abonnement Unibet Coolblue
pi_165621524
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Qunix het volgende:

En in contrast... Wat is dit voor shit?
Au contraire. Ik zou juist eens graag een duistere, volwassen Zelda wereld willen zien. Dit is weer veel te blij en kinderachtig gekleurd.

De film lijkt de wereld van Ghost in the Shell serieus te nemen en goed te verbeelden.

Ik bedoel, herinner je de Mortal Kombat films nog? Dat is hoe het niet moet en zoiets lijkt het niet te worden. ;)

Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Wat is je kritiek?
pi_165622033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:00 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Au contraire. Ik zou juist eens graag een duistere, volwassen Zelda wereld willen zien. Dit is weer veel te blij en kinderachtig gekleurd.

De film lijkt de wereld van Ghost in the Shell serieus te nemen en goed te verbeelden.

Ik bedoel, herinner je de Mortal Kombat films nog? Dat is hoe het niet moet en zoiets lijkt het niet te worden. ;)

Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Wat is je kritiek?
Nou, uiteraard moet ik nog de film zien.... Maar wat mij opviel wat ontbrak is de diepte, de duisternis wat de anime had, de kwaliteit van enkele scenes (zoals het raam op de achtergrond als ze de kabels uit haar nek trekt) en dat de hoofdpersonage geen Japanner is (tot dus ver).
pi_165622516
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:28 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nou, uiteraard moet ik nog de film zien.... Maar wat mij opviel wat ontbrak is de diepte, de duisternis wat de anime had, de kwaliteit van enkele scenes (zoals het raam op de achtergrond als ze de kabels uit haar nek trekt) en dat de hoofdpersonage geen Japanner is (tot dus ver).
Op die fiets. Mij valt het op dat de personages in anime er altijd zo West-Europees/Noord-Amerikaans uitzien dat het niet per se een Japanse acteur hoeft te zijn. Maar anders, wat dacht je van Rinko Kikuchi (Pacific Rim)?

  woensdag 28 september 2016 @ 14:28:30 #279
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_165624463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ha. Vind je het wel leuk? Het eerste seizoen is nog een een-op-een kopie van Hokuto no Ken, maar dit wordt gauw anders met Joseph en zijn nazaten.
Pfff weet niet. Na 10 eps vind ik Jojo als MC niets hebben en als er coole shit gebeurd is het vooral :') . Die speedwagon maakt alles zo slapstick
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_165626739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:58 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Op die fiets. Mij valt het op dat de personages in anime er altijd zo West-Europees/Noord-Amerikaans uitzien dat het niet per se een Japanse acteur hoeft te zijn. Maar anders, wat dacht je van Rinko Kikuchi (Pacific Rim)?

[ [url=http://cdn2-www.comingsoon.net/assets(...)Mako2.jpg]afbeelding[/url] ]
Beste verfilming van een anime is Rurouni Kenshin _O_


pi_165634053
quote:
Well, it’s been a wild ride and it’s time for [gg] to go back to sleep again (I heard there’s a sequel of some sort…).
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_165636442
quote:
Hahahaha. Ook echt die pianomuziek op de achtergrond. :')!
  donderdag 29 september 2016 @ 20:51:25 #283
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_165655399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:28 schreef gniffie het volgende:

[..]

Pfff weet niet. Na 10 eps vind ik Jojo als MC niets hebben en als er coole shit gebeurd is het vooral :') . Die speedwagon maakt alles zo slapstick
De MC wisselt na 12 episodes geloof ik.
Helemaal super.
  Designer donderdag 29 september 2016 @ 20:57:22 #284
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_165655607
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hahahaha. Ook echt die pianomuziek op de achtergrond. :')!
🐙
  donderdag 29 september 2016 @ 22:47:23 #285
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_165659914
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Kyubey het volgende:

[..]

De MC wisselt na 12 episodes geloof ik.
Ja :D deze nieuwe is een stuk toffer. Nu begint het wel leuk te worden ^O^
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_165660910
geef een gil als je bij diamond is unbreakable bent dus kunnnen we kletsen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_165662140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor echte kenners is dit misschien als vloeken in de kerk, maar godverdomme wat was Δ leuk. Beter dan Frontier. Waarschijnlijk was Δ leuker dan al het voorgaande spul afgaande op het gebral dat ik er over in Δ gehoord heb. Hopelijk verdwijnt [gg] niet weer voor honderduizendjaar van de kaart. In ieder geval wp gg.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_165671023
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 30 september 2016 @ 18:05:58 #289
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_165673052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
geef een gil als je bij diamond is unbreakable bent dus kunnnen we kletsen.
Make everybody happy
Helemaal super.
pi_165676952
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:05 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Make everybody happy
Zeggen ze terwijl ze keiharde fraude plegen. Shigechi's Harvest. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 30-09-2016 21:14:09 ]
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 30 september 2016 @ 21:38:50 #291
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_165677818
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zeggen ze terwijl ze keiharde fraude plegen. Shigechi's Harvest. _O_
Eigenlijk hadden ze wel gelijk. Ze deden niets verkeerds maar hij wilde per se al het geld voor zichzelf houden, terwijl zij hem hielpen.
Helemaal super.
pi_165677994
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Voor echte kenners is dit misschien als vloeken in de kerk, maar godverdomme wat was Δ leuk. Beter dan Frontier. Waarschijnlijk was Δ leuker dan al het voorgaande spul afgaande op het gebral dat ik er over in Δ gehoord heb. Hopelijk verdwijnt [gg] niet weer voor honderduizendjaar van de kaart. In ieder geval wp gg.
[gg] zal terugkomen bij Δ 2
Δ vond ik tot nu toe wel de leukste macross.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_165678604
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:38 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden ze wel gelijk. Ze deden niets verkeerds maar hij wilde per se al het geld voor zichzelf houden, terwijl zij hem hielpen.
Als je zomaar ergens in een prullenmand of iets dergelijks een halve ton vindt, dan is het het 'juiste' om naar de politie te stappen of op een andere manier de eigenaar op te sporen. Daarin hadden ze m.i. ongelijk.

