abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164122054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.

Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.

Mag een slotje op ik hoef voorlopig geen tips meer.
En terecht.
pi_164123219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.

Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.

Mag een slotje op ik hoef voorlopig geen tips meer.
Waar precies voel je je ziek van?
Make my day!
  zondag 31 juli 2016 @ 11:03:52 #78
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164126292
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.
Dus je vraagt om tips om er vervolgens niet meer naar te kijken? :|W

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.
Hmpf klinkt meer alsof ze je voor was en je ego nu pijn doet. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164126372
Zou TS gedumpt zijn met een appje dat zijn vriendin stiekem zijn fok user naam wist en hem voor was. :D
pi_164136513
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Norma_Jeane het volgende:Hmpf klinkt meer alsof ze je voor was en je ego nu pijn doet. :P
pi_164136769
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:09 schreef Basp1 het volgende:
Zou TS gedumpt zijn met een appje dat zijn vriendin stiekem zijn fok user naam wist en hem voor was. :D
Dat zou een bak zijn.
De lomperd gaat eerst romantisch eten met zijn vriendin en daarna maakt hij het uit. Dan ben je echt een lomperik van de bovenste plank.
En dan nog hier zeggen, ik hoef jullie tips niet meer. Nog zo'n fijne zet. Probeer je hem te helpen, krijg je een schop na.
Fijne knul is die TS.

Hopenlijk was zijn vriendin hem voor. *O*
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_164137422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.

Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.

Mag een slotje op ik hoef voorlopig geen tips meer.
Ookal dump je iemand, dan kun je nog liefdesverdriet krijgen. Maak niet de fout om toch weer bij elkaar te komen, daar ga je spijt van krijgen. Nu even door de zure appel bijten. Sterkte!
pi_164138782
Wat een topic :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_164139156
Gelukkig heeft TS nog een vakantie met een vriend in het vooruitzicht.
Sterkte jongen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164139385
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 01:21 schreef agter het volgende:

[..]

Waar precies voel je je ziek van?
Dat vijfgangendiner dat hij iets te snel naar binnen heeft gepropt omdat hij zo snel mogelijk naar die parkeerplaats wilde.
pi_164147140
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.

Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.

Mag een slotje op ik hoef voorlopig geen tips meer.
Weet je ook eens hoe het voelt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 augustus 2016 @ 06:47:53 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164147166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:16 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Nee, ik wil dat ze bij huis weg is. Ik verwacht een emotioneel gesprek wat wel even kan duren en wil dan niet gestoord worden door mijn schoonouders.
Doe het dan tijdens een wandeling: laat haar niet wachten en vertel gelijk dat je niet meer door wil gaan en als er nog rustig nagepraat moet worden kan je ook richting een koffietentje lopen.

Edit: oh, spuit 11
pi_164147404
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat vijfgangendiner dat hij iets te snel naar binnen heeft gepropt omdat hij zo snel mogelijk naar die parkeerplaats wilde.
En toen heeft uitgekotst.

"Schat, ik *burp* moet je *burp* wat vertelleeeeeAAAAAAAAAAAUUUUUURK"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Official ESF Kreviewer maandag 1 augustus 2016 @ 08:11:21 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164147472
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Waarom zit je te janken, je wilde er toch zelf een einde aan breien.
Want alleen de gedumpte mag het zwaar hebben?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_164151497
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2016 08:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Want alleen de gedumpte mag het zwaar hebben?
Dit,

en hoe is het gegaan TS?
Lambo of Rekt
pi_164153690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef KimJong-un het volgende:
Lees het topic nu pas. Ongelooflijk mensen, ik vraag om tips, niet om kritiek.

Restaurant is niet doorgegaan om verschillende redenen. Niet dat ik denk dat het zoveel verschil ha gemaakt na een vakantie en zoveel jaar samen zijn. Het doet 10x meer met me dan ik gedacht had. Sterker nog, ik voel me er ziek van.

