abonnement Unibet Coolblue
pi_164120282
Hallo, mijn vriendin wil graag eens een trio doen maar ik niet echt want weet niet hoe dat is, heeft iemand dit al gedaan en zo ja wat vond je er van?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:51:28 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164120668
met een man of een vrouw erbij?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164120847
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef Onnoman het volgende:
met een man of een vrouw erbij?
Een man
pi_164120856
Als je er geen ervaring mee hebt doe je er slim aan om twee grote negroïde matrozen die maandenlang seksloos op zee hebben gezetten, uit te nodigen en die met je vriendin aan de gang te laten gaan. Dat zou je eventueel kunnen filmen om het daarna gevieren te analyseren. Maar dat laatste hoeft natuurlijk niet. Dat neemt namelijk wel wat spontaniteit weg van het geheel.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:59:21 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164120858
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:58 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Een man
dan zou ik het uitmaken :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:00:58 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_164120891
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dan zou ik het uitmaken :)
Dat dus.
pi_164120892
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dan zou ik het uitmaken :)
Waarom
pi_164120920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef Diemux het volgende:

[..]

Dat dus.
Waarom dan.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_164120941
Dat ga je ook pas weten als je 't meemaakt lijkt me.. Iets aanhoren en doen zijn hele verschillende dingen.
pi_164120974
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:03 schreef Koettie het volgende:
Dat ga je ook pas weten als je 't meemaakt lijkt me.. Iets aanhoren en doen zijn hele verschillende dingen.
Dat wel waar maar met 2 mannen dat doen is toch raar wat doe je dan alle twee?
pi_164121013
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:05 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Dat wel waar maar met 2 mannen dat doen is toch raar wat doe je dan alle twee?
De degens kruisen hè. Touching dicks en zo. Dat is wat gay als je het mij vraagt.
pi_164121052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De degens kruisen hè. Touching dicks en zo. Dat is wat gay als je het mij vraagt.
Ik zou het liever met 2 vrouwen doen eigelijk!
pi_164121088
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:08 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Ik zou het liever met 2 vrouwen doen eigelijk!
Ja dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:12:04 #14
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164121109
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Waarom
omdat ik een uberhetero ben
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:13:01 #15
180174 Diemux
People vs Me
pi_164121122
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:02 schreef Chinless het volgende:

[..]

Waarom dan.
Omdat ik persoonlijk mijn vrouw nooit door een ander laat neuken. Behalve door een chick en dat is mij tot nu toe wel bevallen en haar ook.
pi_164121163
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:05 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Dat wel waar maar met 2 mannen dat doen is toch raar wat doe je dan alle twee?
Wat je wil? Er is geen vaststaand script ofzo.
pi_164121190
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:14 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wat je wil? Er is geen vaststaand script ofzo.
Ik wil niets met een man maar met nog een vrouw!
pi_164121304
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:16 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Ik wil niets met een man maar met nog een vrouw!
Nou ok, dan doe je dat toch.
pi_164121345
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nou ok, dan doe je dat toch.
Mijn vriendin wil dat niet!
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:26:57 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164121395
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Mijn vriendin wil dat niet!
maak het dan uit
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164121422
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:23 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Mijn vriendin wil dat niet!
Dan doe je 't niet. :+
pi_164121430
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maak het dan uit
Nee ik hou van haar!
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:29:24 #23
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164121436
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Nee ik hou van haar!
maar zij niet van jou
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164121467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar zij niet van jou
Jawel!
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:31:52 #25
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164121478
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Jawel!
ok.. nou.. pijpse
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164121503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ok.. nou.. pijpse
Waarom zou ze niet van me houden?
pi_164121607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ok.. nou.. pijpse
Waarom zou ze niet van me houden? Onze vrijpartijen zijn zalig.! Niemand kan zo goed pijpen als zij!
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 juli 2016 @ 23:44:04 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_164121692
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:34 schreef Jvpd het volgende:
Hallo, mijn vriendin wil graag eens een trio doen maar ik niet echt want weet niet hoe dat is, heeft iemand dit al gedaan en zo ja wat vond je er van?
Ik was 25 jaar oud in de zomer van 1985, wezen stappen in Den Bosch met een paar meiden uit Zaltbommel, eenmaal terug in Bommel, goed aangeschoten besloten we te gaan zwemmen in het natuurbad Nieuwe Tijningen. Ik woonde er vlakbij, laken gehaald thuis, flesje wijn erbij. Het was bloedheet, en ik zou het nog heter gaan krijgen. 5 meiden, tieners en voor in de 20. Uitgekleed tot het slipje, plagen, spetteren en spatten. Oeps, zwem ik toch per ongeluk tegen Katja aan, even blijven watertrappelen, en de tepeltjes, prominent uitstekend op haar grote borsten, tegen m'n borsthaar aanvoelen. Vluchtig kussen, daarna zoenen en lebberen. Bekken noemden we dat vroeger. Begon het een beetje koud te krijgen, moe te worden en dorst te krijgen. Naar de kant, goed afgedroogd en even op het laken gaan liggen. Annelies dacht hetzelfde en ging tegen me aan liggen. Van het één kwam het ander en ik had de tweede tong te pakken. Deze Tong liet zich niet onbetuigd en hengelde er op los.

