abonnement Unibet Coolblue
pi_164055857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat een KOERIERSDIENST jou in dienst neemt? :D
Even je naam googelen en hoppa, honderden topics op FOK! en AutoWeek over je rijbewijsstruggles en gare ''ongelukjes''

_O-
Ja maar misschien heet die jongen helemaal geen Bradley maar Bernardus volgens zijn IDkaart. :o
pi_164055952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat een KOERIERSDIENST jou in dienst neemt? :D
Even je naam googelen en hoppa, honderden topics op FOK! en AutoWeek over je rijbewijsstruggles en gare ''ongelukjes''

_O-
Trouwens, hoe wil de werkgever bewijzen dat hij wel dezelfde Bradley is dan wel dat hij écht zelf die berichten heeft geplaatst? http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143 Lijkt me betrekkelijk onschuldig en er zijn wel meer hondjes die fikkie heten.
pi_164055985
Hahahhaha. En hij is familie van......
pi_164056056
Ik ken dit fenomeen pas sinds kort maar hij is echt overal online
pi_164056091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:55 schreef DeBaba het volgende:
Ik ken dit fenomeen pas sinds kort maar hij is echt overal online
Zelfs op vergeten sites zoals Netlog. -__- Google. -__- Mensen van boven de 20 die nog steeds niet snappen waarom je met het oog op sollicitaties beter zo min mogelijk vindbaar moet zijn. -__-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 22:57:34 ]
pi_164057392
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:26 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Het lijkt wel een kerkorgel na 13 seconden
Zijn alleen maar klassieke instrumenten, maar er zit ook een kerk orgel in.
pi_164057406
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat een KOERIERSDIENST jou in dienst neemt? :D
Even je naam googelen en hoppa, honderden topics op FOK! en AutoWeek over je rijbewijsstruggles en gare ''ongelukjes''

_O-
Meestal doen ze bij koeriersbedrijven niet moeilijk hoor. Die koeriers komen en gaan. Bijna niemand doet dat werk jarenlang fulltime. De enige chauffeurs die hun beroep lang doen zitten in de goederen- en personenvervoer. Pakketjes bezorgen is voor de meesten een bijbaan of iets dat ze tijdelijk doen.

Ik denk dat Braddie eerder problemen gaat krijgen met het rijden in die grote bestelbus die ze voor pakketbezorging gebruiken. Als hij al zoveel moeite had met rijden in een normale auto, dan ben ik benieuwd hoe hij in een bestelbus gaat rijden _O- Tevens ben je de hele dag bezig om je tijdvakken te halen en moet je iets van 200 keer op een dag instappen en uitstappen. Dat lijkt me wel een probleem voor iemand die aartslui is en al moe wordt als hij 5 minuten moet lopen.
pi_164057416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:01 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik ze allemaal hetzelfde klinken. Schel , en typisch jaren 80 toon.

Wat je misschien ook nog kunt doen is kort info geven over de keyboards, wat voor model, waarom deze precies (wat is de historie achter dat ding) enz. enz.

En probeer eens een tafel met een net scherm achter je te plaatsen zodat het wat profi oogt
Dat ga ik ook doen bij de volgende, beetje informatie er over vermelden.
Ze klinken inderdaad redelijk hetzelfde omdat 2 van de 3 komen uit de jaren 80.

De ene is een keyboard met FM geluidschip uit 1988, de andere een Analoog keyboard uit 1982, en de nieuwste aanwinst is een Bontempi uit 2004, zegt genoeg :')
pi_164057437
de meeste vloggers denken heel grappig/leuk te zijn

wat niet zo is
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_164058975

Deze doet ook andere dingen met haar mond op het internet, wie meer wil weten, moet haar naam maar door Google halen.
Persoonlijk vind ik haar niet goed maar het is natuurlijk wel een goed verhaal.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 28 juli 2016 @ 07:17:12 #136
438758 zeer
Opritsjniki
pi_164059482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 02:29 schreef chroestjov het volgende:

Deze doet ook andere dingen met haar mond op het internet, wie meer wil weten, moet haar naam maar door Google halen.
Persoonlijk vind ik haar niet goed maar het is natuurlijk wel een goed verhaal.
kweenie zelf heb ik niet zo veel met transgenders maar hee what ever floats your boat heh ;)
pi_164063242
Braddie, wat ik je nu ga vertellen is een life changer. Laten we eerlijk wezen. Ik ben blij dat je gaat proberen te werken, maar je gaat het nooit meer dan een maand volhouden.

