abonnement Unibet Coolblue
pi_165676736
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:50 schreef Charged het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Atmoz zijn.
:Y
pi_165676900
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Duur wandje als er een kraan bij moet komen... Dit is nog een kleintje joh, ze worden pas leuk als het kenteken begint met ZZ 8-)
Ach, zo te zien zijn daar in de buurt nog meer bouwactiviteiten.
Misschien was die kraan daar aan het werk, en heeft de aannemer van Atmoz de kraanmachinist een paar gehaktballen gegeven. _O-
pi_165680011
Mooi spele spul.. !
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:15:07 #179
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_165684528
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:50 schreef Charged het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Atmoz zijn.
_O-

Ooit, in een tweede leven ofzo :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:06 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ach, zo te zien zijn daar in de buurt nog meer bouwactiviteiten.
Misschien was die kraan daar aan het werk, en heeft de aannemer van Atmoz de kraanmachinist een paar gehaktballen gegeven. _O-
Denk wel dat het zo gegaan is; de woning was ook niet te bereiken.
Dus dan is dit een goede oplossing :P
  Knikkerking zondag 2 oktober 2016 @ 20:14:18 #180
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_165715300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:50 schreef Charged het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een Atmoz zijn.
:P

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 18:58 schreef RB42 het volgende:
Als zulke kranen ook in Bosch Blauw bestonden, zou je er dan een aanschaffen?
Ja, eggenteggetig stuks >:)

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Duur wandje als er een kraan bij moet komen... Dit is nog een kleintje joh, ze worden pas leuk als het kenteken begint met ZZ 8-)
Ik denk dat het inderdaad wel wat kostte als die speciaal daarvoor moest komen...
Zou niet willen weten wat ze per dag(deel) rekenen denk ik O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:06 schreef bluemoon23 het volgende:

Ach, zo te zien zijn daar in de buurt nog meer bouwactiviteiten.
Misschien was die kraan daar aan het werk, en heeft de aannemer van Atmoz de kraanmachinist een paar gehaktballen gegeven. _O-
Zoiets ja :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi spele spul.. !
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:15 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

_O-

Ooit, in een tweede leven ofzo :s)
Hehe 8-)

quote:
Denk wel dat het zo gegaan is; de woning was ook niet te bereiken.
Dus dan is dit een goede oplossing :P
Exact zo ja.
De leverancier van het hout kon niet door, dus zei diegene van de Mammoet dat ze het later wel even zelf regelde :7 Best behulpzame mensen allemaal... Er kwam ook al ene naar me toe vragen of er nog meer moest gebeuren, dan zouden ze dat wel effe fixen _O_

Nog meer _O_ trouwens:
Het hele weekend is Makrolon bij me geweest om in de garage te werken. We zijn flink opgeschoten met z'n 2e. De hele garage is nu goed geïsoleerd, en overal zitten de wanden ertegenaan. Bovenin de koven gemaakt, gaatjes voor spotjes, kabels getrokken etc... Een waar Bosch Blauw festijn dit weekend. 2 invalzagen, 2 boorhamers en nog heel wat "kleiner" spul... Erg fijn werken met iemand wat er zoveel verstand van heeft. Top! Nogmaals dank Markolon ^O^

Enkele foto's:

Klusteam Makrolon & Atmoz :D


Lekker bezig:






Morgen komt m'n pa de spotjes aansluiten, en dan van de week weer tijd vinden om zelf weer verder te gaan. Gaat goed komen zo :Y
pi_165715496
lekker bezig Freek!

edit: wordt het dedicated werkplaats of moet er ook nog een auto binnen kunnen?

[ Bericht 70% gewijzigd door FranticDJ op 02-10-2016 20:31:53 ]
pi_165716566
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef Atmoz het volgende:

[..]

:P

[..]

Ja, eggenteggetig stuks >:)

[..]

Ik denk dat het inderdaad wel wat kostte als die speciaal daarvoor moest komen...
Zou niet willen weten wat ze per dag(deel) rekenen denk ik O-)

[..]

Zoiets ja :)

[..]

^O^

[..]

Hehe 8-)

[..]

Exact zo ja.
De leverancier van het hout kon niet door, dus zei diegene van de Mammoet dat ze het later wel even zelf regelde :7 Best behulpzame mensen allemaal... Er kwam ook al ene naar me toe vragen of er nog meer moest gebeuren, dan zouden ze dat wel effe fixen _O_

Nog meer _O_ trouwens:
Het hele weekend is Makrolon bij me geweest om in de garage te werken. We zijn flink opgeschoten met z'n 2e. De hele garage is nu goed geïsoleerd, en overal zitten de wanden ertegenaan. Bovenin de koven gemaakt, gaatjes voor spotjes, kabels getrokken etc... Een waar Bosch Blauw festijn dit weekend. 2 invalzagen, 2 boorhamers en nog heel wat "kleiner" spul... Erg fijn werken met iemand wat er zoveel verstand van heeft. Top! Nogmaals dank Markolon ^O^

