abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 juli 2016 @ 01:15:37 #26
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_164123138
Jij wil die afgelikte boterham weer terug?
pi_164125919
Volgens mij probeer je vooral jezelf te overtuigen dat het écht geen wraak is en dat je vooral nieuwsgierig bent. Het komt in ieder geval niet geloofwaardig over.
pi_164133556
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Alsof niet heel veel mannen en vrouwen in een rebound-relatie duiken. Niks sletterigs aan.
Dames doen zoiets niet, hun zijn van het nette geslacht...
  Meest relativerende user 2022 zondag 31 juli 2016 @ 16:49:47 #29
357044 Budapestenaar
pi_164133769
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 16:37 schreef hoechst het volgende:

[..]

Dames doen zoiets niet, hun zijn van het nette geslacht...
Get real :')
  zondag 31 juli 2016 @ 17:13:49 #30
416140 NYANNYAN
Filosofiel
pi_164134259
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Volgens mij probeer je vooral jezelf te overtuigen dat het écht geen wraak is en dat je vooral nieuwsgierig bent. Het komt in ieder geval niet geloofwaardig over.
Ik ben oprecht niet uit op wraak maar gewoon nieuwsgierig.
Misschien kan ik een trio voorstellen :D
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_164138078
Ik denk dat een relatie pas kans van slagen heeft als je allebei wat meer ervaring hebt opgedaan met anderen. Je kunt het niet je hele leven maar met 1 iemand doen. Daar zijn we niet voor gemaakt, dan blijft je hele relatie een sleur van onvervuld verlangen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:18:16 #32
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164152465
Ook ik vind het heel normaal dat je het ook eens met een ander wilt doen. Zou het zeker ook doen.
Misschien moet je overwegen open kaart met je vriendin te spelen: als jullie weer bij elkaar zijn zeg je, je was toen met die X naar bed toen het uit was tussen ons. Je weet dat jij bij mij de enige bent waarmee ik sex heb gehad. Hoe is dat nou, met een ander. Is dat echt anders, beter of alleen anders? Deed ie wat anders als dat ik doe bij jou. En dan zeg je, goh, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar eens sex met een andere vrouw, maar als vriendin / relatie wil ik alleen jou.
Dan krijg je een reaktie, die heel verrassend kan zijn, afwijzend maar ook positief.
Stiekem kan altijd nog. En als jullie nu nog niet bij mekaar weer zijn, kan het natuurlijk ook nu nog, zeker als zij nog met of bij die ander gaat.

Zou interessant zijn waarom je het onlangs hebt uitgemaakt, dus die -met jouw woorden- verkeerde redenen. Wat speelt er tussen jullie (aan probleem of misverstanden?) En ook interessant zou zijn hoe het komt, en waarom zij al binnen een week al met die ander in bed lag. Had ze misschien al iets met hem, of wilde ze jou jaloers maken of tonen dat ze "populair" is?

