abonnement Unibet Coolblue
pi_164072918
quote:
AMSTERDAM Een Amsterdamse politieman is in mei in Enschede gearresteerd. Zijn collega's bij een politiebureau in die stad geloofden niet dat hij bij de politie werkt. Deze week deed de Amsterdammer, die vorig jaar nog bekroond werd als 'modelagent', aangifte tegen hen.

Dat meldt het NRC op basis van interne documenten en een gesprek met de Marokkaans-Nederlandse Anis Raiss (29).

Raiss werd aangehouden op het politiebureau in Enschede, nadat hij zich daar had voorgesteld als agent. Hij kreeg vervolgens van zijn collega's te horen "dat hij er helemaal niet uitziet als agent". Een brigadier die er bij werd geroepen geloofde hem ook niet en weigerde het uit te zoeken.
Meer bij RTVNH of bij NRC natuurlijk.

Dit gaat nog een flink staartje krijgen. Absurd dat dit soort zaken in 2016 nog voorkomen en heel goed dat dit nu breed in de publiciteit komt.
pi_164072939
Oh deel 2 ook nog over dit non nieuws. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_164072963
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:29 schreef Hathor het volgende:
Oh deel 2 ook nog over dit non nieuws. :')
Het is een forum, geen sekte. Je mag reageren of meelezen, maar het moet niet.
pi_164073034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is een forum, geen sekte. Je mag reageren of meelezen, maar het moet niet.
Beantwoord dit dan eens....was dit ook een topic geweest als het een Limburgse agent was die in Enschede langs kwam? Nee he?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_164073120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beantwoord dit dan eens....was dit ook een topic geweest als het een Limburgse agent was die in Enschede langs kwam? Nee he?
Als die Limburger op dezelfde manier bejegend was en wist dat dit zo ging omdat hij Limburger is? Ja.

Komt uiteraard wel bij dat de Nederlandse politie redelijk bekend is met discriminatie, racisme en etnische profilering, dus dan helpt het feit dat het een Marokkaan betreft niet bepaald.
pi_164073142
Wat ik gelezen heb is hij wel erg slecht behandeld. Maar je bent ook niet al te slim als je geen ID bij je hebt zeker niet als je gaat schreeuwen dat je bij de politie werkt dan gaan ze dat uiteraard natrekken...
No bitch to me
pi_164073145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Geen foto's iig... En zeker niet op plaatsen waar iedereen bij kan. Dat heeft nl. met de wet privacy enzo te maken.

Ik moet nl. voor elk wissewasje waar mijn foto voor benodigd is expliciet toestemming geven aan die persoon/ organisatie. Doe ik dat niet dan ziet helemaal niemand mijn foto.
Lol, een politie die geen foto's kan opvragen. Is het daardoor dat er zo weinig misdaden opgelost worden, verdachten die weigeren hun toestemming te geven?

Mijn zus werkt op de gemeente en kan iedereens foto opvragen. Maar dat is België, blijkbaar is Nederland veel strikter wat betreft privacy. Of misschien zijn jouw ervaringen in het Nederlandse leger weinig relevant.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_164073182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Wat ik gelezen heb is hij wel erg slecht behandeld. Maar je bent ook niet al te slim als je geen ID bij je hebt zeker niet als je gaat schreeuwen dat je bij de politie werkt dan gaan ze dat uiteraard natrekken...
En als ze dat gewoon direct gedaan hadden, dan was er helemaal geen gedoe geweest.
pi_164073203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef TornadoDK het volgende:
Wat ik gelezen heb is hij wel erg slecht behandeld. Maar je bent ook niet al te slim als je geen ID bij je hebt zeker niet als je gaat schreeuwen dat je bij de politie werkt dan gaan ze dat uiteraard natrekken...
Het is niet duidelijk of hij geen id bij zich had of geen politie id bij zich had. Het hele euvel ging om het kenbaar maken dat hij bij de politie zat, alleen een id had daarin niets opgelost want daarop staat niet dat hij politie is. Dan moet dat alsnog gecontroleerd worden zonder politie id.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164073242
Daarna lekker 2 maanden thuis zitten. Hij weet het wel te melken. Niet typisch ook.
pi_164073292
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is niet duidelijk of hij geen id bij zich had of geen politie id bij zich had. Het hele euvel ging om het kenbaar maken dat hij bij de politie zat, alleen een id had daarin niets opgelost want daarop staat niet dat hij politie is. Dan moet dat alsnog gecontroleerd worden zonder politie id.
Toch denk ik dat het niet bijgedragen heeft bij normalisering van die situatie en dat het beslist niet handig is om als wetshandhaver juist op z'on moment, in die situatie hierop tekort te schieten.

