abonnement Unibet Coolblue
pi_163946414
wikileaks twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 16:50:40 RELEASE: 19,252 emails from the US Democratic National Committee https://t.co/kpFxYDoNyX #Hillary2016 #FeelTheBern https://t.co/Pft8wnOujl reageer retweet


Dit kon wel eens gaan zorgen voor vuurwerk in de komende weken :D

Reddit

:Y)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:31:40 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163950733
Wikileaks is goed bezig de laatste week. En eindelijk een lek die ik ook kan lezen zonder Google translate _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_163950913
Ik wacht wel op de samenvatting. 20.000 mails doorlezen is me net even te veel.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:59:08 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163951266
Veel interne onvrede verwacht ik. House of Cards maar dan irl
pi_163952960
5 Biggest Scoops from the #DNCLeaks WikiLeak

quote:
-Chuck Todd of NBC is bossed around by DNC Chair Debra Wasserman.
-Hillary has to pay people to support her.
-Protests that the media cover are not real. The “protesters” are a bunch of interns.
-The Washington Post hosts joint fundraisers with the DNC.
-The Democratic primary was rigged.
Ik geloof niet dat Hillary veel kans maakt, tenzij de verkiezingen rigged zijn natuurlijk :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163953150
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163953188
Dit gaat smullen worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163960669
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163963582


De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163965876
Haha, Wikileaks. _O- Lekkere timing ook nu :D. Daar gaat zoals gezegd veel shit van komen. Wat zeg ik; daar is al veel shit van als ik hierboven een beetje lees :P
pi_163966562
Cernovich twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 22:01:15 "Journalist" from NY Times offers to spin coverage for DNC in exchange for a quote. #DNCLeak https://t.co/yGdCjDhr5f https://t.co/qUqlxTDNBt reageer retweet
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_163966639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Cernovich twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 22:01:15 "Journalist" from NY Times offers to spin coverage for DNC in exchange for a quote. #DNCLeak https://t.co/yGdCjDhr5f https://t.co/qUqlxTDNBt reageer retweet
[ afbeelding ]
Bah, dit gedoe maakt het journalisme nou kapot.
pi_163966767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bah, dit gedoe maakt het journalisme nou kapot.
Ja, inderdaad, tot nog toe krijgen de 'aluhoedjes' gewoon weer hun gelijk.
er komen heel wat namen langs van diverse media die op handen zijn van DNC, het zal met RNC niet anders zijn.
Hopelijk krijgen we daar ook nog een leuk pakketje emails van :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 24 juli 2016 @ 08:21:10 #14
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163969106
Zal Hitlery dan toch naar de cel moeten...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163969699
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:21 schreef Lambiekje het volgende:
Zal Hitlery dan toch naar de cel moeten...
Die zal wel wat mensen de mond snoeren en of een bedrag betalen, desnoods laten verdwijnen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_163969777
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die zal wel wat mensen de mond snoeren en of een bedrag betalen, desnoods laten verdwijnen.
Doet ze dat vaker?
pi_163969831
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Doet ze dat vaker?
Volgens steeds meer youtube kanelen wel ;)
Ze heeft een nogal duister verleden en manier van handelen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_163969859
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens steeds meer youtube kanelen wel ;)
Ze heeft een nogal duister verleden en manier van handelen.
Vertel?
pi_163970140
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vertel?
Volgens de youtube 'bronnen' heeft zij altijd al een slinks spelletje op gezet.
Al ten tijde dat haar man Bill president was.
Van verhalen over het de mond snoeren van vrouwen die met Bill van bil zijn geweest tot en met handelen met voorkennis om daar flink aan te verdienen.
Anonymous'ers lijken ook twijvels te hebben bij mevrouw Clinton.

Maar voorals nog, dit is 'informatie' die ik puur een keer op heb gedaan door op een saaie zondag avond eens op haar te youtuben ;)
En je weet ook wel dat youtube vol staat met volledige onzin.

