abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:12:45 #151
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_164740417
Ik woon in omgeving Schiphol, heb helaas geen dslr cam maar zou ik ze op een plek allebei (deels) fotograferen?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_164741881
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:12 schreef Woods het volgende:
Ik woon in omgeving Schiphol, heb helaas geen dslr cam maar zou ik ze op een plek allebei (deels) fotograferen?
Je weet dat dit allang voorbij is toch?

Maar goed; komende week nog komt de China Southern A380 naar Schiphol.
Deze landt 05:10 uur op Schiphol (volgens planning dan) en wordt na afhandeling op een remote platform gezet.
Gepland vertrek is om 14:50 uur en wordt bij gate E18 afgehandeld dus een tijdje voor 14:50 uur wordt deze naar die gate gesleept.
Op dat moment staan er dan dus twee A380's aan de gate bij Schiphol aangezien op dat moment de A380 van Emirates ook al even bij gate G09 staat en 30 minuten na de China Southern vertrekt.

Je zou het vanaf de nieuwe parkeergarage P3 ten noorden van de Buitenvelderbaan kunnen proberen.
Het schijnt dat je daar erg mooi (over)zicht hebt op Schiphol(centrum). Zelf helaas nog niet wezen kijken daar.

Ik geloof dat vanaf de McDonalds parkeerplaats de G-pier niet of nauwelijks te zien is, laat staan de A380 van Emirates die daar dan nog weer achter staat. Hooguit de staart.

Maar omdat ze zover van elkaar staan zul je wel een panorama moeten maken, want met een foto kom je er niet. Tenzij je wide-angle hebt waar je de toestellen erg klein op de foto krijgt. :P



[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2016 20:09:58 ]
pi_164759805
De Olympische Spelen zijn voorbij. Tijd om de spelers op te halen dus.
KLM heeft de #OrangePride PH-BVA 777-300ER gestuurd; deze is momenteel onderweg naar Rio.



Qantas heeft een 747-400ER (VH-OEJ) een Olympisch tintje gegeven. Deze zou de Australische sporters ophalen uit Rio via Los Angeles, maar is momenteel juist weer op weg terug naar Sydney.



Lufthansa stuurt een 747-8i (D-ABYK) naar Rio. Deze kist staat momenteel in Buenes Aires maar vliegt door naar Rio.



British Airways heeft een 747-400 (G-CIVA) opgekleurd; deze is momenteel ook onderweg naar Rio.



En hoewel Air France geen toestel heeft aangepast doen ze toch iets bijzonders; over ruim een uur vertrekt een A380 (F-HPJJ) naar Rio in plaats van de reguliere A330-200 op deze vlucht.
Dit is een van de weinige keren dat er een A380 naar Zuid-Amerika gaat en slechts de tweede keer dat dit type een commerciële vlucht naar het continent maakt; Emirates vloog op 14 november 2015 eenmalig een A380 naar São Paulo.
Hiervoor is de A380 alleen tijdens de testperiode in Zuid-Amerika geweest.



[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 22-08-2016 14:19:58 ]
pi_164760535
Tevens nog een tweede vlucht onderweg naar Rio:

https://www.flightradar24.com/KLM795/ac12a9b
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_164762623
Over de A380 gesproken; zoals ik hierboven al heb aangegeven; deze week is de laatste week voor de China Southern A380.
Vanaf maandag 29 augustus komt de A330-300 weer op de Beijing-route.

De A380 wordt eerder dan gepland van de route gehaald; oorspronkelijk zou deze nog t/m 30 oktober naar Amsterdam komen. Oorzaak is onder andere de verlaagde stroom Chinese toeristen naar Europa vanwege de aanslagen.

De A380 komt elke dag aan om 05:10 uur en vertrekt weer om 14:50 uur.
Althans, volgens de planning...

Amsterdam Schiphol Airport - 05-07-2016 by Iemand91, on Flickr
pi_164780889
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:24 schreef Iemand91 het volgende:
Over de A380 gesproken; zoals ik hierboven al heb aangegeven; deze week is de laatste week voor de China Southern A380.
Vanaf maandag 29 augustus komt de A330-300 weer op de Beijing-route.

