abonnement Unibet Coolblue
pi_164089830


Downloads


Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
pi_164089895
Ben het trouwens eens met Probeer. Pokevision gebruiken is gewoon cheaten. Mensen die het argument gebruiken "omdat de nearby niet werkt" zijn :') Het gaat een beetje hoe je het prcies gebruikt. Gebruik dan alleen de pokevision op je huidige locatie (dan komt het overeen met de normale nearby functie), en ga niet de hele kaart over. Het moet toch een beetje onvoorspelbaar blijven.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164089903
https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Pokemon

Franse, Duitse, Koreaanse, Japanse namen.

16 Taubsi Pidgey Roucool

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ken de tekenfilm in t Engels. Zo oud ben ik al. Pre-nasynch-era!

Is ie op een gegeven moment niet ook nagesynchroniseerd bij ons? En hebben we toen de engelse namen gehouden? In principe zijn dat natuurlijk ook aangepaste namen, want t is Japans :D
Ja, hier was het ook Nederlands, want tekenfilm, dus slecht voorbeeld eigenlijk. :D
Hotapnyc
pi_164089920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Net zoals users er voordeel uit halen door bij grote plaatsen te wonen met heel veel pokestops en spawns waar regelmatig goede pokemon zijn te vinden. Als je daar niet woont dan ben je dus veroordeeld tot het vangen van pidgeys, weedles en ratatas.
Dus omdat sommige mensen een talent hebben voor wielrennen en anderen niet, mogen die anderen doping gebruiken? Dat slaat toch helemaal nergens op. Alles ter wereld kost voor sommige mensen meer moeite dan voor anderen, maar ik zit hier in een kneitskutdorp momenteel en vang nog steeds een Haunter, Bulbasaur en Koffing. Kom ik veel Weedle, Pidgey en Rattata tegen? Ja. Zijn er idioot veel minder pokéstops? Ja. Is het spel nu niet meer leuk? Onzin.

Ik gebruik het ook niet, vind ik niet leuk. Verder moet iedereen zelf weten wat 'ie doet natuurlijk, maar dit argument vond ik even gruwelijke onzin. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_164089939
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:45 schreef Norrage het volgende:
Ben het trouwens eens met Probeer. Pokevision gebruiken is gewoon cheaten. Mensen die het argument gebruiken "omdat de nearby niet werkt" zijn :') Het gaat een beetje hoe je het prcies gebruikt. Gebruik dan alleen de pokevision op je huidige locatie (dan komt het overeen met de normale nearby functie), en ga niet de hele kaart over. Het moet toch een beetje onvoorspelbaar blijven.....
Dat doe ik ook. Anders kan ik er toch ook nooit op tijd zijn? Die dingen blijven niet eeuwig zitten.
In the darkest night, we are the flame.
pi_164089947
Mijn hemel, ik dacht nog.. oh eindelijk weer een leuke positieve SC. Maar na vandaag denk ik dat we berg af zijn gegaan. #drama
pi_164089958
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:41 schreef Loux het volgende:

[..]

Werkelijk, wie denk jij eigenlijk dat je bent? De forum-moraalpolitie? "Als men gewoon eerlijk zou zijn...." Bohboh... You're pathetic. Het is een spelletje.
Hoe rijm je 'het is maar een spelletje' met het feit dat je het blijkbaar zo serieus neemt dat normaal spelen niet meer voldoet en je grijpt naar cheats om verder in het spel te komen?

Beetje jammer dat je er zo heftig op reageert. De persoonlijke beledigingen mogen achterwege blijven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164089988
Ik heb seizoen 1,2 & 3 van Pokemon gedownload :@ vanaf seizoen 4 wordt het 2nd gen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:48:47 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164090004
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb seizoen 1,2 & 3 van Pokemon gedownload :@ vanaf seizoen 4 wordt het 2nd gen.
Heb er ook aan zitten denken weer eens te kijken, for old times sake!
Maar ben eerst aan Attack on Titan begonnen :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164090009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus omdat sommige mensen een talent hebben voor wielrennen en anderen niet, mogen die anderen doping gebruiken? Dat slaat toch helemaal nergens op. Alles ter wereld kost voor sommige mensen meer moeite dan voor anderen, maar ik zit hier in een kneitskutdorp momenteel en vang nog steeds een Haunter, Bulbasaur en Koffing. Kom ik veel Weedle, Pidgey en Rattata tegen? Ja. Zijn er idioot veel minder pokéstops? Ja. Is het spel nu niet meer leuk? Onzin.