Na een tijdje was de fles leeg, en besloten we naar huis te gaan. Katja en Annelies vonden mij wel aangenaam gezelschap geloof ik, gingen dan ook met me mee. Bij mij thuis even een afzakkertje halen. De wijn was thuis ook op dus werd het rosé. Ik woonde nog bij m'n ouders thuis, dus we moesten rustig aan doen, niet te veel lawaai maken het was immers midden in de nacht. Annelies van der Pies was echter een giebelkont, een luidruchtig huppelkutje. ADHD bestond nog niet, lekker wijf wel. Katja ging even plassen, toen ze terug de slaapkamer in kwam, had Annelies haar truitje al uitgedaan, en was me plagend aan het uitdagen. Katja moest lachen, en goed aangeschoten zei ze: 'Ach waarom ook niet, kan mij het schelen.' En volgde het voorbeeld van de luidruchtige Annelies.
Ik kon niet achter blijven, de beide meiden hielpen me uit m'n T-shirt. Had ik zelf wel kunnen doen natuurlijk, maar opzichtig stuntelen was het sein aan de dames om actie te ondernemen.
Enig zelfwerkzaamheid was ze niet vreemd, ze gingen een paar minuten later alleen nog gekleed in hun slipjes.

Niet dat ik snel opgewonden raak, maar ik voelde wel letterlijk en figuurlijk dat er aan de binnenkant van m'n broek tegen de rits werd geklopt. Snel open gedaan, gastvrijheid staat bij mij hoog in het vaandel. Er stond nog wel meer, en niet bepaald half stok. Ik vloek niet graag, schelden doe en deed ik al helemaal niet. Dus toen ik zag wat voor een eikel er had aangeklopt hield ik me in en gaf hem vriendschappelijk een hand. Inmiddels was Annelies zo dronken dat ze steeds harder ging praten, en bulderend ging lachen. We gingen verder met ons biologische experiment. Natuurlijk stelden Annelies en Katja zich voor aan de eikel die uit het niets was komen aanwaaien. Het stond als een paal boven water dat ze hem wel mochten. De natuur ontledend begon ik een beetje in het duister te tasten en als een blinde geilneef, met m'n handen, de grotten van Han te ontdekken. De staletieten hingen druipend aan de bovenkant, kunnen ook stalegnieten zijn geweest. Annelies was inmiddels ladderzat en had geen idee meer waar ze was of wat ze deed. Ik kon haar luidruchtige stem niet meer in toom houden.

