abonnement Unibet Coolblue
pi_164213158
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Misschien... Heb je gelijk. Alhoewel de playlist van Pinguïn Radio toch boordevol "nieuw" staat. In hoop dat Kink snel van de grond gaat komen. Komt er wat afwisseling in.
Natuurlijk is er altijd wel nieuws te vinden. Maar ik zie ook in het lijstje van Pinguin geen nieuwe bands staan die over 2 jaar Lowlands eventueel kunnen headlinen.

Dus geen Mumford & Sons, Stromae, Imagine Dragons, The XX etc. Zelfs niet in categorie daatonder imo.
pi_164214577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk ook niet dat er paniek is bij de LL organisatie. Die zijn professioneel genoeg om te beseffen dat Lowlands soms flink kan pieken, maar bij die pieken horen ook dalingen.

Natuurlijk verkopen ze liever wel uit, maar ik kan me niet indenken dat LL hun financiën baseren op het ieder jaar uitverkopen van LL.
Lowlands is groot geworden zonder elk jaar uit te verkopen. Dus paniek is er zeker niet. Het was vroeger heel normaal om eind juli pas je kaarten te halen.

Jij had het net over het "waar is dat feestje hier is dat feestje" publiek en dat die nu ergens anders heengaan, en ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Iets is/word een hype en opeens moet iedereen erheen. Mensen die met alle winden mee waaien. Prima hoor, maar ik vind het beter zoals het nu is. Geen gestress om kaarten meer, prima sfeer, leuk festival.

En natuurlijk is het aanbod festivals ook 40x groter dan 15jaar geleden, dat speelt ook mee. Men heeft zoveel te kiezen nu. Mensen kiezen bijvoorbeeld nu niet voor 1 relatief duur festival als lowlands, Pinkpop of Pukkelpop maar gaan naar 3/4 kleinere festivals. Ook leuk natuurlijk. En de kwaliteit van die kleinere festivals word elk jaar beter
pi_164217260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:53 schreef WpuntNL het volgende:
40.000 kaarten
Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.
pi_164217334
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:05 schreef meneerdebont het volgende:

[..]

Dat zou wel pijnlijk zichtbaar zijn op het terrein, veel kleiner dan vorig jaar kunnen ze het niet maken.
Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).
pi_164218383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:10 schreef roflcaik het volgende:

[..]

Ik zou het niet eens vervelend vinden. Het terrein komt vaak als erg druk over wat de lange stukken lopen (helemaal als je snel wilt zijn) niet gemakkelijker maakt. Daarnaast zou wat extra bewegingsruimte op de vloer ook geen overbodige luxe zijn (of sta ik altijd verkeerd?).
Vorig jaar was het terrein bij de bravo en de alpha ingekort, waardoor je ongeveer even veel bewegingsruimte overhoudt. Maar met name achterin tenten merk je wel het verschil. En bij het bestellen van bier.
pi_164218845
Dat hoeft voor mij ook niet, liever een grote Alpha en iets minder druk achter in de tent dan sardientjes publiek net als bij Underworld vorig jaar.
pi_164218886
Ik maak me geen moment druk om de verkoop eigenlijk. De 50.000 halen ze volgens mij met gemak, die laatste 5000 wellicht ook nog wel. Ik vermoed dat ze de maatregelen van vorig jaar (deels) zullen terugdraaien omdat het vorig jaar uiteindelijk ook nog nagenoeg uitverkocht raakte.. Komt wel goed allemaal :) :)
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:56:47 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_164218929
Lowlands komt momenteel totaal niet over als een festival dat op enige manier in paniek is over de kaartverkoop. Ze hebben een erg goed programma en ik zie geen wanhopige pogingen om de kaartverkoop op te schroeven. En terecht ook want er lijken wel erg veel mensen vergeten dat LL genoeg jaren niet uitverkocht of pas heel erg laat; de organisatie zal dat echter zeker nog wel weten.

Gaat prima in orde komen :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_164218930
Ik denk dat het ook wel meevalt, geen enkele post op FB bevat bijvoorbeeld een ticketlink/oproep om tickets te kopen.
Ook niet met de nu net geposte 'nog maar 2 weken etc etc.' post.

NOG MAAR TWEE WEKEN *O* *O*
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:18:56 #85
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_164219219
Ppffff.. nog 2 weken.
Tijdje (te) druk geweest met werk en shit.