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164643713
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:13 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Ik ben oprecht niet uit op wraak maar gewoon nieuwsgierig.
Misschien kan ik een trio voorstellen :D
Man, zolang jullie nog niet bij elkaar zijn kan je er nog op los :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:49:54 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164644312
Als je bezig bent met "hoe is het om seks te hebben met een ander" ben je niet bezig met "ik wil een langdure relatie opbouwen met deze vrouw". Waarom terug bij elkaar gaan dan? Geeft alleen maar problemen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164659423
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef NYANNYAN het volgende:
Hallo,
Ik zit de laatste tijd een beetje met een dilemma waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee aan moet.
2 maanden geleden heb ik het uitgemaakt met m'n vriendin waar ik 4 jaar mee had (veel te impulsief en om verkeerde redenen) maar we zijn nu weer van plan bij elkaar te komen.
We waren allebei de eerste waar we ooit seks mee hebben gehad.
Echter heeft ze nog geen week nadat het uit was seks gehad met een jongen die ze al langer kent.
Ik ben hier toch wel erg boos om geworden maar weet dat ik niemand echt de schuld kan geven aangezien ik het(ondanks dat ik er niet 100℅ achter stond) het had uitgemaakt.
Nu ziet het er naar uit dat we weer bij elkaar komen en ik dus altijd alleen nog haar gehad zou hebben.
Ik zou met niemand anders dan haar een relatie willen hebben maar ik ben toch bestwel benieuwd hoe het is om met iemand anders seks te hebben.
En vreemd genoeg versterkt het feit dat zij dat nu wel heeft gehad dat alleen maar.
Samengevat: ik wil bestwel graag een keer seks met een andere vrouw maar hou heel veel van m'n vriendin en wil echt alleen met haar een relatie.
Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt en kan me vertellen hoe hij/zij hier mee om is gegaan?
Misschien tijd om jezelf wat levenslessen te gunnen:
1. Als het uit is dan beschik je niet meer over het exclusieve recht op iemands lichaam: dan mag diegene gewoon seks hebben met ieder ander.
2. Als je een ander niet gunt om seks te hebben met een ander dan ben je behoorlijk egoïstisch bezig als je zelf die vrijheid wel wil.
3. Als je met iemand anders naar bed wil dan degene met wie je een relatie wil of hebt dan ben je ook niet verliefd genoeg. Kweek ballen en maak of hou het uit.
4. Ga uit, ontmoet nieuwe mensen, ontwikkel je karakter en vind iemand die echt bij je past :)
pi_164666077
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:45 schreef NYANNYAN het volgende:
Hallo,
Ik zit de laatste tijd een beetje met een dilemma waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee aan moet.
2 maanden geleden heb ik het uitgemaakt met m'n vriendin waar ik 4 jaar mee had (veel te impulsief en om verkeerde redenen) maar we zijn nu weer van plan bij elkaar te komen.
We waren allebei de eerste waar we ooit seks mee hebben gehad.
Echter heeft ze nog geen week nadat het uit was seks gehad met een jongen die ze al langer kent.
Ik ben hier toch wel erg boos om geworden maar weet dat ik niemand echt de schuld kan geven aangezien ik het(ondanks dat ik er niet 100℅ achter stond) het had uitgemaakt.
Nu ziet het er naar uit dat we weer bij elkaar komen en ik dus altijd alleen nog haar gehad zou hebben.
Ik zou met niemand anders dan haar een relatie willen hebben maar ik ben toch bestwel benieuwd hoe het is om met iemand anders seks te hebben.
En vreemd genoeg versterkt het feit dat zij dat nu wel heeft gehad dat alleen maar.
Samengevat: ik wil bestwel graag een keer seks met een andere vrouw maar hou heel veel van m'n vriendin en wil echt alleen met haar een relatie.
Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt en kan me vertellen hoe hij/zij hier mee om is gegaan?
Volgens mij gaat het niet goed komen als je het niet met je partner erover hebt. Als de relatie hervat is en je ziet haar weer dan zal je elke keer wanneer je haar gezicht ziet de ene keer herinneren waar ze klaarkomend op iemands anders piemel zat te wippen. Nu dat zij met een ander seks heeft gehad en jij niet zal jij je ook altijd minder voelen. Als ik jou was zou ik gewoon iemand ballen voordat je weer met haar gaat en dan dat ook recht in haar gezicht zeggen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:59:11 #37
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_164666548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 17:13 schreef flipsen het volgende:

[..]

Mensen gaan niet uit elkaar om verkeerde redenen, ze blijven vaak juist bij elkaar om verkeerde redenen.

Ik word nog filosofisch op mijn oude dag :D
Ik val bijkans stil bij deze absolute waarheid.
En een traan wegpinkend, kan ik je alleen maar groot gelijk geven.
zonnig Brasil
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:50:42 #38
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164667573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 17:03 schreef Flogging het volgende:

[..]

Waarom zou hij alleen dan kans op seks hebben met iemand anders? Zo moeilijk is seks scoren niet hoor.
Voor een vrouw is dat nooit moeilijk. Hoe lelijk, gehandicapt of wat dan ook je bent als vrouw, loop of rij een kroeg in vraag wie er wil neuken en er is altijd wel een man die je neuken wil. Voor een man werkt dat helaas wat anders...

Ik snap dat dit raar klinkt maar het ging om het idee. Vrouwen bepalen sex, niet mannen.
Scheur ik door de brennerpas.
pi_164667819
Mja, aangezien je ex er toch nogál snel losse contacten op nahoudt is het beste wat je hieruit kan halen een trio. Best leuk hoor zo'n grietje, als ze een beetje leuke vriendinnen heeft dus. Met relaties moet je een beetje oppassen, voordat je het weet sta je onderaan de GGD doorbellijst.

