abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 08:37:22 #1
364681 over_hedge
pi_163992842


Downloads


Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 25 juli 2016 @ 08:39:22 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163992854
Jubileumtopic! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 juli 2016 @ 08:41:13 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163992873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jubileumtopic! *O*
Juichen *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 08:50:37 #4
364681 over_hedge
pi_163992972
Ga sinds vandaag ga ik met de auto naar mijn werk. Dus dat is een heel stuk minder pokemon vangen voor mij. Aangezien 80% van wat ik speelde naar en van mijn werk was. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163992975
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
pi_163993067
Ik heb ook even een vraagje
Als er een lure point is trekt dat de ene dag andere pokemons aan dan de andere dag?

Eigenlijk min of meer ook de vraag of elke keer dezelfde pokemons rondzwerven op dezelfde plek :@
  maandag 25 juli 2016 @ 09:02:51 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993079
Weet iemand hoe het zit met pokestops in het centrum van Utrecht? :7 Zitten ze daar dicht op elkaar?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 25 juli 2016 @ 09:03:30 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993085
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef Redbullkid het volgende:
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
Magikarp gaat er per power up 3 cp omhoog. maal 10.5 omdat hij zoveel omhoog gaat als hij evolved is 31.5. Gyarados gaat er per power up 39 omhoog.

Hoe zich dat verhoudt tot het verschil in kosten, weet ik niet. Maar ik denk zomaar dat als Magikarp bijna aan zijn limiet zit de gyarados even duur is als ie bijna aan zijn limiet zit
Laffe huichelaar
pi_163993097
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Magikarp gaat er per power up 3 cp omhoog. maal 10.5 omdat hij zoveel omhoog gaat als hij evolved is 31.5. Gyarados gaat er per power up 39 omhoog.

Hoe zich dat verhoudt tot het verschil in kosten, weet ik niet. Maar ik denk zomaar dat als Magikarp bijna aan zijn limiet zit de gyarados even duur is als ie bijna aan zijn limiet zit
Dus Gyarados upgraden is beter :P, zelfde met alle andere Pokemon toch?
  maandag 25 juli 2016 @ 09:07:37 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163993116
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dus Gyarados upgraden is beter :P, zelfde met alle andere Pokemon toch?
Ik hoor daar dus conflicterende berichten over. De een zegt dat je een Pokemon volledig moet versterken voordat je die evolved en de ander zegt weer het tegenovergestelde. Wie geeft me het juiste antwoord?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 25 juli 2016 @ 09:07:57 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dus Gyarados upgraden is beter :P, zelfde met alle andere Pokemon toch?
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/

Bij twijfel kan je het hier zelf even narekenen. De multiplier bij een evolve staat hier http://m.imgur.com/gallery/CWMyC
Laffe huichelaar
  maandag 25 juli 2016 @ 09:09:26 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993132
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_163993138
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:09 schreef Maraca het volgende:
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
Dat heeft iedereen :P Nutteloos idd, dat vakje.
  maandag 25 juli 2016 @ 09:10:18 #14
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_163993142
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:09 schreef Maraca het volgende:
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
Daar stond de plaats waar ie gevangen is, maar sinds die voetstapjes het niet doen, doet dit het ook niet.
leef de leven
pi_163993143
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:09 schreef Maraca het volgende:
Ik zie trouwens een wit vlak tussen de datum waarop je de pokemon hebt gevangen en de knop 'transfer'. Is dat bewust zo gedaan? komt er nog iets? is mijn spel buggy? Ik wil het weten :'(
daar stond eerst de locatie van waar je die specifieke pokemon gevangen had.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 juli 2016 @ 09:10:19 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163993144
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik hoor daar dus conflicterende berichten over. De een zegt dat je een Pokemon volledig moet versterken voordat je die evolved en de ander zegt weer het tegenovergestelde. Wie geeft me het juiste antwoord?
De powerlimiet is gebaseerd op je level, dus je kan gyarados even ver upgraden als je een 10 cp magikarp doet als wanneer je een 150 cp magikarp doet. Natuurlijk is het wel wat efficienter toch die 150 co magikarp te vangen, maar puur theoretisch zeg maar. Voor het evolvel geldt een gemiddelde multiplier van 10.55 en de cpgains voor beiden staat hierboven. Per power up.

