abonnement Unibet Coolblue
pi_163969257
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp ;)
  zondag 24 juli 2016 @ 09:18:20 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163969304
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ongetwijfeld, maar de speeltuin om de hoek vindt ze net zo leuk ;) mauw slaapt nog 3-4 uur overdag en kan niet zo lang door, dan investeer ik dat geld liever over 1-2 jaar ;)
Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratis ;).
Maar wij gingen sowieso al minimaal 1x per jaar.
KuikenGuppy
pi_163969309
Uitslapen... ik kan het wel maar mn kind niet... :')

Die vermoeidheid blijft slopend maar ws heeft bij mij de operatie er ook nog mee te maken, bij mij is het iig niet weggegaan in t 2e trimester, en als t kan slaap ik lekker met dreumes een uurtje mee tussen de middag.
De efteling gaan wij doen als flip geboren is, misschien wel zonder flip, echt een saar-dagje :P
S. 2014
J. 2016
pi_163969313
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp ;)
Bedankt voor de tip! Heb nog een extra set beddengoed nodig nu we geen droger meer hebben.
S. 2014
J. 2016
  zondag 24 juli 2016 @ 09:21:22 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_163969318
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratis ;).
Maar wij gingen sowieso al minimaal 1x per jaar.
dat sowieso, maar voor mij is het dan weinig #genieten als mijn kind om 12:30 al compleet hysterisch ongenietbaar van vermoeidheid is. Ik zou dan nog eerder zonder haar gaan ;) mijn kind kan dat gewoon nog niet zo goed. Geeft niks, komt vanzelf!
disclaimer
pi_163969341
Fien zet 'm op! En wat ben ik blij dat we 5 min van het zh af wonen :+

Moeheid... Ja nu heel erg door al die plaknachten :') verder ging het met middagrust de laatste 8 weken ofzo eigenlijk wel prima die hele zwangerschap. Andere kwaaltjes des te meer :')
pi_163969365
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp ;)
Thanks! Meteen besteld :)
pi_163969385
Fien :%

Sq die vermoeidheid kon ik me niet herinneren, vriend dus wel.
Ik slaap nu nog met F mee in de middag als hij slaapt. Anders is het om 20u echt kaarsje uit bij me.
En ik ben nu 17 weken onderweg
pi_163969491
Go Fien! *O*

SQ, heel heel herkenbaar. }:| De ergste vermoeidheid was er hier rond de 10 weken wel af en dat had ik niet durven hopen. *O* De chronische vermoeidheid die altijd op de loer ligt en gelijk over me heen valt als N. even wat slechter slaapt (bijna constant de laatste weken }:| ) zie ik de eerste jaren niet overgaan. :')
  zondag 24 juli 2016 @ 10:09:36 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163969603
Die vermoeidheid die eerste periode ja :X Poeh! Januari en februari kon je zowat wegstrepen bij mij.

Nu ook wel weer moe en in staat tot instant dutjes, maar toch anders.

Ik ga mijn volle buik (kwam erachter dat ik afg wk nog lekker een kilootje aan was gekomen) straks Den Haag even inslepen voor een lunch met twee vriendinnen. Horeca to the max de afgelopen week :)
pi_163969654
Succes Fien!

Meld, 38 weken vandaag. Voel nog steeds niets wat op voorwerk kan lijken :P af en toe een harde buik maar die doen geen pijn.
Voel soms wel wat gefriemel in mijn onderbuik, alsof ze in een soort superman positie ligt :P
Ik heb wel steeds dromen over brekende vliezen enzo :')

Mijn buik voelt bovenin ook wat vreemd soms, en de huid glimt daar ook.
pi_163970107
Ik zat een filmpje op yt te kijken over de inhoud van een vluchtkoffer maar ik werd er zenuwachtig van :') heb 'm ook maar weer afgezet.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:00:30 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163970268
Ik heb juist zin om die te pakken! Wat schrok je af?
pi_163970448
Ohh Fien, spannend!! :%
pi_163970643
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat sowieso, maar voor mij is het dan weinig #genieten als mijn kind om 12:30 al compleet hysterisch ongenietbaar van vermoeidheid is. Ik zou dan nog eerder zonder haar gaan ;) mijn kind kan dat gewoon nog niet zo goed. Geeft niks, komt vanzelf!
Ik zag dat Mauw pas om 23.15u sliep. Op zaterdag is de Efteling tot middernacht open. Gewoon na haar dutje gaan dus en de hele avond doorfeesten daar ;)
pi_163970701
Quoi, is dat niet gewoon vocht wat je bent aangekomen?

