abonnement Unibet Coolblue
pi_163891091
pi_163891116
Franny wat heb je toch een g e w e l d i g leuk kind :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2016 21:36:19 ]
pi_163891845
Skoepen ^O^ hier ook vaak gebruikt vroeger.

Franny _O- wat erg, maar stiekem ook ontzettend leuk zo'n juffie.
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:14:06 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163901219
Mijn jongetje skoept geen dingen volgens mij.. maar hij snaait ze.. ik ben import brabander blijkt maar weer :P
Hij zegt wel super schattig houdoe! Ook tegen random mensen op straat, met zwaai handje erbij O+

Hier ook blote billen in de tuin. Hij vond zijn mooie drol van de week op de tegels ook echt hi-la-risch! Van een zwemluier in een badje en dan niet doorhebben dat hij gepoept heeft.. dan krijg je soms ook poepsoep.. Dat trof ik van de week aan toen ik thuis kwam.. mijn man ook zeer verbaasd.. 'oh vandaar dat het water opeens zo troebel is' :')

SQ jouw poepverhaal _O-

Gevalletje, misschien is het niks met zijn voetjes.. maar inderdaad als je er naar laat kijken weet je het zeker :)

Blije ketel O+

Room, klinkt als een heerlijke vakantie! ^O^

Haha Franny wat een wijsneusje O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:35:05 #55
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163901636
Wat klinken jullie allemaal gelukkig. Fijn om te lezen!

Hier wordt er ook volop genoten van het weer. Ro vermaakt zich in de zandbak en met emmers water.
Ze loopt niet in haar blootje, maar wel in haar badpak.
Daar kunnen ook drollen in blijven hangen.
Schoonmoeder lag in een deuk, maar mocht het verdikkeme toch tot 3 x toe zelf opruimen.
Poepsop.. Ik begrijp wat het is :r
Thug life.

Ro heeft opeens een totaal ander ritme. Weet nog niet zo goed wat ik er mee moet of van vind.
Het was 07:15 eruit.
10:30 slapen. 11:30 eruit
14:30 slapen tot 16:00.
19:00 slapen tot 07:30.

Nu is het 09:00 eruit (truth be told.. Ik geniet er van, want vakantie).
11:00 naar bed. 12:30/13:00 eruit.
16:00 naar bed. 18:00 eruit.
23:30 naar bed. :'(

Ervaringen mee?

Vragen jullie je ook weleens af of ze genoeg voedingsstoffen binnen krijgen?
Ro wil geen brood. Wel cornflakes,beschuit, rijstwafels en crackers.
Maak ik haar nu kapot?
pi_163901722
Ik zou een 1-slaap dagje proberen fap! Zeker als ze 9 uur pas wakker wordt, zou ik haar er gewoon een keer niet voor 12en inleggen. Rondje buiten spelen, lekker afmatten, en dan slaapt ze misschien wel goed lang, en kan ze door tot de avond!
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:41:12 #57
409579 LuDann
All the way
pi_163901786
Wat een eigenwijsje, Franny. O+ En poepsoep verhalen, omg. :X

Ik kom even hier een vraag stellen over schoentjes.

Ik ging gisteren op zoek naar sandaaltjes voor Wolk. Ze loopt nog niet, maar we hebben nogal ruwe tegels in de achtertuin en een beetje bescherming lijkt me wel fijn voor haar tenen tijdens het kruipen.

Was nog even zoeken, ze heeft maat 17. :P Nu hebben we Teva's gepast en die vond ik erg leuk, maar Wolk duidelijk niet. :') Ze wilde geen stap verzetten en zat huilend aan haar voeten te trekken. De verkoper zei dat ze eraan moest wennen. Wat is jullie ervaring, wennen ze eraan? Ik heb ze niet gekocht omdat ik daaraan twijfel. Zonde als ze ze niet aandoet.

