abonnement Unibet Coolblue
pi_164141759
Hoi,

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of er andere mensen zijn die dit herkennen.

Ik kan klaarkomen zonder mijn vingers/tools te gebruiken. Als ik bijvoorbeeld mijn benen over elkaar heen doe en mijn bekkenspieren aanspan en ontspan (steeds afwisselend), kan ik klaarkomen. Dit kan ik in principe overal, dus zelfs bijvoorbeeld zittend aan mijn bureau op werk. Niet dat ik dat doe overigens, maar het kan dus wel als ik het wil.

Ik kwam hier al achter toen ik een jaar of 10 was. Ik begreep toen nog niet dat het klaarkomen was, maar ondertussen dus wel.

Herkent iemand dit of ben ik een speciaal geval? :P
pi_164141868
Had je net afgetrokken?
pi_164141937
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:45 schreef Avox het volgende:
Had je net afgetrokken?
Ik ben een vrouw, dus dat gaat niet zo goed ;)
pi_164142028
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, dus dat gaat niet zo goed ;)
Wauw , eerste x dat ik hoor over zulke grote controle over klaarkomen .
Lijkt mij wel makkelijk , hoef je nooit tegen een vent te liegen ;)
Plezier op elk gewenst moment ^-^
pi_164142057
mannen kunnen het tijdens het slapen dus ik acht het niet zo heel raar
pi_164142106
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:51 schreef Xetran het volgende:
mannen kunnen het tijdens het slapen dus ik acht het niet zo heel raar
Mannen komen klaar door hun penis aan hun bed te vrijven wanneer ze slapen..
pi_164142126
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:53 schreef Avox het volgende:

[..]

Mannen komen klaar door hun penis aan hun bed te vrijven wanneer ze slapen..
Oh komt dat daardoor? Ik heb het nooit gehad dus ik heb geen idee :')
pi_164142174
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:54 schreef Xetran het volgende:

[..]

Oh komt dat daardoor? Ik heb het nooit gehad dus ik heb geen idee :')
Ik ook niet maar vreemdgenoeg word ik soms wakker met een stijve. Heel erg ongemakkelijk als het te warm en besluit in de woonkamer te slapen ( wat ik dus doe ).. ik denk dat ik ondertussen al tevaak ben betrapt :(
pi_164142202
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:56 schreef Avox het volgende:

[..]

Ik ook niet maar vreemdgenoeg word ik soms wakker met een stijve. Heel erg ongemakkelijk als het te warm en besluit in de woonkamer te slapen ( wat ik dus doe ).. ik denk dat ik ondertussen al tevaak ben betrapt :(
geen rukbunker bouwen :')
pi_164142224
Hoe oud ben je dan?
pi_164142261
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:57 schreef Atak het volgende:
Hoe oud ben je dan?
He moslim! Wegwezen hier.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_164142270
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:50 schreef Teddy1988 het volgende:

[..]

Wauw , eerste x dat ik hoor over zulke grote controle over klaarkomen .
Lijkt mij wel makkelijk , hoef je nooit tegen een vent te liegen ;)
Plezier op elk gewenst moment ^-^
Niemand herkent dit in mijn vriendinnengroep, dus ik was benieuwd of er überhaupt wel mensen/vrouwen zijn die dit kunnen :P

Het lukt trouwens dus alleen als ik mijn benen over elkaar heen doe en dan bekkenspieren aan- en ontspan. Apart he :P
pi_164142322
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef halfway het volgende:

[..]

He moslim! Wegwezen hier.
Dat onnodige racisme van jouw slaat echt nergens op, maar wat doe je eraan. Je ouders zongen zeker moslim-haat liedjes toen je nog klein was, en school ging zeker ook niet soepel, omdat je werd gepest door moslims. Ondertussen ben je zo bang voor ons dat als je een islamtische kleuter ziet, gelijk denkt dat het een IS strijder is, en wegrent..
pi_164142739
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Niemand herkent dit in mijn vriendinnengroep, dus ik was benieuwd of er überhaupt wel mensen/vrouwen zijn die dit kunnen :P

Het lukt trouwens dus alleen als ik mijn benen over elkaar heen doe en dan bekkenspieren aan- en ontspan. Apart he :P
Wel het is de eerste x dat ik er over hoor , dus kan helaas niet vertelen of het appart is .
Maar goed idee om het zowel je vriendinen te vragen als hier op het forum , is mogelijk om er een globaal beeld over te vormen en een statestiek te produceren ( reacherds / onderzoek )
daarin kan dan het antwoord liggen of het statischtisch vaak , gemideld of weinig voorkomt .
Mischien een idee , creeer een online survee voor vrouwen over dit onderwerp :)
Kun je meer vrouwen met je onderzoek en vraag bereiken , en kun je tot een acurater statischtisch beeld komen :)
pi_164144729
Het komt niet vaak voor. Meestal hebben vrouwen wel moeite met klaar komen. Maar je bent ongetwijfeld niet de enige. Hooguit de enigste.
  zondag 31 juli 2016 @ 23:44:46 #16
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_164144824
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:00 schreef halfway het volgende:

[..]

He moslim! Wegwezen hier.
_O-
pi_164146764
We kunnen ook een keer neuken
Moeten zij weten
pi_164147913
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 02:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
We kunnen ook een keer neuken
Ben je er dan zo slecht in ? of hou je het zelf niet lang genoeg vol ?
pi_164148478
Denk, ook omdat je zo jong begon :@ , je gewoonweg jezelf dit hebt aangeleerd.

Het lijkt mij dat je steeds pulserend wat bloed naar je clitoris en schaamlippen "verzend" of er in ieder geval druk op uitoefent en dan kun je inderdaad klaarkomen.

Bij mannen ligt dat een stuk lastiger, maar ook dan schijnt het te kunnen. (iets met tantra en masturberen, ik weet het niet meer)
pi_164149669
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:41 schreef Tofuburger het volgende:
Hoi,

Herkent iemand dit of ben ik een speciaal geval? :P
Ik heb vroeger een vriendinnetje gehad die dit ook kon, zij maakte er trouwens wel eens gebruik van onder werk, liefst tijdens saaie vergadering :)
Zij kon ook klaarkomen door alleen stevig met haar handpalm op haar schaambeen te duwen, misschien ook eens proberen voor de afwisseling.
pi_164150211
Ik had zoiets ook vroeger! Ik lag dan op mijn buik in bed en het gebeurde als ik mijn benen spreidde en ze dan aanspande vanuit mijn bekken en heel langzaam bij elkaar bracht, alsof er weerstand tussen zat. Ik was 8 of 9 toen ik dat ontdekte, ik dacht erover als een soort geheim alleen van mij want ik had er nog nergens anders over gelezen, maar wist niet wat erachter zat of dat het een orgasme was.

Ik probeer het nog wel eens maar het is me niet meer gelukt sinds ik wel weet wat het is, ook niet zittend of in andere houdingen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:48:57 #22
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164150525
Mocht je een keer gereedschap nodig hebben... Ongebruikt is ook zo zonde
pi_164150775
Ja, herkenbaar! Gek hè. Vind dat het overigens wel meer moeite kost dan gewoon met je hand :P Maar het is wel discreter.
pi_164153332
Ik kan het ook, maar alleen als ik echt héél opgewonden ben en dat ontbreekt meestal :') vaak na een spannende droom ofzo, als ik dan wakker word kan ik het met gedachten afmaken ^O^
pi_164153974
ik kan dat niet

wel een keer in mn slaap gehad toen ik iets van 3 weken niet gerukt had
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')