Wat Shigechi betreft probeerde ze overduidelijk gebruik van hem te maken. Misschien geen misbruik. En misschien niet op de venijnigste manier mogelijk. Maar Shigechi's sentiment dat de schaal van hun verdiensten niet overeenkwam met hun bijdrage is op zijn minst begrijpelijk.

Als hij een volwassen vent was geweest had hij woord gehouden en de volgende keer hetzelfde plan herhaald zonder Josuke en Okuyasu, maar goed, zo loopt het verhaal niet.

Shigechi. ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 30-09-2016 22:20:38 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_165678750
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[gg] zal terugkomen bij Δ 2
Δ vond ik tot nu toe wel de leukste macross.
Op die manier. Voor mij is dit verhaal wel af. Als er meer is echter: :9~

Ik had het niet verwacht van Δ, maar de muziek en de chemie tussen de twee hoofdpersonen was wat me hier aan trok. Echt heel anders dan F die ik liet vallen omdat de Stoere Robots (tm) meer dan de helft van de tijd Saaie Straaljagers waren en de travestiet de serie niet kon redden van het irritante groenharige schrille meisje dat steeds maar overal in het plot betrokken werd.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 30 september 2016 @ 22:43:17 #295
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_165679373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als je zomaar ergens in een prullenmand of iets dergelijks een halve ton vindt, dan is het het 'juiste' om naar de politie te stappen of op een andere manier de eigenaar op te sporen. Daarin hadden ze m.i. ongelijk.

Wat Shigechi betreft probeerde ze overduidelijk gebruik van hem te maken. Misschien geen misbruik. En misschien niet op de venijnigste manier mogelijk. Maar Shigechi's sentiment dat de schaal van hun verdiensten niet overeenkwam met hun bijdrage is op zijn minst begrijpelijk.

Als hij een volwassen vent was geweest had hij woord gehouden en de volgende keer hetzelfde plan herhaald zonder Josuke en Okuyasu, maar goed, zo loopt het verhaal niet.

Shigechi. ;(
Laatste episode bevestigt dat de alien eigenlijk geen alien was. :'( Ik had nog zulke hoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
pi_165679580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Op die manier. Voor mij is dit verhaal wel af. Als er meer is echter: :9~

Ik had het niet verwacht van Δ, maar de muziek en de chemie tussen de twee hoofdpersonen was wat me hier aan trok. Echt heel anders dan F die ik liet vallen omdat de Stoere Robots (tm) meer dan de helft van de tijd Saaie Straaljagers waren en de travestiet de serie niet kon redden van het irritante groenharige schrille meisje dat steeds maar overal in het plot betrokken werd.
F was gewoon meh, travestiet idd en kut grone meisje,
Δ heeft tenmisnte leuke muziek dat je ophypt, characters zijn aardig en de gevechten zijn ook goed.
Macross 7 staat op de 2e plaats na delta voor mij.
de FLAC is ook aardig
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_165685721
Ik ben de laatste tijd wat slice of life anime aan het kijken: Watamote, Lucky Star, Teen Romantic Comedy.

Anime wordt niet als hoogcultuur beschouwd, maar ik vind het wel een kunst dat een stel mannen van middelbare leeftijd, onder grote werkdruk en met weinig slaap, ergens in een saai kantoorgebouw, situaties en gedachten kunnen schetsen die voor zoveel mensen herkenbaar zijn en dat ook nog eens op een samenhangende manier en met een positieve draai.

quote:
Animals generally form groups. Carnivores have a hierarchy, and those that don’t manage to get to the top of the food chain will live a life of constant stress. Herbivores have their own problems, like being forced to abandon their own survive enemy attacks. As you can see, being in a group brings no advantages to the individual. Thus, I choose to be the bear, a beast that refuses to form groups with others. It’s an animal of isolation that’s not at all worried about its solitary lifestyle. Let’s not forget that bears get to hibernate as well. Oh, what a wonderful existence. If I’m ever reincarnated, I most certainly would like to be reborn as a bear.
Deze gedachten bijvoorbeeld van Hachiman Hikigaya over zijn klasgenoten. Ik vermoed voor veel introverten en juist de doelgroep van anime heel herkenbaar. En tegelijkertijd moet je er om lachen omdat het zo belachelijk klinkt als iemand anders dat zegt of denkt. Je lacht daarom eigenlijk om jezelf. De schrijvers houden de kijker een spiegel voor met 'kijk eens, dit is hoe jij denkt en hoe anderen jou zien'.
pi_165692210
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:57 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf
  Designer zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:12:16 #299
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_165692306
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 18:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wtf
Mangaboekje met spoofs / tributes van allerlei mangaka's. Was op zich wel geinig, niet heel goed. Maar moest hier wel om lachen.
🐙
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:21:28 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_165692471
hoi
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')