Nu heb ik voor het moment andere sandaaltjes gekocht, maar ik vind die Teva's wel erg leuk stiekem. :P
pi_163901866
Ik zou ook proberen 1 slaapje ervan te maken. Wat Crump zegt. :Y

En ja, je maakt Ro kapot. Ze krijgt zo niet genoeg suiker binnen. ;)
Nee hoor, volgens mij zijn er massa's mensen die geen brood eten. Als ze genoeg andere dingen eet zou ik me er niet te druk om maken.

Wij hadden weer een doorslaapnacht. *O*
En vanochtend op de opvang werd me geen blik meer gegund. Ze liep naar d'r vriendin en ging spelen. Euhh, okee, doei??

Wel een mailtje dat één van haar vaste leidsters weg gaat. Dat is zo'n beetje de 4e in een jaar. L. trekt dat prima, maar op de een of andere manier vind ik het toch niet fijn dat er zo veel af wordt gewisseld. Doen jullie daar iets mee? Bespreken met de OC?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163901921
L. heeft nu al een schoenentic en wil zodra ze schoenen ziet alleen maar schoenen aan, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

Waarom wil je echte schoentjes zolang ze nog niet loopt? Ik zou voor slofjes met zachte zool gaan. In sandalen zijn je tenen toch ook niet beschermd?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:45:47 #60
409579 LuDann
All the way
pi_163901925
Er zit redelijk wat zout in brood, dus in dat opzicht lijkt wat minder brood me helemaal niet verkeerd, fap.
pi_163901947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef LuDann het volgende:
Wat een eigenwijsje, Franny. O+ En poepsoep verhalen, omg. :X

Ik kom even hier een vraag stellen over schoentjes.

Ik ging gisteren op zoek naar sandaaltjes voor Wolk. Ze loopt nog niet, maar we hebben nogal ruwe tegels in de achtertuin en een beetje bescherming lijkt me wel fijn voor haar tenen tijdens het kruipen.

Was nog even zoeken, ze heeft maat 17. :P Nu hebben we Teva's gepast en die vond ik erg leuk, maar Wolk duidelijk niet. :') Ze wilde geen stap verzetten en zat huilend aan haar voeten te trekken. De verkoper zei dat ze eraan moest wennen. Wat is jullie ervaring, wennen ze eraan? Ik heb ze niet gekocht omdat ik daaraan twijfel. Zonde als ze ze niet aandoet.

Nu heb ik voor het moment andere sandaaltjes gekocht, maar ik vind die Teva's wel erg leuk stiekem. :P
Ik heb voor A ook Teva's, maar die vind ik qua ondersteuning erg bagger. De zool is dik, hij kan daarin zijn voet niet afwikkelen (de zool moet makkelijk dubbel kunnen klappen als je dat tussen je hand probeert, ze moeten echt super flexibel zijn), de zool is heel stug en dik. Hij loopt er ook minder goed op dan op zijn dichte 'slofschoentjes'. Maar met deze temperaturen doe ik ze toch aan, want hij heeft snel zweetvoeten. Thuis loopt hij op blote voeten door de tuin en binnenshuis. Zo veel mogelijk.

Edit: en eigenlijk vind ik die verkoper niet erg professioneel. Hij zou je moeten kunnen informeren over goede en minder goede schoenen. Moeten wennen aan schoenen die qua ondersteuning niet optimaal zijn, is gewoon onzin. Sommige kinderen die net lopen moeten wel wennen aan iets 'zwaarders' aan hun voeten, ze zijn vaak alleen slofjes gewend. Daarom wordt geadviseerd om pas echte schoentjes te kopen als ze een tijdje goed kunnen lopen. Maar als ze moeilijk staat of loopt op te stugge schoenen, zou ik er niet voor kiezen om haar daaraan te laten wennen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163901982
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef faptist het volgende:
Wat klinken jullie allemaal gelukkig. Fijn om te lezen!

