abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juli 2016 @ 19:59:36 #1
433973 bloemerang2
Nog een kloon...
pi_164028733
Onder een oude kloon.

Een tijdje geleden werd ik wakker midden in de nacht. Dat ik naakt was vond ik niet zo raar - ik slaap meestal al naakt, maar wat wel extreem raar was het feit dat ik bovenop mijn vriendin was en bezig was... je raadt hem al. Keurig alles afgemaakt en daarna mezelf een tijdje liggen afvragen hoe dat had kunnen gebeuren.

Daarna was er een tijdje lang niets tot vanochtend. Toen we wakker werden vertelde mijn vriendin me dat ik 's nachts op een gegeven moment begonnen was met haar te bespelen voordat ik de hand aan mezelf sloeg. Daarna wou ik blijkbaar dat zij daarmee door zou gaan. Ik kon me daar niets van herinneren en ben eerlijk gezegd verbijsterd. Dit is natuurlijk niet echt leuk voor mijn vriendin.

Heeft iemand van jullie ooit zoiets meegemaakt?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 20:47:47 #2
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_164030136
Nee, maar mijn vriendin heeft er soms wel last van. Niet dat ze met mijn Benjamin gaat spelen, maar dat ze soms vage (seksuele) dingen zegt.

Geen idee eigenlijk. Ik hecht er niet zo veel waarde aan, in jouw situatie lijkt het me een stuk vervelender.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_164030352
Precies hetzelfde maar ik doe dat dan omdat ik zin heb snachts
pi_164030586
Ik heb dat inderdaad ook weleens als ik bij je vriendin slaap...
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:04:38 #5
433973 bloemerang2
Nog een kloon...
pi_164030812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 20:52 schreef hoechst het volgende:
Precies hetzelfde maar ik doe dat dan omdat ik zin heb snachts
Maar ben je dan wakker/ bewust van wat je aan het doen bent?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:05:34 #6
433973 bloemerang2
Nog een kloon...
pi_164030859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat inderdaad ook weleens als ik bij je vriendin slaap...
Grappig... :{w
  woensdag 27 juli 2016 @ 00:09:51 #7
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_164036757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:04 schreef bloemerang2 het volgende:

[..]

Maar ben je dan wakker/ bewust van wat je aan het doen bent?
Ik heb er soms tijden geen last van, maar soms ook meerdere keren per week. Het lijkt helemaal chill, maar het is gewoon vet vaag.

Ik wordt soms wakker terwijl ik mijn vriendin aan het neuken ben. Wakker wordt ik pas na een aantal minuten en altijd weer ben ik dan verbaasd.
Soms heeft mijn vriendin het ook door dat ik nog slaap, en dan krijg ik een klap voor mijn hoofd met de melding dat ik wakker moet worden.
Maar ik blijf het iets vaags vinden. Soms heb ik ook het idee dat het meer is ten tijde van stress.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_164064566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:59 schreef bloemerang2 het volgende:
Onder een oude kloon.

Een tijdje geleden werd ik wakker midden in de nacht. Dat ik naakt was vond ik niet zo raar - ik slaap meestal al naakt, maar wat wel extreem raar was het feit dat ik bovenop mijn vriendin was en bezig was... je raadt hem al. Keurig alles afgemaakt en daarna mezelf een tijdje liggen afvragen hoe dat had kunnen gebeuren.

Daarna was er een tijdje lang niets tot vanochtend. Toen we wakker werden vertelde mijn vriendin me dat ik 's nachts op een gegeven moment begonnen was met haar te bespelen voordat ik de hand aan mezelf sloeg. Daarna wou ik blijkbaar dat zij daarmee door zou gaan. Ik kon me daar niets van herinneren en ben eerlijk gezegd verbijsterd. Dit is natuurlijk niet echt leuk voor mijn vriendin.

Heeft iemand van jullie ooit zoiets meegemaakt?
Ken het , lijd er zelf ook aan .
Enkele xren wakker gemaakt , was voor ons erg akward . geukig dat degene die mij wakker maakte begrip en humor had . dus we konden er ook wel beetje akward om lachen .

Paar x gehad dat ik in de ochtend complimenten kgreeg over het goed geleverde werk .
Ik geef toe ik voelde me toen ik wakker werd goed in me vel , maar had totaal geen benul vanwaar die complimenten .
Todat het me uiteraad werd uitgelegd , waren beetje van die akward momenten .
oh .. Ohww .. s-sorry .. i-ik w-weet niet w-wat me b-bezielde ect. excusses .
Wat vaak met begrip en humor werd ontvangen .

Weet zelf niet echt wat ik er van moet vinden , gebeurt vaker maar gelukig heb ik nog niemand op haar teentjes getrapt . Uiteraad wel enige zorgen dat het een x gebeurt en de ander neemt het mij kwalijk . Ik doe het namelijk niet opzettelijk , en heb ook zeker geen kwade bedoelingen .
  vrijdag 29 juli 2016 @ 00:46:51 #9
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_164079477
Ja incidenteel meegemaakt in eerste maanden van relatie
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zondag 31 juli 2016 @ 15:33:01 #10
433973 bloemerang2
Nog een kloon...
pi_164132147
Hartelijk dank voor jullie comments. Het voelt iets beter aan om te weten dat dit wel eens voorkomt, ook bij andere fokkers...
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:09:39 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164177775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:46 schreef Teydelyk het volgende:
Ja incidenteel meegemaakt in eerste maanden van relatie
Me idemdito
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')