Mag een slotje op ik hoef voorlopig geen tips meer.
Nou ja, dat restaurant idee was dan ook een zeer slecht idee, dat maakt kritiek en tip hetzelfde, doe het gewoon niet ;)

Dat het je zoveel doet vind ik niet zo gek. Ook al weet je zeker dat samen doorgaan niet de juiste beslissing is heb je toch 4 jaar gedeelt met iemand, lief gehad. Dat is niet allemaal zomaar ineens weg. Op het moment dat je dan echt die knoop doorhakt, het echt realiteit wordt dat het "uit' is, klaar is begint pas het echte afsluiten. Dat dat een beetje "rouw" bij jou veroorzaakt, het er toch even hard inhakt is normaal. Geef jezelf dus even wat tijd om te treuren, erken dat dat ok is en niet perse betekend dat je een fout hebt gemaakt door de relatie te stoppen.

Je leven zal vanaf nu anders zijn, je toekomstbeeld is anders, is allemaal nieuw en dat is even wennen. Maar het komt allemaal wel weer goed, bedenk je maar dat de pijn die je nu voelt je laat weten dat je een mens bent en dat het over zal gaan zodra je je een beetje settelt in je nieuwe leven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:00:02 #92
5365 Lief
Het sneeuwt
pi_164156450


[ Bericht 51% gewijzigd door Lief op 01-08-2016 16:03:11 ]
hartedief!
  maandag 1 augustus 2016 @ 17:18:58 #93
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_164158101
Gelukkig voor haar ga je het uitmaken, dan kan ze tenminste een normale echte vent zoeken.
pi_164158219
Lol ts, stakkerboi. Of het nu verzonnen is of niet
pi_164172798
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:18 schreef _Dizzy_ het volgende:
Gelukkig voor haar ga je het uitmaken, dan kan ze tenminste een normale echte vent zoeken.
Wat is dit nou voor een domme uitspraak joh :')

Als het niet meer werkt voor iemand in een relatie is het alleen maar eerlijk om te zeggen dat het niet meer gaat werken. Hij gaat haar niet nog een jaar aan het lijntje houden om vervolgens er misschien achter te komen dat hij dat een jaar eerder al vond, dat maakt het nog pijnlijker voor haar.

Eten en dan uitmaken was geen goed idee, okay fine. Maar het feit dat hij het in real afkapt zegt mij genoeg, namelijk dat hij wel een echte vent is en een moeilijk gesprek niet uit de weggaat. Genoeg mensen die het bij een lange whatsapp houden en er na een maand of 4 achterkomen dat het niet zo had gemoeten en dus weer aan komen kloppen voor excuses. Daarnaast is het hele eten en daarna uitmaken niet gebeurd, heeft hij gemeld en ben je alsnog stom aan het blaten.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:03:05 #96
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_164173272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:05 schreef Jihawti het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben in de regel voor de pragmatische aanpak maar dit is ronduit sadistisch te noemen. Heeft ze je hond doodgeschoten dat ze dit verdient?
:D _O-

Maar OT: altijd narrig als je niet weet hoe je een relatie moet beëindigen. Betekend dat je iig nog genoeg geeft om de gevoelens van de persoon die je achter laat. En daar is dan ook weer wat voor te zeggen.

Iig sterkte!
pi_164173366
Eerst lekker eten, dan dumpen in de auto en dan haar vervolgens weer bij haar ouders afleveren? _O- .

Geluk bij een ongeluk dat het etentje niet door is gegaan voor je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:22:37 #98
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164173804
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:18 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ookal dump je iemand, dan kun je nog liefdesverdriet krijgen.
Very true. Het was meer het achterhouden van hoe de breakup dan wel heeft plaatsgevonden dat me het gevoel gaf dat zij hem voor is geweest.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164174019
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:22 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Very true. Het was meer het achterhouden van hoe de breakup dan wel heeft plaatsgevonden dat me het gevoel gaf dat zij hem voor is geweest.
Als je het zelf al wil uitmaken lijkt me dit de ideale uitkomst juist. Het is veel pijnlijker om het af te breken met iemand die nog wel helemaal dol op jou is. Bedoel je breekt diegene zijn of haar hart daarmee en het is toch een persoon waar je (als het goed is) nog veel om geeft.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 19:44:58 #100
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_164183571
Ik heb mezelf weer een beetje herstelt. Ze was me zeker niet voor maar de break up was veel heftiger dan ik voor mogelijk had gehouden. Ik denk altijd erg rationeel en kan goed relativeren. Dat ik er zo emotioneel onder zou worden had ik niet verwacht. Het doet erg veel pijn.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')