Trouwens, zeiken over een batssessie terwijl je wel aangeeft dat je openstaat voor het opnieuw opstarten van de relatie is een beetje slap natuurlijk. Of niet zeiken en doorgaan, of hem gewoon peren. Niet dat lamme gedoe.
pi_164674861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:50 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dat nooit moeilijk. Hoe lelijk, gehandicapt of wat dan ook je bent als vrouw, loop of rij een kroeg in vraag wie er wil neuken en er is altijd wel een man die je neuken wil. Voor een man werkt dat helaas wat anders...

Ik snap dat dit raar klinkt maar het ging om het idee. Vrouwen bepalen sex, niet mannen.
Tenzij je Brad Pitt of George Clooney heet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:24:36 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164674918
Zou gewoon eens een tijdje lekker uit je lus gaan brullen voordat je je weer bind aan de enige waar je ooit mee neukte
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:25:42 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164674936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:50 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dat nooit moeilijk. Hoe lelijk, gehandicapt of wat dan ook je bent als vrouw, loop of rij een kroeg in vraag wie er wil neuken en er is altijd wel een man die je neuken wil. Voor een man werkt dat helaas wat anders...

Ik snap dat dit raar klinkt maar het ging om het idee. Vrouwen bepalen sex, niet mannen.
Ik ben zo blij dat ik homo ben. Heteros hebben écht problemen met sex
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164689848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:50 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dat nooit moeilijk. Hoe lelijk, gehandicapt of wat dan ook je bent als vrouw, loop of rij een kroeg in vraag wie er wil neuken en er is altijd wel een man die je neuken wil. Voor een man werkt dat helaas wat anders...

Ik snap dat dit raar klinkt maar het ging om het idee. Vrouwen bepalen sex, niet mannen.
Ik denk dat het probleem meer ligt aan de leeftijd. Mannen willen altijd wel een vrouw van een jaar of 20. Of ze nu zelf 15 of 65 zijn. Andersom ligt dat toch echt anders: meisjes en vrouwen willen een man die al carriere gemaakt heeft of in ieder geval iemand die hen iets kan bieden. Dat zijn over het algemeen geen wazige eerstejaarsjongens, vandaar dat het voor mannen van 20 een stuk moeilijker is om een meisje/vrouw te versieren.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 03:12:32 #44
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164700931
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tenzij je Brad Pitt of George Clooney heet.
Eens, of een hunk bent net zoals hun maar 9 van de 10 mannen zijn niet zo gelukkig....
Scheur ik door de brennerpas.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 03:16:31 #45
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164700978
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik homo ben. Heteros hebben écht problemen met sex
Voor mij is het geen probleem. Ik heb heerlijke sex met mezelf. :Y
Scheur ik door de brennerpas.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 03:33:36 #46
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164701210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:12 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem meer ligt aan de leeftijd. Mannen willen altijd wel een vrouw van een jaar of 20. Of ze nu zelf 15 of 65 zijn. Andersom ligt dat toch echt anders: meisjes en vrouwen willen een man die al carriere gemaakt heeft of in ieder geval iemand die hen iets kan bieden. Dat zijn over het algemeen geen wazige eerstejaarsjongens, vandaar dat het voor mannen van 20 een stuk moeilijker is om een meisje/vrouw te versieren.
Ik bedoelde mannen in het algemeen, ongeacht de leeftijd. Mannen met heel veel geld niet mee gerekend.

De vrouw bepaald altijd of je tussen haar benen eindigd of niet. Ongeacht de leeftijd van de een of de ander. Vind ze je interessant, boeiend, geil, intelligent, grappig, sexy zijn allemaal dingen die mee kunnen wegen voor een vrouw. Terwijl voor de meeste mannen alleen maar geld, voel ik me aangetrokken tot jou en voor sommige...... je hebt een kut.
Scheur ik door de brennerpas.
pi_164720139
Is een beetje marktwerking natuurlijk:
Hoe mooier het meisje door mannen gevonden wordt, hoe "beter" de man moet zijn
Hoe meer aantrekkelijk de man door vrouwen gevonden wordt, hoe makkelijker het is om een meid te versieren.