Katja, ook aangeschoten zag het allemaal aan en probeerde deel te nemen aan onze speurtocht in de krochten van het genot. Toen gebeurde waar ik bang voor was. Annelies verloor nu echt alle controle en schreeuwde het uit. We waren goed of wel bezig of er werd op de deur gebonkt. Dat dit de druppel was en m'n vriendinnetje als de wiede weerga naar huis moest gaan. Pa naar beneden, in de kamer wachtend op wat komen zou. Katja en ik hielpen Annelies met aankleden. En passant was de fles rosé met een harde knal van m'n bureau op de houten vloer gekletterd.
Ik ging als eerste het schavot tegemoet, pa zat als een beul te wachten om het eindvonnis te vellen. Als een IS-soldaat bereid om mij en m'n scharrel een kopje kleiner te maken. Een lesje te leren zogezegd. Ik kwam als eerste schoorvoetend de trap af en de kamer binnen. De priemende blik was alleen al dodelijk. Katja volgde, met moeite rechtop lopend. Zag aan pa dat ie haar niet onaantrekkelijk vond. Toen kwam de apotheose, de gruwelijke epiloog, het eindvonnis dat ik nooit meer zal vergeten. Pa had er geen rekening mee gehouden dat er nog een tweede dolle Mina de trap af zou komen. Annelies kwam met donderend geraas van de trap af gevallen. Slingerde zich strontbezopen, aan de deurpost vastgeklemd de kamer in. Als een heuse Bonny st Claire, die een hele fles Jägermeister van de Sint Bernardshond in één teug naar binnen had gekeild, liet ze zich ongegeneerd in de grote leren stoel zakken. Als een spastische bouwvakker on acid bewoog ze alle kanten op en sprak de legendarische woorden: 'Daw menweer, bemt uw de vadew vam hewmam?' 'Sowwy voooor de rosseeee ongewlukje, Ik bem Amneliez.' Een maand later woonde ik op mezelf.

Dat is mijn ervaring met een triootje. Hoop dat je er iets aan hebt. Doe er je voordeel mee, succes en toi toi toi.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:50:32 #29
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_164121807
Haha wat een mooi verhaal Tong.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  Forum Admin zaterdag 30 juli 2016 @ 23:56:33 #30
35723 crew  GGMM
pi_164121895
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:38 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Waarom zou ze niet van me houden? Onze vrijpartijen zijn zalig.! Niemand kan zo goed pijpen als zij!
Dan ken je Doublepain nog niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 00:06:41 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_164122023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:50 schreef davako het volgende:
Haha wat een mooi verhaal Tong.
Dank je :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164122094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik was 25 jaar oud in de zomer van 1985, wezen stappen in Den Bosch met een paar meiden uit Zaltbommel, eenmaal terug in Bommel, goed aangeschoten besloten we te gaan zwemmen in het natuurbad Nieuwe Tijningen. Ik woonde er vlakbij, laken gehaald thuis, flesje wijn erbij. Het was bloedheet, en ik zou het nog heter gaan krijgen. 5 meiden, tieners en voor in de 20. Uitgekleed tot het slipje, plagen, spetteren en spatten. Oeps, zwem ik toch per ongeluk tegen Katja aan, even blijven watertrappelen, en de tepeltjes, prominent uitstekend op haar grote borsten, tegen m'n borsthaar aanvoelen. Vluchtig kussen, daarna zoenen en lebberen. Bekken noemden we dat vroeger. Begon het een beetje koud te krijgen, moe te worden en dorst te krijgen. Naar de kant, goed afgedroogd en even op het laken gaan liggen. Annelies dacht hetzelfde en ging tegen me aan liggen. Van het één kwam het ander en ik had de tweede tong te pakken. Deze Tong liet zich niet onbetuigd en hengelde er op los.

Na een tijdje was de fles leeg, en besloten we naar huis te gaan. Katja en Annelies vonden mij wel aangenaam gezelschap geloof ik, gingen dan ook met me mee. Bij mij thuis even een afzakkertje halen. De wijn was thuis ook op dus werd het rosé. Ik woonde nog bij m'n ouders thuis, dus we moesten rustig aan doen, niet te veel lawaai maken het was immers midden in de nacht. Annelies van der Pies was echter een giebelkont, een luidruchtig huppelkutje. ADHD bestond nog niet, lekker wijf wel. Katja ging even plassen, toen ze terug de slaapkamer in kwam, had Annelies haar truitje al uitgedaan, en was me plagend aan het uitdagen. Katja moest lachen, en goed aangeschoten zei ze: 'Ach waarom ook niet, kan mij het schelen.' En volgde het voorbeeld van de luidruchtige Annelies.
Ik kon niet achter blijven, de beide meiden hielpen me uit m'n T-shirt. Had ik zelf wel kunnen doen natuurlijk, maar opzichtig stuntelen was het sein aan de dames om actie te ondernemen.
Enig zelfwerkzaamheid was ze niet vreemd, ze gingen een paar minuten later alleen nog gekleed in hun slipjes.

