abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171172858
wow wat een wending in het verhaal :o

Het ging een keer gebeuren natuurlijk, maar wel jammer als we deze zomer jullie belevenissen niet kunnen volgen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 24 mei 2017 @ 17:58:25 #204
127981 Misstique
11-07-2014
pi_171174921
Daar gaat m'n zomer entertainment -O-.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_171175085
-O-
pi_171175731
quote:
9s.gif Op woensdag 24 mei 2017 17:58 schreef Misstique het volgende:
Daar gaat m'n zomer entertainment -O-.
Dit!
Hoe voelen jullie je hieronder :o Wat jammer!

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 24-05-2017 20:22:47 ]
pi_171177224
Wait, whut :'( :'( :'( :'(

Heeft K geen zusje ofzo dat mee kan? En waarom mag ze niet alleen? :@

Ik hoop dat de verkering uit gaat :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:59:17 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171181219
Het heeft geen zin om K. alleen te laten komen. Ze kan hier met niemand behalve ons communiceren. Hebbn we visite, of gaan wij ergens naartoe, dan zit zij totaal in d'r uppie rond te koekeloeren. Dat lijkt me werkelijk niets aan voor haar. Ze moet gewoon kunnen roddelen en lachen en het leven bespreken met een leeftijdsgenootje dat haar taal spreekt.
Wij kunnen onmogelijk de hele dag alles om ons heen voor haar gaan zitten vertalen. Dat is echt niet te doen. Net als het niet te doen is voor ons om drie weken lang alleen maar puberdingen te doen om haar te vermaken. Met L. had ze gewoon altijd wat te doen. Spelletjes, samen sieraden maken, films kijken etc.

Wij hebben natuurlijk geen gezin, dus voor een gastkind is hier niet automatisch aanspraak van haar leeftijd. Juist daarom hadden we twee meiden.

Ik weet niet of we van de stichting kunnen verwachten dat K. bijvoorbeeld een vriendin van thuis meeneemt. Het is toch wel echt bedoeld voor kinderen die om een reden even weg moeten. Dus tja. Maar we overleggen nog wel even hoor, met de stichting.

We hebben ook al wel gekeken naar twee vliegtickets voor K. met een vriendinnetje, maar dat wordt, met de verplichte minderjarigenbegeleiding erbij, toch wel erg duur.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 24 mei 2017 @ 21:16:04 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171181946
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit!
Hoe voelen jullie je hieronder :o Wat jammer!
Prima hoor. We hebben vorige zomer een echte leuke grote meiden-vakantie met ze gehad, en dat was een mooie afsluiter achteraf. We wisten dat het zo langzamerhand afgelopen zou zijn. En ik vind het reuze dapper van L. dat ze dit besloten heeft. De druk om haar heen om toch maar te gaan, zal best groot zijn geweest. Ik heb tegen haar gezegd toen ze twijfelde: kom alleen als je het echt graag wilt. En wat je dan ook besluit is goed en vinden wij heel prima.

Want ik zag het eerlijk gezegd niet zitten om met een puber te zitten die hele dagen op Facebook met haar vriendinnen thuis zit te chatten of die zich verplicht voelt naar Nederland te komen. Ze is op een leeftijd dat haar leven weer een nieuw stadium in gaat.

Voor K. is het heel vervelend. We hadden het er al wel eens over gehad hoor, dat het op zijn einde liep. We hebben toen ook wel benoemd dat er een kans is dat één van beiden dan door de zure appel moet heenbijten omdat het misschien een jaartje eerder stopt dan gewenst. En ze begrijpt het heel goed dat het geen optie is om alleen te komen. Dat dat voor haar gewoon geen zak aan is.

Het is ook geen definitief afscheid hè? We zien ze nu dan misschien een jaartje niet, maar het jaar erop zoeken we ze vast op, of regelen we iets voor ze. Dat ze een weekje overkomen of zo, op de één of andere manier.

Het voelde ook langzaam aan al wel een beetje alsof onze 'taak' er op zat. Het zijn zulke grote meiden joh. Zo'n hele bus loopt leeg met kinderen met knuffelberen en dan slungelden daar twee opgetutte puberdames achteraan!
Zoiets was al ongekend bij de stichting en het is fantastisch hoe het is verlopen. We laten ze ook met een heel erg gerust hart gaan als gastkinderen. Het gaat goed met ze en het zijn fijne, lieve dames. Ze komen er wel.
Voor ons is het fijn dat we zo'n mooie band hebben kunnen opbouwen en het is óók fijn dat we onze handen weer vrij hebben in de zomer. :D

Maar voor jullie vind ik het nu wel jammer! Wel heel lief, jullie teleurgestelde reacties! :D O+ Jullie zijn wel onze helden hoor. Zonder al die jaren van steun en aanmoediging en advies, waren we al lang één van die meisjes per ongeluk kwijtgeraakt in de dierentuin, of was er eentje van ellende weggelopen.

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte natuurlijk, van de definitieve afloop. De coördinator bij SEK zou binnenkort nog even bellen voor overleg.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 24 mei 2017 @ 21:51:38 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171183255
Oiiii ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 24 mei 2017 @ 22:09:33 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_171184090
Ik wil me wel aanmelden als jullie nieuwe vakantiekind. Dan kunnen jullie leuke dingen voor mij verzinnen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 24 mei 2017 @ 22:11:46 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171184163
Ik ook!!! Jmapelle rené
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 25 mei 2017 @ 08:37:18 #213
386633 Adnap
I love Life !
pi_171190927
Jammer maar herkenbaar, pubers hier en ook die krijgen hun eigen leven gelukkig. Geniet van de nieuwe zonder en ik hoop dat je af en toe laat weten hoe get met de dames gaat !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 25 mei 2017 @ 08:47:07 #214
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171190990
Logische natuurlijke ontwikkeling inderdaad. Maar voor ons wel jammer :{ :P Dus ook deze lurker komt even uit de kast om te zeggen dat ik erg van jullie avonturen heb genoten de afgelopen jaren, en dat ik graag nog van ze hoor af en toe!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 mei 2017 @ 08:56:59 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171191056
O, wat jammer maar inderdaad heel logisch. Ik zal je verhalen vreselijk missen :D Aan de andere kant voor jullie ook wel weer fijn, je huis voor jezelf en geen wat-moeten-we-dit-jaar-nu-weer-gaan-doen-stress ;)

