En verder!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:37 schreef sasquatsch het volgende:
Ecclestones schoonmoeder is ontvoerd. Er wordt 33 miljoen euro losgeld geëist.
quote:Kvyat set for Red Bull Racing split
Red Bull does not intend to renew its contract with Toro Rosso driver Daniil Kvyat for 2017.
That is the claim of the Russian news agency Izvestia, citing the information of a source close to the energy drink company.
Earlier, officials including Dr Helmut Marko and Franz Tost sounded upbeat about the young Russian’s future, but the source now gives a different account.
“Red Bull had hoped the return to Toro Rosso would embolden Kvyat, relieving the pressure on him,” the source is quoted as saying.
“It was expected that he would score points regularly and become an example for (Carlos) Sainz.
“But in the last seven races, Daniil appeared very uneasy against his teammate, and the most recent setbacks seem to have finally convinced Helmut Marko to not renew the contract.”
Izvestia said Frenchman Pierre Gasly seems first in line for the seat, with 22-year-old Kvyat reportedly on Williams’ 2017 shortlist.
Red Bull declined to comment.
Maar ja, weet nooit wat je zo moet geloven, want er zou echt aangifte zijn gedaan enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
Opa Frans nu op 538, woedend op de telegraaf
twitter:538 twitterde op woensdag 27-07-2016 om 08:54:34 Opa Verstappen reageert op artikel @telegraaf: 'Het is één groot lulverhaal’ > https://t.co/zbrLTIjYtu #538nieuws reageer retweet
Crosspost van Meike26quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Audio fragment van Opa Verstappen bij 538 staat online...
quote:Politie onderzoekt aangifte tegen Jos Verstappen
De politie onderzoekt de mishandeling van Frans Verstappen door zijn zoon, voormalig Formule 1-coureur Jos Verstappen. Die heeft hem zondagavond in Montfort geslagen, schrijft De Telegraaf, die met Frans Verstappen over de zaak heeft gesproken.
Frans Verstappen zou meerdere kleine hoofdwonden hebben overgehouden aan het incident. In De Telegraaf noemt Verstappen zijn zoon "een vervelende jongen" met "losse handen". Over de aanleiding van hun ruzie is niets bekend.
Zeker van verhaal
Inmiddels heeft Frans Verstappen op Radio 538 gezegd dat het verhaal zwaar overtrokken is en dat er geen klappen zijn gevallen, maar de betrokken Telegraaf-journalisten zeggen tegen de NOS dat ze zeker zijn van hun verhaal. Een verslaggever heeft gisteren "uitgebreid met hem gesproken" op het terras van Verstappens ijssalon in Montfort en toen ook de wonden gezien.
De politie zegt dat de aangifte zondagavond is gedaan door een persoon "die melding heeft gedaan van een incident aan de Stationsweg in Montfort", de straat van Verstappens winkel. De aangifte is volgens een woordvoerder niet ingetrokken.
Vaker in opspraak
Jos Verstappen is de vader van Max Verstappen (18), die wordt gezien als megatalent in de Formule 1 en die door zijn vader wordt begeleid. De 44-jarige Verstappen is vaker in opspraak geweest. In 2009 werd hij veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk voor het belagen van zijn ex-vrouw. Vier jaar geleden werd hij aangeklaagd omdat hij zou zijn ingereden op zijn toenmalige vriendin. Die zaak werd geseponeerd.
quote:Maurizio Arrivabene, Team Principal of Scuderia Ferrari, commented as follows: "The Team would like to thank James for his commitment and sacrifice during the time spent together, and wishes him success and serenity for his future endeavors."
James Allison stated: "During the years I spent at Ferrari, at two different stages and covering different roles, I could get to know and appreciate the value of the team and of the people, women and men, which are part of it. I want to thank them all for the great professional and human experience we shared. I wish everybody a happy future with lots of success."
Mattia Binotto will take on the role of Chief Technical Officer at Scuderia Ferrari.
Denk dat hij ook niet echt zin meer had, begin dit jaar (maart) z,n vrouw overleden aan een hersenvliesontsteking , en hij heeft nog 3 kinderen , denk dat we hem voorlopig niet meer terug zien , (of hij gaat werken voor een team dat in Engeland een thuisbasis heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
James Allison is zojuist bij Ferrari de laan uitgestuurd. Uiteraard schuiven ze een zwitserse italiaan op zijn plekje
http://www.fox8live.com/s(...)-at-scuderia-ferrari
[..]
Ik denk Williams of Manorquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Hij had volgens mij wel Ferrari weer aan de top kunnen krijgen, zoals Todt in het verleden. Alleen heeft hij daar in tegenstelling tot Todt geen tijd voor gekregen.
Zie hem wel weer bij een ander team terechtkomen. Misschien terug naar Renault.
onbegrijpelijk besluit, want echt beter zal het bij Ferrari niet gaan zo ...quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
James Allison is zojuist bij Ferrari de laan uitgestuurd. Uiteraard schuiven ze een zwitserse italiaan op zijn plekje
http://www.fox8live.com/s(...)-at-scuderia-ferrari
[..]
Naar McLaren wellicht? Dan kan hij weer samenwerken met Eric Boullier, zoals bij Lotus wat toch ondanks het gebrek aan knaken behoorlijk succesvol was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Hij had volgens mij wel Ferrari weer aan de top kunnen krijgen, zoals Todt in het verleden. Alleen heeft hij daar in tegenstelling tot Todt geen tijd voor gekregen.
Zie hem wel weer bij een ander team terechtkomen. Misschien terug naar Renault.
Eens qua kutkrant, maar je kunt ze hier toch onmogelijk de schuld van geven als (!) het waar is.. Als het waar is ligt de schuld volledig bij Jos en evt opa, niet bij de Telegraaf.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:16 schreef Meike26 het volgende:
Behoorlijk ge emotioneerde Frans Verstappen. Je hoort echt de woede in zijn stem dat de naam Verstappen te grabbel word gegooid en daarmee ook de carriere van Max kan beinvloeden. Dat alles hoor je in zijn boosheid. Dan worden er grapjes gemaakt over kampers etc etc.. maar dat doet niets af aan de laffe sensatie die de Telegraaf opzoekt. Ze hebben echt geen benul wat ze hiermee zouden kunnen aanrichten. Kutkrant.
Nee precies, er is immers wel gewoon aangifte gedaan. Dat de Televaag er dan opduikt kan je ook gewoon verwachten. Je kunt niet alles meer binnenskamers houden als er continue naar je gekeken wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens qua kutkrant, maar je kunt ze hier toch onmogelijk de schuld van geven als (!) het waar is.. Als het waar is ligt de schuld volledig bij Jos en evt opa, niet bij de Telegraaf.
