abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167201991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:14 schreef Daniel_Smit het volgende:
Sinds een paar dagen werkt youtube niet meer op mijn 640XL , ik had eerder een fijne app enkel is die weg uit de store?
Die nu in de store staan, zijn niet echt fijn hebben daar meerdere last van?
Welke gebruikte je?
pi_167202265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:17 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Welke gebruikte je?
Dat zou ik eerlijk gezegd niet eens weten :@ er stond gewoon simpel youtube enkel diegene is nu weg en zie nu enkel wat hippere staan met HD optie en dergelijke.(weet ook niet of ze te vertrouwen zijn)
pi_167202704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:24 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Dat zou ik eerlijk gezegd niet eens weten :@ er stond gewoon simpel youtube enkel diegene is nu weg en zie nu enkel wat hippere staan met HD optie en dergelijke.(weet ook niet of ze te vertrouwen zijn)
Waarom gebruik je niet MetroTube, TubeCast of een andere variant met veel meer opties en waarbij je geen gare webwrapper installeert? ;)
pi_167202943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:36 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Waarom gebruik je niet MetroTube, TubeCast of een andere variant met veel meer opties en waarbij je geen gare webwrapper installeert? ;)
Ik ga het maar eens proberen idd , misschien een stomme vraag maar wat is een webrapper :@
  vrijdag 16 december 2016 @ 12:43:51 #275
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_167367554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:43 schreef Daniel_Smit het volgende:

Ik ga het maar eens proberen idd , misschien een stomme vraag maar wat is een webwrapper :@
Een als app verpakte website.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_167553674
Weten jullie nog een handige muziekspeler? Ik heb nu music player maar daar kan ik om een of andere reden niet al mijn muziek achter elkaar aanzetten. En ik wil hem gewoon gebruiken als een mp3 speler. Hoef niets te streamen ofzo.
pi_167554259
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:21 schreef wcborstel het volgende:
Weten jullie nog een handige muziekspeler? Ik heb nu music player maar daar kan ik om een of andere reden niet al mijn muziek achter elkaar aanzetten. En ik wil hem gewoon gebruiken als een mp3 speler. Hoef niets te streamen ofzo.
gewoon groove ?
pi_167556163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 16:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

gewoon groove ?
Vind ik wat onoverzichtelijk...
  zaterdag 7 januari 2017 @ 22:01:47 #279
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_167962716
Wat is het hier uitgestorven tegenwoordig.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 7 januari 2017 @ 22:06:53 #280
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167962843
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:01 schreef JDude het volgende:
Wat is het hier uitgestorven tegenwoordig.
Er komen wel regelmatig nieuwe builds, maar ik ben geen Insider. :P En in april de Creators Update. *O* Ik kijk persoonlijk wel dagelijks op Windows Central.

Trouwens, mij zaklampfunctie doet het niet. Flitser werkt wel gewoon in de camera-app. Meer mensen hier last van?
  zaterdag 7 januari 2017 @ 22:57:41 #281
27699 Ravage
thinking about you
pi_167964341
Ik blijf met veel plezier m'n Lumia gebruiken maar heb wel m'n twijfels over de toekomst. Deze post van Tweakers vat m'n gevoel wel mooi samen:

BarôZZa
2 januari 2017 18:50
Het blijft toch wel een prestatie dat ze het zo hebben verprutst. Toen Windows Phone 7 uit kwam was het imo verreweg het meest gelikte OS. Windows Phone zag er destijds zo uit terwijl iOS er zo uitzag en Android zo. Het had verder de smoothness van iOS, imo het meest intuitieve interface, gelikt homescreen en Nokia wist het platform een eigen smoel te geven met de polycarbonaat unibodies in felle kleuren. Marktaandeel in Europa lag op een gegeven moment rond de 10% en verwachtingen waren positief. Nokia kwam ondertussen met de 1020 wat één van de meest ambitieuze toestellen ooit was. Draadloos laden, 41MP camera waardoor je kon zoomen, xenon flash, offline navigatie, touchscreen met handschoenen te bedienen en dat in 2013. In 2016 heb ik dat nog steeds niet op m'n telefoon. Ik was destijds op reis in Japan en zelfs daar vonden de mensen onder de indruk van de telefoon en de interface..