Ik heb net toch maar weer de vk gebeld (op zondag ja :@ ). De harde buiken zijn ongeveer over, maar ik heb weer wat nieuws. Toen ik wakker werd zag ik de eerste twee uur heel wazig/troebel, had hoofdpijn, ben benauwd en houd veel vocht vast. Omdat dat ook symptomen kunnen zijn van dingen die ik absoluut niet wil hebben, toch maar even gebeld.
Vk maakt zich geen zorgen omdat het wazige zicht en de hoofdpijn verminderde. De benauwdheid en vocht vasthouden kunnen met elkaar te maken hebben, maar waarschijnlijk door het weer. Bloeddruk hoefde niet gemeten te worden. Ben medium gerustgesteld, want had toch liever een bloeddrukcheck gehad, maar ik vertrouw maar op de deskundigheid van de vk.
Nu voel ik me een aansteller en durf ik nooit meer op zondag te bellen :@ :')
pi_163970753
Fien, succes!

*meld

Die vermoeidheid is kak ja, zeker omdat je omgeving nog niet snapt hoe en waarom :'). :*
  zondag 24 juli 2016 @ 11:37:45 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163970811
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet zoals dit. Mijn energie is nooit meer hetzelfde geweest als in life1.0, da's absoluut waar, maar die hormonale moeheid is anders. Dikke opgezette ogen en zwalken na een nacht van acht uur slaap enzo _O- maar goed, het gaat sowieso over *O*

Veel plezier in de efteling! mijn kind is daar helaas nog net te jong voor om dat echt te kunnen waarderen. Efteling O+
Bij ging t over met ca 18 weken.

En Efteling vond Melba wel echt al heel leuk! :Y Edit: maar als je kint chaggo wordt van niet slapen zou ik t lekker laten ja.

(Hier geluk, Melba slaapt 2-4 uur maar kan ook wel zonder als we uit zijn.)
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 juli 2016 @ 12:07:13 #169
269689 crew  Viv
pi_163971301
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:56 schreef Mies_poes het volgende:
Die moeheid in het begin vond ik ook zo niet leuk... Dan sliep ik negen uur en nog zo ongelooflijk MOE. Bij mij was het na 15 weken ongeveer over, maar die energieboost die daarna zou moeten komen heb ik nooit gehad.
Die energieboost is gewoon relatief: ten opzichte van het eerste trimester! :Y) Ik voel me de laatste tijd niet meer of minder moe dan niet-zwanger.

In het eerste trimester ging ik moe (en daardoor ruim op tijd) naar bed en werd ik toch steeds moe wakker. Heb me echt door sommige werkdagen heen moeten slepen, kon alleen maar aan middagdutjes denken. In het weekend wat extra slaap pakken ging ook niet, want ik kon ineens niet meer uitslapen. Stomme hormonen! :')
pi_163971653
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb juist zin om die te pakken! Wat schrok je af?
Het hele idee van bevallen :')

Wel nesteldrang hier. Besteklade, lade met alu folie /bakjes etc en de lade met handdoeken en theedoeken uitgemest en schoongemaakt en de achterkant van het huis ramen gewassen. Ik zie mijzelf er voor aan dat de voorkant ook nog gedaan wordt vandaag maar ik hoop dat ik mijzelf nog tegen kan houden.

Mies bij ongerustheid, ook op zondag, gewoon bellen. Daarvoor zijn ze er. En volgende keer aangeven als je graag bloeddrukcheck wilt! Kleine moeite voor hun.
  zondag 24 juli 2016 @ 12:59:08 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163972085
Fien, bijna baby knuffelen *O*

Vermoeidheid (en misselijkheid) hier ging over bij 41 weken en 4 dagen :+

En Mies Poes, als er volgende keer weer iets is waarje over twijfelt kun je gewoon weer bellen. Ze zijn er ook grotendeels voor geruststelling hè ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 juli 2016 @ 12:59:56 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163972101
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik zag dat Mauw pas om 23.15u sliep. Op zaterdag is de Efteling tot middernacht open. Gewoon na haar dutje gaan dus en de hele avond doorfeesten daar ;)
Er zijn ook kinderen die in de Efteling in de buggy slapen ;). Ooooh ik wou dat ik er dichter bij woonde O+. (Is wel het plan en dan nemen we een abonnement.)

Mies, goed dat je gebeld hebt juist :Y. En je moet jezelf nooit bezwaard voelen om te bellen; het is haar baan, ze krijgt er voor betaald, als ze het erg vindt had ze maar een kantoorbaan moeten kiezen :P.

Nazil lekker nestelen O+. Mijn man heeft net verf gehaald voor de kast op de babykamer, dus ik kan ook weer verder 8-).

3e-trimster-boks voor Vivi *O*.
KuikenGuppy
pi_163972406
Ach jullie hebben ook gelijk O+ ik zou precies hetzelfde tegen anderen zeggen, maar ben voor mezelf altijd wat strenger.

