abonnement Unibet Coolblue
pi_163882688

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_163882702
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_163882740
Scorpio _O_
SOONY
pi_163882756
Cuphead. Wanneer?!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_163882765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef L3viathan het volgende:
Ik mis summer of arcade ;(
ekim_gaf twitterde op zaterdag 02-07-2016 om 14:16:15 What would you say when I told you the Summer of Arcade is coming back this year? Different name of course. reageer retweet
ekim_gaf twitterde op zaterdag 02-07-2016 om 14:18:27 No details on the line up yet tho. End of July is the starting date. reageer retweet
ekim_gaf twitterde op zaterdag 02-07-2016 om 14:20:27 Will again be called summer spotlight like last year. reageer retweet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_163882771
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 16:11 schreef DKUp het volgende:
Scorpio _O_
Die bewaren we voor volgend jaar ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:07:49 #7
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163888414
Scorpio(n) Death Lock!!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 20 juli 2016 @ 21:21:10 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163890575
Al nieuws over de zwarte one s?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163999134
Ik ga volgende week dinsdag de Xbox one S kopen, lang gewacht om over te stappen op de nieuwe generatie en de S spreekt mij wel aan. Geen zin om heel veel geld uit te geven aan de Scorpio en ik wil eerst de ontwikkelingen rondom die console afwachten. Enorm veel zin in mijn nieuwe xbox. Iemand al een suggestie voor welke must have games erbij moeten wanneer ik dat doosje koop?

Ik ben vooral een Single Player, maar heb wel een Gold abbo. Ben van plan Ryse Son of Rome te spelen, (ben gek op geschiedenis), de XBOX ONE Assassin Creeds te kopen, en kijk uit naar Mafia 3 en Mass Effect Andromeda.

Voor de rest nog iets dat ik moet weten omtrent de console? Xbox ONE als geheel, of mensen met meer info over de S? Ik ga voor de 2 TB, ik weet externe harde schijf is mogelijk maar ik doe lekker makkelijk. Beetje extra geld vind ik in dit geval niet erg.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:01:23 #10
192683 AMDB
Visionair.
pi_163999391
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:47 schreef wvsnl het volgende:
Ik ga volgende week dinsdag de Xbox one S kopen, lang gewacht om over te stappen op de nieuwe generatie en de S spreekt mij wel aan. Geen zin om heel veel geld uit te geven aan de Scorpio en ik wil eerst de ontwikkelingen rondom die console afwachten. Enorm veel zin in mijn nieuwe xbox. Iemand al een suggestie voor welke must have games erbij moeten wanneer ik dat doosje koop?

Ik ben vooral een Single Player, maar heb wel een Gold abbo. Ben van plan Ryse Son of Rome te spelen, (ben gek op geschiedenis), de XBOX ONE Assassin Creeds te kopen, en kijk uit naar Mafia 3 en Mass Effect Andromeda.

Voor de rest nog iets dat ik moet weten omtrent de console? Xbox ONE als geheel, of mensen met meer info over de S? Ik ga voor de 2 TB, ik weet externe harde schijf is mogelijk maar ik doe lekker makkelijk. Beetje extra geld vind ik in dit geval niet erg.
Grootste Must-Have is The Witcher III imo :)
  Eindredactie Games maandag 25 juli 2016 @ 15:01:32 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_163999394
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:47 schreef wvsnl het volgende:
Voor de rest nog iets dat ik moet weten omtrent de console? Xbox ONE als geheel, of mensen met meer info over de S?
Nieuwe Xbox-consoles: wat we tot nu toe weten

Op de eerste pagina kun je alle details terugvinden van de One S.