Enkele foto's:

Klusteam Makrolon & Atmoz :D
[ afbeelding ]

Lekker bezig:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Morgen komt m'n pa de spotjes aansluiten, en dan van de week weer tijd vinden om zelf weer verder te gaan. Gaat goed komen zo :Y
Die foto :+

Wel jammer dat je mn nickname dan een keer verkeert spelt. :P

Was een mooi weekeind!
pi_165716629
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef Atmoz het volgende:
Ik denk dat het inderdaad wel wat kostte als die speciaal daarvoor moest komen...
Zou niet willen weten wat ze per dag(deel) rekenen denk ik O-)
Het lijkt op een 70 tons kraan, zal iets van ¤150/uur kosten, en dan vaak minimaal 2 of 3 uur huren.
Maar als ze in de buurt zijn en het past in de planning dan kun je geluk hebben voor een klusje tussendoor.
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 21:02:13 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165716836
Lekker bezig jungs! Als het niet zo'n pokkeneind was, was ik zeker al even langsgekomen :P

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
lekker bezig Freek!

edit: wordt het dedicated werkplaats of moet er ook nog een auto binnen kunnen?
Sociale werkplaats :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 21:03:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165716879
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:57 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Het lijkt op een 70 tons kraan, zal iets van ¤150/uur kosten, en dan vaak minimaal 2 of 3 uur huren.
Maar als ze in de buurt zijn en het past in de planning dan kun je geluk hebben voor een klusje tussendoor.
Dat valt me mee, dat betaal je ook voor een 30 tons rupskraan volgens mij....
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165717178
Willekeurig Googleactie http://www.kraanverhuur.org/kosten.php
Wagenborg Nedlift zit bij mij in het dorp, als soms een particulier wat gehesen wil hebben dan plannen ze dat in aan het einde van de dag, dan valt over die minimale huur van 3 uur ook wel te praten ;)
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:27:16 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165717783
Leuk spelekraantje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165718267
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:02 schreef derLudolf het volgende:
Lekker bezig jungs! Als het niet zo'n pokkeneind was, was ik zeker al even langsgekomen :P

[..]

Sociale werkplaats :7
Voor mij was t ook al dik 2 uur. Echt, wie gaat er nou ook in zon uithoek wonen :9
  Moderator zondag 2 oktober 2016 @ 23:14:18 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165720661
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:43 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Voor mij was t ook al dik 2 uur. Echt, wie gaat er nou ook in zon uithoek wonen :9
Ja echt ieder weldenkend mens zou het wel uit zijn hoofd laten. Ook nog even in de escaperoom geloerd?

Maar atmoz, wat doet die Metabo zaag daar? Jou oude of is deze van Makrolon?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165722689
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:14 schreef Atmoz het volgende:
De hele garage is nu goed geïsoleerd, en overal zitten de wanden ertegenaan.
Ziet er erg goed uit heren! :D

Kun je misschien nog iets vertellen over (of misschien heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist) hoe je wandopbouw is qua isolatie?

Thanks!
pi_165723837
Ik zie in ieder geval kippengaas :)

Vermoedelijk dus:
Spouw
Kippengaas
Regelwerk met isolatie
Dampdichte folie
Multiplex

Waarom geen dampdoorlatende folie ipv kippengaas? Is de isolatie beter beschermd tegen vocht in de spouw.
  Knikkerking maandag 3 oktober 2016 @ 17:31:22 #192
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_165731358
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
lekker bezig Freek!

edit: wordt het dedicated werkplaats of moet er ook nog een auto binnen kunnen?
Hartstikke dedicated. M'n auto hoeft daar niet in.
Fijn overal kasten opbergplaats maken :)

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:55 schreef Makrolon het volgende:

Die foto :+
:P

quote:
Wel jammer dat je mn nickname dan een keer verkeert spelt. :P
Oh fuck, alwéér gewoon he...
Naja, wel 2 van de 3x goed :*

quote:
Was een mooi weekeind!
Zekers ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:02 schreef derLudolf het volgende:
Lekker bezig jungs! Als het niet zo'n pokkeneind was, was ik zeker al even langsgekomen :P

Moet je toch maar eens doen. Je komt vast eens een béétje in de buurt...

quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk spelekraantje.
Jep :)

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 't gaan vragen, hij vond het totaal geen probleem en vroeg zich af waarover "we" ons (hier op 't forum) druk maakten :+

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:43 schreef Makrolon het volgende:

Voor mij was t ook al dik 2 uur. Echt, wie gaat er nou ook in zon uithoek wonen :9
Lekker kort bij België en Duitsland, ideaal noem ik dat :7

quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef derLudolf het volgende:

Ja echt ieder weldenkend mens zou het wel uit zijn hoofd laten. Ook nog even in de escaperoom geloerd?