Molo, de vermoeidheid ging na de bevalling dus over? Ondanks nachtvoedingen?

Nazil, hoe gaat het met je harde buiken als je zo veel huishoudelijke klusjes doet? Zijn die onder controle?

Derde trimester voor Burdie en Vivi *O*
  zondag 24 juli 2016 @ 13:22:09 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163972549
Yep, direct na de operatie (keizersnede) voelde ik verschil, heel freaky (in a good way :D ).
En als dochtertje hier 's nachts vaker wakker is ben ik ook wel moe, maar niet meer zo'n deken van vermoeidheid over me heen. En ik kan nu ook weer wat beter slapen, dat scheelt ook. Niet altijd qua duur van de slaap, maar wel qua slaapkwaliteit.
Maar kan voor iedereen weer anders zijn natuurlijk.

Vannacht ben ik er twee keer uit geweest, laatste keer tot half 4 voor voedingen. Daarna heb ik tot 12.30 uur liggen pitten en is mijn man (ochtendmens) er in de ochtend uit gegaan voor flesjes.
Scheelt dat we hier mengvoeding per fles doen (dus deels gekolfde borstvoeding, deels poedermelk), dan kan man er ook op elk moment voor haar zijn :)
We hadden gisteren een bruiloft van goede vriendin, dus te lange dag eigenlijk gehad voor mij, maar was geweldig en het waard. Wel heerlijk dat ik nu lekker bijgetukt heb en verder doe ik vandaag lekker geen klap, even bijkomen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163972550
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:15 schreef Mies_poes het volgende:
Ach jullie hebben ook gelijk O+ ik zou precies hetzelfde tegen anderen zeggen, maar ben voor mezelf altijd wat strenger.

Molo, de vermoeidheid ging na de bevalling dus over? Ondanks nachtvoedingen?

Nazil, hoe gaat het met je harde buiken als je zo veel huishoudelijke klusjes doet? Zijn die onder controle?

Derde trimester voor Burdie en Vivi *O*
Als ik rechtop kan staan gaat het (alles op oma-tempo hé), bukken ed moet ik voorzichtiger doen. Vaak gaan zitten, mezelf tegen houden om achter elkaar door te gaan. Nu lig ik ook alweer een tijdje. Ik heb alleen het idee dat baby ook veel harde buiken veroorzaakt. Druk kind.

Over het algemeen gaat het zo veel beter dan vorige week, toen ik nog werkte O+
pi_163972601
Ik raad anderen ook altijd sneller aan om te bellen dan dat ik zelf zou bellen :@. Tot nu toe alleen 1 keer gebeld in het begin met bloedverlies.

Hier heeft mijn man nesteldrang geloof ik. Hele huis stofzuigen en dweilen.
En ik, ik zit mezelf alleen maar in de weg ;(. Vandaag is de eerste dag dat ik het zwanger zijn een beetje zat ben. Mijn handen en voeten doen steeds pijn, ik voel me dik en lelijk in plaats van zwanger :'). Stiekem mis ik het sporten ook steeds meer.

En nu beweegt de baby en dan voel ik me schuldig :') maar ik vind het nog steeds mooi om haar te voelen O+ Misschien wil ze me troosten :+
  zondag 24 juli 2016 @ 13:25:45 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163972623
Best fijn he Nazil, zo'n verlof. En daar is het ook voor bedoeld, top dat je je beter voelt dan toen je nog werkte ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163972793
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:25 schreef Molo het volgende:
Best fijn he Nazil, zo'n verlof. En daar is het ook voor bedoeld, top dat je je beter voelt dan toen je nog werkte ^O^
Ja nooit verwacht dat ik nog in staat zou zijn de ramen te doen! En dinsdag gaan we poging tot shoppen in de stad drie kwartier verderop. Zo'n zin in O+ al gaan we meer zitten dan lopen, krijg ik een last van mijn buik en rug van hier tot Tokio, gewoon ff lekker met man er uit. Laatste babydingen kopen.
pi_163972920
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er zijn ook kinderen die in de Efteling in de buggy slapen ;). Ooooh ik wou dat ik er dichter bij woonde O+. (Is wel het plan en dan nemen we een abonnement.)
Sjaak is tegenwoordig zo'n kind O+ Eerst sliep hij nooit in de buggy. En hij vindt de Efteling echt helemaal tof. Rennen naar de Paddestoelen en zwaaien naar alle poppen in Carnaval Festival. Iedere keer weer O+
pi_163972964
Wat fijn Nazil, dat het redelijk goed gaat! In oma-tempo is niet erg, zo kom je er ook wel O+