Qua 'grote' SP-games zou ik sowieso The Witcher 3 en/of GTA V gaan regelen. Zijn games waar je weken/maanden zoet mee bent (mits de setting en het soort game je ding is, natuurlijk).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_163999778
Gisteren eens GTA V gekocht en na ongeveer de halve dag te hebben gedownload m'n GTA Online mannetje eens getransferred. Heb geloof ik 5 minuten geplop aan moeten horen toen al m'n online achievements meteen unlockten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games maandag 25 juli 2016 @ 15:25:16 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_163999989
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef OMG het volgende:
Gisteren eens GTA V gekocht en na ongeveer de halve dag te hebben gedownload m'n GTA Online mannetje eens getransferred. Heb geloof ik 5 minuten geplop aan moeten horen toen al m'n online achievements meteen unlockten.
Haha precies hetzelfde hier. Gisteren voor het eerst weer GTA Online opgestart, transferren van personage ging lekker snel, maar toen ik eenmaal ingame zat kreeg ik duizendhonderdenéén smsjes/mailtjes/notifications/achievements/icoontjes tegelijk op 't scherm.

Moet weer ff m'n draai vinden. Gister al wel een paar van die 'nieuwe' stunt-events gedaan. Die zijn wel heel tof moet ik zeggen (ook al werd ik finaal afgedroogd omdat ik niet binnen de lijntjes kan blijven). Wel jammer om te moeten constateren dat laadtijden nog steeds dramatisch zijn. Vooral na het voltooien van een event weer terugkeren naar de stad, wat gewoon echt een minuut duurt ofzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164000235
Ik moest er ook weer even inkomen. Met één van de eerste story missies waar je als Franklin voor het eerst door de stad rijdt raakte ik zo'n beetje iedere voetganger, bord, boom, whatever toen ik Lamar probeerde te volgen. Terwijl ik voorheen toch best vlot door de stad kon racen. ;(.

En toen accepteerde ik één of andere invite voor een missie en werd finaal afgemaakt. Maar ik was in m'n eentje, en dat andere team niet.

Ik ga het een beetje proberen af te wisselen met The Division; daar wil ik nog alle collectables vinden in The Underground, maar die krengen kun je alleen tijdens missies vinden, want die uitbreiding kent geen free-roam. En m'n OCD verzameldrang wil die achievement. ;(. En ooit moet ik weet eens terug naar Battleborn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_164000483
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef 2dope het volgende:

Wel jammer om te moeten constateren dat laadtijden nog steeds dramatisch zijn. Vooral na het voltooien van een event weer terugkeren naar de stad, wat gewoon echt een minuut duurt ofzo.
Als je druk bent met events... en de freemode wereld niet zo boeiend vind dan kan je het beste "invite only" online gaan. Na elke job/race/missie zal je dan weer in die prive wereld laden, wat aanzienlijk scheelt in tijd :)
  Eindredactie Games maandag 25 juli 2016 @ 15:59:34 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164000844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef rival het volgende:

[..]

Als je druk bent met events... en de freemode wereld niet zo boeiend vind dan kan je het beste "invite only" online gaan. Na elke job/race/missie zal je dan weer in die prive wereld laden, wat aanzienlijk scheelt in tijd :)
Ja goeie tip, ik hoorde dit ook al van iemand anders. Toch vind ik in freemode rondkutten (met andere spelers) juist erg vermakelijk, dus na een of twee events switch ik altijd graag even terug.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164001097
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja goeie tip, ik hoorde dit ook al van iemand anders. Toch vind ik in freemode rondkutten (met andere spelers) juist erg vermakelijk, dus na een of twee events switch ik altijd graag even terug.
Ja als ik gewoon wat aankloot doe ik het ook niet... Bij een avondje serieus heisten oid heb je er echt wat aan :)
pi_164001389
In zo'n invite only sessie heb je geen koffertjes die droppen zeker? Heb nauwelijks nog GTA online gespeeld maar de paar keer dat ik inlog op een public server wordt je vrijwel direct neergeschoten zonder reden.

Wat ik overigens wel irritant vind is dat mijn supercar, de enige dure auto die ik heb gekocht, nergens meer terug is te vinden... Uit mijn garage en ook via de telefoon krijg ik hem niet meer terug...
pi_164001448
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:27 schreef Tobi-wan het volgende:
In zo'n invite only sessie heb je geen koffertjes die droppen zeker? Heb nauwelijks nog GTA online gespeeld maar de paar keer dat ik inlog op een public server wordt je vrijwel direct neergeschoten zonder reden.