Niet dat ik snel opgewonden raak, maar ik voelde wel letterlijk en figuurlijk dat er aan de binnenkant van m'n broek tegen de rits werd geklopt. Snel open gedaan, gastvrijheid staat bij mij hoog in het vaandel. Er stond nog wel meer, en niet bepaald half stok. Ik vloek niet graag, schelden doe en deed ik al helemaal niet. Dus toen ik zag wat voor een eikel er had aangeklopt hield ik me in en gaf hem vriendschappelijk een hand. Inmiddels was Annelies zo dronken dat ze steeds harder ging praten, en bulderend ging lachen. We gingen verder met ons biologische experiment. Natuurlijk stelden Annelies en Katja zich voor aan de eikel die uit het niets was komen aanwaaien. Het stond als een paal boven water dat ze hem wel mochten. De natuur ontledend begon ik een beetje in het duister te tasten en als een blinde geilneef, met m'n handen, de grotten van Han te ontdekken. De staletieten hingen druipend aan de bovenkant, kunnen ook stalegnieten zijn geweest. Annelies was inmiddels ladderzat en had geen idee meer waar ze was of wat ze deed. Ik kon haar luidruchtige stem niet meer in toom houden.

Katja, ook aangeschoten zag het allemaal aan en probeerde deel te nemen aan onze speurtocht in de krochten van het genot. Toen gebeurde waar ik bang voor was. Annelies verloor nu echt alle controle en schreeuwde het uit. We waren goed of wel bezig of er werd op de deur gebonkt. Dat dit de druppel was en m'n vriendinnetje als de wiede weerga naar huis moest gaan. Pa naar beneden, in de kamer wachtend op wat komen zou. Katja en ik hielpen Annelies met aankleden. En passant was de fles rosé met een harde knal van m'n bureau op de houten vloer gekletterd.
Ik ging als eerste het schavot tegemoet, pa zat als een beul te wachten om het eindvonnis te vellen. Als een IS-soldaat bereid om mij en m'n scharrel een kopje kleiner te maken. Een lesje te leren zogezegd. Ik kwam als eerste schoorvoetend de trap af en de kamer binnen. De priemende blik was alleen al dodelijk. Katja volgde, met moeite rechtop lopend. Zag aan pa dat ie haar niet onaantrekkelijk vond. Toen kwam de apotheose, de gruwelijke epiloog, het eindvonnis dat ik nooit meer zal vergeten. Pa had er geen rekening mee gehouden dat er nog een tweede dolle Mina de trap af zou komen. Annelies kwam met donderend geraas van de trap af gevallen. Slingerde zich strontbezopen, aan de deurpost vastgeklemd de kamer in. Als een heuse Bonny st Claire, die een hele fles Jägermeister van de Sint Bernardshond in één teug naar binnen had gekeild, liet ze zich ongegeneerd in de grote leren stoel zakken. Als een spastische bouwvakker on acid bewoog ze alle kanten op en sprak de legendarische woorden: 'Daw menweer, bemt uw de vadew vam hewmam?' 'Sowwy voooor de rosseeee ongewlukje, Ik bem Amneliez.' Een maand later woonde ik op mezelf.

Dat is mijn ervaring met een triootje. Hoop dat je er iets aan hebt. Doe er je voordeel mee, succes en toi toi toi.

:P
Heb jij borsthaar ja?
pi_164122267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan ken je Doublepain nog niet.
Nee die ken ik niet!
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 00:38:06 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_164122556
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heb jij borsthaar ja?
Plus rughaar. Heb inmiddels ook borsten gekweekt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164122940
Met zijn tweeën kan je haar juist helemaal gek maken! Niet zo onzeker doen omdat het een andere vent, het is niet dat je aan hem zit natuurlijk.