Daarnaast moeten we het in discussie doen met de informatie die ons voorhanden is en daaruit blijkt uit de OP dat hij zich niet kon legitimeren.
Ik zie dit als iets ondubbelzinnigs verwoord.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164073296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef TheJanitor het volgende:
Daarna lekker 2 maanden thuis zitten. Hij weet het wel te melken. Niet typisch ook.
En dit is dus een discriminerende opmerking.
pi_164073339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is niet duidelijk of hij geen id bij zich had of geen politie id bij zich had. Het hele euvel ging om het kenbaar maken dat hij bij de politie zat, alleen een id had daarin niets opgelost want daarop staat niet dat hij politie is. Dan moet dat alsnog gecontroleerd worden zonder politie id.
Ik dacht gelezen te hebben dat hij zelf zei geen ID bij zich te hebben. maar ,et een gewoon ID kan de politie in Enschede toch ook natrekken of hij idd bij de politie werkt?? of zie ik dat verkeerd?
Mocht dat niet zo zijn dan mag ik aannemen dat die jongen daarvan op de hoogte is (hij werkt immers bij de politie) en het dus alsnog niet zo slim is om te gaan roepen dat je bij de politie werkt als je dit niet kunt aantonen!
No bitch to me
pi_164073356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dit is dus een discriminerende opmerking.
Dit ook.
pi_164073378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dit ook.
Nee.
pi_164073387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
pi_164073434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja.
Op het moment dat je 2 maanden thuiszitten na een incident als dit typerend vindt (voor Marokkanen) dan is dat niets anders dan discriminatie. Als je die discriminatie constateert, dan is dat niet discriminerend.
pi_164073451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beantwoord dit dan eens....was dit ook een topic geweest als het een Limburgse agent was die in Enschede langs kwam? Nee he?
NEE
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:46:23 #20
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164073456
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, een politie die geen foto's kan opvragen. Is het daardoor dat er zo weinig misdaden opgelost worden, verdachten die weigeren hun toestemming te geven?
Dus, als jij een Belgisch politiebureau binnenloopt zonder legitimatie en je zegt dat je Vanderbroecke bent, ze jou meteen even uitchecken en ze daarna keurig een foto van je tevoorschijn toveren?

quote:
Mijn zus werkt op de gemeente en kan iedereens foto opvragen. Maar dat is België, blijkbaar is Nederland veel strikter wat betreft privacy. Of misschien zijn jouw ervaringen in het Nederlandse leger weinig relevant.
Ja, hier op het gemeentehuis afdeling paspoorten zullen ze ongetwijfeld ook ergens een foto van mij hebben denk ik zo...
pi_164073486
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op het moment dat je 2 maanden thuiszitten na een incident als dit typerend vindt (voor Marokkanen) dan is dat niets anders dan discriminatie. Als je die discriminatie constateert, dan is dat niet discriminerend.
Jij zegt dit alleen omdat ik een blanke god ben, anders had je er geen probleem van gemaakt. Ook discriminatie.
pi_164073498
De reacties op dit nieuwsbericht zijn echt heel erg zielig.
pi_164073520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
De reacties op dit nieuwsbericht zijn echt heel erg zielig.
Mwoah, eerder typerend voor platrechts.
pi_164073541
Ligt de fout niet geheel bij hemzelf? Als je nou gewoon kunt aantonen wie je bent en waar je werkt dan is het toch allemaal koek en ei? Als je dat niet kunt, en vervolgens een beetje bijdehand gaat lopen doen omdat mensen je maar op je blauwe ogen moeten geloven, dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen, zeker niet als je ook nog eens agent bent.