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee precies, er is immers wel gewoon aangifte gedaan. Dat de Televaag er dan opduikt kan je ook gewoon verwachten. Je kunt niet alles meer binnenskamers houden als er continue naar je gekeken wordt.
Hmwah, niet per se. Niet alles hoeft maar bericht te worden, als men daar consequent in zou zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...
Dit is toch geen nieuws...quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En een krant die bepaald nieuws expres niet brengt omdat het misschien slecht is voor iemands imago is óók een kutkrant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'mishandeling' in een bekende familie? Wat mij betreft zou idd ook al het SHO-achtige gedoe uit kranten blijven, maar zo lang Telegraaf dingen plaatst als 'Kim Kardashian heeft een nieuwe onderbroek' is het niet vreemd dat ze dit ook plaatsen. En ze zijn niet de enige krant die het brengen.quote:
Zoals hierboven al gezegd: wat mij betreft gaat al die showbizz-meuk rechtstreeks de vuilnisbak in. De nieuwswaarde ontgaat me echt totaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
'mishandeling' in een bekende familie? Wat mij betreft zou idd ook al het SHO-achtige gedoe uit kranten blijven, maar zo lang Telegraaf dingen plaatst als 'Kim Kardashian heeft een nieuwe onderbroek' is het niet vreemd dat ze dit ook plaatsen. En ze zijn niet de enige krant die het brengen.
Nogmaals, eens met dat het een kut krant is, maar ik snap wel dat ze dit plaatsen. Hoe kut ook voor Max. Schuld van die familie, niet van de krant.
Eens. Maar waar ligt de grens? Dat een nieuwe slip niet in de krant hoeft snap ik, dat Gordon weer eens boos is hoeft ik ook niet te weten, maar als er een bekend iemand of in een bekende familie iemand vermoord wordt dan weer wel. Dan lijkt me dat nieuws. Of de grens dan bij mishandeling ligt of bij een ordinaire ruzie vind ik een lastige, persoonlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: wat mij betreft gaat al die showbizz-meuk rechtstreeks de vuilnisbak in. De nieuwswaarde ontgaat me echt totaal.
Dat denk ik dan weer niet eerlijk gezegd. Of dat hij dan gewoon zegt dat hij daar niet op ingaat omdat dat niet om hem persoonlijk gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hier gaan geheid vragen over komen op persco
En Max is mans en wijs genoeg om heel koeltjes te zeggen "No comments about that". Punt. Volgende vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hier gaan geheid vragen over komen op persco
Lekkere dictatuur dan!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag aannemen dat de organisatie sowieso dat soort privévragen niet accepteert.
*zoekt op*quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag aannemen dat de organisatie sowieso dat soort privévragen niet accepteert.
Die gaan graag op de knieën voor het wat minder goed gelukte publiek.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als zelfs NOS er bericht over schrijft
Gezien de knullige vragen van de NOS in voorgaande persco's, zou ik bij deze Max alvast willen waarschuwen...quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat om het racen, punt.
Wat luchtige vraagjes hier en daar over wat gesport en vrijetijdsbesteding daargelaten is het totaal niet van invloed op de rijders om in het fucking privéleven van henzelf of derden te gaan lopen kloten en dat extra te etaleren. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon concentreren op waar het om draait bij bepaalde zaken, in dit geval de raceprestaties.
De NOS zit erbij?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gezien de knullige vragen van de NOS in voorgaande persco's, zou ik bij deze Max alvast willen waarschuwen...
yup, zie presco van gp Hongarijequote:
lijkt me logisch om tot de zomerstop hem te laten rijden en na de zomerstop zien we dan wel wie de tweede manor bestuurdquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef Jigzoz het volgende:
Ik weet niet of het al langskwam, maar Haryanto rijdt mee in Duitsland. Voor de races daarna blijft het nog onzeker.
GPupdatequote:Op woensdag 27 juli 2016 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat een minachting hier voor mensen die de Nos of de Telegraaf als bron gebruiken. Laat een ieder in zijn waarde. En tja helaas hebben wij in Nederland geen sportjournalisten die zich in f1/motorsport hebben verdiept.
De Telegraaf is dan ook een verschrikkelijk naar blaadje dat voornamelijk schade aanricht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat een minachting hier voor mensen die de Nos of de Telegraaf als bron gebruiken.
Je ouwe vader zo hard omver duwen dat hij valt en 'bloed op de muur'. Echt Jos, schaam je dood.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:03 schreef Szura het volgende:
http://www.1limburg.nl/fr(...)-tegen-jos-privezaak
Ow? vertel maar in dm welke schade het blad aanricht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Telegraaf is dan ook een verschrikkelijk naar blaadje dat voornamelijk schade aanricht.
Ik denk dan dat pa Frans oogst wat hij zelf heeft gezaaid.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ouwe vader zo hard omver duwen dat hij valt en 'bloed op de muur'. Echt Jos, schaam je dood.
Ik heb om de een of andere reden het idee dat je daar absoluut niet geïnteresseerd in bent, maar goed.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ow? vertel maar in dm welke schade het blad aanricht.
Ik had op Sainz gestemd, was wmb de beste coureur afgelopen weekend. Erg sterke quali en prima race van hem.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Had ik gewoon helemaal gemist, maar Kimi dus DotD
http://www.motorsport.com(...)-for-hungary-802217/
Al was dat vast al gepost.
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had op Sainz gestemd, was wmb de beste coureur afgelopen weekend. Erg sterke quali en prima race van hem.
Kimi heeft voornamelijk auto's ingehaald die in de basis toch al veel langzamer waren en heeft op zaterdag zijn quali verprutst...
Ja. Kijk maar naar Max die n Q3 te langzaam reed en daardoor te laat was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.
Te laat weg gestuurd door het team?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?
Jawel alleen is het hier niet de plek om de Telegraaf te bespreken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb om de een of andere reden het idee dat je daar absoluut niet geïnteresseerd in bent, maar goed.
De Telegraaf zet aan tot discriminatie en vreemdelingenhaat en bemoeit zich bovendien constant met de privélevens van mensen. Bovendien versimpelt die krant de werkelijkheid doorgaans zo extreem dat het bijna onwaarheden worden.
Ah, ik dacht dat je erom vroeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jawel alleen is het hier niet de plek om de Telegraaf te bespreken.
Soms zijn er wel niet-racegerelateerde vragen, maar die zijn dan wel wat luchtiger.quote:
Hij kwam als eerst over de finish op een opdrogende baan. Eerder pech dan een fout.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie rijdt er anders de in-lap? De engineer vanuit de pits?