Contact blijft natuurlijk toch wel, blijf je ons een beetje op de hoogte houden van het wel en wee van les dames? O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 mei 2017 @ 09:54:15 #216
269689 crew  Viv
pi_171191635
Oh, ik zag dit topic in MyAT en dacht dat de voorpret weer begonnen was. Jammer maar wel begrijpelijk allemaal. :)
pi_171192646
O buh -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171192653
Ik snap het helemaal maar ga toch even stampvoeten. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:46:04 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_171194515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh, ik zag dit topic in MyAT en dacht dat de voorpret weer begonnen was. Jammer maar wel begrijpelijk allemaal. :)
+1 😞
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_171194643
Ach, geen armbandjes sparen of andere meisjes dingen voor de diva's.

Helaasch ende jammer voor K, voor jullie en ons fokkers. -O-
pi_171194673
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Prima hoor. We hebben vorige zomer een echte leuke grote meiden-vakantie met ze gehad, en dat was een mooie afsluiter achteraf. We wisten dat het zo langzamerhand afgelopen zou zijn. En ik vind het reuze dapper van L. dat ze dit besloten heeft. De druk om haar heen om toch maar te gaan, zal best groot zijn geweest. Ik heb tegen haar gezegd toen ze twijfelde: kom alleen als je het echt graag wilt. En wat je dan ook besluit is goed en vinden wij heel prima.

Want ik zag het eerlijk gezegd niet zitten om met een puber te zitten die hele dagen op Facebook met haar vriendinnen thuis zit te chatten of die zich verplicht voelt naar Nederland te komen. Ze is op een leeftijd dat haar leven weer een nieuw stadium in gaat.

Voor K. is het heel vervelend. We hadden het er al wel eens over gehad hoor, dat het op zijn einde liep. We hebben toen ook wel benoemd dat er een kans is dat één van beiden dan door de zure appel moet heenbijten omdat het misschien een jaartje eerder stopt dan gewenst. En ze begrijpt het heel goed dat het geen optie is om alleen te komen. Dat dat voor haar gewoon geen zak aan is.

Het is ook geen definitief afscheid hè? We zien ze nu dan misschien een jaartje niet, maar het jaar erop zoeken we ze vast op, of regelen we iets voor ze. Dat ze een weekje overkomen of zo, op de één of andere manier.

Het voelde ook langzaam aan al wel een beetje alsof onze 'taak' er op zat. Het zijn zulke grote meiden joh. Zo'n hele bus loopt leeg met kinderen met knuffelberen en dan slungelden daar twee opgetutte puberdames achteraan!
Zoiets was al ongekend bij de stichting en het is fantastisch hoe het is verlopen. We laten ze ook met een heel erg gerust hart gaan als gastkinderen. Het gaat goed met ze en het zijn fijne, lieve dames. Ze komen er wel.
Voor ons is het fijn dat we zo'n mooie band hebben kunnen opbouwen en het is óók fijn dat we onze handen weer vrij hebben in de zomer. :D

Ik begrijp het.
Heel jammer voor K. en jullie.
Wie weet volgend jaar op een andere manier toch contact of gewoon over een paar jaartjes.
Jullie verliezen elkaar vast niet meer uit het oog!
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:41:01 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171195618
Ja, ik hou jullie op de hoogte van hoe het met ze gaat hoor! We blijven gewoon verjaars- en kerstcadeautjes versturen en vakantieansichten, en we blijven bellen en mailen. Wat ons betreft blijft het contact gewoon bestaan, al zullen we ze niet elk jaar meer zien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:03:30 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171196157
Meh, wij zijn er nog niet klaar veur heur!
Overwegen jullie over een paar jaar nog es nieuwe kids of is het wel helemaal klaar voor jullie ook?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171196691
Wat jammer voor K (en jullie en ons). Maar jij kan zo goed en pakkend schrijven, als jij nu een heel verhaal verzint geloven wij het allemaal en hebben wij meeleefpret ;)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:55:33 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171197285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Meh, wij zijn er nog niet klaar veur heur!
Overwegen jullie over een paar jaar nog es nieuwe kids of is het wel helemaal klaar voor jullie ook?
Nouwwwww..... :X Ik vraag het me af. Weer twee jonge kinderen... Ik vond dat niet zo makkelijk, al was het maar drie weken per jaar. Kwamen ze maar van hun 12de tot hun 18de!

Maar wie weet, geen idee.Wij zouden wel weer de intentie hebben om, als het het eerste jaar klikt, weer iets bestendigs op te bouwen. Dus dan moet je er wel weer klaar voor zijn en er vol energie in gaan. Voorlopig is het even goed zo. We gaan met (voorlopig) pensioen.

Bovendien, wij hebben zo'n ongelooflijke mazzel gehad met deze twee schatten van meiden, dat ik me niet kan voorstellen dat een volgend koppel weer zo lief en vergevingsgezind en meegaand is. Wij zijn ook maar rare snijbonen hoor en zeer verwend nu, door deze ervaring met de Draken. Als we vakantiekinderen zouden hebben die echt regelmaat en strenge regels nodig zouden hebben, dan loopt het hopeloos uit de hand hier. Het is Vrijstaat Duderije hier, bij gebrek aan enige kennis van (of interesse in) opvoeden. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 25-05-2017 15:22:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:47:39 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171198669
Ik snap je helemaal :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171211931
Ohh wat jammer. Maar begrijpelijk!

Heb je al bedacht wat voor ander topic je op FOK gaat openen om ons in de zomer te entertainen met jouw schrijfskills?

Of moeten we daarvoor stemmen :+?
Duvel & Niels
  vrijdag 26 mei 2017 @ 07:41:22 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171214528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 00:35 schreef Duufje het volgende:
Ohh wat jammer. Maar begrijpelijk!