Ik gebruik het ook niet, vind ik niet leuk. Verder moet iedereen zelf weten wat 'ie doet natuurlijk, maar dit argument vond ik even gruwelijke onzin. :P
Welk level ben je?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:49:56 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164090028
Je weet dat je te veel speelt als:

Een manager de kamer inloopt met een mededeling en "Rapapaaa rapapaaa" doet ter aankondiging, en ik zeg "Nee, het is Rattata!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164090034
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:46 schreef Loux het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Anders kan ik er toch ook nooit op tijd zijn? Die dingen blijven niet eeuwig zitten.
Dat is toch gewoon cheaten? Niet de manier waarop de makers het bedoeld hebben....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164090063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Je weet dat je te veel speelt als:

Een manager de kamer inloopt met een mededeling en "Rapapaaa rapapaaa" doet ter aankondiging, en ik zeg "Nee, het is Rattata!!"
_O-
pi_164090067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe rijm je 'het is maar een spelletje' met het feit dat je het blijkbaar zo serieus neemt dat normaal spelen niet meer voldoet en je grijpt naar cheats om verder in het spel te komen?

Beetje jammer dat je er zo heftig op reageert. De persoonlijke beledigingen mogen achterwege blijven.
Het is een spelletje. Spelletjes moeten leuk blijven. Alleen weedles vangen is na drie weken niet meer zo leuk. Er lekker op uit gaan om iets beters te vangen dan dat wel. Tadaa. Overigens kom ik nooit in een gym en vang ik ze alleen voor mijn eigen lijstje. Niemand die last van me heeft dus.
Maar goed, ik begin nu net zulke irritante verbeten vormen aan te nemen om mijn gelijk te halen als jij, dus ik ben er wel klaar mee; jouw negativiteit gaat op de block en ik ga er lekker met mijn kleine broertje op uit om die charizard op de hoek hier te vangen; family bonding!


Geintje natuurlijk.
In the darkest night, we are the flame.
pi_164090078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heb er ook aan zitten denken weer eens te kijken, for old times sake!
Maar ben eerst aan Attack on Titan begonnen :@
Die heb ik ook gekeken + de live action movie :D die is ook wel grappig
pi_164090079
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon cheaten? Niet de manier waarop de makers het bedoeld hebben....
Die downtime en inlogerrors, boh, geniaal van de makers.. zodat we niet verslaafd worden _O_
pi_164090101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Welk level ben je?
21. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_164090108
Ah yeahh net een Snorlax naast m'n kantoor gevangen. Toch mooi 132 CP! En dat terwijl ik level 22 ben :')
pi_164090126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:53 schreef DannyDeko het volgende:
Ah yeahh net een Snorlax naast m'n kantoor gevangen. Toch mooi 132 CP! En dat terwijl ik level 22 ben :')
Wees blij, weet je hoeveel ballen het zou kosten als je candies moet grinden tegen alleen maar 800+ pokemon :D
pi_164090127
Ik gebruik de Pokemon GO desktop app op mijn telefoon, en laat hem alleen mijn wijk scannen waar ik dat moment in loop, en dan ga ik achter de Pokemon aan.

Ik geef toe, als de stapjes werken wordt het meer een speurtocht en nu heb je een licht voordeel omdat je direct weet welke kant je op moet.

Daarom ga ik er ook mee stappen als de stapjes weer werken :)
pi_164090141
Ik neuk jullie allemaal de Pokemon
pi_164090144
bijna level 22, heb alleen teveel Weedles getransferd om weer een lucky egg session te houden :')
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:56:59 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164090177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O-
Maar m'n baas speelt ook. Ik vraag al steeds om meer candy zodat ik kan evolven naar een betere werknemer :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164090190
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik gebruik de Pokemon GO desktop app op mijn telefoon, en laat hem alleen mijn wijk scannen waar ik dat moment in loop, en dan ga ik achter de Pokemon aan.

Ik geef toe, als de stapjes werken wordt het meer een speurtocht en nu heb je een licht voordeel omdat je direct weet welke kant je op moet.

Daarom ga ik er ook mee stappen als de stapjes weer werken :)
Jup. Same here. Die speurtocht was zo leuk, dat mis ik ook. Twee weken geleden om 1 uur 's nachts met mijn broertje achter een Seadra aan gejaagd en steeeds werd dat 1 stapje weer 2 stapjes... Aaargh haha! Uiteindelijk wel gevonden, dat was wel een heel bevredigend moment. :D
In the darkest night, we are the flame.
pi_164090201
Ik kan m'n Oddish evolueren maar dat sterkste ding is nog niet eens op 2/3e van z'n arc. Nou ga ik eerder voor de Pokédex dan voor CP killers, maar ik kom zo vreselijk weinig Oddish (en sowieso grass Pokémon) tegen dat ik dat dan weer een beetje zonde vind. :') De dubio... Kan zo'n beest ook uit een ei komen?
Your opinion of me is none of my business.
pi_164090224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:58 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan m'n Oddish evolueren maar dat sterkste ding is nog niet eens op 2/3e van z'n arc. Nou ga ik eerder voor de Pokédex dan voor CP killers, maar ik kom zo vreselijk weinig Oddish (en sowieso grass Pokémon) tegen dat ik dat dan weer een beetje zonde vind. :') De dubio... Kan zo'n beest ook uit een ei komen?
Oddish kan uit een 5km ei komen :Y
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 14:59:21 #27
42184 crew  DaMart
pi_164090226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:58 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan m'n Oddish evolueren maar dat sterkste ding is nog niet eens op 2/3e van z'n arc. Nou ga ik eerder voor de Pokédex dan voor CP killers, maar ik kom zo vreselijk weinig Oddish (en sowieso grass Pokémon) tegen dat ik dat dan weer een beetje zonde vind. :') De dubio... Kan zo'n beest ook uit een ei komen?
:Y.