De budgettoestellen waren ook ongeëvenaard en werkten soepel in een tijd dat veel Android toestellen nog stotterden.

Het leek een schot op open doel om gewoon een markaandeel tussen de 10-30% te veroveren. Enige wat Microsoft moest doen waren de issues uit het OS halen, een fatsoenlijke browser erin proppen, het Lumia team vrij laten om nog gekkere telefoons te ontwerpen en even flink pushen op prijs en marketing.

Wat doen ze? Ze stopten alle aandacht in een onlogische desktopfunctie die niemand wilde, lieten het OS vol bugs en veranderden de hippe Lumia's in onherkenbaar saaie zwarte toestellen zonder opvallende specs om deze vervolgens voor premium prijzen proberen te verkopen zonder enige marketing _/-\o_

Ondertussen kreeg een berg toestellen geen upgrade naar WP10, waaronder die van HTC. Zo'n beetje de enige fabrikant die nog een serieuze poging had gedaan om een exclusief WP toestel uit te brengen.
[Reactie gewijzigd door BarôZZa op 2 januari 2017 19:04]
i'm not living, i'm just killing time
  zaterdag 7 januari 2017 @ 23:05:47 #282
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167964595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Ravage het volgende:
Ik blijf met veel plezier m'n Lumia gebruiken maar heb wel m'n twijfels over de toekomst. Deze post van Tweakers vat m'n gevoel wel mooi samen:

BarôZZa
2 januari 2017 18:50
Het blijft toch wel een prestatie dat ze het zo hebben verprutst. Toen Windows Phone 7 uit kwam was het imo verreweg het meest gelikte OS. Windows Phone zag er destijds zo uit terwijl iOS er zo uitzag en Android zo. Het had verder de smoothness van iOS, imo het meest intuitieve interface, gelikt homescreen en Nokia wist het platform een eigen smoel te geven met de polycarbonaat unibodies in felle kleuren. Marktaandeel in Europa lag op een gegeven moment rond de 10% en verwachtingen waren positief. Nokia kwam ondertussen met de 1020 wat één van de meest ambitieuze toestellen ooit was. Draadloos laden, 41MP camera waardoor je kon zoomen, xenon flash, offline navigatie, touchscreen met handschoenen te bedienen en dat in 2013. In 2016 heb ik dat nog steeds niet op m'n telefoon. Ik was destijds op reis in Japan en zelfs daar vonden de mensen onder de indruk van de telefoon en de interface..

De budgettoestellen waren ook ongeëvenaard en werkten soepel in een tijd dat veel Android toestellen nog stotterden.

Het leek een schot op open doel om gewoon een markaandeel tussen de 10-30% te veroveren. Enige wat Microsoft moest doen waren de issues uit het OS halen, een fatsoenlijke browser erin proppen, het Lumia team vrij laten om nog gekkere telefoons te ontwerpen en even flink pushen op prijs en marketing.

Wat doen ze? Ze stopten alle aandacht in een onlogische desktopfunctie die niemand wilde, lieten het OS vol bugs en veranderden de hippe Lumia's in onherkenbaar saaie zwarte toestellen zonder opvallende specs om deze vervolgens voor premium prijzen proberen te verkopen zonder enige marketing _/-\o_

Ondertussen kreeg een berg toestellen geen upgrade naar WP10, waaronder die van HTC. Zo'n beetje de enige fabrikant die nog een serieuze poging had gedaan om een exclusief WP toestel uit te brengen.
[Reactie gewijzigd door BarôZZa op 2 januari 2017 19:04]
Die zag ik ook langskomen. :P Met Windows 10 Mobile weet ik het niet, maar Windows 10 gaat een versie krijgen die op ARM kan draaien met emulatie voor x86-apps. Denk dat Microsoft zich vooral gaat richten op dingen als Continuum en de zakelijke markt. Maar gezien het strakke updatebeleid gaat Windows 10 Mobile voorlopig nog niet verdwijnen.
pi_167964686
Mijn 830 kan nog redelijk mee, al begin ik wel de ouderdom te voelen. En dan? Tsja.. geen idee. Elke keer als ik Android zie moet ik van binnen huilen. Dus hopen dat deze telefoon het nog even vol gaat houden.
pi_167964755
En nog een apptip: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn

Ziggo heeft een (meer dan prima) app gemaakt voor W10 en W10M :)
  zaterdag 7 januari 2017 @ 23:13:38 #285
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167964831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef PjotterFRL het volgende:
Mijn 830 kan nog redelijk mee, al begin ik wel de ouderdom te voelen. En dan? Tsja.. geen idee. Elke keer als ik Android zie moet ik van binnen huilen. Dus hopen dat deze telefoon het nog even vol gaat houden.
Hopen op een Surface Phone!
  zondag 8 januari 2017 @ 09:10:00 #286
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_167970868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef PjotterFRL het volgende:
Mijn 830 kan nog redelijk mee, al begin ik wel de ouderdom te voelen. En dan? Tsja.. geen idee. Elke keer als ik Android zie moet ik van binnen huilen. Dus hopen dat deze telefoon het nog even vol gaat houden.
Ik ben overgelopen een paar weken geleden. Snap nu eigenlijk niet meer waarom ik er ook altijd zo negatief over was :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 8 januari 2017 @ 09:45:20 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167971176
quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2017 09:10 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik ben overgelopen een paar weken geleden. Snap nu eigenlijk niet meer waarom ik er ook altijd zo negatief over was :').
Android heeft de afgelopen twee jaargoed stappen gemaakt. Ik vind het nu ook beter dan voorheen. Ik mis wel de livetiles en het toetsenbord maar overall is Android (stock) zeer goed te doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 8 januari 2017 @ 13:21:34 #288
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_167974806
Oh, zeker. Het is ook niet meer zoals vroeger, maar het is voor mij meer gewenning. Ik vind Android over het algemeen wel logischer dan iOS, maar dat komt omdat dat een totaal andere benadering is voor mijn idee.
  zondag 8 januari 2017 @ 19:12:52 #289
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167983533
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:21 schreef PjotterFRL het volgende:
Oh, zeker. Het is ook niet meer zoals vroeger, maar het is voor mij meer gewenning. Ik vind Android over het algemeen wel logischer dan iOS, maar dat komt omdat dat een totaal andere benadering is voor mijn idee.
Android kan nog wel leuk zijn met die widgets, maar vind dat meer op een tablet passen dan een telefoon. Over iOS begin ik niet. :')
  maandag 9 januari 2017 @ 00:11:14 #290
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_167994774
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef PjotterFRL het volgende:
Mijn 830 kan nog redelijk mee, al begin ik wel de ouderdom te voelen. En dan? Tsja.. geen idee. Elke keer als ik Android zie moet ik van binnen huilen. Dus hopen dat deze telefoon het nog even vol gaat houden.
Ik ben Windows Phone adept van het eerste moment met een Samsung Omnia 7 en nu een Lumia 930. Ik raak nog net niet in paniek bij de gedachte over te moeten gaan naar een Android telefoon... :'(

Laatst nog overwogen om een 950 te kopen, maar de prijs is me nog net te duur (ook al zou ik zakelijk de btw kunnen terugvragen).
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:09:15 #291
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_168132386
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 00:11 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Ik ben Windows Phone adept van het eerste moment met een Samsung Omnia 7 en nu een Lumia 930. Ik raak nog net niet in paniek bij de gedachte over te moeten gaan naar een Android telefoon... :'(

Laatst nog overwogen om een 950 te kopen, maar de prijs is me nog net te duur (ook al zou ik zakelijk de btw kunnen terugvragen).
Even afwachten waar Microsoft tijdens de launch event in Maart mee komt.
  maandag 6 februari 2017 @ 12:54:26 #292
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_168708821
Iemand bekend met het volgende probleem?
Ik heb sinds kort een bluetooth Headset op mijn Lumia 830 aangesloten.

Nu werkt mijn toetsenbord alleen nog als ik mijn bluetooth weer uitgeschakel. Zelfs als er geen verbinding meer is met de headset werkt mijn toetsenbord niet meer met bluetooth aan.