Daarom...vreselijk stemmingmakende TT, op zijn Zweeds bijna.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_164073547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, eerder typerend voor platrechts.
Ja zielig dus en echt zwakzinnig.
pi_164073552
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het niet bijgedragen heeft bij normalisering van die situatie en dat het beslist niet handig is om als wetshandhaver juist op z'on moment, in die situatie hierop tekort te schieten.

Daarnaast moeten we het in discussie doen met de informatie die ons voorhanden is en daaruit blijkt uit de OP dat hij zich niet kon legitimeren.
Ik zie dit als iets ondubbelzinnigs verwoord.
Niet kon legitimeren als politie, daarvoor is hij ook vast gezet. Wat ik op zichzelf al zeer onzinnig vind aangezien hij niet als politie handelde zonder zich als politie te kunnen legitimeren, gewoon zei dat hij zeker wist dat die aangifte wel gedaan kon worden op het bureau omdat hij zelf ook van de politie was.

Sorry, maar ik zie het tekortschieten hierin enkel bij de dienstdoende agenten. Of dat om de afkomst van deze man was of niet weet ik niet, laat ik me niet over uit. Maar dat het een ronduit hondse behandeling is staat als een paal boven water.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164073555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jij zegt dit alleen omdat ik een blanke god ben, anders had je er geen probleem van gemaakt. Ook discriminatie.
Ah, je bent God? Vandaar dat ik je manier van denken zo verwerpelijk vind.
pi_164073560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als die Limburger op dezelfde manier bejegend was en wist dat dit zo ging omdat hij Limburger is? Ja.

Nee dus. De enige reden dat dit in het nieuws komt is dat sommige mensen héél erg graag willen dat er op grote schaal discriminatie door de blanke autochtone Nederlander is. Je ziet het vooral veel bij mensen met een christelijke achtergrond, het zal wel iets met een geinternaliseerde erfzondegedachte te maken hebben.
pi_164073597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Nee dus. De enige reden dat dit in het nieuws komt is dat sommige mensen héél erg graag willen dat er op grote schaal discriminatie door de blanke autochtone Nederlander is. Je ziet het vooral veel bij mensen met een christelijke achtergrond, het zal wel iets met een geinternaliseerde erfzondegedachte te maken hebben.
'Nietes' was korter geweest en net zo inhoudelijk.
pi_164073604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op het moment dat je 2 maanden thuiszitten na een incident als dit typerend vindt (voor Marokkanen) dan is dat niets anders dan discriminatie. Als je die discriminatie constateert, dan is dat niet discriminerend.
Jij noemt deze agent in je topictitel een Marokkaans-Nederlandse agent.
Wat is het nou is het nou een Marokkaan of een Nederlander of is het al naar gelang het het beste zo uitkomt en in het geval van de discriminatiekaart een Marokkaan?
pi_164073608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Nee dus. De enige reden dat dit in het nieuws komt is dat sommige mensen héél erg graag willen dat er op grote schaal discriminatie door de blanke autochtone Nederlander is. Je ziet het vooral veel bij mensen met een christelijke achtergrond, het zal wel iets met een geinternaliseerde erfzondegedachte te maken hebben.
Dat is hier dus ook gebeurd. Er zijn opmerkingen gemaakt dat hij er niet uit ziet als agent en wel in de schoonmaak moet werken dan.
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:50:01 #32
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164073609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet kon legitimeren als politie, daarvoor is hij ook vast gezet. Wat ik op zichzelf al zeer onzinnig vind aangezien hij niet als politie handelde zonder zich als politie te kunnen legitimeren, gewoon zei dat hij zeker wist dat die aangifte wel gedaan kon worden op het bureau omdat hij zelf ook van de politie was.

