abonnement Unibet Coolblue
pi_164127389
quote:
raar verhaal dat hele incirlik gebeuren sinds dag 1.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164127453
Turkse astrologen zagen de couppoging al ruim voor jullie ook maar iets wisten. :6



http://www.hurriyet.com.t(...)91&_sgm_action=click

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 12:20:32 ]
  zondag 31 juli 2016 @ 12:22:12 #278
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_164127486
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

turkije staat niet gelijk aan tayyip.
Wel in toenemende mate.
pi_164127493
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:20 schreef Triggershot het volgende:
Turkse astrologen zagen de couppoging al ruim voor jullie ook maar iets wisten. :6

[ afbeelding ]

http://www.hurriyet.com.t(...)91&_sgm_action=click
git yav :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164127504
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wel in toenemende mate.
hij domineert steeds meer de politiek. das wat anders.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164127535
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 09:52 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Merkel heeft aangegeven dat het alleen via facetime op en mobieltje mag. Dat vond Erdoğan echter geen goed idee.
Laatste x dat Erdogan via facetime het volk aansprak was de EU niet blij met de uitkomst.
  zondag 31 juli 2016 @ 12:28:33 #282
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_164127571
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij domineert steeds meer de politiek. das wat anders.
De maatschappij als geheel, ja.
pi_164127574
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:20 schreef Triggershot het volgende:
Turkse astrologen zagen de couppoging al ruim voor jullie ook maar iets wisten. :6

[ afbeelding ]

http://www.hurriyet.com.t(...)91&_sgm_action=click
Waarom zeiden ze dan niks? :')
pi_164127638
quote:
Erdoğan assassination team soldiers were all Gülenists, detained soldier says

Sergeant Zekeriya Kuzu, who was arrested on Saturday along with two other pro-coup commandoes for attempting to assassinate President Recep Tayyip Erdoğan on July 15, confessed that all soldiers involved in the assassination attempt were members of the Gülenist Terror Organization (FETÖ).

Sergeant Kuzu, who is allegedly the main Gülenist figure at Çiğli Air Base, pleaded guilty and confessed in his testimony that he is affiliated with Gülenists and has been in contact with them since 2007.
Erdoğan assassination team soldiers were all Gülenists, detained soldier says

He said that Major General Gökhan Şahin Sönmezateş told the group of soldiers headed towards Erdoğan's hotel to assassinate him to 'take the president and come back.'

In his testimony, Kuzu said that he asked the assassination team if all of them were affiliated with the Gülen Movement and nobody denied it.

After the confrontation with police at the hotel where President Erdoğan and his family were staying in Marmaris, Major Şükrü told all soldiers to take money from police officers who were killed.

Kuzu also said that the major and lieutenant told him that they would be killed by Gülenists if they are detained by authorities.

Gülenists in the military were instructed to act like they do not know each other even if they met outside the military and were told to report everything happening at the base to FETÖ's representative there, Kuzu said, and added that he met and spoke with other Gülenists in person rather than through phone conversations.

Seven soldiers involved in the assassination attempt on President Erdoğan at his hotel in Marmaris during the July 15 failed coup were detained in southwestern Turkey on Monday.

10 more soldiers still remain at large.

An operation is still underway to capture other soldiers who attacked the hotel the night of the coup, narrowly missing the president, who had left for Istanbul after learning of the coup attempt.

So far, 25 soldiers have been remanded in custody for their alleged links to the Marmaris attack.

On July 15, a group of rogue soldiers linked to the Gülenist Terror Organization (FETÖ) attempted to topple the democratically elected government in Turkey and bring martial law in effect. The attempt was prevented by the military loyal to the government along with police units and millions of people in favor of democracy. Over 230 civilians were killed and at least 1,500 people were injured. Opposition parties have united in condemnation of the coup attempt, denouncing it in the harshest terms and underscoring their determination to preserve democracy and rule of law in Turkey.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164127702
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 12:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Waarom zeiden ze dan niks? :')
:')
pi_164127952
erdo die door het stof gaat zie je niet vaak

quote:
We were mistaken about Gülen movement, says President Erdoğan

President Recep Tayyip Erdoğan said on July 30 that the government was seriously mistaken about the Gülen movement, which was blamed for the failed coup attempt of July 15.

“Look, if it was said 20 years ago, 15, 10 or even three-four years ago, believe me, I had not thought that much [about a coup attempt]. Unfortunately, we were seriously mistaken. May God forgive us,” Erdoğan said during an interview with private broadcaster ATV, referring to the alleged role of the movement in the failed coup attempt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164130422
Veel Turken beklagen zich over de berichtgeving in de Westerse pers over Turkije. Westerse journalisten zouden niets van Turkije snappen en puur en alleen afgaan op hun anti-Turkse onderbuikgevoelens.