Molo, wat heerlijk (en bizar!) dat je je meteen na de keizersnede zo veel beter voelde. Heerlijk zo'n ochtendmens als man O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 juli 2016 @ 13:47:29 #181
269689 crew  Viv
pi_163973067
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 12:59 schreef Burdie het volgende:
3e-trimester-boks voor Vivi *O*.
Woei! *O*
pi_163973461
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak is tegenwoordig zo'n kind O+ Eerst sliep hij nooit in de buggy. En hij vindt de Efteling echt helemaal tof. Rennen naar de Paddestoelen en zwaaien naar alle poppen in Carnaval Festival. Iedere keer weer O+
Nu heb ik ook zin in de efteling O+
pi_163974102
Geboren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163974116
Fien gefeliciteerd!! *O* *O* *O* wat klinkt het fijn!
pi_163974137
Gefeliciteerd Fien! O+
  zondag 24 juli 2016 @ 14:40:48 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163974211
Fien!!! Gefeliciteerd! Jullie lieve menneke is er O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163974293
Gefeliciteerd Fien! *O*
  zondag 24 juli 2016 @ 14:47:19 #188
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163974341
Fien gefeliciteerd!!! Mooie naam! O+
En wat fijn dat alles is gegaan zoals je wilde *O*

Efteling O+
Wij gaan met de hele vriendenclub incl kindjes begin september.
Gelukkig lukt het Vv wel in de wagen te slapen :Y
Alleen ben ik benieuwd hoe rap ik de Efteling doorkom met dan 28 weken :P
We wonen redelijk in de buurt.. dus in de toekomst een abonnementje lijkt me zo tof!

De 1e trimester kwaaltjes (incl. moeheid) gingen pas na de 18 weken echt weg bij mij. Op het moment heb ik geen middagdutjes meer nodig *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163974433
Gefeliciteerd Fien! *G* Wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan!
  zondag 24 juli 2016 @ 14:51:54 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163974452
Fien gefeliciteerd! w/ Klinkt goe-hoed!

Nu zijn wij aan de beurt Augustus-dames :P

Wederom drie uurtjes op het terras doorgebracht en wederom afgesloten met: we zien elkaar bij het kraambezoek O+ Al weet ik nu niet meer hoe ik moet zitten investeer ik graag in dit soort kamikaze-uitjes!
pi_163974537
Klinkt goed zeg Fien! Gefeliciteerd! O+
  zondag 24 juli 2016 @ 14:56:00 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163974547
Fien gefeliciteerd *O*!

Rady, op tijd een rolstoel reserveren indien nodig ;).
KuikenGuppy
pi_163974616
Gefeliciteerd fien! Klinkt als een snelle fijne bevalling.
Veel geluk samen
  zondag 24 juli 2016 @ 15:00:15 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163974640
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:56 schreef Burdie het volgende:
Fien gefeliciteerd *O*!

Rady, op tijd een rolstoel reserveren indien nodig ;).
Haha ja, naar aanleiding van jouw post had ik de site al gecheckt :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163974851
Fien gefeliciteerd met jullie zoon *O* fijn dat alles zo goed is verlopen. Nu lekker genieten van jullie mannetje O+
pi_163975110
Wauw Fien wat fijn joh!! Van harte gefeliciteerd! *O* Heeele leuke naam! Heerlijke kraamtijd gewenst en veel geluk samen O+
pi_163975268
Proficiat Fien!!!

Ik ben gisteren opnieuw naar materniteit gegaan aangezien ik weer veel harde buiken had die regelmatig kwamen en niet weggingen na een badje.

Ben een nachtje daar moeten blijven en nu net thuis, maar gezien de vele harde buiken nog steeds en de toch ietwat verkorte baarmoederhals (24 mm nu tegenover 31 mm anderhalve week geleden) moet ik dinsdag terug op controle. Ook als er iets verandert vb als de harde buiken pijn gaan doen, moet ik meteen terug.

Gelukkig doet de baby het zelf wel prima, hij lijkt zich perfect te voelen want hij beweegt supergoed O+

Ik moet wel rusten nu, werken is geen optie voorlopig. Lastig als zelfstandige maar ja, alles voor de baby.

Moet eerlijk zeggen dat ik héél blij ben dat ik terug thuis ben, maar wel wat bang ben hoor. Hij moet toch nog een tijdje blijven zitten!
pi_163975327
Gefeliciteerd Fien! *O* O+ Fijn dat alles goed is gegaan!

Dat betekent volgens mij ook een gedeelde eerste plek :o
pi_163975536
Fien wat klinkt dat heerlijk! O+ Gefeliciteerd met je zoon, hele leuke naam! *O* Fijn zeg, na zo'n superzwangerschap ook nog bevallen zoals je wilde! Geniet van je kraamtijd!
pi_163975756
Fijn Fien! Gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')