Het gaat erom dat je haar volop laat genieten en haar gewoon goed en (hard) aanpakt :7
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 01:22:51 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_164123246
Twee mannen is beter dan twee vrouwen. Ben hetero. Ik laat een vrouw graag genieten, zie ze graag genieten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164123572
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:02 schreef Fukushima het volgende:
Met zijn tweeën kan je haar juist helemaal gek maken! Niet zo onzeker doen omdat het een andere vent, het is niet dat je aan hem zit natuurlijk.

Het gaat erom dat je haar volop laat genieten en haar gewoon goed en (hard) aanpakt :7
Oké bedankt zal het eens proberen
pi_164123577
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef tong80 het volgende:
Twee mannen is beter dan twee vrouwen. Ben hetero. Ik laat een vrouw graag genieten, zie ze graag genieten.

:P
Oké bedankt
pi_164124793
Met mijn partner zelfde issue gehad. Uiteindelijk hele trio verhaal uit ons hoofd gezet. Als je echt van haar houdt en zij van jou, dan is dit misschien een stap te ver voor je :) En zal zij dat ook accepteren :)
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 08:18:28 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_164124818
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:46 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Oké bedankt
:P

[ Bericht 13% gewijzigd door tong80 op 31-07-2016 10:00:45 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 juli 2016 @ 08:26:45 #41
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_164124853
Haal er een tweede stel bij. Dan hebben jullie beide wat omhanden en kunnen jullie gewoon afwisselen en variëren naar ieders zin
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 08:44:04 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_164124914
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 08:26 schreef mrPanerai het volgende:
Haal er een tweede stel bij. Dan hebben jullie beide wat omhanden en kunnen jullie gewoon afwisselen en variëren naar ieders zin
Gadver, doet me denken aan de vreselijke partnerruilrage in de jaren 70. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164125356
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 08:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je voelt jezelf heel wat denk ik. Ik zal je uit je droom helpen amoebe, je bent een niet ter zaken doende, wormvormig aanhangsel, dat getolereerd wordt, gedoogd zeg maar, net zoals je schimmels nodig hebt om overbodig afval te verwijderen en om de natuur in balans te houden. Het is het laagst denkbare in het eco-systeem. Dus wees trots op jezelf, niemand heeft je nodig, niemand zal je missen en niemand is op de hoogte van je armoedige FOK!bestaan. Het is dat ik nu energie in je steek, je uit de anonimiteit haal, anders was je een onbeduidend FOK!relikwie gebleven. Je bent nog steeds onbeduidend, maar men is nu meer op de hoogte van je zielige, trieste, wanhopige existentie.

:P
Gezien zijn eerdere antwoorden heb ik niet het gevoel dat hij het heel kwaad bedoelde.
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 10:01:46 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_164125447
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gezien zijn eerdere antwoorden heb ik niet het gevoel dat hij het heel kwaad bedoelde.
Je hebt gelijk, moest nog wakker worden, verkeerd geïnterpreteerd. Had niet in de gaten dat het de TS was. Kun jij je post ook deleaten ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164126893
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 08:06 schreef MRVA het volgende:
Met mijn partner zelfde issue gehad. Uiteindelijk hele trio verhaal uit ons hoofd gezet. Als je echt van haar houdt en zij van jou, dan is dit misschien een stap te ver voor je :) En zal zij dat ook accepteren :)
Het kan ook als je wel veel van elkaar houdt.

Ik heb beide gedaan. Beide heel leuk!
  zondag 31 juli 2016 @ 11:46:39 #46
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164126906
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef tong80 het volgende:
Twee mannen is beter dan twee vrouwen. Ben hetero. Ik laat een vrouw graag genieten, zie ze graag genieten.

:P
vandaar die rooie schrale tong van je
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 31 juli 2016 @ 12:03:48 #47
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164127181
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 08:06 schreef MRVA het volgende:
Als je echt van haar houdt en zij van jou, dan is dit misschien een stap te ver voor je :)
Wat is dat nou weer voor een rare concusie?
Je kan ook zeggen als je echt van elkaar houdt gun je elkaar wat.