De A380 wordt eerder dan gepland van de route gehaald; oorspronkelijk zou deze nog t/m 30 oktober naar Amsterdam komen. Oorzaak is onder andere de verlaagde stroom Chinese toeristen naar Europa vanwege de aanslagen.

De A380 komt elke dag aan om 05:10 uur en vertrekt weer om 14:50 uur.
Althans, volgens de planning...

[ link | afbeelding ]Amsterdam Schiphol Airport - 05-07-2016 by Iemand91, on Flickr
Ik stap er over een paar uurtjes in, eerste keer A380. Ik ben benieuwd.
pi_164783790
#OrangePride komt nu binnen op Schiphol.
Opgewacht door 2 F-16's en wordt afgehandeld op het Romeo-platform.

Live-stream hier: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-landen-op-schiphol

EDIT: lol, Willem-Alexander en familie rijden snel en opvallend weg. _O-
EDIT #2: lekker schelden op elkaar die journalisten _O-










[ Bericht 20% gewijzigd door Iemand91 op 23-08-2016 13:28:51 ]
pi_164787341


Vandaag een historische dag in de Verenigde Staten.
In 1 etmaal zal American Airlines 20 McDonnell Douglas MD-80 toestellen uitfaseren; 12 MD-82 en 8 MD-83.
Alle twintig toestellen worden naar Roswell, New Mexico gevlogen; 18 van de 20 toestellen zullen binnen een tijdsbestek van 90 minuten arriveren elke 5 minuten zal er een MD-80 in Roswell landen; de laatste 2 toestellen arriveren 5 minuten na elkaar zo'n 3 uur na het 18e toestel. De gemiddelde leeftijd van de 20 toestellen is 28 jaar.

Dit wordt een van de grootste - zo niet dé grootste - uitfaseringsronde in één dag in de luchtvaartgeschiedenis.
American Airlines heeft op dit moment nog 81 MD-80 toestellen in de vloot; over net geen 9 uur is dit gereduceerd tot 61 toestellen. De maatschappij faseert dit jaar 45 MD-80 uit waardoor het eind 2016 52 toestellen overhoudt. Eind 2017 moet de laatste MD-80 de vloot hebben verlaten.
Eens bestond de totale MD-80 vloot bij American Airlines uit 370 toestellen



Roswell:

  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:49:34 #159
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_164788216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
#OrangePride komt nu binnen op Schiphol.
Opgewacht door 2 F-16's en wordt afgehandeld op het Romeo-platform.

Live-stream hier: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-landen-op-schiphol

EDIT: lol, Willem-Alexander en familie rijden snel en opvallend weg. _O-
EDIT #2: lekker schelden op elkaar die journalisten _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piloot/Gezagvoerder : Leo Visser.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:36:17 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164797148
AUW

quote:
Turkish Airlines rekent op negen miljoen passagiers minder

ISTANBUL - Als gevolg van de onrust in Turkije heeft Turkish Airlines haar verwachtingen voor 2016 drastisch bijgesteld. De rap groeiende Turkse onderneming lijdt onder de aanslagen en de mislukte coup in het land. Veel reizigers laten Turkije links liggen. In de eerst helft van 2016 heeft Turkish Airlines een verlies geleden van omgerekend 570 miljoen euro.

De omzet steeg in de eerste zes maanden van dit jaar wel flink en kwam uit op 13,5 miljard lira (ruim vier miljard euro). In het tweede kwartaal bedroeg het verlies bijna tweehonderd miljoen euro. In dezelfde periode van 2015 wist Turkish dat bedrag nog aan winst binnen te halen.

De luchtvaartmaatschappij rekent nu op 63,4 miljoen passagiers in 2016. De doelstelling voor dit jaar lag aanvankelijk op 72,4 miljoen reizigers.

Ook de verwachte bezettingsgraad is flink omlaag bijgesteld. Turkish verwacht dat 72 tot 74 procent het hoogst haalbare is voor dit jaar, terwijl de toestellen in 2015 nog gemiddeld voor 78 procent waren gevuld.
pi_164797872
quote:
KLM start eind oktober met lijndienst naar Teheran

KLM start vanaf 30 oktober een lijndienst naar de Iraanse hoofdstad Teheran. Dat bevestigde de luchtvaartmaatschappij dinsdagavond na berichtgeving door Luchtvaartnieuws.

KLM gaat vanaf eind oktober viermaal per week met een Boeing 777-200 op en neer naar Teheran.