Hier wordt er ook volop genoten van het weer. Ro vermaakt zich in de zandbak en met emmers water.
Ze loopt niet in haar blootje, maar wel in haar badpak.
Daar kunnen ook drollen in blijven hangen.
Schoonmoeder lag in een deuk, maar mocht het verdikkeme toch tot 3 x toe zelf opruimen.
Poepsop.. Ik begrijp wat het is :r
Thug life.

Ro heeft opeens een totaal ander ritme. Weet nog niet zo goed wat ik er mee moet of van vind.
Het was 07:15 eruit.
10:30 slapen. 11:30 eruit
14:30 slapen tot 16:00.
19:00 slapen tot 07:30.

Nu is het 09:00 eruit (truth be told.. Ik geniet er van, want vakantie).
11:00 naar bed. 12:30/13:00 eruit.
16:00 naar bed. 18:00 eruit.
23:30 naar bed. :'(

Ervaringen mee?

Vragen jullie je ook weleens af of ze genoeg voedingsstoffen binnen krijgen?
Ro wil geen brood. Wel cornflakes,beschuit, rijstwafels en crackers.
Maak ik haar nu kapot?
Klinkt als een typisch schema van een kindje dat overdag iets te veel slaap krijgt. Dus ik schaar mij in #team-1-slaapje, fap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163902027
Ik zou ook voor slofjes gaan zolang ze nog niet lopen.

En fap ik zou denk ik ook proberen dat eerste slaapje wat te rekken. Niet ieder kindje trekt dat.. dus dat is even uitproberen. Maar kan me voorstellem dat dit ritme (vooral 's avonds) niet fijn is zo voor jou.
  donderdag 21 juli 2016 @ 11:52:03 #64
409579 LuDann
All the way
pi_163902089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Krisvc het volgende:
L. heeft nu al een schoenentic en wil zodra ze schoenen ziet alleen maar schoenen aan, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

Waarom wil je echte schoentjes zolang ze nog niet loopt? Ik zou voor slofjes met zachte zool gaan. In sandalen zijn je tenen toch ook niet beschermd?
Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.

Het is mij verder een beetje onduidelijk wanneer je nu aan schoenen moet beginnen. Ze loopt wel de hele dag langs dingen, ook in de tuin (maarja, scherpe tegels, ze heeft 2 keer haar voeten opengehaald). Maar beter pas beginnen wanneer ze echt loopt dus?

Ik heb deze sandaaltjes, haar tenen zijn wel beschermd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.
pi_163902133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.

Het is mij verder een beetje onduidelijk wanneer je nu aan schoenen moet beginnen. Ze loopt wel de hele dag langs dingen, ook in de tuin (maarja, scherpe tegels, ze heeft 2 keer haar voeten opengehaald). Maar beter pas beginnen wanneer ze echt loopt dus?

Ik heb deze sandaaltjes, haar tenen zijn wel beschermd:

De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.
Zie mijn edit :). Pas schoenen kopen (en aantrekken) wanneer ze een tijdje (paar weken minstens) goed loopt. De sandaaltjes die ze heeft lijken mij op zich prima, met een flexibele, dunne zool.

Maar goed, ik hou me er zelf dus ook niet precies aan :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_163902161
Wat ik ooit ergens heb opgepikt is dat schoentjes wenselijk zijn wanneer ze zo'n 15 stappen los achter elkaar lopen. Voor de ontwikkeling (voornamelijk het goed afwikkelen) van de voet kunnen ze het best op blote voeten lopen. Dat is natuurlijk niet prettig als je zelf meters over straat loopt zeg maar. L. heeft nu slofjes met zachte zolen (Aapies) en schoentjes met zachte zolen (Bunnies). Voor de volgende maat (22) heb ik Adidasjes met harde zool staan. Die wil ze trouwens de hele dag aan, maar daar kan ze niet op lopen. :') Thuis en in de tuin en op de opvang loopt ze op blote voeten. Gaan we ergens naartoe doe ik schoenen aan.

