abonnement Unibet Coolblue
pi_165698580
Den Bosch is idd wel centraler, dan zou ik wel oor hebben. Kom dan weg rond Utrecht... klinkt gezellig, ook met vreemden haha
pi_165698606
Den Bosch vind ik ook nog wel te doen.
Tap tap tap
pi_165698698
Alleen in Den Bosch heb je niet een Efteling zitten of zo :') Niet dat dat voor mij een ramp is en hoeveel waarde anderen hier aan hechten? Maar bios en drankje in Den Bosch? Zal in Den Bosch toch wel een bioscoop zitten? :+
  zondag 2 oktober 2016 @ 10:24:12 #64
47102 Elvi
miemkwien
pi_165703384
Er is in Breda een reptielenhuis waar je ook slangen enzulks kunt aanraken (moet dat wel even checken of dat ook voor volwassenen is of dat kinderen voorrang krijgen :P ). Is dat misschien wat?
pi_165704390
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
Er is in Breda een reptielenhuis waar je ook slangen enzulks kunt aanraken (moet dat wel even checken of dat ook voor volwassenen is of dat kinderen voorrang krijgen :P ). Is dat misschien wat?
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Superleuk, maar wel klein. Je bent er wel zo doorheen. Denk dat ik er toen 1,5 tot 2 uur was
pi_165704428
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
Er is in Breda een reptielenhuis waar je ook slangen enzulks kunt aanraken (moet dat wel even checken of dat ook voor volwassenen is of dat kinderen voorrang krijgen :P ). Is dat misschien wat?
Sinds wanneer? :o
pi_165704485
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 11:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sinds wanneer? :o
2012 gok ik.

quote:
[...]Binnen ons 4de jaar van Reptielenhuis de Aarde[...]
http://www.deaardebreda.nl/
pi_165704497
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
Er is in Breda een reptielenhuis waar je ook slangen enzulks kunt aanraken (moet dat wel even checken of dat ook voor volwassenen is of dat kinderen voorrang krijgen :P ). Is dat misschien wat?
Bedankt voor de tip.
pi_165704776
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
Er is in Breda een reptielenhuis waar je ook slangen enzulks kunt aanraken (moet dat wel even checken of dat ook voor volwassenen is of dat kinderen voorrang krijgen :P ). Is dat misschien wat?
Volgens mij kun je vanaf morgen bij de AH voor korting sparen hiervoor :P
Tap tap tap
pi_165705941
Hm, lijkt op iets voor kinderen haha. Niet 25 :) En Breda is zo ver... Bioscoop is natuurlijk ook wel weer onpersoonlijk. Zal ook nog even meedenken...
pi_165714075
Lijkt me idd meer iets voor kinderen, en een tyfuseind weg, dat helpt ook niet echt ;(
Reptielen zijn tof!
A mind with a heart of it's own
  zondag 2 oktober 2016 @ 19:29:51 #72
47102 Elvi
miemkwien
pi_165714111
Omarm het kind in jezelf ;)
pi_165714841
quote:
17s.gif Op zondag 2 oktober 2016 11:22 schreef Juup© het volgende:

[..]

2012 gok ik.

[..]

http://www.deaardebreda.nl/
Ah vandaar. Zo vaak kom ik daar niet meer :P
pi_165716251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 19:28 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt me idd meer iets voor kinderen, en een tyfuseind weg, dat helpt ook niet echt ;(
Reptielen zijn tof!
Moet je ook niet in een uithoek gaan wonen :P
Tap tap tap
pi_165717877
Brabant meet, mogelijk ook wel interesse. Niet als het efteling wordt :+ ga volgende week en volgende maand al en nog 'n keer wordt me financieel te gek :+
pi_165719635
Zo, ja da's een beetje een Efteling-overdose 8-) Maar ben het met je eens DrMarten, veuls te ver!
pi_165723319
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je ook niet in een uithoek gaan wonen :P
}:|
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 09:49:55 #78
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_165744636
Doen we dit jaar weer een Sinterklaasmeeting? :D
You can only have the sunshine after the rain..
pi_165746129
Ik zie veel ideeën maar weinig concrete voorstellen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_165746724
Ik stem voor de Winterefteling of enge beesten aaien.
Tap tap tap
pi_165746753
Volgens mij hebben Elvi en ik ook een privémeet volgende week.
Tap tap tap
pi_165804951
Woon sinds kort in Den Haag, studeer in Leiden en kom uit het altijd mooie Zwolle. Op het moment ken ik vrijwel niemand in Den Haag en daar zou ik eigenlijk wel verandering in willen brengen.

