abonnement Unibet Coolblue
pi_164554861
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

oranje voetje
Jaa, ze heeft hier en daar vlekjes oranje. Een brusje van haar was echt lapjeskat, die had nog meer oranje. Is duidelijk geen merkkat, zullen we maar zeggen. O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:29:21 #77
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_164655775
Spam!

Dit is Annechien roepnaam Annie! Ze kwam bij mij met 9 weken. Aan de vroege kant, ik heb het met een week gerekt. Eigenlijk wilde ik een kat uit het asiel maar tja soms komen er dingen op je pad. Zoals extreem knappe grijze poesjes.



Foto's van de eerste week dat ze bij mij was.


Foto van vannacht nadat mijn verjaardagsvisite weg was, die ze stuk voor stuk met veel liefde heeft geterroriseerd (wat een fel poesje, nee gewoon erg speels) en nu ligt ze al de hele dag bij mij te slapen. Ze is nu 13 weken en 5 dagen :)

Als ze uitgestrekt ligt is ze al net zo lang als mijn arm. Sort of.

In het tuigje gaan is een beetje een drama (heb mij er daarom al een aantal dagen niet aan gewaagd) maar dat komt vast wel goed :)

Nou dus dat wilde ik even kwijt.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator donderdag 18 augustus 2016 @ 19:39:02 #78
382129 crew  Donna
pi_164656121
Ach wat een schatje!! Waarom moet ze in een tuigje?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:03:30 #79
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_164657043
Omdat ik er nog niet overuit ben of ze straks als vrije kat naar buiten mag. En dan kan ze beter nu alvast gewend zijn dan tzt. Als het echt een crime blijft dan doen we het natuurlijk niet.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator donderdag 18 augustus 2016 @ 20:23:20 #80
382129 crew  Donna
pi_164657683
Ohh op die manier. Onze oude poes vond het ook verschrikkelijk en deed zo idioot dat ik bang was dat ze zichzelf ging ophangen :(
pi_164659313
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Spam!

Dit is Annechien roepnaam Annie! Ze kwam bij mij met 9 weken. Aan de vroege kant, ik heb het met een week gerekt. Eigenlijk wilde ik een kat uit het asiel maar tja soms komen er dingen op je pad. Zoals extreem knappe grijze poesjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van de eerste week dat ze bij mij was.

[ afbeelding ]
Foto van vannacht nadat mijn verjaardagsvisite weg was, die ze stuk voor stuk met veel liefde heeft geterroriseerd (wat een fel poesje, nee gewoon erg speels) en nu ligt ze al de hele dag bij mij te slapen. Ze is nu 13 weken en 5 dagen :)

Als ze uitgestrekt ligt is ze al net zo lang als mijn arm. Sort of.

In het tuigje gaan is een beetje een drama (heb mij er daarom al een aantal dagen niet aan gewaagd) maar dat komt vast wel goed :)

Nou dus dat wilde ik even kwijt.
Wat een mooi beestje!
pi_164661517
Poezels!
Onze katten zitten veilig opgesloten in onze versie van Alcatraz.



Met katten:




En dan hebben we deze heer ook nog rondlopen, maar nadat hij een ongelukje had met een pot witte verf hebben we hem maar geholpen met zijn vacht. Inmiddels is hij mooi bijgetrimd.. hier was ik net klaar met ronde 1. Hij vind het trouwens heerlijk zo. :') Vooral met deze temperaturen.

pi_164661649
Die op de stoel heeft goede eetlust :+
pi_164661824
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:05 schreef computergirl het volgende:
Die op de stoel heeft goede eetlust :+
Probeer je nou te zeggen dat ze dik is?
#fatshaming :D

Even serieus; beest is echt veel te dik. Wordt sacherijnig wanneer je haar forceert om te bewegen. Ze krijgt al geen snoepjes meer. Eet een afgemeten hoeveelheid aan brokjes, maar ze is echt tonnetje rond. Dierenarts blijft er ook op hameren dat ze af moet vallen, maar heeft ook geen oplossing ofzo. Over een aantal maanden verhuizen we naar een groter huis met tuin dus hopelijk lukt het dan wel
pi_164662010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:01 schreef faptist het volgende:
Poezels!

En dan hebben we deze heer ook nog rondlopen, maar nadat hij een ongelukje had met een pot witte verf hebben we hem maar geholpen met zijn vacht. Inmiddels is hij mooi bijgetrimd.. hier was ik net klaar met ronde 1. Hij vind het trouwens heerlijk zo. :') Vooral met deze temperaturen.

[ link | afbeelding ]
_O- _O- _O-

Ik neem aan dat hij normaal een prachtige lange vacht heeft? Nu met dat korte haar zal hij het idd wel leuk vinden, lekker koel en geen klitten. :P

Heerlijk balkon trouwens voor je katten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_164662326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:10 schreef faptist het volgende:

[..]