En voor ts:
Lekker egoistisch weer de vrouw die wel een extra man wil maar geen extra vrouw.
En een man die wel een extra vrouw wil maar geen extra man.
Nou simpel dan doe je het niet. Kan je allebei blijven fantaseren over hoe dat is.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 12:04:04 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_164127190
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

vandaar die rooie schrale tong van je
Schraal :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 juli 2016 @ 13:29:43 #49
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164128739
dus eigenlijk is ton80 een beetje homofiel :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Trouwste user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 13:50:55 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_164129227
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 13:29 schreef Onnoman het volgende:
dus eigenlijk is ton80 een beetje homofiel :)
Ik ben dan wel gezet momenteel maar om me de dan gelijk met een ton te vergelijken. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164143370
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een rare concusie?
Je kan ook zeggen als je echt van elkaar houdt gun je elkaar wat.

En voor ts:
Lekker egoistisch weer de vrouw die wel een extra man wil maar geen extra vrouw.
En een man die wel een extra vrouw wil maar geen extra man.
Nou simpel dan doe je het niet. Kan je allebei blijven fantaseren over hoe dat is.
We gaan een keer met een man en een keer met vrouw doen
pi_164147374
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:03 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een rare concusie?
Je kan ook zeggen als je echt van elkaar houdt gun je elkaar wat.

Het is de conclusie die wij getrokken hebben in onze relatie. Die kan jij natuurlijk prima raar vinden, echter hij hoeft niet fout te zijn. En qua gunnen, ze heeft een carte blanche wat betreft andere vrouwen, dat is een fantasie van haar die ik der gun... Echter nog niet de juiste tegen gekomen.
pi_164154119
Heb een keer een mmv trio gedaan met een stel. Van tevoren hadden we afgesproken dat ik geen fysiek contact met de andere man wilde, en dat wilde hij ook niet gelukkig.

Was in eerste instantie mega spannend omdat ik het stel verder nog niet kende en ik direct bij hun thuis kwam. Maar door de relaxte open sfeer voelde ik me snel op mijn gemak en was het zeer aangenaam. De man in kwestie vond het vooral leuk om vanaf de zijlijn toe te kijken wat voor mij wel een aparte ervaring was.

Kan hem van mijn bucketlist strepen. Nu nog een keer een MVV.
pi_164154195
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:58 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Een man
:')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164154231


[ Bericht 30% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2016 15:22:23 (Doe normaal) ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164154306


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2016 15:22:49 ]
pi_164154352


[ Bericht 50% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2016 15:19:31 (Doe normaal) ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164155429


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2016 15:19:46 ]
pi_164155486
Kippetje aan t spit dan
Cuore Sportivo
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 16:13:51 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_164156753
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Waar moeide u eigenlijk mee ik heb u mening toch nie gevraagd!
Precies, hoe durf je te reageren. Hij noemde jou toch niet in de OP ? Nou ? Hij blijft wel netjes, met z'n u, dat dan weer wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164156999
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Precies, hoe durf je te reageren. Hij noemde jou toch niet in de OP ? Nou ? Hij blijft wel netjes, met z'n u, dat dan weer wel.

:P
Ik mag mij toch verdedigen
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 16:48:55 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_164157429
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:21 schreef alki het volgende:
Kippetje aan t spit dan
Hij is niet bepaald een haantje de voorste. Dus of ie een kippenneuker is betwijfel ik.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164157771
Wel trio's kunnen leuk zijn .
Als het dan ook maar 2 dames zijn waar je het mee mag doen .
alhoewel het niet per se erg hoeft te zijn met 2 kerels , zolang jij maar de gene bent die door een stelletje is uitgenodigd , of als 2 vreemde kerels door 1 vrouw te zijn uitgenodigd of als 2 vrienden 1 vreemde meid delen .
Zo lang het maar niet de meid is waar jezelf mee bent , in die rode zee vaart maar 1 kapitein ;)
Alhoewel als daar een 2de meid of meer bij kan/mag slaan we het ook niet af ;)