Wanneer ze over de finish komen wel natuurlijk. Wanneer ze naar buiten worden gestuurd bepaald het team en daar lag het niet aan dit keer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want coureurs timen zelf wanneer ze over de finish komen.
Maar hoe komt de krant aan de quotes van opa Verstappen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof er in andere families nooit eens fitties zijn. Blijkbaar hebben alle mannelijke verstappens nogal wat temperament. Dat komt goed uit in de auto, wat minder er buiten.
Ik heb ook wel eens woorden met mijn broer. Na ons 30ste niet meer fysiek, maar daarvoor ook wel. Blij dat ik niet wereldberoemd ben en dat soort familiegeneuzel vol in de spotlights staat.
Opa had beter moeten weten en een nachtje moeten slapen over z'n aangifte, maar het zou me niets verbazen als een 3e omstander gebeld heeft met de politie.
Ik heb opa verstappen in diverse interviews gezien nav spanje. En hij lijkt me niet het helderste sterretje aan het firmament. En zeker niet iemand die weet hoe je met media moet omgaan. Kan me zomaar voorstellen dat hij met een kwaaie kop wat geroepen heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hoe komt de krant aan de quotes van opa Verstappen?
Jos is veel te ver gegaan en het lijkt er op dat pas twee dagen later als de boel openbaar is, de aangifte ingetrokken wordt.
junke, noë bis dich vanàl oant vertillèh wat toch neet hielemoal goot isquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk was opa #teamkimi
Hij verscheuf woal twaai kere Jos! Dat moette gij 'm vertallen dat da nie meugt!
Ik moet de eerste Limburger met dat accent nog tegenkomenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk was opa #teamkimi
Hij verscheuf woal twaai kere Jos! Dat moette gij 'm vertallen dat da nie meugt!
Ik denk inderdaad ook zoietsquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:18 schreef Geralt het volgende:
Ik denk overigens eerder dat opa vond dat Max het goed gedaan had en dat Jos vond van niet.
Dan nog hou je je klauwen thuis en ga hulp zoeken. Achterlijke gek!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan nog hou je je klauwen thuis en ga hulp zoeken. Achterlijke gek!
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht dat VES vandaag in de persco zou zitten, maar nee?
twitter:adamcooperF1 twitterde op woensdag 27-07-2016 om 22:16:24 Tomorrow's FIA press conference will feature HAR, HUL, NAS, RIC, VET and WEH reageer retweet
F1 tot en met 2020 op Monza.quote:
En Daniel Ricciardo rijdt zondag z'n 100e F1-race.quote:
Je mag 1 keer van je lijn, maar niet in de rem zone... dat laatste is misschien dubieus vorige race.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Perez vond rijstijl Verstappen debiel
Fixed.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je mag 1 keer van je lijn en weer terug, maar niet in de rem zone... dat laatste is misschien dubieus vorige race.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Halo wordt niet geïntroduceerd in 2017. Whoop!
http://www.skysports.com/(...)against-halo-in-2017
Vettel is meteen aan het miepen...
http://www.skysports.com/(...)uces-the-halo-device
Zou Ferrari soms een slimmigheidje hebben voor de Halo wat ze tijdswinst op de baan oplevert ofzo?
Ik heb liever dat ze dat nu doen. Alhoewel ik iha niet zo voor regelwijzigingen halverwege het seizoen ben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Oh en de radioban wordt versoepeld, ook goed
betekent wel dat de radiocommunicatie op de baan voor de FOM volledig open isquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Oh en de radioban wordt versoepeld, ook goed
Dus?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
betekent wel dat de radiocommunicatie op de baan voor de FOM volledig open is
En ondertussen denkt Maxquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Na Kimi, Vettel, Hamilton, Massa en Perez heeft nu ook Button nog wat te zeggen over Verstappens verdedigen in Hongarije.
Serieus wat een klucht
?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Leave me alone, I know what I'm doing"
quote:
Wat heeft dat voor gevolgen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
betekent wel dat de radiocommunicatie op de baan voor de FOM volledig open is
dat er veel radioverkeer zal zijn. Onder andere ook dingen als "je kan bij bocht 3 20 meter later remmen."quote:
Dat de teams de privacy button niet meer mogen gebruiken.quote:
Die clausule zal er toch wel in staan ? En als je op regen banden reed, dan reed de rest dat ook of op 1/2 coureurs na op inters.. dan laten ze niet het hele veld herstarten op banden waar je niets aan hebt op een droge baan (die kans lijkt me al uiterst klein).quote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:36 schreef wimderon het volgende:
Dat er niets meer gedaan mag worden tijdens een rode vlag is wel schraal.
Natuurlijk haalt er iemand wel eens voordeel uit, maar als je 30 seconde voorsprong hebt en op afgeragde banden rijdt heb je nu een enorm nadeel. En wat als je op regenbanden rijdt en de baan droogt op terwijl de race stilligt?
Wat als je net schade had opgelopen en toch al de pit in wilde/moest? Mag dat dan wel (met als gevolg dat je na herstart achteraan ligt) of moet je dan verplicht eerst nog een rondje met die schade doorrijden? Ik bedoel, met een lekke band kan dat toch niet echt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:36 schreef wimderon het volgende:
Dat er niets meer gedaan mag worden tijdens een rode vlag is wel schraal.
Natuurlijk haalt er iemand wel eens voordeel uit, maar als je 30 seconde voorsprong hebt en op afgeragde banden rijdt heb je nu een enorm nadeel. En wat als je op regenbanden rijdt en de baan droogt op terwijl de race stilligt?
Er zal wel een ontsnappingsmogelijkheid in komen, achteraan herstarten ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat als je net schade had opgelopen en toch al de pit in wilde/moest? Mag dat dan wel (met als gevolg dat je na herstart achteraan ligt) of moet je dan verplicht eerst nog een rondje met die schade doorrijden? Ik bedoel, met een lekke band kan dat toch niet echt.
Valt wel mee. Dan is het effect hetzelfde als bij een SC. Wat imho beter is dan dat de competitie wordt vervalst doordat iedereen ineens op verse banden verder kan, terwijl zonder rode vlag je naar de pits had gemoeten om nieuwe banden te halen en de rest door kon op hun banden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:36 schreef wimderon het volgende:
Dat er niets meer gedaan mag worden tijdens een rode vlag is wel schraal.
Natuurlijk haalt er iemand wel eens voordeel uit, maar als je 30 seconde voorsprong hebt en op afgeragde banden rijdt heb je nu een enorm nadeel. En wat als je op regenbanden rijdt en de baan droogt op terwijl de race stilligt?
Zie Monaco 2011. Vettel reed op ruim 60 ronden oude softs aan de leiding, Alonso erachter op half zo oude banden en Button daar direct weer achter op nieuwe banden. Rode vlag komt. Iedereen gooit er vers rubber onder, race beslist.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 03:36 schreef wimderon het volgende:
Dat er niets meer gedaan mag worden tijdens een rode vlag is wel schraal.