Bij mij kwam een Oddish uit een 5km-ei :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_164090238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:58 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan m'n Oddish evolueren maar dat sterkste ding is nog niet eens op 2/3e van z'n arc. Nou ga ik eerder voor de Pokédex dan voor CP killers, maar ik kom zo vreselijk weinig Oddish (en sowieso grass Pokémon) tegen dat ik dat dan weer een beetje zonde vind. :') De dubio... Kan zo'n beest ook uit een ei komen?
Jazeker, ik vond laatst een wilde 607 Oddish. Twee dagen later kreeg ik er een 637 uit en is nu een mooie 950 gloom :)
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 15:00:19 #29
364681 over_hedge
pi_164090245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar m'n baas speelt ook. Ik vraag al steeds om meer candy zodat ik kan evolven naar een betere werknemer :P
Enige waar je in evolueert van veel candy is naar een snorlax
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164090247
Laat ik er daar nou net een shitload van hebben, chill. Dan wacht ik nog even af, thanks! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_164090250
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wees blij, weet je hoeveel ballen het zou kosten als je candies moet grinden tegen alleen maar 800+ pokemon :D
True, maar het was pas m''n eerste snorlax. Had er liever een van 1200+ gehad ;)
pi_164090261
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik gebruik de Pokemon GO desktop app op mijn telefoon, en laat hem alleen mijn wijk scannen waar ik dat moment in loop, en dan ga ik achter de Pokemon aan.

Ik geef toe, als de stapjes werken wordt het meer een speurtocht en nu heb je een licht voordeel omdat je direct weet welke kant je op moet.

Daarom ga ik er ook mee stappen als de stapjes weer werken :)
Zo moet je het gebruiken ja!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164090263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:00 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

True, maar het was pas m''n eerste snorlax. Had er liever een van 1200+ gehad ;)
Ja en ik was liever Ryan Renolds geweest. Maar helaas krijgen we niet altijd wat we willen :D
pi_164090268
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zo moet je het gebruiken ja!
#TeamMoraal
pi_164090309
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:51 schreef Loux het volgende:

[..]

Het is een spelletje. Spelletjes moeten leuk blijven. Alleen weedles vangen is na drie weken niet meer zo leuk. Er lekker op uit gaan om iets beters te vangen dan dat wel. Tadaa. Overigens kom ik nooit in een gym en vang ik ze alleen voor mijn eigen lijstje. Niemand die last van me heeft dus.
Maar goed, ik begin nu net zulke irritante verbeten vormen aan te nemen om mijn gelijk te halen als jij, dus ik ben er wel klaar mee; jouw negativiteit gaat op de block en ik ga er lekker met mijn kleine broertje op uit om die charizard op de hoek hier te vangen; family bonding!

Geintje natuurlijk.
Ja en nu ben ik er ook wel klaar mee zeg. Blijkbaar is het cheaten al zodanig geaccepteerd dat wanneer iemand er over begint, diegene weggezet wordt als de zeikerd die het verpest voor de rest. Of vind je het serieus normaal dat iemand me een autist noemt, en jij me wegzet als pathetic? Dat is toch verdomme de omgekeerde wereld of niet dan? Jij bent hier degene met de moreel ambigue opvatting, niet ik. Blijf het maar lekker tegenover jezelf verantwoorden. Doos.

En ik maar denken dat binnen gaming community's, cheaten hoofdzonde nummer 1 is.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:03:55 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164090324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:59 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Oddish kan uit een 5km ei komen :Y
Ja, had ik :Y eentje van 343CP
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 juli 2016 @ 15:04:53 #37
364681 over_hedge
pi_164090349
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb seizoen 1,2 & 3 van Pokemon gedownload :@ vanaf seizoen 4 wordt het 2nd gen.
Staat ook gewoon op netflix :P :Laatst in een dronkenbui aflevering 1 en 2 zitten kijken. Maar damn wat is het eigenlijk kut _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164090354
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja en nu ben ik er ook wel klaar mee zeg. Blijkbaar is het cheaten al zodanig geaccepteerd dat wanneer iemand er over begint, diegene weggezet wordt als de zeikerd die het verpest voor de rest. Dat is toch verdomme de omgekeerde wereld of niet dan? Jij bent hier degene met de moreel ambigue opvatting, niet ik. Blijf het maar lekker tegenover jezelf verantwoorden. Doos.