Volgens historicus Murat Bardakci is dit geen nieuw verschijnsel. Sinds kranten in de jaren 1800 gemeengoed werden, worden Ottomaanse sultans als bloeddorstige dictators en Turkse burgers als schaapachtige volgelingen geportretteerd. Als je de oude kranten erbij pakt zie je dat zelfs president Atatürk - niet bepaald gelovig - destijds niet aan dit lot ontkwam.

Daarom is de teleurstelling onder Turken over de kwaliteit van de berichtgeving misplaatst. Het verwachtingspatroon moet worden bijgesteld. Het was zo, het is zo en het zal zo blijven, zegt de historicus.

Ik deel dit pessimisme niet, in het licht van toenemende mobiliteit van mensen en informatie zal het beeld ooit kantelen, maar toch is dit historische perspectief interessant om de aard van het probleem in kaart te brengen.
pi_164132401
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef Bilge het volgende:
Veel Turken beklagen zich over de berichtgeving in de Westerse pers over Turkije. Westerse journalisten zouden niets van Turkije snappen en puur en alleen afgaan op hun anti-Turkse onderbuikgevoelens.

Volgens historicus Murat Bardakci is dit geen nieuw verschijnsel. Sinds kranten in de jaren 1800 gemeengoed werden, worden Ottomaanse sultans als bloeddorstige dictators en Turkse burgers als schaapachtige volgelingen geportretteerd. Als je de oude kranten erbij pakt zie je dat zelfs president Atatürk - niet bepaald gelovig - destijds niet aan dit lot ontkwam.

Daarom is de teleurstelling onder Turken over de kwaliteit van de berichtgeving misplaatst. Het verwachtingspatroon moet worden bijgesteld. Het was zo, het is zo en het zal zo blijven, zegt de historicus.

Ik deel dit pessimisme niet, in het licht van toenemende mobiliteit van mensen en informatie zal het beeld ooit kantelen, maar toch is dit historische perspectief interessant om de aard van het probleem in kaart te brengen.
het was (deels) de vreemde turk waardoor de eerste kruistocht werd opgezet. het was de vreemde turk die uiteindelijk het oost romeinse rijk vernietigde en constantinopel veroverde, het was de vreemde turk die over de gehele balkan eeuwen lang heerste. zo kan je wel ff doorgaan. het is eigenlijk sinds dat de banden middels handel en migratie van en naar het westen groter werd dat het beeld deels veranderde en we zitten pas aan het begin van dat proces.
we worden steeds meer en meer een global village. steeds meer en meer hebben we met elkaar te maken en steeds meer en meer leren we elkaar kennen. en lopen we uiteraard nog steeds tegen een collectieve onderbewustzijn van velen in het westen dat DE TURK een vreemde bedreiging is. zelfs als een "liberaal" guy verhofstad in het europese parlement de historisch zwaar beladen woorden gebruikt als, "we hebben de sleutels van de poorten van europa ingeleverd aan de sultan", is dit een uiting van die collectieve onderbewuste, dat DE TURK nu eenmaal nog steeds een bedreiging is.
ik ben ook hoopvol in die zin dat we steeds meer en meer een global village worden en dat we elkaar hard nodig hebben om de problemen in de wereld aan te pakken, maar ik besef me ook dat dit soort processen van een collectieve verandering van de referentiekader je echt niet binnen een generatie ff regelt, maar dat het meerdere generaties nog zal duren, eer we echt resultaat boeken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164132552
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:35 schreef Bilge het volgende:
Veel Turken beklagen zich over de berichtgeving in de Westerse pers over Turkije. Westerse journalisten zouden niets van Turkije snappen en puur en alleen afgaan op hun anti-Turkse onderbuikgevoelens.

Volgens historicus Murat Bardakci is dit geen nieuw verschijnsel. Sinds kranten in de jaren 1800 gemeengoed werden, worden Ottomaanse sultans als bloeddorstige dictators en Turkse burgers als schaapachtige volgelingen geportretteerd. Als je de oude kranten erbij pakt zie je dat zelfs president Atatürk - niet bepaald gelovig - destijds niet aan dit lot ontkwam.

Daarom is de teleurstelling onder Turken over de kwaliteit van de berichtgeving misplaatst. Het verwachtingspatroon moet worden bijgesteld. Het was zo, het is zo en het zal zo blijven, zegt de historicus.

Ik deel dit pessimisme niet, in het licht van toenemende mobiliteit van mensen en informatie zal het beeld ooit kantelen, maar toch is dit historische perspectief interessant om de aard van het probleem in kaart te brengen.
Ik denk dat de sleutel hiervan grotendeels bij de Turken zelf ligt.
Zolang zij journalisten arresteren en vrije pers niet mogelijk maken, kunnen ze ook zelf dit beeld niet nuanceren.
Het staat ze vrij om zelf objectieve berichtgeving ter hand te nemen.
Make my day!
pi_164132869
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:47 schreef agter het volgende:

[..]