Natuurlijk haalt er iemand wel eens voordeel uit, maar als je 30 seconde voorsprong hebt en op afgeragde banden rijdt heb je nu een enorm nadeel. En wat als je op regenbanden rijdt en de baan droogt op terwijl de race stilligt?
Dat kun je niet zo simpel ondervangen als dit. Ja, met een VSC. Maar dat gaat niet in alle gevallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dan is het effect hetzelfde als bij een SC.
Op deze manier kun je dubbel nadeel (of voordeel) hebben. Je voorsprong weg én op mindere banden staan. Als je net op nieuwe banden staat heb je nu maar één voordeel (achterstand is weg) in plaats van twee met de nieuwe regel (achterstand weg én betere banden).quote:Wat imho beter is dan dat de competitie wordt vervalst doordat iedereen ineens op verse banden verder kan, terwijl zonder rode vlag je naar de pits had gemoeten om nieuwe banden te halen en de rest door kon op hun banden.
Mja, regeltechnisch is het echter wel logisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo simpel ondervangen als dit. Ja, met een VSC. Maar dat gaat niet in alle gevallen.
[..]
Op deze manier kun je dubbel nadeel (of voordeel) hebben. Je voorsprong weg én op mindere banden staan. Als je net op nieuwe banden staat heb je nu maar één voordeel (achterstand is weg) in plaats van twee met de nieuwe regel (achterstand weg én betere banden).
Ik zie er in de regels niet iets heel specifieks over staan, behalve de standaard regels over de inner lane, fast lane, unsafe release etc in het hoofdstuk over de pit lane.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Een vraag van een leek, gisteren in de tweede training reed Hamilton uit de pitsstraat het race circuit op. ongeveer in de laatste 10 minuten. Daar maakte volgens Hamilton, Ricciardo een gevaarlijke manoeuvre die dicht langs langs zijn auto schoot, omdat hij Wehrlein inhaalde. Maar heeft Ricciardo niet gewoon voorrang op het race circuit net als je voorrang hebt op een snelweg met een invoegstrook of gelden er op een race circuit andere regels.
Alleen kun je als je uit de pitsstraat komt niet voorkomen dat iemand door een inhaalactie over de witte lijn gaat en in jouw baan terecht komt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:22 schreef Geralt het volgende:
En om de coureurs die de pits uitrijden er op te attenderen dat er snellere jongens op het rechte stuk aankomen knippert er een blauwe lamp.
Beelden niet gezien, maar als het goed is had Lewis dus moeten weten dat er snelle jongens aankwamen omdat die blauwe lamp knipperde.
Jij kent de FIA toch ook sasquatsch; zo een regel zou veel en veel te eenvoudig zijn! Dat krijgen ze daar echt niet bedacht!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen kun je als je uit de pitsstraat komt niet voorkomen dat iemand door een inhaalactie over de witte lijn gaat en in jouw baan terecht komt.
Enige oplossing zou dus inderdaad zijn om als regel op te nemen dat niemand over de witte lijn mag. En dat beide kanten op.
Volgens mij bestaat die regel al, als je de uitgang van de pitsstraat niet als onderdeel van de baan beschouwd. Dan wordt het buiten de baan inhalen en dat mag niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij kent de FIA toch ook sasquatsch; zo een regel zou veel en veel te eenvoudig zijn! Dat krijgen ze daar echt niet bedacht!
Volgens mij zie ik toch regelmatig coureurs met vier wielen over die lijn gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die regel al, als je de uitgang van de pitsstraat niet als onderdeel van de baan beschouwd. Dan wordt het buiten de baan inhalen en dat mag niet.
Ze zouden toch beter die hele F1 regelement commissie opdoeken en vervangen door alle zelfverklaarde Fok!Experts. Wat zou F1 er dan toch anders uitzienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die regel al, als je de uitgang van de pitsstraat niet als onderdeel van de baan beschouwd. Dan wordt het buiten de baan inhalen en dat mag niet.
Per direct de V6 de deur uit en verplicht minimaal met 10 cilinders rijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ze zouden toch beter die hele F1 regelement commissie opdoeken en vervangen door alle zelfverklaarde Fok!Experts. Wat zou F1 er dan toch anders uitzien
Voeg Wehrlein aan dat rijtje toe en dan ben ik het er wel mee eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:31 schreef Geralt het volgende:
Ocon, Verstappen en Stoffel gaan de wereldtitels verdelen komend decennium
Ik zeg ook als. Volgens mij is het namelijk niet zo en is het onderdeel van de baan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik toch regelmatig coureurs met vier wielen over die lijn gaan.
Maar ja, de F1 en track limits
Openbare weg moet je vergeten, een track is geen openbare weg en heeft andere regels. Het is ook geen invoegstrook.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Een vraag van een leek, gisteren in de tweede training reed Hamilton uit de pitsstraat het race circuit op. ongeveer in de laatste 10 minuten. Daar maakte volgens Hamilton, Ricciardo een gevaarlijke manoeuvre die dicht langs langs zijn auto schoot, omdat hij Wehrlein inhaalde. Maar heeft Ricciardo niet gewoon voorrang op het race circuit net als je voorrang hebt op een snelweg met een invoegstrook of gelden er op een race circuit andere regels.
Het zou mij niks verbazen, dat Hamilton dacht dat de redbull auto niet van Ricciardo was, maar van Verstappen. Mede omdat hij het niet had over Ricciardo had, maar over de Red Bulls, Hij had ook al zijn mening klaar over het verdedigen van Verstappen tegen Raikkonen in Hongarije, waar de beste man niet eens de race heeft terug gezien op de film. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel dat Hamilton een hekel heeft aan Verstappen, al zal hij dat openlijk nooit toegeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:18 schreef Wolve000 het volgende:
Hamilton moest inderdaad binnen de lijn blijven vanuit de pitstraat. En Ricciardo ging zelf pas over de lijn heen toen hij er al voorbij was. Kortom, nothing to see here, move along!
Elke coureur in F1 heeft hekel aan gozer die net komt kijken en lastig is om in te halen met snellere auto.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen, dat Hamilton dacht dat de redbull auto niet van Ricciardo was, maar van Verstappen. Mede omdat hij het niet had over Ricciardo, maar over de Red Bulls, Hij had ook al zijn mening klaar over het verdedigen van Verstappen tegen Raikkonen in Hongarije, waar de beste man niet eens de race heeft terug gezien op de film. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel dat Hamilton een hekel heeft aan Verstappen, al zal hij dat openlijk nooit toegeven.