Op internet kwam ik er achter dat het dus door de bluetooth kwam, maar heb er geen oplossing nog voor kunnen vinden helaas. -O-
  maandag 6 februari 2017 @ 16:39:49 #293
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_168713582
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Even afwachten waar Microsoft tijdens de launch event in Maart mee komt.
Ik hoop op goed nieuws, maar ik verwacht er eigenlijk heel weinig van
Als het niks is dan ga ik huilend terug naar android :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 6 februari 2017 @ 18:51:32 #294
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_168716292
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:39 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik hoop op goed nieuws, maar ik verwacht er eigenlijk heel weinig van
Als het niks is dan ga ik huilend terug naar android :'(
Microsoft is 2 jaar te laat. Als je zelfs de fanboys wegjaagt naar de concurrent maak je het wel heel erg bont.

Ik gebruik Windows Mobile sinds 2005 maar ben er op het moment helemaal klaar mee. Het app aanbod loopt terug en de kwaliteit van de apps loopt ver achter op die van IOS en Android.

Ik heb soms het gevoel dat ik met een ouderwetse feature phone onderweg ben :')
pi_168740643
Onlangs ook overgestapt naar Android. Had een Lumia 735 op 8.1 (op eigen keuze niet naar 10 gegaan). Laatst kreeg mijn vader melding dat zijn here transit op 8.1 niet meer te installeren viel. Zelf veel nieuws gelezen over Windows phone/mobile. Helaas bleef het vaak ook bij nieuws. Ontwikkelingen stokten en geen nieuwe modellen. Wil je sneller moet je naar de 950. Lijkt mij prima specs maar je blijft zitten met risico's op geen of halfbakken apps. Vond zelf de tiles en systeem overigens prima. Geen foutmeldingen ook. Nu een Huawei p8 lite 2017 en alle apps werken en zijn er. Went ook weer snel dat Android. Wel idee dat er meer reclame in dezelfde als zit. Wil best ooit terug naar mobile, maar pas als ze er bij Microsoft ook zelf in geloven. Mijn geloof in win mobile was uiteindelijk gewoon op.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:05:43 #296
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_168797478
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef ursel het volgende:
Iemand bekend met het volgende probleem?
Ik heb sinds kort een bluetooth Headset op mijn Lumia 830 aangesloten.

Nu werkt mijn toetsenbord alleen nog als ik mijn bluetooth weer uitgeschakel. Zelfs als er geen verbinding meer is met de headset werkt mijn toetsenbord niet meer met bluetooth aan.

Op internet kwam ik er achter dat het dus door de bluetooth kwam, maar heb er geen oplossing nog voor kunnen vinden helaas. -O-
-O- Volgens mij begint mijn telefoon toch aardig te kraken nu.
Nu ook weer een app die ik voor geen mogelijkheid geupdate krijg. En zo beginnen er dus steeds meer kleine dingetjes te lopen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:14:20 #297
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_168797611
Ik lees net op windowscentral dat in de nieuwste build een upgrade is gedaan van het share icoontje! En ik dacht nog wel over te stappen op Android.

W10M is gered!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zaterdag 11 maart 2017 @ 04:43:12 #298
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169427043
http://www.windowscentral.com/shazam-pulls-plug-windows-apps

Dankjewel voor je pauperbeleid voor Windows 10 Mobile, Nadella.
pi_169427469
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 04:43 schreef Gary_Oak het volgende:
http://www.windowscentral.com/shazam-pulls-plug-windows-apps

Dankjewel voor je pauperbeleid voor Windows 10 Mobile, Nadella.
Als er maar eens een keer duidelijkheid komt vanuit Microsoft. Gewoon een bericht, dit zijn we van plan, dit komt er aan. Dat we weten dat er iets van toekomst in zit. Als dat niet zo is dan verlaat ik het platform vrij snel ben ik bang. Geen zin om aan een dood paard te blijven trekken.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:46:19 #300
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169439170
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 08:35 schreef Molleman het volgende:

[..]

Als er maar eens een keer duidelijkheid komt vanuit Microsoft. Gewoon een bericht, dit zijn we van plan, dit komt er aan. Dat we weten dat er iets van toekomst in zit. Als dat niet zo is dan verlaat ik het platform vrij snel ben ik bang. Geen zin om aan een dood paard te blijven trekken.
Mijn Lumia 650 begint nu echt een frustratie geworden door het afstervende ecosysteem. Ik heb de Lumia aangeschaft voor een jaar om dan over te stappen naar de Surface Phone maar die gaat er denk ik nooit meer komen :')

Mijn geduld is op. Na 10 jaar Windows Mobile / Phone ga ik naar Android :{
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')