Heb je al bedacht wat voor ander topic je op FOK gaat openen om ons in de zomer te entertainen met jouw schrijfskills?

Of moeten we daarvoor stemmen :+?
Nou ik kan iets doen met ons 'empty nest'-syndroom natuurlijk. Dat is de midlife crisis voor het hele gezin en reuze hip and happening, heb ik begrepen.

Zo willen wij nu opeens van de zomer, nu we geen draken meer hebben, met de camper weg. Niet dat we een camper hebben verder, dus dat wordt nog interessant.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 07:50:57 #229
269689 crew  Viv
pi_171214566
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo willen wij nu opeens van de zomer, nu we geen draken meer hebben, met de camper weg. Niet dat we een camper hebben verder, dus dat wordt nog interessant.
:D
pi_171214571
Ja een Camper!
En dan vloggen voor omroep Max O+
  vrijdag 26 mei 2017 @ 07:52:51 #231
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_171214577
Met de camper naar de draken toe *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Spellchecker vrijdag 26 mei 2017 @ 07:57:13 #232
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_171214589
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer voor K (en jullie en ons). Maar jij kan zo goed en pakkend schrijven, als jij nu een heel verhaal verzint geloven wij het allemaal en hebben wij meeleefpret ;)
:D :Y
pi_171214601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:51 schreef Bluezz het volgende:
En dan vloggen voor omroep Max O+
zoooooo oud en belegen is Dude toch niet :o
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:11:13 #234
403253 Meke
after all this time? always.
pi_171223463
Ik vind het heel jammer voor mijn eigen plezier dat jullie stoppen, maar kan het maar al te goed voorstellen dat het ook eens genoeg is geweest. Mooi dat dat dan voor de helft 'natuurlijk' gaat.

En wat ik ook nog even gezegd wil hebben: wat onwijs te gek dat jullie zó lang jullie zomers gigantisch in het teken van de meiden hebben gezet, dat jullie onwijs buiten je comfortzone zijn getreden om die meiden zo'n fantastische zomer te bezorgen O+ *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_171238711
Dat had ik voor iets later verwacht, maar ja, grensgeval. Heel jammer voor K, ze had zich natuurlijk al een klein jaar erop verheugd.
Nu ben ik extra benieuwd naar volgend jaar, want dan zijn ze kind-af.
pi_171297934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 15:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hé wat leuk en spannend! Wordt het inderdaad een kind uit de Oekraïne, of hebben jullie toch een ander land gekozen?

De familiedag is volgens mij per land. Hier althans. Maar dat komt misschien omdat ze in de regio voldoende Fransoosjes hebben om er een middag een park mee onveilig te maken. Ik weet eigenlijk niet hoe het in andere regio's geregeld is. Ligt er ook maar net aan of er op dat moment diverse reizen tegelijk aan de gang zijn. Dus eigenlijk... kan ik je niet echt verder helpen. :P

Het ziet er voor ons naar uit dat we dit jaar vrij zijn! :o L. is vijftien en jullie raden het al... heeft verkering. En ook nog vriendinnen die ze buiten de schoolvakanties niet ziet doordat ze op een school buiten haar dorp zit (en in Frankrijk maken ze lange schooldagen). Die wil dus gewoon zoenen achter het fietsenhok en rondhangen op het dorpsplein. Wat volkomen logisch is.

K. wil nog wel erg graag komen, maar dat is eigenlijk alleen een optie als er een meisje bij komt. Dat zou dan een minimaal 12+ Frans meisje moeten zijn dat voor één jaar hier naartoe komt (want daarna is het voor ons ook wel klaar.). Ik denk eigenlijk niet dat er zo'n kandidaat bij gaat zitten. Wel heel sneu voor K. natuurlijk.
Misschien als ze een jaartje ouder is, kunnen we wel regelen dat ze met een vriendin komt of zo. Dat we een ticket voor ze kopen. Gewoon buiten de organisatie om. En misschien wil L. dan ook wel weer, als ze uitgezoend is met haar vriendje. We zien wel. :)

Ik vind het jammer voor K., maar het zat er aan te komen natuurlijk en voor ons is het best fijn om de zomer weer voor onszelf te hebben na zo veel jaar. En het contact blijft gewoon, daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Hey, doordat wij in Limburg zitten konden we kiezen uit; Nederland, Duitsland en Frankrijk. Na veel denken en afwegen gaan we voor een kindje uit Berlijn.
Ik merk zelf dat ik (en manlief) er best zenuwachtig onder zijn. Maar voor onze meiden is het gewoon duidelijk, er komt een vakantie zusje of broertje (hun woorden) en dat is dat. Hihihihi misschien moet ik me daar wat van leren. :)

Wat sneu voor K. Dat ze dit jaar niet bij jullie kan komen, maar heel begrijpelijk. En wat betreft L. Lijkt me die ontwikkeling ook erg mooi om te zien.
pi_171304130
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:35 schreef Vallandil het volgende:

[..]

Hey, doordat wij in Limburg zitten konden we kiezen uit; Nederland, Duitsland en Frankrijk. Na veel denken en afwegen gaan we voor een kindje uit Berlijn.
Ik merk zelf dat ik (en manlief) er best zenuwachtig onder zijn. Maar voor onze meiden is het gewoon duidelijk, er komt een vakantie zusje of broertje (hun woorden) en dat is dat. Hihihihi misschien moet ik me daar wat van leren. :)

Wat sneu voor K. Dat ze dit jaar niet bij jullie kan komen, maar heel begrijpelijk. En wat betreft L. Lijkt me die ontwikkeling ook erg mooi om te zien.
Ja, kinderen zien de contacten vaak veel ongecompliceerder. Ben benieuwd hoe het gaat. Wanneer komen ze?
pi_171311653
Ik wil graag mijn veto uitspreken :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_171318483
@teslynd: 24/7-10/8 het begint voor mijn gevoel dus al te korten. We weten nog niet welk kindje er komt, maar proberen ondanks dat onbekende alvast wat plannen te maken. Ik vind het mooi om te zien dat mijn meiden het zo makkelijk (en vanzelfsprekend) vinden. Kan ik als moeder best wat van leren.