Ik ben wel van mening dat Hillary net zo min te vertrouwen is als Trump.
Alleen zie ik bij Trump een Amerika voor me zoals in Back to the future 2, het moment waar Marty Mcfly in het verkeerde 1985/86? terecht komt en waar Biff de rijkste man van Amerika is*-
:P
Vooralsnog, geloof niet zomaar alles wat op youtube staat ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_163970160
Hmja, ik geloof dat ze Monica Lewinsky ook niet heel leuk vond, maar die loopt nog gewoon rond.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:01:13 #21
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_163970278
quote:
Da's raar...ik had gisteren specifiek gezocht op 'sheeple' maar kreeg 0 results.

En ook nu niet. En vinden we dat eerste plaatje niet een beetje slecht geshopped?

Sent: Eric Huppeldepup.

Daar hoort een datum denk ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tyr80 op 24-07-2016 11:42:48 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_163970287
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:54 schreef Jigzoz het volgende:
Hmja, ik geloof dat ze Monica Lewinsky ook niet heel leuk vond, maar die loopt nog gewoon rond.
Monica Lewinsky was het topje van de ijsberg.
Ze hebben er bewust voor gekozen om 1 verhaal naar buiten te brengen voordat de hele put zal worden open getrokken.
Vanaf dat punt is hillary op heksen jacht geweest met vrouwen de mond te snoeren die ook naar buiten wilde treden met verhalen over haar man.
Hillary zal pas echt The iron Lady zijn waar je geen problemen mee wilt hebben.
Ze krijgt wat ze wil, en haar man is maar een speel pionnetje.


Nogmaals, dit is puur van youtube en ik zeg niet dat ik alles geloof wat ik zie en of hoor op youtube.
Het is wel allemaal voer voor BNW.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_163970304
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Monica Lewinsky was het topje van de ijsberg.
Ze hebben er bewust voor gekozen om 1 verhaal naar buiten te brengen voordat de hele put zal worden open getrokken.
Vanaf dat punt is hillary op heksen jacht geweest met vrouwen de mond te snoeren die ook naar buiten wilde treden met verhalen over haar man.
Hillary zal pas echt The iron Lady zijn waar je geen problemen mee wilt hebben.
Ze krijgt wat ze wil, en haar man is maar een speel pionnetje.

Nogmaals, dit is puur van youtube en ik zeg niet dat ik alles geloof wat ik zie en of hoor op youtube.
Het is wel allemaal voer voor BNW.
Ja, geloof je dat nou wel of niet?
pi_163970495
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, geloof je dat nou wel of niet?
Ik geloof wel dat zij niet alleen maar het ieve vrouwtje is die ze doet voorkomen.
Maar of alle waarheid te vinden is in de youtube video's, nee dat geloof ik niet.
Complottheorieën lezen bekijken is een interesse, dat zal niet meteen betekenen dat je ook alles stellig geloofd wat je ziet en of leest ;)

Lang geleden gaf ik al eens als voorbeeld dat ik ook graag lees over grieske mythologie, maar iedereen weet dat er niet echt een vrouw heeft bestaan die op haar hoofd slangen als haar had en als je haar in de ogen keek je in steen veranderede ( Medusa )

Sommigen denken dat als je interesse hebt in complot verhalen je het ook meteen allemaal geloofd...

En nu moet ik douchen, feest hier in de stad en ga naar een park vol met niet mythologische wezens :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_163970561
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:13 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat zij niet alleen maar het ieve vrouwtje is die ze doet voorkomen.
Dat lijkt me duidelijk, maar haar van vanalles en nogwat beschuldigen omdat iemand op YT het zegt...
quote:
Maar of alle waarheid te vinden is in de youtube video's, nee dat geloof ik niet.
Complottheorieën lezen bekijken is een interesse, dat zal niet meteen betekenen dat je ook alles stellig geloofd wat je ziet en of leest ;)

Lang geleden gaf ik al eens als voorbeeld dat ik ook graag lees over grieske mythologie, maar iedereen weet dat er niet echt een vrouw heeft bestaan die op haar hoofd slangen als haar had en als je haar in de ogen keek je in steen veranderede ( Medusa )

Sommigen denken dat als je interesse hebt in complot verhalen je het ook meteen allemaal geloofd...
Ik heb ook interesse in complotten, religies, alternatieve geneeswijzen, 'paranormale' gebeurtenissen, enzovoort. Maar ik vraag me eigenlijk altijd af: hoe weet je dat dan?
quote:
En nu moet ik douchen, feest hier in de stad en ga naar een park vol met niet mythologische wezens :P
Veel plezier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')