abonnement Unibet Coolblue
pi_163868536


de SMS van Erdo aan de bevolking waarin hij oproept de straat op te gaan en op te komen voor de democratie, vrede, staat en het volk:

quote:
Turk Milletinin degerli evlatlari.Bu hareket Ankarada ve Istanbulda devletin zirhli araclarini ve silahlarini gasp etmis dar bir kadronun , 70 li yillardaki gibi davranarak millete karsi bir kalkismasidir. Serefli Turk milleti demokrasine ve huzuruna sahip cik. Turk milletini sindirecegini dusunen bu dar kadronun hareketine karsi sizleri sokaga ve milletinize sahip cikmaya cagiriyorum.

Devletine milletine sahip cik

Recep Tayyip Erdogan
Zie ook:
Staatsgreep in Turkije mislukt

quote:
Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier
Luchtmachtpiloten die meededen aan de couppoging in Turkije zijn in de gelegenheid geweest president Erdogan te doden. Toen die vrijdagavond met een regeringstoestel van zijn vakantieadres in Marmaris naar Istanbul vloog, hadden twee F-16's hem in het vizier. Waarom ze niet hebben geschoten, is een raadsel, zegt een Turkse oud-militair in een reconstructie die persbureau Reuters van de gebeurtenissen maakte.
quote:
Plannen uitgelekt

Verschillende oud-militairen in Turkije zeggen dat de poging tot staatsgreep waarschijnlijk matig was voorbereid. "Vermoedelijk zijn ze eerder in actie gekomen dan de bedoeling was, omdat de plannen voor een staatsgreep waren uitgelekt. Ze merkten dat ze in de gaten werden gehouden en dat heeft ze er waarschijnlijk toe gebracht om snel tot actie over te gaan", zei een oud-militair.

Het was de bedoeling in hoog tempo het vliegveld van Istanbul, de belangrijkste brug over de Bosporus en het parlementsgebouw in Ankara in handen te krijgen en Erdogan en Yildirim te arresteren. Onder meer doordat Erdogan erin slaagde met een oproep op tv de bevolking te mobiliseren, slaagden de coupplegers niet in die opzet.
quote:
Erdogan: doodstraf snel weer invoeren
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zondag gezegd dat de doodstraf na de mislukte couppoging van militairen onverwijld weer moet worden ingevoerd. Hij zei dat de regering hierover in debat gaat met oppositiepartijen.

Erdogan sprak tegen aanhangers voor zijn huis in Istanbul die om de doodstraf riepen voor de coupplegers. ,,Wij kunnen deze eis niet negeren'', zei hij.
quote:
Staatsgreep Turkije lijkt mislukt

Het leger, of een groot deel daarvan, poogde de macht te grijpen. Het keerpunt lijkt het moment waarop het volk gehoord gaf aan de oproep van president Erdogan om protesterend de straat op te gaan.
quote:
Meer dan 2700 Turkse rechters op non-actief na mislukte couppoging

2745 Turkse rechters mogen hun functie niet meer uitoefenen na de mislukte coup gisteravond en vannacht. Dat heeft de Turkse Hoge Raad voor Rechters en Procureurs (HYSK) bekendgemaakt. Ook vijf leden van deze raad zijn volgens het staatspersbureau Anadolu ontslagen.

Bij het onderzoek naar de mislukte coup arresteerden de Turkse autoriteiten ook tien kantonrechters. 140 leden van het Hof van Cassatie worden nog gezocht.

De Hoge Raad kwam bijeen om te besluiten of rechters die volgens president Erdogan aanhanger zijn van de islamitische geestelijke Gülen op hun post konden blijven. Erdogan heeft gesuggereerd dat Gülen achter de mislukte staatsgreep zat.

De twee zijn elkaars aartsvijand. Gülen woont in de Verenigde Staten in ballingschap. Hij veroordeelt de coup en zegt dat hij er niets mee te maken heeft.
quote:
Leger Turkije verklaart macht te hebben overgenomen

Het Turkse leger heeft de macht overgenomen in Turkije. Dat heeft het leger zelf zojuist bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.

Het leger zegt in de verklaring dat het tot een staatsgreep is overgegaan omdat de regering de democratie heeft uitgehold. Verder werd verklaard dat het land nu door een ,,vredesraad'' wordt geregeerd die de veiligheid van het volk garandeert.

De Turkse minister van Justitie stelt dat de beweging van de Turkse geestelijke Fethullah Gülen achter de staatsgreep zit. Gülen gold lange tijd als bondgenoot van Erdogan, maar volgens de Turkse pers raakten ze met elkaar in onmin toen de regering plannen maakte om de particuliere scholen te sluiten.

Erdogan heeft het volk opgeroepen om de straat op te gaan en zich te uiten tegen de militaire coup. De coupplegers zullen volgens hem zwaar worden gestraft
Andere meldingen
-Reuters: Turkse militairen hebben controle genomen over de regering
-Het vliegverkeer van en naar het vliegveld Ataturk bij Istanbul is gestaakt.
-Staatstelevisiezender TRT overgenomen door militairen
-Social Media o.a. Twitter, Facebook plat gelegd in Turkije
-Onder de gegijzelden in het militaire hoofdkwartier in Ankara is de hoogste militaire leider.
-De Turkse president Erdogan is in Mongolië voor een topoverleg tussen Europese en Aziatisch leiders. Andere bronnen beweren juist dat Erdogan in Bodrun is voor vakantie
-CNN Turkije meldt dat er mensen zijn gegijzeld in het hoofdkwartier van het leger in Ankara.
-CNN: Vierde militaire coup sinds 1960
-Griekenland zet leger in verhoogde staat van paraatheid na coup Turkije
-NOS: Amerikanen mogen niet meer opstijgen vanaf vliegbasis Incirlik
-NOS: Bulgaarse militairen naar grens met Turkije
-Merkel veroordeeld de coup
-Grieken geven helikopter terug, bemanning mag voorlopig blijven
-Premier Yildirim zei dat wordt overwogen om de grondwet opnieuw aan te passen.
-NOS: Criticaster Gülen ontkent betrokkenheid bij couppoging Turkije
-Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier

SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:49:47 Update - AFP: Strong explosion heard in #Turkey's capital #Ankara reageer retweet
BNONews twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:50:56 NEW: Loud explosion heard in Ankara while shots are fired into the air at Taksim Square in Istanbul https://t.co/zVkqI7L41I reageer retweet
AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 21:30:38 Blokkade van Turkse leger op de Bosporusbrug. https://t.co/VTRZOFrybX reageer retweet



Streams - Live - Blog
CNN Live
AlJazeera
SkyNews Liveblog
CNN liveBlog
Reddit
NOS liveblog

Update :

Erdogan: doodstraf snel weer invoeren

Turks corruptieschandaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163868553
Nja vrijwel alles in het Turks dus niet zo spannend :p
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:55:34 #3
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163868558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:52 schreef xaban06 het volgende:

[ code verwijderd ]

Op alle servers hebben ze de webserver uit geknald :D
SSL is zwaar voor servers ;) DDoS wordt moeilijker op pure HTTP.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:55:34 #4
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En besluiten dat op cruciale momenten niemand meer naar WikiLeaks kan.

Kan me heel goed voorstellen dat je in het geval van WikiLeaks je de complete stack in eigen beheer wilt houden.
Dat kunnen ze niet aan, dan ligt de boel continu plat.
pi_163868574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja vrijwel alles in het Turks dus niet zo spannend :p
Opmerkelijk idd
pi_163868578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En besluiten dat op cruciale momenten niemand meer naar WikiLeaks kan.

Kan me heel goed voorstellen dat je in het geval van WikiLeaks je de complete stack in eigen beheer wilt houden.
Dan werk je met lage TTL's en ben je binnen 10 minuten weer online :)
Nja, ze zullen wel zo hun redenen hebben.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:56:06 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868582
Vraagt nu om een paswoord als ik probeer te zoeken?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:56:18 #8
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja vrijwel alles in het Turks dus niet zo spannend :p
En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:56:21 #9
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163868587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet aan, dan ligt de boel continu plat.
We discussiëren er net over waarom WikiLeaks juist geen CloudFlare heeft ;)
pi_163868593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef Kyran het volgende:
Vraagt nu om een paswoord als ik probeer te zoeken?
Ja hier ook.
pi_163868596
Google Translate werkt ook voor geen meter als het op Turks aankomt.
pi_163868603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet aan, dan ligt de boel continu plat.
CloudFlare heeft echt ontzettend grote aanvallen gehad, kunnen ze gewoon aan.
pi_163868611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
Jammer :p Zocht nog op white house :p
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:56:55 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
Je hebt bijna 300.000 mailtjes al doorgenomen zie ik?

Knap van je :)
pi_163868637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
Jij hebt ze alle 294000 al gelezen knap hoor
pi_163868642
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
stop ff met je onzin man
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:57:37 #17
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je hebt bijna 300.000 mailtjes al doorgenomen zie ik?

Knap van je :)
Ik heb al 5 pagina's met 50 emails doorlopen en het is allemaal troep. Zoveel moeite is het niet. :W
pi_163868650
Had WikiLeaks deze data al klaar liggen? Je zou bijna denken dat ze wisten dat deze 'coup' er aan kwam en hebben gewacht tot het juiste moment.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:58:26 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb al 5 pagina's met 50 emails doorlopen en het is allemaal troep. Zoveel moeite is het niet. :W
250 van de 300.000 en dan trek je je conclusie al, nogmaals ... knap :D

pi_163868708
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
Kom eens uit erdogans ass en lees de rest
pi_163868710
Amaze your girlfriend with a tank?
pi_163868722
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja vrijwel alles in het Turks dus niet zo spannend :p
link?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:59:55 #23
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868731
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom eens uit erdogans ass en lees de rest
Als jij uit de mijne komt kunnen we het één en ander regelen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:59:57 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:00:17 #25
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163868743
Ze hebben er even een wachtwoord voor gezet.