Mochten er nog gezellige mensen hier in de omgeving wonen die zo af en toe ergens gezellig een biertje willen drinken of iets anders sociaals willen doen, dan hoor ik dat met alle liefde.

27 jaartjes oud trouwens.
pi_165867550
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook *O*
SPOILER: Zaterdag 15 oktober museumbezoek + rondleiding Museum Vrolik tijdens Weekend of Anatomy
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Ik weet niet of dit nog doorging maar het is dus uitverkocht :')
Tap tap tap
pi_165867700
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit nog doorging maar het is dus uitverkocht :')
Ja het ging nog door? Je hebt geen kaartjr nu? -O-
pi_165867841
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:19 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja het ging nog door? Je hebt geen kaartjr nu? -O-
Nee, misschien handig om de volgende keer dat er kaartjes gekocht worden even te overleggen want dit is nu al de tweede keer dat zoiets gebeurt.
Tap tap tap
pi_165868084
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, misschien handig om de volgende keer dat er kaartjes gekocht worden even te overleggen want dit is nu al de tweede keer dat zoiets gebeurt.
Naja ik ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat er voor zo'n populair event op tijd kaartjes gekocht moeten worden. Op de dag dat ik de meet erop zette waren er al tijdslots uitverkocht. Ik zou zoiets als eerst doen :aanmelden voor dr meet en dan meteen een kaartje kopen.

Als je nog heel graag wilt dan bieden er mensen op facebook en ticketswap nog kaartjes aan en anders ga ik gewoon alleen.
pi_165868112
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Naja ik ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat er voor zo'n populair event op tijd kaartjes gekocht moeten worden. Op de dag dat ik de meet erop zette waren er al tijdslots uitverkocht. Ik zou zoiets als eerst doen :aanmelden voor dr meet en dan meteen een kaartje kopen.

Als je nog heel graag wilt dan bieden er mensen op facebook en ticketswap nog kaartjes aan en anders ga ik gewoon alleen.
Ik heb al eerder gehad dat ik alleen overbleef bij een meet, dus eigenlijk zou er dan gezegd moeten worden 'meteen kaartjes kopen'. Ik was er nu ook te laat bij hoor, mijn schuld, maar het is dan gewoon niet duidelijk of het echt doorgaat en of ik een kaartje kan kopen zonder dat ik weer in m'n eentje overblijf. Ik wil nog wel gaan hoor, er is alleen nog plek op zondagochtend en samen is toch gezelliger :P heb je een linkje voor ticketswap en/of FB?
Tap tap tap
pi_165868317
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gehad dat ik alleen overbleef bij een meet, dus eigenlijk zou er dan gezegd moeten worden 'meteen kaartjes kopen'. Ik was er nu ook te laat bij hoor, mijn schuld, maar het is dan gewoon niet duidelijk of het echt doorgaat en of ik een kaartje kan kopen zonder dat ik weer in m'n eentje overblijf. Ik wil nog wel gaan hoor, er is alleen nog plek op zondagochtend en samen is toch gezelliger :P heb je een linkje voor ticketswap en/of FB?
Op de eventpagina bieden mensen kaartjes aan: https://www.facebook.com/events/1695464630717910/

En Ticketswap:
https://www.ticketswap.nl(...)cf-a6d4-005db400fc7d

Edit: ik heb trouwens niet de backstage tour maar de gewone.
pi_165868829
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Naja ik ging er vanuit dat mensen wel begrepen dat er voor zo'n populair event op tijd kaartjes gekocht moeten worden. Op de dag dat ik de meet erop zette waren er al tijdslots uitverkocht. Ik zou zoiets als eerst doen :aanmelden voor dr meet en dan meteen een kaartje kopen.
Dat vind ik zelf ook logisch. Ik vind overigens sowieso een meet plannen en vervolgens annuleren niet kunnen, tenzij vooraf duidelijk is dat er een minimum aantal deelnemers moet worden gehaald.
pi_165868900
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:54 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf ook logisch. Ik vind overigens sowieso een meet plannen en vervolgens annuleren niet kunnen, tenzij vooraf duidelijk is dat er een minimum aantal deelnemers moet worden gehaald.
Misschien dat het bij dingen met tickets duidelijk wordt aangegeven 'ik heb m'n ticket al' oid. Bij meets met meer animo gaat het vanzelf, maar ik zag nog wel gebeuren dat dit niet door zou gaan vanwege te weinig animo, zoals vorig jaar een keertje dus.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')