Ik wil o.a. wat nieuwe kampeerspullen halen, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan haal om dat te doen...
pi_164219297
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:18 schreef Junkie het volgende:
Ppffff.. nog 2 weken.
Tijdje (te) druk geweest met werk en shit.

Ik wil o.a. wat nieuwe kampeerspullen halen, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan haal om dat te doen...
Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat open
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:28:26 #87
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_164219362
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:24 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zit er geen decatlon in de buurt bij je huis of werk? Die zijn tot laat open
Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.

En dan de beslissing nog, gaat iets duurder spul het comfort uit maken van tillen en gebruiken, ten opzichte van het festival (mis)bruik. :{
pi_164219707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:28 schreef Junkie het volgende:

[..]

Met een kleine omweg kan ik naar de Decathlon in Amsterdam. Maar heb afentoe ook wat late diensten. Dus dat is dan ook niet handig.

En dan de beslissing nog, gaat iets duurder spul het comfort uit maken van tillen en gebruiken, ten opzichte van het festival (mis)bruik. :{
Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.
pi_164220379
Decathlon online, Perry is helaas niet meer.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:17:05 #90
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_164220390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef roflcaik het volgende:

[..]

Ik heb bij Decathlon een slaapmatje en slaapzak gekocht, aanvullend op de opgooitent. Scheelt ongeveer de helft in formaat met een luchtbed en de oude slaapzak die ik had plus het opzetten van de tent is binnen 5 minuten klaar. Voor mij is het echt perfect kampeerspul en gaat meerdere jaren mee.
Juh, die opgooi tenten zijn leuk qua opzetten. Maar niet handig in het vervoer/OV. :(
En vind het opzetten niet zo erg. Dat hoort erbij. :)

Ik had bijvoorbeeld een erg compact luchtbedje gezien bij Decathlon, maar die was wel 79 euro. Als die maar heel blijft. :s

[Ouwe lullen zeur-modus]
Vroeger was er hier een toffe kampeer winkel in de buurt. Daar ging ik altijd heen voordat ik naar Lowlands ging en had alles metteen compleet. :D (Of nog eerder met die V&D kampeerspullen!)
Nu is die detailhandel helemaal kapot en ben je aangewezen op internet en grote ketens die op onhandige plekken zitten. :(
[/Ouwe lullen zeur-modus]
pi_164220725
Mijn ervaring is dat duurdere (compacte) kampeerspullen als een luchtbed en slaapzak wel echt het geld waard zijn. Makkelijker meenemen en gaat ook een stuk langer mee dan bijvoorbeeld een luchbed van de Action/Kruidvat (die 10x dikker zijn, maar na 1 weekend ook lek zijn).
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_164220824
Tsja, mijn slaapzak is van dat merk met het dakar logo. Overgenomen van mijn ouders, dus waarschijnlijk 30-35 jaar oud. Werkt nog prima.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:06:08 #94
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_164222282
Ik ga lekker op een matje van de Vrijbuiter liggen van +/- 15 jaar oud. Als ik m'n tent in kom rollen 's nachts slaap ik op alles wel
pi_164222787
Ik rol lekker de camper de camping op, wat nou luchtbedjes of vouwtentjes.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:10:10 #96
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164223521
Ik pak gewoon mijn luchtbedje van de action. :P Twee keer slechte ervaring gehad met matjes
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:11:06 #97
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164223540
Silent Disco *O*
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164224561
De Sandeman-mix staat weer online. Dan wéét je dat het niet lang meer duurt!
pi_164225087
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef meneerdebont het volgende:
De Sandeman-mix staat weer online. Dan wéét je dat het niet lang meer duurt!
Klinkt goed. as usual.

Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat die ruil-je-lauwe-voor-een-kouwe-service een echt Grolsch dingetje was... en dat Heineken dat dus niet doet (en er een "we zijn duurzaam dus mag niet" argument aan weet te koppelen). Ook is het moeilijk effe in de eerdere berichten op de LL-facebook te kijken of die vraag niet al eens eerder gesteld is... MEH!

En partytenten op de camping.... :O :X :r }:| :O
  donderdag 4 augustus 2016 @ 16:24:37 #100
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_164225150
Ik lig op een boxspring :7
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')