Zo gauw je je eigen meid laat doen door een andere kerel kunnen er wel eens problemen komen .
Zij vind hem bvb better , jaloezie en mischien gaat ze dan ook achter je rug vreemd .
pi_164159776
Beter doe je een quatro. Dan kun je je meid airlocken.
pi_164160289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:04 schreef Teddy1988 het volgende:
Wel trio's kunnen leuk zijn .
Als het dan ook maar 2 dames zijn waar je het mee mag doen .
alhoewel het niet per se erg hoeft te zijn met 2 kerels , zolang jij maar de gene bent die door een stelletje is uitgenodigd , of als 2 vreemde kerels door 1 vrouw te zijn uitgenodigd of als 2 vrienden 1 vreemde meid delen .
Zo lang het maar niet de meid is waar jezelf mee bent , in die rode zee vaart maar 1 kapitein ;)
Alhoewel als daar een 2de meid of meer bij kan/mag slaan we het ook niet af ;)

Zo gauw je je eigen meid laat doen door een andere kerel kunnen er wel eens problemen komen .
Zij vind hem bvb better , jaloezie en mischien gaat ze dan ook achter je rug vreemd .
Oh en met een extra vrouw is het niet erg met kans op jaloezie?

Een trio kan best, met man of vrouw, als het voor beide goed voelt. Zo niet dan niet, ongeacht het geslacht dat je erbij haalt.
pi_164166315
De (tips) zijn niet meer nodig hebben het al gedaan!
pi_164166358
:')
pi_164166419
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:26 schreef Koettie het volgende:
:')
?
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 22:52:13 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_164166796
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:01:35 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164168131
Wat heb je al gedaan? Een andere man erbij gehaald?
En hoe vond zij het achteraf? En hoe vond jij het achteraf?
Willen jullie dat vaker doen of het toch liever bij een eenmalige gebeurtenis laten?

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164175043
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:01 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat heb je al gedaan? Een andere man erbij gehaald?
En hoe vond zij het achteraf? En hoe vond jij het achteraf?
Willen jullie dat vaker doen of het toch liever bij een eenmalige gebeurtenis laten?

:W
ja met een andere man, ze vond het leuk en ik ook denk wel dat we het nog eend gaan doen maar dan met iemand anders.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:11:13 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_164176185
Oke luek veel detaisl :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:47:07 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164177187
Jij vond het ook wel leuk!? Is ie met zijn lul ook in jouw buurt geweest? In de buurt van je mond of kont. Toen ie klaarkwam. heb je toen ook spetters op je gekregen? Hebben jullie mekaar ook gekust? Aangeraakt? Gestreeld?
Ongelooflijk, wat goor!
Ik bedoel, als dat 2 homo´s met elkaar doen heb ik daar helemaal geen moeite mee, daarvoor zijn het homo´s. Maar als hetero man zo iets doen, kan het me niet voorstellen, en als ik het probeer me voor te stellen, ga ik over mijn nek! Bah, vies!
Hoe voelde dat dan voor jou? Had jij daar geen moeite mee? Of ben je misschien ook een beetje homo (bisex)?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:50:27 #74
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164177280
heej maar Jvpd.. heb je die gast ondertussen al gepijpt?
of moet de trio nog komen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:56:15 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164177429
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:15 schreef Jvpd het volgende:

[..]

ja met een andere man, ze vond het leuk en ik ook denk wel dat we het nog eend gaan doen maar dan met iemand anders.
Ja Onnoman, de trio is al geweest, zie het citaat van ts zijn laatste post.
Of ze mekaar gepijpt hebben denk ik niet, het ging toch om de vrouw te plezieren. Hoewel hij zegt dat ie het ook leuk vond ......