Wat een onwijs lieve schoentjes heeft Wolk!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:02:19 #67
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163902314
1 slaapje?!
Is ro al zo groot?! :'(

Morgen maar eens uittesten dan.
Morgen ga ik ook naar m'n fav winkel. Ze gaan er mee stoppen en hebben 70% korting op sandalen voor ro.
Laat ze die nou net nodig hebben *O*
Wel supersupersuper stom dat ze er mee gaat stoppen. :X
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:02:28 #68
409579 LuDann
All the way
pi_163902318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb voor A ook Teva's, maar die vind ik qua ondersteuning erg bagger. De zool is dik, hij kan daarin zijn voet niet afwikkelen (de zool moet makkelijk dubbel kunnen klappen als je dat tussen je hand probeert, ze moeten echt super flexibel zijn), de zool is heel stug en dik. Hij loopt er ook minder goed op dan op zijn dichte 'slofschoentjes'. Maar met deze temperaturen doe ik ze toch aan, want hij heeft snel zweetvoeten. Thuis loopt hij op blote voeten door de tuin en binnenshuis. Zo veel mogelijk.

Edit: en eigenlijk vind ik die verkoper niet erg professioneel. Hij zou je moeten kunnen informeren over goede en minder goede schoenen. Moeten wennen aan schoenen die qua ondersteuning niet optimaal zijn, is gewoon onzin. Sommige kinderen die net lopen moeten wel wennen aan iets 'zwaarders' aan hun voeten, ze zijn vaak alleen slofjes gewend. Daarom wordt geadviseerd om pas echte schoentjes te kopen als ze een tijdje goed kunnen lopen. Maar als ze moeilijk staat of loopt op te stugge schoenen, zou ik er niet voor kiezen om haar daaraan te laten wennen.
Ik ben het wel met je eens waar het de professionaliteit van de verkoper aangaat. Hij zette dat schoentje ook zo open op het bankje en wachtte toen tot ze haar voet erin zou steken. Ja, as if. :')

Maar goed, zo te lezen zijn Teva's niet zo'n top idee. Ik vond de zool nogal dik ook ja, ze zijn best lomp. :P Jammer wel, want het is een van de weinige schoenen die van die kleine maatjes hebben.

Binnen en op de opvang loopt ze ook gewoon op blote voeten, maar ik merk dat ik voor onderweg en in de tuin ik liever wat beschermends aan haar voeten heb. Als we ergens naar toe gaan dan wil ze op de grond, niet meer gedragen worden. Beter dan toch de slofjes aandoen? Misschien moet ik er gaten in knippen voor de luchtigheid. :P

Bedankt Kris! Ik vond ze zelf ook erg tof, was echt een mazzelvondst. Afgeprijsd van 59 naar 10 euro vanwege een kleurverschil. Met een flexibele zool idd.
pi_163902437
Lu, Annie heeft toen ze net liep altijd op Aapies gelopen. Leren zooltje, superzacht. Ook buiten in de kou, ze had de leren gevoerde wintervariant.

Maar er zijn dus ook zachte Aapies slofjes in zomeruitvoering, zoals deze: http://baby-schoenen.nl/shop/babyslofjes/416-bouvy-white.html

Dan heb je toch iets aan de voetjes maar nog niks stugs, zodat de voetjes goed kunnen afwikkelen.
pi_163902455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:02 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens waar het de professionaliteit van de verkoper aangaat. Hij zette dat schoentje ook zo open op het bankje en wachtte toen tot ze haar voet erin zou steken. Ja, as if. :')

Maar goed, zo te lezen zijn Teva's niet zo'n top idee. Ik vond de zool nogal dik ook ja, ze zijn best lomp. :P Jammer wel, want het is een van de weinige schoenen die van die kleine maatjes hebben.