Eerder dit jaar liet de luchtvaartmaatschappij al weten de mogelijkheden voor een terugkeer naar Iran te bestuderen, omdat de economische sancties tegen dat land zijn opgeheven. Andere luchtvaartmaatschappijen besloten in dat kader afgelopen maanden ook om weer of vaker naar Iran te gaan vliegen.

KLM vloog van juli 1991 tot en met april 2013 ook op Teheran. Zustermaatschappij Air France heropende in april dit jaar al de lijn Parijs-Teheran.

Inclusief de nieuwe lijn biedt KLM wekelijks 37 vluchten naar negen bestemmingen in het Midden-Oosten. Teheran is de veertiende nieuwe bestemming van KLM in 2016.
Door: ANP
Trotse Twentenaar
pi_164803030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef spapaars het volgende:
Piloot/Gezagvoerder : Leo Visser.
Mooi _O_
pi_164804285
Ben weer met plezier aan het meelezen hier!
pi_164808528
Nog mooie beelden van de aankomst van #OrangePride gisteren, genomen vanuit een van de F-16's:




[ Bericht 20% gewijzigd door Iemand91 op 24-08-2016 11:36:56 ]
pi_164812616
Gaaf hoor ^O^

Alle azijnpissers staan ook gelijk weer te roeptoeteren over belastinggeld op de bekende nieuwssites :')
pi_164846247
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag een historische dag in de Verenigde Staten.
In 1 etmaal zal American Airlines 20 McDonnell Douglas MD-80 toestellen uitfaseren; 12 MD-82 en 8 MD-83.
Alle twintig toestellen worden naar Roswell, New Mexico gevlogen; 18 van de 20 toestellen zullen binnen een tijdsbestek van 90 minuten arriveren elke 5 minuten zal er een MD-80 in Roswell landen; de laatste 2 toestellen arriveren 5 minuten na elkaar zo'n 3 uur na het 18e toestel. De gemiddelde leeftijd van de 20 toestellen is 28 jaar.

Dit wordt een van de grootste - zo niet dé grootste - uitfaseringsronde in één dag in de luchtvaartgeschiedenis.
American Airlines heeft op dit moment nog 81 MD-80 toestellen in de vloot; over net geen 9 uur is dit gereduceerd tot 61 toestellen. De maatschappij faseert dit jaar 45 MD-80 uit waardoor het eind 2016 52 toestellen overhoudt. Eind 2017 moet de laatste MD-80 de vloot hebben verlaten.
Eens bestond de totale MD-80 vloot bij American Airlines uit 370 toestellen

[ afbeelding ]

Roswell:

[ afbeelding ]
Alle 20 toestellen zijn dus binnenkort te koop?
pi_164847027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Alle 20 toestellen zijn dus binnenkort te koop?
Bij je lokale supermarkt ja:



Ze worden ontdaan van bruikbare onderdelen (welke AA vast nog goed kan gebruiken voor het laatste jaar dat ze nog met dit type vliegen) en rest wordt gesloopt.

Foto toen de eerste 18 gearriveerd waren:



[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 25-08-2016 22:13:54 ]
pi_164853300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bij je lokale supermarkt ja:

[ afbeelding ]

Ze worden ontdaan van bruikbare onderdelen (welke AA vast nog goed kan gebruiken voor het laatste jaar dat ze nog met dit type vliegen) en rest wordt gesloopt.

Foto toen de eerste 18 gearriveerd waren:

[ [url=http://cdn-www.airliners.net/photos/(...)66c5d9502]afbeelding[/url] ]
Jammer
pi_164868467
Morgen twee nieuwe toestellen op Schiphol.
De 7e 787-9 komt morgen (volgens planning) aan om 07:55 uur. Registratie is PH-BHH en heeft de naam Jasmine / Jasmijn.

Daarnaast moet om 18:25 uur de 3e Embraer E175 aankomen. PH-EXI komt binnen vanuit Faro.

