abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163852241
Ik schat Gesink nog altijd hoger in dan Mollema namelijk, ondanks dat hij elke ronde wel keer of drie onderuit gaat.
pi_163852272
Als hij mee had gedaan, had hij kunnen winnen. Net als alle anderen die hadden kunnen winnen als ze mee hadden gedaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:03:36 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_163852327
Dat is nogal een voorwaarde he. Ik schat mezelf ook hoger in dan Mollema eigenlijk, behalve dan dat ik maar de helft van het aantal watts trap. :')
pi_163852980
Nee, Gesink zit in een neerwaartse lijn sinds 2010, Tour van vorig jaar was een uitzondering.
pi_163853755
Mollema rijdt gewoon super sterk _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_163854680
Gesink was alleen goed in de doping jaren van Rabobank.
- verwijderd door admin -
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:49:24 #7
40566 Ericr
Livewrong
pi_163854740
Gesink had al lang gechoked of gevallen. Vorig jaar was een mooie uitschieter maar echt meedoen om het podium heeft er nooit ingezeten.

Mollema schat ik overigens qua klassementsmogelijkheden hoger in dan Gesink. Mollema rijdt nu al jaren top 10 in de TDF, soms kantje boord maar hij laat wel zien dat hij een constant niveau kan vasthouden.

CQ-ranking van beide rijders zegt ook genoeg:

Mollema:



Gesink:



Waarbij Mollema dit jaaar nog wel een tikje omhoog gaat maken als hij podium rijdt in de TDF. Gesink is de laatste jaren qua punten niet eens zoveel slechter dan Mollema maar zijn niveau van 2008-2010 heeft hij nooit meer gehaald.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:52:53 #8
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_163854810
Ik ben altijd wel fan van Gesink dus zo'n grafiekje maakt me verdrietig ;(

Hopelijk kan hij wat moois laten zien samen met Kruijswijk in de Vuelta straks...
pi_163856317
De meeste renners worden pas gevaarlijk vanaf hun 30e, dus ik geef Gesink niet zomaar op. Ik vind eigenlijk dat hij vorig jaar dat aanbod van MTN/Dimension Data aan had moeten nemen, heeft voor mannen als Cummings (tijdrijrobot naar rittenkaper), Pauwels (gedwongen knecht naar berucht aanvaller) en zelfs Cavendish (afgeschreven sprinter en nu veelvraat in de sprints) erg goed gewerkt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_163856807
Gesink had inderdaad al lang bij een andere ploeg moeten rijden. Nu dreigt ie door Kruijswijk overvleugeld te worden.
Kelderman idem dito, die moet zsm weg om zijn carriere te redden, bij LTJ krijgen ze hem niet meer op de rails ben ik bang.

Hetbniveau van Gesink was wel prima vorig jaar trouwens, top 5 was zeker mogelijk geweest nu, maar ik denk niet dat hij Mollema had kunnen volgen op de Mont Ventoux. En die rit die Dumoulin won, had ik ook nog maar moeten zien dat ie er aan had kunnen blijven, daarvoor waren er te veel demarrages.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')