Kan altijd nog iets verder naar achtere staan door een gridpenalty of een vroegere pitstop t.o.v anderenquote:Op zondag 31 juli 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
De inhaalacties van Max zullen we weinig meer zien sinds zijn plek in RedBull helaas, Mercedes is te snel, het is nu vooral verdedigen tegen Ferrari.
Ik hoop vooral dat Max de hele Formule 1 wereld over de hoop haalt door te doen waar hij goed in is en dat is vechten voor je plaats. Wij willen geen theekransje zien, maar gladiatoren op de wegquote:Op zondag 31 juli 2016 10:24 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoop ik wel dat die scherpe randjes die Max nog heeft niet zullen afvlakken; dat zie je vaak toch als men meerdere jaren in de F1 rijdt. Max heeft nu nog altijd ogenschijnlijk een kart onder zn kont. Hopelijk blijft ie die rijstijl behouden
Dat gaat dan alleen op wanneer er dus intrinsiek snellere autos zijn dan een RBR. Zo niet, dan zou het toch mooi zijn wanneer blijkt dat Max de beste stuurman is en dat soort moves op het randje niet nodig heeft. Want met Schumacher achtige vuile spelletjes win je buiten Nederland echt geen sympathie bij het raceminnend volk. Afgezien nog van het feit of sponsoren er zo blij mee zouden zijn wanneer er een nieuw contract getekend moet worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Max de hele Formule 1 wereld over de hoop haalt door te doen waar hij goed in is en dat is vechten voor je plaats. Wij willen geen theekransje zien, maar gladiatoren op de weg
Ik heb bij Max nog geen Schumacher-achtige vuile spelletjes gezien. Zoals Whiting het al zei, het was hard maar fair en zo willen we het graag zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat gaat dan alleen op wanneer er dus intrinsiek snellere autos zijn dan een RBR. Zo niet, dan zou het toch mooi zijn wanneer blijkt dat Max de beste stuurman is en dat soort moves op het randje niet nodig heeft. Want met Schumacher achtige vuile spelletjes win je buiten Nederland echt geen sympathie bij het raceminnend volk. Afgezien nog van het feit of sponsoren er zo blij mee zouden zijn wanneer er een nieuw contract getekend moet worden.
Die vuile spelletjes komen vroeg of laat toch wel waarschijnlijk. Nagenoeg elke WC was er niet vies van. Ook de huidige (m.u.v. Button) niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb bij Max nog geen Schumacher-achtige vuile spelletjes gezien. Zoals Whiting het al zei, het was hard maar fair en zo willen we het graag zien.
En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die vuile spelletjes komen vroeg of laat toch wel waarschijnlijk. Nagenoeg elke WC was er niet vies van. Ook de huidige (m.u.v. Button) niet.
Alonso niet? Pitstop-incidentje vergeten waar hij Lewis een flink oor aannaaide?quote:Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.
Ja. Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alonso niet? Pitstop-incidentje vergeten waar hij Lewis een flink oor aannaaide?
quote:
strakke actie was datquote:
Jawohl frau Führer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat om het racen, punt.
Wat luchtige vraagjes hier en daar over wat gesport en vrijetijdsbesteding daargelaten is het totaal niet van invloed op de rijders om in het fucking privéleven van henzelf of derden te gaan lopen kloten en dat extra te etaleren. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon concentreren op waar het om draait bij bepaalde zaken, in dit geval de raceprestaties.
Je post en roddelt maar hoe je wilt, ik zeg daar wat van, daar hoef je verder niets mee te doen hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawohl frau Führer.
Jij hebt recht op jouw mening maar dat betekent niet dat de rest van de wereld zich daar aan moet conformeren, hoe vervelend je dat ook vind.
Die was ik inderdaad echt vergeten. Thanks.quote:
Damon Hill volgens mij ook niet, maar dat was de tijd dat ik nog iedere wedstrijd keek en er de tering in had wanneer die Duitser met zijn uitgestreken smoelwerk weer eens een vuil spel speelde.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.
Het laatste ijsje uit de vriezer pakken.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik had het over de huidige wereldkampioenen he, ik ben alleen even vergeten welke vuile truukjes Kimi wel eens uitgehaald heeft. Die zullen er ongetwijfeld ook wel zijn. Denk ik
Kimi was in zijn Mclaren en voormalige Ferrari tijd wel goed in het deur dicht gooien.. Precies de deksel die hij in Hongarije op zijn neus kreeg..quote:Op zondag 31 juli 2016 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik had het over de huidige wereldkampioenen he, ik ben alleen even vergeten welke vuile truukjes Kimi wel eens uitgehaald heeft. Die zullen er ongetwijfeld ook wel zijn. Denk ik
quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het laatste ijsje uit de vriezer pakken.
!!!quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het laatste ijsje uit de vriezer pakken.
quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het laatste ijsje uit de vriezer pakken.
Ik zou nu wel het gezicht van Rosberg willen zien, die in zijn ogen een zeer onterechte tijdstraf heeft gekregenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat gaat dan alleen op wanneer er dus intrinsiek snellere autos zijn dan een RBR. Zo niet, dan zou het toch mooi zijn wanneer blijkt dat Max de beste stuurman is en dat soort moves op het randje niet nodig heeft. Want met Schumacher achtige vuile spelletjes win je buiten Nederland echt geen sympathie bij het raceminnend volk. Afgezien nog van het feit of sponsoren er zo blij mee zouden zijn wanneer er een nieuw contract getekend moet worden.
Mja, de gevijnsde onschuld... Hij weet dondersgoed dat hij fout zat, en hij probeerde het nog goed te praten omdat hij ook dondersgoed weet dat Max onder een vergrootglas ligt sinds de vorige race. Hij riep dus maar "He moved under braking" omdat hem dat wel goed uit kwam.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou nu wel het gezicht van Rosberg willen zien, die in zijn ogen een zeer onterechte tijdstraf heeft gekregen
Bedankt. Eerste nieuwtje in het nieuwtjestopic in lange tijd. Meer info:quote:
Bron: SkyF1.quote:Bernie Ecclestone's mother-in-law Aparecida Schunck freed
No ransom paid after police locate and free Aparecida Schunck
Bernie Ecclestone's mother-in-law was freed unharmed without any ransom being paid, Sky sources understand.
Aparecida Schunck, the 67-year-old mother of Ecclestone's wife Fabiana Flosi, was taken from her home in Interlagos, Sao Paulo, 10 days ago with her captors demanding 120 million reais (£27.8m) in ransom.
Sky Sports understands Schunck was recovered from a house in the city of Cotia, near Sao Paulo, at 6.40pm on Sunday.
Police located the house with the aid of security cameras around the city, as well mobile phone monitors.
