abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:49:49 #1
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163885414


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | İ 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:50:30 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163885425
Je ging toch voor de Elephone P9000 Edge? En toch de Ulefone besteld?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:51:05 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163885438
Sowieso! :9~

~ http://www.gizchina.com/2(...)elephone-p9000-edge/

- Net als Pokémon hè... gotta catch 'em all. :T
-- Speaking of which... 'hipster; doing something before it's cool'
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon allemaal halen en die je niet bevallen wegdoen.


[ Bericht 32% gewijzigd door shiz op 21-07-2016 00:23:36 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:59:23 #4
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_163930481
Al een paar weken in bezit van mijn Umi Super en sinds vorige week ook van een bijpassend hoesje.
Ik moet zeggen dat hij mij niet tegen valt. Het enige wat ik toch tegen vind vallen is de accuduur. Mij vorige telefoon een Sony Xperia J uit het jaar prehistorie (zo'n 3,5 geleden). Ging soms wel dagen mee. Moet ik wel zeggen dat ik mijn telefoon nu vaker gebruik om spelletje te doen of om FOK! oid te bekijken.
En iets anders wat ik ook wel tegen vind vallen is de speaker. Het geluid is duidelijk anders dan bij mijn Sony en het geluid kan ook niet zo hard. Maar dan was het geluid van mijn Sony ook wel helemaal top ivm andere smartphones.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zaterdag 23 juli 2016 @ 00:13:22 #5
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163945114
Ik ken iemand van onze generatie die met een toetsen-Nokia rondloopt omdat de accu lekker lang meegaat. :P Alles is meer krachtig, meer pixels, enz. En omdat het ook dunner moet, mikken ze er niet een extra zooitje mAh's in. Geluid is nogal matig idd. Een van de eerste dingen die ik opmerkte.

Neways. Wat anders.
Als je nu een Chinafoon hebt en ook de productiviteit van een tablet/netbook wilt... ik dacht, nou ja, dan ga ik voor een Windows of RemixOS Chineesje. Maar kom nou opeens dit tegen: https://www.kickstarter.c(...)one-into-a-laptop-f/ . Omdat tegenwoordig alles meer krachtig is, waarom niet een netbookje laten runnen? Extern scherm en keyboard, powered by your phone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 juli 2016 @ 01:30:08 #6
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_163946318
Ik zat er laatst inderdaad ook al naar te kijken.

Volgens mij wel redelijk ideaal.
nec cito nec tarde
  zaterdag 23 juli 2016 @ 08:23:11 #7
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163947666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ken iemand van onze generatie die met een toetsen-Nokia rondloopt omdat de accu lekker lang meegaat. :P Alles is meer krachtig, meer pixels, enz. En omdat het ook dunner moet, mikken ze er niet een extra zooitje mAh's in. Geluid is nogal matig idd. Een van de eerste dingen die ik opmerkte.

Neways. Wat anders.
Als je nu een Chinafoon hebt en ook de productiviteit van een tablet/netbook wilt... ik dacht, nou ja, dan ga ik voor een Windows of RemixOS Chineesje. Maar kom nou opeens dit tegen: https://www.kickstarter.c(...)one-into-a-laptop-f/ . Omdat tegenwoordig alles meer krachtig is, waarom niet een netbookje laten runnen? Extern scherm en keyboard, powered by your phone.
Was het draadloos geweest zou het mooi zijn, nu vind ik het wat half/half. Idee is leuk, uitvoering vind ik nog wat mwaaaaa.
pi_163948560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ken iemand van onze generatie die met een toetsen-Nokia rondloopt omdat de accu lekker lang meegaat. :P Alles is meer krachtig, meer pixels, enz. En omdat het ook dunner moet, mikken ze er niet een extra zooitje mAh's in. Geluid is nogal matig idd. Een van de eerste dingen die ik opmerkte.

Neways. Wat anders.
Als je nu een Chinafoon hebt en ook de productiviteit van een tablet/netbook wilt... ik dacht, nou ja, dan ga ik voor een Windows of RemixOS Chineesje. Maar kom nou opeens dit tegen: https://www.kickstarter.c(...)one-into-a-laptop-f/ . Omdat tegenwoordig alles meer krachtig is, waarom niet een netbookje laten runnen? Extern scherm en keyboard, powered by your phone.
had leuk geweest als ze ook een soort docking station hadden gemaakt: telefoon in de houder en vervolgens met regulier toetsenbord/muis en schermen verbinden..
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:28:53 #9
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_163949037
Een beetje zoals die Asus TransformR?
nec cito nec tarde
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:00:31 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163949465
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Was het draadloos geweest zou het mooi zijn, nu vind ik het wat half/half. Idee is leuk, uitvoering vind ik nog wat mwaaaaa.
Dan is je telefoon na een half uur leeg. Ik vind het wel slim zo. Zie het als een extern scherm met powerbank
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163950811
Mijn Bluboo Picasso heeft wat kleine updates gehad maar Android 6 is nog altijd niet binnen :')
Hij kan trouwens extreem warm worden bij het spelen van Pokemon Go :P
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:56:19 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163951194
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan is je telefoon na een half uur leeg. Ik vind het wel slim zo. Zie het als een extern scherm met powerbank
Ik zeg nergens dat er geen verbinding met de 'laptop' mag zijn of dat er een draadloos protocol moet zijn (al denk ik wel dat je ook in dat geval zwaar overdrijft met je half uur). Ik zie meer in een systeem waarbij je de telefoon in of op de laptop dokt, zodat je niet met twee apparaten en een draad zit te klungelen.

Bijvoorbeeld achter het scherm van de laptop. Of zoals bij dat Transformersysteem van een paar jaar terug, waarbij je je telefoon in de laptop kunt schuiven. Gewoon een holle ruimte die qua breedte instelbaar is met een usb-c connector en klaar is kees.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:59:26 #13
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163951270
Padfone.

Denk dat ze dat niet doen omdat de dock dan iffy is om verschillende soorten phones te supporten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:00:43 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163951306
En een last op het scharnier meebrengt.

Ik heb het gevoel dat de douane mijn umi super te pakken heeft... Ligt daar al een paar dagen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:01:46 #15
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_163951325
;( Hier de Future met Swiss Post verstuurd. Dat is vragen om problemen... -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:04:55 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163951411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Padfone.
[ afbeelding ]
Denk dat ze dat niet doen omdat de dock dan iffy is om verschillende soorten phones te supporten.
Met een ander ontwerp kun je dat makkelijk tackelen. Zo kun je de ruimte die je in dit ontwerp nu gebruikt voor de telefoon ook inzetten om hardware uit het toetsenbord gedeelte te plaatsen, waardoor je daar ruimte vrijspeelt voor een telefoondock.

Ja, dan wordt de gewichtsverdeling anders, maar dat lost zichzelf op zodra je de telefoon plaatst. Kwestie van betere scharnieren gebruiken en die hoef je niet eens te ontwerpen. Scharnieren genoeg die dat aankunnen.

De gekozen oplossing is gewoon de makkelijkste en goedkoopste weg, dat snap ik best. Maar daardoor vind ik het niet interessant.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:15:34 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163951736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:01 schreef shiznuts het volgende:
;( Hier de Future met Swiss Post verstuurd. Dat is vragen om problemen... -O-
PostNL was 12 dagen stil. Ging van pre advised naar arrived in Country of dest. Al drie dagen de 3s code, maar nog geen witte rook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:04:08 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163953085
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:01 schreef shiznuts het volgende:
;( Hier de Future met Swiss Post verstuurd. Dat is vragen om problemen... -O-
Balen, hier onderweg met sweden post, dat blijft ook vriezen of dooien :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:13:15 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163953322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, dan wordt de gewichtsverdeling anders, maar dat lost zichzelf op zodra je de telefoon plaatst. Kwestie van betere scharnieren gebruiken en die hoef je niet eens te ontwerpen. Scharnieren genoeg die dat aankunnen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163961490
Wat is de beste telefoon tot 200 euro momenteel?

De UMI Super?
Gino ♥
pi_163962150
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:45 schreef Tjacka het volgende:
Wat is de beste telefoon tot 200 euro momenteel?

De UMI Super?
Ik heb onlangs de oukitel 6000 pro gekocht

Moet zetten mooi toestel werkt snel
Alleen geen led en ncf

Genoeg reviews over te vinden
  zaterdag 23 juli 2016 @ 21:17:39 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163962299
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 20:45 schreef Tjacka het volgende:
Wat is de beste telefoon tot 200 euro momenteel?

De UMI Super?
Zou zelf ook naar de elephone en xiaomis kijken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163964286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Padfone.
[ afbeelding ]
Denk dat ze dat niet doen omdat de dock dan iffy is om verschillende soorten phones te supporten.
Hoeveel inch is dat?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:19:53 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163965667
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 13:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

PostNL was 12 dagen stil. Ging van pre advised naar arrived in Country of dest. Al drie dagen de 3s code, maar nog geen witte rook
Ga maar uit van de douane.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_163966979
Heeft gearbest een EU warehouse? En is het normaal dat je dan 5 euro aan verzendkosten moet betalen?
  zondag 24 juli 2016 @ 01:28:41 #26
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163968058
Ulefone future scherm is trouwens indrukwekkend.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:59:20 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163970239
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef maastricht12345 het volgende:
Heeft gearbest een EU warehouse? En is het normaal dat je dan 5 euro aan verzendkosten moet betalen?
Ja, en ja :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 24 juli 2016 @ 17:52:12 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163979077
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ga maar uit van de douane.
Dat deed ik al. Vind het op zich niet erg, als ze maar opschieten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163980169
Sorry ging iets mis.

[ Bericht 100% gewijzigd door Mehari op 24-07-2016 18:59:27 (onbedoelde post) ]
  maandag 25 juli 2016 @ 23:05:34 #30
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164010759
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 juli 2016 @ 08:05:40 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164014541
quote:
Eerst even een paar dagen wachten totdat ze op XDA aangeven dat het de Full source is, anders hebben we er nog weinig aan.

Edit: En ja hoor; als ik zo kijk krijgen mensen een Kernel Compile error omdat er iets mist :'(

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 26-07-2016 09:30:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164027825
Mijn Jiayu S2 laadt de laatste dagen maar op tot maximaal 40%, ongeacht hoe lang ik hem aan de stroom leg. Ik heb er laatst een nieuwe (grotere) accu ingedaan, kan dat de oorzaak zijn? Of is het de laadkabel die niet meer goed werkt?
pi_164028754
waarom komt de One+ 3 standaard met een screenprotector die eigenlijk net te klein is? :')
pi_164035733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 19:30 schreef MeesterBier het volgende:
Mijn Jiayu S2 laadt de laatste dagen maar op tot maximaal 40%, ongeacht hoe lang ik hem aan de stroom leg. Ik heb er laatst een nieuwe (grotere) accu ingedaan, kan dat de oorzaak zijn? Of is het de laadkabel die niet meer goed werkt?
Laad kabel kan je meten met een usb stroom/spannings meter.
Ik denk trouwens dat je nieuwe grotere batterij een miskoop is.
De meeste van de aangeboden zogenaamde hogere capaciteiten zijn pure misleiding,
Overigens lijkt het met de S3 goed te gaan software matig, er zijn 3 versies Marshmellow uitgebracht via XDA
  woensdag 27 juli 2016 @ 08:00:48 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164038827
Nu al spijt dat ik mijn s3 heb weg gedaan. Zeer bijzonder om te zien dat er een volledige source is voor een toestel met MTK, een van de enige toestellen waar gewoon alles is.

Dit toestel gaat zo ook nog Android Nougat zien met wat geluk!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164039278
Vandaag de presentatie van twee nieuwe Xiaomi Redmi toestellen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:20:01 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164041056
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html

quote:
Xiaomi heeft een nieuw topmodel uitgebracht binnen zijn lijn aan smartphones: de Redmi Pro. De telefoon heeft een 5,5"-oled-scherm met 1080p-resolutie en dubbele camera's aan de achterzijde voor 'extra diepte-informatie'

Xiaomi deed de aankondiging op een evenement in Beijing. De duurste versie van de telefoon beschikt over 4GB ram en een 64-bit MediaTek Helio X25-soc op maximaal 2,5GHz met tien kernen. Het geheel draait op Miui 8 dat is gebaseerd op Android 6.0 Marshmallow.

De camera's aan de achterzijde betreffen de Sony IMX 258 13-megapixelsensor voor de foto's zelf en een 5-megapixelcamera van Samsung voor de diepte-informatie. De beeldinformatie wordt verwerkt door een ImagiQ-beeldprocessor. De camera aan de voorzijde is een niet met naam genoemde 5-megapixelmodel.

De behuizing is van geborsteld metaal en is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren: goud, zilver en grijs. Verder beschikt de telefoon over een vingerafdruklezer, usb type-c en een 4050mAh-accu met de mogelijkheid tot snelladen. Daarnaast beschikt de smartphone over een gecombineerd 'hybride' dual-sim-slot voor micro-sim en nano-sim met micro-sd-kaart.

De verschillende modellen hebben of een Helio X20-soc met 3GB ram en 32 of 64GB opslaggeheugen of een Helio X25-soc met 4GB ram en 128GB opslaggeheugen. De prijs van het goedkoopste model ligt op 1499 yuan of ongeveer 204 euro. De duurste versie met de Helio X25-soc kost 1999 yuan of zo'n 272 euro. De telefoons zijn vanaf 6 augustus in China beschikbaar.

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164041165
Ik gebruik nu 1,5 jaar een S3 en er is eigenlijk niet echt iets mis mee.
Ook best stevig vergeleken met sommige veel duurdere merken.
Ik heb gisteravond nog de nieuwe CM13 er op gezet en dat ziet er best goed uit.
Wel een paar dingetjes nog, geen raw met Freedcam en geen 4G op sim 2.
Antutu scoort ruim 52000.
Oh, en geen engineering mode.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mehari op 27-07-2016 11:33:38 ]
pi_164044156
Is de OnePlus X nog ergens verkrijgbaar? Moet een nieuwe telefoon nadat mn Xperia Z2 is gesneuveld.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:13:40 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164044629
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html

[..]

[ [url=https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181965.png
[img]https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181963.png]afbeelding[/url] ]
[/quote]

Waarom een 5,5 inch scherm? Ik dacht dat ze dat reserveerde voor de Redmi Note serie? Ik vond het net zo mooi dat de oude Redmi gewoon 5 inch was.
pi_164045169
Ik heb een HomTom HT3 Pro (Android 5.1, software versie 1.1.3, 16GB opslag, 2GB RAM) voor ¤ 63,14 gekocht bij Banggood. Het probleem was echter, dat de 3000mAh battery in 12 uren leeg was, zelfs in standby mode.

Het probleem wordt veroorzaakt door de LED licht notificatie na een gemiste oproep, die wakelocks doet op de CPU, waardoor de phone nooit in (deep) sleep mode komt.
De oplossing is om de LED light uit tezetten, en dat kan met deze app: Notification Light Widget by Chris Tattersall: https://play.google.com/s(...)ficationwidget&hl=nl

Alleen installeren was volgens mij voldoende. Geen LED notificaties meer, maar wel een mobiel die 2-3 dagen meegaat.
Dit idee is niet van mij maar van Matsuo op chinahandys.net.

Deze oplossing werkt schijnbaar ook voor de HomTom HT7 Pro, die schijnbaar hetzelfde probleem heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door oheng op 28-07-2016 15:23:11 ]
  woensdag 27 juli 2016 @ 22:04:45 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164054612

Redelijke package die me onder andere omstandigheden misschien aangesproken had...
Scherm/dimensies inderdaad nogal jammer. Niet bezelless en ook geen 5.2" inch ofzo max.
Waarschijnlijk dezelfde afmeting als de Elephone P9000 Edge dan zal hebben, al heeft die dan een 5.7" scherm met 2K.
Zoals ze zeggen in ieder geval... close... but no cigar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 27 juli 2016 @ 22:42:22 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164055678
Jammer dat het het net niet helemaal is.

In other 'news', de P9000 kernel lijkt inderdaad niet goed te werken:')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164065808
Vandaag de oukitel k6000 pro gekregen. Best wel indrukwekkend.
pi_164066540
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou zelf ook naar de elephone en xiaomis kijken
Ik heb van de Elephone niet zo'n hoge pet op. Ze brengen naar mij iets te veel telefoons op de markt maar zeker hele mooie!
Gino ♥
pi_164066603
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Ik heb onlangs de oukitel 6000 pro gekocht

Moet zetten mooi toestel werkt snel
Alleen geen led en ncf

Genoeg reviews over te vinden
NFC en fast-charging zie ik wel graag eigenlijk :@
Gino ♥
pi_164067010
Mmmm voor 221 euro heb je de Ulefone Future.

Wat een ongelooflijk mooie telefoon zeg.
Gino ♥
pi_164067024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 14:23 schreef maastricht12345 het volgende:
Vandaag de oukitel k6000 pro gekregen. Best wel indrukwekkend.
Ja, mooi he die batterij. De opslag kun je wijzigen naar SD kaart, moet je ook doen als je hem verbonden hebt met een computer.

[ Bericht 0% gewijzigd door oheng op 28-07-2016 16:33:17 ]
pi_164067447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:41 schreef oheng het volgende:
HomTom HT7
Ik heb voor mijn ma de Homtom HT6. Wellicht is dit dan ook voor haar wel interessant om te doen.
Ondanks 6250mah, gaat hij nog niet heel lang mee.

Al laat mijn ma ook vaak wel alle apps gewoon standby draaien :P..
  donderdag 28 juli 2016 @ 15:48:31 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164067478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn ma de Homtom HT6. Wellicht is dit dan ook voor haar wel interessant om te doen.
Ondanks 6250mah, gaat hij nog niet heel lang mee.

Al laat mijn ma ook vaak wel alle apps gewoon standby draaien :P..
Dat is niet erg hoor, daar kan android wel mee om gaan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164067750
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is niet erg hoor, daar kan android wel mee om gaan.
mwoah, het houdt toch onnodig RAM in gebruik.
Al merk je dat op 2GB toch ook al niet meer echt.
  donderdag 28 juli 2016 @ 16:11:13 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164067937
quote:
19s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Mmmm voor 221 euro heb je de Ulefone Future.

Wat een ongelooflijk mooie telefoon zeg.
Ja, volgende week kan ik er iets meer over vertellen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164067950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 15:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn ma de Homtom HT6. Wellicht is dit dan ook voor haar wel interessant om te doen.
Ondanks 6250mah, gaat hij nog niet heel lang mee.

Al laat mijn ma ook vaak wel alle apps gewoon standby draaien :P..
Misschien, want op papier ziet de HomTom HT3 Pro er heel mooi uit voor een budget mobiel, en heeft een grote 3000mAh batterij. Alleen in de praktijk ging hij 12+ uren mee, zelfs als het scherm de hele tijd uitstond. En dit meteen vanaf dag 1.
Nu gaat de accu 2+ dagen mee, met "gemiddeld" gebruik.

Root is niet nodig, en zelfs iets aanpassen was IIRC niet nodig. App erop gooien, en klaar. De LED licht notificaties zijn uit.
  donderdag 28 juli 2016 @ 16:21:39 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164068123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

mwoah, het houdt toch onnodig RAM in gebruik.
Al merk je dat op 2GB toch ook al niet meer echt.
dat wordt wel gesuspend.

Hoewel ik op mijn nexus 5x wel eens alle apps sluit omdat ik merk dat hij trager wordt :P dus het werkt niet altijd goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164068780
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat wordt wel gesuspend.

Hoewel ik op mijn nexus 5x wel eens alle apps sluit omdat ik merk dat hij trager wordt :P dus het werkt niet altijd goed.
Dit. ;)
pi_164068786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, volgende week kan ik er iets meer over vertellen :D
Dan wacht ik nog even een week. Voordat ik er een ga bestellen. :)
Gino ♥
pi_164068816
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html

[..]

[ [url=https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181965.png
[img]https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181963.png]afbeelding[/url] ]
[/quote]

Ook interessant :'(

Te moeilijk blijft dit ook. Al heb ik wel een voorkeur voor een telefoon zonder bezels
Gino ♥
pi_164078349
Ben teleurgesteld in de redmi pro prijs. Welke toestel komt in de buurt voor +/- 200 euro.

edit: Welke site is goed in het filteren van telefoons, prijs en features?

[ Bericht 32% gewijzigd door cb2013 op 28-07-2016 23:37:30 ]
pi_164078828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 23:29 schreef cb2013 het volgende:
Ben teleurgesteld in de redmi pro prijs. Welke toestel komt in de buurt voor +/- 200 euro.

edit: Welke site is goed in het filteren van telefoons, prijs en features?
banggood
  vrijdag 29 juli 2016 @ 00:05:32 #60
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164078917
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 juli 2016 @ 01:46:09 #61
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164080458
Btw. Weet niet hoelang dit nog geldt, maar als je voor je moeder ofzo nog een dirtasscheap phone wilt... als in... 49,99 USD cheap... http://www.aliexpress.com(...)603_32689086864.html . Not super exciting. But also not super terrible.
Mama Shiz heeft bijvoorbeeld een Jiayu G4 die wel aan vervanging toe is...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164083435
quote:
Ja ik keek al.. Alleen NFC kan je dan weer niet filteren. Chinese telefoons lijken ook duurder geworden. Het probleem is heb nu een redmi note 2, welke een barst heeft en heel heet kan worden. Deze heb ik sinds december 2015. De Redmi PRO valt mij tegen, en geen NFC.

Wensen: NFC/SD slot en goede camera :P
pi_164086793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:31 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ja ik keek al.. Alleen NFC kan je dan weer niet filteren. Chinese telefoons lijken ook duurder geworden. Het probleem is heb nu een redmi note 2, welke een barst heeft en heel heet kan worden. Deze heb ik sinds december 2015. De Redmi PRO valt mij tegen, en geen NFC.

Wensen: NFC/SD slot en goede camera :P
wil je mijn redmi note 2 overkopen :7
pi_164087229
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef no1uknow het volgende:

[..]

wil je mijn redmi note 2 overkopen :7
Gino ♥
pi_164088590
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef no1uknow het volgende:

[..]

wil je mijn redmi note 2 overkopen :7
:'( :'(

De mensen die een FUTURE hebben, zijn die tevreden? Heb gelezen dat er niet een grote community achter zit. Xiaomi heeft dat weer wel.
pi_164094456
Iemand die ergens de Redmi note pro 3 taiwan edition kan vinden (een webshop bedoel ik dan)? Deze versie ondersteund band 20 (800mhz), ook wel bekend als SE (special edition). :)
  zaterdag 30 juli 2016 @ 03:19:37 #67
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164103850
De smartphones fabrikanten zouden allemaal een bezelles scherm moeten gebruiken. Het ziet er zoveel beter uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 09:08:44 #68
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_164104736
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:38 schreef igi0n het volgende:
Iemand die ergens de Redmi note pro 3 taiwan edition kan vinden (een webshop bedoel ik dan)? Deze versie ondersteund band 20 (800mhz), ook wel bekend als SE (special edition). :)
International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MP
http://s.aliexpress.com/RNvMzyea

Sorry, geen webshop, zag ik te laat :z
pi_164108944
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MP
http://s.aliexpress.com/RNvMzyea

Sorry, geen webshop, zag ik te laat :z
Cool, thanks! Was alleen vergeten te melden dat ik op zoek was naar de 3GB Ram versie :D
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:51:03 #70
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_164117797
Heeft er iemand nog een leuke telefoon liggen voor mijn zoon.
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Goede batterij zou fijn zijn.

Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Kom met een leuk aanbod (buget max. 150 of iets meer voor iets heel leuks).
  zaterdag 30 juli 2016 @ 21:20:08 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164118515
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke telefoon liggen voor mijn zoon.
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Goede batterij zou fijn zijn.

Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Kom met een leuk aanbod (buget max. 150 of iets meer voor iets heel leuks).
wileyfox geen optie?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2016 @ 11:35:23 #72
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_164126749
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

wileyfox geen optie?
aardig, zeker een optie. Maar ik dacht aan iemand die nog één heeft liggen omdat die weer de nieuwste heeft gekocht.......
  zondag 31 juli 2016 @ 11:37:06 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164126769
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:35 schreef ADconvertor het volgende:

[..]

aardig, zeker een optie. Maar ik dacht aan iemand die nog één heeft liggen omdat die weer de nieuwste heeft gekocht.......
Voor dat geld zou ik gewoon een nieuwe halen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164126916
Ik heb nog wel een Jiayu S3 liggen, maar daar doet de microfoon het niet van (zit er wel bij). Moet alleen nog vervangen worden. Maar aanschaf van een nieuwe telefoon heeft die plannen nogal stilgelegd :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_164150493
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke telefoon liggen voor mijn zoon.
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Goede batterij zou fijn zijn.

Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Kom met een leuk aanbod (buget max. 150 of iets meer voor iets heel leuks).
heb een redmi note 2 liggen die hij voor 60 euro mag hebben

alleen dan zit je met de batterij lol
Gino ♥
pi_164153782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:51 schreef ADconvertor het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke telefoon liggen voor mijn zoon.
min 2 gb ram 16 gb rom, android 5 (lolypop), 4,5"-5,5" scherm (goede resolutie), quadcore (of meer), sd kaart slot (dual sim is niet nodig).
Goede batterij zou fijn zijn.

Hij wil hem snel hebben (voor zijn vakantie volgende week) anders hadden we in china besteld.
Kom met een leuk aanbod (buget max. 150 of iets meer voor iets heel leuks).
Ik heb een Xiaomi redmi note 2 voldoet aan al jouw eisen over.

Ik ben onlangs overgestapt naar een xiaomi redmi note 3, niet omdat de telefoon traag was ofzo, integendeel, maar ivm beveiliging gaf ik de voorkeur aan een met fingerprint sensor. Als je interesse hebt stuur me een PM/DM dan kunnen we verder praten
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_164154692
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Btw. Weet niet hoelang dit nog geldt, maar als je voor je moeder ofzo nog een dirtasscheap phone wilt... als in... 49,99 USD cheap... http://www.aliexpress.com(...)603_32689086864.html . Not super exciting. But also not super terrible.
Mama Shiz heeft bijvoorbeeld een Jiayu G4 die wel aan vervanging toe is...
Jammer van die baterij
Gino ♥
pi_164161953
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:20 schreef Catch22- het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-smartphone-aan.html

[..]

[ [url=https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181965.png
[img]https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001181963.png]afbeelding[/url] ]
[/quote]

En daar kan je mee op 4G in Nederland ?
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:23:20 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164162442
Een Nubia Z11 zonder import kosten, nu nog wachten tot de prijs met 20 euro daalt en de Ulefone kan weer de deur uit :P.
http://s.aliexpress.com/eAj6raEj
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:27:31 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164162560
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een Nubia Z11 zonder import kosten, nu nog wachten tot de prijs met 20 euro daalt en de Ulefone kan weer de deur uit :P.
http://s.aliexpress.com/eAj6raEj
EU warehouse in Turkije? Euh....
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:29:01 #81
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164162606
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

EU warehouse in Turkije? Euh....
Wishful thinking van Erdogan & Co?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:10:11 #82
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164163963
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

EU warehouse in Turkije? Euh....
Als je nu verder had gekeken dan zie je duidelijk staan hoe het werkt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:14:40 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164164103
Interessant wel. Misschien verpats ik mijn lg g4 wel als die terug is van reparatie... Hoewel, nubia roms zijn niet echt top toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:23:57 #84
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164164404
De rom is nu behoorlijk stock. Alleen gapps moet je zelf installeren. Of je laat het de store doen.


[ Bericht 21% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-08-2016 22:18:18 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164164478
Remote control - ik zoek een remote controle voor de Git 2 action camera die ik besteld heb.
Iemand enig idee of dit werkt?

http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-982396.html

Of heb ik iets anders nodig :?
Love is in the air!
pi_164165191
De Xiaomi, kan die op 4G in Nederland ?
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:53:07 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164165457
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef nz1900 het volgende:
De Xiaomi, kan die op 4G in Nederland ?
Ja en nee. Je mist de 800mhz band. Zit je bij T-mobile dan boeit dat geen hol, zit je bij Vodafone of KPN betekent dat in de praktijk dat je buiten de Randstad en de regio Eindhoven beperkt 4G hebt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:53:45 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164165485
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je nu verder had gekeken dan zie je duidelijk staan hoe het werkt.
Ja, klinkt heel betrouwbaar allemaal.
pi_164165658
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja en nee. Je mist de 800mhz band. Zit je bij T-mobile dan boeit dat geen hol, zit je bij Vodafone of KPN betekent dat in de praktijk dat je buiten de Randstad en de regio Eindhoven beperkt 4G hebt.
Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?
Hebben andere chinese telefoons dit zelfde probleem ?
  maandag 1 augustus 2016 @ 22:18:54 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164166224
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, klinkt heel betrouwbaar allemaal.
Wat zit je nou te janken man, betaal met een creditcard en je aankopen zijn beschermd. Kijk ook naar het cijfer dat een store krijgt op Aliexpres en dan weet je vaak wel hoe betrouwbaar het is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164166388
Ik bezit nu al weer een jaar een Jiayu S3 en ging in principe altijd na een jaar over op een beter toestel in dezelfde prijsklasse. Toch zie ik niet veel verschil met bijvoorbeeld de Xiaomi Rednote 3 tov de S3 behalve de camera. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Vraag: wat is de opvolger van de S3 in zijn prijsklasse?
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:05:51 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164170048
Vernee apollo Light? En vergelijkbare (aankomende) toestellen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?
Hebben andere chinese telefoons dit zelfde probleem ?
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

International Version Xiaomi Redmi Note 3 Pro special Smartphone 5.5 Inch 2GB 16GB 64bit Snapdragon 650 16.0MP
http://s.aliexpress.com/RNvMzyea

Sorry, geen webshop, zag ik te laat :z
Die is er dus met ondersteuning voor de 800mHz.

In other news:


Fast charge toestel binnen :D!

[ Bericht 50% gewijzigd door RobertNL op 02-08-2016 10:30:02 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164170323
Hah ik heb m'n eerste 'echte' dispute op AE, hilarisch hoor.
Eerst vraagt die direct dispute te closen want dat is niet goed voor hem, nu stuurt die als oplossing een refund van... 0 euro :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:26:49 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164171232
Prijsvraag: Win een Oukitel K4000 lite!

160731_327191_9_800_590.JPG
Voor wie het anders mist :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:38:43 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164178527
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat zit je nou te janken man, betaal met een creditcard en je aankopen zijn beschermd. Kijk ook naar het cijfer dat een store krijgt op Aliexpres en dan weet je vaak wel hoe betrouwbaar het is.
Zit je tampon scheef ofzo? Relax man.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:40:57 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164178590
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Heeft Xiaomi geen enkel model die wel de 800mhz band zit ?
Hebben andere chinese telefoons dit zelfde probleem ?
De Xiaomi's die je online kunt bestellen missen het allemaal. Verder is het per merk verschillend. Sommige hebben standaard 800mhz, andere bij sommige modellen wel en bij andere niet.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 20:26:37 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164184473
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De Xiaomi's die je online kunt bestellen missen het allemaal. Verder is het per merk verschillend. Sommige hebben standaard 800mhz, andere bij sommige modellen wel en bij andere niet.
Ze zijn er dus wel, de vraag is er dus ze komen ook wel bij de shops :Y.
__

Overigens vandaag mijn future binnen gekregen; Ik weet het niet, moet er straks nog even een keer goed naar kijken. Maar ik had toch echt een mweh momentje net toen ik hem uit de doos weg haalde.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:19:39 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164186116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Soort zelfde verhaal hier. Ulefone Future, waar zijt gij?

Welke is dat nu? de linker of de rechter :D?

Die rechter die moet je hebben _O_
Wat...een...beest!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:23:47 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164186232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ze zijn er dus wel, de vraag is er dus ze komen ook wel bij de shops :Y.
__

Overigens vandaag mijn future binnen gekregen; Ik weet het niet, moet er straks nog even een keer goed naar kijken. Maar ik had toch echt een mweh momentje net toen ik hem uit de doos weg haalde.
Zonde. Heeft wel potentie. Wat zorgde voor de meh?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:25:18 #100
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164186275
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welke is dat nu? de linker of de rechter :D?

Die rechter die moet je hebben _O_
Wat...een...beest!
Ik bestel ze en jij krijgt ze binnen of wah? :P Die eigenlijk ook, ja. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:29:15 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164186389
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zonde. Heeft wel potentie. Wat zorgde voor de meh?
Kan het nog niet echt zeggen. Nu ik terug ben en ik hem weer oppak is het gevoel er minder. Hij is wat zwaarder en dikker dan de Elephone en Vernee wellicht is dat het :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik bestel ze en jij krijgt ze binnen of wah? :P Die eigenlijk ook, ja. :+
De future had ik al een poosje in pre-order. Maar die kwam vrij vlot over via de Zweedse post (en douane hield hem ook nog 3 werkdagen beet).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:33:05 #102
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164186520
Sinds 28.6 onderweg met SE (oh, wacht dat is de status in Zwitserland, langer dus uit HK). Sinds 06.07 in het land en gedoe. :') Laat een brief gekregen.
Gisteren pas een update dat ze de papieren processen. Ergens deze week misschien eens binnen... pff. Vernee Apollo Lite is eerst anderhalve week geleden opgestuurd.

Neways. Ik kijk nu al uit naar wat hierna allemaal komt... P9000 Edge's looking good.
De Cool1 (Coolpad/LeEco) en de Meizu E (Fujifilm shizzle?).
De trend lijkt iig naar dual cams en betere kwaliteit te gaan! Nieuwsgierig!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:37:49 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164186683
Ben benieuwd, de X20 en X25 chipset verschillen niet enorm dus de Vernee gaat al een leuke inkijk geven in hoe de Edge gaat presteren denk ik.

Ben ook benieuwd naar de Edge, de Meizu E ook; maar branding van camera's is niet altijd een succes natuurlijk.

Beter gaat MTK een keer sleutelen aan de camera app en bijbehorende processing dan hebben we er met alle toestellen iets aan :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:56:20 #104
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164187325
Wel cool dat de Meizu E dan op Exynos gaat. Alleen daarmee kun je dus rekenen dat dualSIM out of the question is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 augustus 2016 @ 04:44:13 #105
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164192109
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 15:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zit je tampon scheef ofzo? Relax man.
Nee, de enige persoon die een tampon draagt ben jij.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 07:31:08 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164192366
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ulefone future scherm is trouwens indrukwekkend.
Best aardig scherm, die van de P9000 is op het eerste gezicht wel beter.
Overigens is de Future minimaal breder dan de P9000 ondanks het geen randjes verhaal.
Denk dat die minor bezzle van de p9000 zo slecht nog niet is.
Ben niet een enorme fan van afgerond glas, ik wil altijd een screenprotector en dat gaat niet fatsoenlijk op dit soort schermen (tenzij ze er speciaal voor gemaakt worden zoals bij de Samsung toestellen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164193031
Die P9000 ziet er interessant uit, 5,5", NFC. Ik ga die volgen en mogelijk binnenkort bestellen :P Aangezien de Redmi Note Pro mij heeft teleurgesteld :( Prijs en geen NFC.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 10:36:07 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164194436
Oudje maar toch een redelijke prijs dacht ik: http://www.buyincoins.com(...)gid=944#.V6Gr0clKVm4

Als ik mij niet vergis ook diverse ROMS en de snapdragon 800 is zo slecht nog steeds niet :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164195746
Iemand nog tips tegen een gladde telefoon?

Een case heb ik, maar die is nog erg glad, hoe doen jullie dat?
pi_164195819
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ze zijn er dus wel, de vraag is er dus ze komen ook wel bij de shops :Y.
__

Overigens vandaag mijn future binnen gekregen; Ik weet het niet, moet er straks nog even een keer goed naar kijken. Maar ik had toch echt een mweh momentje net toen ik hem uit de doos weg haalde.
Mmmm best lastig allemaal dus.

De P9000 ziet er ook gewoon erg goed uit.
Gino ♥
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:14:22 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164196408
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef mschol het volgende:
Iemand nog tips tegen een gladde telefoon?

Een case heb ik, maar die is nog erg glad, hoe doen jullie dat?
Ik heb vaak of niets of een silicone case. Die gaan vaak wel qua grip (bij mij althans).
quote:
19s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Mmmm best lastig allemaal dus.

De P9000 ziet er ook gewoon erg goed uit.
De P9000 is eigenlijk gewoon een prima toestel qua hardware. Gewicht is goed, voelt niet al te goedkoop aan. NFC / QI aanwezig. Het zal vast in mijn hoofd zitten maar ondanks dat het verschil in afmeting minimaal is voelt de Future een stuk meer bulky aan.

De vingerafdrukscanner op de zijkant weet ik ook nog niet. Moet er vooralsnog erg aan wennen en met de meegeleverde silocine case heb ik het idee dat hij net iets te vaak niet direct unlockt (vinger maakt niet helemaal contact door verhoogd randje)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:28:26 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164196733
De Umi is binnen. Zonder kosten (bijzonder imo). Groot apparaat, maar wel lekker vlot :) Eensch kijken hoe ik hem in de praktijk ga testen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164196776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welke is dat nu? de linker of de rechter :D?

Die rechter die moet je hebben _O_
Wat...een...beest!
Dat is de Vernee Apollo Lite en daar ben je blijkbaar tevreden over? :P
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:32:22 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164196809
Nog wel even uitvissen hoe die permissions app uit kan. Nu krijg ik steeds een notificatieledje door die app
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:21:49 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164197941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:30 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Dat is de Vernee Apollo Lite en daar ben je blijkbaar tevreden over? :P
Net binnen, maar snel is hij in ieder geval :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:05:02 #116
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164198938
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef mschol het volgende:
Iemand nog tips tegen een gladde telefoon?

Een case heb ik, maar die is nog erg glad, hoe doen jullie dat?
Insprayen met bed liner spray :P http://duplicolor.com/product/bed-armor-truck-bed-coating-aerosol
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:31:21 #117
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164199544
De Super is trouwens wel groot en zwaar :P Ik denk dat ik hem ga testen met Pokemon Go (Leer ik dat ook kennen :P ). Verder kan ik weinig bedenken om te testen, aangezien alles al getest is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:37:21 #118
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164201138
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:31 schreef Catch22- het volgende:
De Super is trouwens wel groot en zwaar :P Ik denk dat ik hem ga testen met Pokemon Go (Leer ik dat ook kennen :P ). Verder kan ik weinig bedenken om te testen, aangezien alles al getest is.
Ik vind de GPS maar matig eerlijk gezegd. Ik speel dagelijks Pokemon Go op mn Super, met mooi weer gaat 't wel prima, maar vandaag bijvoorbeeld heeft ie de grootste moeite met lokaliseren ("GPS signal not found") en de accuratie is niet goed (plaatst me vaak 10-50(!) meter van waar ik ben). Onder een bladerdak lopen zorgt voor wegvallen/verstoring van het signaal, evenals het binnengaan van een huis/gebouw.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:59:25 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164201714
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef N22 het volgende:

[..]

Ik vind de GPS maar matig eerlijk gezegd. Ik speel dagelijks Pokemon Go op mn Super, met mooi weer gaat 't wel prima, maar vandaag bijvoorbeeld heeft ie de grootste moeite met lokaliseren ("GPS signal not found") en de accuratie is niet goed (plaatst me vaak 10-50(!) meter van waar ik ben). Onder een bladerdak lopen zorgt voor wegvallen/verstoring van het signaal, evenals het binnengaan van een huis/gebouw.
Zal het zo eens checken. Anders probeer ik die hardware fix wel even
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:29:04 #120
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164202467
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zal het zo eens checken. Anders probeer ik die hardware fix wel even
Hardware fix ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:43:47 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164202794
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef N22 het volgende:

[..]

Hardware fix ?
gaat natuurlijk niet werken op de super, de achterkant kan er niet af toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164203498
Ik dacht dat gps gebeuren een beetje onder controle was bij de nieuwere mtk chipsets?
Geen klachten daarover met mijn S3 met MT6752.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:40:38 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164203719
Werkt op de meeste toestellen nu gewoon aardig. Het is nu meer een probleem met antenne dan dat het chipset/driver gerelateerd is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:49:49 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164203885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:40 schreef RobertNL het volgende:
Werkt op de meeste toestellen nu gewoon aardig. Het is nu meer een probleem met antenne dan dat het chipset/driver gerelateerd is.
Een koperstrip kan het wel verbeteren, maar ik ga hem niet open halen.

Zonde, want ik wou hem in de auto als navigatiesysteem gebruiken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Catch22- op 03-08-2016 17:56:06 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:00:53 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164205271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:40 schreef RobertNL het volgende:
Werkt op de meeste toestellen nu gewoon aardig. Het is nu meer een probleem met antenne dan dat het chipset/driver gerelateerd is.
Dat is ook nooit anders geweest.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:11:23 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164205535
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is ook nooit anders geweest.
Dat is zeker wel anders geweest, toen had mediatek de implementatie in de chipset onvoldoende. Viel ook niets aan te doen met roms, om de cursus aantal seconden was er gewoon een GPS drop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:18:28 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164205681
Vandaag zelfs voor het eerst een Chinese satelliet gespot op een GPS app:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:21:20 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164205748
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is zeker wel anders geweest, toen had mediatek de implementatie in de chipset onvoldoende. Viel ook niets aan te doen met roms, om de cursus aantal seconden was er gewoon een GPS drop.
Mijn persoonlijke beleving is toch echt dat het altijd een hardware probleem is geweest wat niets met mediatek te maken had, maar meer met de hardwarekeuzes van de fabrikanten die goedkope socs gebruikte.

Ik kan me de Hardware-fixes van begin af aan herinneren, net als mediatek-devices van het eerste uur die wel gewoon werkte. Maar misschien is mijn herinnering vertroebeld na al die jaren.
pi_164205897
quote:
:D

Als het nou een doorzichtige spray was _O_ :P
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:24:49 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164219301
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 07:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Best aardig scherm, die van de P9000 is op het eerste gezicht wel beter.
Overigens is de Future minimaal breder dan de P9000 ondanks het geen randjes verhaal.
Denk dat die minor bezzle van de p9000 zo slecht nog niet is.
Ben niet een enorme fan van afgerond glas, ik wil altijd een screenprotector en dat gaat niet fatsoenlijk op dit soort schermen (tenzij ze er speciaal voor gemaakt worden zoals bij de Samsung toestellen).
En ben je al om met betrekking tot het edge gedeelte? Ik hoef geen smartphone meer met bezels. En met Pie control heb ik altijd full screen en geen zwart balkje meer.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:49:16 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164219789
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

En ben je al om met betrekking tot het edge gedeelte? Ik hoef geen smartphone meer met bezels. En met Pie control heb ik altijd full screen en geen zwart balkje meer.
Verschil tussen de vernee apollo, p9000 of future is naar mijn idee zeer klein. Het bezzle-loze van de future doet mij vooralsnog weinig. Maar ieder zijn voorkeur :)

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 04-08-2016 11:58:32 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:49:40 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164270057
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 7 augustus 2016 @ 08:51:02 #133
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164290473
Heb een review van de Xiaomi MAX online gezet.

De max is het grote, grote broertje in de Xiaomi range. Het is meer een phablet dan een telefoon, maar desalniettemin een top ding. Met z'n 6.44" inch scherm.



CHI / [Reviews] Xiaomi MAX 6.44" Smartphone
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:07:38 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164294161
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:23:05 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164294600
quote:
Begin wel een beetje moe te worden van dat uitpoepen van toestellen :'(.
Dit jaar al 3 toestellen, Touch, Super en nu Max en ondersteuning?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164295015
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Begin wel een beetje moe te worden van dat uitpoepen van toestellen :'(.
Dit jaar al 3 toestellen, Touch, Super en nu Max en ondersteuning?
Is ook de reden dat ik niet meer naar iets anders ga gaan dan Xiaomi. De community is overweldigend en elke week kan ik updaten als ik dat wil.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:49:07 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164297100
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:38 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Is ook de reden dat ik niet meer naar iets anders ga gaan dan Xiaomi. De community is overweldigend en elke week kan ik updaten als ik dat wil.
Dat begint Xiaomi tegenwoordig ook te doen, Mi5, MAX, Redmi Pro. Maar zolang de comunnity er achter blijft is het inderdaad wel het 'go-to' brand qua lange ondersteuning en evt Nederlandse taal support.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:20:37 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164298021
quote:
16s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat begint Xiaomi tegenwoordig ook te doen, Mi5, MAX, Redmi Pro. Maar zolang de comunnity er achter blijft is het inderdaad wel het 'go-to' brand qua lange ondersteuning en evt Nederlandse taal support.
Die lange ondersteuning wat betreft enkele toestellen valt ook best mee (in ieder geval qua Android versie). En die bootloader lock, tja.

Ach met ieder merk is wel iets natuurlijk :Y.
UMI is momenteel toch wel een beetje aan de gang zoals Elephone eerder ook was, al lijken die sinds de P8000 het ietsjes beter op de rit te hebben.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164300131
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die lange ondersteuning wat betreft enkele toestellen valt ook best mee (in ieder geval qua Android versie). En die bootloader lock, tja.

Ach met ieder merk is wel iets natuurlijk :Y.
UMI is momenteel toch wel een beetje aan de gang zoals Elephone eerder ook was, al lijken die sinds de P8000 het ietsjes beter op de rit te hebben.
Achja, even wachten op Xiaomi voor je bootloader te unlocken(paar weken is het meestal toch?). Niet zo fijn inderdaad, maar ach...
quote:
16s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat begint Xiaomi tegenwoordig ook te doen, Mi5, MAX, Redmi Pro. Maar zolang de comunnity er achter blijft is het inderdaad wel het 'go-to' brand qua lange ondersteuning en evt Nederlandse taal support.
Eensch. :Y
  zondag 7 augustus 2016 @ 17:40:01 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164302089
quote:
Ook zonder fatsoenlijke gps ontvanger?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164304263
Nou mijn oneplus 3 is wss al naar de klote.
Liet m in water vallen, meteen in rijst gelegd. Begint nu te rebooten.
Handig joh zon metal unibody :') :') :') :') :')
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 19:19:40 #142
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_164304751
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:04 schreef badschaap het volgende:
Nou mijn oneplus 3 is wss al naar de klote.
Liet m in water vallen, meteen in rijst gelegd. Begint nu te rebooten.
Handig joh zon metal unibody :') :') :') :') :')
Heb je wel gewacht tot de Chinezen s nachts op de rijst afkwamen om m te repareren?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_164305065
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:19 schreef dud0r het volgende:

[..]

Heb je wel gewacht tot de Chinezen s nachts op de rijst afkwamen om m te repareren?
was toenet gebeurd. Haal m er zo weer uit want deze lag letterlijk 2 seconden onder water.
Echt kwaliteitje weer van oneplus hoor :') :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:33:35 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164305315
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:27 schreef badschaap het volgende:

[..]

was toenet gebeurd. Haal m er zo weer uit want deze lag letterlijk 2 seconden onder water.
Echt kwaliteitje weer van oneplus hoor :') :')
Dat overleven veel telefoons niet hoor. Haat op je onkunde, niet op oneplus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164305413
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat overleven veel telefoons niet hoor. Haat op je onkunde, niet op oneplus
Veel goedkope telefoons niet nee. Je verwacht van een midden segment telefoon toch wel iets meer kwaliteit?
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:36:30 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164305460
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:35 schreef badschaap het volgende:

[..]

Veel goedkope telefoons niet nee. Je verwacht van een midden segment telefoon toch wel iets meer kwaliteit?
Als er water in komt krijg je kortsluiting. Wat verwacht je
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164305819
Nu doettie helemaal niks meer. wat is dit voor bullshit
pi_164306235
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:44 schreef badschaap het volgende:
Nu doettie helemaal niks meer. wat is dit voor bullshit
water + electronica = slecht..
dus niet je telefoon onderdompelen.. daar zijn ze gemiddeld genomen niet voor gebouwd..
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:55:02 #149
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164306281
't Is altijd lullig, maar zolang 'ie niet als water- of weatherproof wordt geadverteerd, kun je dat toch eigenlijk verwachten, ook als het een iPhone/Samsung geweest zou zijn. Elke foon is kwetsbaar als er water bij komt kijken en hij daar niet op ontworpen is. Misschien als volgend toestel maar zo'n CAT(erpillar) nemen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:56:10 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164306325
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:35 schreef badschaap het volgende:

[..]

Veel goedkope telefoons niet nee. Je verwacht van een midden segment telefoon toch wel iets meer kwaliteit?
Uhm, nee. Niet als hij niet gesealed is. Water is bij elke telefoon zonder certificering bijna per definitie einde verhaal.

Je bent gewoon een kluns, daar kan Oneplus niets aan doen.
pi_164306460
En dan herkent mn oude telefoon ook mn sim niet meer. Gaat lekker
pi_164306812
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Uhm, nee. Niet als hij niet gesealed is. Water is bij elke telefoon zonder certificering bijna per definitie einde verhaal.

Je bent gewoon een kluns, daar kan Oneplus niets aan doen.
die 2 euro meer uitgeven om een device waterproof te maken, dat kunnen ze doen :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:37:20 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164307811
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:10 schreef badschaap het volgende:

[..]

die 2 euro meer uitgeven om een device waterproof te maken, dat kunnen ze doen :')
Not sure if serious
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 20:49:39 #154
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_164308399
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:27 schreef badschaap het volgende:

[..]

was toenet gebeurd. Haal m er zo weer uit want deze lag letterlijk 2 seconden onder water.
Echt kwaliteitje weer van oneplus hoor :') :')
Een paar uur erin leggen is niet genoeg. Minimaal 24 uur erin leggen .
Maar je hebt m er nu alweer uit gehaald en aangezet dus waarschijnlijk is die helemaal dood nu.
Vocht + elektronica= -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_164308753
quote:
9s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:49 schreef dud0r het volgende:

[..]

Een paar uur erin leggen is niet genoeg. Minimaal 24 uur erin leggen .
Maar je hebt m er nu alweer uit gehaald en aangezet dus waarschijnlijk is die helemaal dood nu.
Vocht + elektronica= -O-
nee er komt alweer leven in ;o nu weer de bootloop
dus nu alweer terug in de rijst+ vochtvangers en morgen maar weer kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door badschaap op 07-08-2016 21:01:53 ]
pi_164310509
quote:
9s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:49 schreef dud0r het volgende:

[..]

Een paar uur erin leggen is niet genoeg. Minimaal 24 uur erin leggen .
Maar je hebt m er nu alweer uit gehaald en aangezet dus waarschijnlijk is die helemaal dood nu.
Vocht + elektronica= -O-
Ja klopt, maar die accu kan er ook niet uit, dus er blijft een stroompje lopen door de electronica, dus het zal sowieso van puur geluk afhangen.
pi_164312747
Nu maar weer over op een oneplus one dus. Welke totaal niet goed charged, en dat met een nieuwe batterij erin. Nee oneplus laat vandaag echt een sterke indruk op mij achter zeg!
  maandag 8 augustus 2016 @ 06:21:30 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164322078
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
Nu maar weer over op een oneplus one dus. Welke totaal niet goed charged, en dat met een nieuwe batterij erin. Nee oneplus laat vandaag echt een sterke indruk op mij achter zeg!
Daar mag je een topic in KLB / DIG over openen. Hier gaat het vanaf nu gewoon weer over Chinese toestellen die jij geen zwemles hebt gegeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 08-08-2016 15:13:46 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:24:50 #159
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164324964
Je laat je smartphone zelf in het water vallen en geeft dan af op de fabrikant :'). Wat een logica.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:02:40 #160
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164328592
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:16:33 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164328979
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164330153
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
Nu maar weer over op een oneplus one dus. Welke totaal niet goed charged, en dat met een nieuwe batterij erin. Nee oneplus laat vandaag echt een sterke indruk op mij achter zeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 08-08-2016 15:14:19 (Plaatjes in spoiler. Punt was al wel duidelijk; ) ]
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:25:27 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164331100
[modjesmodus] We gaan vanaf nu dus weer ontopic verder.
Semi-grappige plaatjes mogen achterwege blijven
[/modjesmodus]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164336941
Zijn jullie bekend met F Droid en Adaway? Door deze 2 apps(root vereist) heb ik geen enkele advertentie meer in-app! Als je op MIUI zit: maak even een uitzondering zodat de MIUI-batterijbespaarder de app Adaway niet uitschakelt. Ik heb Adaway ook de toestemming gegeven om te auto-starten in "Beveiliging".

Echt een aanrader!
pi_164338501
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:19 schreef dud0r het volgende:

[..]

Heb je wel gewacht tot de Chinezen s nachts op de rijst afkwamen om m te repareren?
:D
Bedankt, had vandaag nog niet zoveel gelachen :D


Onze gele vrinden hebben wel iets met dat witte kleffe spul...
pi_164342249
Nog nieuwe toestellen die aan zitten te komen?
pi_164347484
Nou die oneplus 3 is dus echt dood. Gaat me volgens oneplus minimaal 135 euro kosten, zonder verzending en arbeidsloon erbij. Maken ze die moederborden van goud daar?
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:57:08 #168
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164347802
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:01 schreef cb2013 het volgende:
Nog nieuwe toestellen die aan zitten te komen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..] Ik kijk nu al uit naar wat hierna allemaal komt... P9000 Edge's looking good.
De Cool1 (Coolpad/LeEco) en de Meizu E (Fujifilm shizzle?).
De trend lijkt iig naar dual cams en betere kwaliteit te gaan! Nieuwsgierig!
Verder... ff in de gaten houden o.a. http://www.gizmochina.com/category/news/ , www.gizchina.com/category/phones/ & http://www.androidheadlines.com/category/phones bijv.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:57:26 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164347819
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef badschaap het volgende:
Nou die oneplus 3 is dus echt dood. Gaat me volgens oneplus minimaal 135 euro kosten, zonder verzending en arbeidsloon erbij. Maken ze die moederborden van goud daar?
:|W
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164348670
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:|W
Mn one+ 3 doet t weer hoor. had m uit de rijst maar even op de magnetron gelegd, helemaal vergeten. Dus ik warm mn eten erin op, kijk daarna nog even naar die telefoon en hij doet t weer :')
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:24:27 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164348805
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:20 schreef badschaap het volgende:

[..]

Mn one+ 3 doet t weer hoor. had m uit de rijst maar even op de magnetron gelegd, helemaal vergeten. Dus ik warm mn eten erin op, kijk daarna nog even naar die telefoon en hij doet t weer :')
hou er rekening dat hij alsnog hemelt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164348836
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hou er rekening dat hij alsnog hemelt.
Houd m nu ook extra in de gaten voor 24 uurtjes
pi_164348993
Een dagboek openen over je one+ 3 mag in een apart topic, niet hier. Reageren hierop hoeft dus ook niet meer, vanaf nu gewoon Chinaphones praat :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:44:09 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164349450
Ik had gehoopt dat de nieuwe Meizu als de renders zou zijn...

Maar van wat er recenter is opgedoken, lijkt de E-serie toch wat lamer te beginnen...

Had jij al wat meer insiders info over de P9000 Edge ofzo? Launchdate, prijzen? Veranderde info?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  roze maandag 8 augustus 2016 @ 23:44:49 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164349472
Oh oh. Usb poort van mijn Jiayu lijkt kapot te gaan.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 8 augustus 2016 @ 23:45:34 #176
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164349495
Zwaktepuntje bij de Jiayu's. AliExpress een nieuwe halen en monteren (met een beetje handigheid).

Throwback-artikelen op Gizchina zijn wel grappig, over FAEA enz. Mag Jiayu ook wel bij. ;( -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164349703
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh. Usb poort van mijn Jiayu lijkt kapot te gaan.
Laad je Jiayu niet meer goed op?
  roze maandag 8 augustus 2016 @ 23:57:23 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164349883
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef badschaap het volgende:

[..]

Laad je Jiayu niet meer goed op?
Klopt. Maar als ik vervolgens ga wiebelen aan het kabeltje dan pakt hij hem wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_164349962
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Klopt. Maar als ik vervolgens ga wiebelen aan het kabeltje dan pakt hij hem wel.
probeer eerst eens een ander kabeltje
  roze dinsdag 9 augustus 2016 @ 00:00:44 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164350021
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef badschaap het volgende:

[..]

probeer eerst eens een ander kabeltje
Al geprobeerd. Alle opladers en usb kabels geprobeerd.
Your beauty never ever scared me.
pi_164350242
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Al geprobeerd. Alle opladers en usb kabels geprobeerd.
Heb ik ook eens bij mijn S3 gehad. Maar toen had ik een externe batterij oplader en 5 batterijen, die ik dus continue verwisselde (8>
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 09:55:57 #182
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164356601
Bij mij werkt de nu.nl en nos notificatie niet op mijn Ulefone. Bij jou wel Robert.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:32:05 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164358473
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij mij werkt de nu.nl en nos notificatie niet op mijn Ulefone. Bij jou wel Robert.
Heb hem eerlijk gezegd nog niet in gebruik genomen. Alleen even een paar snelle testjes gedaan.
Zal vanavond eens proberen, al moet de NOS dan wel met een push komen :P

Krijg je de hele pushmelding niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164362206
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Klopt. Maar als ik vervolgens ga wiebelen aan het kabeltje dan pakt hij hem wel.
Ik heb precies hetzelfde probleem op dit moment met m'n S3 :'( :') . Iemand toevallig nog een batterij voor de S3 liggen?
  roze dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:47:28 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164363668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:56 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde probleem op dit moment met m'n S3 :'( :') . Iemand toevallig nog een batterij voor de S3 liggen?
Oh is het een accu probleem? :o Dacht usb poort kapot.
Your beauty never ever scared me.
pi_164363729
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh is het een accu probleem? :o Dacht usb poort kapot.
Ik twijfel ook. Heb 'm soms een dag aan de later en dan is die voor 40% opgeladen. Dat kan liggen aan de microusbpoort die soms wel en soms niet laadt maar wou het ook nog even proberen met een extra accu..
  roze dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:51:55 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164363790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:49 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Ik twijfel ook. Heb 'm soms een dag aan de later en dan is die voor 40% opgeladen. Dat kan liggen aan de microusbpoort die soms wel en soms niet laadt maar wou het ook nog even proberen met een extra accu..
Oh hij laad bij mij wel gewoon goed als hij hem eenmaal pakt. :o
Your beauty never ever scared me.
pi_164363851
Heb zelf eens zoiets met een S2 gehad, was de USB poort van de telefoon. Op zich niet een dure reparatie bij een telefoonturk hoor, en als je zelf een beetje handig bent lukt het ook wel (mits je het onderdeel kunt vinden natuurlijk)
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:59:03 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164364010
Bij een Jiayu kost het ongeveer 4-5 euro en een kwartiertje van je tijd :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:37:11 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164365287
Ik wacht het nog even af, nu lijkt hij hem wel weer goed te pakken. En misschien dat ik eind dit jaar wel een keer ga kijken naar een andere telefoon, gewoon omdat het kan. Ben wel blij met mijn Jiayu maar blijf de camera toch een minpunt vinden helaas.

Als de camera nou goed was dan vond ik het een perfecte telefoon.
Your beauty never ever scared me.
pi_164365467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:59 schreef RobertNL het volgende:
Bij een Jiayu kost het ongeveer 4-5 euro en een kwartiertje van je tijd :)
http://www.aliexpress.com(...)ree/32347645058.html

Heb deze aangeschaft. Denk je dat ik dit zelf kan vervangen?
pi_164366826
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht het nog even af, nu lijkt hij hem wel weer goed te pakken. En misschien dat ik eind dit jaar wel een keer ga kijken naar een andere telefoon, gewoon omdat het kan. Ben wel blij met mijn Jiayu maar blijf de camera toch een minpunt vinden helaas.

Als de camera nou goed was dan vond ik het een perfecte telefoon.
En toch, ik heb hier een Sony Z3 compact, stuk duurder, maar slechter in kleuren dan de Jiayu S3 en ondanks de 21Mp niet opmerkelijk veel meer detail, een Xperia SP camera is gewoon veel slechter.
Op mijn werk heb ik foto's gemaakt met de S3 als beeldschermachtergrond.
Ziet er gewoon goed uit.
Natuurlijk kan het beter maar dat zal ook gauw meer geld kosten.
Ik heb trouwens wel het idee dat met de CM13 die ik er nu op heb iets meer detail is in de foto's.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 17:22:14 #193
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164368284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb hem eerlijk gezegd nog niet in gebruik genomen. Alleen even een paar snelle testjes gedaan.
Zal vanavond eens proberen, al moet de NOS dan wel met een push komen :P

Krijg je de hele pushmelding niet?
Nope, tot nu toe niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164373860
Vraagje die aansluit op de TT: Ik speel (ook) Pokémon op mijn Mi4c, maar ik heb vaak dat 'ie van 10%, 20% of vandaag zelfs 50% ineens uitvalt met 0% batterij. Na even wachten of even aan een lader blijkt er toch ca. 10-20% over te zijn. Is dit oververhitting, of een batterij kwaal? En wat is hier tegen te doen, toch vervelend dat ie niet gewoon uitvalt als ie op 1% zit.
pi_164377779
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:24 schreef Onufriev het volgende:
Vraagje die aansluit op de TT: Ik speel (ook) Pokémon op mijn Mi4c, maar ik heb vaak dat 'ie van 10%, 20% of vandaag zelfs 50% ineens uitvalt met 0% batterij. Na even wachten of even aan een lader blijkt er toch ca. 10-20% over te zijn. Is dit oververhitting, of een batterij kwaal? En wat is hier tegen te doen, toch vervelend dat ie niet gewoon uitvalt als ie op 1% zit.
Welke ROM draai je?

Lijkt me toch een probleem van de batterij zelf. Ik weet wat batterijdrops zijn, maar van 50% naar 0 is gewoon niet oké. Je kan eens proberen van je batterij te kalibreren.
pi_164383127
Ik ben er niet zo in thuis. Volgens mij een internationale ROM, standaard van Ibuygou. MIUI 6.5.5.
pi_164389564
quote:
7s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben er niet zo in thuis. Volgens mij een internationale ROM, standaard van Ibuygou. MIUI 6.5.5.
Je loopt wel een beetje achter, ik zit op MIUI 8. :+

Dat terzijde, trek je accu eens leeg tot je gsm zichzelf uitschakelt(zie Battery Drain in de app store, dan gaat het wat sneller) en laad em dan terwijl ie uit staat op tot 100%. Als ie 100% aangeeft, trek de lader er dan uit en stop 'm er weer in en laat hem laden tot hij na het uitrekken van de lader 100% aangeeft.
pi_164395674
Meh, oplaadpoort van m'n Mi4 is dood, na krap 2 maanden. Net nadat ik het ding gister de hemel in geprezen heb. Ik hoef zeker niet op service van Banggood te rekenen, op dit gebied? Iemand enig idee of dit door een telefoonturk te fixen is, en voor hoeveel ongeveer?
pi_164424682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:23 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Je loopt wel een beetje achter, ik zit op MIUI 8. :+

Dat terzijde, trek je accu eens leeg tot je gsm zichzelf uitschakelt(zie Battery Drain in de app store, dan gaat het wat sneller) en laad em dan terwijl ie uit staat op tot 100%. Als ie 100% aangeeft, trek de lader er dan uit en stop 'm er weer in en laat hem laden tot hij na het uitrekken van de lader 100% aangeeft.
Raar, ik zie niks bij updates staan. Bedankt voor je hulp, ik ga het proberen ^O^
pi_164428287
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Raar, ik zie niks bij updates staan. Bedankt voor je hulp, ik ga het proberen ^O^
Je moet zelf de updates extern downloaden en installeren ;)
pi_164436259
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Raar, ik zie niks bij updates staan. Bedankt voor je hulp, ik ga het proberen ^O^
Waarschijnlijk zit je niet op een officiële ROM. Mijn Redmi Note 2 van Banggood had een of andere Polska ROM.

Wekelijkse updates moet je zelf installeren, maar grote updates zoals een MIUI versie zouden normaal gezien na een tijdje moeten verschijnen bij de Updater.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:26:48 #202
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164443323
Leeco le2s
Snapdragon 821
8GB
2k scherm
En bezelles

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164461573
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leeco le2s
Snapdragon 821
8GB
2k scherm
En bezelles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hopelijk een accu van minimaal 4000mah
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:04:54 #204
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164462736
Ze moeten alleen wel eens kappen met die witte frontjes. ;(

Verder, nu Letv LeEco is... en zelfs in Silicion Valley, Cali voeten in de grond heeft gekregen ben ik wel benieuwd naar wat ze gaan doen. Beetje Alibaba-trekjes. Zo rond het jaar 2000 begonnen en langzamerhand uitgelopen tot een imperium met vinger in de pap bij alles en nog wat. Throw some spaghetti around and see what sticks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164490377
Ik heb zelf nu de Jiayu S3, daarvoor de G4, G3T en zelfs de G2 gehad. Mijn pa heeft nu nog steeds de G3T maar hij krijgt de bekende Jiayu kwetsuurtjes en wil ergens binnenkort een nieuwe. De S3 is hem te groot, maar is bijvoorbeeld (terug) naar een G4 een optie? Hoeft niet veel te kunnen maar Jiayu is zijn merk geworden over de jaren, haha.
pi_164492755
Ik heb een xiaomi mi4 sinds een maand en daar komen nogal een vage apps tevoorschijn. Sinds vanaag krijg ik de melding dat ik het oranje gedeelte van het scherm niet mag bedekken. Om dit uit te zetten moet ik de volumekn en de back knop tegelijk indrukken. Iemand een idee hoe ik van beide problemen af kom?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_164493668
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef vipergts het volgende:
Ik heb een xiaomi mi4 sinds een maand en daar komen nogal een vage apps tevoorschijn. Sinds vanaag krijg ik de melding dat ik het oranje gedeelte van het scherm niet mag bedekken. Om dit uit te zetten moet ik de volumekn en de back knop tegelijk indrukken. Iemand een idee hoe ik van beide problemen af kom?
Malware even overheen laten gaan, anders rooten en apps verwijderen. Andere probleem heb ik geen idee van.
pi_164515451
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef vipergts het volgende:
Ik heb een xiaomi mi4 sinds een maand en daar komen nogal een vage apps tevoorschijn. Sinds vanaag krijg ik de melding dat ik het oranje gedeelte van het scherm niet mag bedekken. Om dit uit te zetten moet ik de volumekn en de back knop tegelijk indrukken. Iemand een idee hoe ik van beide problemen af kom?
Van die apps heb ik geen last, maar dat van het oranje gedeelte van het scherm wel. Beetje irritant, maar kan weinig kwaad toch?
Ik heb mijn telefoon bij Ibuygou vandaan, daar zit volgens mij wel een 'goeie' rom op.
pi_164516451
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 10:05 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Van die apps heb ik geen last, maar dat van het oranje gedeelte van het scherm wel. Beetje irritant, maar kan weinig kwaad toch?
Ik heb mijn telefoon bij Ibuygou vandaan, daar zit volgens mij wel een 'goeie' rom op.
Die melding kan je niet uitzetten geloof ik. Ik heb geprobeerd de back knop en de volume knop naar boven tegelijkertijd in te drukken, maar dat verandert niks hoor. Ik zit op xiaomi.eu ROM en dit zit er al heel lang ingebakken bij de MIUI ROMs.
pi_164519711
Mijn xiaomi mi3 heeft een barst in zijn scherm en nu zit ik te kijken voor een nieuwe xiaomi.

Weet iemand een site waar je de verschillen kan zien tussen alle xiaomi in specs of de prestaties?
We fear that which we cannot see
  zondag 14 augustus 2016 @ 14:25:38 #211
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164519888
Nubia Z11 besteld :D in grey 64GB. Kost me ¤370 euro inclusief verzendkosten zonder importkosten. Goedkoper dan de Oneplus 3.

Ulefone was leuk maar de Mediatek wifi modem is matig.

Nu wachten op dit.

Wit is ook mooi maar zou me storen aan de zwarte bezels.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164520036
Mijn Bluboo Picasso heeft een update gehad en enkele bugs zijn er eindelijk uit.
De laatste security update is daartegen van Maart.


Oh en de malware blijft onverwijderbaar.
pi_164520174
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Throwback-artikelen op Gizchina zijn wel grappig, over FAEA enz. Mag Jiayu ook wel bij. ;( -O-
Want, die hebben het tegenwoordig opgegeven?
mag het weten
  zondag 14 augustus 2016 @ 16:29:58 #214
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164523564
't is een dooie boel op http://ejiayu.com . Alleen het support forum lijkt nog 'up' te zijn: http://bbs.ejiayu.com/forum.php .
Maar ze werden natuurlijk al een tijd aan alle kanten voorbijgegaan. En dan moet je of meegaan of opgeven.
Seems to be the latter...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164527382
Vrijdag onverwachts toch nog de Apollo Lite binnen gekregen. Vooralsnog toch wel erg wennen aan het formaat en eerlijk gezegd heb ik spijt dat ik de wit/zilveren variant heb gekozen. Maar wat is hij lekker snel en gewoon af. Niet eerst een bult aan bloatware verwijderen, maar gelijk gebruiken en doen wat hij moet doen. Ik merk geen problemen met wifi. Sterker nog, hij vindt bij mij meer netwerken dan mijn galaxy s4, maar ik gebruik alleen 2,4Ghz. Verder voelt het solide en degelijk en ziet het er prima uit. Ook gps is accuraat en de kleuren van de camera kloppen nu met de werkelijkheid. De stock camera app vind ik niet geweldig, andere camera apps doen het beter. Nu eerst nog wachten op een hoesje, dat ik nog niet had besteld, voor ik ermee op pad ga.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:39:28 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164528061
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 16:29 schreef shiznuts het volgende:
't is een dooie boel op http://ejiayu.com . Alleen het support forum lijkt nog 'up' te zijn: http://bbs.ejiayu.com/forum.php .
Maar ze werden natuurlijk al een tijd aan alle kanten voorbijgegaan. En dan moet je of meegaan of opgeven.
Seems to be the latter...
Jiayu als zodanig is overgenomen door Jiayu DE en ES dacht ik. Dus toestellen bij resellers gaan we waarschijnlijk niet meer zien.
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:12 schreef DIgi-Chick het volgende:
Vrijdag onverwachts toch nog de Apollo Lite binnen gekregen. Vooralsnog toch wel erg wennen aan het formaat en eerlijk gezegd heb ik spijt dat ik de wit/zilveren variant heb gekozen. Maar wat is hij lekker snel en gewoon af. Niet eerst een bult aan bloatware verwijderen, maar gelijk gebruiken en doen wat hij moet doen. Ik merk geen problemen met wifi. Sterker nog, hij vindt bij mij meer netwerken dan mijn galaxy s4, maar ik gebruik alleen 2,4Ghz. Verder voelt het solide en degelijk en ziet het er prima uit. Ook gps is accuraat en de kleuren van de camera kloppen nu met de werkelijkheid. De stock camera app vind ik niet geweldig, andere camera apps doen het beter. Nu eerst nog wachten op een hoesje, dat ik nog niet had besteld, voor ik ermee op pad ga.
WIFI is prima/goed inderdaad. Verder snel toestel :Y.
Camera, tja het is wat je er van verwacht natuurlijk maar geweldig is het niet als ik ze zo op de telefoon bekijk.

Zal er even een paar uploaden :)

Edit: Dat ging niet helemaal lekker met die edit :')!

[ Bericht 36% gewijzigd door RobertNL op 14-08-2016 19:55:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:45:10 #217
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164528229
Ik heb 'em ook binnen inmiddels. Wel douanetoeslag (zat papierwerk van inklaring bij), maar dat moeten ze aan de deur innen normaal gesproken voordat ze 'em overdragen en die gast was een n3wbie. Weet niet of ik met de papieren naar het postkantoor zal gaan om het alsnog te betalen. Eigenlijk geen zin in, moeten ze maar lekker zelf achteraan en een acceptgirootje sturen ofzo, als ze het überhaupt doorhebben. :P

Wel aardige foon idd. Weet niet, vanaf hun intrede ben ik wel enthousiast over ze. Hele filosofie en aanpak van ze mag ik wel. De Thor is een mean ass emergency phone, als bijvoorbeeld het glas in m'n main phone barst en ik tijdelijk wat anders moet gebruiken. Degelijk en compact foontje in de categorie 'niet lullen maar pellen'. De Apollo Lite gaat in de richting van wat ze zouden kunnen doen, maar is er niet helemaal als flagship ofzo. Maar goed, daar komt dan ook de Apollo (non-Lite) en de Mars voor neem ik aan. We shall see. Ze maken in ieder geval een solide en transparante indruk op me en dat mag ik wel. Ben benieuwd wat ze gaan betekenen in de toekomst.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:47:32 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164528313

SPOILER: Apollo lite camera
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* RobertNL doet hopen/wachten op camera update
- Betere kwaliteit
- Geen photo sphere (via Google camera)
- Geen 1080p60 of 4K momenteel

Verder is de speaker matig en de trilmotor voelt ook wat cheap-ish.
Verdere dingen:
Die zoekbalk :N
Geen YT 60fps
Soms geen internet?

Tot zover de negative punten :+

[ Bericht 50% gewijzigd door RobertNL op 14-08-2016 20:05:39 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164536583
Die zoekbalk is inderdaad erg irritant. Ik heb de app uitgeschakeld en nu dus ook geen zoekbalk meer. Wil ik hem wel als widget, kan ik dat altijd nog downloaden. Niet de mooiste oplossing, maar voor nu werkbaar.
pi_164537699
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef vipergts het volgende:
Ik heb een xiaomi mi4 sinds een maand en daar komen nogal een vage apps tevoorschijn. Sinds vanaag krijg ik de melding dat ik het oranje gedeelte van het scherm niet mag bedekken. Om dit uit te zetten moet ik de volumekn en de back knop tegelijk indrukken. Iemand een idee hoe ik van beide problemen af kom?
Als allereerste even xiaomi.eu rom installeren als je dat niet hebt. Voor die melding, die is gewoon uit te zetten. Dat is de instelling voorkom broekzakgesprekken. Dit zorgt ervoor dat als de proximity sensor wordt bedekt je niet verder kan komen dan het lockscreen en er dus niks zou kunnen gebeuren als je telefoon in je broekzak zit.
pi_164537861
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mijn xiaomi mi3 heeft een barst in zijn scherm en nu zit ik te kijken voor een nieuwe xiaomi.

Weet iemand een site waar je de verschillen kan zien tussen alle xiaomi in specs of de prestaties?
Gsmarena.com
pi_164552760
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:46 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Gsmarena.com
Bedankt :)
We fear that which we cannot see
pi_164556277
http://www.kimovil.com/en/
Vind ik wel een fine site
pi_164560128
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Onufriev het volgende:
http://www.kimovil.com/en/
Vind ik wel een fine site
Erg handig inderdaad, bedankt om deze te delen. :)
pi_164580153
Ik heb een Redmi Note 3 Pro, maar ik het het idee dat er niet veel ontwikkelingen op ROM gebied zijn. Ik draai een Engelse rom welke er standaard op zat. Ik wil gewoon een EU rom met NL taal hebben. Wie weet welke ik moet hebben? xiaomi.eu kan ik niet veel wijzer uit worden.
pi_164582429
Ik lees zojuist dat Jiayu Vernee gaat vertegenwoordigen in Europa. Schijnbaar gaan ze geoptimaliseerde roms brengen voor door hen verkochte! toestellen.

En verder zou Jiayu Europa de chinese tak hebben overgenomen. Zie ook vernee.de.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:34:15 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164582973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef DIgi-Chick het volgende:
Ik lees zojuist dat Jiayu Vernee gaat vertegenwoordigen in Europa. Schijnbaar gaan ze geoptimaliseerde roms brengen voor door hen verkochte! toestellen.
Jup, zelfde bedrijf gaat nu Vernee ook verkopen en dus ook ROMS uitbrengen. Zal wel werken op de zelfde manier als bij de Jiayu. Nieuwste ROM alleen voor toestellen van Jiayu.de of mensen die een update hebben gekocht. De een na laatste ROM voor iedereen vrij te verkrijgen (flashtool only).

Hoop wel dat de source vrijgegeven gaat worden :D.

Jiayu EU (samenwerking van ES en DE) heeft Jiayu CN (of de OEM contracten?) inderdaad al een 6 mnd geleden gekocht :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164583622
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een Redmi Note 3 Pro, maar ik het het idee dat er niet veel ontwikkelingen op ROM gebied zijn. Ik draai een Engelse rom welke er standaard op zat. Ik wil gewoon een EU rom met NL taal hebben. Wie weet welke ik moet hebben? xiaomi.eu kan ik niet veel wijzer uit worden.
Je moet eerst aanvraag doen bij Xiaomi om je bootloader te unlocken, daarna kan je TWRP erop zetten en met TWRP zet je er dan de xiaomi.eu ROM op.

Dus eerst dit

http://en.miui.com/unlock/

Dan TWRP erop zetten in fastboot mode denk ik(zoek ff op xiaomi.eu fora, sowieso tutorials te vinden)

ROM van xiaomi.eu flashen via TWRP
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:52:26 #229
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164585027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:58 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Je moet eerst aanvraag doen bij Xiaomi om je bootloader te unlocken, daarna kan je TWRP erop zetten en met TWRP zet je er dan de xiaomi.eu ROM op.

Dus eerst dit

http://en.miui.com/unlock/

Dan TWRP erop zetten in fastboot mode denk ik(zoek ff op xiaomi.eu fora, sowieso tutorials te vinden)

ROM van xiaomi.eu flashen via TWRP
Of even op XDA kijken of de Xiaomi lock te omzeilen is. Voor de Mi4c was dat redelijk eenvoudig namelijk.
pi_164590849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:23 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Je loopt wel een beetje achter, ik zit op MIUI 8. :+

Dat terzijde, trek je accu eens leeg tot je gsm zichzelf uitschakelt(zie Battery Drain in de app store, dan gaat het wat sneller) en laad em dan terwijl ie uit staat op tot 100%. Als ie 100% aangeeft, trek de lader er dan uit en stop 'm er weer in en laat hem laden tot hij na het uitrekken van de lader 100% aangeeft.
ROMversie is niet gelijk aan de MIUI versie. Hier ook 6.5.5 maar dat is gewoon de laatste stable MIUI 7.4 via de Xiaomi.eu auto update. Neemt niet weg dat diegene een bloatware-ROM kan hebben natuurlijk.. Ik kreeg mijn Mi4c via Gearbest namelijk ook zo. Dezelfde dag de Xiaomi.eu ROM erop gezet.

url
pi_164593649
Mijn mi4c via banggood had ook malware. Meteen die zooi wegflashen dus.
pi_164593726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

ROMversie is niet gelijk aan de MIUI versie. Hier ook 6.5.5 maar dat is gewoon de laatste stable MIUI 7.4 via de Xiaomi.eu auto update. Neemt niet weg dat diegene een bloatware-ROM kan hebben natuurlijk.. Ik kreeg mijn Mi4c via Gearbest namelijk ook zo. Dezelfde dag de Xiaomi.eu ROM erop gezet.

[ afbeelding ]
I stand corrected. :+
pi_164594256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

ROMversie is niet gelijk aan de MIUI versie. Hier ook 6.5.5 maar dat is gewoon de laatste stable MIUI 7.4 via de Xiaomi.eu auto update. Neemt niet weg dat diegene een bloatware-ROM kan hebben natuurlijk.. Ik kreeg mijn Mi4c via Gearbest namelijk ook zo. Dezelfde dag de Xiaomi.eu ROM erop gezet.

[ afbeelding ]
Als ik naar die website ga op mijn telefoon kan ik die versie dan gewoon downloaden zonder dat dat ding in brand vliegt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_164594905
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als ik naar die website ga op mijn telefoon kan ik die versie dan gewoon downloaden zonder dat dat ding in brand vliegt
Jahoor, ik download MIUI versies rechtstreeks op m'n smartphone. Ik klik wel altijd de melding weg dat ik tapatalk zou moeten proberen. :+
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:51:52 #235
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164595298
Btw hè, als je een UMI Super wilt maar die aan de prijs vindt... de UMI Max is zo goed als identiek met omlaaggeschroefde RAM/ROM (i.p.v. 4GB/32GB dus 3GB/16GB). Retailing 169,99 USD. Maar nu her en der voor 139,99 USD.

Op 't moment van typen zo ook bij: http://www.banggood.com/U(...)-Gold-p-1075352.html & http://www.everbuying.net/product1201764.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164612236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

ROMversie is niet gelijk aan de MIUI versie. Hier ook 6.5.5 maar dat is gewoon de laatste stable MIUI 7.4 via de Xiaomi.eu auto update. afbeelding ]
Nee. 6.5.5 is een weekly rom, dus beta. Van 5 mei 2016, dus best wel een oude al. De laatste stable builds zijn MIUI 7.5 en de weekly roms zitten al een tijd op MIUI 8.
pi_164618371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 03:17 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Nee. 6.5.5 is een weekly rom, dus beta. Van 5 mei 2016, dus best wel een oude al. De laatste stable builds zijn MIUI 7.5 en de weekly roms zitten al een tijd op MIUI 8.
https://xiaomi.eu/community/threads/6-8-11-12.33429/

Ik zie hier idd nieuwere builds. Hoe kan het dan dat-ie niet verder update? Ik heb 'm gisteren geupdate naar het screenshot wat je ziet, geen nieuwere builds. Stopt dat na een tijdje dat ik alsnog manual moet updaten? Ergens eind vorig jaar rond november kreeg ik mijn Mi4c en heb ik de EU rom erop gezet, daarna steeds autoupdate gebruikt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drommelsch85 op 17-08-2016 13:45:20 ]
url
pi_164618616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef shiznuts het volgende:
Btw hè, als je een UMI Super wilt maar die aan de prijs vindt... de UMI Max is zo goed als identiek met omlaaggeschroefde RAM/ROM (i.p.v. 4GB/32GB dus 3GB/16GB). Retailing 169,99 USD. Maar nu her en der voor 139,99 USD.

Op 't moment van typen zo ook bij: http://www.banggood.com/U(...)-Gold-p-1075352.html & http://www.everbuying.net/product1201764.html .
Weet je ook heo de GPS van de UMI's zijn (of specifiek de Max)?
pi_164621814
De Elephone P9000 is echt een betaalbare telefoon die alles heeft met NFC. Alleen de ervaring zijn matig. Zoals GPS dat slecht werkt.

Ervaringen?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:05:54 #240
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164622247
Eigenlijk geen problemen mee gehad met de laatste gen foons. Was een groter probleem in tijden van Neomobile/Jiayu. Krijg gewoon snelle fixes die nauwkeurig zijn. Vreet wel een boel stroom en wil weleens warm raken. Verder niet echt een GPS-gebruiker, dus ik kan hier geen duurverslagen van elke foon oplepelen. Laatst eens voor een tripje buitenland heeft m'n foon (m'n Nubia Z9 weliswaar) me prima geholpen. Verder af en toe een coördinatenpeiling misschien eens. Of om te zien wat Pokémon Go's all about. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:22:49 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164622709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:44 schreef mits het volgende:

[..]

Weet je ook heo de GPS van de UMI's zijn (of specifiek de Max)?
Slecht.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:34:06 #242
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164622965
Over slecht gesproken... :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164627424
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Onufriev het volgende:
http://www.kimovil.com/en/
Vind ik wel een fine site
Die is ook handig idd, hoe is geekbuying qua site/shop relaxt of mwah?
We fear that which we cannot see
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:10:27 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164627555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:52 schreef cb2013 het volgende:
De Elephone P9000 is echt een betaalbare telefoon die alles heeft met NFC. Alleen de ervaring zijn matig. Zoals GPS dat slecht werkt.

Ervaringen?
Mwha, gps is redelijk. Niet slecht.
Verder qua hardware prima, software kan beter :)
_
Moet ook toegeven dat cm13 voor de p9000 er aardig uit begint te zien. Nog maar 1/2 bugs zover ik lees.

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 17-08-2016 19:21:30 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164630839
De P9000 zit toch wel op mijn lijst. Het is een betaalbare telefoon met NFC. Eind deze maand maak ik wel een keuze :)
pi_164635486
Mijn Bluboo Picasso is nu officieel behekst :D

Als ik hem uitzet gaat hij na een uur of wat vanzelf weer aan :D :?

Oh en het touchscreen doet het vaker niet dan wel.
pi_164637596
De microfoon van mijn Mi4c is volgens mij stuk :{ Bellers kunnen mij niet meer horen, filmpjes opnemen met geluid en bellen met speakerphone gaat nog wel prima. Inmiddels al meerdere keren cache geleegd en de nieuwste Stable ROM erop gezet.

Hoe regel ik garantie bij Xiaomi?
url
  donderdag 18 augustus 2016 @ 01:49:51 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164638609
Meizu 7 Pro
Exynos 8890
2k
4GB
32GB







[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-08-2016 02:43:53 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164640153
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:33 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

https://xiaomi.eu/community/threads/6-8-11-12.33429/

Ik zie hier idd nieuwere builds. Hoe kan het dan dat-ie niet verder update? Ik heb 'm gisteren geupdate naar het screenshot wat je ziet, geen nieuwere builds. Stopt dat na een tijdje dat ik alsnog manual moet updaten? Ergens eind vorig jaar rond november kreeg ik mijn Mi4c en heb ik de EU rom erop gezet, daarna steeds autoupdate gebruikt.
Xiaomi.eu is al een tijdje geleden gestopt met OTA updates, omdat dit via de trage Chinese servers moet worden geüpload, elke week weer voor elke telefoon apart. Dus je zal gewoon de rom moeten downloaden via de site en flashen als je up to date wil blijven.
pi_164648282
Na lang zoeken eindelijk de Xiamo Redmi Note 3 gevonden en gekocht, met support voor band 20 op 4G. Ik ben benieuwd :)
pi_164648338
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 03:58:24 #252
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164669558
Hum...

~ http://bbs.elephone.hk/thread-11736-1-1.html
En ook S7 noemen gewoon, hè. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper vrijdag 19 augustus 2016 @ 04:07:19 #253
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164669708
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 03:58 schreef shiznuts het volgende:
Hum...
[ afbeelding ]
~ http://bbs.elephone.hk/thread-11736-1-1.html
En ook S7 noemen gewoon, hè. :P
Zo te zien zijn ze lichtelijk geïnspireerd inderdaad :P
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:22:01 #254
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164672037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 03:58 schreef shiznuts het volgende:
Hum...
[ afbeelding ]
~ http://bbs.elephone.hk/thread-11736-1-1.html
En ook S7 noemen gewoon, hè. :P
Ik had 'm snoeihard S8 genoemd. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:10:32 #255
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164673601
Presenting... the all new Elephone CopyPaste. :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:10:22 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164675795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 03:58 schreef shiznuts het volgende:
Hum...
[ afbeelding ]
~ http://bbs.elephone.hk/thread-11736-1-1.html
En ook S7 noemen gewoon, hè. :P
En de P9000 edge nog steeds niet uitgebracht :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_164679642
Heb nu een redmi note 2, echter heb ik net een abbo met 4G (800mhz frequentie) afgesloten.
En deze telefoon ondersteunt dat natuurlijk weer niet }:|

Zoek nu een nieuwe telefoon. Met vergelijkbare of beter specs max 125 dollar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_164679690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:31 schreef Miniem het volgende:
Heb nu een redmi note 2, echter heb ik net een abbo met 4G (800mhz frequentie) afgesloten.
En deze telefoon ondersteunt dat natuurlijk weer niet }:|

Zoek nu een nieuwe telefoon. Met vergelijkbare of beter specs max 125 dollar.
http://www.kimovil.com/en/
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:30:29 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164690564
Iemand die mij kan helpen met het juist erop krijgen van een "ROM"?

Ik heb deze tut gevolgd maar loop nu vast bij stap 4 of 5.

Double click on the downloaded ROM file to decompress it. Open the file folder for the decompressed ROM pack, and copy its path on the computer.

Dubbelklik en uitpakken heb ik gedaan. Ik heb hem gezet onder c:\Xiaomi. Die link heb ik gekopieerd, c:\Xiaomi.


Decompress the MIUI ROM flashing tool downloaded in Step 1, and double click on it to install (if there is security warning, select 'Run'). After installation is completed, open MiFlash.exe and paste into the address bar the ROM file folder path copied in the last step.


Dat doe ik. En dan krijg ik een melding dat het bestand niet gevonden kan worden. :



Wat doe ik fout?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:31:57 #260
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164690618
't Pad is invalid omdat je 'Xiamoi' hebt getypt ipv 'Xiaomi'? :P
Gewoon die browse-functie gebruiken?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:33:56 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164690694
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef shiznuts het volgende:
't Pad is invalid omdat je 'Xiamoi' hebt getypt ipv 'Xiaomi'? :P
Ik zie het, maar dat maakt toch niets uit? ook al noem ik het path kgdlkgjfsdl;jhs;lkdgfgjslkfg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:35:04 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164690716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef shiznuts het volgende:
't Pad is invalid omdat je 'Xiamoi' hebt getypt ipv 'Xiaomi'? :P
Gewoon die browse-functie gebruiken?
Browsefunctie = zelfde laken en pak.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:36:06 #263
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164690748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Browsefunctie = zelfde laken en pak.
Zet hem eens op een andere partitie of start de tool als administrator
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:42:20 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164690929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zet hem eens op een andere partitie of start de tool als administrator
Gedaan. Brengt hetzelfde.

Overigens zie ik nu dit, als ik dubbelklik op "system"

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:44:15 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164690988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gedaan. Brengt hetzelfde.

Overigens zie ik nu dit, als ik dubbelklik op "system"

[ afbeelding ]
Zit er geen hash bij?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:44:45 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164691006
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:44 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zit er geen hash bij?
Dit is alles wat er uit dat uitgepakte bestand komt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:45:34 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164691033
Gedownloade zip komt overigens hier vandaan :

https://www.androidfileho(...)44dc051127de5ae1ddd4
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164692619
Ik heb vanwege de matige batterijduur van m'n Jiayu S3 maar eens de Xtreme Rom 2.1 geflasht ipv RC5, ik hoop dat het nu wat zal verbeteren. Iemand al ervaring met die roms?
pi_164698802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gedaan. Brengt hetzelfde.

Overigens zie ik nu dit, als ik dubbelklik op "system"

[ afbeelding ]
Dat zegt hij bij 'boot' waarschijnlijk ook, is normaal.

edit:
Gooi er nog eens een \ achter aan? Dus C:\Xiaomi\
pi_164699073
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Iemand die mij kan helpen met het juist erop krijgen van een "ROM"?

Ik heb deze tut gevolgd maar loop nu vast bij stap 4 of 5.

Double click on the downloaded ROM file to decompress it. Open the file folder for the decompressed ROM pack, and copy its path on the computer.

Dubbelklik en uitpakken heb ik gedaan. Ik heb hem gezet onder c:\Xiaomi. Die link heb ik gekopieerd, c:\Xiaomi.


Decompress the MIUI ROM flashing tool downloaded in Step 1, and double click on it to install (if there is security warning, select 'Run'). After installation is completed, open MiFlash.exe and paste into the address bar the ROM file folder path copied in the last step.


Dat doe ik. En dan krijg ik een melding dat het bestand niet gevonden kan worden. :

[ afbeelding ]

Wat doe ik fout?
Ik heb precies het zelfde probleem. Alleen heb ik de MIUI Global version erop staan en moet ik naar de MIUI Dev om de bootloader te unlocken. Waarschijnljk heb jij de verkeerde versie gedownload, je moet wel de fastboot versie hebben, deze heeft wel het .bat bestand.
pi_164703760
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 01:03 schreef zerokil het volgende:

[..]

Ik heb precies het zelfde probleem. Alleen heb ik de MIUI Global version erop staan en moet ik naar de MIUI Dev om de bootloader te unlocken. Waarschijnljk heb jij de verkeerde versie gedownload, je moet wel de fastboot versie hebben, deze heeft wel het .bat bestand.
De dev versie kun je gewoon flashen via de uodater app,
Als global erop staat global dev flashen en als je de china rom erop hebt staan moet je china dev flashen.
pi_164703803
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef J.B. het volgende:
Ik heb vanwege de matige batterijduur van m'n Jiayu S3 maar eens de Xtreme Rom 2.1 geflasht ipv RC5, ik hoop dat het nu wat zal verbeteren. Iemand al ervaring met die roms?
Ja, maar geen grote verschillen in batterij gebruik gemerkt.
Op het ogenblik gebruik ik de AICP Android 6.
Blijft niet een of andere app of systeem toepassing de telefoon wakker houden?
Is je batterij nog goed?
pi_164705773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is de OnePlus X nog ergens verkrijgbaar? Moet een nieuwe telefoon nadat mn Xperia Z2 is gesneuveld.
Nee,ze concentreren zich op de One plus 3..En dat is heel goede smartphone met 6 GB aan ram!En de laatste update zorgt er voor dat die ook echt te gebruiken is,i.t.t voor de laatste update.
En een heel goede camera..
pi_164706420
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:08 schreef julius123 het volgende:

[..]

De dev versie kun je gewoon flashen via de uodater app,
Als global erop staat global dev flashen en als je de china rom erop hebt staan moet je china dev flashen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:08 schreef julius123 het volgende:

[..]

De dev versie kun je gewoon flashen via de uodater app,
Als global erop staat global dev flashen en als je de china rom erop hebt staan moet je china dev flashen.
Heb er een gevonden: http://en.miui.com/thread-330304-1-1.html

Krijg nu wel telkens deze fout, en lijkt er op dat hij nu in een boot loop zit..



Mijn OPO was toch heel wat makkelijker flashen..
pi_164718432
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Gedownloade zip komt overigens hier vandaan :

https://www.androidfileho(...)44dc051127de5ae1ddd4
Je probeert een xiaomi.eu rom te flashen met miflash? Dat gaat inderdaad niet.
pi_164744236
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:21 schreef zerokil het volgende:

[..]


[..]

Heb er een gevonden: http://en.miui.com/thread-330304-1-1.html

Krijg nu wel telkens deze fout, en lijkt er op dat hij nu in een boot loop zit..

[ afbeelding ]

Mijn OPO was toch heel wat makkelijker flashen..
Miflash is ook niet de updater app henk:')
  zondag 21 augustus 2016 @ 23:26:05 #277
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164749282
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164775148
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:16 schreef julius123 het volgende:

[..]

Miflash is ook niet de updater app henk:')
Pietje, waar zie jij updater staan, zwartjoekel.
pi_164779813
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:26 schreef zerokil het volgende:

[..]

Pietje, waar zie jij updater staan, zwartjoekel.
Staat in de vorige post die je zelfs gekwoot hebt sjon ;)
Wel met een tiepfaut, dat dan weer wel.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:16:28 #280
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164780681
De communicatie van Umi is echt te triest voor woorden
quote:
After long time and thorough testing, we can state that, the touch screen, GPS, WiFi, 3G/4G and bluetooth connections work properly with the current ROM on any faultless in hardware UMi Super phones. Only the camera needs further improvements but that work is still in progress. Of course, other software related improvements also will be applied.
:') :') * 15185151
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:21:24 #281
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_164781852
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:16 schreef Catch22- het volgende:
De communicatie van Umi is echt te triest voor woorden

[..]

:') :') * 15185151
Heb je problemen met je toestel dan?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:22:43 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164781883
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:21 schreef N22 het volgende:

[..]

Heb je problemen met je toestel dan?
De GPS is onbruikbaar slecht. En dat heeft iedereen volgens mij. Als ik hem had gekocht had ik me aardig beflikkerd gevoeld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:11:28 #283
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164787080
quote:
Overmorgen presentatie van nieuwe producten van Xiaomi, al zit deze er volgens de meeste kenners nog niet bij.

Waarschijnlijk wel een Smartwatch en de Redmi 4. Zeer benieuwd naar.
pi_164789700
Tijd geworden voor vervanging (kan nog een aantal maanden wachten).
Is het bekend wanneer de eerste budget smartphones uitkomen met android 7 (N)?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:55:57 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164789995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:43 schreef Dragonetti het volgende:
Tijd geworden voor vervanging (kan nog een aantal maanden wachten).
Is het bekend wanneer de eerste budget smartphones uitkomen met android 7 (N)?
Ik heb er nog niets van gelezen. Enige telefoon die Nougat std krijgt is de LG v20 van wat ik heb gelezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164790065
Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon. Toch maar de UMI Super dan?
Gino ♥
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:03:17 #287
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164790188
Als je met 3GB/16GB kan leven i.p.v. 4GB/32GB is de MAX tegen 139,99 USD natuurlijk een goed koopje. Voor de rest zo'n beetje 1:1 met de Super namelijk, maar dan veeel goedkoper. Dat is als je nog een Pre-sale unit tegen snap-up prijs weet te scoren ergens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164790368
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets van gelezen. Enige telefoon die Nougat std krijgt is de LG v20 van wat ik heb gelezen
Ik vrees dat het even wachten wordt (3+ maanden?)...
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:17:59 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164791728
Ik volg dit draadje al een tijd. Wil een tweede toestel kopen voor zakelijk gebruik. Mijn oog is nu gevallen op een xiaomi mi5. Ik vraag me wel af wat de te verwachten levensduur ongeveer is. Ben iPhone gewend. Mijn huidige gebruik ik al 3 jaar zonder problemen. Als ik veel minder lang doe met zo'n chineesje kun je je afvragen of het wel zo goedkoop is.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:04:03 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164796084
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon. Toch maar de UMI Super dan?
Als gewicht en gebrek aan gps er niet toe doet, is die prima

Hmm, test nu even na de update en krijg nu binnen wel een gps fix. Even testen, misschien toch maar als navigatiesysteem gebruiken deze vakantie. Nokia here er op en gaan

[ Bericht 7% gewijzigd door Catch22- op 23-08-2016 21:28:48 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:35:56 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164799508
Ik heb Mi pc suite geinstalleerd. Maar zodra ik mijn Xiaomi Mi5 wil connecten, zegt ie device not supported......

Iemand die dit bekend klinkt en er een oplossing voor heeft?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164806216
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als gewicht en gebrek aan gps er niet toe doet, is die prima

Hmm, test nu even na de update en krijg nu binnen wel een gps fix. Even testen, misschien toch maar als navigatiesysteem gebruiken deze vakantie. Nokia here er op en gaan
Zwaarte is in principe geen probleem. Maar gps vind ik toch we erg belangrijk. Haalt mij wel regelmatig uit de brand met mijn slechte richtingsgevoel.
Gino ♥
pi_164806783
Zijn er ook andere opties?
Gino ♥
pi_164806798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:17 schreef Aventura het volgende:
Ik volg dit draadje al een tijd. Wil een tweede toestel kopen voor zakelijk gebruik. Mijn oog is nu gevallen op een xiaomi mi5. Ik vraag me wel af wat de te verwachten levensduur ongeveer is. Ben iPhone gewend. Mijn huidige gebruik ik al 3 jaar zonder problemen. Als ik veel minder lang doe met zo'n chineesje kun je je afvragen of het wel zo goedkoop is.
Waarom zou een chineesje minder lang doen?
Gino ♥
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:45:59 #295
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164807524
Hoeveel mensen ik wel niet ken met een iPhone waarvan het display kaput is. Zelf repareren is eng. Laten doen kan niet, want is duur en zijn ze hun foon heel ff kwijt. Nieuwe phone out of the question, want weet je wat een iPhone kost?!! Dus blijven ze er gewoon mee rondlopen. :|W :s)

Nog nooit een scherm gebasten gehad. Alleen de FAEA F2, die na de verkoop terugkwam (Kids :N right?) om te kijken of 'ie nog gered kon worden. Verder... ja, de Jiayu's beruchte USB-socket. Hier en daar slechte GPS en slechte accu's. Hitte dat zich opbouwt. Maar je kan prima als demo je Chinese foon laten vallen en dan zeggen 'oh jee!', iedereen bezorgd kijkt en dan 'Sike! Chinese foons kunnen dat hebben! B-) '.

Wat anders...
Onscreen keys though... :/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164807531
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:17 schreef Aventura het volgende:
Ik volg dit draadje al een tijd. Wil een tweede toestel kopen voor zakelijk gebruik. Mijn oog is nu gevallen op een xiaomi mi5. Ik vraag me wel af wat de te verwachten levensduur ongeveer is. Ben iPhone gewend. Mijn huidige gebruik ik al 3 jaar zonder problemen. Als ik veel minder lang doe met zo'n chineesje kun je je afvragen of het wel zo goedkoop is.
mijn jiayu G4a doet het na bijna 3 jaar nog, het lijkt er wel op dat de antenne's het gaan begeven ofzo, of ik heb gewoon pech wat betreft bereik met dat ding.. (gps is vanaf dag 1 beroerd) Heb ook eerder een usb poort vervangen, maar dat was een bekend probleem van het model/merk, een rotte usb aansluiting, voor 5 euro een nieuwe aansluiting geregeld en ingebouwd
ding heeft mij ~250 euro gekost

ow en al die tijd zonder hoesje gewerkt en meerdere keren hard op stenen vloeren gevallen en nog geen barstje te zien in het scherm
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:06:29 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164808127
quote:
19s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er ook andere opties?
Ik zou zelf 'gewoon' iets van xiaomi pakken :) Tenzij je weer per se overal 4g wil. Hoewel er nu ook versies zijn met complete 4g
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164808185
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou zelf 'gewoon' iets van xiaomi pakken :) Tenzij je weer per se overal 4g wil. Hoewel er nu ook versies zijn met complete 4g
Wat zijn de versies met 4g? Sorry Catch teveel vragen. :@
Gino ♥
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:23:58 #299
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164808608
lol

Neways. 4G. LTE ondersteuning. Check de openingspost (OP). Google. Wikipedia. Jwt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:25:58 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164808659
quote:
19s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat zijn de versies met 4g? Sorry Catch teveel vragen. :@
de international versies hebben alle EU banden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164809003
dicht
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')