Sorry, maar ik zie het tekortschieten hierin enkel bij de dienstdoende agenten. Of dat om de afkomst van deze man was of niet weet ik niet, laat ik me niet over uit. Maar dat het een ronduit hondse behandeling is staat als een paal boven water.
Uit het NRC stuk:

quote:
Even later verschijnt een grote kale man in de deuropening. Rang: brigadier. „Wie doet hier alsof hij agent is?”, buldert hij. „Hier komen!” De man bekijkt Raiss van top tot teen. „Jij ziet er niet uit als een politieman.” Heeft hij identificatie bij zich? Nee. Raiss: „Ik zei: mijn naam is Anis Raiss, zoek het op in het systeem.” Dat gebeurt niet.
Hij kon dus niet eens aantonen middels een ID dat het zijn naam was... Hij zei het...
pi_164073613
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Nee dus. De enige reden dat dit in het nieuws komt is dat sommige mensen héél erg graag willen dat er op grote schaal discriminatie door de blanke autochtone Nederlander is. Je ziet het vooral veel bij mensen met een christelijke achtergrond, het zal wel iets met een geinternaliseerde erfzondegedachte te maken hebben.
Precies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_164073624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Nee dus. De enige reden dat dit in het nieuws komt is dat sommige mensen héél erg graag willen dat er op grote schaal discriminatie door de blanke autochtone Nederlander is. Je ziet het vooral veel bij mensen met een christelijke achtergrond, het zal wel iets met een geinternaliseerde erfzondegedachte te maken hebben.
?
pi_164073633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, je bent God? Vandaar dat ik je manier van denken zo verwerpelijk vind.
Dat staat er niet. Lees nog eens.
pi_164073659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Lees nog eens.
God. Ja, het staat er echt.
pi_164073707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet kon legitimeren als politie, daarvoor is hij ook vast gezet. Wat ik op zichzelf al zeer onzinnig vind aangezien hij niet als politie handelde zonder zich als politie te kunnen legitimeren, gewoon zei dat hij zeker wist dat die aangifte wel gedaan kon worden op het bureau omdat hij zelf ook van de politie was.

Sorry, maar ik zie het tekortschieten hierin enkel bij de dienstdoende agenten. Of dat om de afkomst van deze man was of niet weet ik niet, laat ik me niet over uit. Maar dat het een ronduit hondse behandeling is staat als een paal boven water.
En hij dus gewoon telefonisch of via internet een afspraak had kunnen maken voor een paar dagen later om aangifte te doen net als ieder ander..
pi_164073711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

God. Ja, het staat er echt.
EEN god. Niet God. Jouw domheid laat dit wel off-topic gaan zeg.
pi_164073730
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

EEN god. Niet God. Jouw domheid laat dit wel off-topic gaan zeg.
Niet meteen emotioneel worden. Rustig maar.
pi_164073808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:52 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En hij dus gewoon telefonisch of via internet een afspraak had kunnen maken voor een paar dagen later om aangifte te doen net als ieder ander..
Er was een afspraak....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164073833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef TheJanitor het volgende:
Daarna lekker 2 maanden thuis zitten. Hij weet het wel te melken. Niet typisch ook.
Eerst door z'n "collega's" een nacht opgesloten worden, enkele dagen later op non-actief gesteld worden, weten dat ie mogelijk z'n baan verliest omdat die "collega's" blijkbaar valse verklaringen hebben afgelegd.
Kan me best voorstellen dat ie het daarna moeilijk vindt om weer aan de slag te gaan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_164073850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet kon legitimeren als politie, daarvoor is hij ook vast gezet. Wat ik op zichzelf al zeer onzinnig vind aangezien hij niet als politie handelde zonder zich als politie te kunnen legitimeren, gewoon zei dat hij zeker wist dat die aangifte wel gedaan kon worden op het bureau omdat hij zelf ook van de politie was.