Alleen de kosten durf ik niet 100% zeker over te zijn
Laffe huichelaar
  maandag 25 juli 2016 @ 09:11:26 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163993156
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:10 schreef RRuben het volgende:

[..]

Daar stond de plaats waar ie gevangen is, maar sinds die voetstapjes het niet doen, doet dit het ook niet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

daar stond eerst de locatie van waar je die specifieke pokemon gevangen had.
Aaah :D Duidelijk

Stomme was, gisteren dacht ik dus "goh, wat zou het leuk zijn om ook de locatie te zien waar je hem hebt gevangen" :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 25 juli 2016 @ 09:14:25 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_163993198
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Combinatie van 2 parken in Eindhoven, een incense, veel Pokéstops en 1 plek waarbij constant 3 lures actief zijn.
Welke is de 2de park?
In het stadswandelpark zitten idd die 2 stops met lures. Lekker scoren.:P

Het Henri Dunantpark heeft ook redelijk wat stops en een Magmar spawn.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 25 juli 2016 @ 09:15:47 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993210
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:14 schreef victorinox het volgende:

[..]

Welke is de 2de park?
In het stadswandelpark zitten idd die 2 stops met lures. Lekker scoren.:P

Het Henri Dunantpark heeft ook redelijk wat stops en een Magmar spawn.
Genneperpark, rondom het zwembad en de ijsbaan enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993223
Dratinis van 2500 hier op de gyms :') damn
pi_163993248
Zaterdag echt een mooie dag gehad, eerst 2.5 uur gelopen samen met de hond.
Vervolgens had ik iets van 250 Pokeballs of zo, en heb ik met een maat van me met een vriestas met Desperado's en een baapje er bij op het gras in het park gelegen op een plekje gelegen waar je in bereik was van 3 Pokestops, waar constant 3 lures op stonden :')

Toen nog op verjaardag geweest en toen ik lam was om 04:00 nog mijn eerste Scyther gevangen (650CP maar helaas).

Zondag brak op de bank maar een lijstje met Evolves gemaakt en heb er iets van 55 kunnen doen, inclusief 8 nieuwe Pokemon, dus van level 19 naar 21 gegaan.

Net nog een gym gesniped, iemand van rood ging battlen, toen hij klaar was ging hij healen, dus ik in de tussentijd snel mijn Pokemon er in gekacheld :')
  maandag 25 juli 2016 @ 09:21:06 #22
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163993262
Wow #50 ^O^
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163993272
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:19 schreef So_Surreal het volgende:
Zaterdag echt een mooie dag gehad, eerst 2.5 uur gelopen samen met de hond.
Vervolgens had ik iets van 250 Pokeballs of zo, en heb ik met een maat van me met een vriestas met Desperado's en een baapje er bij op het gras in het park gelegen op een plekje gelegen waar je in bereik was van 3 Pokestops, waar constant 3 lures op stonden :')

Toen nog op verjaardag geweest en toen ik lam was om 04:00 nog mijn eerste Scyther gevangen (650CP maar helaas).

Zondag brak op de bank maar een lijstje met Evolves gemaakt en heb er iets van 55 kunnen doen, inclusief 8 nieuwe Pokemon, dus van level 19 naar 21 gegaan.