@dancingphoebe: hoe bedoel je? :$
pi_171319145
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 02:14 schreef Vallandil het volgende:
@teslynd: 24/7-10/8 het begint voor mijn gevoel dus al te korten. We weten nog niet welk kindje er komt, maar proberen ondanks dat onbekende alvast wat plannen te maken. Ik vind het mooi om te zien dat mijn meiden het zo makkelijk (en vanzelfsprekend) vinden. Kan ik als moeder best wat van leren.

@dancingphoebe: hoe bedoel je? :$
Ze is ertegen dat het ene Franse draakje afgezegd heeft, zodat ze allebei niet komen, K bedroefd is en wij niet meer aan het vervolgverhaal kunnen hangen.
pi_171321915
Ah op die manier. Sorry maar het forum gedoe is vrij nieuw voor mij dus ik snapte het even niet. :)
pi_171343512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:11 schreef Vallandil het volgende:
Ah op die manier. Sorry maar het forum gedoe is vrij nieuw voor mij dus ik snapte het even niet. :)
En ga jij nu het stokje overnemen van Duderinnetje, die van de uitgebreide verslaglegging? Op een of andere manier zonder de privacy van alle betrokken kinderen aan te tasten?
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:15:39 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171346448
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil graag mijn veto uitspreken :(
:D :*

Volgens mij is er geen veto opgewassen tegen kalverliefde. En gelukkig maar. ;)

Ik herinner me trouwens plots ook het laatste vakantiejaar van het Franse meisje bij mijn ouders. Zij had toen ook een, wat ze toen nog, 'fiancé' noemde. Ze zal ook 14/15 zijn geweest toen en ze logeerde bij me in Rotterdam waar ik inmiddels op kamers woonde. We hadden toen een sterrenregen waarvoor iedereen uitliep en zij prevelde bij elke vallende ster de wens dat hun 'liefde eeuwig zou standhouden'. Met veel diep gezucht en gestreel over zijn pasfoto. :D

Heeft overigens wel gewerkt. Ze zijn nog bij elkaar en hebben drie kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 31-05-2017 13:24:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:22:57 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171346621
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:35 schreef Vallandil het volgende:

[..]

Hey, doordat wij in Limburg zitten konden we kiezen uit; Nederland, Duitsland en Frankrijk. Na veel denken en afwegen gaan we voor een kindje uit Berlijn.
Ik merk zelf dat ik (en manlief) er best zenuwachtig onder zijn. Maar voor onze meiden is het gewoon duidelijk, er komt een vakantie zusje of broertje (hun woorden) en dat is dat. Hihihihi misschien moet ik me daar wat van leren. :)

Wat sneu voor K. Dat ze dit jaar niet bij jullie kan komen, maar heel begrijpelijk. En wat betreft L. Lijkt me die ontwikkeling ook erg mooi om te zien.
Leuk, Berlijn! Volgens mij gaat dat doorgaans supergoed, Duitse kindjes in Nederlandse gezinnen. Komt ook doordat je elkaar al snel een beetje begrijpt, zelfs al zou je nauwelijks Duits spreken. En wat fijn dat je kinderen er zo makkelijk in zijn. Dat is het halve werk, denk ik. Als vakantieouder zorg je dat er geen tot weinig bloederige gaten in koppies vallen en er op tijd ranja klaar staat, maar de rest doen de kinderen heus onderling. Lekker een beetje in hun sopje laten gaarkoken, is mijn bescheiden advies.
Niet te veel willen doen of betekenen voor het vakantiekind. Go with the flow en houd vooral je éigen gezinsritme aan. Het gastkind verwacht niets anders dan dat het uit gaat logeren in een ander gezin. Het gaat niet op vakantiekamp met allerlei vertier en amusement. Sterker: daar heeft het eigenlijk niet eens baat bij waarschijnlijk. Gewoon lief zijn, normaal doorleven (en ademhalen!) en ruimte geven, maar ook nemen.

Ik ben heel benieuwd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 31-05-2017 13:38:59 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_171528578
Yeah...lezers en lurkers...kortom fokkers :{w

Na al die jaren genieten van de verhalen van Dude over haar vakantiekinderen, kunnen jullie ook stemmen voor het goede doel : vakantiekinderen en Europa Kinderhulp.

Er zijn talloze goede doelen, waarvan Europahulp ook deel uitmaakt.
Dusse...stem maar ! https://www.kro.nl/geven/europa-kinderhulp

Enne...men zoekt nog een aantal vakantie ouders.

Zegt het voort...
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:29:03 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171535902
Oh wat lief van je AnneX, je oproep! ^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_171540135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat lief van je AnneX, je oproep! ^O^
Mogelijk werkt de oproep: toen ik stemde was ik nr. 89 nu 111 stemmen

Overigens bij lange na niet wat de andere goede doelen scoren! -O-

Komop mensen...voor wat hoort wat. 🇫🇷
pi_171540333
Done :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171540400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Done :7
👍
  donderdag 8 juni 2017 @ 03:28:50 #250
2651 svann
night-hawk
pi_171541169
Done, 115 nu.
'Maar' 115, maar het staat erbij en heeft zo toch weer even de aandacht.

Schitterend topic, al kom ik het wat laat tegen.
Wat heeft Fok! toch veel verborgen pareltjes. O+
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 8 juni 2017 @ 07:14:53 #251
386633 Adnap
I love Life !
pi_171541695
116 :)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171542653
Goed zo :*

Delen op je eigen fb een optie? B-)
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:45:43 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171543970
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:27 schreef AnneX het volgende:
Goed zo :*

Delen op je eigen fb een optie? B-)
Al gedaan als het goed is. Ook geprobeerd op Twitter, maar dat linkje werkte niet goed op de site.

Edit. oh, misschien bedoelde je mij niet. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_171545200
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En ga jij nu het stokje overnemen van Duderinnetje, die van de uitgebreide verslaglegging? Op een of andere manier zonder de privacy van alle betrokken kinderen aan te tasten?
Oh boy, wat een eer dat je dat vraagt, maar ik vrees dat mijn schrijfkunsten in het niet vallen bij die van duderinnetje. Privacy bewaren is t probleem niet, mijn schrijfkunsten wel.