Alleen voor mannen is het eenduidiger wat ze aantrekkelijk vinden in vrouwen: iets met grote tieten, lekker lichaam en een knap gezichtje.
Andersom is een hele studie waard geloof ik, maar ik geloof wel in de theorie dat het bij vrouwen meer om de "assets" gaat, zeg maar is de man rijk(er), succesvol(ler), (meer) status, grotere huis/auto dan om het uiterlijk van de man alleen. En de man moet natuurlijk goed kunnen koken, veel humor hebben, er ook lekker uit zien en het allerbelangrijkste precies doen wat de vrouw wil. >:)
  maandag 22 augustus 2016 @ 02:28:40 #48
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164753864
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:42 schreef jaha het volgende:
Is een beetje marktwerking natuurlijk:
Hoe mooier het meisje door mannen gevonden wordt, hoe "beter" de man moet zijn
Hoe meer aantrekkelijk de man door vrouwen gevonden wordt, hoe makkelijker het is om een meid te versieren.

Alleen voor mannen is het eenduidiger wat ze aantrekkelijk vinden in vrouwen: iets met grote tieten, lekker lichaam en een knap gezichtje.
Andersom is een hele studie waard geloof ik, maar ik geloof wel in de theorie dat het bij vrouwen meer om de "assets" gaat, zeg maar is de man rijk(er), succesvol(ler), (meer) status, grotere huis/auto dan om het uiterlijk van de man alleen. En de man moet natuurlijk goed kunnen koken, veel humor hebben, er ook lekker uit zien en het allerbelangrijkste precies doen wat de vrouw wil. >:)
Dat is 1+1 maar daar doelde ik niet op.

Het punt is, elke man zal neuken als een vrouw zich aanbied die voor hem op dat moment aantrekkelijk genoeg is of omdat ze een kut heeft. Voor een man die wil neuken ligt dat heel anders. Een vrouw zal je nooit toe laten tussen haar benen als ze je niet aantrekkelijk, interessant, boeiend, geil, intelligent, grappig, sexy of iets dergelijks vind.... Er zijn zoveel redenen waarom een vrouw nee zegt. Logisch allemaal maar zo anders dan hoe een man denkt.

Maar laten we deze discussie stoppen hier. Hier gaat het ergens anders over.

OT :

Je moet gewoon niet doorgaan met deze relatie en zelf je weg zoeken. Het feit dat ze zelf al elders sex heeft gevonden betekend dat jij voor haar duidelijk niet bent wat jij voor haar dacht te zijn.
Scheur ik door de brennerpas.
pi_165105607
Ik zou het bespreken.
Misschien maak je je wel druk om niets. Er zijn ook mannen/vrouwen die een verschil zien tussen liefde/verbondenheid/partner zijn en het hebben van seks in de context lust/fun/ervaring/spanning.

Wie weet reageert je (bijna weer) vriendin wel heel luchtig en geeft ze aan dat ze het swingerswereldje wel eens wil uitproberen. Of geeft ze aan dat ze het begrijpt dat je nog wat wil ontdekken en kunnen jullie in goed overleg besluiten voorlopig lekker ieder je eigen weg te gaan tot jij "uit ge-ontdekt" bent en de "jager" in jou weer tot rust is gekomen?

Bespreek het en laat van het gesprek afhangen hoe nu verder.

Een relatie... dat zou toch "open en eerlijk" moeten zijn. Dit soort dilemma's bespreken hoort daar ook bij,
pi_165447301
Hoofd topic is inderdaad het bespreken van deze problemen en gedachten met haar. Kijk hoe ze er op reageert.
Mijn vriendin en ik waren ook elkaars eersten, natuurlijk is het niet gek dat je dan eens gaat denken over wat er nog meer te zien is op de wereld..
Als je echt voor deze relatie wil gaan, moet je dat doen. Als je denkt dat zij jouw toekomst compleet maakt, hou ik je niet tegen. Als je dan toch wil kijken wat er nog meer rondloopt, moet je eens met haar praten over een open relatie. Let wel op dat een open relatie niet voor iedereen weg gelegd is. Het kan, als je er niet mee om weet te gaan, meer breken dan helen.
Lijkt me iig slim om eens even de opties voor jezelf op een rijtje te zetten en je gedachten en issues met haar te bespreken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')