Ik denk dat de sleutel hiervan grotendeels bij de Turken zelf ligt.
Zolang zij journalisten arresteren en vrije pers niet mogelijk maken, kunnen ze ook zelf dit beeld niet nuanceren.
Het staat ze vrij om zelf objectieve berichtgeving ter hand te nemen.
Gewoon :')

Het gaat erom dat het ANP en de Nederlandse politiek geen enige moeite hebben gedaan om een delegatie naar Turkije te sturen om zich te informeren over de situatie. De Duitsers hebben dat bijvoorbeeld direct na de coup wel gedaan. En Merkel vond de reacties van de Turkse regering op de coup wel begrijpelijk in een officiële verklaring, nadat ze zich had geïnformeerd.

Zie je het verschil? Wel moeite doen en niet gelijk schreeuwen over persvrijheid :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 31 juli 2016 @ 16:06:23 #291
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_164132919
De politieke toekomst van Merkel is dan ook afhankelijk van ome Erdo dus is in die zin geen onafhankelijke graadmeter.
  zondag 31 juli 2016 @ 16:21:26 #292
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_164133226
http://www.telegraaf.nl/b(...)sis_omsingeld__.html

Turkije heeft opdracht van vriend Poetin om de NAVO uit Turkije te trappen, nou laten we dat maar doen dan , snel die kernwapens terug

Poetin en Erdogan
= Hitler en Mussolini


quote:
INCIRLIK - Zo'n 7000 militairen hebben in de nacht van zaterdag op zondag de vliegtuigbasis Incirlik omsingeld. Alle toegangswegen tot de NAVO-basis waren tijdelijk afgesloten
.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_164135128
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:03 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gewoon :')

Het gaat erom dat het ANP en de Nederlandse politiek geen enige moeite hebben gedaan om een delegatie naar Turkije te sturen om zich te informeren over de situatie. De Duitsers hebben dat bijvoorbeeld direct na de coup wel gedaan. En Merkel vond de reacties van de Turkse regering op de coup wel begrijpelijk in een officiële verklaring, nadat ze zich had geïnformeerd.

Zie je het verschil? Wel moeite doen en niet gelijk schreeuwen over persvrijheid :')
ja maar ingnorance is bliss en alles, daarnaast waarom zou je moeite doen om je zelf te verdiepen in de materie als je van een afstand toch wel alles beter ziet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164135157
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sis_omsingeld__.html

Turkije heeft opdracht van vriend Poetin om de NAVO uit Turkije te trappen, nou laten we dat maar doen dan , snel die kernwapens terug

Poetin en Erdogan
= Hitler en Mussolini

[..]

.
de turken moet doen wat noodzakelijk is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 juli 2016 @ 18:37:43 #295
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_164136194
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turken moet doen wat noodzakelijk is
ja de russen bombarderen als ze in opstand komen tegen Poetin en VV

maar goed ook aan die Turken in de NAVO heb je ook niets
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_164136975
Mooi gebaar!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_164137758
Is het ook bekend hoe het met al die duizenden mensen gaat die zijn opgepakt? Hoor er niks meer over.
pi_164137822
_O- _O- _O-

quote:
Turkije wil definitieve datum van EU voor opheffing visumplicht

De Europese Unie moet de visumplicht voor Turken uiterlijk in oktober opheffen, anders blaast Turkije het vluchtelingenakkoord op.


Dat dreigement heeft de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu geuit in een interview met het Duitse dagblad Frankfurter Allgemeine.

De EU stelde Turkije opheffing van de visumplicht in het vooruitzicht in ruil voor het indammen van de vluchtelingenstroom richting Europa. Sinds de vluchtelingendeal werd gesloten zijn veel lidstaten steeds huiveriger geworden om de visumplicht daadwerkelijk op te heffen, onder meer vanwege een reeks aanslagen in Europa.

Daar komt bij dat de Turkse regering sinds de mislukte staatsgreep van 15 juli zich autocratischer gedraagt. Er wordt in Turkije zelfs gesproken over herinvoering van de doodstraf, iets wat volgens Brussel definitief het einde van de toetredingsgesprekken zou betekenen.

De Turkse regering "verwacht een concrete termijn" voor afschaffing van de visumplicht, aldus de minister. "Het kan begin of midden oktober worden, maar we willen een vaste datum."
Door: ANP
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164137962
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[..]

Waarom is de visum kwestie zo belangrijk? Niemand schiet er wat mee op, behalve iets minder papierwerk.
pi_164138122
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom is de visum kwestie zo belangrijk? Niemand schiet er wat mee op, behalve iets minder papierwerk.
scheelt een hele hoop gedoe voor turken om naar het schengen gebied te komen. voor nederlanders die naar TR gaan is het idd iets minder papierwerk en twee tientjes wat is het?

goed voor zakenlui en toerisme met name.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')