She is understood to be in good health.
Two people were arrested, while a third is still being sought by police.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
RIPquote:De Nieuw-Zeelandse voormalige Formule 1-piloot Chris Amon, tijdens de jaren zestig van de vorige eeuw een ploegmaat van Jacky Ickx bij Ferrari, is woensdagochtend op 73-jarige leeftijd overleden aan kanker. Dat heeft zijn familie bevestigd aan Nieuw-Zeelandse media.
Chris Amon staat bekend als de beste F1-piloot die nooit een race kon winnen. Ondanks zijn talent moest hij tijdens zijn F1-carrière vrede nemen met ereplaatsen. In 1966 won hij wel de 24 Uur van Le Mans, de grootste zege in zijn carrière.
!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
RIP!
De man die zoveel pech had dat Mario Andretti eens zei dat als hij begrafenisondernemer zou worden, de mensen zouden stoppen met doodgaan.
Ach, Le Mans winnen is prestatie genoeg zou ik zeggen. Beter dan een willekeurige F1 race.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
RIP!
De man die zoveel pech had dat Mario Andretti eens zei dat als hij begrafenisondernemer zou worden, de mensen zouden stoppen met doodgaan.
Dit ja, menig F1 coureur droomt hier van. Dus om die overwinning in de zak te hebben is en blijft toch iets heel bijzondersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, Le Mans winnen is prestatie genoeg zou ik zeggen. Beter dan een willekeurige F1 race.
Helaas zal er wel altijd een soort mysterie om zweven aangezien hij niet in de Ford reed die had moeten winnen . Als ik het me goed herinner kwamen ze gelijktijdig over de finish (volgens de gebrekkige tijdmeting in die tijd). Maar aangezien de auto van Amon lager had gekwalificeerd hadden zij meer afstand afgelegd en de race is toch echt wie het meeste aantal meters maakt in 24 uur...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja, menig F1 coureur droomt hier van. Dus om die overwinning in de zak te hebben is en blijft toch iets heel bijzonders
8 meter verschilquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas zal er wel altijd een soort mysterie om zweven aangezien hij niet in de Ford reed die had moeten winnen . Als ik het me goed herinner kwamen ze gelijktijdig over de finish (volgens de gebrekkige tijdmeting in die tijd). Maar aangezien de auto van Amon lager had gekwalificeerd hadden zij meer afstand afgelegd en de race is toch echt wie het meeste aantal meters maakt in 24 uur...
De Hulkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ja, menig F1 coureur droomt hier van. Dus om die overwinning in de zak te hebben is en blijft toch iets heel bijzonders
toch wel zielig dat je gewoon een zak geld moet hebben als je wil racen dat is F1 als je geen talent hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:14 schreef nils7 het volgende:
Ocon naar Manor. Ten koste van Haryanto.
Geen talent? Races gewonnen in GP2 en deed het totaal niet slecht vergeleken met Wehrlein.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
toch wel zielig dat je gewoon een zak geld moet hebben als je wil racen dat is F1 als je geen talent hebt.
In de races duidelijk minder dan Wehrlein. In de kwalificaties was hij soms sneller omdat hij het circuit al kende door de GP2.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen talent? Races gewonnen in GP2 en deed het totaal niet slecht vergeleken met Wehrlein.
Misschien geen toptalent maar absoluut niet van het kaliber Deletraz.
Ocon volgend jaar waarschijnlijk bij Renault. Eventueel met Bottas die een aanbieding gehad zou hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Ocon en Wehrlein mogen onderling gaan uitmaken wie de opvolger bij Mercedes gaat worden dus.
quote:Daniel Ricciardo has described Red Bull team-mate Max Verstappen as "a racing nerd" who comes across as more knowledgeable and experienced than people would expect.
Ricciardo has been impressed by Verstappen's approach for an 18-year-old following his arrival at the team in May after being promoted from Toro Rosso in favour of Daniil Kvyat.
"It's not nice getting beaten by someone young," Ricciardo told Autosport.
"I definitely see it now, he is young, but in racing terms he is very experienced.
"Racing has been his whole life, from what I understand, and although he may still have a lot to learn, for his age, he has plenty of racing experience.
"Even the way when he's in engineering briefings and talking about some details on the car, I don't even know what they are.
"He's a bit of a racing nerd, I guess!"
In terms of head-to-head, Ricciardo has so far had the edge in qualifying by a 7-1 scoreline, but Verstappen has scored 102 points to the Australian's 97 over their eight grands prix together.
Ricciardo, a three-time grand prix winner, believes Verstappen's arrival has made him raise his own game.
"There's an argument I am now going beyond a level I thought was there," he said.
"With Dani [Kvyat] I always felt I was on top and just doing as much as I could, but then Max came in.
"It's a tough one because I always like to think I am pushing myself to my limit, but the human body is interesting, so maybe there is always more.
"I definitely feel I have driven well from the start of the season, but perhaps we've both really pushed each other."
Ricciardo believes that as well as raising his game against Verstappen, he has learned from experience in other areas as well.
"Sometimes you can go into a race and expect too much from it, which is always a bad thing," he added.
"For example you may think you expect to be first into Turn 1, or whatever, and it doesn't go your way and you're fourth, then you are already on the back foot.
"You might then lose momentum for a few laps, or it will take you that long to clear your mind.
"With every driver, if you lock a brake in one corner, you are probably thinking about it at the next corner, so little things like that can always be improved.
"As a rookie that was maybe a weakness, not being able to get rid of the mistake quickly enough."
autosport.com
Dan zal Massa wel blijven bij Williams en Button hopelijk doorschuiven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ocon volgend jaar waarschijnlijk bij Renault. Eventueel met Bottas die een aanbieding gehad zou hebben.
Oh wat zou dat vet zijn als Button naast Massa komt te rijden Maar als het naast Bottas zou zijn, ook dikke prima.. in het geval hij naar Williams gaat (wat wel alle schijn heeft).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan zal Massa wel blijven bij Williams en Button hopelijk doorschuiven.
Want? Twee grijze muizen die over hun houdbaarheidsdatum zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oh wat zou dat vet zijn als Button naast Massa komt te rijden
Op Perez na zie ik geen jongere rijders die echt beter zijn. Zeker Button doet het nog geweldig, naast Alonso.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Want? Twee grijze muizen die over hun houdbaarheidsdatum zijn.
Sterkste Williams line-up lijkt me Perez/Bottas evt Ocon.
Of Perez naast Button bij Williams. En dan Wehrlein misschien naar Force India.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan zal Massa wel blijven bij Williams en Button hopelijk doorschuiven.