Net nog een gym gesniped, iemand van rood ging battlen, toen hij klaar was ging hij healen, dus ik in de tussentijd snel mijn Pokemon er in gekacheld :')
Klinkt leuk ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993342
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik hoor daar dus conflicterende berichten over. De een zegt dat je een Pokemon volledig moet versterken voordat je die evolved en de ander zegt weer het tegenovergestelde. Wie geeft me het juiste antwoord?
Volg je intuďtie van jou en je magikarp. Ik dacht mijn magikarp van 68cp te evolueren maar zodra magikarp dat doorkreeg begon hij als een gek te spartelen. De waterspetters die mijn gezicht raakten waren niet zomaar spetters. Ik wist meteen dat mijn magikarp mij liet weten dat hij er simpelweg gewoon nog niet klaar voor was.

Helaas heb ik geen geduld voor zwakke slome magikarps dus heb ik de professor erbij gehaald om hem te evolueren in een snoepje zodat hij toch nog van enig nut kon zijn voor mij. Zijn ziel zal meeleven in een magikarp die er wél klaar voor is.
pi_163993348
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt leuk ^O^
Ja het was erg gezellig !
We zitten ook in zo'n Whatsapp groep met allemaal mensen van team Instint uit onze woonplaats.
Dus wij stuurde een screenshot van die stops/lures in die groep, toen bleek 2 andere uit die groep daar ook te zitten :')
Er zaten ook iets van 40 man te chillen daar.

En verder kwam er een meisje alleen aanlopen, die ging ook gezellig bij een groepje zitten :) best wel een sociaal spel.
Dat gaat helemaal leuk worden als er straks getrade kan worden :P
pi_163993434
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:30 schreef So_Surreal het volgende:

En verder kwam er een meisje alleen aanlopen, die ging ook gezellig bij een groepje zitten :) best wel een sociaal spel.
Dat gaat helemaal leuk worden als er straks getrade kan worden :P
Ik sprak zaterdag op een feestje iemand die al best een tijdje vrijgezel is. Ik zei dat hij Pokémon Go moest gaan spelen en dan in de stad uitkijken naar leuke meiden die steeds op hun telefoon kijken en dan gewoon een praatje aan gaan :7 Dat werkt vast beter dan random vreemden aanspreken en niet weten waar je dan over moet beginnen of op datingsites gaan zitten en aan allemaal idiote verwachtingen moeten voldoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993488
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sprak zaterdag op een feestje iemand die al best een tijdje vrijgezel is. Ik zei dat hij Pokémon Go moest gaan spelen en dan in de stad uitkijken naar leuke meiden die steeds op hun telefoon kijken en dan gewoon een praatje aan gaan :7 Dat werkt vast beter dan random vreemden aanspreken en niet weten waar je dan over moet beginnen of op datingsites gaan zitten en aan allemaal idiote verwachtingen moeten voldoen.
Nog best een goed idee :D
Had het er gisteren met mijn vriend over hoe een sociaal spel Pokemon Go is. Je ziet echt overal groepjes in het dorp nu.
En ook allemaal kinderen die uren buiten rondlopen/fietsen.
Ik zie alleen maar voordelen van dit spel :D
pi_163993524
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:45 schreef Sarabi het volgende:

Nog best een goed idee :D
Had het er gisteren met mijn vriend over hoe een sociaal spel Pokemon Go is. Je ziet echt overal groepjes in het dorp nu.
En ook allemaal kinderen die uren buiten rondlopen/fietsen.
Ik zie alleen maar voordelen van dit spel :D
Ik rende gisteren met mijn neefje richting een Eevee en riepen heel enthousiast "hier hier!" toen we hem hadden gevonden (hij moest er nog 1 namelijk voor een evolve). Kwam een heel oude mevrouw naar ons toe of we Pokémon aan het spelen waren. En toen wilde ze er van alles over weten :D Ik heb al zoveel mensen gesproken in de afgelopen 10 dagen, echt heel erg leuk O+ Ik vrees alleen dat dit effect tijdelijk is tot we weer allemaal in ons individuele leventje verder gaan en mensen vooral niet zomaar aanspreken op straat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juli 2016 @ 09:50:11 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993527
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog best een goed idee :D
Had het er gisteren met mijn vriend over hoe een sociaal spel Pokemon Go is. Je ziet echt overal groepjes in het dorp nu.
En ook allemaal kinderen die uren buiten rondlopen/fietsen.
Ik zie alleen maar voordelen van dit spel :D
Ik sprak nog een ouder stel met hond aan in het park, dat ze vast moesten wennen aan alle drukte nu. Die man was zo positief O+ hij vond het prachtig om te zien hoe sociaal iedereen was en dat men nu tenminste buiten kwam enzo, en dat we in deze tijden blij moeten zijn dat zoiets simpels voor verbondenheid zorgt. Prachtig!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993541
Woow ik zit in de metro met pokemon go aan en ik kijk ff bij m'n eieren en opeens is m'n 10km ei foetsie. Kijk ik bij mijn pokemon, 1548 Snorlax :D *O*
pi_163993545
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:50 schreef Debsterr het volgende:

Ik sprak nog een ouder stel met hond aan in het park, dat ze vast moesten wennen aan alle drukte nu. Die man was zo positief O+ hij vond het prachtig om te zien hoe sociaal iedereen was en dat men nu tenminste buiten kwam enzo, en dat we in deze tijden blij moeten zijn dat zoiets simpels voor verbondenheid zorgt. Prachtig!
Zulke mensen snappen het tenminste *O* Je hebt ook van die knorpotten die het afschuwelijk vinden en een heel stom spel en dat we zombies zijn en zo. Omdat mensen buiten komen? Wandelen, fietsen en skeeleren? Omdat mensen samen lol hebben en met elkaar kletsen? En een spel zonder echt geweld (ze vallen hoogstens flauw in een gymbattle) doen itt al die bloederige games?

Ik zag ook al een krantenstuk van een journalist die hoopte dat al die nerds zich snel weer opsloten in hun zolderkamertjes. wtf?! Wat is dat voor iemand? Hoe kon zo iemand journalist worden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993560
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:51 schreef Aure het volgende:
Woow ik zit in de metro met pokemon go aan en ik kijk ff bij m'n eieren en opeens is m'n 10km ei foetsie. Kijk ik bij mijn pokemon, 1548 Snorlax :D *O*
Woah, nice! Wat is je level?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juli 2016 @ 09:53:06 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993562
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zulke mensen snappen het tenminste *O* Je hebt ook van die knorpotten die het afschuwelijk vinden en een heel stom spel en dat we zombies zijn en zo. Omdat mensen buiten komen? Wandelen, fietsen en skeeleren? Omdat mensen samen lol hebben en met elkaar kletsen? En een spel zonder echt geweld (ze vallen hoogstens flauw in een gymbattle) doen itt al die bloederige games?
Nou inderdaad, ik moest ze ook wat dingen laten zien want ze hoopten dan beide wel dat we ook af en toe stil stonden bij de omgeving. Vooral omdat zoveel kunstwerken enzo natuurlijk stops zijn. Nee hoor, doe maar mij zulke ouderen O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993574
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik rende gisteren met mijn neefje richting een Eevee en riepen heel enthousiast "hier hier!" toen we hem hadden gevonden (hij moest er nog 1 namelijk voor een evolve). Kwam een heel oude mevrouw naar ons toe of we Pokémon aan het spelen waren. En toen wilde ze er van alles over weten :D Ik heb al zoveel mensen gesproken in de afgelopen 10 dagen, echt heel erg leuk O+ Ik vrees alleen dat dit effect tijdelijk is tot we weer allemaal in ons individuele leventje verder gaan en mensen vooral niet zomaar aanspreken op straat.
Maar ik denk dat dit soort dingetjes toch blijvend bijdragen aan iemands beeld van "de anderen" ofzo. Zulke ervaringen blijven je wel bij O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163993585
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Woah, nice! Wat is je level?
21 :)
pi_163993592
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:55 schreef Aure het volgende:

21 :)
Ah, ik nog niet. Maar hoop dat vannacht ook te worden! (even een lucky egg en dan evolven als het rustig is op het werk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163993593
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef Redbullkid het volgende:
Ik kreeg gister een hele interessante vraag.. Is het nou beter om eerst bijvoorbeeld Magikarp power ups te geven en dan naar Gyarados te evolven? Of is het beter om Magikarp te evolven en dan pas power up te geven?