En ik maar denken dat binnen gaming community's, cheaten hoofdzonde nummer 1 is.
Zeker nooit CS:GO gespeeld? Daar word je doodgegooid met cheaters. Als men daar denkt dat je cheat wordt er niet gezeurd en geklaagd, maar zetten ze gewoon zelf hun cheats aan :')
pi_164090359
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, had ik :Y eentje van 343CP
Het is dat ik hier wat meer om de pokedex geef dan in de Pokemon gameboy games anders had ik ze weg gedaan _O-
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:05:53 #40
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164090372
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon cheaten? Niet de manier waarop de makers het bedoeld hebben....
Is het spel nu wel zoals bedoeld?
pi_164090380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Staat ook gewoon op netflix :P :Laatst in een dronkenbui aflevering 1 en 2 zitten kijken. Maar damn wat is het eigenlijk kut _O-
Je hebt ook Pokemon Origins op youtube. Heb pas 2 afleveringen gezien maar het lijkt erop alsof ze een iets meer volwassen versie van de pokemon cartoons wilde namaken
pi_164090392
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Is het spel nu wel zoals bedoeld?
In ieder geval niet dat je op een illegale kaart gaat kijken naar waar de pokemon zitten :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:06:45 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164090393
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Is het spel nu wel zoals bedoeld?
Ik heb nog nooit met de makers om de koffietafel gezeten, dus kan slechts gissen naar hoe ze "het spel bedoeld hebben". ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164090396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:05 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Zeker nooit CS:GO gespeeld? Daar word je doodgegooid met cheaters. Als men daar denkt dat je cheat wordt er niet gezeurd en geklaagd, maar zetten ze gewoon zelf hun cheats aan :')
cs1.5 en 1.6 jaren gespeeld. Ja, bepaalde pubs zaten vol cheaters. Maar binnen PCW's (op amateurniveau) toch echt al een enorme zonde. Om over grotere toernooien maar niet te spreken, daar werd je met je pc gewoon keihard uitgemieterd wanneer je betrapt werd op cheaten. Al dan niet fysiek.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164090417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja en nu ben ik er ook wel klaar mee zeg. Blijkbaar is het cheaten al zodanig geaccepteerd dat wanneer iemand er over begint, diegene weggezet wordt als de zeikerd die het verpest voor de rest. Of vind je het serieus normaal dat iemand me een autist noemt, en jij me wegzet als pathetic? Dat is toch verdomme de omgekeerde wereld of niet dan? Jij bent hier degene met de moreel ambigue opvatting, niet ik. Blijf het maar lekker tegenover jezelf verantwoorden. Doos.

En ik maar denken dat binnen gaming community's, cheaten hoofdzonde nummer 1 is.
Vind je de manier waarop ik het gebruik (hierboven beschreven) ook cheaten dan ?
pi_164090424
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

In ieder geval niet dat je op een illegale kaart gaat kijken naar waar de pokemon zitten :P
Heeft Niantic zich ooit uitgesproken over Pokevision en soort gelijke zaken?

Wie weet zien zij het wel als iets leuks wat door de community g emaakt is en wat iets toevoegd. Ik weet het niet, maar nu klinkt het heel erg dat jij en probeer Niantic gebruiken om jullie eigen mening door te drammen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:08:14 #47
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164090428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja en ik was liever Ryan Renolds geweest. Maar helaas krijgen we niet altijd wat we willen :D
Nooit je dromen opgeven... Ryan ;)
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:08:52 #48
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164090448
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit met de makers om de koffietafel gezeten, dus kan slechts gissen naar hoe ze "het spel bedoeld hebben". ;)
3 stapjes werken niet.. dus niet zoals bedoeld toch? :P

En ik had ook ergens gelezen dat ze wel iets met een website/map wilde doen
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:09:38 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164090464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Heeft Niantic zich ooit uitgesproken over Pokevision en soort gelijke zaken?

Wie weet zien zij het wel als iets leuks wat door de community g emaakt is en wat iets toevoegd. Ik weet het niet, maar nu klinkt het heel erg dat jij en probeer Niantic gebruiken om jullie eigen mening door te drammen.
Zie de EULA.
Die is zeer duidelijk.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:10:27 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164090482
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb seizoen 1,2 & 3 van Pokemon gedownload :@ vanaf seizoen 4 wordt het 2nd gen.
Staan ook gewoon op Netflix, das veel gemakkelijker :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')