Probeer je nou te zeggen dat ze dik is?
#fatshaming :D

:@
Ik heb ook zo'n formaat dame :D
pi_164662335
Behalve de "pretty cloud" die z'n gezicht afgewend houdt, kijken ze alle of er iets niet leuk is. Het starende oog van de camera?

( http://www.lolcats.com/po(...)-a-pretty-cloud.html )
pi_164663684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik neem aan dat hij normaal een prachtige lange vacht heeft? Nu met dat korte haar zal hij het idd wel leuk vinden, lekker koel en geen klitten. :P

Heerlijk balkon trouwens voor je katten.
Ja. Hij is echt een prachtige pluizenbol.
Ook erg handig wanneer je wilt werken/ studeren of gewoon anoniem wenst te blijven O+

pi_164663921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:02 schreef faptist het volgende:

[..]

Ja. Hij is echt een prachtige pluizenbol.
Ook erg handig wanneer je wilt werken/ studeren of gewoon anoniem wenst te blijven O+

[ link | afbeelding ]
Oooh wat een droppie O+ O+

Hangt hij ook overal zijn staart in? Mijn pluizebollen (ik heb 2 langharen) zijn er erg goed in om hun staart in mijn koffie / gezicht / oor / whatever te slingeren.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_164664381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oooh wat een droppie O+ O+

Hangt hij ook overal zijn staart in? Mijn pluizebollen (ik heb 2 langharen) zijn er erg goed in om hun staart in mijn koffie / gezicht / oor / whatever te slingeren.
haha, nee dat valt nog wel mee.
Wat hij wel heel goed kan is op een salontafel te gaan liggen waar 1 beker op staat en deze dan eraf duwen, omdat hij daar wil liggen. :')
Verder is hij ook niet echt slim. Hij raakt helemaal de weg kwijt wanneer zijn waterbak een meter verplaatst wordt. Blijft dan maar mauwen. Gek beest O+
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 06:26:22 #91
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164671517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:01 schreef faptist het volgende:
Poezels!
afbeelding

Proberen je katten er niet uit te springen? Ik wil ook zoiets doen als ik ooit verhuis, maar Senna springt erg hoog. Die zou zo bij de buren zitten.
pi_164690663


i demand cuddles!
high fives and stagedives
pi_164690787
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:33 schreef withxhonor het volgende:
[ afbeelding ]

i demand cuddles!
photoshop, of echt zulke mooie kleur ogen?
pi_164690856
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

photoshop, of echt zulke mooie kleur ogen?
licht instagram gehalte, maar hij heeft wel echt goed groene gele ogen
high fives and stagedives
pi_164691721
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:33 schreef withxhonor het volgende:
[ afbeelding ]

i demand cuddles!
O+ !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:56:17 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164720527
Dan heb je binnen een drinkbak staan. Toch lebbert ze het liefst het water uit de tuin..

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164720611
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:56 schreef borisz het volgende:
Dan heb je binnen een drinkbak staan. Toch lebbert ze het liefst het water uit de tuin..

[ afbeelding ]
bloemenvaas is vaak ook aantrekkelijk
pi_164721021
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:56 schreef borisz het volgende: Dan heb je binnen een drinkbak staan. Toch lebbert ze het liefst het water uit de tuin..

[ afbeelding ]
Doorleefd water.
pi_164721480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:12 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Doorleefd water.
Weet niet of dat het is, want hier gaat het precies andersom. Bakje water staat gewoon klaar, maar als ik de plantjes water wil geven komt mevrouw aangespurt en moet en zal ze drinken uit het maatbekertje (ik gebruik een klein maatbekertje voor de planten). Slobberen alsof ze een paar dagen niks gekregen heeft. Kennelijk dus juist een voorkeur voor zo vers mogelijk water.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 23:29:29 ]
pi_164721694
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef k_man het volgende: [..]

Weet niet of dat het is, want hier gaat het precies andersom. Bakje water staat gewoon klaar, maar als ik de plantjes water wil geven komt mevrouw aangespurt en moet en zal ze drinken uit het maatbekertje (ik gebruik een klein maatbekertje voor de planten). Slobberen alsof ze een paar dagen niks gekregen heeft. Kennelijk dus juist een voorkeur voor zo vers mogelijk water.
Er zijn afwijkende katten die het liefst recht uit de kraan drinken en afwijkende katten die uit plassen en bakjes oud water willen drinken, ondanks klaarstaande bakjes vers water.

Jouw Lieve is dubbel raar, want dida zei dat katten vaak niet vrijwillig drinken. Is dida overigens definitief weg?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')