abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 12:13:50 #176
382129 crew  Donna
pi_164220336
Is er trouwens iemand die Chelsea kijkt?

Zag laatst dat Tatiana Maslany (Orphan Black) te gast was, maar wat een vreselijk mens is die Chelsea zeg. Heb het afgezet. ;(
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:43:40 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164220804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik krijg inmiddels bijna de neiging om het op een andere manier te gaan kijken.
Ik wacht sowieso tot het hele seizoen klaar is. Hopelijk komt Netflix dan. Tot die tijd kijk ik wel ff andere series op Netflix.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:46:35 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_164220848
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:14 schreef Aether het volgende:
:o _O-

[..]

Wij betalen 21% :{
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:54:08 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_164220969
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen. Nu maar eerst Marco Polo s2 bingen. De eerste aflevering is al wel hoopvol dat het beter dan s1 wordt (die ik uiteindelijk wel prima vond).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_164220984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Denk dat Comedy Central daar de rechten van heeft verkregen. Ze hebben pas seizoen 6 (die vorig jaar afgerond werd in VS) uitgezonden en zijn nu bezig met seizoen 7, die dus pas net klaar is in de VS en normaal gesproken volgend jaar pas op Netflix is.
ja klopt idd. Zag dat nu ook de Bitch from appertment 23 op Netflix staat ook een hele leuke sitcom die helaas een te vroege dood is gestorven. En SoA het 7e seizoen staat er nu op dus voorlopig weer genoeg kijkplezier
pi_164221384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen. Nu maar eerst Marco Polo s2 bingen. De eerste aflevering is al wel hoopvol dat het beter dan s1 wordt (die ik uiteindelijk wel prima vond).
Iedere aflevering van Black Mirror is een heel ander verhaal. Kan mij jouw mening over de eerste aflevering voorstellen. Was wat mij betreft de aflevering met het grootste WTF-gehalte en alleen al om die reden prijs ik die aflevering wel, maar vond het wel een vreemde eend in de bijt en uiteindelijk ook wel één van de mindere afleveringen. Zou, als ik jou was, zeker de volgende aflevering nog kijken. :Y Vond ik persoonlijk één van de tofste en ook beter bij de rest van de serie passen.

Tweede seizoen van Marco Polo vond ik beter/vermakelijker dan het eerste seizoen (maar was over het 1e seizoen uiteindelijk ook best tevreden). Ondanks dat dat seizoen nog steeds wel enkele 'flaws' had, heb ik 'r echt van genoten. :)
Tails tell tales
pi_164222557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Is er trouwens iemand die Chelsea kijkt?

maar wat een vreselijk mens is die Chelsea zeg. Heb het afgezet. ;(
Haha ja, ik ben er inmiddels ook aardig allergisch voor geworden. Gewoon in alle opzichten niet leuk en niet grappig naar mijn mening. En dat krijgt dan een dagelijkse talkshow.
pi_164223047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen.
Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen. :P
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164223180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen. :P
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
Ik aflevering 2 en de ´White Christmas'-special (S03E00 volgens IMDb), met aflevering 5 op de 3e plek.
Tails tell tales
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 14:56:13 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223207
Smaken verschillen, dat is wel weer duidelijk, want ik vond afl 1 juist beter dan 2. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164223239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Mike het volgende:
Smaken verschillen, dat is wel weer duidelijk, want ik vond afl 1 juist beter dan 2. ;)
Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was? :)
Tails tell tales
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:59:17 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:

Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen. :P
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 14:59:52 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was? :)
Ja, dat zeker. Afl 1 had veel minder een stempel sci-fi dan de rest.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164223360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke serie :D
Tails tell tales
pi_164223412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164223520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke serie :D
Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164223557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.
Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?
Tails tell tales
pi_164223569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:11 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?
klopt, strange things deed me sterk denken aan de goonies
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:13:11 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:

Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.
Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 15:14:18 #195
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
We hadden het over Black Mirror, niet Stranger Things. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164223635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

klopt, strange things deed me sterk denken aan de goonies
Het gesprek (en de 'steen op de maag') ging over de serie Black Mirror. Van Stranger Things heb ik alleen nog maar de 1e aflevering gezien.
Tails tell tales
pi_164223646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
Heb jij het nou ook over Stranger Things? :D _O-
Tails tell tales
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:21:09 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:14 schreef Forbry het volgende:

Heb jij het nou ook over Stranger Things? :D _O-
Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_164223856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.
In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.

Vond 'dystopisch' al erg moeilijk te rijmen met 'kinderlijk'...
Tails tell tales
pi_164223939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.

Vond 'dystopisch' al erg moeilijk te rijmen met 'kinderlijk'...
Ah, dat verklaart het één en ander. :P
Ik vroeg me al af hoe je Black Mirror in vredesnaam kon bestempelen als kinderlijk. De thematiek is juist gitzwart.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')