@duderinnetje dankjewel voor je lieve aanmoediging :)

Natuurlijk heb ik ook gestemd op Europa kinderhulp.
pi_171563344
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou ik kan iets doen met ons 'empty nest'-syndroom natuurlijk. Dat is de midlife crisis voor het hele gezin en reuze hip and happening, heb ik begrepen.

Zo willen wij nu opeens van de zomer, nu we geen draken meer hebben, met de camper weg. Niet dat we een camper hebben verder, dus dat wordt nog interessant.
Doen! Ik kreeg pas nog een leuk verslag van iemand die voor het eerst met de camper op reis ging. Was een huurcamper.
Jullie verslag kijk ik alvast naar uit.
pi_171563500
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:47 schreef Vallandil het volgende:

[..]

Oh boy, wat een eer dat je dat vraagt, maar ik vrees dat mijn schrijfkunsten in het niet vallen bij die van duderinnetje. Privacy bewaren is t probleem niet, mijn schrijfkunsten wel.

@duderinnetje dankjewel voor je lieve aanmoediging :)

Natuurlijk heb ik ook gestemd op Europa kinderhulp.
Nee, dat kan niet. Je kan niet van willekeurige mensen om je heen verwachten dat ze net zo goed schrijven als de getalenteerde schrijvers die je ooit las. Het gaat gewoon om het blogje van de uitwisselingen tussen gastgezin en kindgast, de wederzijdse verwondering, de verschillen & overeenkomsten, etc.

Wat iemand al schreef: geen drukte maken. In het buitenland logeren is al een grote verandering. Al lang geleden las ik een artikel over deze vakanties. Iemand vertelde verbijsterd over 2 tv's in huis (toen was dat helemaal niet vanzelfsprekend), dus hoe zat het dan met arme kinderen die te logeren gestuurd werden?
Nee, het ging niet per se om arme kinderen, maar om kinderen in vrij hopeloze achterstandpositie in een verdeelde stad, die een paar weken in een rustig gezin meehobbelen. Dát is hun vakantie. Even geen krijsende, vechtende ouders. Even niet de harde dagelijkse werkelijkheid. Het ging over een kind uit Berlijn en de toelichting was: niet arm maar grote spanningen. Die 2 tv's betekenden dat het huishouden verscheurd was.

Een paar jaar geleden zat ik op een klein duitstalig forum, dat helaas plotseling opgeheven werd. Daar schreven een paar mensen uit v/h Oost-Duitsland mee. Daar zit nog een grote armoede en een enorme frustratie. Van de weeromstuit werd het oude systeem opgehemeld, maar dat was omdat ze door de achter het ijzeren gordijn opgebouwde mentaliteit niet mee konden komen met het nieuwe en ze met het verwijderen van de muur overlopen werden door westerlingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 09-06-2017 00:05:41 ]
pi_171564406
Gut...even checken en al weer 148 stemmen voor Europa Kinderhulp https://www.kro.nl/geven/europa-kinderhulp

Er kan nog meer bij... er waren toch wel meer mensen, die genoten van de vakantiekinderverhalen van Dude & Arty en van K. en L.

Dus...draag je het goede doel een goed hart toe..stem dan op bivenstaande link en delen.

@ Vallandil: doen hoor: gewoon een dagelijks verhaaltje schrijven van wat jij en je kinderen tegenkwamen in de ontmoeting.
Over wat de kinderen verbaast, wat jou opvalt.
Het zal voor ons op een andere manier weer een eye opener zijn over wat wij heel normaal vinden.
Ik kijk ernaar uit B-)
pi_171565556
Deze lurker heeft ook gestemd!
pi_171640483
@teslynd & annex ik zal mijn best gaan doen. Nu nog wachten op een voorstel/match of hoe het ook heet. Ik zal zodra ik meer weet een eigen topic daarvoor openen. Dat afwachten of er een kindje is dat onze ruime criteria matched vind ikzelf nog wel het lastigste.
pi_171640640
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:50 schreef Vallandil het volgende:
@teslynd & annex ik zal mijn best gaan doen. Nu nog wachten op een voorstel/match of hoe het ook heet. Ik zal zodra ik meer weet een eigen topic daarvoor openen. Dat afwachten of er een kindje is dat onze ruime criteria matched vind ikzelf nog wel het lastigste.
👍

S.v.p. Wel even je linkje hier plaatsen, want verder kom ik niet in oud ( en dus je topic niet tegen) (8>
  maandag 12 juni 2017 @ 13:22:10 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171641118
Ook gestemd!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171656685
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:50 schreef Vallandil het volgende:
@teslynd & annex ik zal mijn best gaan doen. Nu nog wachten op een voorstel/match of hoe het ook heet. Ik zal zodra ik meer weet een eigen topic daarvoor openen. Dat afwachten of er een kindje is dat onze ruime criteria matched vind ikzelf nog wel het lastigste.
Leuk, we wachten nu rustig af hoe het verder gaat.
pi_171657439
wat leuk!
pi_171659905
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:50 schreef Vallandil het volgende:
@teslynd & annex ik zal mijn best gaan doen. Nu nog wachten op een voorstel/match of hoe het ook heet. Ik zal zodra ik meer weet een eigen topic daarvoor openen. Dat afwachten of er een kindje is dat onze ruime criteria matched vind ikzelf nog wel het lastigste.
Oh wat tof!
pi_171691862
En toen... Toen kregen we zojuist het telefoontje. Een meiske van 10.
@ AnneX ik ga uitvogelen hoe ik een linkje moet posten hoor. Het topic staat er.
Maar nogmaals, mijn schrijfkunsten zijn niet die van duderinnetje.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:25:04 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_171692242
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:10 schreef Vallandil het volgende:

@ AnneX ik ga uitvogelen hoe ik een linkje moet posten hoor. Het topic staat er.

Voila, het linkje:
OUD / Vakantiedochter uit Berlijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_171692266
Dankjewel golfer. Ik kwam er niet uit. ☺
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:48:04 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171692630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:10 schreef Vallandil het volgende:
En toen... Toen kregen we zojuist het telefoontje. Een meiske van 10.
@ AnneX ik ga uitvogelen hoe ik een linkje moet posten hoor. Het topic staat er.
Maar nogmaals, mijn schrijfkunsten zijn niet die van duderinnetje.
Oh wat leuk! O+
Ik ga je topic volgen. Succes! En schiet me aan als je vragen hebt!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_171693566
Jeuj! Toch nog avonturen om te volgen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 juni 2017 @ 20:03:19 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171776203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat lief van je AnneX, je oproep! ^O^
Ik heb je een DM gestuurd, en ga je nu een PM sturen .. hoop op een héél snel antwoord.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 19 juni 2017 @ 00:17:29 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171781333
quote:
6s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb je een DM gestuurd, en ga je nu een PM sturen .. hoop op een héél snel antwoord.
Gelukt!

En dankzij AnneX nu ook aandacht voor de stichting op de FP. Leuk!

Een warm hart voor Europa Kinderhulp
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:52:47 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171869691
Vanavond contact gehad met de organisatie. Wat is zij toch geweldig. Ik kreeg de toezegging dat we volgend jaar gewoon nog een keer gebruik mogen maken van hun geweldige werk en dat K. en L., als we dat allemaal willen, volgend jaar nog met de organisatie mee mogen. Ik wierp tegen dat we het heus zelf zouden kunnen regelen, maar ze zijn heel trots op ons (hun woorden) en geven aan dat we hun ideale verhaal gestalte geven en daardoor uitzonderingen gaan maken volgend jaar, als we dat willen.

Ben er een beetje door ontroerd, want ik heb het nooit gezien als een organisatie die iets voor óns doet. Ik hoopte altijd juist iets te doen voor hén. Dus dit is heel erg lief.

L., die dus dit jaar niet meer wilde, was al erg blij met dit bericht. Denk dat ze achteraf toch wel wat spijt had van haar beslissing. Maar ik juich haar wel toe. Ik denk dat het wel heel goed is dat ze na al die jaren een zomer thuis is. Hoe zeer we haar ook wilden laten zien wat de wereld óók te bieden heeft, is het voor haar ook goed om haar eigen wereld te omarmen. Daar moet ze toch in door en een toekomst in bouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 22-06-2017 21:02:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 juni 2017 @ 20:54:38 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171869752
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanavond contact gehad met de organisatie. Wat is zij toch geweldig. Ik kreeg de toezegging dat we volgend jaar gewoon nog een keer gebruik kogen maken van hun geweldige werk en dat K. en L., als we dat allemaal willen, volgend jaar nog met de organisatie mee mogen. Ik wierp tegen dat we het heus zelf zouden kunnen regelen, maar ze zijn heel trots op ons (hun woorden) en geven aan dat we hun ideale verhaal gestalte geven en daardoor uitzonderingen gaan maken volgend jaar, als we dat willen.

Ben er een beetje door ontroerd, want ik heb het nooit gezien als een organisatie die iets voor óns doet. Ik hoopte altijd juist iets te doen voor hén. Dus dit is heel erg lief.

L., die dus dit jaar niet meer wilde, was al erg blij met dit bericht. Denk dat ze achteraf toch wel wat spijt had van haar beslissing. Maar ik juich haar wel toe. Ik denk dat het wel heel goed is dat ze na al die jaren een zomer thuis is. Hoe zeer we ook wild laten zien wat de wereld óók te bieden heeft, is het voor haar ook goed om haar eigen wereld te omarmen.
O+ O+
Ik las af en toe sporadisch mee, door het verhaal wat ik op de frontpage schreef, had ik dit topic in m'n MyAT staan, en vind dit bericht gewoon ontroerend O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:58:45 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171869874
Sorry, dubbel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_171869917
En welverdiend ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171870443
Nou...vooruit...een jaartje overslaan met de diva's in 2018. 🇫🇷

Grappig dat L. bij nader inzien......

Zijn er nog lezers die willen klikken op de link https://www.kro.nl/geven/europa-kinderhulp
Het verplicht tot niets en helpt de stichting. B-)

Merci beaucoup - Danke schön
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:13:40 #277
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171886351
Wat fijn Dude! O+ En niets zo veranderlijk als een puber he :)
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:32:03 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171888581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:13 schreef Gaoxing het volgende:
Wat fijn Dude! O+ En niets zo veranderlijk als een puber he :)
Dat is zo, kom ik achter. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 23 juni 2017 @ 16:34:42 #279
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_171888652
O+ _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_171888755
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanavond contact gehad met de organisatie. Wat is zij toch geweldig. Ik kreeg de toezegging dat we volgend jaar gewoon nog een keer gebruik mogen maken van hun geweldige werk en dat K. en L., als we dat allemaal willen, volgend jaar nog met de organisatie mee mogen. Ik wierp tegen dat we het heus zelf zouden kunnen regelen, maar ze zijn heel trots op ons (hun woorden) en geven aan dat we hun ideale verhaal gestalte geven en daardoor uitzonderingen gaan maken volgend jaar, als we dat willen.

Ben er een beetje door ontroerd, want ik heb het nooit gezien als een organisatie die iets voor óns doet. Ik hoopte altijd juist iets te doen voor hén. Dus dit is heel erg lief.

L., die dus dit jaar niet meer wilde, was al erg blij met dit bericht. Denk dat ze achteraf toch wel wat spijt had van haar beslissing. Maar ik juich haar wel toe. Ik denk dat het wel heel goed is dat ze na al die jaren een zomer thuis is. Hoe zeer we haar ook wilden laten zien wat de wereld óók te bieden heeft, is het voor haar ook goed om haar eigen wereld te omarmen. Daar moet ze toch in door en een toekomst in bouwen.
Wat een leuk nieuws!
De organisatie wilde natuurlijk hetzelfde als jullie: een nette afsluiting van een geweldige vakantiereeks.
Volgend jaar zal anders zijn met bijna volwassen wordende meiden die door het tussenjaar met een terugkijkblik rondkijken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2017 @ 17:44:01 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171890177
Awwww wat leuk <3 Toch nog een vervolg komend jaar *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171891326
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanavond contact gehad met de organisatie. Wat is zij toch geweldig. Ik kreeg de toezegging dat we volgend jaar gewoon nog een keer gebruik mogen maken van hun geweldige werk en dat K. en L., als we dat allemaal willen, volgend jaar nog met de organisatie mee mogen. Ik wierp tegen dat we het heus zelf zouden kunnen regelen, maar ze zijn heel trots op ons (hun woorden) en geven aan dat we hun ideale verhaal gestalte geven en daardoor uitzonderingen gaan maken volgend jaar, als we dat willen.

Ben er een beetje door ontroerd, want ik heb het nooit gezien als een organisatie die iets voor óns doet. Ik hoopte altijd juist iets te doen voor hén. Dus dit is heel erg lief.

L., die dus dit jaar niet meer wilde, was al erg blij met dit bericht. Denk dat ze achteraf toch wel wat spijt had van haar beslissing. Maar ik juich haar wel toe. Ik denk dat het wel heel goed is dat ze na al die jaren een zomer thuis is. Hoe zeer we haar ook wilden laten zien wat de wereld óók te bieden heeft, is het voor haar ook goed om haar eigen wereld te omarmen. Daar moet ze toch in door en een toekomst in bouwen.
*O* er komt een vervolg *O*

komt er dit jaar een camperavontuur om ons te vermaken :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:44:29 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171891669
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Awwww wat leuk <3 Toch nog een vervolg komend jaar *O*
Nou ja wellícht hè? Als de meiden willen. En wij. Maar het gebaar van de stichting is hartverwarmend, vind ik. Ongeacht wat we er tzt mee doen.

Kan ook zo maar zijn dat we het allemaal wel prima blijken te vinden, zo zonder elkaar. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2017 @ 19:16:51 #284
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171892582
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou ja wellícht hè? Als de meiden willen. En wij. Maar het gebaar van de stichting is hartverwarmend, vind ik. Ongeacht wat we er tzt mee doen.

Kan ook zo maar zijn dat we het allemaal wel prima blijken te vinden, zo zonder elkaar. :)
Goed. Er komt dus een vervolg :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171942662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

O+ O+
Ik las af en toe sporadisch mee, door het verhaal wat ik op de frontpage schreef, had ik dit topic in m'n MyAT staan, en vind dit bericht gewoon ontroerend O+
x2 :Y

Super leuk voor jullie zeg! Wat een compliment eigenlijk he :)
  maandag 26 juni 2017 @ 14:58:34 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171963935
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

x2 :Y

Super leuk voor jullie zeg! Wat een compliment eigenlijk he :)
Nou zeker! Ik ervaar het echt als een groot en enorm lief compliment en vind het tegelijkertijd al te veel eer voor iets dat nu eenmaal gewoon goed uitpakte. Beetje dubbel.

We weten eerlijk gezegd ook nog niet helemaal of we er blij mee zijn dat het nu dus nog niet helemaal afgelopen is (wat de stichting betreft). Stiekem hadden we wel een 'oké doei, ons best gedaan, maarjaaaaa het kon niet meer!' aflaat-achtig-ding van willen maken. :@ Zo zie je maar weer: met zo'n comfortabel katholieke instelling aangaande charitas kom je niet weg. :(

Overigens aanstaande donderdag wel een hele dag een vierjarig kind over de vloer. Prima en uit nood geboren, maar ik denk dan wel altijd: Waarom brengt niemand mij ooit kittens, puppies of verweesde gibbons die in nood zitten. Het zijn toch altijd weer die kind'ren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 26-06-2017 15:07:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 26 juni 2017 @ 15:59:30 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_171965644
:D Hahahaha die laatste alinea, je had zo mij kunnen zijn. Maar goddank krijg ik soms ook moederloze pups en vogels en niet alleen maar altijd al die kinderen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_171979011
Je kan natuurlijk een paar kittens of puppy's fosteren totdat iemand ze adopteert. Het asiel zal je dankbaar zijn, als je je aanmeldt voor eentje, hoogstens 2 in noodgevallen en absoluut geen 3 want 2 is de uiterste grens. Voor je katten is misschien puppy's handiger dan kittens.
pi_171979692
Pas op wat je zegt he. Voor je het weet mag je oppassen op alle dieren van FOK!kers 😅.

Nieuw topic:

'Dude en de FOK!beestjes' ❤
Duvel & Niels
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:13:29 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_171983675
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:54 schreef Teslynd het volgende:
Je kan natuurlijk een paar kittens of puppy's fosteren totdat iemand ze adopteert. Het asiel zal je dankbaar zijn, als je je aanmeldt voor eentje, hoogstens 2 in noodgevallen en absoluut geen 3 want 2 is de uiterste grens. Voor je katten is misschien puppy's handiger dan kittens.
Het was spreekwoordelijk, Teslynd. ;)

Bij mijn twee lieve, maar gebutste kneuzenkatten uit het asiel, kunnen helaas geen jonge opvangkittens (laat staan puppy's of baby-gibbons).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172052901
Puppy's zijn voor katten minder erg dan kittens: je kan ze in een rennetje zetten. Ze klimmen nergens in, als in de gordijnen en de hoogste verdieping van de krabpaal/kattentoren. En je biedt het natuurlijk niet voor permanent aan, maar voor bv. een paar vakantieweken.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:16:04 #292
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_172250333
Wat jammer Duderinnetje, ik las altijd graag mee! Het zou wel mooi zijn als jullie nog echt 'afscheid' konden nemen, ook al is dat natuurlijk ook weer minder leuk. Bij mij komt dit jaar mijn vakantiekindje voor de 4e keer. En superleuk dat je mij en anderen hebt geïnspireerd met je verhalen! :D
pi_172252084
Ik ervaar het echt als een groot en enorm lief compliment en vind het tegelijkertijd al te veel eer voor iets dat nu eenmaal gewoon goed uitpakte. Beetje dubbel.

Ik vind het niet teveel eer. Ik heb jullie verslagen gelezen. Jullie hebben een paar jaar je huis en je hart opengesteld voor die meiden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:39:45 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172574624
Ik werd er door een lurker op gewezen dat de foto's het niet meer doen. Helaas heeft Photobucket besloten dat foto's niet langer embedded mogen worden op websites. Althans, niet zolang ik geen 40 dollar per maand neer tel. Ze hebben zonder verdere waarschuwing of overgangsregeling deze mogelijkheid uitgezet, waardoor deze reeks (en veel andere op FOK!) plots fotoloos zijn.
Ontzettend jammer (maar ik ga natuurlijk geen 39,99 dollar neertellen elke maand). Het lijkt me ook echt een hele klus om van al die delen steeds na te gaan welke foto het betreft en die dan in Photobucket op te zoeken (want ik mag er nog wel in kijken), die te downloaden en ergens anders onder te brengen.

Dus sorry voor de latere inhakers dat het nu zonder beeld is. Vind het zelf ook enorm jammer, want het was een leuk jarenlang archiefje zo. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 21-07-2017 18:16:51 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:25:31 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172575606
Wat een sneue actie van Photobucket. :{w
Ik heb er ook een account en dus bij mij ook heel veel weg.
Plaats tegenwoordig vaak wel via andere uploadsites.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:21:30 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172579247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:25 schreef golfer het volgende:
Wat een sneue actie van Photobucket. :{w
Ik heb er ook een account en dus bij mij ook heel veel weg.
Plaats tegenwoordig vaak wel via andere uploadsites.
Ja wat zonde golfer. Ik moet ook even op zoek naar iets anders, al post ik niet meer zo vaak op FOK!

Ik heb nu geen enkele foto meer van ruim tien jaar op FOK! Ook niet in de Parkplatz-K&W-reeks of de Parkplatz-insecten reeks of over Dirk en Poes. Zo ontzettend jammer. Maakt al die topics onleesbaar. En het is een soort van afpersing: als je je foto's weer op websites wil kunnen zien, moet je betalen. Belachelijk bedrag ook, om zo maar opeens in te stellen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 18:33:25 #297
269689 crew  Viv
pi_172579501
Voor 4 dollar kun je er nog over nadenken, maar 40 dollar is echt belachelijk. :N Ik vind het zelf altijd jammer als oude topics onleesbaar zijn doordat mensen na een tijdje hun account "opruimen", dus ik heb zelf altijd alle foto's laten staan. Bijvoorbeeld: K&W / Help! Wasmachine verliest onderdelen.
:(
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 21 juli 2017 @ 18:34:33 #298
408813 crew  trein2000
pi_172579520
Zeg Day wel ja, om een bedrag te vragen vind ik nog niet eens onredelijk maar 40(!) dollar is echt absurd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 21 juli 2017 @ 18:36:04 #299
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172579544
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Voor 4 dollar kun je er nog over nadenken, maar 40 dollar is echt belachelijk. :N Ik vind het zelf altijd jammer als oude topics onleesbaar zijn doordat mensen na een tijdje hun account "opruimen", dus ik heb zelf altijd alle foto's laten staan. Bijvoorbeeld: K&W / Help! Wasmachine verliest onderdelen.
:(
-O-

Een aantal jaar was Photobucket echt veel gebruikt op FOK! Heel wat roemruchte en leuke topics naar de Filistijnen nu. Zonde!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:36:53 #300
403253 Meke
after all this time? always.
pi_181353777
Ik vind het stiekem toch wel jammer dat het is afgelopen hoor, meelezen was toch ook wel deel van mijn zomer geworden ;) Is er nog contact geweest met de meiden deze zomer? Zijn jullie nog ingegaan op het aanbod om ze toch mee laten rijden met de stichting, een andere oplossing gevonden of is het bij cadeautjes en kaartjes gebleven?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:37:03 #301
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181394524
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Meke het volgende:
Ik vind het stiekem toch wel jammer dat het is afgelopen hoor, meelezen was toch ook wel deel van mijn zomer geworden ;) Is er nog contact geweest met de meiden deze zomer? Zijn jullie nog ingegaan op het aanbod om ze toch mee laten rijden met de stichting, een andere oplossing gevonden of is het bij cadeautjes en kaartjes gebleven?
We hebben zo af en toe contact. Het gaat heel goed met ze. Slimpie is met lof geslaagd voor een schoolexamen en branie is een echte puber. Die laatste krijgt over twee jaar voor haar achttiende een feest (ik stel me er een beetje zo'n tokkie gypsie wedding bij voor. :@ :D ), waar ze nu al druk mee is. Dan zijn wij ook uitgenodigd en ze wil die dag als thema Nederland-Frankrijk. Dus het buffet moet daar ook een mix van worden en zo.Dus we wisselen nu culinaire informatie uit. Ik geloof dat ze vooral voor frikandellen wil gaan. :')
Maar wel heel leuk natuurlijk, dat ze het zo wil aanpakken. :)
Ze kwam laatst met een hele lofzang op ons, via messenger, en dat ze alles aan ons te danken had. Nou, dat vooral getemperd en ik wijt het maar aan de combinatie puberhormonen en Frans melodrama. Wel lief natuurlijk en fijn om te horen dat ze het waardevol heeft gevonden. Maar het is oprecht zo dat we vooral elkáár door die vakanties hebben gesleept. Met andere kinderen was het ons nooit gelukt. Helden zijn het, deze twee begripvolle en geduldige meiden!

Kortom: ik denk dat we hen weer zien op de gypsie wedding en anders mogelijk als één van beiden zelfstandig vliegen mag.
Wij missen zelf de vakanties niet, al komen de herinneringen eraan echt wel wekelijks ter sprake. Vooral omdat we zo vreselijk veel om en met die meiden hebben gelachen. Soms borrelen die vaste grapjes vanzelf weer op. En we zingen sommige liedjes op de radio in Frans fonetisch mee, dat gaat vanzelf en daar komen we nooit meer vanaf! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')