Binnen en op de opvang loopt ze ook gewoon op blote voeten, maar ik merk dat ik voor onderweg en in de tuin ik liever wat beschermends aan haar voeten heb. Als we ergens naar toe gaan dan wil ze op de grond, niet meer gedragen worden. Beter dan toch de slofjes aandoen? Misschien moet ik er gaten in knippen voor de luchtigheid. :P

Bedankt Kris! Ik vond ze zelf ook erg tof, was echt een mazzelvondst. Afgeprijsd van 59 naar 10 euro vanwege een kleurverschil. Met een flexibele zool idd.
teva maat 17 is eerder 18/19 van gewone schoentjes.

Verkoopster in de hele goeie kindeeschoenenwinkel hier was heel streng: echte schoenen pas als ze 3 maanden loslopen. En dan nog zo flexibel mogelijke zool.

Wij waren wel iets eerder.
Kwak
pi_163902470
Ohja, en nu wil mevrouw zelfs met 35 graden alleen haar Hema-laarsjes aan :') . Of blote voeten. Maar sandalen en schoenen worden geweigerd.
pi_163902571
Skoepen, heel normaal woord, toch?! ;)

Leuke sandaaltjes, LuDann! J moest erg wennen aan iets zwaarders aan zijn voeten, dus daar hebben we hem regelmatig even aan laten wennen. Ik meende dat een kind een week of 6 los moest kunnen lopen om schoenen te kopen. Wij hebben wel gewacht tot hij los liep, maar omdat hij zo stevig liep en we de schoentjes toch (tweedehands) hadden staan, zijn we het eerder gaan proberen. Hij loopt binnen op blote voeten of Aapies en buiten eerst op oude slofjes of dikke sokken, nu op Elefanten (of regenlaarsjes, als hij de kans krijgt O+ ).

Faptist, sinds ik vakantie heb is het ritme van J ook weer gewijzigd. Ik vind het altijd lastig om dan te bepalen wat nu weer het beste werkt :@. J doet nu vaak een slaapje van 11 tot 2, maar is dan eigenlijk net te moe om het te redden tot bedtijd, terwijl slapen aan het eind van de dag vaak ook niet meer lukt.
pi_163902603
Het is normaal dat je af en toe om de kleinste dingetjes uit elkaar barst van trots he?
L. zat gisteravond zelf met een lepel haar eten naar binnen te werken. En dat lukte nog ook. Goed, het was wel appelmoes ( }:| ) en het zat overal, maar het grootste gedeelte kreeg ze binnen. Daarna probeerde ze na het bad zelf haar shirt aan te trekken. Schoenen probeert ze zelf aan haar voeten te krijgen. En de woordjes gaan ook keihard. Mamma, Pappa, die, dag [da], op, boem [bmmm]. Als ze iets kwijt is, trekt ze haar handjes op zo van "Waar is het nou?". Heerlijk. Ik vind dit zo'n leuke fase. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163902625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:52 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.

Het is mij verder een beetje onduidelijk wanneer je nu aan schoenen moet beginnen. Ze loopt wel de hele dag langs dingen, ook in de tuin (maarja, scherpe tegels, ze heeft 2 keer haar voeten opengehaald). Maar beter pas beginnen wanneer ze echt loopt dus?

Ik heb deze sandaaltjes, haar tenen zijn wel beschermd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.
Wat een snoepje is ze trouwens O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:13:59 #75
409579 LuDann
All the way
pi_163902638
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Lu, Annie heeft toen ze net liep altijd op Aapies gelopen. Leren zooltje, superzacht. Ook buiten in de kou, ze had de leren gevoerde wintervariant.

Maar er zijn dus ook zachte Aapies slofjes in zomeruitvoering, zoals deze: http://baby-schoenen.nl/shop/babyslofjes/416-bouvy-white.html

Dan heb je toch iets aan de voetjes maar nog niks stugs, zodat de voetjes goed kunnen afwikkelen.
Oh ja, dat is misschien wel een idee, bedankt. Wolk heeft nu deze: http://www.shoeszoo.com/c(...)kids-shoes-slippers/

Verder denk ik dat ik me iets te snel schoenen aan heb laten smeren als ik dat zo lees. :') Gelukkig waren ze niet duur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')