Werkelijk, ik zou liever met 10 lelijke vrouwen als met 1 knappe man in bed willen liggen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164177704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij vond het ook wel leuk!? Is ie met zijn lul ook in jouw buurt geweest? In de buurt van je mond of kont. Toen ie klaarkwam. heb je toen ook spetters op je gekregen? Hebben jullie mekaar ook gekust? Aangeraakt? Gestreeld?
Ongelooflijk, wat goor!
Ik bedoel, als dat 2 homo´s met elkaar doen heb ik daar helemaal geen moeite mee, daarvoor zijn het homo´s. Maar als hetero man zo iets doen, kan het me niet voorstellen, en als ik het probeer me voor te stellen, ga ik over mijn nek! Bah, vies!
Hoe voelde dat dan voor jou? Had jij daar geen moeite mee? Of ben je misschien ook een beetje homo (bisex)?
Ik heb met die man niets gedaan, alleen met mijn lief!
pi_164177720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef Onnoman het volgende:
heej maar Jvpd.. heb je die gast ondertussen al gepijpt?
of moet de trio nog komen?
Heb hem niet gepijpt!!!!!
pi_164182143
Waarom is mijn reactie verwisselt door "doe normaal" ? Dat was gewoon normaal advies hoor. Wat TS vraagt is niet normaal _O-

Dingen verwijderen omdat je het er niet mee eens bent, erg triest aan deze paarse forums

Nou TS ik zou zeggen ja idd moet je doen seks hebben met een andere vent en die vent ook je vrouw laten neuken. Top idee!
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:46:58 #79
35723 crew  GGMM
pi_164182411
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom is mijn reactie verwisselt door "doe normaal" ? Dat was gewoon normaal advies hoor. Wat TS vraagt is niet normaal _O-

Dingen verwijderen omdat je het er niet mee eens bent, erg triest aan deze paarse forums

Nou TS ik zou zeggen ja idd moet je doen seks hebben met een andere vent en die vent ook je vrouw laten neuken. Top idee!
Ga janken dan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164182550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga janken dan.
Dat ben ik nu ook aan het doen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164187051
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom is mijn reactie verwisselt door "doe normaal" ? Dat was gewoon normaal advies hoor. Wat TS vraagt is niet normaal _O-

Dingen verwijderen omdat je het er niet mee eens bent, erg triest aan deze paarse forums

Nou TS ik zou zeggen ja idd moet je doen seks hebben met een andere vent en die vent ook je vrouw laten neuken. Top idee!
Voor commentaar op moderatie verwijs ik je graag door naar: SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #288
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:20:24 #82
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_164197904
Hé TS, gewoon een vraagje hè... Waar had ze zo snel een kerel vandaan getoverd?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:29:58 #83
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_164198136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar zij niet van jou
Waar baseer je dat op?
pi_164198199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Hé TS, gewoon een vraagje hè... Waar had ze zo snel een kerel vandaan getoverd?
Een vriend van mij
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:33:14 #85
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_164198225
Heren, nogmaals het vriendelijke verzoek om doorlopend topics te bestoken, die gaan over trio's, anale seks etc. met homofobe opmerkingen. Heb je niets met het onderwerp, klik gerust verder.
pi_164198679
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Een vriend van mij
_O- Daar had ze altijd al zo'n zin in.
Niks interessants hier.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:10:30 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_164199071


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 03-08-2016 15:12:24 (Ophouden nu) ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:10:40 #88
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_164199077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Een vriend van mij
Had jij dat geregeld, of had zij dat geregeld?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:11:09 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_164199090
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Een vriend van mij
Had ze die al langer op het oog?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_164203023
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:06 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Ik heb met die man niets gedaan, alleen met mijn lief!
Daarna friet gegeten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164211988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Had ze die al langer op het oog?
Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.
pi_164213187
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef Jvpd het volgende:
De (tips) zijn niet meer nodig hebben het al gedaan!
Met een neger?
pi_164214009
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met een neger?
Nee!!!
  donderdag 4 augustus 2016 @ 08:16:42 #94
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_164216657
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.
Toch dat stapje te ver.
Als dit geen troll is...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_164234412
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 08:16 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Toch dat stapje te ver.
Als dit geen troll is...
Als hij da vind skrol dan door in plaats van te reageren.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:08:04 #96
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164264467
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef Jvpd het volgende:

[..]

Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.
En die vriendin weet ervan en die doet de volgende ronde bij de mvv trio mee?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')