Sorry, maar ik zie het tekortschieten hierin enkel bij de dienstdoende agenten. Of dat om de afkomst van deze man was of niet weet ik niet, laat ik me niet over uit. Maar dat het een ronduit hondse behandeling is staat als een paal boven water.
Ik vind het ook een rottige ervaring voor die man, maar misschien ben ik wel cynisch want ik vind niet dat we hier een nieuw fenomeen bespreken.
De politie doet vaak vervelend, vind ik
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164073852
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Er was een afspraak....
Neemt nog steeds niet weg dat iedereen zich gewoon moet kunnen legitimeren, period.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:56:34 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164073898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerst door z'n "collega's" een nacht opgesloten worden, enkele dagen later op non-actief gesteld worden, weten dat ie mogelijk z'n baan verliest omdat die "collega's" blijkbaar valse verklaringen hebben afgelegd.
Kan me best voorstellen dat ie het daarna moeilijk vindt om weer aan de slag te gaan.
Ik zou me niet zo aanstellen en gewoon aan de slag gaan. Mentaliteit heet dat.
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:58:50 #46
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164073971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerst door z'n "collega's" een nacht opgesloten worden, enkele dagen later op non-actief gesteld worden, weten dat ie mogelijk z'n baan verliest omdat die "collega's" blijkbaar valse verklaringen hebben afgelegd.
Kan me best voorstellen dat ie het daarna moeilijk vindt om weer aan de slag te gaan.
Als ik het volgende lees:

quote:
Tot de camerabeelden worden bekeken. De volgende dag krijgt hij zijn chef alweer aan de lijn. Ze klinkt vrolijk. „Anis, we hebben alles gezien. Het valt allemaal wel mee!” Raiss mag direct weer aan het werk. Over repercussies tegen degenen die hem arresteerden wordt niet gerept.
Dan bekruipt mij het gevoel dat het niet bij handjesschudden is gebleven...
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:00:18 #47
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164074044
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef TheJanitor het volgende:
Mentaliteit heet dat.
Ach, wat hij nu laat zien noemen we ook een mentaliteit. Een beetje erg veel voorkomende de laatste tijd trouwens.
pi_164074057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef Jenji het volgende:

[..]

?
Waarom denk je dat discriminatie zo'n thema is in de westerse - christelijke - wereld terwijl het in de rest van de wereld niet lijkt te bestaan, er in ieder geval veel minder aandacht voor is? Zo moet ik de eerste moslim nog tegenkomen die er problemen mee heeft dat ongelovigen een treetje lager staan dan gelovigen. Dat heeft met de onderliggende set ideeën te maken. Die bepaalt - voor de meeste mensen op onbewust niveau - hoe we naar de wereld kijken en welke dingen we belangrijk danwel onbelangrijk vinden. Voor christenen is (vermeende) discriminatie en boete doen voor begane zonden heel belangrijk. Gedrag dat samenhangt met deze kernideeën zul je dan ook veelvuldig tegenkomen in de westerse wereld.
pi_164074082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als ik het volgende lees:

[..]

Dan bekruipt mij het gevoel dat het niet bij handjesschudden is gebleven...
Camarabeelden, het valt wel mee?

Whuh?

Hoe bedoel je dat eigenlijk?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:07:22 #50
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164074283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Camarabeelden, het valt wel mee?

Whuh?

Hoe bedoel je dat eigenlijk?
Als je eigen chef na bestudering van de camerabeelden (die er dus zijn) gaat zeggen "het valt allemaal wel mee" dan impliceert dat toch iets van duwen en trekken oid.

Als ik iemand onderuit schoffel en het staat op film dan zal het pro AchJa kamp ook zeggen "het valt allemaal wel mee"...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')