Search wordt vaak gebruikt bij een DDoS omdat het erg intensief is voor een server.
pi_163868756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het is echt allemaal troep. Geen spicy emails niks. Het meest spicy zijn de spam emails.
Link?
pi_163868760
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom eens uit erdogans ass en lees de rest
Iemand moet toch wat aan die aambeien doen
pi_163868769
Even zoeken op 'hükümet darbesi' wat volgens google translate een 'staatsgreep' betekent.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:01:35 #29
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163868770
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
Tja, de Erdogan aanhangers hebben even een kleine tijdelijke overwinning dat ze de boel nu even stilgelegd hebben. Good for you, boys! :') Here's a cookie!
Het wachten is inderdaad op welke konijnen de MI6 die o.a. de CIA en de Europese geheime diensten in zijn controle heeft nu weer uit zijn hoed tovert,
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163868790
klinkt echt als een lieverdje die gulen _O- _O- _O-

quote:
"Unutulmamalıdır ki Fethullah Gülen'in nihai hedefi ve rüyası, Türkiye liderliğinde İslam Birliği ve Allah'ın sözünü topluma egemen olmasını sağlamaktır. Şifre, kendisinin ifadesi ile üç kademelidir. İman, hayat, iktidar. Said Nursi onlara göre imani dirilmeyi sağlamıştır. İçinde bulunulan safha ise imanı hayata geçirme ve yaşama safhasıdır. 'Altın Nesil' de iktidarı sağlayacaktır. Cemaatın tüm çabası Türkiye'deki siyasal ve ekonomik güç dengesinde söz sahibi olmak ve ranta ortaklıktır. İnsanlara yaklaşırken 'Liberal İslam' anlayışı ile hareket edilmekte ve İslam'ın siyasal yüzünü göstermekten çok tüm insanları kucaklayan bir hoşgörü felsefesi olduğu lanse edilmektedir.
snelle vertaling: men moet niet vergeten dat de uiteindelijk doel van gulen is dat met turks leiderschap dat men heerst over de bevolking. gebaseerd drie stappen, geloof, het leven, en autoriteit ...de gouden generatie zal de autoriteit realiseren.... het doel van de beweging is om in turkije de de politieke en economische balans in zijn voordeel te gebruiken.....in het benaderen van de bevolking zal de liberale islam gebruikt worden...itt het laten zien van de politieke kant van de islam meer de filosofische kant van de islam.

https://wikileaks.org/akp-emails/emailid/75350
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163868793
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:01 schreef Infection het volgende:
Even zoeken op 'hükümet darbesi' wat volgens google translate een 'staatsgreep' betekent.
waarom gewoon niet op 'darbe?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:02:49 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868800
Abbas bey benim Sayýn Kýlýçdaroðlu na bir sorum var. Chp iktidar olursa Ýslamiyet yok edilecek mi ? Teþekkürler.

_O-

Kom deze tegen op een andere forum.

"Abbas, ik ben het en heb een vraag voor Dhr. Kilicdaroglu. Als CHP gaat regeren schaffen ze dan de Islam af? Bedankt.

Wat een niveau _O-
pi_163868802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze hebben er even een wachtwoord voor gezet.

Search wordt vaak gebruikt bij een DDoS omdat het erg intensief is voor een server.
Wat is het w84r?.
pi_163868814
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waarom gewoon niet op 'darbe?
Wat is darbe?
pi_163868827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

Westerse propaganda.

In werkelijkheid verslechterde de band in 2012; net op het moment dat Erdogan een medische ondergreep zou ondergaan, probeerde de Gülen-beweging het hoofd van de Turkse geheime inlichtingendienst (die loyaal is aan Erdogan) te arresteren.
Dit is precies het hele probleem met heel Turkije, iedereen op elke functie moet maar loyaal zijn in plaats van de juiste mensen op de juiste plekken te hebben.

Daar kan je aan zien dat het geen democratie is, maar gewoon een dictatuur van de meerderheid.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:04:11 #36
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163868839
Snap niet dat WikiLeaks niet even een torrent de ruimte in slingert. Je doel moet toch in eerste instantie zijn: distribueren. Daarna pas een zoekfunctie aan zetten lijkt me. Noobs.
pi_163868847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:02 schreef Kyran het volgende:
Abbas bey benim Sayýn Kýlýçdaroðlu na bir sorum var. Chp iktidar olursa Ýslamiyet yok edilecek mi ? Teþekkürler.

_O-

Kom deze tegen op een andere forum.

"Abbas, ik ben het en heb een vraag voor Dhr. Kilicdaroglu. Als CHP gaat regeren schaffen ze dan de Islam af? Bedankt.

Wat een niveau _O-
Wat spreek jij slecht Turks :D

Die 'benim' staat niet voor 'ik ben het' die benim staat voor 'ik heb'
pi_163868848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:02 schreef Kyran het volgende:
Abbas bey benim Sayýn Kýlýçdaroðlu na bir sorum var. Chp iktidar olursa Ýslamiyet yok edilecek mi ? Teþekkürler.

_O-

Kom deze tegen op een andere forum.

"Abbas, ik ben het en heb een vraag voor Dhr. Kilicdaroglu. Als CHP gaat regeren schaffen ze dan de Islam af? Bedankt.

Wat een niveau _O-
Wie vraagt dat? Erdo?
I´m back.
pi_163868859
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat is darbe?
'gewoon' staatsgreep, wortel :7
pi_163868865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:02 schreef Kyran het volgende:
Abbas bey benim Sayýn Kýlýçdaroðlu na bir sorum var. Chp iktidar olursa Ýslamiyet yok edilecek mi ? Teþekkürler.

_O-

Kom deze tegen op een andere forum.

"Abbas, ik ben het en heb een vraag voor Dhr. Kilicdaroglu. Als CHP gaat regeren schaffen ze dan de Islam af? Bedankt.

Wat een niveau _O-
Wie vraagt dat?
pi_163868868
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:55:24 Yes, we are under more cyber attacks, which we are winning, on and off. reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:05:04 #42
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163868869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat is het w84r?.
Als we dat zouden weten had het niet zoveel zin om er een wachtwoord voor te zetten ;)

Specifieke mensen zullen nu wel binnen mogen, journalisten en zo. Prima, ik snap er toch geen kluit van.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:06:23 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868920
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat spreek jij slecht Turks :D

Die 'benim' staat niet voor 'ik ben het' die benim staat voor 'ik heb'
Oops niet goed gelezen inderdaad, niks met slecht Turks te maken :P

Het is "Abbas, ik heb een vraag voor Kilicdaroglu. Gaan ze de Islam afschaffen als ze in de regering komen"

Ik vond het al raar :P

Geen idee wie dit schrijft heb een copy/paste gedaan vanuit een andere forum. WL werkt even niet meer bij mij.
pi_163868925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Als we dat zouden weten had het niet zoveel zin om er een wachtwoord voor te zetten ;)

Specifieke mensen zullen nu wel binnen mogen, journalisten en zo. Prima, ik snap er toch geen kluit van.
Idd, ik kopieer het uittreksel wel.
pi_163868945
Zou vreemd zijn als er niks sappigs tussen zou zitten toch? En Wikileaks zou het toch wel al bekeken hebben?
pi_163868958
wel opmerkend dat WikiLeaks nu met die leaks komt. Laat weer zien dat WikiLeaks een CIA-project is.
pi_163868967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou vreemd zijn als er niks sappigs tussen zou zitten toch? En Wikileaks zou het toch wel al bekeken hebben?
Hoe doe je dat zo snel?
I´m back.
pi_163868990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
wel opmerkend dat WikiLeaks nu met die leaks komt. Laat weer zien dat WikiLeaks een CIA-project is.
Wikileaks is een FSB front. Snowden is ook een FSB agent trouwens.
pi_163868991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
wel opmerkend dat WikiLeaks nu met die leaks komt. Laat weer zien dat WikiLeaks een CIA-project is.
Alleen is de CIA niet op de ondergang van Erdo uit hè.
I´m back.
pi_163868994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat zo snel?
Ik doe niks :P Maar bedoel wikileaks?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:08:23 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163868995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
wel opmerkend dat WikiLeaks nu met die leaks komt. Laat weer zien dat WikiLeaks een CIA-project is.
In hun uitleg staat dat ze het sinds vorige week in bezit hebben en dat ze het vrijgeven vervroegd hebben door de reactie van Erdogan op de coup.

Geen idee of het waar is natuurlijk.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:08:41 #52
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat zo snel?
90% kan je gemakkelijk filteren aangezien het spam of newsletter meuk is.
pi_163869017
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
wel opmerkend dat WikiLeaks nu met die leaks komt. Laat weer zien dat WikiLeaks een CIA-project is.
Die data zullen ze niet in een paar dagen verzameld hebben inderdaad. En dan nog het uitbrengen een aantal dagen na de 'coup'. Uiterst opmerkelijk.
pi_163869023
voor als je dat hele document mbt gulen wilt lezen over zijn ideologie en startegie. ik vertaal niks :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 19-07-2016 23:16:09 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:10:03 #55
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163869061
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:09 schreef Slayage het volgende:
voor als je dat hele document mbt gulen wilt lezen over zijn ideologie en startegie. ik vertaal niks :P

[..]

Wow, vanaf alinea 76 werd me alles helder.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:10:22 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163869067
Deze pagina is in het Turks. Wilt u vertalen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163869072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wow, vanaf alinea 76 werd me alles helder.
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:11:00 #58
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:11:01 #59
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Onzin. Niemand kan dat zo snel. Jij bent echt dom. Dat zeg ik van de bodem van mijn hart.
Als jij niet snapt dat je veel email adressen en patronen kan filteren ben je zelf achterlijk. Maar goed ik had ook niks anders verwacht van iemand die in 1 dag compleet de andere kant op draait omdat hij van z'n vader heeft gehoord dat X persoon slecht is.
pi_163869099
kut nu lig ik er ook uit en vraagt men een password
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

ik had ook niks anders verwacht van iemand die in 1 dag compleet de andere kant op draait omdat hij van z'n vader heeft gehoord dat X persoon slecht is.
Whut?
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2016 @ 23:12:08 #62
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163869128
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:11 schreef Slayage het volgende:
kut nu lig ik er ook uit en vraagt men een password
Ja boze AKPubers zitten te ddos'sen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_163869138
Stop zoiets dan in een spoiler :')
pi_163869146
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja boze AKPubers zitten te ddos'sen
:@
pi_163869147
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Die data zullen ze niet in een paar dagen verzameld hebben inderdaad. En dan nog het uitbrengen een aantal dagen na de 'coup'. Uiterst opmerkelijk.
Nu dat er zoveel instabiliteit is releasen ze die informatie. Er zal vast informatie in die emails staan die Erdogan voor aap zet. Zou best wel lachen zijn dat er informatie in die emails staat dat de bevolking woest maakt en de bevolking Erdogan met zijn eigen handen lyncht. _O-
pi_163869154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Onzin. Niemand kan dat zo snel. Jij bent echt dom. Dat zeg ik van de bodem van mijn hart.
Gewoon e-mails onder 10 woorden eruit gooien. :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163869156
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja boze AKPubers zitten te ddos'sen
kut pubers ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Zou best wel lachen zijn dat er informatie in die emails staat dat de bevolking woest maakt en de bevolking Erdogan met zijn eigen handen lyncht. _O-
wat denk je zelf?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:14:24 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163869202


:D

Edit: Er kan een coup plaatsvinden na de verkiezingen, als jullie het willen kunnen jullie het aan het leger vragen, ik zeg het maar alvast.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:14:42 #70
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163869214
De data in de mails is in ieder geval gevoelig genoeg om een cyber aanval in te zetten.