Dus ik wil je een realistischer optie aanbieden; Pokemon Go. Dan bedoel ik dat je een boosting service kan opzetten aangezien het een tijdrovend spelletje is waar niet iedereen altijd zin in heeft. Jij hebt altijd de tijd aan je zijde gehad en maak daar gebruik van. Je loopt veel en graag, komt al op allerlei plaatsen, waarom niet cold hard cash verdienen in de tussentijd?

Je kan dan denken aan de volgende items, de tarieven zijn natuurlijk naar eigen wens in te vullen, maar je moet het wel realistisch houden.

- Het levelen van een character, 1-10, 10-15 en 15-20 bijvoorbeeld.

- Pokestops, een uur lang alleen maar items verzamelen (zoek een plek in hilversum met 3 bij elkaar voor meer conformt).

- Pokemons, bied aan dat je bijvoorbeeld 50/100/150/200 pokemons zal vangen voor je cliënt.

- Eieren uit laten komen.

Dit is slechts het topje van een ijsberg want je kan van alles verzinnen. Bedenk wel dat mond-tot-mond cruciaal is voor deze business dus loop niet de kantjes ervanaf. Veel hiervan is ook te combineren met elkaar. Wanneer het eenmaal loopt kan je ook uitbreiden. Dan vraag je een percentage, maar dan doet een ander het werk. Aangezien je veel op pad zal zijn met Pokemon zal je ook heel veel sociale contacten op doen.

Hiermee kom ik op mijn volgende punt. Er zitten meerdere voordelen hieraan. Deze zijn als volgt:

- Je kan je piano verzamelwoede betalen & onderhouden.

- Het helpt je met afvallen.

- Je kan je kanaal uitbreiden. Pokemon is hot, als je het juist aankleed zullen je subscribers alleen maar toenemen.

- Het UWV tast in het Sylvana Simons over deze extra inkomsten mits je het over een ander betaalsysteem doet. Bied bijvoorbeeld betaling in bitcoins, skrill en paypal aan.

- Zoals eerder benoemd, gezien het een spel is met veel sociale interactie zal je een hele hoop nieuwe mensen (koude/warme leads) leren kennen. Misschien zelfs een chick om het leven mee te delen.

En ik kan nog eindeloos doorgaan waarom dit jouw leven 180 graden zal veranderen, maar dan kan ik er net zo goed een boek over uitgeven en zelf doekoes opstrijken.
pi_164063427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie, wat ik je nu ga vertellen is een life changer. Laten we eerlijk wezen. Ik ben blij dat je gaat proberen te werken, maar je gaat het nooit meer dan een maand volhouden.

Dus ik wil je een realistischer optie aanbieden; Pokemon Go. Dan bedoel ik dat je een boosting service kan opzetten aangezien het een tijdrovend spelletje is waar niet iedereen altijd zin in heeft. Jij hebt altijd de tijd aan je zijde gehad en maak daar gebruik van. Je loopt veel en graag, komt al op allerlei plaatsen, waarom niet cold hard cash verdienen in de tussentijd?

Je kan dan denken aan de volgende items, de tarieven zijn natuurlijk naar eigen wens in te vullen, maar je moet het wel realistisch houden.

- Het levelen van een character, 1-10, 10-15 en 15-20 bijvoorbeeld.

- Pokestops, een uur lang alleen maar items verzamelen (zoek een plek in hilversum met 3 bij elkaar voor meer conformt).