Wat ik overigens wel irritant vind is dat mijn supercar, de enige dure auto die ik heb gekocht, nergens meer terug is te vinden... Uit mijn garage en ook via de telefoon krijg ik hem niet meer terug...
Mors Mutual gebeld? kan zijn dat ie stuk is en je de verzekeraar moet bellen :+

Die koffers droppen niet in zo'n invite sessie. Maar je kan wel zorgen dat je alleen bent in een "open" wereld en zo op je gemak met die koffertjes bezig gaan :)
pi_164001515
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:30 schreef rival het volgende:

[..]

Mors Mutual gebeld? kan zijn dat ie stuk is en je de verzekeraar moet bellen :+

Die koffers droppen niet in zo'n invite sessie. Maar je kan wel zorgen dat je alleen bent in een "open" wereld en zo op je gemak met die koffertjes bezig gaan :)
Al vaak Mors Mutual gebeld maar die nemen de telefoon niet op. Vrees dat ik hem gewoon kwijt ben. Wel zuur aangezien ik veel te weinig geld heb om een nieuwe te halen.
pi_164001601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Al vaak Mors Mutual gebeld maar die nemen de telefoon niet op. Vrees dat ik hem gewoon kwijt ben. Wel zuur aangezien ik veel te weinig geld heb om een nieuwe te halen.
Als die niet opnemen dan is er geen voertuig bij hun, zo werkt het ja.. Kut man :N
pi_164014936
Xbox August Games w Gold:
- WARRIORS OROCHI 3 Ultimate
- #WWE2K16
- Beyond Good & Evil
- Spelunky
Ja, hoi!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:51:47 #23
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_164015578
Nice.. Warriors Orochi en WWE wil ik wel even uitproberen
Al tijden geen musou-game meer gespeeld
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:29:19 #24
8781 crew  Frutsel
pi_164050570
vraagje he... als ik iets via Xbox One Gold Marketplace via de console wil kopen, kan dat alleen via creditcard of kan ik hem ook ergens online, voor dezelfde prijs, halen en dan op de console een code invoeren?
  Eindredactie Games woensdag 27 juli 2016 @ 19:40:10 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164050803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:29 schreef Frutsel het volgende:
vraagje he... als ik iets via Xbox One Gold Marketplace via de console wil kopen, kan dat alleen via creditcard of kan ik hem ook ergens online, voor dezelfde prijs, halen en dan op de console een code invoeren?
Dat laatste, maar je moet wel tegoed hebben op je Xbox Live-account. Dat tegoed kun je toevoegen met gift cards (bijv. startselect.com of offgamers.com). Codes kun je redeemen via Xbox One dashboard of via pc/browser.

Zodra je tegoed erop staat kun je zowel via de console als via een pc/browser content aanschaffen. Je krijgt dan naast je CC een tweede betaaloptie van prepaid-tegoed.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:48:13 #26
8781 crew  Frutsel
pi_164050956
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat laatste, maar je moet wel tegoed hebben op je Xbox Live-account. Dat tegoed kun je toevoegen met gift cards (bijv. startselect.com of offgamers.com). Codes kun je redeemen via Xbox One dashboard of via pc/browser.

Zodra je tegoed erop staat kun je zowel via de console als via een pc/browser content aanschaffen. Je krijgt dan naast je CC een tweede betaaloptie van prepaid-tegoed.
Ahhh thanks, je bent geweldig

voor 9 euro wilde ik dat golfspel gewoon hebbuh :@ :P
pi_164057565
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ahhh thanks, je bent geweldig

voor 9 euro wilde ik dat golfspel gewoon hebbuh :@ :P
The golfclub ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator donderdag 28 juli 2016 @ 01:17:16 #28
8781 crew  Frutsel
pi_164058572
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

The golfclub ?
Rory nogwat :P
pi_164058629
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 01:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Rory nogwat :P
Mhee die is veels te makkelijk, totaal geen realisme in de manier van slaan en club gebruik.

The golf club is veel beter wat dat betreft, bij rory sla ik makkelijk op elke baan wel een par of onder, bij the golfclub, is het par overal echt een strijd, het is ook echt physics based, zeker het betere spel wat dat betreft.

Er is veel haat op de golfclub omdat het vrij lastig is, maar golf in het echt is ook niet simpel, en dit spel zet het erg goed om naar digitaal.

En ja ik vind golf leuk, sue me :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator donderdag 28 juli 2016 @ 09:06:24 #30
8781 crew  Frutsel
pi_164060314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 01:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Mhee die is veels te makkelijk, totaal geen realisme in de manier van slaan en club gebruik.

The golf club is veel beter wat dat betreft, bij rory sla ik makkelijk op elke baan wel een par of onder, bij the golfclub, is het par overal echt een strijd, het is ook echt physics based, zeker het betere spel wat dat betreft.

Er is veel haat op de golfclub omdat het vrij lastig is, maar golf in het echt is ook niet simpel, en dit spel zet het erg goed om naar digitaal.

En ja ik vind golf leuk, sue me :D
Ik moet nog oefenen dus dat was een mooi begin voor een leuk prijsje :P
  donderdag 28 juli 2016 @ 09:51:14 #31
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_164060890
https://majornelson.com/2(...)-one-july-26-sept-5/

Staat tot nu toe nog weinig boeiends bij, maar ik hoop dat Cuphead en Below er nog bij komen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_164061014
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:51 schreef L3viathan het volgende:
https://majornelson.com/2(...)-one-july-26-sept-5/

Staat tot nu toe nog weinig boeiends bij, maar ik hoop dat Cuphead en Below er nog bij komen
Die spotlight is toch nog nooit aangepast na aankondiging?
Dus of die 2 games komen los van de spotlight in deze periode uit of het betekend dat we ze pas na september mogen verwachten...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2016 @ 10:20:21 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164061347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:51 schreef L3viathan het volgende:
https://majornelson.com/2(...)-one-july-26-sept-5/

Staat tot nu toe nog weinig boeiends bij, maar ik hoop dat Cuphead en Below er nog bij komen
Ben benieuwd naar de nieuwe Worms. Ook lijkt Driftr me wel tof eigenlijk.

We Happy Few is een beetje een anticlimax gebleken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 juli 2016 @ 10:51:31 #34
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_164061875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die spotlight is toch nog nooit aangepast na aankondiging?
Dus of die 2 games komen los van de spotlight in deze periode uit of het betekend dat we ze pas na september mogen verwachten...
Geen idee. Maar er staat bij dat er nog nieuwe titels aan toegevoegd gaan worden.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_164063538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik moet nog oefenen dus dat was een mooi begin voor een leuk prijsje :P
gelijk goed oefenen joh :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2016 @ 21:20:00 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164074669
Rainbow Six Siege lang weekend gratis op Xbox One en pc

Kwam bij mij nergens langs op het dashboard zoals gewoonlijk. Altijd als games gratis worden aangeboden moet ik ze handmatig opzoeken in de store.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 juli 2016 @ 21:35:22 #37
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_164075201
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef OMG het volgende:
Gisteren eens GTA V gekocht en na ongeveer de halve dag te hebben gedownload m'n GTA Online mannetje eens getransferred. Heb geloof ik 5 minuten geplop aan moeten horen toen al m'n online achievements meteen unlockten.
Je kunt me toevoegen op XB1. Ik speel zelf vaker GTA online. Als je zin hebt, kunnen we samen stuntracen, heisten of gewoon door de stad crossen. Gamertag is KnoxNL.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_164081987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:51 schreef L3viathan het volgende:
https://majornelson.com/2(...)-one-july-26-sept-5/

Staat tot nu toe nog weinig boeiends bij, maar ik hoop dat Cuphead en Below er nog bij komen
Ben bang van niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164082152
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Je kunt me toevoegen op XB1. Ik speel zelf vaker GTA online. Als je zin hebt, kunnen we samen stuntracen, heisten of gewoon door de stad crossen. Gamertag is KnoxNL.
Voeg ik ook ff toe :7
  vrijdag 29 juli 2016 @ 10:09:37 #40
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_164084160
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef 2dope het volgende:
Rainbow Six Siege lang weekend gratis op Xbox One en pc

Kwam bij mij nergens langs op het dashboard zoals gewoonlijk. Altijd als games gratis worden aangeboden moet ik ze handmatig opzoeken in de store.
Kreeg de Store gisteren met geen mogelijkheid geopend, stomme preview. Maargoed, van het weekend eens proberen! Heb de alfa/beta ooit een paar keer gespeeld, was wel leuke game! Denk niet dat ik hem ga halen though, nog genoeg te doen en heb niet echt ruimte voor nòg een multiplayershooter in m'n leven...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:18:01 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_164086804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 05:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ben bang van niet
;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_164086944
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Je kunt me toevoegen op XB1. Ik speel zelf vaker GTA online. Als je zin hebt, kunnen we samen stuntracen, heisten of gewoon door de stad crossen. Gamertag is KnoxNL.
Ben laatst ook weer begonnen met GTA online op de XB1, heerlijk aan het racen en moet ook nog steeds een heist doen...

Ik stuur je ook even een invite.

GT: Beltoon
pi_164087067
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:18 schreef L3viathan het volgende:

[..]

;(
Ach ze hebben nog tot en met september voor een summer release :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164087310
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:24 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ben laatst ook weer begonnen met GTA online op de XB1, heerlijk aan het racen en moet ook nog steeds een heist doen...

Ik stuur je ook even een invite.

GT: Beltoon
Ben altijd aan het racen en heists gebruik ik om geld te verdienen dus ik voeg je ook even toe ;)
pi_164087462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

Ben altijd aan het racen en heists gebruik ik om geld te verdienen dus ik voeg je ook even toe ;)
Nice! Met racen kan je ook prima geld verdienen hoor. Al een aantal keer 60k binnen gehaald. Dubbel XP en coins tot zondag volgens mij :)
pi_164087503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Nice! Met racen kan je ook prima geld verdienen hoor. Al een aantal keer 60k binnen gehaald. Dubbel XP en coins tot zondag volgens mij :)
Klopt, vermaak me al de hele week met de dubbel RP en $$.

Maar zo hard als met de pacific gaat het nog steeds niet ;)
pi_164087827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:52 schreef rival het volgende:

[..]

Klopt, vermaak me al de hele week met de dubbel RP en $$.

Maar zo hard als met de pacific gaat het nog steeds niet ;)
Dat heb ik allemaal gemist. Heb het na de 360 versie nauwelijks aangeraakt.

Van de week voor het eerst in maanden opgestart. Pakte mijn Entity uit de garage en ging er even mee scheuren. Uur later was die verdwenen, had het hierboven ook al aangekaart. Gisteren het geld van de auto $795.000 + $100.000 extra teruggekregen. Spel is toch wel een stuk leuker als je wat geld hebt :7
pi_164087902
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal gemist. Heb het na de 360 versie nauwelijks aangeraakt.

Van de week voor het eerst in maanden opgestart. Pakte mijn Entity uit de garage en ging er even mee scheuren. Uur later was die verdwenen, had het hierboven ook al aangekaart. Gisteren het geld van de auto $795.000 + $100.000 extra teruggekregen. Spel is toch wel een stuk leuker als je wat geld hebt :7
Hey dat doen ze netjes!! :Y

Als we gaan heisten en het netjes doen kan je zo'n 400.000 per 5 kwartier verwachten.... Als we een beetje lopen te sjoemelen kan je dat ongeveer per kwartier verdienen ;)
pi_164088744
Haha GTA V heb ik op de 360 gespeeld, maar beetje in teleurgesteld, spel maar 1x uitgespeeld. Online kom ik toch niet helemaal lekker in, heb een hekel aan online grinden en ben bang dat dat toch te veel voorkomt op GTA online, heb ergens nog een character van lvl 9 rondlopen, speelde vooral online tennis :P
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:54:14 #50
192683 AMDB
Visionair.
pi_164090113
Heb GTA Online zelfs nog nooit gestart. Topgame maar ben zelf meer geinteresseerd in de single player. Geen tijd om tijd te investeren in de online versie. Nog genoeg andere goede games te spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')