Ben benieuwd naar de omvang van de aanval. Zal eens kijken of ik wat kan vinden.
pi_163869217
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:09 schreef Slayage het volgende:
voor als je dat hele document mbt gulen wilt lezen over zijn ideologie en startegie. ik vertaal niks :P

[..]

Partijtje paranoïa zeker?
I´m back.
pi_163869254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Partijtje paranoïa zeker?
was best interessant lees ff dat stukje wat ik had vertaald hierboven ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869256
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:10 schreef Perrin het volgende:
Deze pagina is in het Turks. Wilt u vertalen?
Er staat gewoon beschreven hoe de Gülen beweging op middelbare scholen zwakke kinderen rekruteren door ze een tijdje te helpen, een goede band op te bouwen en dan pas de partij ideologie te leren. Vervolgens worden ze gebruikt om cruciale posities in de ambtenarij over te nemen.

Dat was in ieder geval de eerste paar alinea's :@
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:16:07 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163869259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Partijtje paranoïa zeker?
Niet bepaald. Eigenlijk willen ze precies wat AKP nu ook doet.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:16:36 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163869271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Er staat gewoon beschreven hoe de Gülen beweging op middelbare scholen zwakke kinderen rekruteren door ze een tijdje te helpen, een goede band op te bouwen en dan pas de partij ideologie te leren. Vervolgens worden ze gebruikt om cruciale posities in de ambtenarij over te nemen.
Dank u
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163869275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:14 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

:D

Edit: Er kan een coup plaatsvinden na de verkiezingen, als jullie het willen kunnen jullie het aan het leger vragen, ik zeg het maar alvast.
Wat?
pi_163869285
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
Insallah
pi_163869293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet bepaald. Eigenlijk willen ze precies wat AKP nu ook doet.
Ja, okee, dat heb ik uit diverse artikeltjes idd ook opgepikt, weinig verschil.
I´m back.
pi_163869303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:14 schreef BarryOSeven het volgende:
De data in de mails is in ieder geval gevoelig genoeg om een cyber aanval in te zetten.

Ben benieuwd naar de omvang van de aanval. Zal eens kijken of ik wat kan vinden.
Mwuah, je schat de natio-Turk te hoog in denk ik?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:17:56 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163869318
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat?
Dat is subject van dat mailtje :P
pi_163869320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet bepaald. Eigenlijk willen ze precies wat AKP nu ook doet.
en daarom ging het botsen tussen die twee
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is subject van dat mailtje :P
Heb je het mailtje zelf ook gelezen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:18:47 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163869353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je het mailtje zelf ook gelezen?
Kan niet op WL :S Heb het wel even plaatsje opgeslagen om morgen te kijken. Kwam op twitter voorbij.
pi_163869359
Gelukkig hebben we journalisten om dat zooi te filteren. :P
Ik ga maar eens wat piano spelen :+
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:18:59 #85
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je het mailtje zelf ook gelezen?
Is een hele tirade in all caps, enver pasa dit dat.
pi_163869365
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Die in het plaatje van zonet, plus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo uit mijn hoofd:
- De belangrijkste leiders van de coup zouden allemaal in 1 helikopter hebben gezeten en die is door een F16 uit de lucht geknald. Vrij slechte tactiek van hooggeplaatste legerofficieren die beter zouden moeten weten, maar wel een ideaal verhaal om te vertellen waarom er geen rechtszaak kan komen tegen de top.
- In Turkije was volgens mij een internetcensuur, toch? En Erdogan zat online een toespraak te houden? Waarom hebben ze dat niet afgesloten?
- Waarom uitzenden dat je met een coup bezig bent, terwijl je nog totaal geen doel bereikt hebt?
- Waarom tegen het parlement schieten terwijl Erdogan daar niet zit en daar ook gewoon schuilkelders o.i.d. zitten?
- Waren er echt maar 3000 man in het hele leger die dit wilden doen, en hoe dachten ze in godsnaam een kans te maken, ook al zou het een wanhoopspoging zijn?
- Waarom hebben ze geen moment gekozen dat ze kans hadden Ergodan te grijpen?
Pffff en zo zijn er nog wel een zooi meer vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tldr: ik zie geen enkele aanleiding om de gebeurtenissen als een complot te betitelen.
pi_163869369
moet er niet een andere topic gemaakt worden mbt de leaks? aangezien dit de coup topic is?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869371
Waarschijnlijk zijn er leaks van de AKP-PKK vredesonderhandelingen. Zal me niks verbazen als Erdogan over paar dagen ergens dood in een steegje ligt gelyncht door zijn eigen volk.
pi_163869413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan niet op WL :S Heb het wel even plaatsje opgeslagen om morgen te kijken. Kwam op twitter voorbij.
ja veel Turken op twitter #WikiLeaks nu
die worden ook weer opgepakt natuurlijk
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163869418
wat is deze? _O-

ocesduygu twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:16:59 "İRMİK HELVASI" is the most delicious dessert in the world. OK? @wikileaks #wikileaks https://t.co/V1BYzipyAn reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:20:52 #91
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163869419
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, je schat de natio-Turk te hoog in denk ik?
:D Tja dan is er niet zoveel aan de hand.

Kan ook de overheid zelf zijn en dan wordt het interessanter.

Dat kun je vaak aan de omvang van de aanval wel zien. Het feit dat de infrastructuur van WikiLeaks, die hiervoor is opgezet, er veel moeite mee heeft vertelt ons dat het in ieder geval geen puber met Sub7 is. :P
pi_163869427
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Is een hele tirade in all caps, enver pasa dit dat.
Kut CCYH

leg dan uit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 23:21:55 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163869443
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:20 schreef Slayage het volgende:
wat is deze? _O-

ocesduygu twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:16:59 "İRMİK HELVASI" is the most delicious dessert in the world. OK? @wikileaks #wikileaks https://t.co/V1BYzipyAn reageer retweet
Hey hier ben ik het mee eens!

Honger opeens ....
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:22:23 #94
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:')
serieus, waar heb je het over :')
pi_163869488
Wanneer gaat die w84t nou weg?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:23:15 #97
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

serieus, waar heb je het over :')
:')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:23:36 #98
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869513
Ik had net goeie ideeën voor zoekopdrachten en die search ligt nu plat :r
pi_163869521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:')
pi_163869527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey hier ben ik het mee eens!

Honger opeens ....
ik heb al zo lang geen irmik helvasi gegeten ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163869554
Ah, de FSB heeft de vuile was buiten gehangen.

Ondertussen gaat het purgen gewoon door

Conflicts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 21:03:54 BREAKING: Turkish government dismisses the Commander of Gendarmerie forces #TurkeyPurge - @DailySabah reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:25:35 #102
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163869567
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb al zo lang geen irmik helvasi gegeten ;(
Slecht voor je, te veel suiker. Beter stamppot. *)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163869570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:03 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dit is precies het hele probleem met heel Turkije, iedereen op elke functie moet maar loyaal zijn in plaats van de juiste mensen op de juiste plekken te hebben.

Daar kan je aan zien dat het geen democratie is, maar gewoon een dictatuur van de meerderheid.
Binnen een organisatie moeten alle neuzen de zelfde kant op staan, althans mbt tot de strategie. Sommige ambtenaren/ soldaten waren echter loyaler aan de imam Gülen dan aan de democratisch gekozen leider Erdogan. (Daarom noemde Erdogan hen ook 'Hasjhasi', een verwijzing naar Hassan Sabah, die je wellicht uit de Assasins Creed-serie kent.)

Nu wordt dit probleem grondig aangepakt. Gelukkig maar.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:25:42 #104
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef Nintex het volgende:
Ah, de FSB heeft de vuile was buiten gehangen.

Ondertussen gaat het purgen gewoon door

Conflicts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 21:03:54 BREAKING: Turkish government dismisses the Commander of Gendarmerie forces #TurkeyPurge - @DailySabah reageer retweet
Dismissed omdat hij ziek is. Heeft vandaag/gister hartaanval gehad. Ligt nu GATA (militairziekenhuis)
pi_163869594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dismissed omdat hij ziek is. Heeft vandaag/gister hartaanval gehad. Ligt nu GATA (militairziekenhuis)
"hartaanval"
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:26:42 #106
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869596
Er zitten mails tussen over iemand die wilt weten of het meisje waar hij op verliefd is, al getrouwd is _O-
pi_163869615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"hartaanval"
Hij was loyaal aan Erdogan en had al sinds lange tijd een vergevorderde vorm van kanker...
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:27:33 #108
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"hartaanval"
teroretavizyok twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 21:39:06 Org. Galip Mendi görevden alınmadı, geçirdiği kalp krizi nedeniyle GATA'da tedavi altına alındı ve yerine vekaleten atama yapıldı.. reageer retweet
Hartaanval.
pi_163869634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zitten mails tussen over iemand die wilt weten of het meisje waar hij op verliefd is, al getrouwd is _O-
Link?
pi_163869639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zitten mails tussen over iemand die wilt weten of het meisje waar hij op verliefd is, al getrouwd is _O-
Baas :7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163869646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hij was loyaal aan Erdogan en had al sinds lange tijd een vergevorderde vorm van kanker...
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

teroretavizyok twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 21:39:06 Org. Galip Mendi görevden alınmadı, geçirdiği kalp krizi nedeniyle GATA'da tedavi altına alındı ve yerine vekaleten atama yapıldı.. reageer retweet
Hartaanval.
Tuurlijk jongens.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:28:53 #112
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef Nintex het volgende:
Ah, de FSB heeft de vuile was buiten gehangen.