Maar atmoz, wat doet die Metabo zaag daar? Jou oude of is deze van Makrolon?
Nee, eigenlijk geen tijd gehad om daar te gaan kijken. Die Metabo is van mij geweest, maar had ik even geleend...

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:56 schreef ciewy het volgende:

Ziet er erg goed uit heren! :D
Thanks!

quote:
Kun je misschien nog iets vertellen over (of misschien heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist) hoe je wandopbouw is qua isolatie?

Thanks!
Precies dit:

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:08 schreef Scharrelduif het volgende:
Ik zie in ieder geval kippengaas :)

Vermoedelijk dus:
Spouw
Kippengaas
Regelwerk met isolatie
Dampdichte folie
Multiplex

Waarom geen dampdoorlatende folie ipv kippengaas? Is de isolatie beter beschermd tegen vocht in de spouw.
Tja, die had ik niet. De verkoper bij de bouw-groothandel zei dat dat niet hoefde.... Er hoefde volgens hem helemaal geen folie. Gewoon de glaswol koud tegen de muur aan. Maar achteraf bleek hij het dus helemaal mis te hebben 8)7

Dus hebben we maar netjes een goed ventilerende spouw gemaakt, en daar kippengaas tegenaan zodat het glaswol nooit de muur kan raken. Volgens mij helemaal niet verkeerd zo. Mocht er vocht in de wand komen, dan kan die er makkelijk uit door deze constructie.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:33:13 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165733935
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 17:31 schreef Atmoz het volgende:


[..]

Ik ben 't gaan vragen, hij vond het totaal geen probleem en vroeg zich af waarover "we" ons (hier op 't forum) druk maakten :+
Mwah, ik denk dat de baas er anders over denkt, maar dan ist lekker zijn feestje, ik zeg niks meer. Zijn rooie pak zal wel beter of anders zijn dan als het mijne :).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165734378
Jij bedoelt zeker dat de werkgever geen werkgelateerde foto`s op social media wil zien ?
Daar is mijn werkgever ook nogal streng in.
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:03:05 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165734837
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Jij bedoelt zeker dat de werkgever geen werkgelateerde foto`s op social media wil zien ?
Daar is mijn werkgever ook nogal streng in.
neuh, dat op zich niet, maar ik ga daar hier niet over uitweiden, offtopicz enzow ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:09:19 #196
439910 NotToBe
Shakespeare
pi_165736922
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat de baas er anders over denkt, maar dan ist lekker zijn feestje, ik zeg niks meer. Zijn rooie pak zal wel beter of anders zijn dan als het mijne :).
Iets met hoe de lading wordt gehesen?
pi_165737865
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:09 schreef NotToBe het volgende:

[..]

Iets met hoe de lading wordt gehesen?
iets met hijs waar niet voor betaald is gok ik eerder
  Moderator maandag 3 oktober 2016 @ 21:53:24 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165738373
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

iets met hijs waar niet voor betaald is gok ik eerder
Alsof die baas niks regelt als hij zelf wat getakeld moet hebben...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:45:26 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165740032
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Alsof die baas niks regelt als hij zelf wat getakeld moet hebben...
ok, ok.

Effe uitgekauwd voor hen die bljkbaar een serieus bord voor hun harses hebben.

quote:
Geachte meneer Mammoet,

Ik woon toevallig in een straatje waarachter men aan het bouwen is. Er stond een kraan van jullie, ik ben daarheen gelopen om te vragen of ze eventjes tussendoor een pakkie hout in mijn achtertuin konden kieperen in ruil voor een doosie Bossche Bollen. Uiteraard hadden ze wel trek in een bakkie koffie met een suikerbommetje, en daarna hebben ze dat effe geregeld.

Helaas stond de kraan niet helemaal goed afgestempeld en bovenop de net ingegraven riolering, en is hij op mijn garage gevallen waarin toevallig ook mijn buurman nog stond te kijken, de buurvrouw is inmiddels op zoek naar een nieuwe buurman en de garage wordt in uitgebreide staat wederopgebouwd zodra alle stukjes buurman gevonden zijn.

Zou u even aan uw verzekering kunnen vragen of dit gedekt is? De kraanmachinist vond het allemaal geen probleem, dus dan is het allemaal goed toch?

Snap je dat nou écht niet? :?

Als jij op een trekkertje door de polder rijdt en er ligt een auto in de sloot met een ketting om de achteras en iemand vraagt of je hem er effe uit kunt rukken voor een kratje bier doe je dat gewoon zonder na te denken over de gevolgen als er iets mis gaat?
Je werkgever krijgt de rekening voor de slootkant, verontreiniging van de sloot die de brandweer had kunnen indammen, en de naar de klote getrokken auto achteraf als je een slimmerik treft, maar ja, dat kistje HJ was lekker :7

Denken vóór je doet, erg belangrijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165740640
SD was me net voor :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')