abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:20:25 #151
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_164041062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:41 schreef Sino_Ganti het volgende:
Baal wel dat ik vroeg op moet op Tom Odell te zien
Met je Odol naar Odell
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_164041093
Broederliefde in de Heineken zaterdagmiddag met Cassius er tegenover in de Bravo vind ik wel een bijzondere plaatsing hoor. Benieuwd of dat gaat werken. Had best ff bij Broederliefde willen kijken, maar nu wordt het toch Cassius.
pi_164041106
Cassius staat ook vrij vroeg imo :).
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:24:07 #154
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_164041122
Verbazingwekkend ook weer hoeveel bandjes Lowlands ieder jaar boekt waarbij woorden als "ska, punk, reggae, patchanka, feestband" in de omschrijving voorkomen. _O-

..Om vervolgens slechts twee garagerockbandjes te boeken die allebei tegenover headliners worden gezet. :')
pi_164041182
Ja LCD en Thee Oh Sees is een vervelende clash.

Kamasi Washington en Wolfmother vind ik eigenlijk nog iets erger.
pi_164041230
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:16 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Ik ren met je mee verdomme. Zit wel te twijfelen om Sum te skippen voor een goede spot bij Sigur Ros.
Ik verwacht niet dat er op Lowlands overdreven veel publiek op Sigur Ros afkomt, dus eerst een halfuur Sum 41 moet zeker wel lukken, me dunkt.
pi_164041278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwah zo groot zijn ze hier in NL niet, krijgen ook vrij weinig airplay hier denk ik.

Overigens vind ik het nachtprogramma in de Bravo ook beetje tegenvallen. Alleen de D&B avond lijkt me echt leuk.
@ nachten Techno, wat wenst een mens nog meer :P
pi_164041280
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:24 schreef Grobbel het volgende:
Verbazingwekkend ook weer hoeveel bandjes Lowlands ieder jaar boekt waarbij woorden als "ska, punk, reggae, patchanka, feestband" in de omschrijving voorkomen. _O-

..Om vervolgens slechts twee garagerockbandjes te boeken die allebei tegenover headliners worden gezet. :')
Dat is zoals je zelf zegt al jaren zo, dat weet je als je naar Lowlands gaat. Voor relatief meer garagebandjes kan je beter op BKS, LGW? of DTRH zijn.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:35:57 #159
407764 meneerdebont
Buiten spelen?
pi_164041306
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef Luni het volgende:

[..]

@ nachten Techno, wat wenst een mens nog meer :P
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef Luni het volgende:

[..]

@ nachten Techno, wat wenst een mens nog meer :P
En nog een derde nacht in de India.
pi_164041313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:27 schreef meneerdebont het volgende:
Moeten we het nog over de vermeende brug over Lake Lowlands hebben?
Ja! Graag! WTF is dat? Brug? lees ik niks van in de gids... kan ook weer gewoon "niks" zijn... zullen zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwah zo groot zijn ze hier in NL niet, krijgen ook vrij weinig airplay hier denk ik.

Overigens vind ik het nachtprogramma in de Bravo ook beetje tegenvallen. Alleen de D&B avond lijkt me echt leuk.
Pinguïn Radio draait ze stuk... komt iedere dag een keer of 6 voorbij ofzo... Ik heb ze in het voorprogramma van Oscar and the Wolf gezien in de Effenaar en ook in April op het Ik Zie U Graag festival.

Nou zat er op beide momenten best wat bier in deze toehoorder... maar zo verkeerd vond ik het niet.

Wat ik jammer vind is dat er geen klassiek orkest staat. ja... okee Philip Glass... ja... okee... prima... iets met mobieltjes... maar niet iets "credible's" ofzo...
pi_164041327
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:31 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat er op Lowlands overdreven veel publiek op Sigur Ros afkomt, dus eerst een halfuur Sum 41 moet zeker wel lukken, me dunkt.
Denk dat je je daar grof in vergist gezien de geluiden rond die bekendmaking, de headliner spot op bks en een uitverkochte HMH een paar jaar geleden.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:37:42 #162
407764 meneerdebont
Buiten spelen?
pi_164041332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:36 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ja! Graag! WTF is dat? Brug? lees ik niks van in de gids... kan ook weer gewoon "niks" zijn... zullen zien.

[..]

Pinguïn Radio draait ze stuk... komt iedere dag een keer of 6 voorbij ofzo... Ik heb ze in het voorprogramma van Oscar and the Wolf gezien in de Effenaar en ook in April op het Ik Zie U Graag festival.

Nou zat er op beide momenten best wat bier in deze toehoorder... maar zo verkeerd vond ik het niet.
Ik Zie U Graag :-)
pi_164041351
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef Luni het volgende:

[..]

@ nachten Techno, wat wenst een mens nog meer :P
Hardcore avondje :P. Of een Electro avondje is ook altijd welkom. Vind er nu iets teveel aan techno staan.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:38:33 #164
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_164041358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Dat is zoals je zelf zegt al jaren zo, dat weet je als je naar Lowlands gaat. Voor relatief meer garagebandjes kan je beter op BKS, LGW? of DTRH zijn.
Snap ik, ik ga ook naar al die andere festivals (en ook Eindhoven Psych Lab, Incubate, Valkhof Festival etc). Maar vorig jaar leek Lowlands weer een stap in de kwalitatief goede richting gezet te hebben met een iets scherpere programmering dan in de jaren ervoor, wat me hoop had gegeven voor dit jaar.
pi_164041363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Dat is zoals je zelf zegt al jaren zo, dat weet je als je naar Lowlands gaat. Voor relatief meer garagebandjes kan je beter op BKS, LGW? of DTRH zijn.
BKS viel dit jaar ook wel tegen in de garagebandjes.
pi_164041395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Cassius staat ook vrij vroeg imo :).
Ik vind dat altijd wel fijn. Zaterdag is toch altijd een beetje mijn brakke dag. Heel lekker om dan ff wakker geschud te worden en alles eruit te zweten. eeen beetje alsof Lowlands zegt tegen je; dat laffe katerige gedoe laat je maar thuis, feesten!
pi_164041405
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:37 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Denk dat je je daar grof in vergist gezien de geluiden rond die bekendmaking, de headliner spot op bks en een uitverkochte HMH een paar jaar geleden.
Ik vergis me in dit geval graag hoor, Sigur Ros live is waanzinnig goed. Maar het is ook een act die ik niet helemaal in de lijn van het festival vind liggen; veel 'fans' zullen vermoed ik eerder op festivals als idd BKS rondlopen en tegenwoordig minder op Lowlands. Ik verwacht dus hooguit een opkomst als bij Nick Cave of Nine Inch Nails, zeker nu het festival niet lijkt uit te verkopen, maar nogmaals: ik vergis me in dit geval graag.
pi_164041428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:38 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Snap ik, ik ga ook naar al die andere festivals (en ook Eindhoven Psych Lab, Incubate, Valkhof Festival etc). Maar vorig jaar leek Lowlands weer een stap in de kwalitatief goede richting gezet te hebben met een iets scherpere programmering dan in de jaren ervoor, wat me hoop had gegeven voor dit jaar.
Oke, dat ben ik met je eens. Vorig jaar stonden er duidelijk meer kleinere interessante bandjes als Ought, Preoccupations etc. dan dit jaar.
pi_164041436
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

BKS viel dit jaar ook wel tegen in de garagebandjes.
True. Misschien is het genre gewoon weer wat aan het teruglopen? Ben er zelf niet 100% in thuis.
pi_164041458
Sigur Ros jheeft wel een gunstige spot. Alleen wat tegenover in de x-ray en dat is grime. denk dat het wel gezellig wordt daar. Don't die on me now heb ik in elk geval geen beeld van wat dat is/.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:45:33 #171
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_164041492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Oke, dat ben ik met je eens. Vorig jaar stonden er duidelijk meer kleinere interessante bandjes als Ought, Preoccupations etc. dan dit jaar.
Dat is inderdaad het soort band waar ik ook voor ga. :) Op BKS en Rabbit Hole sta ik ook voornamelijk bij kleinere podia. Het verbaast me gewoon een beetje dat Lowlands, met zoveel podia, toch zo weinig in die hoek heeft geboekt dit jaar.

Ik ga me uiteindelijk toch wel vermaken hoor, maar had er iets meer van verwacht denk ik.
pi_164041559
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:41 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik vergis me in dit geval graag hoor, Sigur Ros live is waanzinnig goed. Maar het is ook een act die ik niet helemaal in de lijn van het festival vind liggen; veel 'fans' zullen vermoed ik eerder op festivals als idd BKS rondlopen en tegenwoordig minder op Lowlands. Ik verwacht dus hooguit een opkomst als bij Nick Cave of Nine Inch Nails, zeker nu het festival niet lijkt uit te verkopen, maar nogmaals: ik vergis me in dit geval graag.
We zullen zien ja. Had ze ook verwacht als Heineken afsluiter, gelijk aan 2008. Voor mij maar een van de twee moetjes.

Nadeel als er trouwens heel veel staat wat binnen je straatje past is wel die clashes! Minimaal 4 per dag...
pi_164041583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:45 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het soort band waar ik ook voor ga. :) Op BKS en Rabbit Hole sta ik ook voornamelijk bij kleinere podia. Het verbaast me gewoon een beetje dat Lowlands, met zoveel podia, toch zo weinig in die hoek heeft geboekt dit jaar.

Ik ga me uiteindelijk toch wel vermaken hoor, maar had er iets meer van verwacht denk ik.
Dit jaar als ik Spotify zo afloop ook vooral heel veel van het, voor mij nogal oninteressante, trap/r&b/elektropop (???). NAO, Gnash enzo en van het wat grotere formaat: Kaytranada, Anderson Paak. Muziek die het ook gewoon heel goed doet op de festivals tegenwoordig, zie maar hoe druk het bij Flume, Musa Mura, MO op DTRH moet zijn geweest en hoe rustig het elders op die momenten was.

Dikke kans dat ik nu artiesten en genres op een hoop gooi die daar niet samen horen te liggen hoor, maar 'dat soort muziek' is wel groots aanwezig en dat lijkt ook meer dan de garagebandjes hetgeen te zijn waar een groot deel van het festivalpubliek anno 2016 op zit te wachten.
pi_164041702
Ligt er ook aan wat je als scherp programmeren ziet. Tussen de kleine namen staan ook gewoon Warpaint, Thee Oh Sees, King Gizard & The Lizard Wizard, Highly Suspect, Otherkin, Klangstof, Frank Carter, Whitney, Local Natives.

En ik vind de bij de grote namen ook wel wat dichter in de beurt van BKS/DTRH komen: LCD Soundsystem, Sígur Rós, The Last Shadow Puppets, Kamasai Washington, James Blake, Anderson Paak, Philip Glass Ensemble etc,
pi_164041799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar die loopafstanden -O-

Van Alpha naar Grolsch/Heineken was altijd prima te doen.
Ik snap je. Maar ik ben zelf iemand die 2 acts per dag uitkiest. De rest laat ik me verrassen en kies ik gewoon waar ik op dat moment zin in heb. En dan vind ik het leuk als ik dus per ongeluk helemaal in een ander genre terecht kan komen dan de vorige act. Of niet. Of eten. Of iets anders. Lowlands :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')