Ondertussen gaat het purgen gewoon door

Conflicts twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 21:03:54 BREAKING: Turkish government dismisses the Commander of Gendarmerie forces #TurkeyPurge - @DailySabah reageer retweet
Die vol gepoepte onderbroeken gaan buiten gehangen worden of die AK-honden dat willen of niet. Denken ze nou echt dat ze die leaks kunnen tegenhouden? :')
pi_163869679
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk jongens.
Hoorde hij niet gewoon bij de loyalisten die ontvoerd waren?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2016 @ 23:29:15 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163869681
Misschien dat een van deze werkt: http://wikileaks.terraeco.net/Mirrors.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:30:24 #116
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869703
Er zitten ook mooie gedichtjes tussen de emails. Bahar dit dat.
pi_163869801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef Bilge het volgende:

[..]

Binnen een organisatie moeten alle neuzen de zelfde kant op staan, althans mbt tot de strategie. Sommige ambtenaren/ soldaten waren echter loyaler aan de imam Gülen dan aan de democratisch gekozen leider Erdogan. (Daarom noemde Erdogan hen ook 'Hasjhasi', een verwijzing naar Hassan Sabah, die je wellicht uit de Assasins Creed-serie kent.)

Nu wordt dit probleem grondig aangepakt. Gelukkig maar.
Ok, dus bij de Nederlandse overheid en leger moet iedereen VVD'er zijn. Alle mensen die op een andere partij stemmen moeten weg. Is dat je gedachtengoed qua democratie?

In een democratie kan je namelijk loyaal zijn aal Gulen, maar wel gewoon je werk doen bij de Turkse overheid/leger, omdat je accepteert dat de huidige regering legitiem gekozen is en je dus gewoon normaal je werk doef
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:34:03 #118
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869834
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef alopio het volgende:

[..]

Ok, dus bij de Nederlandse overheid en leger moet iedereen VVD'er zijn. Alle mensen die op een andere partij stemmen moeten weg. Is dat je gedachtengoed qua democratie?

In een democratie kan je namelijk loyaal zijn aal Gulen, maar wel gewoon je werk doen bij de Turkse overheid/leger, omdat je accepteert dat de huidige regering legitiem gekozen is en je dus gewoon normaal je werk doef
>Proberen staatsgreep te plegen

>gewoon normaal je werk doen

Kies er 1.
pi_163869851
Meer dan 300k emails. Meer dan genoeg om je zoet te houden. Hoop stiekem dat er gevoelige info over de PKK-AKP onderhandelingen staat. Als er bewijs van verraad is dan kunnen we pas echt een coup verwachten en waarschijnlijk een Erdogan die voor zijn leven vlucht.
pi_163869870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

>Proberen staatsgreep te plegen

>gewoon normaal je werk doen

Kies er 1.
Ja want de staatsgreep was duidelijk een handeling van alle Gülen aanhangers. Zelfs die 15.000 leraren deden mee. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163869894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:29 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hoorde hij niet gewoon bij de loyalisten die ontvoerd waren?
Volgens mij wel.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:36:30 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163869910
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef alopio het volgende:

[..]

Ok, dus bij de Nederlandse overheid en leger moet iedereen VVD'er zijn. Alle mensen die op een andere partij stemmen moeten weg. Is dat je gedachtengoed qua democratie?
Dan zou je juist geen VVD moeten stemmen... Die hebben zo'n beetje compleet defensie weg lopen bezuinigen... :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:36:53 #123
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163869920
Fenerbahce fan eist dat o.a. spelers van Besiktas en Galatasaray levenslang opgesloten worden _O-

https://twitter.com/DJSNPER2/status/755516188852092929

Dat wikileaks is nog best vermakelijk
pi_163869922
Ok ik heb zo te lezen even onder een steen geleefd.

Emails van Erdogan openbaar?
Wie kan mij up to date brengen? Wat staat er allemaal in? :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:37:58 #125
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163869954
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan zou je juist geen VVD moeten stemmen... Die hebben zo'n beetje compleet defensie weg lopen bezuinigen... :')
SGP wel, maar tja.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163869967
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan zou je juist geen VVD moeten stemmen... Die hebben zo'n beetje compleet defensie weg lopen bezuinigen... :')
Nu alleen nog de minister van defensie wegbezuinigen :+
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163870048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef Atak het volgende:
Meer dan 300k emails. Meer dan genoeg om je zoet te houden. Hoop stiekem dat er gevoelige info over de PKK-AKP onderhandelingen staat. Als er bewijs van verraad is dan kunnen we pas echt een coup verwachten en waarschijnlijk een Erdogan die voor zijn leven vlucht.
Coup voorstander gespot. Melding maken straks. Alleen democratie wanneer het je uitkomt :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:41:49 #128
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870079
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Coup voorstander gespot. Melding maken straks. Alleen democratie wanneer het je uitkomt :')
Heb jij deze mail geschreven?
https://i.imgur.com/U9Rr8dH.jpg
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:42:14 #129
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163870095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:38 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nu alleen nog de minister van defensie wegbezuinigen :+
dat zal wel een neef van erdogan worden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:42:47 #130
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dat zal wel een neef van erdogan worden
In Nederland? Via de PvdA zeker.
pi_163870112
https://mobile.twitter.co(...)064455057408/photo/1

Weet niet hoe te linken. Trigger vertaal jij als je wil of zit jij ook mobiel
pi_163870114
dubbel
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163870125
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Coup voorstander gespot. Melding maken straks. Alleen democratie wanneer het je uitkomt :')
Ja want er is met de komst van Erdogan zoveel democratie en een gezonde rechtsstaat. :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:44:00 #134
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163870140
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Coup voorstander gespot. Melding maken straks. Alleen democratie wanneer het je uitkomt :')
Huidig Turkije een democratie noemen :') _O-
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:44:34 #135
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)064455057408/photo/1

Weet niet hoe te linken. Trigger vertaal jij als je wil of zit jij ook mobiel
Dat is dit nieuwsbericht
http://www.palo.com.tr/a/(...)lt-etmi%C5%9F-998533

Er is een reden dat diegene de volledige naam+id van email niet laat zien. Woorden zijn 1 op 1 hetzelfde.
pi_163870157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

>Proberen staatsgreep te plegen

>gewoon normaal je werk doen

Kies er 1.
Iedereen over een kam scheren, elke Gulen aanhanger was voorstander van de coup. Maar nee laten we iedereen oppakken, jij snapt niet veel van recht en democratie he.

Zal wat zijn als de Fransen elke moslim oppakken of ontslaan uit overheidsfuncties, want ja, elke moslim is terrorist toch?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:45:15 #137
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870165
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:44 schreef alopio het volgende:

[..]

Iedereen over een kam scheren, elke Gulen aanhanger was voorstander van de coup. Maar nee laten we iedereen oppakken, jij snapt niet veel van recht en democratie he.

Zal wat zijn als de Fransen elke moslim oppakken of ontslaan uit overheidsfuncties, want ja, elke moslim is terrorist toch?
Ja.
pi_163870175
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat is dit nieuwsbericht
http://www.palo.com.tr/a/(...)lt-etmi%C5%9F-998533

Er is een reden dat diegene de volledige naam+id van email niet laat zien. Woorden zijn 1 op 1 hetzelfde.
Ha aq
pi_163870177
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja want er is met de komst van Erdogan zoveel democratie en een gezonde rechtsstaat. :')
Poephoofd. Dat zeg ik niet, ik zeg dat een coup lijnrecht tegenover democratie staat, iets wat jij toejuicht.
pi_163870192
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:44 schreef alopio het volgende:

[..]

Iedereen over een kam scheren, elke Gulen aanhanger was voorstander van de coup. Maar nee laten we iedereen oppakken, jij snapt niet veel van recht en democratie he.

Zal wat zijn als de Fransen elke moslim oppakken of ontslaan uit overheidsfuncties, want ja, elke moslim is terrorist toch?
Ja ik heb ClapClap niet over gehoord. Of hij vind dat alle moslims in Frankrijk nu moeten worden ontslagen omdat een moslim het land probeerde te destabiliseren. Zou hij in principe een goed idee moeten vinden.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_163870198
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_163870228
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Poephoofd. Dat zeg ik niet, ik zeg dat een coup lijnrecht tegenover democratie staat, iets wat jij toejuicht.
Gast. Pls. Stop.
pi_163870230
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Poephoofd. Dat zeg ik niet, ik zeg dat een coup lijnrecht tegenover democratie staat, iets wat jij toejuicht.
Als die coup meer democratie brengt waarom niet? In welke moslimland heb je democratie? Islam en democratie zijn twee tegenpolen.
pi_163870235
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/turkey-second-coup-attempt-president-erdogan-military-failure-latest-news-a7145266.html
quote:
Fears of a second coup attempt stem from the realisation by the Erdogan administration that the infiltration by pro-coup forces of the senior ranks of the 600,000-strong armed forces and intelligence apparatus went far deeper than originally suspected. Some 85 generals and admirals or almost a quarter of the total of 375 were jailed on Tuesday by a court, a sign that the government privately believes that the plot involved many more senior officers than the small clique it has publicly claimed was behind the abortive putsch. Other sources suggest that the true figure for generals detained is 125.
Tja, blijft weinig over van dat leger straks. :')
pi_163870236
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gast. Pls. Stop.
Saaa noluooo
pi_163870266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Als die coup meer democratie brengt waarom niet? In welke moslimland heb je democratie? Islam en democratie zijn twee tegenpolen.
Indonesië.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:51:48 #148
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163870305
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:44 schreef alopio het volgende:

[..]

Iedereen over een kam scheren, elke Gulen aanhanger was voorstander van de coup. Maar nee laten we iedereen oppakken, jij snapt niet veel van recht en democratie he.

Zal wat zijn als de Fransen elke moslim oppakken of ontslaan uit overheidsfuncties, want ja, elke moslim is terrorist toch?
Fervent erdo fan zijn zegt al genoeg over iemands capaciteiten toch?
Laat gaan verder, 'democratie' en dwepen met de wil van het volk zijn instrumenten om macht te vergaren en de corruptie, antisemitisme en dictatoriale trekken te verbergen. Ze geven niks om de inhoudelijke concepten van scheiding van machten, rechtstaat en bescherming minderheden. Dan heeft het geen zin om met rationele argumenten te komen.
Dan is tekeer gaan als beesten tegen coupplegers en massamoord via de doodstraf ineens legitiem.