Dan moet er wel een WEC team zijn dat ze wil hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Laat Button en Massa aub lekker naar de WEC gaan
Dat mag ik hopen. Maar als ze een persco geven, lijkt dat vooral te duiden op een verlenging.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef franklop het volgende:
13.45 persco Williams en Massa.. hopelijk retirement..
quote:
Ik ben wel een buttonfan te noemen, maar als hij blijft moet hij snel podiumkansen krijgen. Anders wordt zijn onvermijdelijke vertrek steeds glanslozer en glanslozer (dat is geen woord maar je snapt me wel). Nu ging Williams laatst een jaartje lekker, maar ondertussen zakken ze weer af en moeten ze nog oppassen dat ze niet met mclaren gaan concurreren. En volgend jaar STR met een fatsoenlijke renaultmotor wordt ook nog nasty. Ik gun Button de wereld, maar ik denk niet dat hij veel opschiet met een williams.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:59 schreef Meike26 het volgende:
Grote kans dat Button straks bekend word gemaakt voor line-up van Williams.. Wat je ook van hem vind, beginnen en eindigen bij het zelfde team is maar weinig coureurs gelukt (de one-day-flies niet meegerekend).
Toch maar even quotenquote:Op donderdag 1 september 2016 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Als Button naar Williams gaat eet ik m'n schoen op .
Tot zover eens.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Laat Williams aub voor een talent gaan en niet Button. Ze hadden met Massa ervaring en Bottas talent in huis.
Inmiddels heeft Bottas zat ervaring om nu gepaard te worden met een nieuw talent.
Wat heeft leeftijd er in godsnaam mee te maken Als de coureur presteert dan zal het mij aan mijn reet roesten hoe oud hij is. Leeftijd staat niet gelijk aan talent.quote:Ik vind Button een sympatieke vent maar ik ben een beetje klaar met die oude garde die lijkt te blijven hangen. Massa, Raikkonen, Button en Alonso zijn allemaal al 35 of ouder.
Als Williams Massa inruilt voor Button halen ze iemand in huis die nog ouder is dan Massa al was.
Zou het niet erg vinden. Denk ook dat hij meer punten zou scoren dan Bottas.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Williams wil Button maar al te graag hebben Ben benieuwd of 't ze lukt!
Denk het ook. Op zich ook wel mooi denk ik. Hij zal echt niet nog jaren meegaan, maar gewoon Claire nog even d'r zin geven voor je met pensioen gaat.. JBquote:Op donderdag 1 september 2016 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden. Denk ook dat hij meer punten zou scoren dan Bottas.
Waarom in hemelsnaam? Neemt ie een bak geld mee ofzo ?quote:Op donderdag 1 september 2016 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Williams wil Button maar al te graag hebben
Claire is al tijden aan het lobbyen, zelfs op Silverstone vroeg ze het publiek hem over te halen de stap te maken Naar eigen zeggen omdat ze het een goede match vindt.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Neemt ie een bak geld mee ofzo ?
Button heeft anders talent genoeg.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Laat Williams aub voor een talent gaan en niet Button. Ze hadden met Massa ervaring en Bottas talent in huis.
quote:Op donderdag 1 september 2016 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, één weg. Nu Button Raikkonen nog opzouten
Wink wink nudge nudge? Foei moblo ze heeft al een vriendje (*snik*)quote:Op donderdag 1 september 2016 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Denk het ook. Op zich ook wel mooi denk ik. Hij zal echt niet nog jaren meegaan, maar gewoon Claire nog even d'r zin geven voor je met pensioen gaat.. JB
Moblo heeft ook al een vriendje hoor!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wink wink nudge nudge? Foei moblo ze heeft al een vriendje (*snik*)
Ik vind dat oranje bandje echt helemaal niks.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:56 schreef edraket31 het volgende:
TAG Heuer Special Edition: http://www.esquire.nl/sti(...)n-tag-heuer-horloge/
ik vind 'm vetquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind dat oranje bandje echt helemaal niks.
twitter:tgruener twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 12:25:48 F1 takeover by Liberty Media is getting serious. Does Ecclestone have to step down from his job as F1 boss? #AMuS https://t.co/zFioSsngiB reageer retweet
Perez is al bevestigdquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
Mocht Perez weggaan bij FI, maakt Wehrlein een grote kans om te promoveren naar FI.
Als F3 kampioen wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Stroll wel genoeg punten dan?
Volgens FI. Perez zegt zelf wat anders.quote:
Ik geloof FI in deze wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens FI. Perez zegt zelf wat anders.
twitter:AndyGPF1 twitterde op zondag 04-09-2016 om 13:33:14 En una entrevista con Movistar F1 Gasly dice que ocupará el asiento de Kvyat en el próximo GP de Singapur :-O #F1 https://t.co/yFCEXcBvp2 reageer retweet
Als dat zo is dan ben ik bang dat Kvyat er een keiharde domper van gaat krijgen..Die is dan wel rijp voor psychiater. Een dubbele degradatie in 1 jaar, terwijl je begin van het jaar nog op podium stond. Wow.quote:Op zondag 4 september 2016 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Gasly naar eigen zeggen in de STR van Kvyat in Singapore.twitter:AndyGPF1 twitterde op zondag 04-09-2016 om 13:33:14 En una entrevista con Movistar F1 Gasly dice que ocupará el asiento de Kvyat en el próximo GP de Singapur :-O #F1 https://t.co/yFCEXcBvp2 reageer retweet
Dan weten we in ieder geval dat dat niet waar is.quote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef Sinister-D- het volgende:
En blijkbaar claimt Eddie Jordan dat Bernie zijn rentenieren gaat aankondigen voor de Singaporese GP.
Die zag ik ook al voorbij komen ja En volgens mij vind hij het zelf ookwel grappig dit soort dingen. De #PlacesAlonsoWouldRatherBe vond hij ook wel humor.quote:Op zondag 4 september 2016 22:51 schreef Sjemmert het volgende:
Lol
http://www.f1today.net/nl(...)oto-en-slidingalonso
Zou eerst in Japan zijn. Is blijkbaar naar voren gehaald.quote:Op maandag 5 september 2016 08:26 schreef VacaLoca het volgende:
http://www.verstappen.nl/nl/article/9893/
Onverwacht toch nog een motor upgrade van Renault. 15pk erbij in signapore.
De kans dat Bernie dan aanblijft is nihil. Wellicht voor een 'interim jaar', maar daarna gaat ie wel het veld ruimen.quote:Op maandag 5 september 2016 11:05 schreef Floriz87 het volgende:
Mogelijk overname van F1 door Liberty Group, en de vraag is of Bernie dan aanblijft.
http://www.crash.net/f1/n(...)o-liberty-looms.html
Volgens mij zijn dat twee verschillende bedrijven van dezelfde eigenaar.quote:Op maandag 5 september 2016 14:09 schreef nils7 het volgende:
In hoeverre is dat ook van Liberty Global?
