobiel is leeg. Maar wel een goede tip om daar eens een dagje heen te gaan!
Min of meer hetzelfde als bij Kijkduin als ik het zo zie. Ik vermoed dat dit normaal soort spawns zijn voor de kustgebieden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_165488247
In Amsterdam zit er een Ponyta nest bij het Erasmuspark, aan het water bij Sloterpark veel dratinis, Pikachu en ander zeldzaam spul.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_165489924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef maikel112 het volgende:
Zit nu twee weken op Landal park Land van Bartje in Drenthe. Heeft me een aantal mooie pokemons opgeleverd, waarvan de meest bijzondere : mr mime, snorlax, electabuzz, likitung, rapidash, kingler en exeguttor. Daarnaast meerdere pikachu.
Misschien ook eens een weekendje Land van Bartje.
ROBODEMONS..................|:(
pi_165603383
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:28 schreef davako het volgende:
Strand horst nabij harderwijk en Ermelo. Daar spawnen echt geweldige pokemon. Ben er gisteren langs gereden en heb de volgende gevangen in 40 minuten.
Vulpix, magnamite, ekans, ponyta, squirtle, charmander, geodude, sandshrew, rhyhorn, koffing, voltorb, jigglypuff, psyduck, diglett en exeggcute. Natuurlijk ook wel een aantal ratten en Pidgeys maar over het algemeen zijn daar echt ziek goede pokemon.
Dit heb ik van het weekend kunnen verifieren. Van de chinees naast de McD tot aan de Pokestop is echt een goudmijn, ik heb in 1 uur ruim 50 pokemon gevangen, waaronder bovenstaande.
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')