Meegaan in de gedachte van een grote groep is eng, dat bewijst turkije weer, zowel de gulen aanhangers als die van erdo.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_163870349
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Indonesië.
_O- ahahahaha
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:53:37 #150
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163870351
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Fervent erdo fan zijn zegt al genoeg over iemands capaciteiten toch?
Laat gaan verder, 'democratie' en dwepen met de wil van het volk zijn instrumenten om macht te vergaren en de corruptie, antisemitisme en dictatoriale trekken te verbergen. Ze geven niks om de inhoudelijke concepten van scheiding van machten, rechtstaat en bescherming minderheden. Dan heeft het geen zin om met rationele argumenten te komen.
Dan is tekeer gaan als beesten tegen coupplegers en massamoord via de doodstraf ineens legitiem.

Meegaan in de gedachte van een grote groep is eng, dat bewijst turkije weer, zowel de gulen aanhangers als die van erdo.
Vraag me af of het enkel enthousiasme is voor Erdogan, ook als je niet enthousiast bent juich je maar wat mee omdat je anders wordt verlinkt door de NSB'ers om je heen.

Het lijkt me kut om Turk te zijn en onder angst te moeten leven.
pi_163870355
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Indonesië.
Daar schijnt het allemaal ook steeds radicaler te worden.
pi_163870360
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Als die coup meer democratie brengt waarom niet? In welke moslimland heb je democratie? Islam en democratie zijn twee tegenpolen.
Die coup brengt een burgeroorlog mee. Ik kots op Erdogan en al zijn hoeren fans, maar een coup zou drama zijn.
pi_163870364
Gelukkig geef je toe dat Turkije geen democratie is.
pi_163870373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag me af of het enkel enthousiasme is voor Erdogan, ook als je niet enthousiast bent juich je maar wat mee omdat je anders wordt verlinkt door de NSB'ers om je heen.

Het lijkt me kut om Turk te zijn en onder angst te moeten leven.
Turken kennen geen angst :D
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:54:49 #155
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die coup brengt een burgeroorlog mee. Ik kots op Erdogan en al zijn hoeren fans, maar een coup zou drama zijn.
Een coup zou het Zuid-Oosten wel flink schoonmaken, maar dan ook echt schoon, 100% mens vrij.
pi_163870390
quote:
Deze man :') :')
pi_163870406
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die coup brengt een burgeroorlog mee. Ik kots op Erdogan en al zijn hoeren fans, maar een coup zou drama zijn.
Ik ben geen fan van die coup van Gülen maar Erdogan en Gülen zijn hetzelfde in mijn ogen. Als hij Erdogan had kunnen uitschakelen met die f-16 aanval dan was dat een groot goed geweest. Die coup had toch geen kans van slagen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:55:36 #158
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163870409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vraag me af of het enkel enthousiasme is voor Erdogan, ook als je niet enthousiast bent juich je maar wat mee omdat je anders wordt verlinkt door de NSB'ers om je heen.

Het lijkt me kut om Turk te zijn en onder angst te moeten leven.
Zeker, die zullen er vast zijn. En voor sommigen hier zal dat misschien zelfs gelden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_163870422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

mertkuyulu twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:23:24 #wikileaks tan bi ask cikmazi cikti yakin sigaralari :( https://t.co/i8IoURXgtU reageer retweet
_O-
esatreis twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:23:29 türkiye-IŞİD işbirliğinin belgesini bulmak için gecelere kadar uyumuyorsun, karşına irmik tatlısı tarifi çıkıyor.muhaliflik de zor be... reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:56:49 #160
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:56 schreef Bilge het volgende:

[..]

esatreis twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:23:29 türkiye-IŞİD işbirliğinin belgesini bulmak için gecelere kadar uyumuyorsun, karşına irmik tatlısı tarifi çıkıyor.muhaliflik de zor be... reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Ik krijg nu echt zin in Irmik tatlisi :(
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:57:03 #161
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163870449
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Turken kennen geen angst :D
Dat zul je ook wel zeggen omdat je bang bent anders opgepakt te worden wegens het ten schande maken van de Turkse nationaliteit.
pi_163870464
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb al zo lang geen irmik helvasi gegeten ;(
maak je geen zorgen. dadelijk is irmik helvasi in overvloed met dank aan jouw geliefde regering die niet vies is om groepen tegen elkaar op te zetten ...met alle DODELIJKE gevolgen van dien.
pi_163870472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Een coup zou het Zuid-Oosten wel flink schoonmaken, maar dan ook echt schoon, 100% mens vrij.
Er zou geen Koerd meer over blijven.
pi_163870496
bdrhmnhrk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 20:46:37 Erdogan should learn from American democracy to rent an island from Greece to jail his opponents &torture them.Turkish law won't apply there reageer retweet
SIMON
pi_163870498
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:57 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

maak je geen zorgen. dadelijk is irmik helvasi in overvloed met dank aan jouw geliefde regering die niet vies is om groepen tegen elkaar op te zetten ...met alle DODELIJKE gevolgen van dien.
Kut Turken hebben een stok om mee te slaan zo. Kunnen ze de rest negeren. Zie tot nu toe ook niets op Turkse media
pi_163870501
In Nederland kan dat tenminste. In Turkije wordt je al gearresteerd als je zegt dat Erdogan bruin poept.

[ Bericht 74% gewijzigd door damian5700 op 20-07-2016 00:10:47 ]
pi_163870508
Hier in Rotterdam hebben bijna alle turken de turkse vlag uit het raam hangen
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:59:08 #168
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870509
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er zou geen Koerd meer over blijven.
Daarom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163870513
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er zou geen Koerd meer over blijven.
Den Haag zit er vol mee :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:59:46 #170
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:58 schreef PXY225 het volgende:
bdrhmnhrk twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 20:46:37 Erdogan should learn from American democracy to rent an island from Greece to jail his opponents &torture them.Turkish law won't apply there reageer retweet
Turkije heeft toch al een deel van Cyprus gehuurd? :7
pi_163870533
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Den Haag zit er vol mee :')
Ook met IS strijders
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:00:38 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163870543
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Turkije heeft toch al een deel van Cyprus gehuurd? :7
Zo laag gaan ze toch niet zinken? :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163870587
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Daarom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siktir hoor.
pi_163870599
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Den Haag zit er vol mee :')
We hebben t over TR salak
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:04:59 #175
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870634
ANS management apologizes to peoples of Azerbaijan, Turkey

Azerbaijan’s National Council for Television and Radio passed a decision July 19 to suspend the broadcasting of ANS TV channel for one month.

http://news.az/articles/politics/110479

Er waren geruchten dat ANS TV een interview met Gulen wilden uitzenden.
pi_163870663
baharvemercan twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:39:40 Daha fazlası olamaz dedikçe yağıyor Allahım biz nasıl bir ülkeyiz 😂https://t.co/fW0VHG60Gz reageer retweet
Het valt mij op dat Erdogan bijzonder populair is onder transseksuelen. Bulent Ersoy is ook een grote bewonderaar van hem.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:08:15 #177
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:06 schreef Bilge het volgende:
baharvemercan twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:39:40 Daha fazlası olamaz dedikçe yağıyor Allahım biz nasıl bir ülkeyiz 😂https://t.co/fW0VHG60Gz reageer retweet
Het valt mij op dat Erdogan bijzonder populair is onder transseksuelen. Bulent Ersoy is ook een grote bewonderaar van hem.
Ahsen TV _O_

Pro AKP propaganda kanaal maar zeer vermakelijk _O-
pi_163870721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:06 schreef Bilge het volgende:
baharvemercan twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:39:40 Daha fazlası olamaz dedikçe yağıyor Allahım biz nasıl bir ülkeyiz 😂https://t.co/fW0VHG60Gz reageer retweet
Het valt mij op dat Erdogan bijzonder populair is onder transseksuelen. Bulent Ersoy is ook een grote bewonderaar van hem.
Omdat die transseksuele hoerententen heel erg populair zijn geworden onder het bewind van Erdogan. Er zijn heel veel Erdogan aanhangers die transen lekker vinden omdat het in hun ogen niet haram is.
pi_163870788
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat die transseksuele hoerententen heel erg populair zijn geworden onder het bewind van Erdogan. Er zijn heel veel Erdogan aanhangers die transen lekker vinden omdat het in hun ogen niet haram is.
Hmmmmm lekkker :9~
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:14:11 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163870806
Rare lui :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:14:26 #181
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870809
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat die transseksuele hoerententen heel erg populair zijn geworden onder het bewind van Erdogan. Er zijn heel veel Erdogan aanhangers die transen lekker vinden omdat het in hun ogen niet haram is.
Klinkt wel alsof Erdogan bijna populair is onder alle Turken.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:14:26 #182
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163870810
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmmm lekkker :9~
Trans having sex with woman? Ben je er zo 1? :o
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163870813
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmmm lekkker :9~
Hoezo? Ben jij trans?
pi_163870824
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoezo? Ben jij trans?
Man en vrouw ineen. Klinkt goed
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:15:34 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163870827
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoezo? Ben jij trans?
Vrouw en vindt transen lekker. :{
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163870842
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Klinkt wel alsof Erdogan bijna populair is onder alle Turken.
De andere helft haat hem met passie though.
pi_163870864
Wikileaks publiceert duizenden mails van Erdogans AK-Partij

De klokkenluiderswebsite Wikileaks heeft vanavond laat honderdduizenden e-mails openbaar gemaakt van de Turkse AKP, de regeringspartij van president Recep Tayyip Erdogan.

En het gaat pas om het eerste deel, schrijft de website, die eerder zei na de publicatie klaar te zijn voor 'een gevecht'.

http://www.ad.nl/digitaal(...)-ak-partij~ac3c7f69/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:19:12 #188
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163870901
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:20:20 #189
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870926
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ersoy ziet eruit als een geisha. _O-
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:20:36 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163870932
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Erdogan in het spookhuis ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:20:44 #192
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163870937
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En dit was hij/zij vroeger

[ afbeelding ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:21:28 #193
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163870950
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Erdogan in het spookhuis ;(
Ze heeft er vroeger wel als een beetje normaal mens uitgezien maar hoe ouder ze aan het worden is hoe meer chirurgie nodig is om alles aan te rekken etc. :')
pi_163871004
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Den Haag zit er vol mee :')
Overal wel en weinig problemen ermee, ook met Turken niet overigens.
Volgens mij moeten ze maar eens goed bij zichzelf te rade gaan of de plaatselijke politiek hier brengen hun verder gaat helpen.
pi_163871103
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Overal wel en weinig problemen ermee, ook met Turken niet overigens.
Volgens mij moeten ze maar eens goed bij zichzelf te rade gaan of de plaatselijke politiek hier brengen hun verder gaat helpen.
Goed punt.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:30:04 #196
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163871133
Kijk 'het' dan helemaal links op de foto :X en dan die bimbo die een selfie van zichzelf maakt terwijl er een groepsfoto wordt gemaakt. 8)7



Ik hoop niet dat het de hand is van travo Bulent aan Erdogan's arm.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163871148
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Overal wel en weinig problemen ermee, ook met Turken niet overigens.
Volgens mij moeten ze maar eens goed bij zichzelf te rade gaan of de plaatselijke politiek hier brengen hun verder gaat helpen.
Ik bedoelde er ook verder niks mee. Koerdische AKP aanhangers zijn best oké.
pi_163871172
Damn

https://www.facebook.com/(...)os/1165444726811811/ :D _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 00:33:29 ]
pi_163871209
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik bedoelde er ook verder niks mee. Koerdische AKP aanhangers zijn best oké.
De gemiddelde Nederlander gaat vanaf nu met meer wantrouwen kijken naar Turkse gemeenschap.
pi_163871214
quote:
Eerste tank stopt alleen wel te laat :D
pi_163871215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:17 schreef StaceySinger het volgende:
Wikileaks publiceert duizenden mails van Erdogans AK-Partij

De klokkenluiderswebsite Wikileaks heeft vanavond laat honderdduizenden e-mails openbaar gemaakt van de Turkse AKP, de regeringspartij van president Recep Tayyip Erdogan.

En het gaat pas om het eerste deel, schrijft de website, die eerder zei na de publicatie klaar te zijn voor 'een gevecht'.

http://www.ad.nl/digitaal(...)-ak-partij~ac3c7f69/
De uitgelekte mails omvatten liefdesbrieven, recepten voor toetjes en overleveringen van de profeet. Het kan nog veranderen, maar momenteel worden er alleen maar grappen over gemaakt.
Tegelijkertijd claimt Wikileaks het slachtoffer te zijn van een cyberaanval, en roept het mensen op om geld te doneren, wat sommigen een tikkie verdacht vinden:
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:59:13 "Censorship is always a sign of fear" - somebody is very scared of WikiLeaks #Turkey #AKPemails -- fight back https://t.co/MsNZhrTzTL reageer retweet
De reacties onder de tweet zijn hilarisch.
pi_163871256
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander gaat vanaf nu met meer wantrouwen kijken naar Turkse gemeenschap.
Minder goed punt. Het vertrouwen/ wantrouwen van de gemiddelde Nederlander is geen graadmeter voor goed gedrag. Minderheden zijn geen knechten van de gemiddelde Nederlander.
pi_163871260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef Bilge het volgende:

[..]

De uitgelekte mails omvatten liefdesbrieven, recepten voor toetjes en overleveringen van de profeet. Het kan nog veranderen, maar momenteel worden er alleen maar grappen over gemaakt.
Tegelijkertijd claimt Wikileaks het slachtoffer te zijn van een cyberaanval, en roept het mensen op om geld te doneren, wat sommigen een tikkie verdacht vinden:
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 23:59:13 "Censorship is always a sign of fear" - somebody is very scared of WikiLeaks #Turkey #AKPemails -- fight back https://t.co/MsNZhrTzTL reageer retweet
De reacties onder de tweet zijn hilarisch.
@AhmetDal06: @wikileaks Olm coco cola tarifini sat zengin ol aq niye böyle sürünüyonki

:D
pi_163871289
Mar_Amsterdam twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:40:24 Zoekopdracht met term "ölüm cezası" #doodstraf levert al zo'n 4000 berichten op, Vanaf 9 mrt 2016 #AKparty #Erdogan https://t.co/egmZc55sjg reageer retweet
?
I´m back.
pi_163871305
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Mar_Amsterdam twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:40:24 Zoekopdracht met term "ölüm cezası" #doodstraf levert al zo'n 4000 berichten op, Vanaf 9 mrt 2016 #AKparty #Erdogan https://t.co/egmZc55sjg reageer retweet
?
!
pi_163871306
Wat nou als de staatsgreep was gelukt?

http://www.nytimes.com/20(...)coup-that-wasnt.html

We zijn echt ontsnapt aan een grote ramp.
pi_163871327
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Mar_Amsterdam twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:40:24 Zoekopdracht met term "ölüm cezası" #doodstraf levert al zo'n 4000 berichten op, Vanaf 9 mrt 2016 #AKparty #Erdogan https://t.co/egmZc55sjg reageer retweet
?
Trouwens olum cezasi :')
Doodstraf = idam.
pi_163871329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Bilge het volgende:

[..]

Minder goed punt. Het vertrouwen/ wantrouwen van de gemiddelde Nederlander is geen graadmeter voor goed gedrag. Minderheden zijn geen knechten van de gemiddelde Nederlander.
Het maakt wel wat verschil bij stemgedrag..
pi_163871349
Is wel een Turks onderonsje geworden dit topic. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:45:34 #210
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163871355
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Trouwens olum cezasi :')
Doodstraf = idam.
Maar is wel letterlijk vertaald 'doodstraf'.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163871368
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef xaban06 het volgende:
ölüm cezası
Idam cezasi kan ook kennelijk.
I´m back.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:46:20 #212
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163871374
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Mar_Amsterdam twitterde op woensdag 20-07-2016 om 00:40:24 Zoekopdracht met term "ölüm cezası" #doodstraf levert al zo'n 4000 berichten op, Vanaf 9 mrt 2016 #AKparty #Erdogan https://t.co/egmZc55sjg reageer retweet
?
In Turks zeg je niet ölum cezasi, je zegt idam.
pi_163871380
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het maakt wel wat verschil bij stemgedrag..
Klopt, maar toch laat ik mij niet knechten. Principes enzo.

Verplaats je in de schoenen van een minderheid; zou jij je gedrag modelleren naar de wensen van de dominante cultuur, of doen wat je zelf geraden acht?
pi_163871395
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:45 schreef Trommeldaris het volgende:
Is wel een Turks onderonsje geworden dit topic. :')
Inmiddels ook meer POL onderwerp geworden.
pi_163871415
iyi geceler bütün :W
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:49:02 #216
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163871423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef Toefjes het volgende:
iyi geceler bütün herkes :W
Sana da iyi geceler
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:49:59 #217
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163871439
Wel grappig dat sommige mensen die spam mailtjes serieus nemen. Vooral die seks mailtjes.
pi_163871445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:46 schreef Bilge het volgende:

[..]

Klopt, maar toch laat ik mij niet knechten. Principes enzo.

Verplaats je in de schoenen van een minderheid; zou jij je gedrag modelleren naar de wensen van de dominante cultuur, of doen wat je zelf geraden acht?
Ik kom uit achterbuurt en ben op straat opgegroeid.
Regel mijn eigen dingen wel en houd politiek liefst zo ver mogelijk van mijn bed.
pi_163871450
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:49 schreef TeenWolf het volgende:
Sana da iyi geceler
^O^
pi_163871536
‘De opruiming in Turkije is nodig’

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geïnterviewde is een Kemalistische, seculiere generaal. Hij mag Erdogan niet, maar zijn weerzin jegens Gülen is groter. Gülen heeft de Kemalisten in de afgelopen jaren kei- en keihard genaaid. Daarnaast is Gülen inschikkelijker jegens het Westen, terwijl Erdogan wat onafhankelijker is en zijn huid duur verkoopt tijdens onderhandelingen. Daarom verkiest iedere Kemalist Erdogan boven Gülen. In het Westen denkt men dat de couppoging door seculiere Kemalistische generaals werd uitgevoerd, maar die stonden juist aan de zijde van Erdogan. Zonder de Kemalistische steun voor Erdogan tegen Gülen zou de uitkomst van de staatsgreep-poging vermoedelijk anders zijn geweest.
pi_163871863
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:57 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

maak je geen zorgen. dadelijk is irmik helvasi in overvloed met dank aan jouw geliefde regering die niet vies is om groepen tegen elkaar op te zetten ...met alle DODELIJKE gevolgen van dien.
dat roepen anti erdoganisten al jaren, heb er niks van gemerkt ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163871865
Zegt wel veel dat de Kemalisten trouw blijven ondanks ze jarenlang als stront zijn behandeld door Islam gekkie Erdo & co.
pi_163871892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:58 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Hier in Rotterdam hebben bijna alle turken de turkse vlag uit het raam hangen
ALLAHU AKBAR
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163871991
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872055
Je moet zoeken op de term "Kemalist". :')
pi_163872069
nice!

quote:
Licenties aan Gülen verbonden Turkse radio- en televisiestations ingetrokken
Foto: AFP
Gepubliceerd: 19 juli 2016 15:05 Laatste update: 19 juli 2016 15:26

De Turkse mediawaakhond RTUK heeft de licenties van meerdere Turkse radio- en televisiestations die gelieerd zouden zijn aan de Gülen-beweging ingetrokken.

Dat meldt persbureau Reuters dinsdag.

De Turkse overheid houdt Fethulla Gülen verantwoordelijk voor de mislukte coup van afgelopen vrijdag. De RTUK meldt dat het besluit na een uitzonderlijke vergadering is genomen.

Sinds afgelopen vrijdag zijn er in Turkije bijna negenduizend arrestaties geweest. Ook werden 2.745 rechters uit hun ambt gezet en zijn vijf leden van de Turkse Hoge Raad op non-actief gesteld.

Bij de mislukte staatsgreep zijn volgens president Reçep Tayyip Erdogan zeker honderd coupplegers en honderdnegentig burgers om het leven gekomen. Er zouden zeker 1.440 mensen gewond zijn geraakt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872088
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:37 schreef Slayage het volgende:
nice!

[..]

Hoezo nice? Zo krijg je geen pluriformiteit in media meer.
pi_163872093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:39 schreef Rene_Froger het volgende:

[..]

Hoezo nice? Zo krijg je geen pluriformiteit in media meer.
geen ruimte voor landverraders in TR
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872147
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen ruimte voor landverraders in TR
Aldus iemand die niet in Turkije woont.
Wie geen landverrader wil zijn moet wonen in het land die degene steunt.

Hoe jij spreekt ben jij de grootste landverrader die er rondloopt eigenlijk.
pi_163872155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:45 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Aldus iemand die niet in Turkije woont.
is niet relevant waar ik woon. ook al woon ik op de maan...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 20 juli 2016 @ 01:50:38 #231
452665 proxyservies
viva argentina
pi_163872192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:45 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Aldus iemand die niet in Turkije woont.
Wie geen landverrader wil zijn moet wonen in het land die degene steunt.


De lagere school belde, ze willen hun opmerking terug..
pi_163872214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:45 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Hoe jij spreekt ben jij de grootste landverrader die er rondloopt eigenlijk.
echt heh !
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872286
Ik zat even te trollen op Twitter over Wikileaks. Nu zijn er meer dan 10 NSB-Turken die mij aangeven voor anti-Erdogan tweets. Ze weten nog geen eens dat ik niet in Turkije woon. _O-

Eigenlijk best eng als je wel in Turkije zou wonen. -O-
pi_163872316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:01 schreef Atak het volgende:
Ik zat even te trollen op Twitter over Wikileaks. Nu zijn er meer dan 10 NSB-Turken die mij aangeven voor anti-Erdogan tweets. Ze weten nog geen eens dat ik niet in Turkije woon. _O-

Eigenlijk best eng als je wel in Turkije zou wonen. -O-
Dat is ook echt niet normaal zeg.
pi_163872326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:01 schreef Atak het volgende:
Ik zat even te trollen op Twitter over Wikileaks. Nu zijn er meer dan 10 NSB-Turken die mij aangeven voor anti-Erdogan tweets. Ze weten nog geen eens dat ik niet in Turkije woon. _O-

Eigenlijk best eng als je wel in Turkije zou wonen. -O-
jij bent echt een held lan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872329
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is ook echt niet normaal zeg.
echt heh -O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163872387
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is ook echt niet normaal zeg.
Ik weet niet of ze lopen te bluffen of dat het echt is maar volgens mij als je anti-Erdogan tweets plaats dan kan je in de problemen komen. Nog niet zolang geleden was er een oproep om mensen aan te geven. Ik had nog geen eens pro-coup tweets geplaatst. Alleen anti-Erdogan en nu zijn er meer dan 10 mensen die mij lopen te bedreigen/uitschelden. Gelukkig woon ik niet in Turkije. _O-
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 02:18:25 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163872412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze lopen te bluffen of dat het echt is maar volgens mij als je anti-Erdogan tweets plaats dan kan je in de problemen komen. Nog niet zolang geleden was er een oproep om mensen aan te geven. Ik had nog geen eens pro-coup tweets geplaatst. Alleen anti-Erdogan en nu zijn er meer dan 10 mensen die mij lopen te bedreigen/uitschelden. Gelukkig woon ik niet in Turkije. _O-
Link?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163872417
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Link?
Van? Ik ga mijn tweets niet hier plaatsen. Versta je toch niks van.
pi_163872567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:18 schreef Atak het volgende:

[..]

Van? Ik ga mijn tweets niet hier plaatsen. Versta je toch niks van.
https://translate.google.com/ :D
pi_163872919
14 schepen en 2 helicopters zijn nog zoek.
pi_163872923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:32 schreef Peunage het volgende:
14 schepen en 2 helicopters zijn nog zoek.
Da's normaal daar.
  woensdag 20 juli 2016 @ 04:39:19 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163872925
Ik vind het vooral vervelend dat een conflict uit het buitenland hier wordt uitgevochten. Gülen vs Erdogan vs PKK vs Grijze Wolven vs Antraciete Hyena's.... :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163872926
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Da's normaal daar.
In Turkije niet lijkt mij.
pi_163872927
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

In Turkije niet lijkt mij.
Turkije is nu ingetreden in de orde van bananenrepublieken.
  woensdag 20 juli 2016 @ 05:56:54 #246
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_163872964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze lopen te bluffen of dat het echt is maar volgens mij als je anti-Erdogan tweets plaats dan kan je in de problemen komen. Nog niet zolang geleden was er een oproep om mensen aan te geven. Ik had nog geen eens pro-coup tweets geplaatst. Alleen anti-Erdogan en nu zijn er meer dan 10 mensen die mij lopen te bedreigen/uitschelden. Gelukkig woon ik niet in Turkije. _O-
Ik zou maar uitkijken want er zijn genoeg erdogan aanhagers in Nederland die jou graag even de les wensen te lezen...
  woensdag 20 juli 2016 @ 06:08:10 #247
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163872968
quote:
Goede analyse. Ligt het meest bij de werkelijkheid imo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163873008
Raar dat mensen vol lof spreken over stukjes als het in hun straatje past.
pi_163873066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 05:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik zou maar uitkijken want er zijn genoeg erdogan aanhagers in Nederland die jou graag even de les wensen te lezen...
Zou het re-tweeten van andermans kritische meningen ook meetellen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 07:34:15 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163873143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:12 schreef female81 het volgende:

[..]

Zou het re-tweeten van andermans kritische meningen ook meetellen?
Zeker wel, zijn al eerder mensen door opgepakt.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:07:43 #251
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163873291
Als ik Nieuwsuur van gisteren moet geloven is een militaire coup absoluut niet des Gülen's.

Dus die uitlevering zal er ook wel niet komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DustPuppy op 20-07-2016 08:15:15 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_163873340
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zeker wel, zijn al eerder mensen door opgepakt.
Ik val tot nu toe nog mee, maar toch maar uitkijken dan.
pi_163873362
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zeker wel, zijn al eerder mensen door opgepakt.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:15 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik val tot nu toe nog mee, maar toch maar uitkijken dan.
In Nederland word je niet opgepakt om het retweeten van Erdogankritiek. Maar je zou zomaar in het vizier kunnen komen van verbolgen Turken die hun eigen vorm van censuur op social media in Nederland loslaten.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:19:34 #254
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163873367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:07 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik Nieuwsuur van gisteren moet geloven is een militaire coup absoluut niet des Gülen's.

Dus die uitlevering zal er ook wel niet komen.
Die woont al bijna 20 jaar in de States toch, heeft dus een green card en kan zo burgerschap aanvragen, die wordt niet uitgeleverd.
pi_163873388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]


[..]

In Nederland word je niet opgepakt om het retweeten van Erdogankritiek. Maar je zou zomaar in het vizier kunnen komen van verbolgen Turken die hun eigen vorm van censuur op social media in Nederland loslaten.
Tot je op een vakantie naar Turkijw gaat.
pi_163873495
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tot je op een vakantie naar Turkijw gaat.
Het is heel zuur voor Turken die kritisch zijn op een regime (wat hier gelukkig gewoon kan) dat ze straks helemaal niet meer op bezoek kunnen bij familie omdat ze een mening hebben die de regering niet aan staat. Effectief leef je dan in een soort van ballingschap.

Lijkt me verschrikkelijk.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:50:22 #257
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 02:15 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze lopen te bluffen of dat het echt is maar volgens mij als je anti-Erdogan tweets plaats dan kan je in de problemen komen. Nog niet zolang geleden was er een oproep om mensen aan te geven. Ik had nog geen eens pro-coup tweets geplaatst. Alleen anti-Erdogan en nu zijn er meer dan 10 mensen die mij lopen te bedreigen/uitschelden. Gelukkig woon ik niet in Turkije. _O-
Die van xaban?
Vuile NSB praktijken zijn dat. Heb daar een TR van gemaakt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 08:51:08 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163873610
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tot je op een vakantie naar Turkijw gaat.
Ik ga dan ook gewoon niet meer. Jammer, maar het is nou eenmaal zo. Ik ga niet mijn mening gof gedrag aanpassen omdat er een klapjosti cultuur is in Turkije. Volk krijgt de regering die het verdient.

Had het graag anders gezien.
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:53:30 #259
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873634
Hey Xaban, ben ook een Turk.
Erdogan is een vuile flikker die leugens verspreid en het volk manipuleert voor eigen gewin.

Geef mij maar aan vuile verklikker.

:+
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163873647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Xaban, ben ook een Turk.
Erdogan is een vuile flikker die leugens verspreid en het volk manipuleert voor eigen gewin.

Geef mij maar aan vuile verklikker.

:+
Je bent gewoon Nederlands toch.

En Xaban is een retard. Altijd zo geweest :)
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:56:31 #261
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873662
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bent gewoon Nederlands toch.

En Xaban is een retard. Altijd zo geweest :)
Tuurlijk ben ik nederlander.
Maar ben wel solidair met de Turken die onderdrukt worden en gebukt gaan onder deze NSB praktijken. Mogen ze mij ook op een lijst zetten. :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163873671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik nederlander.
Maar ben wel solidair met de Turken die onderdrukt worden en gebukt gaan onder deze NSB praktijken. Mogen ze mij ook op een lijst zetten. :D
Jij boeit niet
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:58:58 #263
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij boeit niet
Maar het boeit mij wel als het gaat mbt verlinkers. Daar hou ik niet zo van. Dat is laf gedrag.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163873711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Maar het boeit mij wel als het gaat mbt verlinkers. Daar hou ik niet zo van. Dat is laf gedrag.
Tja.... Turken.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:10:13 #265
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163873795
Ach, wij konden er ook wat van vroeger.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:14:21 #266
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ach, wij konden er ook wat van vroeger.
Wij?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:16:50 #267
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163873850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wij?
Hoeveel joden zijn er wel niet verraden in de jaren 40?
Aan de andere kant had je natuurlijk ook een boel mensen die joden hielpen onderduiken.

Dat zal nu niet anders zijn. De meeste Turken die ik spreek zijn juist fel anti-Erdogan. Toegegeven, het zijn wel vaak de hoogopgeleiden (en vaak ook vrouwen) die dit hardop durven te zeggen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:19:04 #268
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoeveel joden zijn er wel niet verraden in de jaren 40?
Aan de andere kant had je natuurlijk ook een boel mensen die joden hielpen onderduiken.

Dat zal nu niet anders zijn. De meeste Turken die ik spreek zijn juist fel anti-Erdogan. Toegegeven, het zijn wel vaak de hoogopgeleiden (en vaak ook vrouwen) die dit hardop durven te zeggen.
Nu ja, mijn familie zat opgesloten in een Jappenkamp, en de mannen werkten aan de Birma-Siam spoorweg of de mijnen in Japan als krijgsgevangene.
Al was het een laaggeletterde Turk. Mocht hij in Nederland geïntimideerd worden omdat zijn mening niet de mening van het Erdo-volk is dan help ik hem waar ik kan.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163873919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu ja, mijn familie zat opgesloten in een Jappenkamp, en de mannen werkten aan de Birma-Siam spoorweg of de mijnen in Japan als krijgsgevangene.
Al was het een laaggeletterde Turk. Mocht hij in Nederland geïntimideerd worden omdat zijn mening niet de mening van het Erdo-volk is dan help ik hem waar ik kan.
En je gebruikersnaam is Erwin Rommel, met als subtitel 'een legende'?
Opmerkelijk.

Het was dan absoluut geen voorbeeld Nazi maar toch...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:26:23 #270
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163873939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En je gebruikersnaam is Erwin Rommel, met als subtitel 'een legende'?
Opmerkelijk.

Het was dan absoluut geen voorbeeld Nazi maar toch...
Ahh, die discussie is meer dan 10 jaar geleden al eens gevoerd.
Kun je teruglezen en je zult zien dat het allemaal wel meevalt :+
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163873959
Staat er iets interessants in de Wikileaks?
pi_163873992
Wel een prettig idee dat een Amerikaanse rechter bepaald of de bewijslast jegens Gülen overtuigend is. Pakken we popcorn erbij om de verliezende partij zich in complotbochten te zien wringen :)
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:31:12 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874005
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Coup voorstander gespot. Melding maken straks. Alleen democratie wanneer het je uitkomt :')
Bij wie, waarom?

Volgens mij is er niet echt een wet tegen het voorspellen van een volgende coup en zelfs al zou hij zeggen dat hij een coup wel leuk zou vinden is dat ook gewoon iets wat hij volgens de wet mag vinden
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 09:32:39 #274
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_163874015
Ik weet niet hoe veel ik de NOS moet geloven maar ik vond het wel opvallend dat helemaal niemand (op een paar vissers na) een reactie wilde geven over de "schoonmaak" van erdogan. Zou men bang zijn?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:33:14 #275
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bij wie, waarom?

Volgens mij is er niet echt een wet tegen het voorspellen van een volgende coup en zelfs al zou hij zeggen dat hij een coup wel leuk zou vinden is dat ook gewoon iets wat hij volgens de wet mag vinden
Van deze post heb ik idd een TR gemaakt. Aan jullie te beslissen wat er mee te doen.
Komt op mij over als "NSB praktijken".
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 09:33:30 #276
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_163874022
https://wikileaks.org/akp-emails/

En zijn er al mensen aan het graven?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:34:26 #277
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874037
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
https://wikileaks.org/akp-emails/

En zijn er al mensen aan het graven?
Hoop .exe files. Ik kijk wel uit met openen _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:35:08 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_163874045
Ennn Wikileaks is geband in Turkije. Turken mogen natuurlijk niet lezen wat iedereen al lang wist, dat getrouwen van Erdogan hun Soenni bondgenoten ISIS steunen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163874047
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Van deze post heb ik idd een TR gemaakt. Aan jullie te beslissen wat er mee te doen.
Komt op mij over als "NSB praktijken".
Ik vind het onterecht timmmm daarvan te beschuldigen
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:35:54 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874057
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind het onterecht timmmm daarvan te beschuldigen
Hij had het ook over de gequote posr, niet over mij

Mag ik hopen :')
Laffe huichelaar
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:36:02 #281
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874061
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind het onterecht timmmm daarvan te beschuldigen
:')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:36:13 #282
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874065
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij had het ook over de gequote posr, niet over mij

Mag ik hopen :')
Correct ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163874072
Het lijkt me dat het bij die emails alleen om niet classified emails gaat? Ik verwacht er vrij weinig van.
pi_163874095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

:')
;)
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:39:31 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874108
Maar ik vind het wel een interessante discussie of een coup per definitie tegen de democratie is.

Als een democratisch gekozen leider alle macht naar zich toetrekt en op die manier bezig is de democratie teniet te doen, is het dan ondemocratisch om die persoon ee halt toe te roepen?
Laffe huichelaar
pi_163874134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef speknek het volgende:
Ennn Wikileaks is geband in Turkije. Turken mogen natuurlijk niet lezen wat iedereen al lang wist, dat getrouwen van Erdogan hun Soenni bondgenoten ISIS steunen.
Oeh, jij hebt iets interessants gevonden in de Wikileaks-mailtjes.

Stuur eens een linkje.
pi_163874178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik vind het wel een interessante discussie of een coup per definitie tegen de democratie is.

Als een democratisch gekozen leider alle macht naar zich toetrekt en op die manier bezig is de democratie teniet te doen, is het dan ondemocratisch om die persoon ee halt toe te roepen?
Er is in een dictatuur geen sprake meer van democratie. Een staatsgreep is daarom nooit een democratisch besluit. Het is een inschatting van de partij met het geweldsmonopolie.

In dit geval was het veel te voorbarig, want er is nog veel steun voor Erdogan. Ik zou graag zien dat hij van het wereldtoneel verdwijnt, maar een coup is vooralsnog niet de manier om dat te bereiken.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:45:55 #288
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er is in een dictatuur geen sprake meer van democratie. Een staatsgreep is daarom nooit een democratisch besluit. Het is een inschatting van de partij met het geweldsmonopolie.

In dit geval was het veel te voorbarig, want er is nog veel steun voor Erdogan. Ik zou graag zien dat hij van het wereldtoneel verdwijnt, maar een coup is vooralsnog niet de manier om dat te bereiken.
Hij misbruikt de regels van de democratie. Wie dat niet wilt zien is ziende blind :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:46:35 #289
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163874211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef speknek het volgende:
Ennn Wikileaks is geband in Turkije. Turken mogen natuurlijk niet lezen wat iedereen al lang wist, dat getrouwen van Erdogan hun Soenni bondgenoten ISIS steunen.
Serieus? Jeetje, beken dan gewoon meteen.
pi_163874216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hij misbruikt de regels van de democratie. Wie dat niet wilt zien is ziende blind :)
Dat zie ik heus wel. Maar ja, als mensen kiezen voor een dictatoriaal stuk vreten als leider, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:47:58 #291
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163874243
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zie ik heus wel. Maar ja, als mensen kiezen voor een dictatoriaal stuk vreten als leider, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten.
Ja, net als in de jaren 30 vorige eeuw. We kijken ernaar en zagen het gebeuren :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 09:48:48 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_163874255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zie ik heus wel. Maar ja, als mensen kiezen voor een dictatoriaal stuk vreten als leider, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten.
Tja het is mogelijk om volledig democratisch een dictatuur in stellen, alleen is de dan ontstane dictatuur geen democratie meer. Dat is wel een grappig zij effect van de democratie het is in staat zichzelf op te heffen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:50:15 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er is in een dictatuur geen sprake meer van democratie. Een staatsgreep is daarom nooit een democratisch besluit. Het is een inschatting van de partij met het geweldsmonopolie.

In dit geval was het veel te voorbarig, want er is nog veel steun voor Erdogan. Ik zou graag zien dat hij van het wereldtoneel verdwijnt, maar een coup is vooralsnog niet de manier om dat te bereiken.
Het is geen democratisch besluit, dat staat vast. Betekent dat automatisch dat het een besluit tegen de democratie is?
Laffe huichelaar
pi_163874305
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef timmmmm het volgende:

Er is in een dictatuur geen sprake meer van democratie. Een staatsgreep is daarom nooit een democratisch
Je mag ondemocratisch zijn om democratie te beschermen.

Dat is ongeveer wat je nu probeert te poneren?

Dan zijn Erdoğan en jij het eens met elkaar. :).
pi_163874349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, net als in de jaren 30 vorige eeuw. We kijken ernaar en zagen het gebeuren :)
Op deze manier zijn er sinds die tijd wel meer democratieën verdwenen. Ik maak me niet zo druk over bananenrepublieken als Turkije. Wat ik zorgwekkender vind is dat die mentaliteit van daar ook bij de Turken hier leeft.
pi_163874351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, net als in de jaren 30 vorige eeuw. We kijken ernaar en zagen het gebeuren :)
Ja, en dat zou helemaal prima geweest zijn als Hitler zich binnen zijn eigen grenzen had gehouden (en niet zo aan het moorden was geslagen).

Maar goed, we snappen het wel. Zolang de despoot niet door het westen zelf is geïnstalleerd is het jakkiebah en moet hij weg. Is hij dat wel, knijpen we een oogje dicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 09:56:10 ]
pi_163874368
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is geen democratisch besluit, dat staat vast. Betekent dat automatisch dat het een besluit tegen de democratie is?
Op dit moment nog wel, aangezien Erdogan gewoon gekozen is en het er op lijkt dat de meerderheid hem nog op handen draagt, onbegrijpelijk genoeg.

Als het parlement wordt weggestuurd en de AKP de enige is die nog iets te zeggen krijgt, dan is er reden voor een coup.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:59:07 #298
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_163874401
Maakt niet uit. Heel de EU zit hoofdschuddend de ontwikkelingen te volgen. Met deze overtrokken heksenjacht staat Erdogan er alleen voor. Einde oefening EU toetreding. En Turkije in een isolement stelt economisch ook niks meer voor. Die gaan het nog heel moeilijk krijgen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 09:59:09 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je mag ondemocratisch zijn om democratie te beschermen.

Dat is ongeveer wat je nu probeert te poneren?

Dan zijn Erdoğan en jij het eens met elkaar. :).
Laten we 's werelds bekendste doctatuur als voorbeeld nemen. Noord-Korea. Als het leger daar de macht grijpt, de Glorieuze Leider verdrijft en eerlijke verkiezingen gaat organiseren, is dat dan ondemocratisch?

Nu is Turkije natuurlijk niet zo ver als Noord-Korea, maar bij een boel mensen bestaat wel het beeld dat Erdogan zijn macht aan het versterken is om het ook zoveel mogelijk alleen voor het zeggen te hebben ten koste van de democratie. Dan vraag ik me wel af of het in de kern een aanval tegen de democratie is als je die aanval doet om de democratie te verstevigen waar de tegenpartij hem wil verzwakken.

Dus ja, dat is wel de stellig die ik wil poneren, er zit alleen wat meer nuance in.
Laffe huichelaar
pi_163874432
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laten we 's werelds bekendste doctatuur als voorbeeld nemen. Noord-Korea. Als het leger daar de macht grijpt, de Glorieuze Leider verdrijft en eerlijke verkiezingen gaat organiseren, is dat dan ondemocratisch?
Mag je iemand doden die 20 vrouwen heeft verkracht en 50 mensen heeft vermoord?

Daar heb je je antwoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 10:01:08 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 10:01:37 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163874447
Die verhelijking met Hitler ben ik allemaal wel klaar mee hoor. Dat gaat helemaal nergens over
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')