Daarentegen als ze het naar de beurs willen brengen moet het voor aandeelhouders wel interessant zijn dus zullen ze er wel voldoende winsten moeten blijven uithalen.
Alleen zullen ze de teams een evenredige share moeten geven want anders verdwijnt het gewoon in de zakken van handelaren.
De formule 1 is tenslotte ook altijd uitverkochtquote:Op maandag 5 september 2016 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
staat wel tegenover dat het daar alleen bij de Indy500 vol zit
Denk eerder dat de "scheiding" na 95/96 bedoeld werd, waar er geen winnaars waren ,quote:Op maandag 5 september 2016 13:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als het op de indycar gaat lijken is het wat mij betreft een promotie. Veel meer spanning in de races daar, ook als je de ovals niet mee rekent.
CART was tot 1995 gewoon gezond, een beetje zoals de F1 nu (hoewel er in de F1 meer gezeik over regels is)... En toen kwam Tony George met de IRL... Wat een ramp was dat voor CART, en voor Open Wheel racen in de VS. Sinds dat jaar is NASCAR populairder dan IndyCar.quote:Op maandag 5 september 2016 13:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als het op de indycar gaat lijken is het wat mij betreft een promotie. Veel meer spanning in de races daar, ook als je de ovals niet mee rekent.
De strijd voor plek 7 en 8quote:Op maandag 5 september 2016 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maurizio Arrivabene: Ferrari restructure already paying off
Maurizio Arrivabene says Ferrari's new technical structure is starting to pay off and has created a "very positive" atmosphere in the team.
De basis voor de 2017 Ferrari hype wordt al voorzichtig gelegd dames en heren.
Bernie heeft soms gekke ideeën, maar is een prima baas der F1.quote:Op maandag 5 september 2016 16:50 schreef nils7 het volgende:
Wat mauwen jullie nou...
Gaat Brennie eindelijk weg is 't nog niet goed
arme Vosssssquote:Op maandag 5 september 2016 16:50 schreef nils7 het volgende:
Wat mauwen jullie nou...
Gaat Brennie eindelijk weg is 't nog niet goed
quote:
Liberty Media gebruikt dit om wereldwijd unieke content aan te bieden. Ziggo is bijv. onderdeel van Liberty. Is een strategische overname om marktaandeel te vergaren.quote:Op maandag 5 september 2016 12:56 schreef TagForce het volgende:
rty Media er in voor de langere tijd, of is het een 5-jaren plan met als einddoel met winst verkopen (Liberty Media bezit meerdere Investment Groups)? Degraderen ze de F1 tot het Indycar van Europa en Azie?
BRENNIE GAAT HELEMAAL NIET WEG!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 16:50 schreef nils7 het volgende:
Wat mauwen jullie nou...
Gaat Brennie eindelijk weg is 't nog niet goed
!quote:
Misschien wat meer aandacht aan haar besteden dan aan het bier en de nootjesquote:Op maandag 5 september 2016 17:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
BRENNIE GAAT HELEMAAL NIET WEG!!!!
Net nog aandachtig mee gedouched dus geen problemen wat dat aangaat hoorquote:Op maandag 5 september 2016 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien wat meer aandacht aan haar besteden dan aan het bier en de nootjes
De clash met de 24 uur van Le Mans is er nog steeds.quote:The draft calendar for 2017 seen by teams is as follows:
Date Venue
March 26 Australia
April 2 China
April 16 Bahrain
April 30 Russia
May 14 Spain
May 28 Monaco
June 11 Canada
June 18 Azerbaijan
July 2 Austria
July 9 Britain
July 23 Hungary
July 30 Germany
August 27 Belgium
September 3 Italy
September 17 Singapore
October 1 Malaysia
October 8 Japan
October 22 United States
October 29 Mexico
November 12 Brazil
November 26 Abu Dhabi
Tot zo ver het excuus dat het echt niet anders kon.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
De voorlopige kalender voor 2017:
[..]
De clash met de 24 uur van Le Mans is er nog steeds.
http://www.motorsport.com(...)gain-in-2017-816191/
Behave cker wanneer die Tag Heuer engine ineens drie- tiende per ronde sneller is dan de rest?quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot zo ver het excuus dat het echt niet anders kon.
Gelukkig is Baku toch het kijken niet waard.
Nee, ik ben fan van de sport.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Behave cker wanneer die Tag Heuer engine ineens drie- tiende per ronde sneller is dan de rest?
Dan kun je 't nog steeds een saai kutcircuit vinden. Zelfs als ik Rosberg fan zou zijn geweest had ik ondanks blij te zijn met een overwinning afgelopen zondag Monza nog steeds niet echt interessant gevonden, zeker niet na een ronde of 5 als het allemaal wat gesetteld is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Behave cker wanneer die Tag Heuer engine ineens drie- tiende per ronde sneller is dan de rest?
ik hoop vooral dat volgend jaar die mercedes dominantie is ophoudt, zelfs de 4 jaren van vettel hadden nog 2 leuke jaren tussendoor en ook de andere 2 jaren waren niet zo erg als deze in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag overigens ergens hopen dat de Mercedesbois het naast een beetje winnen, wat natuurlijk tof is voor de bonussen en de prijzenkast, stiekem ook graag willen dat de Bulls en Ferrari's met wat extra power komen zodat er weer wat echt geraced kan worden in plaats van een beetje zorgen dat je een goede start hebt en dan wegrijden, wat op zich weer onafhankelijk is van de circuits en de al dan niet geschiktheid voor een spannende race.
Goede conclusie op basis van één Grand Prix.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot zo ver het excuus dat het echt niet anders kon.
Gelukkig is Baku toch het kijken niet waard.
ze hebben 't al moeilijk genoeg met elkaar denk niet dat ze op nog meer concurrentie zitten te wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag overigens ergens hopen dat de Mercedesbois het naast een beetje winnen, wat natuurlijk tof is voor de bonussen en de prijzenkast, stiekem ook graag willen dat de Bulls en Ferrari's met wat extra power komen zodat er weer wat echt geraced kan worden in plaats van een beetje zorgen dat je een goede start hebt en dan wegrijden, wat op zich weer onafhankelijk is van de circuits en de al dan niet geschiktheid voor een spannende race.
Goede conclusie op basis van 3 races die ik gezien hebquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede conclusie op basis van één Grand Prix.
Wees blij. Liever Bernie dan dat ze een of andere Amerikaan doorschuiven die nooit wat met F1 gehad heeft. Ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet gerust op wat betreft deze overname.quote:
Die opmerking hoor ik al 15 jaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |