abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:09:11 #226
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164090451
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo inderdaad. Heb je nog een nieuw doel of wil je, je gewicht zo houden?
Ik vind zo rond de 100kg prima en probeer dus op onderhoud te eten.
Wel zie ik m'n fysiek snel veranderen maar dat vind ik wel prima.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164090493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, ok. Het aanbod buiten de steden is sowieso veel beperkter. Maar hier (middelgrote stad in het noordwesten) vind ik zo al drie scholen waar je eigenlijk zonder al te veel problemen als volwassene kan instappen. :)
Ik ben jaloers :D
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:13:03 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_164090549
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben jaloers :D
Vandaar mijn verwondering. :P Ik kon zelfs een burlesque-cursus doen de afgelopen paar weken. :+

En nu is het wachten op de feestboekreclames. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_164090727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vandaar mijn verwondering. :P Ik kon zelfs een burlesque-cursus doen de afgelopen paar weken. :+

En nu is het wachten op de feestboekreclames. :')
Burlesque is sowieso wel hip op dit moment. Ken ook een paar buikdansscholen in het noorden die dat geven.
pi_164097283
Ik ga morgen een halve kip van de barbecue eten als avondeten. Albert Heijn zegt 220 kcal per 100 gram. Dat is meer dan hun 180 kcal per 100 gram kippenvleugels. Dat is toch vreemd? Ik dacht dat kippenvleugels veel vetter waren.

Daarbij het is dus 220 kcal per 100 gram van het rauwe product. Maar houden ze dan rekening met het feit dat je niet alles op kunt eten? Want ik ga wel een beetje huilen als ik door een halve kip te eten daadwerkelijk al ruim 1300 kcal wegwerk. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.

MFP maakt de verwarring alleen maar groter. Want voor 'halve kip' gaat die van 450 kcal tot 1450 kcal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Myraela op 29-07-2016 21:11:18 ]
pi_164098191
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen een halve kip van de barbecue eten als avondeten. Albert Heijn zegt 220 kcal per 100 gram. Dat is meer dan hun 180 kcal per 100 gram kippenvleugels. Dat is toch vreemd? Ik dacht dat kippenvleugels veel vetter waren.

Daarbij het is dus 220 kcal per 100 gram van het rauwe product. Maar houden ze dan rekening met het feit dat je niet alles op kunt eten? Want ik ga wel een beetje huilen als ik door een halve kip te eten daadwerkelijk al ruim 1300 kcal wegwerk. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.

MFP maakt de verwarring alleen maar groter. Want voor 'halve kip' gaat die van 450 kcal tot 1450 kcal.
Denk dat een halve kip uit veel bot bestaat of niet?
In dat geval, van te voren wegen en als je de kip op hebt de botjes weer wegen. Dan weet je precies hoeveel je hebt gegeten. Verder gewoon etiket aanhouden voor juiste kcal. Barcode scannen in MFP bv.
pi_164098346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs, is het gelukt om van de saus af te blijven?

Ja zeker, met moeite, 3 eetlepels ervan gegeten.

Vandaag lekker dagje gehad, 21.829 stappen gehaald.

PT is nu 2 weken met vakantie dus 2 weken zelf bikkelen, wil als hij terug is op 98 zitten.
Dus ik ga lekker m'n best doen.

Afgelopen week een x 3 minuten met 7 km per uur gerend, lijkt niks, maar als je vergelijkt dat ik het eerst maar 20 seconden vol hield, ik boek vooruitgang!
pi_164098618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:38 schreef SausDip het volgende:

[..]

Denk dat een halve kip uit veel bot bestaat of niet?
In dat geval, van te voren wegen en als je de kip op hebt de botjes weer wegen. Dan weet je precies hoeveel je hebt gegeten. Verder gewoon etiket aanhouden voor juiste kcal. Barcode scannen in MFP bv.
Jazeker. Ik vind het gewoon lastig in te schatten. Achteraf invullen is natuurlijk makkelijk, maar ik vind het fijn om van te voren al m'n overzichtje te hebben zodat ik weet dat het klopt. Maar ik schat het gewoon in op zo'n 300 gram vlees, dan zie ik morgen wel. En dan weet je natuurlijk weer niet of ze in de kcal berekening op zo'n product de huid meetellen, wat natuurlijk veel vetter is dan alleen de witte stukken vlees.
pi_164099819
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jazeker. Ik vind het gewoon lastig in te schatten. Achteraf invullen is natuurlijk makkelijk, maar ik vind het fijn om van te voren al m'n overzichtje te hebben zodat ik weet dat het klopt. Maar ik schat het gewoon in op zo'n 300 gram vlees, dan zie ik morgen wel. En dan weet je natuurlijk weer niet of ze in de kcal berekening op zo'n product de huid meetellen, wat natuurlijk veel vetter is dan alleen de witte stukken vlees.
Ik snap het hoor! Als je het van te voren weet, kan je de rest van de dag er rekening mee houden. Ik zou voor producten gaan waarvan ik weet wat de voedingswaarde is. Kipfilet ofzo of hamburgers.
pi_164099962
Ik ben het even een beetje kwijt.
Zo stom. Heb maar 1 keer gesport, en heb op sommige dagen veel te veel en andere dagen veel te weinig gegeten deze week.

En dan ben ik ook nog eens jarig komend weekend. Hallo taart en wijn!

Foto's van tink en berichtjes over gezonde bmi's werken wel heel motiverend moet ik zeggen.
pi_164104247
Hullo, ik haak weer aan na ruim drie weken op vakantie te zijn geweest. Veel gegeten, maar gelukkig staat de Japanse keuken bekend als een vrij gezonde :D Gemiddeld 20k stappen per dag gelopen, verder niet gesport. Nu weer terug in het ritme, straks meteen maar boodschappen halen.

Verder niet bijgelezen, maar ik zag een aantal dagen geleden wel indrukwekkende foto's van Tink _O_
  zaterdag 30 juli 2016 @ 08:17:32 #237
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164104495
Gisterenavond friet gegeten en wijn en wodka-tonic gedronken. Als T. Terwijl ik al aan mn kcal zat.

Vanochtend voor t eerst in 3 dagen fatsoenlijk kunnen poepen, en een halve kilo afgevallen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 09:11:22 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164104748
Nog even snel over beginnen met dansen; hier (tussen Tilburg en Breda) is dat ook met 25+ geen probleem hoor. Dansscholen zat die gewoon beginnerscursussen hebben, ook voor volwassenen en ook voor hiphop oid.

Verder heb ik een buikpijnavond achter de rug. Vandaag de zolder opruimen, dus iig genoeg beweging.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_164104771
Ik had gisterenavond na echt een hele goede week qua eten een enorme vreetbui, op het feestje alles gegeten wat langskwam, m&ms, chips. Ik was erg moe en mijn hoofd maakte weer eens de denkfout dat dat opgelost kon worden door vreten. En nu voel k me vandaag nog moeier..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164105327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 08:17 schreef MutedFaith het volgende:
Gisterenavond friet gegeten en wijn en wodka-tonic gedronken. Als T. Terwijl ik al aan mn kcal zat.

Vanochtend voor t eerst in 3 dagen fatsoenlijk kunnen poepen, en een halve kilo afgevallen.
O+ poep O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 10:22:18 #241
382129 crew  Donna
pi_164105395
66,6 })
pi_164106396
Eens kijken of ik ook een redelijk net weekendlijstje voor elkaar krijg

O: boterham met hummus
L: rijstwafel met kipfilet
S: Jillian
D: wraps met gehakt en Mexicaanse groente
S: uurtje wandelen
T: twee speciaal biertjes en een bakje chips
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:21:33 #243
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164119985
Ik had sushi.

En nu wodka-tonic.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164126154
Goedemorgen :W gisteren netjes aan mijn lijstje gehouden dus vandaag graag weer zo'n weekenddag :D

O: groene smoothie
L: 2 kleine harde broodjes rosbief
D: soep en een broodje op een verjaardag
T: 2 speciaal biertjes en klein bakje chips
pi_164135777
Ik ga morgen op de weegschaal huilen denk ik, 2 dagen bbq met minstens 6 stukken lamsvlees op per keer, plus megaveel saus.

Morgen maar weer heel hard sporten.
pi_164136030
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga morgen op de weegschaal huilen denk ik, 2 dagen bbq met minstens 6 stukken lamsvlees op per keer, plus megaveel saus.

Morgen maar weer heel hard sporten.
Pas je wel op dat dit soort gedrag niet een patroon wordt, uit de band springen qua eten en dan een paar dagen superstreng jezelf afbeulen om het te compenseren? Sporten moet gewoon iets zijn wat leuk is en in je wekelijkse/dagelijkse patroon past, dus niet voor elke M&M die je teveel eet 20.000 stappen gaan zetten. Het is veel fijner om een balans te hebben waarin met mate sporten fijn is en onderdeel uitmaakt van je leven maar ook dat koekje (en niet het hele pak) best een keertje kan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164138533
Ik zie je heel vaak dingen posten PP die niet passen bij echt willen afvallen.

Wat mij zonde lijkt wanneer je ee n hoop geld uitgeeft aan een PT...

Afvallen is 90% voeding.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164144345
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga morgen op de weegschaal huilen denk ik, 2 dagen bbq met minstens 6 stukken lamsvlees op per keer, plus megaveel saus.

Morgen maar weer heel hard sporten.
Waarom eet je dit dan als je al weet dat het niet gezond is en in je dieet past? Je wordt er zelf ook niet vrolijk van zo te lezen.
  zondag 31 juli 2016 @ 23:39:57 #249
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_164144748
Ohh! 2 weken vakantie, heb nu weer een onderkin! Ff opassen met eten en iets meer bewegen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 1 augustus 2016 @ 08:41:32 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164147636
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga morgen op de weegschaal huilen denk ik, 2 dagen bbq met minstens 6 stukken lamsvlees op per keer, plus megaveel saus.

Morgen maar weer heel hard sporten.
Hoe komt het dat het misgaat? Want het gaat volgens mij behoorlijk vaak mis. Kijk naar je langere termijn eetpatroon en bedenk eens of wat je nu doet eigenlijk wel vol te houden is.

Ik mag zo naar de MLD-arts. Spannend!

Edit: zit overigens tijdens het werken door 'my 600lbs life, where are they now?' te kijken op TLC. Die vrouw is bij haar kerel weggegaan, omdat hij haar afstotelijk zou vinden als ze niet moddervet was (en dat ben je bij 600 lbs wel, bedoel het niet respectloos). Ze krijgt nu een huidoperatie, terwijl ze nog ruim 140 kilo weegt... Ik snap dat niet zo, eigenlijk.

Editedit: en die andere weegt nu 91 kilo ipv de 253 waar ze mee begon _O_
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')