- Pokemons, bied aan dat je bijvoorbeeld 50/100/150/200 pokemons zal vangen voor je cliënt.

- Eieren uit laten komen.

Dit is slechts het topje van een ijsberg want je kan van alles verzinnen. Bedenk wel dat mond-tot-mond cruciaal is voor deze business dus loop niet de kantjes ervanaf. Veel hiervan is ook te combineren met elkaar. Wanneer het eenmaal loopt kan je ook uitbreiden. Dan vraag je een percentage, maar dan doet een ander het werk. Aangezien je veel op pad zal zijn met Pokemon zal je ook heel veel sociale contacten op doen.

Hiermee kom ik op mijn volgende punt. Er zitten meerdere voordelen hieraan. Deze zijn als volgt:

- Je kan je piano verzamelwoede betalen & onderhouden.

- Het helpt je met afvallen.

- Je kan je kanaal uitbreiden. Pokemon is hot, als je het juist aankleed zullen je subscribers alleen maar toenemen.

- Het UWV tast in het Sylvana Simons over deze extra inkomsten mits je het over een ander betaalsysteem doet. Bied bijvoorbeeld betaling in bitcoins, skrill en paypal aan.

- Zoals eerder benoemd, gezien het een spel is met veel sociale interactie zal je een hele hoop nieuwe mensen (koude/warme leads) leren kennen. Misschien zelfs een chick om het leven mee te delen.

En ik kan nog eindeloos doorgaan waarom dit jouw leven 180 graden zal veranderen, maar dan kan ik er net zo goed een boek over uitgeven en zelf doekoes opstrijken.
:')
pi_164064899
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:17 schreef KoningPils het volgende:

[..]

:')
pi_164065407
Ik rijk je een potentieel goudmijntje aan en dat is jouw reactie? Op deze manier zal je nooit verder komen dan de ondergekwakte aftanse keyboarden van twee tientjes.

Pijnlijk om te zien hoe iemand van 25 jaar zo weinig visie kan hebben in het leven
pi_164065434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 07:17 schreef zeer het volgende:

[..]

kweenie zelf heb ik niet zo veel met transgenders maar hee what ever floats your boat heh ;)
Edit:

Ik heb toch maar even de moeite genomen om het na te kijken en volgens mij maak jij je hier wel degelijk schuldig aan het verspreiden van misinformatie, ik zou het op prijs stellen als jij deze activiteit per direct staakt.
Echter heb ik geen uitgebreid onderzoek gedaan dus mocht het toch waar zijn dan vraag ik mij af waarom de video's van hij/zij/het niet meer dislikes hebben, in welke zieke wereld hebben video's van transgenders zo relatief weinig dislikes.

[ Bericht 11% gewijzigd door chroestjov op 28-07-2016 14:27:55 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164065445
Ik vind het een wereldidee met alleen maar voordelen
pi_164065750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik rijk je een potentieel goudmijntje aan en dat is jouw reactie? Op deze manier zal je nooit verder komen dan de ondergekwakte aftanse keyboarden van twee tientjes.

Pijnlijk om te zien hoe iemand van 25 jaar zo weinig visie kan hebben in het leven
Pokemon Go :')
pi_164066393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Pokemon Go :')
Heb je het wel gespeeld dat je dit kan zeggen?
pi_164066492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Pokemon Go :')
Ja, dat gezicht trekt iedereen ook bij het zien van je filmpjes. Realiseer je nou eens wat voor grote kans dit is waarmee je meer views kan halen dan alleen fokkers die kijken uit leedvermaak. En dat terwijl je je youtube kanaal opbouwt kan je tientallen euro's verdienen met het lopen, verzamelen en spelen van een spelletje.

Als ik net als jij niks te doen heb in het leven dan zou ik het serieus overwegen. Alleen ik zit gebonden aan een vaste aanstelling en een fysiek lichaam die ik dagelijks moet onderhouden

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2016 15:02:57 ]
pi_164066544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie, wat ik je nu ga vertellen is een life changer. Laten we eerlijk wezen. Ik ben blij dat je gaat proberen te werken, maar je gaat het nooit meer dan een maand volhouden.