PH-BHH KLM Royal Dutch Airlines Boeing 787-9 Dreamliner - C/N 38767 / LN 463 Jasmine/Jasmijn by Woodys Aeroimages, on Flickr
Embraer E-175 (E-170-200/STD) by Marco Zappatori's Agency, on Flickr
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:22:21 #170
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_164870038
Bij KLM vliegen ze nog wel, ANA is wat minder blij..

quote:
'All Nippon Airways laat Dreamliners aan de grond'

De Japanse luchtvaartmaatschappij All Nippon Airways (ANA) laat de vijftig eigen Boeing 787 Dreamliners voorlopig aan de grond. Er zijn problemen met de motoren van het merk Rolls-Royce.
Ingenieurs van ANA en Boeing ontdekten de problemen bij een inspectie na een incident in februari, meldt The Guardian vrijdag. Een Dreamliner van ANA moest toen terugkeren naar Kuala Lumpur, omdat een van de motoren oververhit was geraakt.

Het bedrijf moest vrijdag al negen vluchten annuleren. Hierdoor werden meer dan drieduizend passagiers gedupeerd. Dit kostte ANA zo'n 55 miljoen yen (bijna 485.000 euro) aan inkomsten.

Vanwege de problemen worden tot het einde van september waarschijnlijk minstens 350 binnenlandse vluchten van ANA geannuleerd. Het bedrijf wil een belangrijk onderdeel van de motoren vervangen. Mogelijk gebeurt dit bij alle Dreamliners.

Rolls-Royce zegt andere luchtvaartmaatschappijen met dezelfde motoren te hebben ingelicht. Het bedrijf zal het onderdeel van de motor nog voor het einde van dit jaar verbeteren. Zowel Rolls-Royce als Boeing werken met ANA samen om de problemen op te lossen. Japan Airlines heeft ook dertig Dreamliners, maar daar zitten andere motoren in.

Problemen
Het is niet de eerste keer dat er problemen zijn met dit toestel. ANA was de eerste en ook grootste afnemer van de Dreamliner. De eerste commerciële vlucht van eind 2011 was al drie jaar later dan aanvankelijk gepland.

Er waren onder meer problemen met lekkende vloeistoffen, accu's die in brand vlogen en remsystemen die niet naar behoren werkten. In januari 2013 moest een ANA-toestel een noodlanding maken, omdat het rookalarm in de cockpit af ging.

De Dreamliner is van lichtgewicht materialen gemaakt en is daardoor zuiniger. Ook is het toestel minder onderhoudsgevoelig. Boeing heeft tot afgelopen maand orders voor 1.161 Dreamliners ontvangen. Er zijn tot nu toe 445 afgeleverd.

Door: NU.nl
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_164870098
Komt omdat KLM met de GE motoren vliegt;)
pi_164871768
PH-EXI is nu te zien op FR24 als KL9968. Net uit Recife vertrokken.
--
pi_164891632
PHECE cirkelt al de hele nacht boven,

Linkje via database ligt plat, enid idee waarom?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:00:17 #174
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_164897791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
AUW

[..]

AUW: TK heeft wat wijzigingen doorgevoerd in hun oorspronkelijke winterplannen :o

http://www.routesonline.c(...)anges-as-of-27aug16/
http://www.routesonline.c(...)anges-as-of-27aug16/

Istanbul Ataturk – Bari Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Basel/Mulhouse Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Bilbao Reduce from previously planned 4 to 2 weekly (5 weekly in summer)
Istanbul Ataturk – Birmingham Reduce from 14 to 10 weekly (12 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Bremen Reduce from 10 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Budapest Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Catania Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Cologne Reduce from 21 to 19 weekly
Istanbul Ataturk – Copenhagen Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Dublin Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Edinburgh Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Ekaterinburg Reduce from 4 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Frankfurt Reduce from 28 to 25 weekly
Istanbul Ataturk – Graz Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Hamburg Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Hanover Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Kazan Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Leipzig Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Lisbon Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – London Gatwick Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Luxembourg Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Lyon Reduce from 14 to 12 weekly
Istanbul Ataturk – Madrid Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Manchester Reduce from 19 to 14 weekly
Istanbul Ataturk – Marseille Reduce from 10 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Munich Reduce from 35 to 25 weekly (28 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Naples Reduce from 10 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Nice Reduce from 8 to 5 weekly (7 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Novosibirsk Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Nuremberg Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Pristina Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Riga Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Rome Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – St. Petersburg Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Salzburg Reduce from 8 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Sarajevo Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Sofia Reduce from 3 to 2 daily (18 weekly in W15 from 28DEC15)
Istanbul Ataturk – Stavropol Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Stuttgart Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Tallinn Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Thessaloniki Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Toulouse Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Valencia Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Vilnius Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Zagreb Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Zaporizhia Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Barcelona Reduce from 6 to 4 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Dusseldorf Reduce from 7 to 5 weekly (9 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Frankfurt Reduce from 7 to 5 weekly (9 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – London Gatwick Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Milan Malpensa Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Munich Reduce from 7 to 5 weekly (11 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Rome Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Vienna Reduce from 7 to 4 weekly

