abonnement Unibet Coolblue
pi_165896254
Review op http://www.pu.nl/artikelen/review/mafia-3-review/

Ik ga hem zeker niet kopen. Haal hem idd wel een keer uit de budgetbak.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:24:11 #152
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165896730
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:54 schreef DSS24 het volgende:
Review op http://www.pu.nl/artikelen/review/mafia-3-review/

Ik ga hem zeker niet kopen. Haal hem idd wel een keer uit de budgetbak.
Goh ook voor het eerst een normale review van dat volk
RED ONS HENNIEGOD
pi_165905482
pu :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:10:13 #154
321876 Cherna
Fuck the System
pi_165910399
Ik heb hem op de PC en draait prima. Maar ondanks dat vind ik de game middelmatig.
Mafia 1 uit 2002 is stukken beter. We zitten in 2016 en men is niet instaat om Mafia 1 te kunnen evenaren.

De story en racisme in Mafia 3 zijn prima. Uitstekend zelfs. De cutscenes zijn uitstekend en de muziek is perfect en past prima bij de game. Grafisch gezien is het te doen en kun je er mee leven.
Maar het voelt niet aan als een Mafia game maar meer iemand die opzoek is naar wraak.

Maar de game mechanics zijn bizar slecht. Je moet de game niet spelen met de x-ray mogelijkheid, het fluiten niet gebruiken en de automatische cover niet gebruiken wil je de game op een uitdagende manier spelen. Ook de schieten voelt slecht. Het rijden met auto's is gemiddeld maar schade aan de auto's heb ik nog niet gezien bij aanrijdingen. Motorkap is niet te openen, geen knipperlichten etc. Nee wat dat betreft zijn de physics ver onder de maat. Bovendien zijn er sporen van tram en treinrails aangelegd in de stad. Maar geen trein of tram te bespeuren en dit ontbreekt totaal. Geen ambulances etc nog gezien na 3 uur spelen. Het voelt allemaal wat leeg aan tov GTA V.
De AI is slecht. Je vermoord iemand en zijn directe collega die er een paar meter vandaan staat loopt er rustig op af. Lachwekkend. Iemand die games zoals STALKER gewend is weet wel beter.

Buiten het verhaal om zijn de missies gelijk. Veel herhaling dus.

Voor mij zeker geen game van het jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherna op 12-10-2016 13:19:53 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_165923113
Pretpark missie in een keer volbracht. _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nu weer na een smack, wait for donovan. Als ik met hem wil gaan praten krijg ik te zien : continuing will cause any remaining racket objectives to be removed, dan kan ik kiezen accept of decline. Wat kan ik hier aan doen?
Ik kreeg dit ook, declined en die racket objectives eerst gedaan.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 03:26:32 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165924801
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 oktober 2016 @ 04:00:57 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165924808
quote:
Mwah ook Giantbomb was positief na de openingsuren. De game schijnt pas later erg tegen te vallen, als alle missies bijna hetzelfde zijn.

Toch zijn Gamekings beter dan de PU, maargoed daar zitten ook veel oude PU leden zoals Skate en Boris die ik toch wel toffe gasten vindt.

Ik heb nog een abbo op de PU maar haal ze niet eens uit het plastic. Moet die shit zsm opzeggen eigenlijk :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 04:39:21 #158
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165924818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 04:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mwah ook Giantbomb was positief na de openingsuren. De game schijnt pas later erg tegen te vallen, als alle missies bijna hetzelfde zijn.

Toch zijn Gamekings beter dan de PU, maargoed daar zitten ook veel oude PU leden zoals Skate en Boris die ik toch wel toffe gasten vindt.

Ik heb nog een abbo op de PU maar haal ze niet eens uit het plastic. Moet die shit zsm opzeggen eigenlijk :')
Cameraman Jelle lult alles recht wat krom is zoals het grafische gedeelte en de bugs want ja die worden toch gepatched ... Spel lijkt verdomme op iets uit de begindagen van de PS3 .

Verder durven ze doodleuk geld te vragen voor items omdat ze jawel.... in de shit zitten . Zou me ook niet verbazen als ze van 2k iets ontvangen hebben om het mee te laten vallen.

Niet dat PU goed is btw . Is ook een kansloos kinderblaadje met kinderjournalisten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_165925231
quote:
"Wij waren bij de nachtverkoop van Mafia III...."
SOONY
pi_165934659
Waarom zie ik nergens het aantal kogels staan?


pi_165934923
Ik heb nog even verder gespeeld maar helaas moet ik bij mijn eerdere review blijven. Mafia 3 is een matige versie van GTA die op wat referenties na helemaal niets met de Mafia-reeks te maken heeft. Missies zijn (hier en daar een uitzondering daargelaten) een grote herhalingsoefening en nadat ik eergisteren verveeld de game heb uitgezet moet ik helaas ook concluderen dat het voor mij ook einde oefening is wat betreft Mafia 3.

AI is ronduit achterlijk waardoor ik ook alles op medium heb kunnen doorlopen met mijn ogen dicht. In de ~8 uur die ik erin heb gestopt heb ik eigenlijk geen enkele keer een echt gevoel van spanning of uitdaging gehad omdat het allemaal zo eenvoudig is.

Ik zie helaas ook niet in hoe patches of zelfs DLC deze game nog kunnen redden. Gemiste kans. Absoluut geen aanrader tenzij je geilt op middelmatigheid.
Conscience do cost.
pi_166246071
Had gisteren voor het eerst een crash.

Inmiddels Barclay Mills overgenomen, nog vijf.



Uiteindelijke verdeling:
Cassandra - Delray Hollow, Barclay Mills, Frisco Fields
Vito - River Row, Southdowns, Downtown
Burke - Pointe Verdun, Tickfaw Harbor, French Ward
pi_168534847
Compleet onspeelbaar op mijn i5 2500K en een R9 290X Vapor-X.

Zelfs op low niet te doen. Op high ziet het er belabberd uit, op low nog erger en het draait voor geen flikker en ik ben geen fpshoer. Zelfs een stabiele 30 fps is niet haalbaar op low en om de haverklap complete lockups. Shift-delete. Kutgame :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 30 januari 2017 @ 07:27:18 #164
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_168536125
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2017 00:08 schreef Geralt het volgende:
Compleet onspeelbaar op mijn i5 2500K en een R9 290X Vapor-X.

Zelfs op low niet te doen. Op high ziet het er belabberd uit, op low nog erger en het draait voor geen flikker en ik ben geen fpshoer. Zelfs een stabiele 30 fps is niet haalbaar op low en om de haverklap complete lockups. Shift-delete. Kutgame :r
Was dat een legale versie met updates en patches, of een illegale versie die nog hetzelfde was als de op de dag van release?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')