Dus ik wil je een realistischer optie aanbieden; Pokemon Go. Dan bedoel ik dat je een boosting service kan opzetten aangezien het een tijdrovend spelletje is waar niet iedereen altijd zin in heeft. Jij hebt altijd de tijd aan je zijde gehad en maak daar gebruik van. Je loopt veel en graag, komt al op allerlei plaatsen, waarom niet cold hard cash verdienen in de tussentijd?

Je kan dan denken aan de volgende items, de tarieven zijn natuurlijk naar eigen wens in te vullen, maar je moet het wel realistisch houden.

- Het levelen van een character, 1-10, 10-15 en 15-20 bijvoorbeeld.

- Pokestops, een uur lang alleen maar items verzamelen (zoek een plek in hilversum met 3 bij elkaar voor meer conformt).

- Pokemons, bied aan dat je bijvoorbeeld 50/100/150/200 pokemons zal vangen voor je cliënt.

- Eieren uit laten komen.

Dit is slechts het topje van een ijsberg want je kan van alles verzinnen. Bedenk wel dat mond-tot-mond cruciaal is voor deze business dus loop niet de kantjes ervanaf. Veel hiervan is ook te combineren met elkaar. Wanneer het eenmaal loopt kan je ook uitbreiden. Dan vraag je een percentage, maar dan doet een ander het werk. Aangezien je veel op pad zal zijn met Pokemon zal je ook heel veel sociale contacten op doen.

Hiermee kom ik op mijn volgende punt. Er zitten meerdere voordelen hieraan. Deze zijn als volgt:

- Je kan je piano verzamelwoede betalen & onderhouden.

- Het helpt je met afvallen.

- Je kan je kanaal uitbreiden. Pokemon is hot, als je het juist aankleed zullen je subscribers alleen maar toenemen.

- Het UWV tast in het Sylvana Simons over deze extra inkomsten mits je het over een ander betaalsysteem doet. Bied bijvoorbeeld betaling in bitcoins, skrill en paypal aan.

- Zoals eerder benoemd, gezien het een spel is met veel sociale interactie zal je een hele hoop nieuwe mensen (koude/warme leads) leren kennen. Misschien zelfs een chick om het leven mee te delen.

En ik kan nog eindeloos doorgaan waarom dit jouw leven 180 graden zal veranderen, maar dan kan ik er net zo goed een boek over uitgeven en zelf doekoes opstrijken.
Ik denk dat de levensvatbaarheid van dit voorstel afhankelijk is van de levensvatbaarheid van Pokemon Go, als het blijft bij een korte rage/hype dan lijkt het mij geen levensvatbaar plan.
Hij zou i.i.g. wel video's over Pokemon Go kunnen maken, dan kan hij d.m.v. de vele extra views per direct profiteren van de hype zonder ergens in te investeren want video's maakt hij toch wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door chroestjov op 28-07-2016 15:11:13 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164066555
-weg-

[ Bericht 50% gewijzigd door Gibson88 op 28-07-2016 16:16:09 (Weg ermee. ) ]
pi_164066570
Een gedeelte zal natuurlijk afhaken, maar er blijft nog een grote podium over die het blijft spelen aangezien Go nog slechts in de kinderschoenen staat. Als je het internationaal brengt dan spreek je een heel groot publiek aan. Levensvatbaarheid hoef je je niet druk om te maken.
pi_164066639
-weg-

[ Bericht 50% gewijzigd door Gibson88 op 28-07-2016 16:16:26 ]
pi_164066905
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:55 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Heb je het wel gespeeld dat je dit kan zeggen?
Ja, paar dagen.. Vind er niets aan, het hele aspect wat Pokemon op de gameboy bijvoorbeeld aantrekkelijk maakte is weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')