De reden dat ik dat vraag is omdat natuurlijk Magikarp power up geven minder kost dan Gyarados power up geven. En natuurlijk handig te weten voor andere Pokemon :P
Je ken mijn inziens altijd beter pas power up doen bij pokemon die niet meer kunnen evolueren. Je wilt niet je stardust gebruiken op een magicarp om er na evolve achter te komen dat hij de slechtste abilities heeft gekregen.

Dus altijd eerst evole, dan pokemon met de beste abilities kun je verder in investeren. Zo doe ik het althans.
pi_163993619
Dit soort streams vind ik zo sneu heh:

https://www.twitch.tv/syncedupp

De hele wereld over spoofen naar coordinaten waar alle zeldzame en sterke Pokemon zitten.
Snap echt niet dat Niantic dit niet bant :{
pi_163993651
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sprak zaterdag op een feestje iemand die al best een tijdje vrijgezel is. Ik zei dat hij Pokémon Go moest gaan spelen en dan in de stad uitkijken naar leuke meiden die steeds op hun telefoon kijken en dan gewoon een praatje aan gaan :7 Dat werkt vast beter dan random vreemden aanspreken en niet weten waar je dan over moet beginnen of op datingsites gaan zitten en aan allemaal idiote verwachtingen moeten voldoen.
Ja nog best veel leuke meiden ook voorbij zien komen die het spelen :D
pi_163993675
Mooi om al die ervaringen te horen O+
Best wel bijzonder wat je nu ziet gebeuren inderdaad.
  maandag 25 juli 2016 @ 10:04:59 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993679
Dat je op het werk zit en Pikachu op je nearby raster hebt...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 25 juli 2016 @ 10:06:28 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993688
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Dat je op het werk zit en Pikachu op je nearby raster hebt...
Toch maar even Pokevision gecheckt of het uberhaupt zin zou hebben om er naartoe te lopen :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993727
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Toch maar even Pokevision gecheckt of het uberhaupt zin zou hebben om er naartoe te lopen :@.
Hahaha dat doe ik ook altijd! Daardoor zaterdag toch nog even snel een dratini gevangen.
  FOK!fotograaf maandag 25 juli 2016 @ 10:11:26 #44
364681 over_hedge
pi_163993736
Hackers o|O
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163993808
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Dat je op het werk zit en Pikachu op je nearby raster hebt...
Ach een lunchwandeling moet al kunnen toch? :D
  maandag 25 juli 2016 @ 10:18:16 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163993823
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ach een lunchwandeling moet al kunnen toch? :D
Het is al erg zat dat ik hier constant de stops zit te hitten :P. En hij zat er op moment van checken nog maar 2 minuten helaas.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163993851
Gisteren van lvl 7 naar lvl 9 gegaan en een heleboel (voor mij dan) nieuwe Pokémon gevangen *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_163993967
* OscarMopperkont gooit een lucky egg aan en gaat even evolven.
Komt er 31.000 cp bij :7

Level 13 -> 16
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 25 juli 2016 @ 10:38:43 #49
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_163994071
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:59 schreef So_Surreal het volgende:
Dit soort streams vind ik zo sneu heh:

https://www.twitch.tv/syncedupp

De hele wereld over spoofen naar coordinaten waar alle zeldzame en sterke Pokemon zitten.
Snap echt niet dat Niantic dit niet bant :{
Ik weet niet of Niantec zo makkelijk kan zien vanaf welk account het gebeurt..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_163994085
Waren de nieuwtjes over Pokemon Go van de Comic Con in San Diege van vannacht hier al gepost trouwens :o ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')