abonnement Unibet Coolblue
pi_7084188
Ik moet voor school een verslag maken over Merchandise van Tombraider/Lara Croft.

Heeft iemand hier weleens een site over gezien? Ik moet het nl analyseren. Ik heb wel verschillende shops op het net gezien, maar daar zie je alleen plaatjes.

Ik wil graag weten waarom ze het zo maken, en hoe, en wat de doelen er van zijn....

Iemand?

pi_7084350
kan je niks vinden op de site van de makers???
  maandag 2 december 2002 @ 10:42:36 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7098600
quote:
Op zondag 1 december 2002 12:57 schreef gieling.com het volgende:
kan je niks vinden op de site van de makers???
Idd, als je zoekt op merchandise of gewoon even de winkel binnenloopt, dan ben je zo achter de makers van die zooi, en als je de makers hebt dan kun je meer analyseren... Vraag ik me alleen af, wat heb je te analyseren bij zon poppetje?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:41:44 #5
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7254292
quote:
Op zondag 1 december 2002 12:40 schreef MauriX het volgende:
Ik moet voor school een verslag maken over Merchandise van Tombraider/Lara Croft.

Heeft iemand hier weleens een site over gezien? Ik moet het nl analyseren. Ik heb wel verschillende shops op het net gezien, maar daar zie je alleen plaatjes.

Ik wil graag weten waarom ze het zo maken, en hoe, en wat de doelen er van zijn....

Iemand?


waarom?
wat het doel is?
Daar heb je geen analyse voor nodig.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_7256474
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:41 schreef Smots het volgende:

[..]

waarom?
wat het doel is?
Daar heb je geen analyse voor nodig.

[afbeelding]


klopt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')