Following routes sees frequency reduction, however the revised frequency is identical to W15 season:
Istanbul Ataturk – Barcelona Reduce from 25 to 21 weekly
Istanbul Ataturk – Kiev Borispil Reduce from 14 to 13 weekly
Istanbul Ataturk – Malta Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Paris CDG Reduce from 5 to 4 daily
Istanbul Sabiha Gokcen – Amsterdam Increase from 7 to 9 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Cologne Reduce from 7 to 5 weekly

Following routes sees frequency reduction, however the revised frequency remains an overall increase when compared to W15:
Ankara – Jeddah Reduce from 7 to 4 weekly (No operation in W15)
Ankara – Madinah Reduce from 7 to 3 weekly (No operation in W15)
Istanbul Ataturk – Porto Reduce from 7 to 5 weekly (4 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Berlin Tegel Reduce from 7 to 5 weekly (No operation in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Brussels Reduce from 7 to 5 weekly (No operation in W15)

Following routes converted from year-round to summer-seasonal for 2016/17, meaning no operations from 30OCT16 to 25MAR17 (frequency listed below is based on schedule filing as of 19AUG16):
Ankara – Berlin Tegel Previously planned 2 weekly
Ankara – Frankfurt Previously planned 3 weekly
Ankara – Vienna Previously planned 2 weekly
Istanbul Ataturk – Bordeaux Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Friedrichshafen Previously planned 7 weekly
Istanbul Ataturk – Genoa Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Ivano-Frankivsk Previously planned 7 weekly
Istanbul Ataturk – Karlsruhe/Baden-Baden Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Muenster Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Pisa Previously planned 5 weekly
Istanbul Ataturk – Rotterdam Previously planned 7 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Baku Previously planned 7 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Erbil Previously planned 4 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Venice Previously planned 4 weekly

Istanbul Ataturk – Abuja Reduce from 7 to 5 weekly, which is identical to winter 2015/16 frequencies
Istanbul Ataturk – Ashgabat Reduce from 12 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Astrakhan Planned restoration of 3rd weekly flight is cancelled
Istanbul Ataturk – Baku Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Dammam Reduce from 10 to 9 weekly
Istanbul Ataturk – Doha Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Guangzhou Reduce from 7 to 6 weekly during selected periods from 01SEP16 to 31DEC16
Istanbul Ataturk – Kuwait City Reduce from 16 to 14 weekly
Istanbul Ataturk – Los Angeles Reduce from 11 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Najaf Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Nakchivan – Ganja – Istanbul Ataturk Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – New York JFK Reduce from 3 to 2 daily. In addition, preliminary scheduling for summer 2017 season from 26MAR17 displays 4 weekly Boeing 777-300ER from 27MAR17 to 27MAY17, 10 weekly from 29MAY17.
Istanbul Ataturk – Sharm el Sheikh Previously not covered, TK will resume this route from 10SEP16, initially 4 times a week. Service increases to daily from 30OCT16

Following routes converted from year-round to summer-seasonal for 2016/17, meaning no operations from 30OCT16 to 25MAR17:
Istanbul Ataturk – Aqaba Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Gassim Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Osh Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Tlemcen – Batna – Istanbul Ataturk Previously planned 2 weekly

Previously reported changes:
Istanbul Ataturk – Atlanta Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Hanoi – Ho Chi Minh City – Istanbul Ataturk Increase from 2 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Ho Chi Minh City – Hanoi – Istanbul Ataturk Increase from 3 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Jakarta Boeing 777-300ER replaces A330-200, 1 daily
Istanbul Ataturk – Johannesburg – Durban Northern winter service increases from 3 to 5 weekly, A330-300 service
Istanbul Ataturk – Taipei Taoyuan Reduce from 7 to 5 weekly
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:02:46 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164897855
Jemig! Wat gaan ze met die overcapaciteit doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')